Veronika živi v NY
17. junij 2008 ob 14:51 | Irena Kovačević |Pričeli so s snemanjem filma po knjižni predlogi Paola Coelha Veronika se odloči umreti. Knjiga je bila prava uspešnica tudi pri nas, saj je dogajanje v njej postavljeno v Ljubljano.
Štiriindvajsetletna Veronika se po neuspelem poskusu samomora naenkrat prebudi v psihiatrični bolnišnici. Vso svojo energijo je porabila za to, da bi bila skromna, ponižna, neopazna, ubogljiva. Veliko svojih sanj je žrtvovala, da bi jo starši še naprej imeli radi. Vsebina, ki ni tako zelo tuja niti slovenskim filmarjem in bi jo, kot pravi filmski kritik, publicist in urednik Samo Rugelj, znali zrežirat tudi slovenski režiserji. Obenem je knjigo napisal slavni Coelho in to je bržkone njegovo najbolj biografsko delo doslej, saj je sam preživel nekaj časa v psihiatričnih ustanovah. In vendar se zgodi, da film režira britanska režiserka Emily Young, da bo vlogo Ljubljane v filmu odigral New York, Veroniko pa izganjalka vampirjev Buffy - Sarah Michelle Gellar.
Irena K.
17. junij, 2008 ob 15:29
Hvala bogu naši filmski geniji ne bodo imeli možnosti uničiti še enega filma.
17. junij, 2008 ob 15:32
Pa tudi, kaj bomo to “mi” snemali, če je knjiga brana globalna …
17. junij, 2008 ob 16:44
torej, slovenci ne moremo biti globalni, eni britanci pa recimo lahko … po kakih kriterijih ?
17. junij, 2008 ob 16:51
Škoda, ker je dobra knjiga. Pa znova bi moral postavit žerjav na grad. Mal nostalgije. ;-)
17. junij, 2008 ob 16:57
@dyboc: em, razširjenost jezika, moč producentov … ?
17. junij, 2008 ob 18:13
ne vem, najprej je treba definirat point debate, a ti govoris o ekonomski uspesnosti filma (ubistvu SPLOH ni debate), al o potencialni kvaliteti filma - na globalni ravni (ampak bi morali pustit DOMNEVNO ze skoraj pregovorno gnilost slovenske kinematografije ob strani)
17. junij, 2008 ob 19:00
Super, me prav zanima kaj bodo ustvarili … Seveda pa dvomim, da bodo dosegli izvirnik.
17. junij, 2008 ob 19:02
Ideja “debate”, komentarja tvojega komentarja, hehe, je ta, da slovenski film ne more biti globalno kakorkoli uspešen zaradi jezika in nemoči naših producentov. Britanski film pa je lahko, zelo, primer: Chariots of Fire, 1980 pa še nekaj.
17. junij, 2008 ob 21:11
BALETNA predstava je bila na to temo v S N G opera balet LJ