Protitajkunska blamaža
30. junij 2008 ob 11:03 | Jani Sever |Janez Janša in Ivan Zidar bi se včeraj lahko srečala na finalni tekmi evropskega nogometnega prvenstva. Najbrž bi celo navijala za isto reprezentanco. No, to se ni zgodilo. Zidarja so zaprli, skupaj z nekdanjim tožilcem Boštjanom Penkom. Pomotoma!
Kriminalisti so prvega moža SCT-ja in nekdanjega člana posebne tožilske skupine Boštjana Penka ob petih zjutraj izpustili. S kratkim pojasnilom, da so se enostavno zmotili. To so ugotovili po kakšnih desetih urah. Še včeraj zvečer so bili namreč prepričani, da imajo v rokah novo veliko zgodbo. In ne le to. Tudi javnosti so sporočili, da gre zares in da so zaradi suma gospodarskega kriminala in korupcije pridržali dve osebi. Kamere TVS so bile dobro obveščene. Vsekakor precej bolje kot odvetnik Ivana Zidarja Aleksander Čeferin, ki je za aretacijo uradno izvedel šele uro za tem, ko je bila novica že objavljena v medijih.
Najprej je bil zaslišan Boštjan Penko, potem se mu je pridružil še Ivan Zidar, ki so ga prijeli, ko se je ravno odpravljal na Dunaj. Novica je bila primerno bombastična. Menda naj bi šlo za domnevno sporni nakup nekdanjega počitniškega doma SCT v Fiesi, čeprav je kasneje Čeferin pojasnil, da je ta zadeva že na sodišču in da mora biti razlog za prijetje nekje drugje. Poleg tega naj bi bili aretaciji Zidarja in Penka povezani. Govorilo se je, da gre za zlorabo položaja, pri čemer naj bi šlo za odtekanje informacij in dokumentov. O resnosti situacije je pričal tudi podatek, da naj bi s strani tožilstva postopek vodil Roman Sevšek, nekdanji Penkov sodelavec v posebni tožilski skupini.
Fotografije in posnetki kamer so bili tokrat sicer manj dramatični kot februarja, ko je policija aretirala Zidarja, Črnigoja in Tovšakovo. A zapečatenje Zidarjevega avtomobila in informacija, da naj bi državno tožilstvo na sodišče vložilo zahtevo za hišno preiskavo pri Penku, sta bila videti dovolj jasna znaka, da se akcija proti gradbenim tajkunom nadaljuje z vso silovitostjo. O nečednostih pa naj bi pričal tudi podatek, da naj bi se Penko in Zidar dobila in si izmenjavala nekakšne dokumente, čeprav nihče ni vedel za kakšne papirje naj bi v resnici šlo. Ampak, ko se v isti zgodbi omenja aretacije, Zidarja, nekdanjega tožilca in dokumente, so zaključki običajno rokohitrski.
Zdaj je šale konec. Zidar in Penko sta doma. Pomota je priznana. Ostaja pa vprašanje, zakaj je do nje prišlo. Očitno kriminalisti Zidarju še vedno prisluškujejo in mu sledijo. Benevolentna razlaga tako govori o tem, da so narobe razumeli kakšen detajl, ki se je pojavil pri nadzoru in da jih je pač nekoliko zaneslo. Kar je razumljivo. Penko in Zidar, osumljeni tajkun in nekdanji preiskovalec, ki je prišel navzkriž z generalno državno tožilko, sta izvrstna kombinacija, ki bi jo javnost lahko prepoznala kot pravo potrditev zagnanosti za boj s tajkunstvom in korupcijo. Zlobnejša razlaga pravi, da je Zidar potreboval malce “spodbude”, da ob jutrišnji otvoritvi predora Šentvid ne bi šlo kaj narobe.
Prva se zdi verjetnejša. A pravzaprav ni nič manj neprijetna. Tako osnovnošolskih napak si policija in tožilstvo ne bi smela privoščiti. Posebej pa so neprijetne v trenutku, ko vladajoča politika s svojo retoriko povečuje apetite javnosti po kaznovanju. Na večer finala evropskega prvenstva so organi pregona, v protitajkiunski vojni, vladni strani zabili zelo neprijeten avtogol.
Jani Sever
30. junij, 2008 ob 11:15
Benevolentna razlaga tako govori o tem, da so narobe razumeli kakšen detajl, ki se je pojavil pri nadzoru in da jih je pač nekoliko zaneslo. Kar je razumljivo.
Benevolentna razlaga do preveč navdušenega ukrepanja? Do policije? Do represivnega organa, ki se očitno zelo hitro odziva pred volitvami. Mogoče bi bil pripravljen biti benevolenten na začetku mandata, sedaj se pač manj pripravljen.
Poleg tega, a lahko res potem sploh koga v naši državi obsodimo in zapremo, če zaradi preveč navdušenih policistov primer na sodišču pade?
Še dvakrat bo poslal Janša na dom letake o uspešnosti boja proti korupciji, parkrat bo to omenil na TV in bodo policaji zelo navdušeno zapirali vse, ki bomo te letake ob prvi priliki zalučali v smeti.
Lp
30. junij, 2008 ob 11:21
police state anyone?
30. junij, 2008 ob 11:32
slabo. slabo. slabo. še par mesecev, upajmo.
30. junij, 2008 ob 11:37
ne morem druzga rect ko da se vlada ze napol prostituira z akcijami, ki so pripravljene zato, da bo manj razgledano ljudstvo videlo uspesnost v tem pocetju. zal zavozeni odvzemi prostosti takoimenovanim tajkunom, seveda samo tistim, ki ne koristijo, vladi tocke prinasajo samo tistim ki jih preganjajo, pa naj bodo krivi ali pa ne.
kok fajn. kmal bo vec ljudi hotelo it med kriminalce kot recimo politike, ceprav je skoraj isto :)
30. junij, 2008 ob 11:44
Kar je meni zanimivo pri celi tej čisti lopati, je odnos komentatorjev in levo usmerjene javnosti. Vsem se zdi, da nekaj brez veze zapirajo neke barabe, o katerih pravzaprav nihče nima dobrega mnenja. Hkrati nihče ne pričakuje nekih resnih zaključkov celotne zgodbe. Vprašanje, na katerega si pa ne znam odgovoriti pa je ali je to zato, ker ne zaupamo organom pregona, ker niso “naši” ali je apatija do učinkovitosti sodnega sistema v nas naseljena še iz časov socializma ali pa smo jo razvili v zadnjih 17 letih, ko so večinoma vladali “naši”? Ali smo se vdali v usodo in enostavno na volitvah izbiramo zgolj manjše zlo?
30. junij, 2008 ob 11:45
Polašča se me strah.
Kaj lahko ta država počne šele z nami, navadnimi državljani, če se tako politično tendenciozno loteva javnih osebnosti, če se lahko tako brezbrižno “zmoti” ?
Ob takem ravnanju generalne državne tožilke, po mojem mnenju gre za skrajno sprenevedavo, maščevalno in zlasti povsem nesposobno gospo, spomnite se, kako je še nedavno s pomočjo blut und bodenske mentalitete novorevijašev “gradila mostove” za vse državljane, v kar so, na srečo, verjeli le ubogi na duhu, se mi zdi še Mugabe sprejemljivejši. Se vsaj spreneveda ne.
Kam nas bo še pripeljal ta zatohli duh vladajoče koalicije ?
Še nikoli si nisem tako želel volitev, čeprav sem doslej na volišča redko zahajal.
30. junij, 2008 ob 11:48
Pomota my ass…
Vsake toliko časa se bo ratinge nabijalo. Septembra pa pride na vrsto šrot.
30. junij, 2008 ob 11:50
da se osumljenec tajno sestaja s članom posebne skupine tožilcev je za slovenijo nekaj normalnega..
za janija zgleda,tudi.
30. junij, 2008 ob 11:56
ne more biti drugače, če je na oblasti ulica!
30. junij, 2008 ob 12:03
@ribič
Razen v komentarjih bralcev nisem nikjer zasledil, da sta se Penko in Zidar sestajala. Od kje ta informacija?
@Jani Sever
V ostalih medijih navajajo, da je Čeferin izjavil, da so se zmotili. Policija in tožilstvo pa ne dajeta izjav. Kako je torej pomota priznana?
30. junij, 2008 ob 12:11
Zaradi takih napadov na največje barabe pri nas se res imamo vso pravico pritoževat da smo policijska država. Boljše je bilo 14let pred to oblastjo, kjer noben ni vedel nič in so lahko ti delali z nami kar se jim je zahotelo. Skrajni čas je, da se povrne to stanje in se bodo posamezniki lahko spet polastili vsega in mi, hvalabogu, ne bomo vedeli za to. ;)
30. junij, 2008 ob 12:11
Osebno mislim, da naj si državni organi-policija in tožilstvo povsem dajo duška in naj aretirajo, pripirajo, naj o tem obveščajo medije naj počnejo vse to, kar jim nalaga zakon.Če oni tega ne bodo počeli, kdo pa bo, se sprašujem. Osebno ne bi imel kaj niti proti temu, da mene aretirajo, le naj me, sicer nisem storil kaj protizakonitega toda če oni tako menijo, pa naj me aretirajo, to pravico imajo in nihče jim te pravice ne sme uzeti. Policija in tožilstvo naj in morata ravnati represivno, naj lovita tajkune, tiste ki se bogatijo na nezakonit način. Nja jih čimveč aretirajo, kolikor pač so zmožni. In sedaj pride toda. Toda če se zmotijo in aretirajo človeka, ki ga ob tem še rahlo medijsko linčajo, in se osumljenemu krivda ne dokaže, potem naj se državno pravobranilstvo vede enako kot policija in naj bodo odškodnine tako visoke, da se bo tožilstvo in policija vedno dovolj dobro vprašala ali je pravi preden bo komu nadela lisice. Tako bi lhko tudi iz kakšnega po pomoti reveža, ki ga aretirajo naredili bogataša. Če Zidarju ne dokažejo krivde, naj mu država plača bajno odškodnino pa bo zadovoljen on pa ljudje država pa dobi focen, če mu dokažejo kaznivo dejanje pa je prav da počnejo to kar počnejo.Ne?
30. junij, 2008 ob 12:14
lorenzo: nekdo iz SCTja je “ocinkal” sestanek
Jani je pač presodil,da je zanj Čeferinova izjava zakon. Šesti,sedmi in osmi čut ima fant.Policija je itak Janševa,t.j politična,ker preganja stare,poštene,uspešne managerje.Čudno,da se o vseh Čeferinovih klientih policija zmoti.
PS :Čeferin ne zastopa več Strojanov.Tam je blo tudi mnogo zmot,vsakodnevno medijsko pokritih
30. junij, 2008 ob 12:24
Ne vem od kdaj bere Vest toliko neumnezev. Aretacija po nesreci je hud problem in ne dobro delo, kot pravi recimo nas novi nick BigPaw… Se gre SDS damege control?
30. junij, 2008 ob 12:25
@ribič
tebi pa je zakon beseda nekoga iz SCT-ja, ki zelo verjetno v tvoja ušesa ni prišla direktno ampak preko mnogo drugih ust in ušes.
Pri tej zgodbi mi gre totalno na živce, da so mediji so polni natolcevanj in površnih interpretacij. Da o komentarjih sploh ne govorimo …
30. junij, 2008 ob 12:31
Lorenzo,misliš takih komentarjev,kot je Janijev?
Ali pa onih,o aferi na MZZ,kjer smo slovencki kuhali tretjo svetovno
jaz sem samo povedal,da ima preiskovanec s področja gospodarskega kriminala stike s tožilcem iz posebne skupine,ki taisto stvar preiskuje. In da je to,za vsako normano policijo dejanje,ki ga je treba preverit. Tutto qui.
30. junij, 2008 ob 12:32
Jani .. od kdaj pa ščitiš zidarja ?
Ali imaš pri njemu pudpisan bjanko ček ?
30. junij, 2008 ob 12:35
@ribič, ob 13.30 o policijski pomoti spregovorita Barbara Brezigar in Aleksander Jevšek, ob 14.00 pa Boštjan Penko. Ko boš pogledal oba prispevka v celoti na Vesti, boš lahko bolj konkretno komentiral zadevo, ne pa natolceval kot na tržnici …
30. junij, 2008 ob 12:36
Eh, vedeli so da naj bi šel na Dunaj gledat finale nogometa, pa so ga …
30. junij, 2008 ob 12:39
Večjega natolcevanja Sarkić,kot ga je zmogel Sever v tem prispevku…..
30. junij, 2008 ob 12:43
ribič,…nedaleč tega je v javnost pronicnila vest, da sta se nek funkcionar in predsednik sodišča v Kopru sestajala, kar sta oba kategorično zanikala,…dokler ni bila objavljena nesporna fotka,…a predsednika VS sta prepričala, da to ni nič nenavadnega, saj se nista pogovarjala o procesu,….kasneje taisti predsednik prestopi v znano odvetniško zbornico, odvetnika omenjenega funkcionarja…. , kar prav tako ni nič spornega…se s tem strinjaš?
Je pa vzpodbudna izjava da tožilstvo in policija hodita z roko v roki,…vprašanje je le kam sta namenjena :)
30. junij, 2008 ob 12:44
Ne ribič, v mislih sem imel komentarje, kot so tvoji. Veš, taki ki navajajo šokantne informacije iz “zanesljivih” virov. Poglej malo komentarje na dnevnikovi strani. Verjetno jih boš lažje opazil, ker prihajajo iz tebi “druge strani”.
@Denis
Komaj čakam tole tiskovko…
Pa ne se preveč jezit, ker navadni smrtniki nimamo ne insajderskih informacij o izjavah, ki se imajo šele zgoditi, niti nimamo časovnega stroja … domišlija pa vsakemu teče po svoje.
30. junij, 2008 ob 12:56
lorenzo,
iz Financ sem povzel, oni so bili prvi,ki so o tem pisali.So verjetno vseeno najbolj kredibilen časnik pri nas…
30. junij, 2008 ob 13:21
Verjetno so bili v akciji novi kadri, ki so se izobraževali za boj proti gospodarskemu kriminalu in so programirani na Zidar, Šrot, imajo pa vklopljen “mute” za Bavčar, Petek. Je pa prav, da se razčistijo vse gospodarske pizdarije. Z novim šouom Brezigarjeve in policije pa sem vedno bolj skeptičen s pravno državo, ki nam jo nudi SDSovi in vladni programatorji.
Kaj pa če je imel na fuzbalu Janša sedež poleg Zidarja. To bi bil šele šou…
30. junij, 2008 ob 13:25
..samo kratka opazka,Zidar da je šel na tekmo na Dunaj.Ob petih popoldne za ob 8.45..
S helikopterjem nemara?
30. junij, 2008 ob 13:42
ribic, dej se pomiri s svojimi briljanstvi(kako je nameraval na tekmo je nepomembno). Policija in tozilstvo sta zejebala. Ce si uspehe teh dveh institucij lasti SDS naj tudi prevzame neuspehe… Toraj nov slogan JJa. Le z novim mandatom te vlade lahko zagotovimo, da vas aretirajo po pomoti…
V pravu je en rek. Raje izpusti 100 krivih, kot pa kaznuj enega nedolznega… Pa to ni neka komunisticna domislica ampak velja v pravnih drzavah…
30. junij, 2008 ob 13:46
lučko;
tajni stiki preiskovanca utemeljenega suma gospodarskega kriminala in tožilca posebne skupine za preganjanje taistega kriminala je običajna praksa,knede.to povsod po svetu.i nikomu ništa
vsak normalen državljan se bo temu najmanj čudil..razen “osveščenih” novinarjev,zgleda.za njih je to ok
30. junij, 2008 ob 14:00
Dol mi visi za Perkota pa Zidarja, pa novinarjem tudi. Ne podtikaj.
Meni se zdi sporno to, da te po nesreci aretirajo pred kamerami RTVSlo…
30. junij, 2008 ob 14:01
Direktor urada kriminalistične policije pri generalni policijski upravi Aleksander Jevšek je pojasnil, da je bilo nekdanjemu tožilcu Boštjanu Penku ob pridržanju odvzetih več fotokopij policijske, tožilske in sodne dokumentacije v zvezi s preiskavami v gradbeništvu. S prvim možem SCT Ivanom Zidarjem sta se med 9. in 26. junijem večkrat sestala, je še dejal Jevšek, ki sumi, da si je Penko protipravno pridobil premoženjsko korist. Kako natančno in kakšno, Jevšek ni izdal.
30. junij, 2008 ob 14:02
Sploh pa perko ze nekaj mesecev ni clan te skupine, tudi to podtikas… Sploh ne vem, ce je se tozilec, a dela ze v pisarni, ki za JJa tozi Ropa… Morda tudi to tako ali drugace vpliva, da je bilo vse skupaj le pomota, da nebi kaj spet pripeljajo prebilizu SDS, kot v operaciji cista lopata…
30. junij, 2008 ob 14:04
Če je posredi res ,,pomota,, morata biti TAKOJ odstopljena Jevšek in Brezigarca
30. junij, 2008 ob 14:08
ribic od kje ta informacija? Nisem zalsedil se nikjer na RTV ali Delu ali Dnevniku ali… Spet podtikas ali nisi le navadni komentator?
30. junij, 2008 ob 14:10
lučko,do 1.7 (jutri) je BP še vedno državni tožilec. jutri pa mu služba na tožilstvu res poteče…mal se poinformiraj,preden flancaš tja v tri dni
30. junij, 2008 ob 14:11
finance,lučko finance
30. junij, 2008 ob 14:17
Rekel sem da sploh ne vem, ce je…
Finance se gredo to… No sedaj so se novice pojavile tudi na drugih straneh… Zanimivo, da pise tam nekoliko drugace:
“Direktor urada kriminalistične policije pri generalni policijski upravi Aleksander Jevšek je pojasnil, da je bilo nekdanjemu tožilcu Boštjanu Penku ob pridržanju odvzetih več fotokopij policijske, tožilske in sodne dokumentacije v zvezi s preiskavami v gradbeništvu.”
Naj bi slo za dokumentacijo, ki jo je Zidar izrocil Penku, tukaj pa namigujejo obratno… Naj bi kako Penko postal odvetnik Zidarja kot razumem… Se strinjam, da je nehigijenicno, ampak zal ni kaznivo. Ker je bilo nekaj podobnega tudi v primeru Popovic, pa tudi zal ni bilo kaznivo. Zal lopovi vedo kako…
In ne ne zagovarjam Zidarja ali Penkota, jaz bi ju zapru, ampak kaj ko ni zakona, ki bi ga dokazano krsila…
30. junij, 2008 ob 14:22
Po besedah Brezigarjeve so kriminalisti Penku in Zidarju tajno sledili, oba pa sta se večkrat srečala med 9. in 29. junijem. Najprej so tako prostost odvzeli Penku, pri katerem so odkrili dokumente, ki bodo služili kot dokaz.
Jani zakaj meniš, da gre za blamažo? Ker je čeferin tako rekel?
30. junij, 2008 ob 14:23
..seveda,ni zakona,zato jo pač pustimo,da se dogovorita v miru,popoldne itak ni nobenega na tožilstvu,bi bla lahko kar tam…
Nekdo je pač težak par sto miljonov ojrotv,ampak kaj,ko jim nič ne moremo…
na način BP&IZ gotovo ne.še sto let ne
30. junij, 2008 ob 14:31
Ja vredu, Matoz je tudi ce se ne motim zaposili sodnika, ki je oprostil Popovica. Zakaj pa njega ne aretirajo po tej logiki? Tudi on se je v casu, ko je bil se sodnik dobival z Matozom in Popovicem? Takrat so lepo trdili, da ni zakona, ki bi prepovedoval. Lahko pa gremo v cas Jugoslavije in recemo, da je proti duhu zakona in jih posljemo na goli otok. Si zelis tega?
30. junij, 2008 ob 14:32
Zal pravna drzava ni pravicna drzava, to se zavedaj…
30. junij, 2008 ob 14:34
Sploh pa kako bi pravicno difiniral. Meni je pravicno nekaj tebi nekaj drugega… Kaj je merilo? Vecinsko mnenje? Kako ves da na vecinsko mnenje ni nekdo vplival?
30. junij, 2008 ob 14:41
http://www.finance.si/217126/Penko_Dokumentacijo_mi_je_izro%E8il_Zidar
Pravi, da je dokumentacijo dobil od Zidarja ne da mu jo je Zidar dal… Glede na hitro izpustitev kar vrjamem…
30. junij, 2008 ob 14:45
Jani tole si povzel prosto po Čeferinu. Kaj če bi pomotoma malo počakal na še kako drugo razlago in si pomotoma prišparal pomoto, da si pomotoma ne zabiješ še ti kak avtogol.
30. junij, 2008 ob 14:49
Malo sem se zatipkal…
Pravi, da je dokumentacijo dobil od Zidarja ne da jo je Zidaru dal…
30. junij, 2008 ob 14:50
Hej gospoda iz vesoljne Slovenije ?
Moj sinko me sprašuje, kaj je to fašizem…..
Ali mi lahko kdo pomaga ?
Rad bi našel primer iz sodobnega sveta, po možnosti blizu nas….
30. junij, 2008 ob 14:51
Pepi, poglej si kaj je malo višje napisal Denis Sarkić.
30. junij, 2008 ob 14:56
Če pravilno razumem Severja, bi morala policija in tožilstvo javno objavljati vse svoje početje in to po možnosti v Mladini.
Če Severju ta vlada ni všeč, bo pač na volitvah volil koga drugega. Do takrat pa je še čas, da se vpiše v kakšno večerno šolo in si pridobi splošno izobrazbo. Slovenskemu novinarstvu, bi izobraženi in razgledani novinarji zelo koristili.
Povezovanje vseh dogodkov, ki pa Severju niso všeč z Janšo, pač ne vzdrži.
Ali je za slabo vreme tudi kriva Janševa vlada?
30. junij, 2008 ob 15:00
Hej Borac, popni mi se na …..
30. junij, 2008 ob 15:01
BORAC, vrata nihajo v obe smeri, SDS si je lastil vspehe tozilstva, kar pomeni, da si mora tudi njihove blamaze… To si je JJ nakopal sam, kaj pa pusti razlagat Tanku traparije… No sej ce smo natancni, jih je tudi sam…
30. junij, 2008 ob 15:05
Ah, včasih se zazdi tudi ko je sončno, da je vreme slabo, po zaslugi naše vlade.
Predvsem pa so za to krivi tisti, ki so Janševo vlado izvolili. Pa saj ne more biti drugače, če še en komentar ne znajo brati ne da bi ga narobe razumeli.
O izobrazbi pa raje ne bi. Nekdo bi si najprej očala moral kupit (po možnosti s svojo in ne s tako dioptrijo kot strankarski kolegi) in članek ali komentar prebral tak kot je.
30. junij, 2008 ob 15:14
o,Arh;
boš kej resnega povedal,iztočnic imaš ničkoliko…o izobrazbi f571 jurišnikov vemo vse..
(Markeš+Repovž/2 = 2 diplomanta)
..kej na temu gornjega pamfleta recimo
Sarkić? dejmo…
30. junij, 2008 ob 15:19
Boj za oblast je huda strast.
14. točk fašizma L.W.Britta:
1. Močan in trajen nacionalizem.
2. Preziranje človekovih pravic.
3. Iskanje sovražnikov in grešnih kozlov.
4. Nadvlada vojske.
5. Nadzorovana/obvladovana množična občila.
6. Obsedenost z nacionalno varnostjo.
7. Prepletenost vlade in cerkve.
8. Varovanje moči korporacij.
9. Zatiranje moči delavstva.
10. Preziranje intelektualcev in umetnosti.
11. Obsedenost s kriminalom in kaznovanjem.
12. Razširjena kronizem in korupcija.
13. Razširjen seksizem.
14. Nepoštene volitve.
30. junij, 2008 ob 15:22
Soglašam z Janijem! Gre za blamažo in sramoto inštitucij države, ki je tako “briljantno” predsedovala EU. Avtogol ob zaključku predsedovanja. Če so res profesionalno pripravljali akcijo (aretacijo) in imeli zanjo utemeljene razloge, potem bi jo morali tudi profesionalno izpeljati. Ne pa bombastično, populistično in skrajno diletantsko!!! Nekaj nočnih ur je bilo dovolj, da so se sramotno osmešili. Seveda sedaj poizkušata BB in J. pojasnjevati in reševati situacijo na način, ki avtorje celotne akcije (in njihove politične šefe) še bolj potiska v živi pesek. Očitno se povečuje nervoza pri glavni vladni stranki zaradi vztrajnega padanja ratinga vladi in pomanjkanja otipljivih rezultatov protitajkunske vojne. Povečuje se politični pritisk na represivni aparat, pravosodje, medije (posebej na državno/vladno) TV, na “nenaše” tajkune…Zanima me odziv opozicije!!!
30. junij, 2008 ob 15:33
Jani Sever, od resnega novinarja bi pričakoval vsaj preverjanje dejstev, kaj o zadevi meni policija. Ti si pa skočil za prvo Čeferinovo žogo.
Boš Brezigarjevi čestitital, če Penku dokaže, da je nosil njene papirje Zidarju?
30. junij, 2008 ob 15:37
ATOS,lepo da soglašaš… tudi argumentiraš zelo dobro…
Sarkić? Bo kaj ?
30. junij, 2008 ob 15:38
Upam, da boste tudi pod obe tiskovki takole veliko pisali. Do večera bo šlo vse gor. Bilo je zanimivo!
30. junij, 2008 ob 15:39
BTW, Penko je dobil na vpogled papirje od Zidarja in ne obratno! In to že pred časom, ne včeraj…
30. junij, 2008 ob 15:47
Ja - družbi je treba dat vedet kateri so lahko tajkuni in kateri ne smejo bit. Tako da nebi s to “čisto lopato” slučajno koga nepravega prekopali.
Npr. Zidar, pa Šrot… so “the bad guys” - ta slabi tajkuni.
Bavčar pa ima toliko “zaslug”, da je na koncu lahko tajkun oz. pardon, on si je prevzem
Istrabenza zaslužil - družba se mu je na ta račun oddolžila!
Hmmm kako pa bi si družba mogla, za vse zasluge oddolžit JJ-u?
Mogoče z doživljenskim predsedniškim mandatom?
Anyone?
ps. resno - upam da bo čez par mesecev bolje.
30. junij, 2008 ob 15:49
BTW 1, četudi mu jih je dal Zidar, je Penko v riti. Je pač potem Penko verjetno osumljen izdajanja tožilskih informacij. Kaj ima tožilec o tem za privat razpravljat s preiskovancem? Tožilec mora tak sestanek in papirje zavrniti in o poskusu obvestiti pristojne, a ne?
BTW 2, moja obtožba slabega novinarstva ostaja.
30. junij, 2008 ob 15:53
Denis;
kot slišimo je Zidarja obiskal v prostem času,pogovarjala pa se nista o aferi Čista lopata..
Simptom Drni- reševalec sveta,ob prostem času tudi predsednik RS
Mogoče bi sprejeli odlok,da državni uradniki lahko sprejemajo podkupnine samo izven delovnega časa..Po 18.00 recimo
30. junij, 2008 ob 16:09
@brzi Denis:
Perkic ze zelo dolgo ni vec v posebni skupini…
30. junij, 2008 ob 16:10
ribic, ti se pa ze pocasi nehaj delati kretena in spreobracati in podtikati stvari…
30. junij, 2008 ob 16:10
Od kod pa tebi, da so se zmotili? Na tiskovki so danes vse indice potrdili.
Brez Zidarja pa ne bi bilo svečane otvoritve predora.
30. junij, 2008 ob 16:32
No, danes je Zidar že zunaj.
Končala se je še lopata II. del.
A do volitev je pa še daleč…
In verjetno bo še kakšen del…
30. junij, 2008 ob 17:26
KAKŠNO SPRENEVEDANJE !
Dejstva so taka:
-Zidar je tajkun in je nesramno in poceni prevzel v last (na račun malih delničarjev in skladov) največje gradbeno podjetje v državi - a se kdo ne strinja ?
-Zidar je evidentno podkupoval, da je prišel do gradbenih poslov (znani so vsaj disketa, Brnik, …) in to pomeni, da ni ravno nedolžna ovčka
-državni tožilec in toženec in bognedaj celo sodnik se nimajo kaj dobivati skupaj v nedeljo na pir, to nista kar katerakoli državljana ampak pomembna faktorja vsak na svoji strani - a ni res ? Če bo mene policaj ustavil in bova šla namesto pisat kazen v sosednji bife na pir, bi bila to prvovrstna korupcija - ne ?
-ko se je (oz. naj bi se) Janša dobil z Bavčarjem in Šrotom, pa nihče ni govoril o svobodi združevanja ampak je cel vik in krik, kakšno zaroto so kovali, pa ni šlo za nobene kazenske oz. zakonsko sporne stvari
-Penko je bil včasih na čelu protikorupcijske komisije, ki je uzakonila, da moraš prijaviti vsako darilce večje od kulija, zdaj pa je naenkrat izgubil spomin, kaj bi bila to korupcija. Pa Kos je tudi kar pozabil čivkati.
Tako, da nehajte že tolči prazno slamo in vnaprej zagovarjati ubogih in nemočnih kriminalcev in mafije !
30. junij, 2008 ob 17:41
Uhh Panter ti si naredil veter. Bravo, končno spet nekdo s spominom. Lp
30. junij, 2008 ob 18:11
Za mafijo je vedno značilna povezanost botra, pokvarjenih odvetnikov ter podkupljenih policajev, tožilcev in sodnikov.
Kaj vam še manjka? Hočete še plačane morilce?
30. junij, 2008 ob 18:22
Falanga enih in istih oseb se očitno seli iz Dela, RTV-ja in Dnevnika na Vest.si. Čestitke! Super bo brati komentarje teh ljudi, ki imajo to srečo, da jim je sosedov sin nastavil internet, tako da lahko opletajo z jezikom vse naokrog. Zakaj se raje ne držite šankov v lokalni gostilni?
To velja za nicke: 1tastar, panter, ribič… pa še kdo.
30. junij, 2008 ob 18:33
Svit;
se opravičujem,če motimo idilo…
no,kakšno ogledalo nastaviti,pa ja smem vsaketolko.Mal kresanja mnenj pa mora bit,a oste stalno ene in iste tekovine gonili dalje
30. junij, 2008 ob 19:59
Saj je - upam - v komentarjih že kdo opozoril na severjev nizek udarec, zavajanje javnosti, ko pravi:
“Kriminalisti so prvega moža SCT-ja in nekdanjega člana posebne tožilske skupine Boštjana Penka ob petih zjutraj izpustili. S kratkim pojasnilom, da so se enostavno zmotili.”
Tega pojasnila kriminalisti namreč niso dali. To je rekel odvetnik osumljenca.
Po mlaki članka plavajo tolste novinarske race. Treba se je vprašat, čigavo politiko gagajo. In kdor najde odgovor, bo pogledal stran od te in takšne politike. Na oblasti nima kaj iskati.
30. junij, 2008 ob 20:40
Porkafiks…pri SDS se trudimo,da bi našli grešnega kozla,ki bi ga uporabili pri volitvah…pa ne gre in ne gre…BB ni uspešna !
30. junij, 2008 ob 20:55
Zdaj bo morda več ljudi dojelo, čemu se vlada tako intenzivno spravlja nad sodstvo. V konkretnem primeru je bil očitno dežurni preiskovalni sodnik nekdo z iskušnjami, strokoven in neodvisen, kot mora biti vsak sodnik. Če bi bil na njegovem mestu nek neizkušen, prestrašen začetnik, kakršnih si vlada želi in jih favorizira z odganjanjem izkušenih, bi morda sledil očitno neutemeljenim predlogom tožilstva in policije, ob odrejeni hišni preiskavi, pa bi kriminalisti brez težav s seboj priinesli in “našli” tožilske spise. To je seveda hipoteza, ki pa je seveda možna. Zaradi tovrstnih možnih zlorab seveda potrebujemo neodvisno sodsvo, poraja pa se mi vprašanje, če si ga iz istega razoga vlada ne želi?
30. junij, 2008 ob 21:38
Mit, res je ni mit. Janšastan
30. junij, 2008 ob 21:59
megla…
30. junij, 2008 ob 22:47
Jani,Sarkić,a smo še vedno pri “zmota”, “blamaža”?
..da lopov najame (kupi?) tožilca,da ga bo zastopal…
sta kaj v stiku s Kosom? Kje je ptica črna? Bo kaj komentiral,pilašter pravičnosti?
1. julij, 2008 ob 0:15
Še kakšna taka akcija, pa teli janševiki še v parlament ne bodo več prišli.
1. julij, 2008 ob 0:51
@obalni petelin:
Bo treba spati, da bomo jutri zgodaj kikirikali, mar ne?
1. julij, 2008 ob 2:22
“plevel”
je kruta resničnost, na rodni njivi….(skoraj) nič je ne uniči..haska,nobenega od nje..!
1. julij, 2008 ob 7:02
Ribič pove, kar je res. Zato je v očeh Šrotovih plačancev z Dela in Vesti obŽALOVANJA vreden.
Penko je zanje heroj, tako kot tisti, ki so tajne dokumente nosili iz Sove in MZZ. So tudi oni dobili plačilo. Najbrž Jani in Denis vesta, po čem se takšni tiči prodajajo.
Kaj pa, če so pri Penku doma našli tudi dokumente o preiskavah proti “vašim” iz Laškega, Kranja ….
1. julij, 2008 ob 7:59
@1tastar
Predpostavljam, da uživaš zasluženo pokojnino. Torej živiš od prispevkov aktivnega prebivastva. Torej tudi od procentov Šrotovega Imperija. Torej si v procentu Šrotov plačanec.
Se ne počutiš dobro, ko to zapišem?
Si hotel vzbuditi podoben občutek pri Serverju, Sarkiću in Delovi falangi novinarjev, ki se nekaj martra -kakorkoli že. Za neumnosti, ki jih pišejo, ne rabijo sotrudništva svojih plačnikov, kot tudi ti ne.
Če nisi Ribičev alter ego, ti ni treba razlagati, kaj da on POVE, ali pa si hotel kaj drugega povedati?
1. julij, 2008 ob 9:02
Tipično slovensko? Mogoče? Verjetno pa gre pri vsej zadevi za splošno stanje duha. Pa nimam v mislih “političnega Big Brother-ja” temveč tole žabje napihovanje nedomiselnih psevdonimov. Pri repliciranju repliciranih replik ne morem mimo starega reka, ki pravi da se po več kot petih minutah prepira z norci razlike med prepirljivci zabrišejo.
Jani pa lahko stori le dvoje; da životari z družbeno političnim (na žalost vse manj satiričnim) blogom, ki je po mnenju desnice “bajno” sponzoriran s strani oglaševalske levice, ali pa gre na “šiht”, začne pisati o podnebnih spremembah in slovenskih gorah ter še vedno životari.
1. julij, 2008 ob 9:22
zbik: “…podoben občutek pri Serverju, Sarkiću in Delovi falangi novinarjev …”
… hehe, Server, dober nick …
1. julij, 2008 ob 9:31
##RAC pravi:
30. junij, 2008 ob 15:00
Hej Borac, popni mi se na …..
Her RACko, malo več strpnosti!
Ali še poznaš tisto geslo: Vsi drugačni, vsi različni.
In še to: ali poznaš kakšnega osumljenca, ki bi odobraval dejanja policije in tožilstva?
1. julij, 2008 ob 9:37
še vedno ni nobenemu čudno,da se tožilec tajno sestane z preiskovancem za gomilo kaznivih dejanj…policija naj bi pa gledala,ali kaj…svoboda združevanja (tožilec je na bojda dopustu) nabijajo F571 jurišniki..kolko kilo ojrotov je bil težek sestanek?
kje mi to živimo..v Čeferinovi “pomota” državi očitno
1. julij, 2008 ob 9:43
Sprašujem se ali bodo preiskovalci morali najprej vprašati “raziskovalne” novinarje ali obstaja utemeljen sum za začetek preiskave? Nihče od nas nima vpogleda v delo preiskovalcev v tej fazi in prav je tako.
Koliko je bilo v preteklosti gospodarsko političnih goljufij v režiji LDS, pa se s tem “raziskovalni novinarji” niso ukvarjali.
Dober novinar potrbuje za dober članek še kaj več, kot sam partijsko zaslepljenost in sovraštvo do “te vlade”
1. julij, 2008 ob 10:02
Ribič, še vedno se razburjaš v prazno. Verjetno se vsi strinjamo, da je sestajanje tožilca (pa četudi v odstopu in na dopustu) etično sporno. To je breme, ki ga bo nosil tožilec sam. Stvar debate pa je, ali so bili postopki z aretacijo vred izpeljani pravilno. Zaenkrat ne kaže ravno tako, bi pa verjetno potrebovali za tako oceno strokovno pravno in nepristransko mnenje. Veliko sreče pri iskanju takega v Sloveniji…
Dejstvo pa ostaja, da je gospod Sever tako kot večina ostalih medijev naivno ali namerno nasedel Čeferinovi interpretaciji in potem sestavil takole popoulistično kolumno. Res škoda …
1. julij, 2008 ob 10:04
Janseviki pa se res gredo damege control… Ko bod pa tozbe zoper drzavo bo pa… To nas skrbi(da bomo placevali), ne pa Penko, Zidar, Srot ali tudi Jansev netajkun Bavcar…
1. julij, 2008 ob 10:07
lorenzo, ali si preprican, da se moti(Sever)? Spusceni brez zaslisanja, brez kaksnih preiskav in edini dokazi nekaj papirjev za katere kaze, da so iz spisa, ki ga je dal Zidar Penku…
1. julij, 2008 ob 10:10
Poleg tega pa ta napaka ogroza nadalne preiskave zoper Zidarja… To se zgodi, ko tozilstvo zeli ugajati in pomagati vladajoci opciji…
1. julij, 2008 ob 10:19
Lucko, poglej naslednja dva citata:
… Kriminalisti so prvega moža SCT-ja in nekdanjega člana posebne tožilske skupine Boštjana Penka ob petih zjutraj izpustili. S kratkim pojasnilom, da so se enostavno zmotili. …
… Zidar in Penko sta doma. Pomota je priznana. Ostaja pa vprašanje, zakaj je …
Dvakrat omenja priznanje pomote. Kolikor jaz vem na tiskovki kriminalista in tožilke ni bilo govora o priznanju pomote. Edini, ki je govoril o pomoti je bil Čeferin - odvetnik enega od priprtih.
Mogoče se Sever ne moti o “pomoti”, zagotovo pa se moti o “priznanju pomote”.
Vidiš razliko?
1. julij, 2008 ob 10:20
Če nisem jasno navedel, citata sta iz zgornje kolumne.
1. julij, 2008 ob 10:33
lorenzo pravi:
1. julij, 2008 ob 10:02
Ribič, še vedno se razburjaš v prazno. Verjetno se vsi strinjamo, da je sestajanje tožilca (pa četudi v odstopu in na dopustu) etično sporno
..ne,sej to je problem…enim se zdi to normalno…svoboda zbiranja.nič narobe.Severju recimo,Koširju..
Čakam še izjavo Kosa,on vse ve..Tle verjetno o kakšnem sumu korupcije ne moremo govorit..Penko ni tak…
to,da obstaja sum,da pogojno rečeno kriminalec kupi tožilca pa ucelofaniramo v neke svoboščine,predvolilni boj,osebne zamere..
A se kdo spomni medijskega pompa v Nemčiji,ko so aretirali šefa pošte (par mesecev nazaj) .Je kdo govoril o predvolilnem boju?
Kriminalce se podpira,tatove premoženja,tulite,cepetate z nožicami,ker zna Janša dobiti še drugi mandat,ker da je to predvolilni boj,ker se bo rdeča pravljica Milanov,Dragotov,Potrčev nepreklicno končala.Ker je nekdo falangi rdeči nastavil špeglo,ker narod počasi dojema,kako ga je rdeči komglomerat nategnu na suho.Kako je vse povezano,kdo vleče niti.
1. julij, 2008 ob 10:46
lorenzo, priznam kiks… Ta del sem pa pozabil… Je ze 24 ur odkar sme prebral…
1. julij, 2008 ob 10:47
ribic, volitve so v Nemciji ze bile ce se ne motim, tole pa kakorkoli obracas zgleda kot blamaza, ki je bila sprodocirana za volitve…
1. julij, 2008 ob 10:48
Ribič, sicer je (bila) zabavna debata, ampak zdaj si začel z rdečo falango, tako da bo to moj zadnji odgovor…
Bistvo najinega nestrinjanja je očitno to, da jaz menim, da je treba tudi s domnevnimi kriminalci ravnati v skladu s postopkom, še posebno, če so ti označeni kot nasprotniki vlade in v osebnem sporu z glavno državno tožilko, sicer se lahko zgodi, da se ravno ti domnevni kriminalci nepravično izvlečejo na račun napak v postopku. Tvoje mnenje vidim tako, da bi rad na hitro pometel z ljudmi, ki so nepravično obogateli, pa čeprav niso kršili nobenega zakona. Malo mentalitete linča pa je v tebi, a ne.
To da, aretacijo spremlja Vodušek s kamero, bi ti lahko povedalo, da morda le ni vse čisto.
Prosim te samo za malo kritične distance z druge strani…
1. julij, 2008 ob 11:14
Ribič, tvoj diskurz je na las podoben tistemu, ki ga prakticirajo gologlavi panterji. Da nimate mogoče inštruktorja, ki vas uvaja v svet visoke politike?
1. julij, 2008 ob 12:31
lorenzo;
ma kaj me briga če je v sporu s šefico,ali pa če ima ta PMS,kaj je hudiča BP počel skrivaj s preiskovancem IZ?
Sestavljal postavo Elfa za finale fuzbala? Tle je konc debate
Tle je poanta štorje,vse ostalo je ustvarjanje megle i zavaravanje protivnika.
1. julij, 2008 ob 12:45
ribic dej mi prosim pokazi zakon, ki to prepoveduje(ime zakona in clen) in ne da bi komunisticno govoril o duhu zakona… Prosim lepo.
Pa se to mi zagotovi, da tozba BP in IZ ne bo dobljena in da ce bo dobljena da bo to placano iz zepa BB in ne tudi mojega…
1. julij, 2008 ob 12:51
Ni mi jasno a noces dojeti, da pravna drzava ni postena drzava. Pravna pomeni, da vladajo pravila, ki so dolocena in ce necesa ne prepovedujejo je to dovoljeno.
Zadeva bi v pravicni drzavi bila kazniva v pravni, ki tega ne prepoveduje pa ni…
1. julij, 2008 ob 12:54
Bi pa bila kazniva, ce se izkaze, da se je BP ukvarjal s primerom IZ na tozilstvu. Prav tako, ce bi se izkazalo, da ima dokumente, ki jih ni dobil od IZ ampak na tozilstvu…
1. julij, 2008 ob 12:56
ribič>Tle je konc debate
Kako konec, ko pa v nedogled pogrevaš “…kaj je hudiča BP počel skrivaj s preiskovancem IZ…”
1) Ni bilo skrivaj.
2) Preiskovalni sodnik je menil, da je počel premalo za “utemeljeni sum”.
3) Sem si zapomnil, da zlonamerno uporabljaš besedico “bojda”.
4) Ima jako puno zavaravanje protivnika, a bogami, i neprijatelja, u tvojim postima. Da mi nisi neki specijalac, pošto tako uporno i žarko - već rano u zoru - izvodiš borbene zadatke…. ?!
1. julij, 2008 ob 12:57
lučko;
zloraba uradnega položaja,če se ne motim.Pa ne mi govorit o nekem dopustu pa izven službe…Človek je do včeraj bil vrhovni državni tožilec in ve o zadevi “Zidar” vse.
pa nehaj z grožnjo teh tožb,to je neresno.Čeferin grozi s tožbo države nonstop,pa vsi za njim ponavljate.V primeru Strojan je ustno tožil nonstop,ker se je delala krivica poštenjakom.Kaj vse bo on naredil.In kolkokrat je tožil?
1. julij, 2008 ob 13:32
Preporst odgovor. Je opravljal odvetnistvo(treba je dokazati) in ali je deloval v okviru postopkov proti Zidarju(kar vemo, da ni).
Strojani so pa dobili 1000x vrednejse zemljisce z hiso. A ni to poravnava? Sicer na skrivaj a vendar odvetnik dela v korst stranke in ne javnosti in zato je bilo to dokaj tiho dejstvo. Jaz bi rekel, da so odskodnino dobili, kaj pa ti?
Krivica pa se je delala samo delala se je lopovom, ki so se zaradi te krivice izmazali… Ker je politika pritiskala na policijo in se vmesavala so dobili odpustke, ko je zadevo v roko vzel Ceferin… Jebi ga pravo je pravo in tudi lopov ima pravice.
Demokracija in svoboda govora pa pomeni, da tudi ti lahko tukaj dejstva spreobracas SDSu v prid…
1. julij, 2008 ob 13:36
In se nekaj pripravljanje za opravljanje odvetnistva je nekaj drugega kot upravljanje odvetnistva… Eno je prepovedano, drugo ne…
1. julij, 2008 ob 13:56
lučko- smeško
1. julij, 2008 ob 14:14
A ko ti pa argumentov zmanka gres pa na taksno taktiko. Sej vemo kdo si. Na vesti si se prvic pojavil, ko je vlada poslala “zlozenko dosezko SDS” in delal dameage control, ampak mi je pa zabavno ugotavljat za kaksne kretena nas(ljudstvo) imate…
1. julij, 2008 ob 14:20
lučko,no kdo…
sej ti povem,mali podjetnik,do 2004 volil lds,drnovška.2004 volil Janšo. rimokatolik,familija med vojno izgnana v Nemčijo,goričan,ljubiteljski vinogradnik,kulturnik…član nobene stranke,bom volu Janšo jeseni,,Še kaj?
1. julij, 2008 ob 16:09
In jaz sem 3PO ali pa R2-D2 ane… Nateguj… Da bos igral “drzavljana” ti se malo manjka… Posebaj se nekoga, ki je volil LDS…
1. julij, 2008 ob 17:27
Konec koncev je v krogu veliko afer.
Rezulta vsega bo enak vsem prejšnjim aferam, medijem postavijo novo zadevo pod nos, na stare se pozabi, tožilci zamočijo, roki zastarajo, odvetniki najdejo luknje v zakonu……… in vse se lepo odvija naprej.
Za nastalo škodo državi pa ni odgovoren nobeden, oziroma ti za nagrado zrihtajo drugo delovno mesto.
Lepo je v naši državici, ko se vsi samo pogovarjajo, tudi Zidar in Penko sta se pogovarjala. Dogovarjala se ba bosta, ko bo Penko odprl pisarno.
Še dobro, da jih niso aretirali po kavi, kjer bi Zidar plačal račun ;)
2. julij, 2008 ob 16:36
prosti zidar za prostozidarski izzid volitev.
2. julij, 2008 ob 23:30
denis, jani, a so vajin brain thrust morda v zadnjih dneh namakali v kakšnem koncentriranem Arielu? Jemljeta mi dih…
3. julij, 2008 ob 8:47
doajen, mogoče bi Airwaves pomagov …
3. julij, 2008 ob 8:48
… da bi lahko še ob cajt zbral misli.
3. julij, 2008 ob 15:00
Jaz bi rekel, da se mi zdi, da zadaj stoji mogočna multinacionalka s sedežem v Vatikanu, ki bi se rada dograbila tudi teh podjetij, ki so se ji izmuznila.
Zdaj se zveri trgajo za plen, ki so ga delavci ustvarili v časih titovega samoupravljanja.
Peterle je podaril Tobačno tovarno tujcem v zahvalo, ker so nas priznali, čeprav se je Slovenija osamosvojila po IZRECNEM UKAZU Janeza Pavla II.
Uničili so TAM, ki je dajala kruh 220 tisoč delavcem po vsej Jugoslaviji in kjer so izdelali T11, najboljše terensko vozilo na svetu! (Dokazano v Bosni).
Uničili Matalno, od koder so celo Nemci poklicali strokovnjaka za preverbo statike!
Uničili Hidromontažo, ki je edina na zemlji imela kar dva strokovnjaka za vodene ležaje!
ITD..
In zakaj? Ker je po teoriji kaosa, o kateri nam je na TV predaval teolog Kraševec, potrebno vse staro uničiti in graditi na novo. Teolog seveda nima pojma, da se praktično znanje lahko le prenaša od mojstra na vajenca. Ko so križarji pobili zadnje egiptovske svečenike, je izginilo tudi vse znanje starega Egipta!
Bolj se koljejo med seboj za plen, bolje bo ljudstvu!
5. julij, 2008 ob 8:01
Putin bi moral priti še na obisk, pa bi bilo še bolj v stilu!
5. julij, 2008 ob 14:46
Ste vedeli, da je DARS, kjer se obračajo velikanski denarji, zasebno, privatno, podjetje pod nadzorom Cerkve?
Podrugi strani pa je voditelj protidelavske revolucije Milan Kučan, prej predsednik ZKS, šef zločinske UDBE in šef SOVE, danes malteški vitez, (poglej: http://www.nekdanji-pr.gov.si/spredpapez.htm) v Mariboru izjavil, “da brez elite bogatašev, Slovenija nima prihodnjosti”. Zdaj bi pa Janša rad uničil prihodnjost Slovenije?