Tuesday 24. September 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Država praznuje

25. junij 2008 ob 19:02 | Urh Maček |

Naj za trenutek odloži delo naša ljuba mati Republika Slovenija. Na današnji dan pred sedemnajsti leti si z muko in zapleti uradno prijokala na ta svet. Tako kot ob rojstvu ti vsako leto na predvečer praznika priredimo pravo veliko proslavo z rdečo preprogo, govorom predsednika, koncertom, častno četo, preletom zračnih plovil, ognjemetom in zabavo.

Pa lepo po vrsti. Malo pred začetkom včerajšnje proslave je začelo rahlo deževati. Med gosti je završalo, protokol pa je mrzlično hitel po dežnike. Prihod gostov, predsednika vlade Janeza Janše s spremljevalko, predsednika Državnega zbora Franceta Cukjatija in prve dame Barbare Miklič Türk.

Nekaj minut čez deveto je letošnji slavnostni govornik predsednik Republike Slovenije Danilo Türk postal pred zastavo in pregledal častno četo.

Govor predsednika Türka:


(www.vest.si) Dan državnosti from Urh on Vimeo.

Umetniški program proslave:

Po proslavi so zbrani odšli na zabavo, ki je bila že drugič na ploščadi med stavbama TR2-3 in v Cankarjevem domu. Pred vhodom v CD je stal šank, kjer so tekli cuba libre, mohito in margarita. V preddverju kulturnega hrama pa so se gostje lahko tudi okrepčali.

Najprej smo srečali Toneta Kroviča, ki nam je zaupal, da je vedno oborožen. Minister za finance Andrej Bajuk je povedal, kako je proslavljal ta večer pred sedemnajstimi leti.

Naslednje, ki smo jih malce zmotili pri druženju so bili ljubljanski nadškof in metropolit Alojz Uran, direktor TV Slovenija Jože Možina, poslanec Jožef Horvat in nekoč eden najvidnejših slovenskih demokratičnih politikov Ivan Oman.

Zadnji trojček pred kamero sestavljajo predsednica stranke LDS Katarina Kresal, kateri je žal da ni en mesec starejša, politolog Milan Balažic in eden od nastopajočih Boštjan Gombač.

Urh Maček

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 56 x komentirano
  1. Luka pravi:

    Vsaj nekdo, da se veseli na tem težkem svetu.

  2. Igor Đukanović pravi:

    A ni včasih veljalo, da novinarji na radiju morajo govoriti v zborni slovenščini? A za poveljujočega častni četi to ne velja? Ali sem samo jaz narobe (na ta praznik vseh državljanov) slišal neko narečje, ki ga govorijo samo v delu Slovenije?

  3. Igor Đukanović pravi:

    Na samem začetku četrtega posnetka najvišji predstavnik prevladujoče cerkve v Sloveniji priznava, da je spodbujal uporabo sakralnega objekta v vojaške namene. Med vojno smo poslušali veliko zgražanja nad barbarskim početjem okupatorskih oficirjev, ki so poškodovali številne sakralne objekte (remember Dubrovnik!). Nad izbrisanimi se javno mnenje zgraža, ker so med njimi tudi čistilke in celo oficirji iz JLA. Skratka ogromno hinavščine, ki jo spodbuja sam nadškof.

  4. Igor Đukanović pravi:

    Pardon. Seveda govorim o petem posnetku. Na srečo cerkev, ki jo nadškof omenja, ni bila žrtev vojaškega ognja.

  5. Carlos Contreras pravi:

    Obogateni Uran ga ima pa že malo pod kapo. Tole z zvonikom ni bila najpametnejša ideja.

  6. Nadek pravi:

    @Igor Đukanović: mislim, da je bolje, da si tiho. Ker takšne neumnosti grejo samo v tvojo škodo. Raje bi čestital Uranu za pogum. Me zanima, kje si pa ti “izboril” našo državnost? Nekaterim nam to nekaj pomeni. Pa mislim, da nas je vedno več.

  7. konec pravi:

    @ Igor Đukanović, osebno smatram, da je gotovo “komunist” (oz. lahko bivši komunist) še vedno vsak, ki je kdaj imel knjižico partije oz. bil v partiji oz. deloval za partijo do leta 1990 (kdor se ni strinjal je seveda bil izključen na vseh nivojih, ampak ta nima komunistične preteklosti). In torej skoraj vsi današnji slovenski politiki v večini strank je bilo nekoč vsaj simpatizerjev komunistične stranke. Seveda nekateri so bili bolj “liberalni” (po slovensko seveda, kar ni nič) drugi (večina) bolj dogmatični.
    Pravi “stari”komunisti (ki bi jih morala zgodovina že povoziti, če ne bi bila Slovenija na kulturnem nivoju tako nazadnjaška) so danes recimo Kučan, Potrč, Skolč. Drugi prefinjeni in zviti nostalgiki pa so Golobič &co., BP %co, Ataturk itd, ki bodo , glede na prej omenjeno popolno kulturno prevlado (50 let kulturne diktature se pač pozna), še vedno pri koritu in na oblasti (kot sem že povedal ne bi bilo nič čudnega , če bi v Sloveniji še leta 2015 bodisi predsednik države kot vlade še vedno osebe, ki so bili nekoč aktivni člani ZKJ ali ZKS - jeseni 2008 pač tako ali tako bodo zmagali bivši komunisti _ predsednik države je od vedno vloga bivšega komunista, zbira predsednika vlade pa je med dogmatikom BP ali ex JJ - prav tako bivšga komunista, čeprav ta spada v zadnjo skupino “komunistov”).
    Zadnja skupina slovenskih “komunistov” pa je tista skupina, ki je bila vzgojena v komunističnem duhu, vendar je spoznala, da komunizem ima določene vrzeli in so skušali te vrzeli zapolnit ampak so spoznali, da ne bodo tega uspeli in so skočili na vlak “liberizma” in “modernizma” (in seveda ekonomije, gospodarstva) , ki je ponudila EU in tam so se učili, demokracije, odprte družbe, pomena pravne države - ampak njihova vzgoja je še vedno “komunistična” (Rupel, JJ, Drnovšek)
    Zaradi vsega tega me ne čudi , da bo tako ali drugače jeseni zmagala “komunistična ali post-komunistična” opcija (čeprav bo v javnosti prikazano, kot da ste dve opciji popolnoma različni, kar ni res).
    Slovenski kulturni problem, ki pa edinstven celo v vzhodni Evropi, je ta , da še vedno po 20 letih padca berlinskega zidu in totalnega poloma komunizma, ni dozorela normalna zmerna konservativna stranka, ki ima tudi določen kulturni evropski “background” in je spoštovana v javnosti , v medijih (kar je nemogoče, kajti celo Berluskoni bi se lahko od slovenske “levice” veliko učil kako izrabiti politično medije) in je v duhu in prepričanjih anti-fašistična in anti-komunistična istočasno.
    Ta kulturna težava pa bo, se bojim, privedla, da se bo zelo opomogla skrajna desnica (ki pa ima veliko skupnega s post-komunisti, zato ne čudi , da je največji ksenofob Peče brez težav skočil na levo stran, ker upa tako , da bo ostal pri koritu).
    Ampak o vsem tem bodo odločali Slovenci na volitvah, ki pa ne bodo nič drugega kot trenutni prikaz slovenske družbe, v dobrem in v slabem.

    Vi gospod Igor Đukanović, pa ste pavi stari dogmatski stalinist in torej me ne čudi, da delujete za Golobiča.
    pa lp

  8. Rak pravi:

    @konec - odslej si moj. Znaš razmišljati, (te ne mislim “nadmudrivati”), zato objektiven pristop. Ne glede na to, na kateri strani je tvoje srce, kje razum. Sam najprej analiziram vsebino, namen, potem težim. Če koga prepričam sem vesel, če so dobri protiargumenti, sprejmem. Glede strokovnosti na tem področju sem samo človek z izkušnjami, zato se včasih vključim, če članek ali komentator to zasluži. Čestitam k komentarju.

  9. Igor Đukanović pravi:

    Nadek, v čem je Uranov pogum? Ta zvonik je med drugim tudi moja kulturna dediščina. Znak križa (še posebno, če je rdeče pobarvan) je tudi zame simbol. Če simboli nič ne pomenijo, pomeni, da se lahko jaz oblečem v policijsko uniformo in “aretiram” tebe ali Urana. Ne, ne bo šlo. Sakralne objekte se ne sme uporabljati v vojaške namene. Iz več razlogov. Eden od teh je, da je to moja kulturna dediščina, ki je noben župnik ne bo ogrožal. Če se prebivalci Dubrovnika niso pobunili, se jaz bom. Pa čeprav je dejanje pravno gotovo že zastaralo in nadškofa zanj več ni možno kazensko ovaditi.

  10. Igor Đukanović pravi:

    Konec, kaj zate pomeni stalinizem in v čem se ti zdim podoben Stalinu?

  11. B.G. pravi:

    @ konec- tvoje mišljenje me pač ni prepričalo, saj čutim ob prebiranju tvojega prispevka preveč jeze in sovražnosti. Predalčkanje ljudi glede na prepričanje je zame bolno. Sam ljudi ocenjujem drugače (dobri, slabi, jezni, nasilni, pametni, zviti, ljubosumni, zvesti,odprti,zaprti, črnogledi, prestrašeni……………………………………..)
    To pa ne pomeni, da imam prav ali da se oseba ne more spremeniti. Včasih se moramo vprašati, kaj nas vodi, da smo tako sovražno nastrojeni do drugače mislečih ali pripadnih ljudi. Ali je mogoče z nami kaj narobe in ne tistimi, ki jih obsojamo. Kdo nam sploh daje pravico, da sodimo?
    Kaj bi bilo, če bi bilo, če bi v svetu kuhali zamero za vse tisto, kar je delala in dela rimskokatoliška cerkev, muslimani…………………………………………..)
    Malo strpnosti in dobronamernosti ne bi škodilo, ocenjevati pa bi bilo potrebno dejanja posameznikov in ne skupin.
    Sam nikoli nisem bil komunist, vendar poznam veliko dobrih komunistov. Konec koncev ne vera in ne komunizem nič slabega ne učita, ljudje so tisti, ki dobro ali slabo delajo.

  12. marjeto pravi:

    država že praznuje ampak kaj pa državljani pa žuramo !

  13. Igor Đukanović pravi:

    Konec, jaz do svojega šefa Golobiča imam enako strog odnos kot do šefa slovenskih katoliških vernikov (in zdaj smo slišali ne le politične pač pa pomalem spet tudi vojaške organizacije RKC). Ne bi prenesel, da Golobič krši zakonodajo in za Urana tudi ne. Do Golobiča sem še strožji - ne bi prenesel, da mi laže, kar me pri Uranu ne bi motilo.

  14. B.G. pravi:

    Igor Đukanović, s teboj se tudi ne strinjam. Že v starih časih so pred vpadi Turkov ljudje uporabljali cerkvene objekte, ko so se branili. In tudi tokrat ni bilo nič drugače. Slovenci smo se branili pred agresijo JA, ki pa je uporabljala oznake križa (pobarvanega rdeče) za metanje kasetnih bomb in opazovanje. To se mi zdi bolj sporno. Sporno bi bilo, če bi se streljalo s teh položajev, kot se je med drugo svetovno vojno. Saj si gledal kakšen partizanski film.
    V sili še hudič muhe žre kadar gre za tvoje življenje. Biti pameten doma za računalnikom ni teško.

  15. Igor Đukanović pravi:

    > Saj si gledal kakšen partizanski film.

    Sem gledal. A po vojni se nihče ni čudil odkod porušene cerkve.

  16. Revolucija pravi:

    Danes sem prebral, da je hrvaški predsednik nekemu katoliškemu duhovniku, ki je poveličeval NDH, citiral Thomsona na dan državnosti prepovedal vstop v vojaške objekte (Mesić je vrhovni poveljnik vojske).

  17. Igor Đukanović pravi:

    > za metanje kasetnih bomb

    B. G., a se moram jaz s tem ukvarjati? Zakaj imamo Haag?

  18. Igor Đukanović pravi:

    @Nadek

    > Me zanima, kje si pa ti “izboril” našo državnost?

    Zakaj te to zanima? Napisal sem nekaj argumentov. Odgovori, prosim, na argumente. Te morda skrbi, da se nisem sposoben vživeti vojne razmere ali v boj za svobodo?

  19. Igor Đukanović pravi:

    @Nadek

    > Me zanima, kje si pa ti “izboril” našo državnost?

    Zakaj te to zanima? Napisal sem nekaj argumentov. Odgovori, prosim, na argumente. Te morda skrbi, da se nisem sposoben vživeti v vojne razmere ali v boj za svobodo? Imajo te sposobnosti samo “našo državnost”?

  20. Igor Đukanović pravi:

    @Nadek

    > Me zanima, kje si pa ti “izboril” našo državnost?

    Zakaj te to zanima? Zakaj “našo državnost”? Misliš, da tisti, ki se niso borili za našo državnost imajo manjše možgane? Odgovori, prosim, na moje argumente in ne na moje politično prepričanje.

    P.S. Če te že zanima. Tako kot Uran tudi jaz nisem nosil orožja. Jaz sem za razliko od njega dobil nakazilo preko študentskega servisa. Takrat se mi je zdelo, da sem delal nekaj sila pomembnega, zdaj pa vidim, da sem samo enega avstrijskega klošarja nagnal, da ne more prespati v študentskih domovih in naj gre domov, ker je pri nas vojna. (Trije dedi in se že pogovarjamo o vojski. Uh, ti moški.)

  21. Igor Đukanović pravi:

    P.S. Se opravičujem za tale kljump računalnik. Kar sproti med pisanjem mi je metal odgovor na spletno stran.

  22. konec pravi:

    @Igor Đukanović, vsak tvoj post, vsak stavek, vsako tvoje namigovanje potrjuje kar sem zgoraj napisal. Ampak ni bolj slepega od tistega , ki noče videti.

  23. konec pravi:

    B.G., enostavno je posploševati. Verjemi pa, da nisem napisal iz sovraštva, prej obratno (prav tu je srž komunistične vzgoje, kdor ni z mano je proti meni, kar pa ni sploh res).

  24. Igor Đukanović pravi:

    Konec, vprašanje je bilo, zakaj sem stalinist. Torej zanimajo me argumenti. Sicer ne nakladaj. Kaj pa če je to zame žaljivka? Si pomislil na to možnost?

  25. konec pravi:

    Zanimivo bo prebrati kakšno neumnost bosta napisala Stalin ali Contreras.

  26. konec pravi:

    Igor Đukanović , čeprav nisem veren (imam pa veliko spoštovanje in v nekem smislu sem nevošljiv na osebe, ki jim je bila dano zaupanje v boga - ne tisti bolan, patetičen, poltičen, ustaški odnos do vere, ampak tisti osebni , skrit in tudi “tradicionalno” javen) spoštujem osebe , ki verjamejo in ko opažam tvoj (in se od marsikoga drugega) bolesten, strasten, aroganten odnos do vsega , kar ni “ideološko in kulturno opranega” in način zelo dogmatski pisanja, bom še vsakič ko boš ti omaloževal drugače-misleče (še posebej če so to “cepci”, ki verjamejo) označil za vzgojenega stalinista, če ti to paše ali ne.
    Jaz sem za recipročnost.

  27. Igor Đukanović pravi:

    Konec, za razliko od odhajajočega srbskega patriarha Pavla in pravoslavnih patrov na Kosovu, ki izjemno spoštujejo svojo kulturno dediščino, Uran svoje ne spoštuje. Njegov komentar me je zelo zbodel, ker sem na počitnicah v Bosni (Republika Srpska) bil večkrat opozorjen na to prakso med katoliškimi duhovniki in vojaki. Najprej uporabiti sakralni objekt na nezakonit način, upati na neumno reakcijo nasprotne strani in nato poklicati novinarje in fotografe.

  28. B.G. pravi:

    konec pravi : Verjemi pa, da nisem napisal iz sovraštva………………………….

    Potem me pa res zanima, zakaj si vseskozi tako nastrojen proti komunistom. Si jim kaj zameril ali tako, da blatiš druge, propagiraš svojo skupino. V tvojem pisanju, ki ga kar nekaj časa spremljam, ni zaslediti niti kanček dobronamernosti, zato sem se tako izrazil. Prav nasprotno, tvoje obnašanje je podobno, kot si sam napisal “(prav tu je srž komunistične vzgoje, kdor ni z mano je proti meni, kar pa ni sploh res).”
    Zato pravim, dejanja in še enkrat dejanja. Papir marsikaj prenese.

  29. konec pravi:

    @Igor Đukanović, ker si v Sloveniji pluvaš po katoličanih, če bi bil na Nemčiji proti protestantom, v Rusiji proti pravoslavcem, v Turčiji proti musulmancem itd (kaj tudi ti imaš tipičen balkanski sindrom, lahko sem vse kot nič, oz. še nabolj ne prenašam tiste, ki so okoli mene ali pa jaz sem ….. in bom ostal za vedno ……. ne glede kam se bom preselil, in se bom boril , da ostanem …… na tak način, da bom omaloževal kraj in osebe , ki so me sprejele? Nisi ne prvi in ne zadnji.)
    No way!

  30. Igor Đukanović pravi:

    Čakaj, čakaj, Konec. “Osebe, ki so me sprejele.” Mama, ni “oseba, ki me je sprejela”, pač pa oseba, ki me mora sprejeti. O “osebah, ki so me sprejele”, bi se lahko pogovarjali, če bi se danes preselil v Moskvo. (Ne velja pa to za Čečene, ki so v Moskvo prišli v času skupne države. Oni so enostavno tudi v Moskvi doma in niso tam “sprejeti”.)

    No in v okolju, v katerem živim, opažam nepravilnosti. Opažam, da so nekateri nenormalno hoch. Še več, okolica nekaterim daje privilegiran status, da imajo pravico biti hoch (npr. duhovnikom, našim politikom, osvoboditeljem - zlasti Janši). Ob tem družba od teh ljudi ne zahteva višje moralne norme, zaradi katerih bi tudi jaz čutil, da so nekaj več od mene. Seveda ne čutim, da bi Uran bil kaj več od mene. Meni na kraj pameti ne bi prišlo, da kršim ženevske konvencije ali druge mednarodne predpise glede vojne. Če pa zanj rečem, da je vojni zločinec, bom takoj žalil verska čustva tretine Slovencev.

  31. konec pravi:

    Igor Đukanović, nihče ni več od nobenega, ne vem od kje ta tvoja paranoja?
    1. Ne Uran ni nič, prav tako jaz isto velja za politike, itd.. Ne razumem pa tvoje sovraštvo do duhovnikov.

    2. Ne moreš pa kriviti Švede , da so bolj bogati od Sudancev, tako je pač in enakosti, popolne enakosti na srečo ne bo nikoli na tem svetu (ne bi bilo prav ne do Švedov in prav tako ne do Sudancev, namreč smatram , da je treba spoštovati razlike, vse razlike, in poleg pravic vsak ima , po mojem, tudi dolžnosti, in kdor zahteva samo pravice in noče ne odgovornosti kot tudi dolžnosti pa vodi v “nerealnost” in krivice ).
    pa lp

  32. konec pravi:

    B.G. , najbrž se razlikujeva v eni stvari, zato se ne ujemava. Težko ločujem fašizem od komunizma in tega od nacionalsocializma. Ti pa najbrž obsojaš predvsem naciste in fašiste, komuniste pa “prenašaš” - so naši pač (zelo psihološko razumljivo in tudi humano, človeško).

  33. Igor Đukanović pravi:

    Nisem slišal, da bi Švedi in Sudanci, kjerkoli živijo skupaj (na Švedskem, v Sudanu, v ZDA, …) imeli težave. Potrebne so pač konvencije o zagotovljenem minimumu torej o skupnem premoženju (npr. otroška igrala) in zasebnem premoženju (npr. avtomobili). Sožitje in več kot to ne bi smelo biti težko zagotoviti ob minimumu obojestranske motivacije.

    (Seveda sem opisal samo glavne obrise. Hudičeki so v podrobnostih, a vsi so odpravljivi.)

    Lep pozdrav.

  34. zavedni Slovenec pravi:

    Džukanoviča očitno skeli, da ne spadamo pod srbijo. Pofukani jugofil iz Zaresa. Spizdi nazaj v Srbijo.

  35. drvo pravi:

    Džukanoviča oćitno srbi, da več nismo pod Srbi. Džukanović, predlagam ti, da ti in tvoj vodja Golobićč spizdita v tovjo vukojebino v Srbiji. Boš ti Srbski nacionalist žalil in problematiziral slovensko, JA SLOVENSKO OSAMOSVOJITEV. Če ti kaj ni všeč, te bodo v vukojebini verjetno sprejeli z odprtimi rokami.

  36. Igor Đukanović pravi:

    Zavedeni Slovenec Drvo, ne zame zate je slabo, da je v Sloveniji toliko neumnih in ozkih ljudi. Jaz lahko grem drugam, a ti?

  37. drvo pravi:

    Ne čutim potrebe, če pa tebe moti toliko stvari v Sloveniji na splošno in kar se tiče njene osamosvojitve pa izvoli.

  38. Fika pravi:

    Ha, ha, ha, dva junaka z argumenti.

    drvo, izdajalec Svetega Slovenskega Naroda, kralj Matjaž joče, ker v istem stavku napišeš Srbski z veliko začetnico in slovensko z malo.

  39. drvo pravi:

    A zdaj se bomo pa na pravopisnih napakah dajali? Kar pa se tiče slovensko(pa se piše z malo), zmoto sm pa se pri srbski, samo to ni pomembno. Bistvo povedanega ostane, da se en Srb, posmehuje naši državi in njeni osamosvojitvi.

  40. B.G. pravi:

    Največji problem v današnji družbi je primitivizem, ki ga srečujem na vsakem koraku, drvo in zavedni Slovenec so najlepši primer. Če nimaš argumentov, potem se poslužuješ primitivnih metod, kot smo jih bili priča v času osamosvajanja.
    Hvala bogu, da obstajajo posamezniki, ki nam držijo ogledalo. In posamezniki, ki nas opozarjajo, kako se in kako se ne smemo obnašati.
    Igor Đukanović, ste odkrit in pokončen mož in z veseljem vas berem, pa čeprav se vedno ne strinjam z vašimi trditvami.

  41. Igor Đukanović pravi:

    Hvala, B.G.

    Med slovenskim osamosvajanjem sem študiral v Ljubljani. Prvih nekaj dni vojne sem večkrat moral čez Tržaško. Takrat sem že od daleč zelo razmislil, kateremu teritorijalcu bom pokazal osebno. Zdaj pa več ni težko. Zdaj me izživljanje celo zabava.

    Seveda pa obstaja tudi druga plat medalje. Nikoli ne bom pozabil štopa iz Ljubljane proti Mariboru, ko je voznik, ponosen Slovenec, bil še posebej vesel, da je lahko naredil uslugo nečistokrvnemu nerasnemu državljanu.

    Še najmočnejši pa je tok po sredini. Večina ljudi se niti ne obregne niti ne občuduje mehkega ć in med temi je veliko več dobrih ljudi, ki so kaj naredili zame, kot slabih, ki so me spotikali in izrivali.

  42. Fika pravi:

    drvo, sram te bodi, Slovenska mati naj se te odreče in Slovensko državljanstvo naj ti odvzamejo. Slovensko se vedno piše z veliko, pravopisna pravila tu ne veljajo.

    “zmoto sm se”. En kurec si se zmoto, pojma nimaš. Ali to, ali pa se v tebi pretaka neSlovenska kri.

  43. joze pravi:

    @Fika

    http://bos.zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name=sskj_testa&expression=slovenski&hs=1

  44. Carlos Contreras pravi:

    Pač, drvo je le še en polpismen vaški rogovilež. Smo že navajeni.

  45. highkick pravi:

    Vse najboljše mati Slovenija !!!!!!!!!!

  46. Džugašvili pravi:

    # konec pravi:
    26. junij, 2008 ob 12:12

    Zanimivo bo prebrati kakšno neumnost bosta napisala Stalin ali Contreras.

    Priznam, tokrat si me z močjo argumentov prepričal.

    Še vedno pa čakam, kdaj se bo zelo opomogla skrajna desnica (večkrat ksenofobična) ima iste korenine kot post-komunistična levica pa bi bilo prav ne do Sudancev, namreč smatram, da je Slovenija v Eu–ju in torej v narod, ki bi moral prej ali potem zavedati, da je gotovo “komunist” (oz. Goebbels je delal podobno tudi on je bil le če nisi bil Nemec, če si bil član LDS? Ker ne moraš usporavati mojim trditvam ti ne ostaja drugega kot, da žališ oziroma zaničuješ (glege na tvoj bolševički nick pa mi je v tem, da - just talk, talk, takl ……. In torej skoraj vsi današnji slovenski politiki v večini strank je bilo potrebno, ker so bili na prav strani, dve zgrešeni stvari ne naredita ene dobre.

    Spoštujem tvoj nazor in rad se s teboj primerjam in ker živimo v demokraciji, lahko, brez strahu, imamo vsak svoj pogled. ker ne verjamem nostalgikom naci-fašizma, da so bili razni moderni (in stari) politkomisarji vedno zelo nazadnjaška (edina Eu država, kjer je post-komunistična kulturna prevlada še totalna) in torej ni pretirano dobro “braniti” fašiste ali komuniste, ker so zelo prefinjeni in zviti in niti eden ne bo nikoli na tem svetu ne bo več narodov, ver, in bodo samo delavci -kako naivno, če že ne kaj drugega- in seveda komunisti so zares nevarni, stari komunisti v novi preobleki.

    pa lp

  47. Igor Đukanović pravi:

    Zakaj vsaka debata, v katero se odločno vpičim, konča v rubriki “zabava”? A kaj namigujete? :-)

  48. konec pravi:

    Igor Đukanović pravi:

    26. junij, 2008 ob 14:18
    Nisem slišal, da bi Švedi in Sudanci, kjerkoli živijo skupaj (na Švedskem, v Sudanu, v ZDA, …) imeli težave.

    V glavnem se tako imenovano sožitje uspe razviti predvsem v “bogatih” družbah ali pa je vsiljeno od zgoraj (ideologije, diktature itd, čeprav te ne dolgoročno ne zdržijo). Sem prepričan, da se ni veliko Švedov preselilo v Sudan (čeprav najbrž me boš skušal tudi o tem prepričati), ostalo pa kar si napisal mi ne pomeni nič, prazno, votlo blebetanje.
    Dejstvo, da levičarji zaradi ideološke pogojenosti večkrat zamenjujete dva pojma kot sta: sožitje in gostoljubnost.

  49. konec pravi:

    Igor Đukanović, mi pa je žal, da sto te žalili (čeprav si jih na nek subtilen način tudi ti žalil).
    Vendar dve zgrešeni stvati ne naredita ene dobre.

  50. drvo pravi:

    Hvala jože očitno Fika res ne ve pravopisa.

  51. Fika pravi:

    Saj, kaj pa gledata v Slovar slovenskega knjižnega jezika, mar bi preverila v Slovarju Slovenskega jezika ali vsaj v Slovenskem slovarju knjižnega jezika. Fuj in fej.

    Mimogrede, jože: ironija ni roža.

  52. Carlos Contreras pravi:

    Človek ne ve, ali bi se smejal ali jokal.

  53. Đurović pravi:

    Oja ve. Jaz se v vsakem primeru samo nasmejim, saj temu je namenjena celotna politika. Vzemi kot rubriko Zabava, Šport, Igre na srečo…
    Za navadnega človeka se ne zgodi (in ne razpravlja o ničemer) čisto nič pomembnega, je pa zanimivo in nadvse zabavno.

  54. janez pravi:

    Levičarji vedno praznujemo dneve svobode, zato z levico glede državnosti nikoli ni bil problem. Le skrajni levičarji so hoteli ukiniti državo, ki edina jamči, da polje svobode nikoli ne bo ukinjeno. Vendar pa si je za to potrebno prizadevati vsak dan znova. Demokracijo je potrebno vedno znova iznajti. Zato naj živi slovenska liberalno demokratična država in demokratična civilna družba. To je potrebno praznovati dostojanstveno, tako kot je povedal predsednik Tuerk.

  55. klavdij pravi:

    nisem izobesil zastave ,jo pa bom, ko bom boljše živel

  56. konec pravi:

    Carlos Contreras pravi:

    27. junij, 2008 ob 18:56
    Človek ne ve, ali bi se smejal ali jokal.

    Kako te razumem, ko ti ideologija ne mora pomagati v današnjem svetu…..

Komentiraj