politika
Zares B. Verdnik
29. julij 2008 ob 11:56 | Črt Butul |Barbara Verdnik, bivša direktorica Primoskih novic, sedaj pa kandidatka Zaresa za volitve v DZ in predsednica koprskega odbora stranke, je včeraj komentirala nekaj aktualnih dogajanj, povedala svoje mnenje o politiki, razloge, da se je vanjo vključila, izpostavila nekatere probleme v Kopru in na Obali, nekoliko pa komentirala tudi volitve za občinski svet v Izoli.
Črt Butul
29. julij, 2008 ob 12:46
In da slovenski novinarji niso po vzgoji levičarji (komunisti ali zares stalinisti?)
29. julij, 2008 ob 13:14
barbara, lepo te prosm, sončna in sočna je mlada češplja. kapiš?
29. julij, 2008 ob 13:42
Levica, levica, levica…
Lepo je bilo biti levica, ko je tata delal na okraju.
Ko smo hodili v šolo samo zaradi tega, da nam potem ne bo treba delat.
Ko smo hodili na dopust v tujino in smo z začudenjem gledali proletarce, kako so štrajkali.
Ko je bilo šolanje zastonj, bolnice zastonj, vrtci zastonj, počitnikovanje zastonj.
Ja res takrat je bilo lepo biti levica….
29. julij, 2008 ob 14:08
Ja seveda, danes je še lepše, ko razlagamo mladi generaciji kaj je bistvo življenja….
A oni vsi zmedeni ne vedo kako do zaposlitve,
kako do stanovanja, kako do varstva otrok,…..
Le kako bi lahko vnovčili te naše levičarske izkušnje, a ?
29. julij, 2008 ob 14:46
to, neki tazga nujno rabimo, nekoga s pozitivno oranžno energijo, ki bo razsvetlil ljudstvo, nekdo, ki je ekološko osveščen, nekdo, ki se prijateljsko tika z mlajšimi novinarji. bravo !
29. julij, 2008 ob 18:19
Verjetno marsikdo ne bi imel nič proti, če take kandidatke popušijo - ne samo na volitvah …
29. julij, 2008 ob 21:58
gospa,je,v svoji megalomanščini, dkoraj dobesedno spravila na rit Primorske novice.Še zadnji čas so jo odstavili,pa je seveda sirotica Milanova začela jadikovati o kadrovskem cunamiju in političnih vzrokih. Fajn bi bilo,če bi objavila,kakšno podporo kolektiva je imela,ko so jo skinili… -0 %. A važno,da jo je tata Milan podpiral.
PS:čudi me,kako si taka stručnjakinja ni zmogla zrihtat ene dobre službe v dveh letih
29. julij, 2008 ob 23:35
hm, fantom pa gredo bistre punce v nos!
30. julij, 2008 ob 5:01
Pa kakšne ljudi izbira ZARES? “ribič” jo je zelo natančno vokviril. Vedno bolj sem razočaran nad stranko ZARES, čeprav je bila na začetku moj favorit. Poleg Branka Tomažiča v Novi Gorici, sedaj še Barbara Verdnik v Kopru. Bodo res imeli na primorskem samo nemoralne in nesposobne kadre?
30. julij, 2008 ob 6:14
ženske v politiko!!!
To, Barbara, na lokalni ravni si jim že dokazala, zdaj naj ti uspe še v parlament, da bodo ti dedci videli, kako se dela.
Mislim, da si za politiko, da imaš jaj.., in da si zares upaš zoperstaviti raznoraznim ribičem
30. julij, 2008 ob 6:29
Lacko, tudi jaz jo podpiram. Celo najbolj med vsemi našimi kandidati na Primorskem. Pokončna ženska in borka, ki pa si za v politiko ni “nadela kravate”, pač pa se obnaša normalno. Kot ženska.
30. julij, 2008 ob 7:50
> to, neki tazga nujno rabimo, nekoga s pozitivno oranžno energijo, ki bo razsvetlil ljudstvo,
> nekdo, ki je ekološko osveščen, nekdo, ki se prijateljsko tika z mlajšimi novinarji. bravo !
Hvala, Marjeto. Upam, da ji zato vzameš v zakup, da ne govori tvojega narečja.
30. julij, 2008 ob 7:52
> hm, fantom pa gredo bistre punce v nos!
Seveda! Kdo pa hoče konkurenco za hlače v družini? Pri Barbari mi je najbolj všeč to, da bo tudi v politiki ostala v krilu. S tem ne mislim podrejena, pač pa bo prinesla neko bolj kulturno in prijetno vzdušje, ki ga znate narediti samo ženske.
30. julij, 2008 ob 7:54
> Poleg Branka Tomažiča v Novi Gorici, sedaj še Barbara Verdnik v Kopru.
Miro, pred časom me je zaskrbelo, ko sem prebral tvoj komentar o Branku Tomažiču. Resno sem se nameraval poglobiti in ugotoviti, koga to kandidiramo v Gorici. Zdaj pa ko vidim, da te moti, ker je podoben Barbari, pa se mi zdi škoda časa. Hvala, da si mi prihranil nekaj dragocenih uric.
30. julij, 2008 ob 7:56
> Verjetno marsikdo ne bi imel nič proti, če take kandidatke popušijo - ne samo na volitvah …
Jože, tvoji zasebni problemi z impotenco nas ne zanimajo. Za takšne aktivnosti probaj motivirati svojo ženo. Sicer ti pa ostane še kemija (viagra).
30. julij, 2008 ob 8:37
Đukanoviću;
kot Goričan ti povem,da je neminoven propad HITa začel nesposobnjaković tov.Tomažič.Najprej so uspešno zjebali projekt megazabavišča,ki bi bila dogoročna rešitev,zdej pa bo s tov. županom Valenčičem (SD) ustanovil novo igralnico.
Nagrada volilcev sledi septembra
30. julij, 2008 ob 8:52
Predlagam, da naslednji kongres Zares organizirate v Izoli.
Sedaj, ko je postal Popovič “častni” član izolske garde, je tudi Franco Juri
razkril svojo ljubezen do tega prisrčnega mesteca na Južnem Barju (Obali, slovenski rivijeri, obalno-kraški regiji, …..)
“Izolski predstavnik stranke je Franco Juri, ki se je po nekajletnem premoru odločil spet stopiti v politiko”…. (www.primorska.info)
30. julij, 2008 ob 9:12
Ribič, če je to, kar praviš, res, potem itak nima šans, da bi bil izvoljen. Naš volilni sistem izredno nagrajuje popularne posameznike. 88 kandidatov zbira glasove za stranko, a med njimi v parlament pridejo le najpopularnejši iz svojih okrajev. (Okrajev je v Sloveniji 8.)
Tako da razmislek o tem prepuščam vam Goričanom. Če ga ne boste podprli “z levo in desno” ne bo izvoljen on, pač pa kak drug Primorc. In Goričani ste kar dobro informirani o delu Hita. Se spomnim iz študentskega doma, ko sem komentiral kakšno novico iz Dela. Vsi iz tisteha konca so mi znali povedati še več, ozadje, kje je novinar bil nenatančen itd…
30. julij, 2008 ob 9:13
P.S. Moj glas bo izvolil Mariborčana. Se pa strinjam, da imaš ti veliko dela, da razmišljiš glede svoje podpore.
30. julij, 2008 ob 9:28
ribič: Delavci Hita pravijo, da je Trošt še slabši od Tomažiča. In ker je Trošta potisnila na čelo uprave vladajoča koalicija, bo marsikdo raje volil Zares, SD ali pa LDS. Tistih nekaj mandeljcev, ki vas v Gorici voli desnico, pa se res ni za bat.
30. julij, 2008 ob 9:50
Kdo ve, če se bodo v Zares-u kdaj dotaknili vprašanja kulturno-etničnega čiščenja v slovenski Istri.
Po letu 53 se o tem ni nikoli govorilo na političnem nivoju.
Seveda ne mislim tu samo na “optantsko” premoženje, ampak na izbrisani zgodovinski spomin
( do leta 1922 ) tukajšnjih domorodcev.
Marsikdo še danes ne ve, da so predniki današnjih Italijanov živeli kot večina v teh krajih že stoletja pred prihodom Slovanov.A bi se bili pripravljeni opravičiti tem ljudem za krivice, ki smo jim naredili v imenu “komunistične” revolucije.
30. julij, 2008 ob 9:54
Seveda, ampak začnejo naj oni z Rapalsko mejo.
30. julij, 2008 ob 10:01
kriptoproletarec;
e,ne bo držalo povsem..Zadevo megazabavišče je zminirala “civilna družba”. Sej veš,kdo je notri,knede?
Jeseni pride na sceno pravočasno zadeva “SGP”,ko sta dva dolenjska kamplca nanjušila 15let gnoja na 45 ultrardeče podlage in se vknjižila na vse javne površine v Novi Gorici,za kar bosta potegnila gadne pare…direktno iz žepa volilcev…
Kdo o “nimr” vodi Gorico,ti je verjetno jasno. Oba leva župana bosta seveda letos spet kandidirala,eden na LDS,drugi na SD. In bosta preštela….
30. julij, 2008 ob 10:09
Štrigon preberi
29. julij, 2008 ob 13:42
Ko je bilo šolanje zastonj, bolnice zastonj, vrtci zastonj, počitnikovanje zastonj.
Ja res takrat je bilo lepo biti levica….
Šolanje, zdravstvo, vrtci nikoli in nikdar ne bo zastonj. Vedno smo ga plačevali tisti, ki smo nekaj ustvarjali. Financiralo se je pač solidarnostno.
Vprašanje pa je kako se je denar za zdravstvo, šolstvo in vrtce porabljal. Zdi se mi da zelo nenamensko.
In še nasvet, če že tako poveličuješ dobre stare čase. Na Kubi in v Severni Koreji lahko še danes uživaš tako imenovane “levičarske” pridobitve.
30. julij, 2008 ob 10:23
Borac, zakaj pa si izpustil Kitajsko? Ima večjo gospodarsko rast kot Slovenija, je bolj nerazvita od severnih in vzhodnih sosedov kot Slovenija od severnih in zahodnih, in je bolj avtoritarno vodena od R. Slovenije.
30. julij, 2008 ob 10:26
BORAC….
Sploh nisi razumel, kam sem ciljal.
Preberi še enkrat, ali pa ti pomagam.
Mislil sem poudariti to, da je lepo pridigat o levici in levičarskih vrednotah, če imaš v ozadju lagodno mladost v “Jugo jaslicah” (marsikdo od današnjih paradnih konjev levice jih je doživljal).
Sprašujem se, kaj bi danes pridigali, če bi v 80.tih živeli za golo preživetje (po zahodno)
30. julij, 2008 ob 10:36
BORAC, saj nam ta vlada tudi hoce vrniti komunizem. Ne vem zakaj ga enacis z levico ampak dobro. Kdo zahteva, da se dela v duhu zakona in ne po zakonu, sodisca se ne upostevajo, ljudje se zapirajo ker so v sporu z vlado…
Prva trditev temelji na protitajkunskih sejah, pozivih in dejanjih ministrov, pozivih poslancev(ce hoces ti jih lahko nastejem)
Druga trditev na neupostevanju sodb ustavnega in upravnega sodisca(ce hoces jih nekaj nastejem)
Tretja pa na krsitvah zakona v tozilstvu pri aretaciji Penka(to ti pa pejstam da en bos klobasov)
50. clen zakona o tozilstvu
“Drzavni tozilec ne sme biti priprt v kazenskem postopku, ki je uveden proti njemu in zaradi suma kaznivega dejanja storjenega pri opravljanju funkcije drzavnega tozilca, brez poprejsnega dovoljenja senata treh sodnikov prostojnega visjega sodisca”
Pravzaprav nam dajejo le slabe lastnosti komunizma, socjalni del pa ne. Le kaj je bil najvecji greh komunizma?
30. julij, 2008 ob 10:58
Komunisti. Komunizem kot tak je drugače kar v redu. ;)
30. julij, 2008 ob 13:02
@Igor Đukanović
konkretno sem s “popušenjem” imel v mislih poraz na volitvah ali drugih kandidaturah za razne stolčke, ker sem mnenja, da osebnost tipa Barbare Verdnik ni primerna za delovna mesta, kjer je potrebno sprejemanje kompromisov.
p.s. glede na tvojo interpretacijo “pušenja” pa sem tudi močno v dvomin, da obstaja junak, ki bi se ji bil voljan prepustiti.
p.p.s. aja, pa v mojem imenu ni strešice.
30. julij, 2008 ob 13:09
Se opravičujem za strešico, Joze.
30. julij, 2008 ob 23:52
@ igor …..
a Ti tole “gdć.” Barbaro dejansko poznaš “osebno” ,?,
al jo tak “na daleć” pODPIRAš v njeni kandidaturi za “mešalico dreka”,
ki ga bo sprejela “EU”(aja to smo tak mi, no naćelnik JanŠEEEE je bil vćasih) in TA(”mešalica-hoćem-biti”) ne-bo imela vpliva na konćno “GOSTOto dreka”, ki bi ga rada MEŠAla (jst mam rad gosto, “bol ko se gosti TEŽJE JE MEŠAT”, ćist Zares ) .
ps. tega pa ne brat!:
se neki govori, da ma naćelnik Golob’ć raje majn zmešan drek, ker med “mešanjem” fulll smrdi .
lp
peter
@ Đugašvili :”Komunisti. Komunizem kot tak je drugače kar v redu. ”
;)
pa tega NIKJER NI , JE PRAVLJICA(izvedba je Zares nemogoća), ki se uporablja za “vsega BOGA” (komu=n isti, komu ni z/sem) ,
;})
ajajajajaj de
31. julij, 2008 ob 12:31
..ja kpa ti se še da? samo dihati v kopre-ankaran postaja problem…
31. julij, 2008 ob 15:22
ja, res gre do dna…. o njenem “novinarskem” delu verjetno veliko pove naslednje: http://www.razsodisce.org/razsodisce/razsodba_2.php?id=141
in @ Đukanović: ko se pojavljaš bi verjetno veljalo dodati: sem ZARES trobilo….
1. avgust, 2008 ob 12:20
Odlično, Barbara,
vesela sem, kadar se pametni ljudje odločijo za politiko.
Upam, da bo pred jesenjo še več takih okrepitev!!!
Prav imaš: politika ni kriva (kurba, kot pravijo), krivi so ljudje (neizobraženi poslanci, ki sprejemajo zakone po diktatu, ali pa premetenci vseh vrst, podklupljivi plemeniteži).
Goričanom tipa ribič, ki se oglašajo, pa tole: ne morem verjeti, da kak Primorec, severni ali južni, voli desnico. Potem že nima pravih primorskih korenin in ne zna zapeti Bazovice!
2. avgust, 2008 ob 12:27
barbara je pokazala, da je bila politični projekt-il znotaj “neodvisnega” medija. Klasičen političen aparatčik ob boku malega, velikega Milana iz Murgel. Tvoje sprenevedanje je sapo jemajoče. Cele 3 tedne nisi v vlogi novinarke… z imenom in priimkom. Kaj pa pod psevdonimi in tujimi imeni in priimki? O moja barbika… oranžna me spominja na urin po hudih telesnih naporih. Hm? Zakaj so že nekateri oranžno-rumeni? http://razvezanijezik.org/?page=scati+proti+vetru
4. avgust, 2008 ob 3:35
Ja, jaz sem pa Franco Juri. No, vsaj podobno lasat in kosmat.
5. avgust, 2008 ob 8:37
@Igor Đukanović
Sicer se mi ne da več komentirati na Vesti, poleg tega, pa še nekdo drug uporablja moj “nickname” in kakšen zapis tudi ne pripada meni.
Glede Barbare Verdnik se posipam s pepelom in priznam, sem se prenaglil s postom. Kdo ve, mogoče bo pa v politiki uspešnejša, kot pa je bila pri vodenju Primorskih novic. Me pač motijo ljudje, ki potrebujejo očkove usluge, da si zagotovijo direktorski stolček in so potem še slabi pri tem delu (mišljeno za Verdnikovo, lahko pa velja tudi za Tomažičevega sina).
Oprosti, vendar ti ne verjamem tega:
“Resno sem se nameraval poglobiti in ugotoviti, koga to kandidiramo v Gorici.”
Kako si se nameraval poglobiti? Tako, da bi po telefonu povprašal Tilna Mainardija (ki ga je, mimogrede, vstoličil prav Tomažič)?
“Kandidiramo”, mar ta beseda pomeni, da si precej visoko v stranki in pri teh odločitvah sodeluješ? Če je tako, se le sprehodi po Novi Gorici in povprašaj mimoidoče, še bolje pa zaposlene v igralnici.
O informiranosti primorcev: skoraj cela Gorica živi od Hita in se tega še predobro zavedamo. Hkrati pa je treba vedeti, da je igralništvo na meji kriminala in nikjer ne bi smela biti igralnica v zasebnih rokah. To je povsem jasno tudi g. Tomažiču, ki bi sedaj (dokler v teh neurejenih razmerah še lahko) odpiral privat igralnico, saj gre še vedno za monopolno dejavnost in brez težav na hitro obogati (igralnica družine Petek pri Sežani?). Kako se podeljujejo koncesije in komu se pa tudi ve.
Primorci (vsaj starejše generacije) bodo vedno volili levico, ker je bilo trpljenje pod Italijani prehudo, ko bo pa ta spomin zamrl, se znajo zadeve drastično spremeniti. Sam bom tudi volil levico (čeprav ne verjamem v parlamentarno demokracijo), ker desnica pomeni olajšave in nižje davke za kapital, klestenje sociale in človekovih pravic, privatizacijo šolstva in zdravstva, ukinjanje redne zaposlitve… Vendar to ne bo LDS, ker so vodilni člani tipični predstavniki kapitala, pa tudi ZARES ne, ker ima na primorskem moralno sporne kandidate.
5. avgust, 2008 ob 17:35
Miro, spoštujem tvojo odločitev, da boš volil drugo stranko na levici. Čim več nas jeseni pride na volitve, tem bolje bo parlament, ki ga bomo izvolili, predstavljal naše interese.
Vseeno pa dajva skupaj premleti tvoje pomisleke. Oprosti za profesorski/pokroviteljski ton. Ne, niti slučajno ne mislim, da jaz tukaj iz Maribora lahko imam boljši pregled nad goriškimi kandidati od tebe. Vseeno pa se mi zdi, da ni tako zelo črno, kot ti opisuješ. Ne, nisem v vodstvu stranke Zares. Vem pa, kako doseči, da se moj glas sliši. In, če ti uspe dokazati meni, da je Tomažič slab kandidat, ti obljubim, da bo ta glas odmeval znotraj Zares - nove politike. Takole iz varne razdalje z Googlom ugotavljam, da je Tomažič vodil Hit v letih od 1999 do 2006, ko ga je sedanja vlada zamenjala. Da se je položaja držal kot cek in da so ga tudi predstavniki lokalne skupnosti poskušali zaščititi. Da je zadnje njegovo leto (leto 2005) bilo najboljše leto za Hit doslej. (Potem je prišla njegova zamenjava in nato še preradikalen protikadilski zakon. Sam sem odločen antikadilec, vendar imam pri taroku razumevanje za soigralce. Tako me ne čudi, da je imel Hit prvo leto 20% izpad dohodka in zdaj še vedno 10%.) Očitno ne gre za nesposobnega managerja. Opazil sem tudi, da je lokalpatriot v dobrem (podpora kulturi in športu) in slabem (podpora “Jambrekovi” fakulteti). Sam poudarja, da se namerava v Ljubljani zavzemati za lokalne interese, torej mu bomo volivci iz ostalih krajev morali gledati pod prste. Z Američani (Harrah’s Entertainment) se je pogovarjal o 700 milionov evrov težki naložbi. Človeku, ki zlahka operira s številkami s toliko nulami, je treba še posebej previdno gledati pod prste. Po drugi strani pa je on v deprivilegiranem položaju naspram novi upravi Hita in v njihovih različnih vizijah razvoja Hita v Novi Gorici me bolj prepriča Tomažič. In za na konec. Njega je odstavila ta vlada. Čeprav se ji je do zadnjega upiral, nisem opazil, da bi proti njemu tožilstvo sprožilo eno samo kazensko ovadbo. Pogovarjamo se pa o podjetju, ki obrača milione. Nekako se mi intuitivno zdi, če bi kaj bilo hudo nazakonito, bi to gotovo kdo od njegovih nasprotnikov že opazil in “vnovčil”.
Edini tvoj pomislek, na katerega nimam odgovora, je njegovo zasebno podjetje, ki ga omenjaš. Lahko poveš kaj več. Link na info?
5. avgust, 2008 ob 17:36
> “Kandidiramo”, mar ta beseda pomeni,
Nič ne pomeni. Srbizem. (Zmagali bomo, MI imamo najboljši program…)
5. avgust, 2008 ob 17:42
> se le sprehodi po Novi Gorici in povprašaj mimoidoče,
Glede na to, da sam ne kandidiram, se ne čutim več tako zelo odgovoren za strankino odločitev, da bi sam potoval v Novo Gorico. Upam pa, da se bo tvoj nasvet prijel naših novogoriških članov.
Lep pozdrav, igor
5. avgust, 2008 ob 21:47
Sem se odločil, da ne bom več pisal, pa sem spet prelomil lastno zaobljubo. Nikjer nisem omenjal zasebnega podjetja. Gre za delniško družbo DAIMOND, ki je nastala kot HIT-ov parazit. Bistveno pa je to, da se je ves čas Tomažičeve vladavine šlo samo za to, kako privatizirati HIT. Na srečo je zakonodaja na igralniškem področju zdržala večino pritiskov in lobiranja. Zadnji poizkus spremembe te zakonodaje je zgodba s Harrah’s-om, ki je tudi odnesla Tomažiča s položaja. Sem googlal za lastniško strukturo DAIMONDA (zanimal me je delež g.Tomažiča), pa ni nič najti. Mogoče tole:
http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/331468
Uspehi HIT-a med leti ‘99 in ‘06 so na papirju varljivi. Ne pozabimo, da je vlada HIT-u krepko znižala davke, kar je unikum v igralništvu, pa tudi maso za plače je vodstvo HIT-a močno, močno znižalo. Odtod torej rezultati. Vse ostale poteze pa so bile napačne. Ker hazarderji delujejo po inerciji se posledice teh odločitev poznajo šele sedaj. Pred Tomažičem je bil HIT izključno v državni lasti preko državnih skladov, sedaj pa ima že določen odstotek lastnikov in nihče ne ve, kako je to mogoče.
Konec koncev, zakaj se sploh sekiram, saj g.Tomažič itak ne bo izvoljen.
13. avgust, 2008 ob 2:50
Politik naj bi bil predvsem moralen:
http://24ur.com/novice/slovenija/izolski-detektiv-osumljen-kaznivih-dejanj.html
25. avgust, 2008 ob 14:50
torej velja moralnost tudi za B. Verdnik, a ne? Se je kdo vprašal, kje je bila, ko jo je detektiv snemal? Formalno na BOLNIŠKI, torej na plači, dejansko pa v shoppingu v Italiji. Kaj je zdaj bolj moralno, dokazovanje nemoralnega (vsaj to) početja ali samo početje? In potem skliče novinarsko in se spreneveda… Celo omenja, kako je zgodbe novinarsko odkrivala… Ja, my ass, fasala ej odločitev novinarskega častnega razsodišča, da je njeno “novinarsko” delo v nasprotju z etičnim kodeksom novinarja. Da ne omenjam zaposlovanja
@Đukanović: očitno si namenoma spregledal moj gornji komentar. Si pa ZARES podpornih tudi takih kandidatov, kot je B. Verdnik…