Omejevanje kadrovanja
14. julij 2008 ob 19:57 | Denis Sarkić |Koalicija, v kateri bo Zares, ne bo kadrovala po politični liniji, kot je to počela LDS in kot je praksa sedanje vlade, trdi predsednik Gregor Golobič. V statut določil o tem, da člani vodstev strank ne smejo biti v gospodarskih družbah, sicer ne nameravajo zapisovati, saj bi s tem implicirali, da obstaja skušnjava. Premier Janez Janša je namreč na shodu SDS v Postojni predlagal, naj stranke spremenijo statute in določijo nezdružljivost funkcij v stranki s položaji v nadzornih svetih podjetij. Sedanja vlada pa kljub temu po Golobičevem mnenju ni nobena izjema pri takšni kadrovski politiki in dodal, da “gre za ozke in privatne povezave ljudi, ki nimajo v karieri nič referenčnega, kar bi jih kvalificiralo za opravljanje teh nalog, razen članskih ali ne članskih ter prijateljskih povezav s sedanjo oblastjo.” Golobič je tudi zagotovil, da Zares ne bo delala takšnih kadrovskih potez. “Koalicija, v kateri bomo sodelovali, tega ne bo počela, ali pa nas v tej koaliciji ne bo,” je še pojasnil in dodal, da se ne bodo omejili na to, da v nadzornih svetih gospodarskih družb ne smejo biti kadrovani člani vodstev strank, ampak zgolj kvalificirani ljudje, tudi člani opozicijskih strank. “Gospodarske družbe niso poligon merjenja moči med posameznimi strankami,” je dejal.
Gregor Golobič in Ivo Vajgl o veleposlanikih in kadrovanju članov nadzornih svetov v podjetjih:
Član stranke Zares Ivo Vajgl, nekdanji veleposlanik in zunanji minister, ki tudi kandidira na letošnjih parlamentarnih volitvah, pa je na naše novinarsko vprašanje, ali bi podprl sedanjega ministra za zunanje zadeve Dimitrija Rupla za veleposlanika, odgovoril pozitivno, za to bi se odločil brez oklevanja, saj ima Rupel vse reference za dobrega kariernega diplomata.
Skoraj celotna (za sladokusce) novinarska konferenca Golobiča in Vajgla, tudi z nekoliko vročim delom med prvakom Zaresa Gregorjem Golobičem in novinarjem tednika Reporter Nenadom Glücksom v glavnih vlogah:
(www.vest.si) Zares o kadrovanju in omejevanju from Vest on Vimeo.
Denis Sarkić
14. julij, 2008 ob 21:17
bla bla bla, same laži…
Golobič je pa Gps naprave prodajal državnim podjetjem, zdaj pa tako pametuje..
14. julij, 2008 ob 22:10
šef udbe v Severni ameriki ,najbolj zajeban konzul SFRJ v Clevelandu vseh časov,iniciator vseh ager na MZZ (kraja dokumentov Ernestu Petriču,MZZ Šetinc,Mekina, operacija Darfur),človek,ki ne bo do konca življenja pozabil,da je bil 4 mesece zunanji miniter in da ga je zamenjal Rupel,v času osamosvajanja SLovenije iniciator Jugoslovanske levice,torbonosec Budimirja Lončarja, živi petokolonaš,politikant,intrigant…
sikter đaur,begaj,marš,kuš
14. julij, 2008 ob 22:13
Ribič sm mislu da govoriš o Ruplu …
14. julij, 2008 ob 22:22
ne medek, o največji hijeni na slovenskem političnem nebu.Ivotu Vajglnu.
14. julij, 2008 ob 23:26
@medek
ribič je samo prepisal svoj kverulantski CV (podpisal ga je pa z vzdevki, ki jih je pridobil v svoji podmerski karieri…)
15. julij, 2008 ob 0:12
..sej ni čudn ,da bog pošilja “neurja”…!
še z zdaravo pametjo smo skregani -…da o naših skupnih “odnosih” ne zgubljam besed…!1
15. julij, 2008 ob 0:25
No vsaj odgovarjajo dosledno- tudi na največje neumnosti, medtem ko druga stran raje reče da je lačna in da še nič snedla tisti dan.
15. julij, 2008 ob 1:29
To je bilo prvič, da sem prisluhnil celotni različici za sladokusce in ni mi žal. Novinar Reporterja je vrtal in vrtal in vrtal, tako da je bil nadležen že bolj kot je ponavadi Sarkić ;)
Ta tečni novinar me je spominjal na predvolilno soočenje pri nas, ko so SDS-ovim članom razdelili vprašanja, ki jih naj potem “naključno” postavijo kandidatom. Vprašanja so seveda letela na aktualnega župana, ki je iz vrst LDS in so bila temu primerno provokativna. Problem je nastal le pri tem, da ti vojaki s švingl listki v vsej tej vnemi, da bodo ta večer spregovorili v javnosti, niso poslušali o čem sploh teče debata in tako je eden izmed njih postavil vprašanje, na katerega je župan ravno pred tem odgovoril. Vsa dvorana se je ob tem iz srca nasmejala, še celo SDS-ovci niso mogli zadržati smeha in hkrati začudenja ob tem, ko so videli kakšne bedake imajo v svojih vrstah.
Lahko je Janši govoriti, da imajo v statutu, da vodilni člani stranke ne prevzemajo nobenih funkcij v gospodarstvu, ko pa ima nekompententne ljudi na funkcijah v stranki. Zadeve se od stranke do stranke razlikujejo in zakaj neki bi nekemu sposobnega ekonomistu, ki je hkrati funkcionar neke stranki omejevali delovanje v nadzornem svetu podjetja v večinski državni lasti?
Tako kot je rekel Golobič je čisto pravilno. Naj se gleda sposobnost, kompetentnost kadrov, ne glede na to, iz katere politične opcije prihajajo.
Še eno “naključje” za tečnega novinarja Reporterja. Gregor Virant je bil v času vladavine LDS državni sekretar na notranjem ministrstvu. Je zgolj naključje, da je danes Gregor Virant minister v vladi SDS?
15. julij, 2008 ob 7:14
Naj se ukvarjajo samo s politiko pod pogojem, da ne pridejo v vlado!
15. julij, 2008 ob 8:28
Lahko pride tudi Zares v vlado, samo, da se znebimo SDS.
15. julij, 2008 ob 9:02
Gregor ve kaj govori. Ko je bil sam glavni kadrovnik v državi, Majzelj, Vajgelj, Hanžek itd. niso bili člani LDS-a, pa so delali tako kot je to želel Gregor.
Tako, da razen po retoriki, med Janšo in Golobičem sploh ni velikih razlik. Pravzaprav je Golobič s svojim delovanjem pomagal narediti Janšo.
Tako, da Slovenija potrebuje nekoga tretjega, ki v te igre ni bil vpet.
15. julij, 2008 ob 9:16
@zlodej
Seveda ve - zato pa pravi, da so statutarna določila navadno sprenevedanje. Razlika, ki je nočeš videti - zlo(dej) je pač v pogledu - in je daleč od retorike, je pač v tem, da je šlo za kompetentne ljudi, ki so najprej v življenju kaj naredili, potem so pa dobili podporo, ne pa obratno, kot pri JJ. Zato jim tudi ni bilo treba izpolnjevati nobenih želja in so tudi pustili kaj za seboj. In ravno tak “zlodejski” cinični pogled - vsi so isti, vse je enako - je v resnici naredil janšo oz. janšizem.
Se pa zelo strinjam, da je “tretji” zelo potreben in dobrodošel: a kdo od obeh tvojih “protagonistov” bo naredil več za to, da pride (mesije padejo redko sami z neba) oz. ga vsaj ne preprečeval? No, to pa je vsaj zame res retorično vprašanje…
15. julij, 2008 ob 9:18
Vsi LDS/Zares kadri, ki jih sedanja vlada ni zamenjala, so strokovni kadri. Vsi, ki jih je imenovala sedanja vlada pa so politični kadri. Vsi LDS/Zares kadri, ki jih je zamenjala sedanja vlada so bili zamenjani zaradi političnosti, saj so priznani in sposobni strokovnjaki. Vsi, ki jih bo zamenjala vlada v kateri bodo sodelovali SD, Zares in LDS pa bodo zamenjani zaradi nestrokovnosti in zaradi očitnega političnega delovanja.
Skratka Golobič in co. nam slika črno-belo sliko dogajanja na političnem prizorišču. Kot da bo Slovenija postala raj na zemlji, samo da se znebimo tega zlobneža Janšo.
Dejstvo pa je, da ne bo velike razlike. Obe strani delujeta na način izključevanja, brez enih razvojnih vizij (eni so sicer malo boljši pri govorjenju in samopromociji) in brez najmanjše skrbi za vzpostavljanje resnične pravne države. Saj bi vzpostavitev pravne države v Sloveniji pomenila, da bi razne Šrote, Bavčarje, Golobiče in Janše zaprli. Vsi pa vemo, da do tega ne bo nikoli prišlo.
15. julij, 2008 ob 9:54
Navadni stalinisti, lažnjivci.
Golobič je nadaljevanje in nadgradnja UDBOMAFIJE!
15. julij, 2008 ob 10:14
@Vlado
Očitno si zelo zaprt. Donat pomaga!
15. julij, 2008 ob 11:22
Ko človek posluša in razglablja o tem stalinistu in za Slovenijo zelo nevarnem človeku, ima v mislil samo to :tega skrajno nevarnega stalinista ingebelsa skupaj z njegovo bedno stranko takoj na
DOB:
15. julij, 2008 ob 11:25
@uničevalec rdečuhov
Zakaj neki se tako zelo bojiš tega “stalinista”, ko pa živimo v demokratični družbi, kjer odloči volja ljudstva?
Če dobi mandat ljudstva, potem ne vem čemu tvoj strah. Stalin je delal eksekucije, sistem pri nas eksekucij vladarjem ne omogoča.
Čemu torej tvoj strah? Se bojiš, da bo še hujše, kot je pod sedanjo oblastjo?
Brez skrbi, hujše ne more biti …
15. julij, 2008 ob 11:29
Ivo je bogi brez službe,je na nekem “inštitutu”…Še SOVO so mu ščistili,tako da je čist out.
Mogoče pa bi zbral in uredil svoj obsežen udbovski dosje.Nekaj odmevov iz njegovega konzuliranja v Clevelandu bi se tudi dobilo.Zanesljiv bestseller
15. julij, 2008 ob 11:42
..ma kdo še potrebuje “razvoj”popraviti vse ,kar je “gnilega” od ekologije do gospodarstva….!
pa saj to je utopija.. NWO ima ,svoje “diktate” povsod…torej…???
… pre/živeti .do krutega konca…!
15. julij, 2008 ob 11:48
Gospoda a vas lahko vprašam, kaj bi bilo potrebno da gremo naprej od “rdečih” in”belih”? Namreč, mal že utrujate s tem.
15. julij, 2008 ob 11:53
Včasih se je Janši prikazoval Kučanov klan, a sedaj je pa Golobičev klan :)
Res je, doživeli in preživeli ( ne vsi, izbrisani umirajo “izbrisani” ) smo Janšev in Bajukov tsunami.
Kolaboriranje z Bushem pa jim ne oprostim nikoli, ker imajo še vedno kri na rokah.
15. julij, 2008 ob 11:55
..v imenu razvoja, se sprejemajo, preoblikujejo, dopisujejeo….novi zakoni, tako ,da še jim sam BOG ne more več slediti!….preproste logike srca in uma ni in več ne bo….!
pametovanje in “žlabudranje”(nekaterih) , že marsikomu ne pomeni ničesar več…
koristoljubnost je vedno na prvem mestu…in tukaj se resnica ,konča…
,ko bodo vse “svinjarije” na svojem mestu.bodo besede politikov(ponovno)verodostojne …do takrat …je vse skupaj zelo vprašljivo…!
15. julij, 2008 ob 12:13
Naj vas rdečkarji ne preslepijo. Komunistični diktator Kučan je Viranta, Arharja in še enih par nastavil pod prejšnjo oblastjo izključno za slepilni manever. Sedaj pa se bo s pomočjo Moskve in genetskega inziniringa do jeseni končal transformacijo v telo Gregorja Golobiča in vse ovce, ki so vam v prejšnjem sistemu oprali možgane boste nasedle.
@ribič,tastar,vlado,kom=fas
Kako mi gre? Me lahko daste na plačilno listo?
15. julij, 2008 ob 13:00
G/7…kar dobro ti gre, sem mislila, da si zakamufliran edn od njih.
moet pravi:
15. julij, 2008 ob 10:14
@Vlado
Očitno si zelo zaprt. Donat pomaga
…če ne Donat pa Bog.
Sicer pa čestitke g.GG, ima pa živce,…s Šurlo ni lahka,…je še pod vplivom psihofarmakov,…a ga bo minilo,..če ne prej v jeseni, ko bo ta vročica mimo.
15. julij, 2008 ob 13:33
G7 evo ena zate in vlado JJ corp. Uro in pol dolga učna ura za upognjence.
http://vranika.blog.siol.net/2008/07/15/zlobnost-moci/
15. julij, 2008 ob 13:36
Ribiču pa ne upam priporočati Zlobnost moči, bi utegnil napačno razumeti.
15. julij, 2008 ob 13:44
…mogoče bi drug Ivo pokomentiral današnji sklep DZ o prisluhih..
15. julij, 2008 ob 14:14
@Mirjana - to ni bil Šurla ampak Glücks. Sta pa iste trdote, se strinjam.
15. julij, 2008 ob 16:04
Po moje je tist Glucks še večji pacient od šurle, menda pa njegova sestra dela za Zares
15. julij, 2008 ob 16:16
juraj> …menda pa njegova sestra dela za Zares
Groza! Udejanil se bo večni apokrifni verz Pesnika:
…Slovenka že mori Slovenca, brata… :)
15. julij, 2008 ob 16:20
za zihr moraš delat za obe strani…
15. julij, 2008 ob 17:34
jst bi pa rad videl kontrarevolucij v naqdzornih svetih, kjer je lastnik v večini država,..ma tko je bilo prej, in tko upam da bo tudi naprej,…ne padajte na finte,..tudi levi hočemo videti KRI…
milo za drago,…mah edino kar se v tem levica loči od desnice, da zamenjave naredi na bolj prijazen način,…počasi,…brez vneme, in seveda pri tem uporabi najboljše kadri, ki mnogokrat, če ne vedno prekosajo ta desne,…tko da…ne bit pičke sveta trojica,…ne bit pičke!!!
16. julij, 2008 ob 9:34
Novodobni stalinisti na delu.
Stare face, stari triki, stare svinjarije.
16. julij, 2008 ob 9:49
Carlos Contreras, glede na politično kulturo post-komunistov je ZARES zelo enostano razumeti kako delujete novodobni stalinisti. Vest uporabljate v vaše podle in skrite namene, po starem nauku in vzgoji. Ti , pedofil in še en drugi ste ideološka skupščina, ki delate in se menite v zakulisju kako delovat na tem spletni strani.
Način je zastarel ampak glede na kulturno nazadnjaštvo bo učinkovito, možno celo dvem na trem.
Vest je še kolikor toliko pluralna samo zaradi delovanja “poštenega” levičarja Sarkiča, ki je še trenutno “svoboden”(čeprav smatram da mora precej piti, da je lahko tako “levičarsko nepodkupljiv” z razliko od Janija ).
Dokler bom prisoten Sarkič bo še vse OK (do volitev?) potem pa bo postala Vest popolnoma ZARES odvisna. Ampak to bodo odločali volilci.
Zapatero je dober politik, vi pa ste radikalni levičarji, v Španiji teh ni več so izginili (tudi zato ker so podpirali Castra in Chaveza) , v Italiji enako , so izginili, v drugih Eu državah jih praktično nikoli ni bilo.
Vi Zaresoivci pa ste le pokzatelji slovenske politične zaostalosti.
16. julij, 2008 ob 15:02
SDS pa cesa?
Drugace pa samo priporocam, da si preberete kako je kom=fas spluval Turka, ker je dosegel premestitev Slovenskih zapornikov v Slovenijo… Pomoje vec kot ocitno ni pri zdravi pameti… http://www.vest.si/2008/07/11/chavez-uslisal-turka/
16. julij, 2008 ob 18:20
lucko, nisem v politiki, nisem volil ne Peterleta ne Ataturka. Edino kar mi gre na živce je koliko komunistov je še med slovenskimi predstavniki in kako ti izpadajo v tujini.
Ali ti tvojih voditeljev se ne sme tikati?
Zakaj?
Če hočeš napišem tudi SDS drek. Nimam problemov.
Sem veliko bolj svoboden od tebe.