Komentar - Lovro
19. junij 2008 ob 14:37 | Vest |V Stranki Slovenskega Naroda pozdravljamo irsko zavrnitev Lizbonske pogodbe. Gre za izraz suverene volje irskega naroda, ki se je na najbolj demokratičen način izrekel, da ne želi sodelovati pri centraliziranju evropske oblasti ter krepitvi evro-politične-elite.
Izvedbo referenduma na Irskem nalaga njihov pravni red, sicer bi verjetno tudi tam skušal Lizbonsko pogodbo ratificirati Parlament, brez vednosti državljanov, kot se je to zgodilo v vseh preostalih državah. Tudi v Sloveniji so nam poslanci odrekli pravico do referenduma in pokroviteljsko izglasovali dokument, katerega vsebine niso niti poznali, saj v času glasovanja dokument ni obstajal v prečiščeni obliki. Tako so se poslanci v večkratnih izjavah, sklicevali na pokroviteljske, izmišljene ali naravnost neumne argumente, zakaj bi oni odrekli Slovencem pravico odločanja.
Irska je torej edina država, katere narod je odločal o svoji usodi in zaščiti lastnih interesov. Z zavrnitvijo Lizbonske pogodbe je posredno zaščitila tudi slovenske interese, saj dokument spreminja Evropo v centralizirano superdržavo, v kateri bi obstajali idealni pogoji za razcvet avtokracije in elitizma. V bistvu pa smo temu priča že danes, na nacionalni ravni.
SSN smo prepričani, da bi bila Lizbonska pogodba zavrnjena v številnih državah članicah EU, če politične elite ne bi blokirale vseh prizadevanj za izvedbo referenduma.
Če želite potrditev mojih besed, je dovolj, če preberete kakšno izmed dnevnih novic, ki govorijo o Irski zavrnitvi Lizbonske pogodbe. Po mnenju novinarjev so Irci pastirji in nehvaležneži (zapisano na 24ur.com). Po mnenju naših politikov, pa je suvereno odločitev irskega naroda potrebno obžalovati (izjavila J. Kacin, J. Janša).
SSN je bila edina stranka, ki je resno sodelovala s pobudnikom referenduma o Lizbonski pogodbi v Sloveniji, Zvezo Domoljubnih Društev Hervardi. Prispevali smo pomemben delež zbranih podpisov za referendum, ki ga je predsednik Državnega zbora, France Cukjati, po našem mnenju protiustavno zavrnil. ZDD Hervardi je zaradi tega vložila Ustavno pritožbo na Ustavno sodišče RS, vendar to do danes o zadevi še ni odločalo.
Zadnje izjave pomembnih predstavnikov EU, kažejo, da bo skušala Euro politična elita izigrati odločitev Ircev in dejstvo da je Lizbonska pogodba mrtev dokument. V primeru uveljavitve Lizbonske pogodbe, kljub Irski zavrnitvi, pomeni smrt demokracije in prava. Pravila so postavljena z namenom, da se jih spoštuje, saj bi sicer nastal kaos. Evropolitična elita je za uveljavitev lastnih interesov očitno pripravljena pohoditi pravo in demokracijo.
Ker je ta grožnja resna in resnična, v SSN pozivamo državljane Republike Slovenije k podpori Irski odločitvi, ter k ozaveščenemu ravnanju ter premisleku, ali trenutna parlamentarna shema sploh reflektira voljo ljudi. Zato je ključnega pomena komu boste državljani namenili glas na jesenskih parlamentarnih volitvah.
Lovro Škrinjarič
19. junij, 2008 ob 16:06
Bravo lovro so še pametni politiki in stranke
19. junij, 2008 ob 16:12
Se strinjam z gospodom Škrinjaričem. Podpiram tudi delovanje SSN, ker smo na tak način končno dobili domoljubno politično stranko.
19. junij, 2008 ob 16:56
Za vse, ki jih zanima kaj več o SSN vam podajam naslov njihove spletne strani http://www.ssn.si/si/
Na njej se nahaja kar nekaj zanimivih stvari. Preberite si!
Radovednost je mati modrosti.
19. junij, 2008 ob 17:44
Gospod Lovro je še pozabil povedati, da je sistem sprejemanja evropskih smernic in navodil (zakonodaja EU) skrajno nedemokratičen, saj jo ne potrjujejo od ljudstva izvoljeni poslanci EU parlamenta ampak kar Komisija EU. S sprejemom Lizbonske pogodbe pa bi to delal Svet ministrov EU. Ljudje božji prosim preberite si to fatalno Lizbonsko pogodbo (UL EU C115, 09.05.2008) boste videli, da je to pravi diktatorski pamflet. SSN je edina slovenska stranka, ki je očitno vsaj malo svojega časa posvetila tej tematiki, kar je zelo pohvalno. Zopet so mi povrnili voljo do udeležbe na državnozborskih volitvah, sedaj vsaj vem koga bom volil.
19. junij, 2008 ob 18:11
No, končno! Kot kaže tudi v Sloveniji naposled dobivamo pravo politično alternativo obstoječim politikantom. Tudi sam nisem volil na zadnjih volitvah v parlament. Koga bi pa sploh naj? Rdeče ali bele lopove? Poslanci v državnem zboru so uspeli povsem izničiti pomen parlamenta s svojimi nedostojnimi nastopi in sprejemanjem škodljive zakonodajne. Za volivce jim ni prav nič mar! Zanimajo jih le njihovi osebni privilegiji. Sramota! Upam da bo SSN drugačna in bo nam, ki smo že leta razočarani vrnila vsaj malo upanja.
19. junij, 2008 ob 19:06
Pa tale stranka nima ravno lepe prihodnosti, saj je brez podpore Cerkve.
19. junij, 2008 ob 19:29
BRAVO TO JE STRANKA.
Ne kleri, ne komunisti,
domoljubi so edino upanje naše države.
19. junij, 2008 ob 19:54
Medmurec, ne nakladaj neumnosti!
Z lizbonsko pogodbo bi se spremenil sistem evropske zakonodaje in sicer tako, da bi se okoli 95 % aktov odslej sprejemalo po postopku soodločanja, ki predvideva enakovredno vlogo Sveta in Parlamenta pri sprejemanju. Pristojnosti Evropskega parlamenta bi se nedvomno povečale, Svet pa bi v tretji fazi postopka glasoval skupaj s Parlamentom kot enoten zakonodajalec.
Torej, pristojnosti Parlamenta bie se povečale.
19. junij, 2008 ob 19:56
Domoljubi naj grejo lepo domov :D
19. junij, 2008 ob 20:13
jurij, saj smo doma, v Sloveniji.
19. junij, 2008 ob 20:18
Dobro so jih v slovenskem tedniku zapičli s člankom. Ni kaj.
http://www.slovenski-tednik.si/pdf/19stevilka.pdf
Izkoriščajo Joraso kriminalci?
19. junij, 2008 ob 20:39
@jurij
V Italiji domo ljubom pravijo mamini sinčki.
19. junij, 2008 ob 20:40
Bljak, o neki vaši članici sem pred časom iz zame zelo uglednega vira slišal zelo laskajoče mnenje. Sedaj sem si pa še pogledal vaš link. In me je (poleg zgodbe z Jorasom in Hervardi) samo utrdilo v razočaranju. Več kot polovica vseh objav je na temo meje z Hrvaško. Še četrtina pa na temo Maribora. Pa ljudje božji, saj Mariborčani ne moremo jesti meje s Hrvaško. Kaj če bi se še s čem pomembnejšim ukvarjali? Recimo položnicami, inflacijo… Ali o tem v stranki nihče nič ne ve. Enostavno ste stranka domoljubno razmišljujočih ljudi in to je to. To vam zadošča. Kompetence se pa dobijo na nekih nekoristnih univerzah, ne?
19. junij, 2008 ob 21:50
Jurij! Seveda se poveča vloga Evropskega parlamenta! Zmanjša se pa vloga nacionalnih parlamentov, torej tudi slovenskega. V tem je bistvo. Slovenci ne bomo imeli nobenega vpliva na politiko v EU! Revolucija - mešaš Hervarde in Stranko slovenskega naroda! Sicer pa, če že omenjaš članek Slovenskega tednika, omeni še odgovor Hervardov nanj! tukaj - http://www.hervardi.com/vm_odg_slovenski_tednik_zddh.php in tukaj
http://www.hervardi.com/vm_odg_slovenski_tednik_ddhm.php
Igor Đukanović - brez skrbi, SSN se je v kokretnem primeru v Mariboru ukvarjala prav s položnicami - ki jh je protizakonito zaračunaval Nigrad! S tem je SSN na konkretnem primeru pokazala, koliko ji je do socialno urejene družbe v Sloveniji in kako jo moti ropanje državljanov s strani priviligiranih pol državnih in pol privatnih podjetij. Ljudje že tako rivijo na robu revščine ali v njej, potem jim pa nek Nigrad še za na vrh pošilja račune za nekaj, česar nikoli ni bilo. SSN je edina stopila na stran malih ljudi v Mariboru. Za Mariborčane je pomembno, tako to, kaj bodo jedli in kaj plačevali, kot tudi meja Slovenije, pa četudi na drugi strani države! In pa demokracija, ki je Lizbonska pogodba ne zagotavlja!
19. junij, 2008 ob 22:40
Đukanović, od kje vam informacije, da sem član SSNja? Zgleda obveščevalne službe niso več na takem nivoju kot so bile pred leti. Nisem njihov član. Vaš namen le diskreditacija te stranke, glede na to, da ste član neke druge stranke. Ob pogledu na rubriko “zadnje novice” jaz vidim članke:
* O zavrnitvi Lizbonske pogodbe
* Irci rešili Evropo pred pokvarjeno Evrokracijo!
* Uredniki medijev v Republiki Sloveniji kršijo v Ustavi zapisano pravico do svobode izražanja
* Stanje upokojencev je zaskrbljujoče - poziv za ustanovitev zveze
* Svoboda tiska in pravica do odgovora in popravka
Tudi problematika Hrvaške meje je velika stvar, glede na to, da se že več kot petnajst let ukvarjamo z njo. Njihovo ukvarjanje s tem problemom vzamem kot zelo pozitivno stvar.
Namesto, da bi se za hip ustavili ob članeku “Svoboda tiska in pravica do odgovora in popravka” in si ga prebrali se greste nekih otročarij tipa “saj Mariborčani ne morejo jesti meje”, sram vas je lahko. SSN je naredila več kot vaši Zaresovci, edina se je aktivno podala v vprašanje Lizbonske pogodbe. Ostali so aktivno prikimavali Janši ali izkazovali načelno nasprotovanje, ki seveda ni obrodilo nobenih sadov.
19. junij, 2008 ob 23:00
Igor Đukanović, torej tdiš, da se naj s problematiko mejnih ozemelj ukvarjajo le tisti ljudje, ki so tam doma? Kdaj se boš spravil k pameti in končno dojel, da je to stvar nas vseh?! Vseh Slovencev. živečih v Sloveniji!
SSN lahko na mojo podporo nedvomno podpira, dejansko neka stranka, ki se dejansko briga za Slovenijo in ne zase. Za narodov blagor!
19. junij, 2008 ob 23:03
ej kok je to dobr povedan! se strinjm u usem z povedanm, eu nm usiljuje nek centalziran model ureditve, p čeprav je njihov goniln elemnt; ljustvo reklo ne …
prou fajn je vedt da so še taki ldje k jim je dejansk mar za Slovenijo. pohvaln
19. junij, 2008 ob 23:12
Dragi levičarji, kar pljuvajte po Sloveniji in osebah, ki se zavzemajo za vaše odebeljene riti… Če bi jaz lahko odločal, bi vas nagnal na en dan trdega dela, da bi si resnično zaslužili kruh, ki ga goltate v tej državi.
Evropa je zasejala seme lastnega propada s tistim dnem, ko začela ignorirati svoje prebivalce. Čim prej gremo ven, tem bolje bo za nas! In ssn dam tukaj čisto prav, da so kritični. Evropa je lahko zgrajena samo na konsenzu. Tiste floskule o prenosu pristojnosti pa si zataknite nekam, oprostite, parlament v katerem bomo od 700+ glasov, Slovenci imeli 7, pa bo res izjemno povečanje našega vpliva na zakonodajo.
19. junij, 2008 ob 23:18
@Provokator
Vidim, da ne poznaš pogodbe. Z novo pogodbo bi imela namreč Slovenija 8 poslancev.
Sicer pa bolje, da nas vodi JAnša kot SSN, ki se je kar proglasila za stranko slovenskega naroda.
19. junij, 2008 ob 23:30
to je res lepa stranka, par bivsih viol s pravnomocno obsojenim vodjo in se nekaj nenadarjenih brezposelnih zgub, s stalnim bivaliscem pri svoji mami
19. junij, 2008 ob 23:40
jurij, lažeš, sram te bodi.
19. junij, 2008 ob 23:53
Bljak, se opravičujem. Nisem te imel namena obtožiti članstva v nobeni politični stranki, niti v SSN. Rekel se le “tvoja” stranka, tako kot so v ZDA demokrati moja stranka, čeprav nisem ameriški državljan. Kot tvoja izbira, ki jo hvališ.
Neutral, v mojem stavku boš opazil ključno besedico “še”. (Kot matematik se trudim natančno izražati.) Niti malo me ne moti, če se Slovenec ukvarja s problemom meje. Trdim le, da ni dobro, če je to 50% delež programa neke stranke. Kar 35 objav če se prav spominjam številke, 17 Maribor, vse ostale teme pa skupaj manj kot 17.
Provokator, jaz ne maram ljudi, ki se zavzemajo za mojo odebeljeno rit. Naj se brigajo za svojo, ali od koga ki mu je to všeč. Meni ne paše.
Glede trdega dela. Najbrž tu misliš le na fizično trdo delo. Ni problema, tudi to obvladam.
Glede Evrope. Ne, EU pa vam ne dam. Iz Evrope ne grem. Res ni dovolj demokratična, a tudi Slovenija preveč pogosto ni dovolj demokratična, pa se zato še ne bom odcepil. Pri zavzemanju za bolj demokratične postopke glede ratifikacije lisbonske pogodbe, pa vam dam popolnoma prav.
20. junij, 2008 ob 0:10
Revolucija! Res je najbrž predvsem to pomembno pri Lizbonski pogodbi, ali bo Slovenija imela 7, ali 8 poslancev v EU parlamentu :):):). Pridobili bomo še enega kimavca v EU parlamentu, na račun narodove samoodločbe. Ti slovenski kimavčki bodo potem v tem parlamentu najbrž jeziček na tehnici pri sprejemanju zakonodaje. Aja, še nekaj - pazi da te ne bo kdo pojedel, ali pa ti njega. Saj veš - Revolucija žre lastne otroke…
20. junij, 2008 ob 8:26
Re: jurij & Revolucionar
Problem je ker nisi prebral Lizbonske pogodbe in nakladaš v prazno!
Evropsko zakonodajo po novi Lizbonski pogodbi predlaga Komisija EU, izdelajo jo delovni odbori Sveta EU ali Komisije EU. Potrdi pa Svet Ministrov EU!!!
Parlament EU nima nobene moči v smislu obvezujočih predlogov, lahko sicer nekaj predlagajo ni pa rečeno, da bo to komisija upoštevala. Parlament EU lahko edino daje pripombe ali amandmaje na že napisano zakonodajo, ki jo predlaga Komisija EU. Parlament EU ne predlaga niti ne piše, niti ne potrjuje zakonodaje EU, kot je to v navadi v vseh demokratičnih državnih sistemih.
Nova Lizbonska pogodba je erozija demokracije!!!
Kaj nam pomaga en dodaten poslanec, če izgubimo VETO? Preglasovani bomo zmeraj in ne bomo imeli nobene možnosti obraniti se določenih ukrepov, ki bi bili življenskega pomena za Slovenijo za druge države pa morda ne! Zakaj Super država, ko je sedanja ureditev čisto zadovoljiva!? Kdor si misli, da bo EU postala nekakšna protiutež napram USA ali Kitajski je totalni bebec. Poleg tega bomo spet dolžni Slovenci braniti tudi s svojo vojsko interese debelih Nemcev, hinvaskih Lahov, oholih Angležev… Ali nam NATO ni dovollj, poleg tega v NATO lahko zavrnemo udeležbo, v Super EU državi jo ne bi mogli, saj nas bi preglasovali.
20. junij, 2008 ob 8:31
Juhuhu! Zaradi Irske in Stranke Slovenskega Naroda bo EU razpadla, mi bomo pa fraj, zaplankani kot prej in se s Hrvati kregali za dve lati od plank. UHURU!!! (Svoboda v Svahili jeziku)
20. junij, 2008 ob 8:32
Re: Igor Đukanović
Ker nisi Slovenec, ne moreš vedeti kako občutimo lastne probleme, Slovenci smo bili predmet genocida zadnji 150 let in smo še kako občutljivi za manjšanje slovenskega narodnega telesa in krčenje slovenskih meja. Slovenci smo narod, kateremu stalno stalno perejo glave tujci in domači domestofobi ter oholo solijo pamet!
20. junij, 2008 ob 8:34
Re: 1tastar
Zaplankan je tisti, ki ne razume demokracije, Lizbonska pogodba je bila totalitaristični dokument, ki so ga zavrnili inteligentni ljudje. Hrvati pa tukaj niso predmet razrave ampak prej nepotrebna provokacija. Zaplankan si predvsem s svojim neznanjem in neinteligetnostjo.
20. junij, 2008 ob 8:40
Re: 1tastar
Še tole.
Tvoja neobveščenost in nepoznavanje tematike je že žaljiva za vse, ki tukaj komentiramo. EU ne bo razpadla, ker, je še zmeraj v veljavi Pogodba iz Nice!!!!!!!!!!! Če je pa problem širjenje, se lahko Niška pogodba amandmnira s podpisi vseh članic EU, pa tudi druge stvari se lahko dopolnjejo. Samo toliko.
20. junij, 2008 ob 9:31
Revolucija, prav zares 8 poslancev. To pa nekajkrat poveča naše možnosti odločanja!
Kot kaže si poznavalec lizbonske pogodbe, zato bi moral vedeti, da je za njeno veljavnost potrebna ratifikacija vseh 27 držav članic. Ti pogodbo poznaš, pa to potrdi.
In kaj se zgodi s pravno veljavnostjo, če ena država zavrne ratifikacijo?
20. junij, 2008 ob 9:51
O ustavah ne odločajo ljudje na referendumu ampak skupine posameznikov. V Sloveniji so ustavo spisali pravniki na čelu z gospodom dr. Jambrekom.
20. junij, 2008 ob 9:52
@Provokator
Kdor je proti nam ni z nami. Irska leti iz Evropske unije. Sicer pa je lizbonsko pogodbo podrl tudi papež, ki predstavlja cerkveno oblast na zemlji.
20. junij, 2008 ob 10:20
Re: Revolucija
Kateri faktor pa si ti, da boš odločala o tem ali so, ali niso Irci del EU? Irci niso proti EU ampak za demokracijo v okviru EU. Ven pa naj grejo evroslepci in diktatorji, ter za zagovorniki nedemokratičnega urejanja zadev znotraj EU
20. junij, 2008 ob 10:27
Evroskeptiki so predsednika EP Hans-Gert Pötteringa označili za fašista. Ampak stališča pa imajo ravno evroskeptiki fašistična.
Siceer pa so proti lizbonski pogodbi samo komunisti in fašisti.
20. junij, 2008 ob 10:41
Skupna demokratična Evropa ima dva huda nasprotnika, nacional-socialiste in internacional-socialiste.
In oboji so tu prisotni!
20. junij, 2008 ob 10:52
Medmurec, ti si pa onkraj plank! Zaplankar!
20. junij, 2008 ob 11:00
@konec
Se strinjam. Na Irskem je bila proti pogodbi teroristična levo nacionalistična Sinn Fein (bivši teroristi). V Združenem kraljestvu pa pogodbi nasprotujejo nacionalisti, ki napadajo gospoda Poeterringa iz Evropske krščanske stranke z oznakami fašisti, po Evropskem parlamentu pa mahajo z nekimi tablami.
20. junij, 2008 ob 13:12
Revolucija , oboji moderni “nacional-socialisti in internacional-socialisti” pa so nekako “neracionalni” dediči največjih kulturnih ideologij 20. stoletja (naci -faš. in kom.).
Imajo pa veliko privržencev, poltiki pa so zelo prefinjeni in zviti in niti eden ne bo priznal, da izhaja iz tistega kulturnega okolja.
20. junij, 2008 ob 14:01
Aja, medjimurec, rabiš razlago. Če ne, se boš smejal šele pojutrišnjem.
Zaplankar si, ker vsako neumnost resno vzameš in se zagrizeno boriš zanjo. Pojma nimaš o satiri, sarkazmu in ironiji.
V vsaki stvari je tudi nekaj komičnega. Pa čeprav gre za samomor pred policisti ali za eksplozijo atomske bombe. Nezaplankan se bo smešni pripombi na ta račun vsaj namuznil, če že ne privoščljivo zakrohotal.
20. junij, 2008 ob 14:51
Revolucija, Jurij, Đukanović, 1tastar in Konec res ste smešni, pravzaprav tragikomični. Za vas je totalitarizem, ki ga vpeljuje EU očitno višek demokracije. Dobro da imamo v Sloveniji vas, drugače bi mi ostali, ki razmišljamo drugače, bili v svoji zaplankanosti hudo prikrajšani - celo tega ne bi vedeli, da smo zaplankani. Hvala vam za revolucionarno razsvetljenstvo.
20. junij, 2008 ob 15:52
Pa kdo je rekel, da je EU demokraticna? Ni, vendar je se vedno nezmozna za ucinkovito odlocanje o na primer izpustih toplogrednih plinov, zunanji politiki, upravljanje s skladi, mednarodnim kriminalom… Lizbonska pogodba je bila eden izmed poskusov organizacije in racionalizacije Unije.
Kaj se vsi tako bojite za naso suverenost, kot da smo jo kdaj imeli. S kom, s Titom, Drnovskom, Janso?
21. junij, 2008 ob 2:33
Z Lizbonsko pogodbo (če bo sprejeta), bo EU postala podobna ZDA. To je zelo slabo, ker vodi v enako recesijo in krizo, kot jo sedaj poznajo v Ameriki.
Zmožna ali nezmožna za ucinkovito odločanje, v Evropi je zaenkrat glede tem, ki si jih nanizal (izpustih toplogrednih plinov, zunanji politiki, upravljanje s skladi, mednarodnim kriminalom) veliko bolje, kot je s tem v ZDA. In Lizbonska pogodba je nedvomno totalitaristična in je dobra podlaga za morebitno diktaturo.
21. junij, 2008 ob 8:32
Če “diktatorju” Janši ni uspelo, potem EU ne premore dovolj sposobnega, da bi bil diktator.
Pa nečesa Miro ne ve. Za diktaturo morajo obstajati:
1. notranji sovražnik
2. zunanji sovražnik
3. splošna revščina
4. primitivizem
5. nacionalizem
6. gromoglasen populist
Ne boj se za Evropo!
22. junij, 2008 ob 2:54
@1tastar
Se opravičujem, ker nisem bil dovolj natančen. Mislil sem seveda na diktaturo velikega kapitala, oziroma zakon močnejšega. Nekaj takega kot v ZDA; politiko samo dveh strank, s katerima upravljajo multinacionalke.
22. junij, 2008 ob 16:02
Obstoječa dejstva, ki jih 1tastar očitno ne vidi v Sloveniji:
1. notranji sovražnik - vsi, ki mislijo drugače,in ne sodijo v krog obstoječih parlamentarnih strank, katerih položaj bi lahko ogrozili, zato so tudi v skoraj vseh slovenskih medijih pod “blokado”. O njih se ne objavlja prispevkov in stališč, če se jih že omeni, pa se jih namerno skuša oblatiti in diskreditirati. Pri tem se uporabljajo najbolj primitivna sredstva (glej št. 4 primitivizem). V skupino, ki jo tako obravnavajo sodi tudi SSN – Stranka slovenskega naroda.
2. zunanji sovražnik – npr. Jorg Haider (Avstrija), J. F. Finni (Italija), Hrvaška glede neurejene meje s Slovenijo (tudi zato “slovenska” politika v 17. letih ni storila ničesar, da bi razumno rešila problem južne meje).
3. revščina - 200.000 Slovencev po uradnih podatkih živi pod pragom revščine ter nadaljnjih 500.000 precej blizu tega praga in s tendenco prestopiti ga.
4. primitivizem - večina poslancev v Državnem zboru Republike Slovenije (žal), ogromno medijev v Sloveniji, ki poneumljajo državljane, posledično tudi preveč državljanov, žrtev takšne politike in medijev.
5. nacionalizem - pravzaprav že bolj primitivni šovinizem - Zmago Jelinčič in njegova SNS.
6. gromoglasen populist - spet Zmago Jelinčič.
22. junij, 2008 ob 16:12
Obstoječa dejstva, ki jih 1tastar očitno ne vidi v EU:
1. notranji sovražnik - vsi, ki mislijo drugače, še posebej tisti, ki so proti Lizbonski pogodbi in nedemokratičnemu ravnanju EU elit ob uveljavljanju in sprejemanju nove evropske pogodbe.
2. zunanji sovražnik - Alkaida, po potrebi pa še kdo.
3. revščina – natančnih podatkov za revščino v državah EU ne poznam, je pa očitno, da se stopnjuje nezadovoljstvo širom EU, prav zaradi rasti cen hrane, energije in drugih dobrin. Vse več prebivalstva je zanesljivo revnejšega kot pred leti. Trend je izjemno zaskrbljujoč.
4. primitivizem - kapitalistični sistem že sam po sebi “proizvaja” primitivizem. Potrebuje čim več nerazgledanih, ozko delovno usmerjenih egoistov, ki ne razumejo družbe in se od “zavedanja” do smrti podijo za materialističnimi dobrinami, ki jih nikdar nimajo dovolj - potrošništvo. Propad komunizma/socializma na vzhodu, je kapitalistične ideologe še bolj prepričal v njihovi superiornosti, ki pa se bo slej ko prej zanesljivo razblinila kot mlinski mehurček in sledil bo tudi propad kapitalizma. Vprašanje je le, kaj bo potem!?
5. nacionalizem – predvsem ekspanzionistični nacionalizem velikih narodov – Italijanov, Nemcev, Francozov, Špancev, Angležev ter pojav novega EU nacionalizma, v svojih temeljih sorodnega nekdanjemu »jugoslovanskemu« nacionalizmu.
6. gromoglasen populist - Berlusconi, Sarkozy, Janša, …
22. junij, 2008 ob 17:47
Kapitalizem ne bo nikoli propadel. Je najboljši sistem na svetu, predvsem za sposobne ljudi.
23. junij, 2008 ob 14:09
Ja najbrž pa res. Je najboljši sistem za najbolj pokvarjene ljudi, ki jih zanima samo dobiček in zato brezvestno uničujejo naravo in druge ljudi. Se pa strinjam, da so pri tem zelo sposobni. Zgodovina dokazuje, da noben “sistem” ni večen in tudi kapitalizem zagotovo ne bo!
23. junij, 2008 ob 16:49
Kapitalizem in potrošništvo je na svetu že dlje kot komunizem, nacionalsocializem, klerikalizem.
NWO
24. junij, 2008 ob 6:01
Irci so se zaleteli. Črno pivo pijejo kot vodo. Punce imajo pa rade Jadran in fizično ljubezen. Bolj po domaće rečeno dober fuk.
24. junij, 2008 ob 14:26
Revolucija, ti si najbrž res prava za tolmačenje zgodovine :):):) Revolucija, ki zagovarja kapitalizem, hahaha…drugače pa bi rekel, da je klerikalizem bistveno bolj dolgo prisoten na svetu kot kapitalizem.
O potrošništvu govorim seveda v novejšem smislu in hudo dvomim, da je bilo potrošništvo prisotno v 19. stoletju, ko si je večina prebivalcev lahko kupila le hrano za preživetje in nekaj oblačil. Pa saj s teboj Revolucija se tako ali tako ne da debatirati.
Tomaž Iskra - Lahko tolmačiš odločitev Ircev tudi tako primitivno kot to počneš ti, a še vedno ostaja DEJSTVO, da so Irci za razliko od vseh ostalih narodov in držav v EU, imeli vsaj možnost “zaleteti se”.
24. junij, 2008 ob 19:39
@Vojko
A ne poznaš oranžne revolucije (Ukrajinci se uprejo Rusom in povežejo z Evropo-Viktor Juščenko) seksualne, Francoska, Ameriška revolucija (državljanska vojna sever-jug), industrijska revolucija, informacijska revolucija.
Tukaj je vsepovsod navzoč kapitalizem in nič rdeča. Drugače sem jaz proti rdeči revoluciji, ostale revolucije pa so zakon.
24. julij, 2008 ob 23:08
Zelo zanimivo se mi zdi, da ravno ljudje, ki se močno angažirajo proti slovenskemu domoljubju, povzdignejo glas proti le-temu, kakor hitro se ta utrne v kali.
In glej ga zlomka, ti ljudje niso Slovenci ali pa se ne počutijo Slovence, so tako nneumni da zavračajo lastno in poveličujejo tuje, to se mi zdi prav neverjetno. Seveda negativno neverjetno.
Biti Slovenec … to je zame nekaj tako neverjetnega in spoštovanja vrednega, da to težko opišem z besedami. Preživeti 2000 let tiranije, imeti demokracijo pred vsemi ‘civiliziranimi’ narodi Evrope … Presneto, imamo pravico za biti na kaj ponosni, mar ne?
Slovenijo lahko in moramo povzigniti z drugačno, slovensko politiko, s politiko odločnih dejanj in ustreznih ukrepov. Zgodovina lepo kaže na dogodke, ki so pripeljali do nečesa konkretenega - vedno je šlo za udarne poteze, brez oklevanja in strahopetstva.
Slovenija, Slovenija, bodi že enkrat naša, naša v vseh smislih, tudi tem, da te bomo Slovenci ponesli v višave epskih razsežnosti (in to ne po zahodnem principu razvoja, pač pa po principu razvoja, ki bo ustrezal nam, Slovencem).
Lep pozdrav, Mirko.
29. julij, 2008 ob 15:32
pa če so pa ja Hervardi meli toto pobudo za referendum proti lizbonski pogodbi že ene pou leta pred Irci niso? še sama sem to podpisala…
res čudno .
in potem ko pa Irci to zavrnejo pa tak rompompom? kaj pa mi, Slovenci? prekleta represija
29. julij, 2008 ob 15:33
pa če so pa ja Hervardi meli toto pobudo za referendum proti lizbonski pogodbi že ene pou leta pred Irci niso? še sama sem to podpisala…
res čudno .
in potem ko pa Irci to zavrnejo pa tak rompompom? kaj pa mi, Slovenci? prekleta represija
se opravičujem samo nevem zakaj je prej marko pisalo tam zgoraj
30. julij, 2008 ob 17:34
Jaz bom tak ssn volo. Da bo končno nekaj te z vlade.