Komentar - Irena
18. julij 2008 ob 15:34 | Vest |Čeprav je ekipa Prazne strani na Vesti komaj čakala festival Exit, za katerega smo pripravili dober načrt kako naj bi vsakodnevne reportaže izgledale, nas je veselje do dela kaj hitro minilo, ko smo prispeli na Petrovaradinsko trdnjavo v Novem Sadu. Slovesa festivala, ki nosi lovoriko najboljšega v Evropi, pač v mojih očeh ni mogel upravičiti.
Naj pustim ob strani, da je v devetih letih Exita letos bil, suma summarum, dosedaj najslabši izbor nastopajočih, da so cene hrane in pijače na trdnjavi narasle od lanskega festivala za 40 odstotkov, da je polliterska plastenka vode stala kar poldrugi evro, da so bila stranišča tik ob odrih in je zatorej užitek ob glasbi kvaril konstanten vonj po urinu, da je bil v kampu zagotovljen en tuš, dva umivalnika ter na trdnjavi eno stranišče na približno sto ljudi ter nenazadnje da je, najbolj grozno od vsega, v kampu umrlo eno dekle, dva pa sta se hudo poškodovala zaradi sečnje dreves tik pred pričetkom festivala.
Organizatorji Exita se za medije, ki jim konec koncev delamo promocijo, razen ene podarjene akreditacije niso uspeli potruditi, da bi nam pripravili promocijski material, da bi nas obvestili o tiskovnih konferencah, da bi nam pustili vhod v zaodrje ali da bi mogoče poskrbeli za avtomate z vodo, saj je bilo v senci 38 stopinj, voda iz pipe pa nepitna. Glede na to, da organizatorji niso poskrbeli za dobro internetno povezavo v press centru, kar je seveda v paradoksu s potrebami medijev, smo predstavniki medijev čakali tudi do štiri ure, da se je naložil petminuten video na portal Youtube. Ne morem niti mimo dejstva, da sem seveda zaradi dolgotrajnega čakanja na nalaganje videov zamudila marsikateri koncert ter zaradi novih pravil nisem mogla zapustiti festivalskega prizorišča, četudi za kratek čas, da bi lahko doma nekaj pojedla, se uredila, preoblekla. Letos so namreč veljala za večerne obiskovalce in novinarje, ki smo vestno in z vestjo že zgodaj popoldan bili na trdnjavi enaka in za moje pojme naravnost butasta pravila glede enega vhoda in enega izhoda na dan, kar je pomenilo, da če si zapustil prizorišče, se v istem dnevu nisi mogel vrniti in si ogledati koncertov.
Kljub vsemu pa se bom po vsej verjetnosti naslednje leto zopet vrnila na Exit zaradi moje neizmerno velike ljubezni do glasbe, dobre energije med obiskovalci in srbske odprtosti, gostoljubnosti ter dobrote, le da, če že delovno, potem z veliko manjšimi načrti prilagojenimi za razmere na Exitu.
Irena Nemec
18. julij, 2008 ob 17:27
Ja pa kaj, ce ni bilo organizirano po tvojem okusu…Srbija pac…
in tak je prav, naj Srbija ostane Srbija!
Ce pa si zelis super in nevemkaksno organizacijo in luksus pa pojdi v sterilno Avstrijo ali v Svico.
In nas prosim ne posiljuj s svojimi kapricami.Hvala.
18. julij, 2008 ob 18:06
Lisica, ne seri. Če zaradi slabe organizacije ne moreš opravljati niti osnovnih del, zaradi katerih si prišel na festival, je to sramota za organizatorje in ne razvajenost. Pogovarjali smo se tudi z novinarskimi ekipami iz drugih hiš in držav in čisto vsi so imeli hude težave pri opravljanju svojih del.
Si predstavljaš, da prideš delat v podjetje, ki je popolnoma neorganizirano in nihče ne ve kaj se dogaja? Ne verjamem, da bi prihajala domov ravno dobre volje…
Ignorance is bliss…
18. julij, 2008 ob 18:12
“…nenazadnje da je, NAJBOLJ GROZNO OD VSEGA, v kampu umrlo eno dekle, dva pa sta se hudo poškodovala zaradi sečnje dreves tik pred pričetkom festivala.”
Zlata lisica, če kritiziram šlamparijo organizatorjev, zaradi katere je med drugim tudi eno dekle umrlo pomeni, da ni organizirano po mojem okusu, da sem razvajena in polna kapric? Je to, da pridejo mladi domov živi in zdravi luksuz in super organizacija? Res lepo, da se ti sprijazniš s tem, da je to Srbija pač.
Kako tipično slovensko, samo da se udriha po nekom.
18. julij, 2008 ob 19:57
Zakaj pa je to dekle umrlo?
18. julij, 2008 ob 21:23
Ker so organizatorji najeli slampaste ljudi, ki so povrsno obrezali veje na drevesih v kampu in to tik pred odprtjem le-tega. Tega si pac festival s statusom najboljsega ne more privosciti oziroma drugace povedano-ce se furas in promoviras na imidz najboljsega, potem tudi poskrbi, da bo varnost in vse ostalo na cim boljsem nivoju, mar ne? Se motim?
19. julij, 2008 ob 11:31
Si sploh nočem predstavljat, kako je tam delat..
19. julij, 2008 ob 11:53
Ne se jeziti. Saj bo. “Biče biče…..
19. julij, 2008 ob 12:54
A to je picka?
21. julij, 2008 ob 8:38
Mah kaj, v Angliji majo verjetno vse popedenano do zadnjega, pa kaj,…se imajo kaj bolje? Imajo kaj boljše koncerte?
Bolj je divje, bolj je nepozabno,.. hehe.
Rocknroll ni za čistunske novinarje, ki bi radi vse imeli kot iz škatlice. Fuck that. Znajdi se, v tem je čar in naredi zgodbo.
Zadnjič sem bral kako je šla Katja Lenart v Bosno,..če ne bi bil avtobus ultra klimatsko mrzel in, če ne bi bilo vsega tistega shita, ki jo je spodbudil, da je pol stvari še malo naložila, z….godbe od dolgočasja sploh ne bi bilo, …a to je to kar želimo?
21. julij, 2008 ob 10:41
Balkansko- a naše ;))
21. julij, 2008 ob 12:58
@Rock:
Iz vloge obiskovalca se strinjam s tabo. Prvinskost in ’snadži se’ princip da dogodku nekaj več, bolj osebno noto. Iz aspekta novinarja, pa je osnovna organizacija za opravljanje novinarskega dela, nujna. Si predstavljaš, da čistunski novinar ne more v press center, ker so pobrkali seznam akreditacij? Da čistunski novinar ne more zaradi slabe povezave objaviti prispevka od katerega je odvisna njegova nadaljnja kariera (v našem primeru malce potencirano, v drugih primerih ne)? Da čistunski novinar zapravi v dveh dneh celoten honorar za prispevke za navadno vodo?
Veš, tudi novinarska iznajdljivost ima meje. V našem primeru je bila ta meja (med drugimi) v hitrosti uploada (64k). Kako se boš pa tu znašel?
21. julij, 2008 ob 13:23
LukaT ,…ok sory, če sem koga prizadel s ‘čistunskostjo’.
Hotel sem samo opozoriti, da boljši pogoji ponavadi nimajo nič s kvalitetnim (vsebinsko) prispevkom. Avtor mora ‘patit’ ;-),..potem pridejo boljše zgodbe,..to pa je v bistvu vse kar nas bralce zanima, dobra, doživeta zgodba.
Nas ne zanima kakšen je bil press center, kakšen je upload, kaj bi vse moralo delati pa ni…. in ostalo jamranje. Nas zanima kakšna je bila glasba na Exitu, energija na Exitu, mogoče anekdota iz Exita, kakšno je bilo vzdušje tipičnega obiskovalca na koncertu. Ali nam je lahko žal, da nismo šli tja?
Ne pa individualne delovne traume novinarke ali pač celega novinarskega polka. Če recimo novinarka tako zelo ljubi glasbo in jo tako zelo posluša, naj prvenstveno govori o njej, o organizaciji pa naj teži organizatorju.
Dobil sem tudi vtis,…. mogoče nek moj predsodek, da je nekaterim bolj pomemben ‘novinarski look’ , kot dejansko kvalitetno delo,…kvalitetno pomeni tudi ’snađi se’,..kvalitetno ni 500kilo upload. Ali pa, da je novinarka malo razvajena ali pač samo veliko bolj napredna, ker je pri nas veliko bolje. Srbija je še zadaj, to treba vedeti,…mogoče pa zato veliko bolj zanimiva in mogoče je zato tudi tam najboljši festival in ne pri nas.
Ga. Irena v bistvu z vso željo po ’spedenanosti’ stremi k časom, ko ravno zaradi spedenanosti takšni festivali ne bodo več tako zanimivi, ko bo enkrat tudi Srbija v EU, če bo. Ali pa recimo Guča.
Sicer pa nisem novinar, tako, da mi je veliko lažje lapat :-). Mogoče se grdo sliš, ampak je vse skup dobronamerno.
21. julij, 2008 ob 14:45
Po dogodkih na letošnjem Exitu, del mojega vtisa je prispevala tudi Irena, nimam nobenega namena kdaj tja dol hodit. Raje grem nekam, kjer bom za svoj keš dobil korektno obravnavo in kjer ne bom v smrtni nevarnosti.
21. julij, 2008 ob 14:48
Sicer pa vprašanje, ali bo Exit še kdaj v taki obliki. Če bi name padla veja in me ubila, bi tožil organizatorje tako zelo, da si ne bi nikoli opomogli.
21. julij, 2008 ob 14:56
Če bi te veja ubila, ne bi ti prav nikogar tožil. :)
21. julij, 2008 ob 15:17
No ja, če te ubije samo malo, bi jih še vedno lahko tožil. Ampak bi bila tudi odškodnina zato nižja.
21. julij, 2008 ob 15:26
Mogoče je pa uporabil skrajšano obliko glagola v množini “tožili”. Torej bi jih njegovi tožili.
21. julij, 2008 ob 19:47
Huhuhuhu, to je šlo pa čisto preveč v neke druge sfere… Joooj… Očitno moram razložiti neke stvari… :)))
Rock in vsi ostali :)
Prvo kot prvo, v Srbiji sem se imela naznansko fino, prepotovala sem celo Evropo podolgem in počez ampak nikjer nisem še spoznala tako (masovno) dobrih ljudi! Niti en Srb ni bil, po domače povedano, dosadan. Če želite imeti solzne oči od ganjenosti, ker so ljudje tako pristno dobri, ker bi ti dali vse, pa čeprav (nekateri) nimajo veliko, ker so z večnim nasmehom na obrazu, ker so odprti, gostoljubni tako da že skoraj ne moreš verjeti in ker je tako prekleto dober vibe med njimi - da, potem pojdite v Srbijo. Če želite festival, ki deluje kot eno mestece zase (se sprehajaš po teh majhnih uličicah na trdnjavi in imaš za vsakim vogalom drug oder z najboljšim ozvočenjem ever) in ima najboljšo energijo od približno 40 festivalov, ki sem jih obiskala, potem pojdite na Exit. Čisto za vsakega in za vsak okus se najde svoj oder, ki ti bo tvojo musko rolal cel večer (od jazza, trancea, bluesa, rocka, popa, housea, metala, reggaeja, itd. dalje) do jutra. Za neke večje izgrede, pretepe ali kaj podobnega na samem festivalu nisem slišala. Resnično je noro dobra atmosfera. Tako da David, kot sem že napisala, kljub vsemu ti priporočam obisk Exita, ker je res posebna atmosfera. Kot bi rekel Woody Allen, največja jeba v lajfu je, da si skoz v smrtni nevarnosti ;)
Rock, komentar v petkovih Vesteh na Vesti je bil pač kritika Exita. Nikoli ni vse belo in nikoli ni vse črno. Čeprav sem se imela neizmerno lepo, so še vedno bile slabe lastnosti, ki bi se jih dalo izboljšati in zato se nam je zdelo na Vesti vredno, da se opozori tudi nanje v Vestnem komentarju. V zadnjem odstavku sem napisala, da se naslednje leto sigurno vrnem - če bi bilo tako slabo, me Exit niti slučajno ne bi videl več. Če si obiskovalec, je super, če pa tam delaš v pressu in imaš zraven še ne vem kako velike plane, kot smo jih naprimer imeli mi, pa ni tako lepo vse :) In ne, nisem razvajena rit polna milijontih kapric, verjemi (prav smešno mi je in neizmerno se zabavam ob takih sodbah, ki so tako zelo mimo, da bolj ne bi mogle biti :)))
Bom šla kar po vrsti, če ti je ok.
- Ne, v Angliji tudi nimajo vseh stvari popedenanih, niti nisem nikoli izjavila, da jih majo, zato so mi vse te primerjave z drugimi državami naravnost smešne! Zdaj smo pač imeli reportaže z Exita in komentar se nanaša na dogodke, ki so se pač nedavno zgodili. Komentar sem napisala tudi Gyzarju pod petkovimi Vestmi na Vesti, tako da si lahko še tam magari prebereš.
- “Rocknroll ni za čistunske novinarje, ki bi radi vse imeli kot iz škatlice. Fuck that. Znajdi se, v tem je čar in naredi zgodbo.”
Haha, nisem niti novinarka, še manj pa čistunka. In ne ti meni o rock’n'rollu! ;)) Ne govorim o dobrih zgodbah bejbi (tukaj v bistvu sploh nimajo veze), govorim samo o tehnikalijah, ker nam iz tehničnega vidika ni bilo omogočeno nemoteno objavljanje videov in Vest kljub vsemu pač bazira na videih. Zgodbe so za na blog ali pa za v kolumno, nimajo pa veze z glasbenimi reportažami.
- “Hotel sem samo opozoriti, da boljši pogoji ponavadi nimajo nič s kvalitetnim (vsebinsko) prispevkom. Avtor mora ‘patit’ ;-),..potem pridejo boljše zgodbe,..to pa je v bistvu vse kar nas bralce zanima, dobra, doživeta zgodba.”
Kar bralce zanima! Sori, glasbo se čuti, se jo posluša in se jo ne bere (razen pač not). Res mislim, da si mal falil point komentarja, ker patenje, doživete zgodbe in bralci nimajo popolnoma nobene veze z glasbenimi recenzijami, reportažami in snemanjem koncertov. Mogoče, če bi si ogledal prispevke oziroma prebral tekst, ki je bil objavljen zraven, ti naslednjih dveh odstavkov v tvojem zadnjem komentarju ne bi bilo treba pisati. O vsem tem smo namreč govorili v vsakodnevnih prispevkih.
- “Dobil sem tudi vtis,…. mogoče nek moj predsodek, da je nekaterim bolj pomemben ‘novinarski look’ , kot dejansko kvalitetno delo,…kvalitetno pomeni tudi ’snađi se’,..kvalitetno ni 500kilo upload. Ali pa, da je novinarka malo razvajena ali pač samo veliko bolj napredna, ker je pri nas veliko bolje. Srbija je še zadaj, to treba vedeti,…mogoče pa zato veliko bolj zanimiva in mogoče je zato tudi tam najboljši festival in ne pri nas.
Ga. Irena v bistvu z vso željo po ’spedenanosti’ stremi k časom, ko ravno zaradi spedenanosti takšni festivali ne bodo več tako zanimivi, ko bo enkrat tudi Srbija v EU, če bo. Ali pa recimo Guča.
Sicer pa nisem novinar, tako, da mi je veliko lažje lapat :-). Mogoče se grdo sliš, ampak je vse skup dobronamerno.”
Ohohohoho!!! to sem morala pa prav celo prekopirat! :)) Novinarski look?! Prosim?! Kvalitetno delo?! Stari, bolj znajti se ne bi mogli, kot smo se! Pa ne samo mi trije, ampak vsi novinarji tam, samo zato, da smo lahko objavili prispevke (video in foto prispevke, tisti, ki so imeli samo tekst niso imeli tako velikih problemov), ki so jih itak vsi skurcali kako so slabi, brez da bi mogoče pomislili koliko živcev smo zgubili za tisto petminutno sranje! In ja, sori, motiš se tako da se bolj skoraj ne bi mogu! Kvalitetno opravljeno delo omogoča med drugim tudi hitrejši internet - da ti dam malo v razmislek - dan ima 24 ur (no shit, Shrelock :)) od tega 9 ur preživiš na koncertih, ki jih moraš posneti, 6 ur se jebeš z montažo (ker programi, kabli, računalniki, kamere… kar naenkrat začnejo trokirati), 3-4 ure spiš (se skorajda nič ne družiš in bluziš, se na hitro stuširaš, zbašeš v dveh grižljajih nekaj v usta ali pa še to ne), več kot 4 ure uploadaš video s koncerti (zraven pišeš še tekst na tipkovnicah, kjer je vse drugače kot si navajen in zatorej porabiš trikrat več časa kot bi sicer). Vsota ti da približno 23 ur, kar pomeni da ti ostane 1 ura na dan (ali pa pač nič spanja in samo delo, delo, delo) s tem, da veš da moraš v tej uri napisati recenzije za malo bolj zahtevne ljubitelje glasbe, jih posnet, zmontirat, vključit v video, priti na trdnjavo (pol ure minimalno v vsako smer), posneti še kakšne intervjuje, se poskušati pozanimati o čimvečih stvareh (ker ti pač noben nič ne pove, če ga ne eksplicitno vprašaš). Ne, tudi za tiste štiri prispevke, ki se vsem zdijo šašavi, nismo lenarili čisto nič.
In še enkrat, ker očitno ste vsi ta vestni komentar narobe razumeli oziroma čisto preveč radikalno - ne jamram, odlično sem se mela, le delovne plane bom v prihodnje konkretno zmanjašala za razmere na Exitu, ker se jih pač enostavno ne da izpeljati. Ta komentar je bil pač pogled še z druge strani festivala. Ni vse lepo in ni vse grdo pač. Ne vem zakaj moram razlagat tako logične stvari (verjetno, ker mi vsi toliko govorite, da sem razvajena [buahahaha] glupa punčara, ki nima pojma o svetu okrog sebe, da se mi je že vklesalo v možgane :))) )
Z organizatorji sem se pa že pomenila in jim podala svoje kritike in predloge. Čist tko dobronamerno. Vsaj vsem tistim glavnim, ki sem jih uspela spoznati. :)
Drugo leto bo deseto leto Exita (če štejemo še nultega) in ne bodite mone, pejte si pogledat, ker je res hudo dobra vibracija, bolj domače se skorajda ne moreš počutiti! Meni se je zdelo kot, da sem v dnevni sobi in so vsi prisotni moji znanci in prijatelji! :)))
Zdej pa peace oziroma mirna Bosna ali pa mirno Kosovo, kar vam je ljubše! :)
lp, I.
21. julij, 2008 ob 20:59
Dobro je Irena. Še naprej tako.
21. julij, 2008 ob 21:15
Sicer se pa ne sekirat, glupe punčare (ki to večinoma niso), so tipčkom velikokrat bolj všeč, kot kake ultra pametne, ki se bodejo z moškimi. ‘Punčarastvo’ oz. otepanje tega je sploh brezveze, to ne obstaja.
Če ste dobro delali, veš le ti in tvoji sodelavci, jaz res pojma nimam.
Mogoče bi ravno zato moral držati gobec :))), ampak kaj, ko je tako lahko komentirati, pardon srati,…pa še vi na Vesti to hočete,…obisk spletne strani itn,…:)
Če ne bi bilo Vesti, se mi zdi, da česa podobnega sploh ne bi bilo, tako, da vse priznanje za trud. A je prou.
21. julij, 2008 ob 21:59
Irena: vibe je v primerjavi s smrtno žrtvijo nepomemben. Še vedno bi bilo prav tožiti organizatorje do golega za umor, ki ga je povzročila tako opevana in tolerirana srbska malomarnost - umor iz malomarnosti. Ampak očitno pri mladih obiskovalcih Exita še vedno prevladuje čredni nagon - žrtve so padle, ampak za dobro črede, ki ga je vseeno lahko 3 dni srala na festivalu, to spregledamo, jebiga, se zgodi. En bizon več ali manj.
21. julij, 2008 ob 22:06
Tudi ni možno, da je ta vibe vsem po okusu tako kot tebi. Ampak to tu ni relevantno.
22. julij, 2008 ob 21:29
Khm, Irena, house (ali če smo natančni - se fura nek dance in elektro minimal) flori so na Exitu stara izfurana jajca, ki so namenjena sama sebi in komercialnemu imiđu tipa MTV… Sicer so se letos skoraj potrudili z Von Strokom, ampak recimo temu poizkus bukinga, ki bi moral biti opravljen dve leti nazaj, ko je bil še ˝goreč˝… Ampak hej, tudi Slovenija je bila zastopana, kaj pa to? :D Sem moral malo špiknit, če si ravno omenila ;)
23. julij, 2008 ob 0:09
@Irena
a’si bla že kedi prej na IZHODU ?
tak ko se zgražaš se mi dozdeva(zdi se mi , nisem 100% vendar mislim) Da še ne!?
smrt v kampu , opravičeno k_urćenje.
tega pa raje neberi!!!!!!!!!!!!!!!
glede Wc-jev tak to je(vsak let isto) (pejd k Boškoto na Cvetje z Pivom pa bo enak-a številka na obiskovalca,če ne še slabša),
Verjemi da kak BBC in rtvSRBIJA lahka hodijo not in ven kolker jim paše, Vaša Stran, je pa ZAENKRAT še Prazna (nepomembna ZAENKRAT) in za “Većino” nepomembna (če so Vas preverili, so pa 100% nardil kak klicaj poleg Vaših imen).
glede dnarja za vodo, zaka pa ne poldrugi EURO(će nimaš ne hodit(vse cenike si lahko zvedela že prej))?! Tam je pir tak sama VODA pa pivo pij.
oprosti ,sam se res neki neokusno kurćiš u kamero( Bo drugić bolše(dej se nasmej)).
Će Vam je pa gnarja sfalilo pa rećte drugić raje “Boškotu” za kake reklamne majćke in posledićno ZA MAL VEĆ žepnine………………………………………………………………………………………
lp
peter
5. avgust, 2008 ob 9:03
Irenca,
na Bohinjski Beli je bila zadnjič gasilska veselica.
A veš, ne zamenjam jo za noben festival, a veš…