Spet tajkuni
28. julij 2008 ob 19:45 | Nejc Jemec |Med točkami na dnevnem redu današnje izredne seje državnega zbora je tudi predlog sklepov k poročilu vlade o aktivnostih na podlagi sklepov, ki jih je državni zbor v zvezi s problematiko koncentracije kapitala v Sloveniji sprejel na izredni seji 3. junija — t.i. protitajkunska seja. Državni zbor naj bi tako ugotovil, da vlada v okviru svojih pristojnosti izvaja dejavnosti v zvezi z omenjeno problematiko, obenem pa naj bi vladi do začetka avgusta predlagal nujne spremembe zakonodaje. Popoldne sta na nekaj vprašanj odgovorila Branko Grims (SDS) in Dušan Kumer (SD).
Branko Grims: “Morda bo treba spremeniti zakon, da se bo iz informacijske pooblaščenke preimenovala v dezinformacijsko pooblaščenko …”
Nejc Jemec
28. julij, 2008 ob 20:24
Ja sej je Grims sam rekel, za vse veljajo isti zakoni, zakaj za vlado in institucije ki jih zlorabljajo tudi nebi. Ne morejo raziskovat in zapirat ljudi mimo zakonov… Enaki vatel za vse…
28. julij, 2008 ob 20:34
Branko Grims: “Morda bo treba spremeniti zakon, da se bo iz informacijske pooblaščenke preimenovala v dezinformacijsko pooblaščenko …”
Kdo so bili tisti grški misleci, ki so postavili temelje demokracije ?
Kdo so bili tisti renesančni umetniki , ki so postavili temelje sodobne evropske kulture ?
Kdo so bili tisti francoski misleci, ki so postavili temelje evropske demokracije ?
Kdo so bili tisti sindikalisti, ki so postavili temelje evropske sociale ?
Kdo za boga pa je ta GRIMS ??????
28. julij, 2008 ob 21:13
Vse bolj sem prepričan, da bi bil Grims v pogojih izrednih razmer, kjer bi denimo suspendirali samo nekaj zakonov o človekovih pravicah (zaradi nacionalne varnosti), verjetno najhujši rabelj (in posredno klavec), precej podoben Himmlerju, Eichmannu, pa kakšnemu srbskemu komandantu taborišča Omerska - sem žal pozabil, kako se piše. Pobesneli razumnik - ne intelektualec, kajti to nikoli ni bil in nikoli ne bo.
Najhujši so izobraženi norci brez kančka dvoma in distance. Grims je prototip takega človeka.
28. julij, 2008 ob 21:40
Pa kaj je pa ta pojava eno tele.Kako ga eden ne useka po tistem presranem gobcu??
Že dolgo sem na svetu!ampak takega goveda neetičnega pa še nisem sreču.
Ta nas bo učil demokracije!
Če bo izvoljen ponovno v parlament potem pa slovenske državljanke in državljani nismo vredni 5 pizd mrzle vode.
28. julij, 2008 ob 22:20
simpatikus:
poslanci so samo slika volilnega ljudstva slovenistanskega.. en sodržavljane potemtakem imenuješ teleta,čeprav tudi oni polnijo proračun…
niso vsi tako pametni,osveščeni in razgledani kot ti.zastopim,da ti je bolj všeč Zmajda Širca,ob kateri se pa meni hipno dvigne sistolični tlak…ali pa,ko vidim Golobiča kako na ljudski goveji veselici kosi travo…
28. julij, 2008 ob 22:32
Ekskluzivno !
Na tej sliki www.demokracija.si/index.php?sekcija=clanki&clanek=3769
je neizpodbiten dokaz o Pahorjevem podrejenem odnosu do Šrota.
To je poudaril tudi Grims.
Res priznati morate, da je slika pravi dokaz.
Ne ve se sicer, kaj je Šrot Pahorju povedal , je pa jasno, da je bilo nekaj grozovitega, kar bo še desetletja vplivalo na demokracijo v Sloveniji……
No šalo na stran.
Lahko bi Šrot tudi to rekel : “In Janez je vse to organiziral !”
28. julij, 2008 ob 22:47
Baron Münchausen je spet prijahal na topovski krogli! Mogoče bi mu še verjeli, da zna samega sebe za lase potegniti iz blata, a kaj, ko las skorajda nima več …
28. julij, 2008 ob 22:59
ubožec grims, ste živčni ali kaj?
aja, seveda: tik, tak, tik, tak, tik, tak….
28. julij, 2008 ob 23:39
Če hoče postat SDS resna stranka, naj umakne Grimsa v drugo vrsto. Po možnosti takoj, preden bo prinesel dodatne negativne točke.
Norčevanje iz javnih institucij, tudi če je njihovo delovanje v konkretnih primerih sporno, ne sodi v usta člana zakonodajnega telesa.
Ali pa naj prestopi k SNS.
28. julij, 2008 ob 23:47
Končno so začeli izvajati zakone, spravili so v tek pristojne organe, zdaj bi pa Dušan Kumer te zakone raje spremenil … Prozorno.
Gre namreč za evropsko zakonodajo, ki so ji SD v pomembnem delu nasprotovali že ob sprejemanju, kasneje pa so se zadovoljevali z blokiranjem njenega izvajanja. Tu dam prav celo Grimsu: čas je za pravno državo.
29. julij, 2008 ob 0:04
Pa ta Grims ni normaln! “Dogaja se sodniška stavka in ravno v tem času….” zakaj se dogaja sodniška stavka? Verjetno prav zaradi tega, ker se gre vladajoča koalicija boj proti tajkunom ali lov na rdeče čarovnice! Uboga vlada! Ta prekleta opozicija,… in to še rdeča, ki se proti vladi bori s sodniki in kapitalom! Uboga vlada pa,… ravno tista, ki bi morala vladati, govori, da je treba spoštovati zakone! Zakone, ki jih piše sama pa jih ne zna implementirati, kaj šele evalvirati! Zakaj? Ker so jo rdeče čarovnice s kapitalom in sodniki zacomprale! Pa saj, ne da bi naša uboga vlada ne imela preko KADa in SODa! Ampak kaj, ko je vse v tej ljubi državici na sončni strani Alp, z Blejskim oceanom, ena sama velika zarota! Ubogi Grims! Tako se trudi! Prav bi bilo, da bi si človek po tako obsežnem delu in psihičnem pritisku privoščil dolg dopust! Paranoja namreč ni kar tako…
29. julij, 2008 ob 0:22
ne vem zakaj se ne bi vsa družbeno relevantna vprašanja reševala v hramu demokracije-državnem zboru…In tajkuni so nedvomno del družbeno relevantnih vprašanj…Pri tem je zelo pomembno to, da bodo preiskovalni organi prišli kakšnemu primeru do konca…Mislim, da jim bo uspelo…in če bi do tega prišlo bi se ugled pravne države med slovenci zelo dvignil…če pa ne bo uspelo prit vsaj enemu primeru do konca, potem bo ugled samo še padel…mislim, da je to super da je razprava v dz-ju, saj je sedaj na posebnem kanalu omogočen ogled prenos sej in ljudje bodo lahko sami ocenili kdo misli resno….kljub temu če vlada pripravi pomankljivo poročilo in ne vem še kaj…razprava se vendar lahko opravi, na voljo je dovolj dokumentov da lahko pride do kvalitetne razprave…In ljudje imajo vedno prav! 22 september se že bliža…
29. julij, 2008 ob 0:32
#tomaz: “Pri tem je zelo pomembno to, da bodo preiskovalni organi prišli kakšnemu primeru do konca”
Preiskovalni organi prav preko te vlade niso konsolidirani, oz. se jim jemlje kredibilnost. To je potrdil primer Penka, poleg tega pa tudi sam odnos te vlade, tako pri zakonodaji, ki se tiče pravosodja, ko je vlada takorekoč zignorirala mnenja pravne stroke - predvsem iz Pravne fakultete, kot tudi pri “Kosovi” komisiji, ki naj bi opravljalja posle v zvezi s korupcijo.
Ignoriranje pa se kaže praktično na vseh polih, ko se stroka ne strinja z vladno stranjo, prav tako se dogaja neupoštevanje NVOjev, ki niso iz “prave strani”. Zadeva se mi zdi precej simptomatična!
29. julij, 2008 ob 1:28
grims, ime sorodnika je musar, mož od te pirčke, ki je multimilijonar s firmo na kanaLskih otokih.
njena reakcija (pečatenje računalnikov) je torej zaradi tega povsem logična.
kumer, o nekonkretnosti: konkreten bo tajfun, ki ga bo doživel tajkun. še mal počak.
29. julij, 2008 ob 7:29
Ali bi mogoče bil upravičen upor na cesti ?
Kaj, če bi se zbrala določena količina ljudi 100,200,1000,5000.
Šla pred sedeže IstraBenza, pinovarne Laško, Merkatorja….
in zmetala management na cesto.
Čisto tako enostavno barbarsko, “romunsko”.
Saj imajo Francozi tak prizor celo v svoji himni (La Marseillaise) !
29. julij, 2008 ob 7:31
pepo, mislim, da imaš prekleto prav.
sicer pa, Brankota čimvečkrat pred ekrane - v tem narcisek vidno uživa, raji se pa vse bolj obrača želodec….
29. julij, 2008 ob 8:24
Želodec se mi obrača, ko slišim tega GrimSSa.
29. julij, 2008 ob 8:26
Mene je najbolj pretreslo, ko je Grims kar pred kamerami žugal novinarju nacionalne televizije.
29. julij, 2008 ob 9:15
Grims je en tak lik iz fanatastike. Neverjetno kako je glup in kako nasilno deluje. Taprav en tak fašistoidni zapriseženi tip, ki kr nabija.
29. julij, 2008 ob 9:15
Zaphod Beeblebroox, primer Penko je najmanj moralno sporen!Najmanj!Mislim pa, da je še dosti več kot to…Žal je bila odločba njegovega dobrega prijatelja (Baraga-predesednik ljubljanskega sodišča) taka, da niso ničesar smeli pregledat, niti avta, niti njegovega kovčka, ki ga je imel ob sebi ko se je dobil z Zidarjem…Potem imamo primer Pirc Musarjeve, ki je tudi prepovedala, da se pogleda v elektronsko pošto vseh treh trgovcev…In to v dobro nas potrošnikov!Saj je dejstvo, da se Tuš, Mercator in Špar dogovarjajo čisto za vsako ceno!Si se morda kdaj vprašal, zakaj v Lidlu ali Hoferju sploh ne moreš dobiti recimo Laškega, Uniona in druge izdelke Pivovarne Laško?Zato, ker pri njih pivo ne bi bilo tako drago, kot ga lahko kupiš v Tušu, Šparu ter seveda v Mercatorju…Ker je več kot pol cene samo marža…Tako, da tukaj jaz opazim neko simptomatičnost…Najprej Baraga, nato Pirc Muserjeva…Kdo bo naslednji? Žalostno je, ker bi se morali pri teh stvareh vsi slovenci združit, ne glede na politično barvo! Saj to gre za nas! Zate, zame, za vse ljudi, da bomo kupovali po čim nižjih cenah…Tako da to je res žalostno…Pa še nekaj glede pravnih mnenj pri zakonodaji…Tako pri kazenskem zakoniku, kot tudi pri Kosovi komisiji je bila pravna stroka razdeljena…Torej eni strokovnjaki so bili za, drugi proti…Pri tem je jasno, da so proti bili tisti strokovnjaki ki spadajo v lev spekter političnega polja in to ni nobena skrivnost…Torej proti so bili tisti ki spadajo na stran Ljuba Bavcona, ki že 30 let sam oblikuje kazensko zakonodajo in je sedaj prvič po mnogih letih, da ni več on avtor zakonodaje…Na drugi strani so pa strokovnjaki ki pa so ZA to zakonodajo in ki spadajo v desni spekter političnega polja oz. spadajo na stran Lovra Šturma…To je pač dejstvo! tudi pri strokovnjakih je politika!To moramo vedet!Pa naj bodo levi ali desni!Vseeno je!Vendar tudi tukaj je politika zraven!In enako je tudi pri Kosovi komisiji, kjer je bila stroka iz Policijske-varnostne fakultete tudi razdeljena in kjer smo lahko opazili razdeljenost na podlagi politike (levo-desno) in sploh ne zarad strokovnosti…Lep pozdrav!
29. julij, 2008 ob 9:35
Tu se gre za to, da je politika (in posredno gospodarstvo,sodstvo,policija)
postala PRIVATNI BIZNIH 100 POSAMEZNIKOV !
Leva in desna sploh ne obstajata.
To sta krinki za zbiranje glasov volilcev.
Vsi ti medijski obračuni so zaradi nas, zaradi naše naivne narave.
29. julij, 2008 ob 9:52
Se strinjam, da je moralno sporno to, kar je naredil g.Penko, neglede na to, ali je delal na tem ali onem primeru Zidar, se strinjam, da ga je potrebno kazensko ovaditi, nisem se pa strinjal z aretacijo in načinom, kako so to naredili. Sum korupcije in klientalizma še ne daje pravico organom pregona, da se mu pregledujejo hišo, avto ali kovček. Sem na strani sodnikov in gospe Pirc Musar. Kaj pa bi bilo, da bi na podlagi sumov imeli organi pregona pravico pregledovati in zapirati posameznike. In najverjetneje bi si zdajšnja vlada izglasovala zakon, da lahko te sume podajajo samo SDS in njegovi kompanjoni.
Kaj misliš Tomaž, bi na podlagi takšnega zakona ti sploh pisal to kar pišeš. Najverjetneje ne, ker bi te druga politična opcija prav na podlagi takšnih zakonov preganjala, saj bi utemeljeno sumili, da želiš vplivati na odločitve sodišča………………………………………….
29. julij, 2008 ob 10:41
Obstaja utemeljen sum, da večina državljanov in državljank Slovenije ne podpira trenutne vlade.
Slediti morajo ukrepi, ki bodo obvarovali današnjo oblast.
To pa seveda za naše dobro.
Ta oblast je razvojno naravnana, avantgardna in ni nujno, da mi navadni smrtniki to dojamemo.
29. julij, 2008 ob 11:02
Ribič meni očitaš,da so vsi volilci teleta! Sam pa praviš,da so vsi tisti,kateri so bili na košnji travi goveda! Pameten-lepo te prosim,če ne drugega se držim načela,da se vse življenje učiš in na koncu butast umreš.
Kar se pa tiče razgledanosti pa to,kar počne ta vlada in njeni sateliti ni potrebno biti iq 150,da vidiš kako so državo in nas nategovali 4 leta.Najmanj pa,da mi solijo pamet grimssi,tankoti,jerovški,kovačiči itd.
Pa še to:Sem član Mense,če ti to kaj pove.
P.s Golobič je pa še najboljše kosil od vseh.
29. julij, 2008 ob 11:13
paranoja me prime,ko zagledam grimsa ,pravilna primerjava z dvema ss,
želim si,da ga volilci gledajo in poslušajo čim več,najbolje da bi imel oddajo
v nedeljo zvečer,potem bi bilo do volitev tudi slepim vernokom vse jasno…
29. julij, 2008 ob 11:14
VERNIKOM
29. julij, 2008 ob 11:37
grims ima zelo podoben glas in način govora kot jelinčič.
kot bi bila iz iste šole … se le meni zdi ?
29. julij, 2008 ob 11:49
@sipatikus komunalis….
jst sem , mi je šel PC skor u remengo:)))
po naravi sem pacifist ..vendar tale “grim(a)s(a)”stopnuje mojo ne/tolerantnost ,,,do fondamenta!…
29. julij, 2008 ob 11:50
Grims mora dobiti Goebelsovo nagrado za propagando in demagogijo.
29. julij, 2008 ob 12:22
B.G. spomni se samo aretacije Popoviča…Kamere so že navsezgodaj čakale, ker so bili seveda obveščeni…Bilo je še boljše kot v filmih…A se je takrat kdorkoli oglasil?Se je oglasil varuh človekovih pravic?Se je oglasil pooblaščenec, saj so Popoviču zelo vdrli v zasebnost in to neutemeljeno! Se je morda oglasila civilna družba, se je morda oglasil kakšen strokovnjak oz. predavatelj na kakšni fakulteti? Na vsa vprašanja je odgovor: NE! Ne vem zakaj se uporablja drugačne vatle za ene in za druge…Vsi smo enaki! Se popolnoma strinjam! Sum ni dovolj! Vendar sem napisal, da je njegov dober prijatelj odločil, če se mu bo pregledalo kovček, avto stanovanje in podobno…Bi ti za svojega dobrega prijatelja to naredil? Prepričan sem da ja in da bi ga zaščitil…To je sporno! On bi moral sam rečt da gre tukaj za konflikt interesov in da on ne more o tem odločat…To bi naredil pošten sodnik…Tako, da če bi tukaj odločit pošten in nepristranski sodnik bi zagotovo odločil drugače! Naj ti dam en primer: Igra se finale svetovnega prvenstva v nogometu!In že pred finalom je trener ene ekipe že dogovorjen z nogometno zvezo druge ekipe, da jo bo prevzel po prvenstvu…in zdaj bi se on s tem nasprotnim trenerjem dobival že pred finalom…In kaj bi si mislil? Lep pozdrav!
29. julij, 2008 ob 12:44
Post-komunisti (SD, Zares stalinisti, LDS, KUČAN; TAJKUNI; MEDIJI) bodo napravili, vse , čisto vse, da se bo stanje ponovno “normaliziralo”. 4 leta spreobnjenega komunista namreč, ne gredo po gotu “našim” pravim komunistom. Še slabše pa bi bilo, če bi prišel na oblast kakšen ne-komunist, tega si Slovenija še leta 2015 ne more dovoliti. Takrat bo kot predsednik države po komunistu Turku (vsaj še en mandat) sledil še komunist B. PAhor, predsednik vlade pa itak kakšen komunist (spreobrnjen, zavračan, pravi, naš), vsaj po vzgoji.
29. julij, 2008 ob 12:49
Kolikor sem prebral v medijih, je “njegov dober prijatelj” to sprejel po aretaciji in ne pred aretacijo. Daj malo pomisli. Če ima kdo utemeljen sum in dokaze za ta sum, si priskrbi sodni nalog za preiskavo že pred aretacijo in ne po aretaciji. Tudi sam postopek, če bi bil kriv, bi izvedli takrat, ko bi delal drug sodnik. Meni vse to tako smrdi, da sem izgubil apetit.
Kaj bi naredil v takšnem primeru danes ne morem reči, vendar bi se distanciral in to delo prepustil sodelavcu. Sicer ne vem, koliko časa lahko zadržijo osumljenca, sem pa siguren, da več kot 12 ur.
Kar pa se Popoviča tiče pa zanj velja isto kot za Penka. Da pa bi se oglasil v njegovem imenu ni bilo potrebe, saj je bil vseskozi na TV in RA postajah, da ostali sploh nismo prišli do izraza. Vidiš, še ti nas nisi zasledil. Popovič ljubi kamere, tako da utemeljeno sumim, da jih je sam poklical. In tudi odvetnike, ki so ga poleg kamer tudi čakali.
29. julij, 2008 ob 14:14
@konec,
v oklepaju post komunistov bi moral še dodat (SDS, Nsi, SLS). A ti je Janša filter na mrežnico vgradil, pa nekaterih enostavno ne zaznavaš ali si sproti zakrivaš nekatera mala dejstva? Naštej do konca stari, tako kot je treba. Vsi so to kar govoriš, razen parih argentinskih domobrancov za katere se ve kdo so in kaj so.
Sploh pa, prosim razloži mi, kaj sploh zate pomeni komunist. Kašen človek je to, recimo, da je star 50 let, evo razloži. Vrednote, osebnostne lastnosti?…
Komuniste pri nas bom priznal takrat, ko bo pri nas obstajala vidna komunističa stranka in bodo v njej ljudje, ki se bodo sami sebe deklarirali kod komunisti.
Janša je uspel s svojimi tipičnimi škodoželjnimi parolami, ki jih ponavlja in raznimi skovankami, zasmetiti možgane veliko Slovencem. Iz besede komunist je uspel narediti podobno žaljivko kot tajkun. Iz neba dobesedno.
In potem folk kar ponavlja in nabija, sploh se ne zaveda kaj govori, važno, da nabija in nekoga zmerja in etiketira,…pač z nekimi izrazi, ki itak, ko bolje pomisliš v svojem bistvu opisujejo nekoga ali nekaj, kar dejansko sploh ne obstaja oz. je nemogoče, da bi obstajalo. Tajkun? WTF? Komunist??? Kdo je to?
Janša, res dobro obvlada, lepiti razne nalepke in etikete po ljudeh in po raznih njegovih izumljenih skupinah.
Komunisti v Sloveniji zame ne obstajajo, samo bivši, kar so itak vsi, tako, da je vse to brezveze, …najhuje pa je, da pri nekaterih pali, …recimo evo ga @konec, tipičen primerek.
No, obstajajo pa seveda retardi, to se pa strinjam, …naša vlada je prava supertvorba retardov, fašistoidnih po vrhu.
Učbeniški primer pa je nedvomno Grims, absolutni prvak, mentalno in fizično. Bonehead na deset. Ko dodaš Kovačiča, pa počasnega Jerovška,..pa Bajuka, Rupla, Tanko,… jojojoj.
Edino Janša je za nekaj, samo kaj, ko ima omračeni um.
29. julij, 2008 ob 14:20
….pa še Janša je komunist. a ne, konec?
29. julij, 2008 ob 14:51
B.G. Saj to sploh ni možno, da bi že prej, ker je dejstvo da je bila aretacija tajna in nepričakovana…Če ti že prej napoveš da rabiš nalog in tako naprej lahko osumljenec že vse dokaze pobriše in mu ne more nihče nič dokazat…Prav zato zakonodaja dopušča to možnost, da se po aretaciji dobi nalog! In treba je jasno povedat: to sploh ni bilo nezakonito, da so po aretaciji zaprosili za nalog!To je dejstvo! Tako da res ne vem, kaj je narobe s tem…hehe, Popovič sploh ni bil toliko kot Penko…Sej si lahko pogledaš po vseh elektronskih medijih kdo se je takrat oglašal ko so ga priprli…Kot sem že povedal nihče! Šlo pa je za nezakonit pripor!!!Pazi to: nezakonit! To je ugotovilo tudi vrhovno sodišče!To je dejstvo!Pri penku pa ni šlo čisto nič za nezakonitega! TO je pa velika razlika! In še nekaj: a veš kdaj so Popoviča priprli? Takrat ko je napovedal kandidaturo za župana proti takratnemu županu ZLSD (zdaj SD) Dinu Pucerju…A je to samo naključje pa si naj odgovori vsak sam pri sebi….Meni to bolj smrdi kot Penko, pa se takrat nobena javnost ni oglašala…Samo Popovič se je!Sedaj pa se Penko oglaša (javno celo zajoka, kar je super marketinška poteza, kot je recimo super marketinška poteza pri reklami za pivovarno laško na TV na koncu obraz Boška Šrota….) pa tudi vsa javnost se zgraža! Ta ista javnost se takrat ni niti najmanj zgražala, kar je žalostno in dvolično!
29. julij, 2008 ob 15:22
“Si se morda kdaj vprašal, zakaj v Lidlu ali Hoferju sploh ne moreš dobiti recimo Laškega, Uniona in druge izdelke Pivovarne Laško?Zato, ker pri njih pivo ne bi bilo tako drago, kot ga lahko kupiš v Tušu, Šparu ter seveda v Mercatorju…Ker je več kot pol cene samo marža…” - vredu, ampak kje pa ni več kot pol cene samo marža? Poglej si primere vseh dobrin in odkupne cene od proizvajalcev oz. pridelovalcev - najbolj tipičen je primer kave.
Govoriti o kupovanju po nižjih cenah pa se mi, oprosti, zdi utopično, vsaj ob preprodajanju, ki se je razbohotilo takoj po tem, ko je Slovenija vstopila v tranzicijo. Verige so enostavno predolge, ampak vse za boljšo izbiro, kar je gonilo današnjega potrošništva!
Kar se tiče pravne zakonodaje se ni oglašal zgolj in samo Ljubo Bavcon, ampak kar širok pravni spekter, ki je dokaj argumentirano predstavil svoje poglede na novo kazensko zakonodajo, vendar pravega dialogi ni bilo, kot ga ni bilo tudi pri razpravi o ZOFVI pa še kje - pojavila se je, zopet, precej simptomatična delitev na “naše” in “vaše”, že po default-u, ne da bi obstajal najmanjši interes poslušanja.
Da se obregnem še ob sodstvo, če so, tako kot praviš, vsi v tej veji oblasti med seboj prijatelji, je najbolje,da sodstvo delegiramo kakšni tretji državi - najbolje Hrvaški ali Srbiji, saj imajo mnogo izkušenj iz sodelovanja z mednarodnimi pravnimi intitucijami!
29. julij, 2008 ob 15:28
tomaž, začni malo gledati filme. Nalogi se izdajajo tajno tik pred aretacijo, kolikor je meni znano.In za to ve samo skupina ljudi, ki dela na tem primeru. Nisem policaj, vendar sem prepričan, da mora biti tako.
In še enkrat ponavljam, da je sporno to, da sta se sestajala. Sporno, ne kaznivo. In zaradi spornosti ne morejo premetavati stanovanj. Sporn je tudi privatni pogovor/dogovor Janše in Sanaderja o incidentih v Piranskem zalivu. Pa nihče ne pomisli, da bi mu bilo potrebno premetati hiše. Sporen je javno obelodanjenje Ropa o tem pogovoru itd.
Kar se tiče sodišč, so tudi ugotovili, da Srbija ni storila genocida v BIH in še bi lahko našteval.
Kar pa se dvoličnosti tiče pa se strinjam, vendar je tako, da imamo rajši posameznike, ki niso žaljivi do drugih, ki kažejo šibkost, kot pa rokovnjače, ki žalijo vsepovprek. Vendar se strinjam s tabo, da bi bila aretacija Popoviča vredna iste obsodbe, kot aretacija Penka.
Vendar, ali bi ti Popoviča podprl, če bi te dan prej nadrl s ciganom, pedrom ali čim podobnim?
In kdaj so priprli Penka? Menda zadnji delovni dan, ko je bil na dopustu. Mislim, da ni politične volje, da bi zadevi prišli do dna, pač pa se gre samo za zunanjo podobo politikov. Pantonima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Delati se, da delaš. Največje lenobe in zabušanti so vedno najbolj utrujeni. Od česa neki le? Pravijo pa, da preveč delajo. Da se jih izkorišča. Če 15 minut delajo, 45 minut govorijo, kaj vse so naredili in kako težko je bilo. In takšne delavce imam možnost gledati vsak dan po TV. In še plačani so iz naših žepov.
29. julij, 2008 ob 15:34
Zaphod Beeblebroox, se popolnoma strinjam…Vse cene so nabite do konca…To je dejstvo!Od vseh proizvajalcev! Kruh je recimo lep primer tega…Vendar vseeno je potrebno storit nekaj proti temu…Ne moreš vedno pravit, sej je povsod tako, vsi so isti, mi ne moremo nič storit…Če bi tako ljudje vedno govorili, tudi v zgodovini, absolutno ne bi živeli v taki državi kot živimo, niti ne bi dosegli tega razvoja kot ga imamo danes…Ker bi vedno vsi govorili, sej se ne splača nič naredit, sej to je samo kaplja v morje, nima smisla se s tem ukvarjat…Pa ni res! Ne sme se tako gledat…In enako je tudi pri teh trgovcih in njihovih dogovarjanjih…Poglej recimo primer Zidar…20 let se ga ni upal nihče pravit! vsi so pa vedno pravili: ja, v gradbeništvu je največ korupcije, nezakonitega lobiranja in tako naprej…A mu je kdo kdaj stopil na prste??? Nihče! In to je žalostno! Ne sme se tako počet!Nisem pravil o tem, da se je Ljubo Bavcon oglašal, ampak da so se oglašali njegovi prijatelji, njegov krog strokovnjakov, kot se je na drugi strani oglašal krog strokovnjakov ki so na strani Šturma…In to je dejstvo! A si mogoče videl, da bi recimo Rajko Pirnat (dekan pravne fakultete v Ljubljani) zagovarjal Bavcona in šel proti Šturmu? NE! A si mogoče opazil, da je profesorica Alenka Šelih iz pravne fakultete v Ljubljani napadla Bavcona in branila Šturma? NE!In to je dejstvo, ki pravi o tem kar sem prej napisal…
29. julij, 2008 ob 15:42
“Zaphod Beeblebroox, se popolnoma strinjam…Vse cene so nabite do konca…To je dejstvo!Od vseh proizvajalcev! Kruh je recimo lep primer tega…Vendar vseeno je potrebno storit nekaj proti temu…Ne moreš vedno pravit, sej je povsod tako, vsi so isti, mi ne moremo nič storit…Če bi tako ljudje vedno govorili, tudi v zgodovini, absolutno ne bi živeli v taki državi kot živimo, niti ne bi dosegli tega razvoja kot ga imamo danes…Ker bi vedno vsi govorili, sej se ne splača nič naredit, sej to je samo kaplja v morje, nima smisla se s tem ukvarjat…”- ne govorim, da se ne da nič storiti. Alternative obstajajo. Vendar pa je obča klima, vsaj v Sloveniji, še vedno na strani masovnega konzuminga in potrošništva kot je in ni niti interesa, da bi se kdo kadarkoli sploh vprašal o lastnih navadah ipd. Obstaja pa manjšinica, na srečo, tudi v Sloveniji, ki zadeve jemlje krepko drugače, med njimi je celo en poslanec Državnega zbora.
Kar se zgoraj povedanega tiče pa, dokler bo slovenska družba sestavljena iz hermetično zaprtih krogov, brez najmanjšega interesa poslušanja drugačne strani in dokler bodo obstajale delitve na “naše” in “vaše”, kar implicitno vsebuje tudi željo zapolnjevati zgolj partikularne interese, takrat v deželi na sončni strani alp (z veliko dežja), ne bo prišlo do sprememb! Ob tem pa bi se bilo smiselno vprašati o organski sestavi slovenstva (slovenceljnosti).
29. julij, 2008 ob 15:48
B.G. Naj ti s prve roke povem, da to ni nič sporno, da se kasneje dobi nalog za pregled…Torej ni nezakonito! Sej bi ti citiral KZ (kazenski zakonik) samo trenutno nimam časa, da bi to našel…Želel sem samo povedat, da bi se sodnik pri tem odločanju moral izločit! tako kot se mora sodnik izločit v primeru ko postane okužen- to pomeni, da vidi kaj iz spisa kar ne bi smel videt (recimo da vidi oz. sliši razgovor policistov z osumljencem takoj na kraju umora…)…Tega on ne sme videt…In če to slučajno vidi, se reče da je sodnik okužen in da se mora SAM izločit! In enako je tudi tukaj! Baraga bi se moral izločit! Tako kot se je recimo ustavni sodnik Ribičič izločil, ko je presojal o Bredi Pečan in o takratnih povolilnih zapletnih v Izoli! Zakaj!!? ZAto, ker je njen dober prijatelj! Čeprav mi Ribičil ni všeč, se mi je s to gesto kar prikupil!In to bi moral isto storit Baraga! In to vse skupaj meče slabo luč na celoten primer! Ne ravnanje policistov ali kaj podobnega!Glede Janše in Sanaderja se je ukvarjala komisija v državnem zboru in je ugotovila (tudi opozicija!!!!), da se nista dogovarjala ampak pogovarjala!!!In to ni sporno! Niti najmanj! To ni niti moralno sporno, niti ni zakonsko vprašljivo…To koga imamo rajši tukaj ne sme biti v ospredju! Sigurno da ima Baraga rajši Penka, kot Popoviča, vendar mu mora biti na prvem mestu ustava oz. zakon! Na podlagi tega se mora odločat! Ne pa na podlagi simpatičnosti!Poglej primer Lončariča!Dejstvo je da vsi vemo da je kriminalec, da je res prevažal ljudi čez mejo, tudi policisti so videli to, dejstvo je tudi da ni nikomur všeč-še bolj kot Popovič, vendar ga je Čeferin rešil! ZAkaj!!??ZAradi napake v postopku!In to je to!LAhko je še tako nepriljubljen in res pokvarjen, mora bit na prvem mestu zakon in če so policisti oz. preiskovalni organi naredili napako v postopku (recimo napačno zbrali dokaze) je to treba spoštovat!In tukaj so! Ne glede na to, kako simpatičen je ali pa ni Lončarič…In enako bi morali ravnat tudi v primeru Popovič, pa četudi je on zelo žaljiv do vseh, zelo nekulturen in tako naprej!ZAkon je na prvem mestu!!! To glede Penka se pa ne strinjam!To kdaj so ga priprli sploh ni važno! Dejstvo pri vsem tem je samo to, da zaradi različnih njegovih povezav morda ne bodo prišli do dna, ne pa zaradi politikov…
29. julij, 2008 ob 15:54
Zaphod Beeblebroox, s tem se popolnoma strinjam, namreč da je pri nas preveč delitve na naše in vaše vendar to moramo vzeti v zakup, saj smo mlada država, s kratko zgodovino demokracije in da se bo mogla še kakšna generacija zamenjat, da se bo nehalo delit na naše in vaše! Saj je v politiki zelo veliko ljudi, ki so delovali še pred osamosvojitvijo Slovenije in od njih ne moreš pričakovat da ne bodo gledali na naše in vaše, saj je to v njih in se ne morejo spremenit…Zato pa je na nas, na mlajši generaciji da presežemo to delitev!Ravno zato sem jaz kar naklonjen koaliciji po volitvah med SDS in SD-torej veliki koaliciji, saj bi bil to po mojem kar velik korak h koncu deljenja na naše in vaše, saj bi se morali zelo veliko dogovarjat o vseh stvareh in noben ne bi mogel vlečt na svojo stran in tako bi potem prišlo tudi do debate o glavnih razvojnih vprašanjih, tudi o cenah v trgovini…
29. julij, 2008 ob 16:24
Kdaj so Penka priprli sem napisal zato, ker si ti napisal, kdaj so zaprli Popoviča. Obadva pred volitvami.
To, da se pogovarjata/dogovarjata vodja opozicije ene države in vodja koalicije druge države o mendržavnem problemu je zame zelo sporno. Človek pomisli na marsikaj? Vendar je to samo moralno sporno, tako kot pogovarjanje/dogovarjanje Penka in Zidarja. Ni pa kaznivo. Je pa vredno vseh obsodb. In ve se, kdo in kaj je pomenil JJ za osamosvojitev Slovenije. Priznavam mu vse zasluge in taktičnih veščin. Razlika pa je le te uporabljati vojni oz. miru. Mene ni preslepil. V vojni general, v miru diktator. Če problema ni, se pa naredi, knede.
29. julij, 2008 ob 17:08
Janša je ustvarjalec izrednih razmer!!!!! Za njega je demokracija tolikšna kot za reveža kos kruha!!!!
Kaj je pravzaprav vzrok za ustavitev dela Cviklove komisije? Zakaj se Finci niso več mogli sestati z komisijo in njenimi člani??? A je mogoče gdo iz samega vrha vlade na seznamu za koruptivno dejavnost??? Gospodje, orožje je posredi ,od prvega dne slovenske države pa vse do danes!!! Demokracija se zlorabja!!! Kaj a je mogoče gdo bral Delo od 21.07.08 kjer je intervju z g.Mogetom??
Zakaj se o tem ni nikjer pisalo in bralo??? Janezek pri vsem tem poslu pa ima marioneto v g.Plemenitem!Tajkuni??? Prvi tajkun je v navezi z orožjem! Koliko je pa nadzornikov v raznih državnih podjetjihin predsednikov uprav ki so člani SDS??? Koliko je podjetih teh isth nadzornikov in predsednikov šlo v stečaj in nelokvidnostne težave??? A so odgovarjali za svoje početje ????
Nobeden! Imejmo eno stranko,ene narod in enega vodjo!!!! Pa smo tam! Grims samo obleko si mora nadet in je pravi GOBELS!!!Ampak kozarček bi mu bolj pasal roko,kot pa tista slika,ki je odlična fotomontaža!!!In časopis DEMOKRACIJA? A vas mogoče kaj spominja Slovenca??? Pa brez zamere in samo toliko za vednost.
29. julij, 2008 ob 17:24
Tomaz, nekakšnim dejstvom se ne bomo pustili motiti, kaj?
a veš kdaj so Popoviča priprli? Takrat ko je napovedal kandidaturo za župana proti takratnemu županu ZLSD (zdaj SD) Dinu Pucerju…A je to samo naključje pa si naj odgovori vsak sam pri sebi….
…
spomni se samo aretacije Popoviča…Kamere so že navsezgodaj čakale, ker so bili seveda obveščeni…Bilo je še boljše kot v filmih…A se je takrat kdorkoli oglasil?Se je oglasil varuh človekovih pravic?Se je oglasil pooblaščenec, saj so Popoviču zelo vdrli v zasebnost in to neutemeljeno! Se je morda oglasila civilna družba, se je morda oglasil kakšen strokovnjak oz. predavatelj na kakšni fakulteti? Na vsa vprašanja je odgovor: NE!
Volitve v Kopru so bile novembra 2002, Boris Popovič je bil razglašen za župana decembra, osumljen utaje davkov aprila 2003, aretiran pa septembra 2003. Za ovratnik mu je dihal direktor policije Marko Pogorevc, takrat že dolgo bivši župan Dino Pucer pa je izjavil “Mislim, da gre tukaj za odgovornost organov pregona, da odkrivajo nepravilnosti, ter, da tisti, ki je ne samo moralno, ampak tudi kako drugače kriv, tudi odgovarja,”
Televizijskih kamer pri njegovi aretaciji (kolikor mi je znano) ni bilo - v kakšnem smislu je bilo boljše kot v filmih? Specialci, zatezne lisice? Ali so mu prestrelili gume na avtu, da jim ne bi pobegnil?
Civilna družba je organizirala zborovanja in koncerte, advokat Starman pa je, oblečen v odvetniško togo, ljudi na vrvi vsak dan vodil okrog Kopra (no ja, to pa je bilo kot v filmu). Pisma podpore je dobil od strank SDS in NSI, županov SDS, SLS in županj Izole in Pirana.
O uporabnih posebnih metod in sredstev je razpravljala komisija DZ za nadzor nad delom obveščevalno-varnostnih služb - predsednik Jožef Jerovšek, Kangler in Jelinčič so se strinjali, da je vse lepo in prav.
Zakona o varstvu osebnih podatkov takrat nismo imeli, urad informacijskega pooblaščenca pa je bil ravno ustanovljen.
29. julij, 2008 ob 18:18
FactiBruti, marsikaj je res, marsikaj pa ni res, kar si napisal…Popoviču so že veliko časa prej zelo veliko prisluškovali (mislim da je bilo prisluhov za nekaj tisoč strani), pregledovali maile in tako naprej…Informacijskega pooblaščenca res ni bilo, vendar je njegovo delo opravljal Bogataj (znan iz afere Udba.net, pa tudi pri primeru Penko se je javil in postavil na njegovo stran), ki se takrat ni niti enkrat odzval! Niti sporočila za javnost ni dal!Njegovi somišljeniki, člani stranke-občani mestne občine Koper lahko rečemo da je civilna družba, vendar ni to civilna družba v pravem pomenu besede, ker gre za njegove privržence…Ta prava civilna družba se oglasi tudi takrat, ko ne gre za njene privržence…In to je razlika…Koncertov ni bilo, bilo je samo nekaj zborovanj, ki jih je vodil Starman, šlo pa je za člane njegove stranke oz. za njegove somišljenike…Samo oni niso organizirani v nikakršno civilno družbo, nobena organizacija ni bila tam prisotna, bili so prisotni samo posamezniki, občani MO Koper…Kdo je bil glavni ki mu je dihal za ovratnik- ni bil Pogorevc, ampak Zdenka Cerar…A se morda spomneš izjave Milana Kučana izpred nekaj mesecev?Osebno sem protestiral pri organih pregona v kopru…Si misliš? Predsednik republike se je vmešal v policijo, tožilstvo in sodišče!!??To je poleg tega da je moralno sporno, tudi nezakonito…Ni se pa oglasil nihče od teh ki se danes oglaša!Stranke se itak vedno bodo oglašale-parlamentarne ali neparlamentarne…Tudi letos je komisija obravnavala Popoviča in je ugtovila, da so bili prtiski na organe pregona…Samo toliko o komsijah…
29. julij, 2008 ob 18:44
Glej, glej, prej bi morda še rekel, da si se pač zmotil (5 let je tako daaaaaleč nazaj), potem pa poveš, da si somišljenik, član stranke in občan. Lažeš namerno?
marsikaj je res, marsikaj pa ni res, kar si napisal
Kaj ni res?
Kdo je bil glavni ki mu je dihal za ovratnik- ni bil Pogorevc, ampak Zdenka Cerar…
Marko Pogorevc, 11.9.2003 za 24ur:
Govori se tudi, da je župan že na prostosti in da za zadevo stoji stara rdeča oblast…
To so dejansko govorice, seveda ne verjamete, da bi preko mene lahko delovala stara rdeča oblast, kot ste jo imenovali. Moram reči, da smo gospodu županu kar nekaj časa dihali za ovratnik, da smo jim uspeli dokazati sume kaznivih dejanj in moram pohvaliti kriminaliste v Kopru in na generalni policijski upravi in jim čestitati, kajti podrobnosti o preiskavi bi lahko prišle na dan v času volitev za župana, v javnost pa niso prišle, kar kaže na to, da je bil krog zaprt in informacije niso prišle, da ne bi komu škodovale v tistem najbolj kritičnem času.
Je tebi sploh jasno, kaj je delo policije, kaj je delo tožilstva in kaj delo sodstva? Preiskava/aretacija? Kaj je to civilna družba?
29. julij, 2008 ob 20:06
Gozdovi mi smo tu !
Ali nas še enkrat sprejmete, tako kot ste naše počete in dede ?
29. julij, 2008 ob 20:25
FactiBruti, a mi lahko poveš iz katerega dela mojega odgovora misliš da sem član njegove stranke ali somišljenik??Kje pa!Sploh nisem!Sem proti njemu!Zaradi enega preprostega ker nima kulture, ampak ima balkansko kulturo tako kot Zoran Jankovič v Ljubljani, s to razliko da je Jankovič vsaj inteligenten človek medtem ko pa Popovič ni!Ne, sploh se ne gre da sem njegov somišljenik! Daleč od tega!Spoštujem pa pravno državo in organe pregona ki morajo delovati mimo politike in ki morajo z vsakim enako ravnat!Tukaj pa me moti, če vidim da tako ne gre…In v primeru Popoviča je nedvomno to bilo, saj je preveliko dejstev ki kažejo na to…In to me žalosti…Ni res to, da je protestirala civilna družba!TO ni civilna družba!Ker definicija civilne družbe je naslednja: Civilna družba je skupni naziv za nevladne organizacije, ki v nasprotju z oblastjo zastopajo svoje interese in s tem skrbijo za izvrševanje javnega interesa. V slabši luči se civilni družbi reče tudi protestniki.S Starmanom po Kopru ni bilo nobene organizacije!Nobene!Bili so samo posamezniki, občani Kopra (mimogrede mene ni bilo med njimi).Mislim, da je vsem jasno kaj je delo policije, tožilstva in sodstva, če pa že nekomu ni, je pa vsem jasno, da so ti organi samostojni!!In da morajo ne glede na politično barvo posameznika delovati nevtralno!In da ne sme nihče izmed politike nikoli poklicat in protestirat!Nikoli!Ker to je pritisk na njihovo delo!Žal si je gospod Kučan to dovolil!
29. julij, 2008 ob 22:08
Takole si napisal;
Njegovi somišljeniki, člani stranke-občani mestne občine Koper lahko rečemo da je civilna družba, vendar ni to civilna družba v pravem pomenu besede, ker gre za njegove privržence…
1. Mi somišljeniki, mi člani stranke, mi občani lahko rečemo [krneki].
2. Somišljenikom, članom stranke, občanom lahko rečemo, da so civilna družba.
Prva se mi je zdela bližje. Malo nerodno se izražaš, žal. Bojim se, da tudi razloga zakaj ga ne maraš, nisem razumel najbolje. Torej: Popoviča ne maraš zato, ker nima kulture ampak ima balkansko kulturo, kakor ime balkansko kulturo tudi Jankovič, ki pa je vsaj inteligenten, medtem ko Popovič to ni.
Hm.
Popovič:
- nima kulture
- ima balkansko kulturo
- ni inteligenten
Jankovič:
- ima balkansko kulturo
- je inteligenten
Definicijo civilne družbe si dobesedno prepisal iz Wikipedije, priden. Škoda le, da je nisi razumel. Da si del civilne družbe ti ni potrebno imeti organizacije, društva ali izkaznice - posamezniki, ki se udeležijo demonstracij za izpustitev Janše ali Popoviča so ravno tako civilna družba kot gobarska društva. Vseeno, javni shod z govorci in govorniškim odrom je organizirala lista Koper je naš, Starman pa je rob svoje toge vlačil po prahu kasneje.
Sicer pa, od kje trditev, da so bili tam le posamezniki, če tebe ni bilo zraven? Si se spet “zmotil”? In zakaj te ni bilo - mar Boris morda ni vreden tvoje udeležbe? Samo zato, ker po tvoje nima kulture, ima balkansko kulturo in ni inteligenten?
29. julij, 2008 ob 22:45
tomaž:”vendar to moramo vzeti v zakup, saj smo mlada država, s kratko zgodovino demokracije in da se bo mogla še kakšna generacija zamenjat, da se bo nehalo delit na naše in vaše! Saj je v politiki zelo veliko ljudi, ki so delovali še pred osamosvojitvijo Slovenije in od njih ne moreš pričakovat da ne bodo gledali na naše in vaše, saj je to v njih in se ne morejo spremenit…”
Jaz pri pisanju takšnih zadev ne bi imel tako kratkega zgodovinskega spomina, saj se tovrstna mentaliteta vleče že kakšnih 1000 let, sploh na tem področju, ki se trenutno kliče Republika Slovenija.
Velike koalicije so, vsaj v evropskem političnem prostoru v mirnodobnih časih (ki so v evropi relativna redkost) praviloma neučinkovite in za protagoniste, to je predvsem politične stranke, pomenijo politični salto mortale. Bi si skoraj upal triditi, da so uspešnejše manjšinske koalicije, seveda ob mentaliteti ki jim to dopušča. Le to pa na žalost najdemo zgolj visoko na severu.
29. julij, 2008 ob 22:48
Ja, ampak tudi po zaslugi Grimsa bo SDS spet zmagala na volitvah in slovenceljni bodo ponono slavili.
29. julij, 2008 ob 22:51
Žal pišem zelo hitro in tako se pogosto zgodi da kaj napačno napišem…Sem pa vseeno mislil da boš razumel…Naj ti še pojasnim zakaj obeh ne maram, torej tako Popoviča kot tudi Jankoviča: Oba sta brez kulture oz. imata balkansko kulturo, sta neka lokalna šerifa, ki mislita da lahko vse nadzorujeta, oba zelo strogo nadzorujeta vse računalnike v mestni upravi (kje je zdaj Pirc Muserjeva, saj je to grob poseg v informacijsko zasaebnost)…Torej, če bi jaz morda bil zaposlen na mestni občini in bi tukaj na vesti pišel to kar pišem, bi že jutri Boris poslal pome in mi prijazno povedal da naj sam grem, ali pa mi bo še žal..Tako podobno gre pri takih lokalnih šerifih…Zgodb je še zelo veliko…Lahko bi celo knjigo izdal…Recimo oba imata po kafičih svoje t.i. ovaduhe ki poslušata kaj kdo govori…In ti dam naslendnji primer: Nekdo je moral oditi iz občine samo zaradi tega, ker so t.i. ovaduhi slišali, da mama od tega zaposlenega neki svoji prijateljici govori proti Borisu in je ta zaposleni že naslednji dan moral oditi…Upam, da sem ti dovolj nazorno prikazal, kaj to pomeni…Res sem vzel definicijo iz wikipedie iz preprostega razloga, ker res nisem imel časa da bi iskal po kakšnih bukvah, ki jih doma ne manjka…A morda veš, da je en izmed Starmanovih sinovov član liste Koper je naš oz. član stranke Slovenija je naša…Ti je morda zdaj bolj jasno zakaj je Starman tudi bil zraven? A morda veš kaj je dobil Starman v zameno za to? Jaz vem…Pa ne bi sedaj javno o tem, bi se pa rad dobil s teboj na kavi ker očitno si Koprčan…Tam so pa bili moji prijatelji, znanci, člani liste Koper je naš, zato vem vse kdo je bil tam in kako je shod zgledal…Čudno pa da Kučana nisi vzel nič v bran…Boris ni vreden moje udeležbe ravno zaradi njegove kulture, o kateri sem že prej govoril…Tako kot moje podpore ni recimo vreden Joško Joras…Drugače je pa za Koper veliko naredil!Je pa zanimivo, da pri najini debati samo jaz nizam dejstva, ti pa mi kontriraš…In ponavadi brez dejstev ampak samo s kontriranjem določenih napak, ki se pojavijo pri hitrem pisanju…Jaz še vedno trdim da to ni bila civilna družba, ampak so bili člani njegove liste, ker vem kdo je tam bil…In to ni civilna družba!Stranke niso civilna družba!
29. julij, 2008 ob 23:10
Zaphod Beeblebroox, res se to vleče, samo mi imamo samo 18 let zares demokracijo-torej voljene predstavnike, volilno pravico imajo polnoletni državljani, moški in ženske in tako naprej…Države ki to poznajo recimo že več desetletij so zelo v prednosti v primerjavi s Slovenijo…je tako? Slovenija je tudi edinstvena v tem, da se levica in desnica delita glede na partizane in domobrance če rečemo bolj na splošno…A ni to grozno!!??Namesto, da bi se delili glede na gospodarske, finančne, kulturne in ostale poglede…In s to polarizacijo zelo veliko izgubljamo…To je celo Golobič rekel…In mislim da bi velika koalicija kar pripomogla k razbitju te polarizacije in tega deljenja na naše in vaše…Je pa res, da ima vsaka oblika koalicije pasti, ki se jim je težko izogniti…
29. julij, 2008 ob 23:26
Že, že! Ampak kdo polarizacijo povzroča? Kar se pa ostalih držav z demokracijo tiče pa svobodne volitve, voljeni predstavniki in ostali faktorji, ki si jih naštel niso garant politične kulture. Lahko skočimo samo preko Z meje ali pa čez ocean.
Kar se tiče partizanov in domobrancev, se je treba najprej vprašati, kdo hoče revidirati zgodovino in zakaj jo hoče,… največja polarizacija okrog te teme se je zgodila prav v tem mandatu, ampak za nekatere, vojna še vedno ni končana. Ob tem sem se spomnil primera Črne Gore, ki je še vedno, še po 63. letih v vojni z Japonsko - ampak tam okrog tega ne delajo drame! :)
30. julij, 2008 ob 0:37
@konec
ne se sekirat , ti tko ne boš dočaku 2015..
tvoji “zlomljeni” duš(c)i ne bo možno preživeti s gnjevom ,ki jo “filaš”..!
še sam bog ,se stran umaknu…pr teb!
30. julij, 2008 ob 9:48
Še več zgodbic, tomaz?
Nekdo je moral oditi iz občine samo zaradi tega, ker so t.i. ovaduhi slišali, da mama od tega zaposlenega neki svoji prijateljici govori proti Borisu in je ta zaposleni že naslednji dan moral oditi…
Nekdo, njegova mama in njena prijateljica. Dejstva, ja. Dobro je znano, kakšni pritiski se tam izvajajo, ampak - že naslednji dan? Vprašaj Mirjano, ki tudi večkrat komentira tukaj na Vesti, ona ti bo lahko iz prve roke povedala kako to gre.
A morda veš, da je en izmed Starmanovih sinovov član liste Koper je naš oz. član stranke Slovenija je naša…Ti je morda zdaj bolj jasno zakaj je Starman tudi bil zraven? A morda veš kaj je dobil Starman v zameno za to? Jaz vem…
Super. Tudi jaz vem kdo je Starman, kdo so njegovi sinovi in imam svoje mnenje o tem zakaj je bil zraven pri Popoviču, pri Jorasu itd. Tako sva zdaj dva.
Čudno pa da Kučana nisi vzel nič v bran
Zakaj pa bi ga moral braniti? V dosedanjih komentarjih nisem nikogar branil, le opozoril sem na neskladnost tvojih “dejstev” z resničnostjo.
Je pa zanimivo, da pri najini debati samo jaz nizam dejstva, ti pa mi kontriraš…In ponavadi brez dejstev
Hahahahahahahahahaha. Ti nizaš dejstva, jaz pa ti kontriram brez dejstev. Je to samoironija? Ker če ni, bi mogoče še enkrat prebral svoja “dejstva”.
res nisem imel časa da bi iskal po kakšnih bukvah, ki jih doma ne manjka…
Jaz še vedno trdim da to ni bila civilna družba, ampak so bili člani njegove liste, ker vem kdo je tam bil…In to ni civilna družba!Stranke niso civilna družba!
Me veseli, da imate doma knjige. Morda bi bilo dobro, če bi včasih tudi kakšno prebral. Tudi za citat iz KZ, ki si ga obljubljal zgoraj, še nisi našel časa.
30. julij, 2008 ob 12:01
Rock, ali ni žalostno, da, kot praviš ti, so v Sloveniji vsi “komunisti” razen “argenticev”‘
Se ti ne zdi žalostno, da je Slovenija edina evropska država, kjer je velikanska večina politikov in kulturnikov “komunistično” vzgojena?
30. julij, 2008 ob 12:06
Rock, mi pa lahko razložiš zakaj ni tako recimo na Češkem, Madžarskem, Poljskem itd, kjer se je razvila močna (anti-komunistična) konservativna stranka in kjer je prišlo na kulturnem nivoju do močne “obsodbe” komunizma in oseb, ki so delovali v komunistični partiji?
(prosim , ne začet s tem , da se skrivaš za Jugoslavijo kot “demokratsko” - zelo drugačno državo od prej omenjenih, itd., kot to počenja večina slovenskih post-komunistov (z razliko od hrvaških in srbskih).
30. julij, 2008 ob 12:10
sifra, jaz sem že izredno zadovoljen, da od leta 1991 ne poslušam več v tišini vse tiste bedarije, ki sem jih moral poslužati prej od partijcev (še oni se ne upajo več ponavljati in verjeti v tiste neumnosti).
In kot sem dočakal konec komunizma ……….
30. julij, 2008 ob 12:20
@konec
komunsitično vzgojen - to sploh ne obstaja, vzgojeni smo kot so nas vzgajali starci, ne pa komunisti. Sploh ne vem kakšen naj bi bil komunistični kulturnik, mi ga lahko opišeš? Kaj je tisto slabo pri ‘komunističnem’ kulturniku, tisto kar je vredno vse obsodbe? Ale pa recimo pri komunsitičnem politiku.
Povej kaj je razlika me nekomunisitičnim in komunsitičnim kulturnikom / politikom, v današnjem času.
30. julij, 2008 ob 12:35
@konec
na Češkem, Madžarskem, Poljskem …….oni so bili totalno pod Rusijo. V Pragi se je par folka kar z bencinoma polilo in zažgalo, ker jim Rusi niso dal dihat. Tam je šlo bolj za očiščenje od Rusov in njihovih domačih komunsitičnih sodelavcev, kot za očiščenje komunizma.
Tito je kljub vsej represiji, ki jo je premogel, napravil najbolj odprto socialistično/komunisitčno državo na svetu. Tito se je Stalinu uprl, zato je ta poslal tanke na Jugoslavijo, ki so jih potem nekako diplomatsko ustavili tik že pred mejo. Drugače bi bili tudi mi (Slovenija) ultra Ruska provinca.
Mi smo šli lahko povsod. Čeh, Poljak,…je moral za izhod iz države, najprej dobiti dovoljenje, če gre lahko ven, recimo na morje na Hrvaško, pa še to ni mogel vsako leto zaradi zakona. Rusija jih je totalno stisnila.
V primeru teh držav je bila po moje lustracija potrebna, saj je šlo tudi za očiščenje ‘tujih’ elementov, ruskih ‘komunističnih’ kolaborantov in ruskih špijonov.
Pri nas tega enostavno ni bilo v taki meri. Pri nas smo bili večinsko samo mi, Slovenci. Koga boš lustriral, sam sebe? A ja, ti bi komuniste,…ja pa vsi so bili, tudi JJ,…kaj si potem sploh volil zanj? Predvidevam.
30. julij, 2008 ob 12:37
Uf, ste se razpisali.
Glede kazenske zakonodaje, dragi tomaz. Vsi trije avtorji novega kazenskega zakonika so sodelovali tudi pri pisanju prejšnjega iz leta 1995, tako da ne bluzit o Bavconu kot nekakšnem malem Kučanu sloveske kazenskopravne stroke. Velika večina slovenskih strokovnjakov s področja kazenskega prava in kriminologije, ki so koncentrirani na ljubljanski Pravni fakulteti (drugje jih skoraj ni, ni to civilno pravo s katerim se da fajn služit), je nasprotovala določenim vsebinskim predlogom novega zakonika, še bolj pa načinu hitrega sprejemanja za katerega ni bilo utemeljenih razlogov.
30. julij, 2008 ob 13:41
Za tiste, ki ne vejo, Penkova aretacija je bila nezakonita. 50. clen zakona o tozilstvu pravi, da tozilca lahko aretirajo le v primeru, da to odobri senat 3 visjih sodnikov pristojnega sodisca. To se ni zgodilo…
30. julij, 2008 ob 13:43
Aja tomaz, da ti pomagam glede KZ… Da ne bo pretezko…
201. clen
“Če je podan utemeljen sum, da je določena oseba storila kaznivo dejanje, se sme pripor zoper njo odrediti:
1) če se skriva, če ni mogoče ugotoviti njene istovetnosti ali če so druge okoliščine, ki kažejo na nevarnost, da bi pobegnila;
2) če je opravičena bojazen, da bo uničila sledove kaznivega dejanja, ali če posebne okoliščine kažejo, da bo ovirala potek kazenskega postopka s tem, da bo vplivala na priče, udeležence ali prikrivalce;
3) če teža, način storitve ali okoliščine, v katerih je bilo kaznivo dejanje storjeno, in njene osebne lastnosti, prejšnje življenje, okolje in razmere, v katerih živi, ali kakšne druge posebne okoliščine kažejo na nevarnost, da bo ponovila kaznivo dejanje, dokončala poskušeno kaznivo dejanje ali storila kaznivo dejanje, s katerim grozi”
Tole pa je zakon o tozilstvu:
50. clen
“Drzavni tozilec ne sme biti priprt v kazenskem postopku, ki je uveden proti njemu in zaradi suma kaznivega dejanja storjenega pri opravljanju funkcije drzavnega tozilca, brez poprejsnega dovoljenja senata treh sodnikov prostojnega visjega sodisca”
30. julij, 2008 ob 16:48
Fantje na desni,lepo prosim,da svojih frustracij ne popate več na politične strukture iz (pol)pretekle zgodovine,ker je nekonstruktivno. Plus da vaši favoriti,ki so bili takrat v drugi selekciji istih struktur (in verjetno zato tudi frustrirani),podobe iz tega obdobja danes ponavljajo kot farso. Še dobro,da se ljudje učimo ter smo lastne napake,kot del rasti,pripravljeni priznati in potegniti lekcijo. A ne, JJ? On je nezmotljiv kot partijci.
Za državo,ki bo efekten in pravičen,državljanom prijazen servis.
30. julij, 2008 ob 17:42
Jaz sem za naše.
30. julij, 2008 ob 18:25
tomaz pravi:
29. julij, 2008 ob 15:48
B.G. Naj ti s prve roke povem, da to ni nič sporno, da se kasneje dobi nalog za pregled…Torej ni nezakonito! Sej bi ti citiral KZ (kazenski zakonik) samo trenutno nimam časa, da bi to našel…Želel sem samo povedat, da bi se sodnik pri tem odločanju moral izločit! tako kot se mora sodnik izločit v primeru ko postane okužen- to pomeni, da vidi kaj iz spisa kar ne bi smel videt (recimo da vidi oz. sliši razgovor policistov z osumljencem takoj na kraju umora…)…Tega on ne sme videt…In če to slučajno vidi, se reče da je sodnik okužen in da se mora SAM izločit!
Gospodu Tomažu v vednost, da KZ ne ureja materije, ki jo navaja. Gospod Tomaž vsekakor ni pravnik. Če bi bil opravil izpite iz skupine kazenskega prava, bi vedel, da to ureja ZKP (in ne KZ). In ker g. Tomaž o ZKP nima pojma, širi tule neumnosti a la “(recimo da vidi oz. sliši razgovor policistov z osumljencem takoj na kraju umora…)…Tega on ne sme videt…” Novela ZKP je negirala določila bivših ZKP o izločanju zapisnikov in zapisnik o zaslišanju osumljenca OSTAJA V SPISU IN GA SODNIK VIDI. Pa tu ne gre za to. Gre predvsem za to, da v pravni državi kvalificira kaznivo dejanje (dalje KD) tožilec (BB pa je govorila o neetičnem ravnanju in ne policaj. Pri dokaznih standardih pa nikakor Jevškovi “razlogi za sum” niso zadosti, temveč mora biti dokazna raven “utemeljenega suma”. Jevšek govori o razlogih za sum, kar je absurd za aretacijo človeka, razen v policijski državi. Prav tako je absurd, da je opis kaznivega dejanja, kot ga Mate poda - tajno sestajanje dveh osumljencev na tajnih lokacijah v zakotnih lokalih- absurd, če že ne idiotizem. Še enkrat! Gospod Tomaž naj se raje ukvarja s čem, kar pozna, pravo pa naj nikar ne interpretira.
30. julij, 2008 ob 19:32
jst sem tud za naše,.. je pa kresalka lepo povedala,..da sej jj ne zna gledat naprej, da preveč gleda nazaj,..boj proti tajkunom namesto uvedbe luksuznega davka,..pa itak liči na balkan,..marice pa to,..ja to bo to…dejmo te starčke vse pozaprt,…bo tkoj bulš,..ratingi up,..for others i dont care…za naše…
31. julij, 2008 ob 11:47
Rock, niso bili pod Rusijo, tudi če najbrž ne boš verjel, je obstajala “kulturna” izmišlotina Sovjetska Zveza (ki je bila po “kulturni-ideološki vzgoji zelo proti nacijam, narodom kot takim in torej tudi proti Rusom, to dandanes vedo vsi).
Vse ostalo kar si napisal pa spada v tisto, kar sem upal, da tudi ti ne boš tako nektitično in neumno pomnavljal in tako sledil “post-komunistični”(kučanovi) doktrini glede Jugoslavije (ideološko opevanje Tiata in Juge , ter skrivati grdo in kruto resnicvo).
Škoda.
31. julij, 2008 ob 12:09
@konec
ne razumem. Nisi nič odgovoril, obešaš se na to, da kao ne vem da je obstajala SZ ali kaj?… oz. mi sedaj razlagaš o Sovjetski zvezi?? WTF,..to ni tema, to te nisem vprašal, vprašal sem te:
“Povej kaj je razlika me nekomunisitičnim in komunsitičnim kulturnikom / politikom, v današnjem času.” Razloži prosim. Razloži sedaj to kar vsekozi mečeš ljudem naprej, pojasni etiketo ‘komunistični kulturnik’.
Katero resnico skrivam, mi lahko vsaj to poveš? A to, da so pobili partizani domobrance? Ja, to že vemo, je še kaj?
Ti kar skačeš iz teme v temo, iz očitka v očitek. Pogavarjaj se, če se znaš, fokus?
Preberi, si moje zadnje tri poste in odgovori na kaj. Če te vprašam zakaj, reči zato ker,….,..ne pa mi potem o državi Sovjetski Zvezi razlagat ali nasadih limon.
31. julij, 2008 ob 19:02
Ja, konec, stara zgodba. Zdaj se boš oglau drugje in začel znova, no meni nič tebi nič nadaljeval … in kje sta marjan in ribič?
Čisto mimogrede, ribič: svojih korenin ne moreš zanikati, četudi vihaš nos nad njimi.
1. avgust, 2008 ob 1:26
Nogavička, pa saj to je Končeva intelektualna metoda - naklamfa nekaj že petstokrat slišanih stavkov, odkriva toplo vodo, klasificira leseno železo, potem pa stisne prpo ali pa se dela, da nič ne razume.
2. avgust, 2008 ob 22:47
Gospod Justinjan kot vidim res nimate pojma o pravu!Tako, da vam res priporočam, da se še kar naprej ukvarjajte s komentiranjem na vesti, ker drugega očitno ne veste početi…V svojem odgovoru ste zapisali kup neumnosti in nebuloz, in to bi vedel že vsak študent prvega letnika FDV-ja (ne prava!!)…Ma se ne bom spuščal na Vašo raven, ki je raven komentatorja na Vesti…Kar lepo naprej komentirajte! Pa srečno!
Lučko, ravno zato nisem hotel navajat nikakršnih členov, da ne bi napisal tega kar si ti napisal…Ker to kar si napisal nima nobene zveze z omenjenim primerom…Aja, pa še o Zakonu o tožilstvu…A je bil kazenski postopek uveden proti Penku?Mislim, da ne…Dejte se malo naučit brat zakone…
kriptoproletarec, eno gre za sodelovanje pri pisanju, drugo pa gre za imeti glavno besedo pri pisanju in biti tudi glavni avtor…V tem je velika razlika! Vidiš, ugotovil si kje je največja neumnost!vsi mislijo (s tabo vred), da so vsi strokovnjaki samo na Pravni fakulteti v Ljubljani…A so res?Priporočam ti, da si malo pogledaš debate, pa boš ugotovil, kod je bil za in kdo je bil proti…
FactiBruti, poznam tudi Mirjano in sem z njo že govoril o teh stvareh!Ja, naslednji dan je moral oditi!Naslednji dan!hehe, ta pravi mi očita o branju knjig…Koliko knjig si pa prebral v svojem življenju? po tvojem pisanju sodeč ne bi rekel, da veliko…Ma, sej ni važno…No, pa te spet vprašam: A so politične stranke civilna družba? Pa citiraj mi oz. mi vsaj namigni iz katerega učbenika si pobral odgovor, pa da ne bodo to spet kakšne nebuloze, ki izvirajo iz tvoje glave, ker potem mi rajši ne odgovarjaj…
3. avgust, 2008 ob 12:51
Ko se “dejstva” izkažejo za laž, z napadom odvrnemo pozornost, kaj?
3. avgust, 2008 ob 13:19
@konec
povej mi kakšna je razlika ,med grimsovim in partijskim “žlabudranjem”…
če moram izbirati…potem rajši prebiram tvoje “misli”..
nisi nevaren,čeprav so tvoji komentarji…na trenutke(zelo) “strupeni”…!
ne bom ti razlagala,kako iz neprijetnih izkušenj lahko postanemo “modrejši”…brez “zagrenjenosti” !”južnoafriški” predsednik,je dober primer!
4. avgust, 2008 ob 3:47
Konec in vsi njegovi kloni so nevarni samo sebi. Drugi se pa ob njih zabavamo.