LPP ažurnost
29. maj 2008 ob 20:58 | Urh Maček |Včeraj sem se po dolgem času vračal domov z avtobusi Ljubljanskega potniškega prometa. Na avtobus mestnega prometa sem vstopil pri Filozofski fakulteti in nadaljeval vožnjo v smeri proti Tržaški cesti. Avtobusi, vsaj tisti novejši, imajo že dlje časa neskončni trak nad voznikom, ki je namenjen oglaševanju. Pametni ljudje, kako znajo prodati tudi zadnji centimeter škatle na kolesih. Že po minuti prebiranja sporočil, ki te nevede bombardirajo, sem opazil reklamo za koncert Josipe Lisac. Bravo, prostor ni namenjemen samo samopromociji LPP-ja, marveč oglasno površino tržijo tudi drugim promocije želnim subjektom. Ponosen nad inovativnimi sposobnostmi LPP-ja sem omenjen oglas za koncert dive dočakal še enkrat, tokrat s kamero v roki. In glej ga zlomka, oglaševani koncert se je zgodil že pred dvema mesecema.
Ažurnost LPP-ja:
Treslaji avtobusa so več kot opazni tudi na kameri!
Urh Maček
29. maj, 2008 ob 22:54
Trole? Naj vsaj pisana beseda ostane čista.
29. maj, 2008 ob 23:04
Kar se tiče oglaševanja sm na nekaterih (srednje novih) trolah opazil LCD zaslone (nekje 17 ali 19″, formata 16:9). Na vsaki troli so žtirje zasloni. Dva v sprednjem delu in dva v zadnjem. Nameščeni so na poševno površino (kjer je ponavadi nalepljena tufdi shema vseh linij) med oknom in steno. Vsakemu LCD-ju pripada tudi zvočnik. Na zaslonih predvajajo razne reklame, pa videospote ipd. V spodnjem delu zaslona pa “šibajo razne novice”. To delno sponzorira Žurnal24, vsaj tako se mi zdi.
Tako da res, LPP zna dejansko “znajo prodati tudi zadnji centimeter škatle na kolesih.”
30. maj, 2008 ob 0:44
…pa so vseeno še vedno v rdečih številkah, Ljubljanske ulice in ceste pa sramotijo in onesnažujejo z več kot trideset let starimi avtobusi. In vsak projek jim propade. Nova steklena postajališča na primer: vsakih nekaj dni se zgodi, da se kdo znese nad steklenimi ploščami na kakšnem izmed postajališč in zadevo je treba zamenjati (in seveda drago plačati). Ali pa na primer sistem sms informacij, ki ni prav nič ažuren in temelji na povprečnih časih, ko avtobus pride do neke postaje; če pa je kje kakšna zapora ali nesreča ti prav nič ne koristi. Je pa treba pohvaliti vsaj voznike, ki so, vsaj po mojih izkušnjah, zelo prijazni - vsaj tisti, ki jim ni v veliko veselje hitro speljevanje in posledično padanje stoječih starejših občanov.
30. maj, 2008 ob 7:28
homme politicien: lahko bi vedel, da lpp nima nič s postajališči in steklom ki je polomljen. Če bi namreč oni skrbeli zanje, bi ieli še danes grde oranžne ali betonske kible.
30. maj, 2008 ob 10:44
No, načrti za postajališča so bili, kolikor vem, skupno delo lpp in mol. Nova postajališča so res mnogo lepša, ne pa tudi bolj funkcionalna od prejšnjih. Na postajališčih pa so še vedno stare številke avtobusov, ki tam sploh ne peljejo več in ni novih, ki sedaj tam ustavljajo.
30. maj, 2008 ob 18:04
Zamude v prometu, zamude v oglaševanju.
Hrvatje rečejo, kadar zagorski cug malo pospeši, da HVATA ZA MUDA!