Saturday 28. December 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

“Šef” podmladka SDS

16. maj 2008 ob 22:56 | Denis Sarkić |

Primopredaja SDS

Vodenje podmladka je Petru Peterki predal Marko Martinuzzi Foto: MO SDS MS

Se še spomnite zgodbe o t.i. vohunih v slovenskih cerkvah na dan volitev, ki naj bi jih rekrutiral profesor s FDV in podpredsednik stranke SD Igor Lukšič? V boju zoper takšno početje profesorja so trije fantje začeli s peticijo za Lukšičev odstop, najbolj goreča poslanka za odstop Lukšiča je postala Eva Irgl iz SDS, pozivu k odstopu pa so se priključili tudi v Slovenski škofovski konferenci. To jim sicer ni uspelo, a že takrat smo se novinarji spraševali, ali fantje pripadajo kakšni politični stranki. Direktnega odgovora nismo slišali, čeprav jim je že na njihovi novinarski konferenci na čelih pisalo, da so politično motivirani. Zdaj je vsaj za enega izmed njih jasno kam pes taco moli. Prvopodpisani peticije za odstop Igorja Lukšiča, Peter Peterka je zdaj postal predsednik lokalnega podmladka stranke SDS v Murski Soboti. Pred kratkim pa smo ob klepetu z njim v bližini vladne palače na Gregorčičevi izvedeli, da je v zaključni fazi diplomske naloge.

Omizje SDS

Omizje SDS na primopredaji v Murski Soboti Foto: MO SDS MS

Denis Sarkić, vir: www.murskasobota.sds.si

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 81 x komentirano
  1. Vilko pravi:

    Samo vprašanje : ali tista raziskava - Lukšičeva namreč, ni bila politično motivirana.
    Ne se hecat !

  2. Denis Sarkić pravi:

    Se ne hecam, le podajam nove informacije. Za obuditev spomina pa si poglejte še enkrat intervju in (tudi komentarje) tule http://www.vest.si/2007/10/19/tisti-igor-luksic-s-fdv/

  3. marjan pravi:

    Aljo pravi:

    15. maj, 2008 ob 22:56

    http://www.iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_Rothschild.htm

    ANTI NWO…

    TO SI PREBERITE, OBSTAJA TUDI FILM ENDGAME

  4. Tadej Buzeti pravi:

    Živjo, v Sloveniji je pravica posameznika, da si izbira politično prepričanje. Denis, ta novica je naravnana tako, kot da omenjena oseba te pravice ne bi imela oz. je njeno politično prepričanje sporno. Tudi če bi bilo to prepričanje drugačno, vsaka oseba ima do tega pravico, ne glede na to, kdo je. Takšno novinarsko poročanje ni objektivno in kot tako ne strmi k tistemu, ki si ga vsi tako (zelo) želimo. Lep pozdrav.

  5. Denis Sarkić pravi:

    Tadej, ali v kakšnem svojem stavku pišem, da je pravica Peterke do političnega prepričanja sporna? Mene je že na njihovi novinarski konferenci zanimalo ali pripadajo katerikoli politični stranki, pa niso hoteli odgovoriti. Danes podajam le eno informacijo, poročam o dogodku v MS. Kaj je tu spornega? Da sem po nekaj mesecih dobil potrditev govoric črno na belem? Če bi hotel biti neobjektiven, bi že takrat zapisal, da so fantje člani političnih strank, pa nisem, ker nisem imel pravega argumenta.

  6. Tadej Buzeti pravi:

    ” … čeprav jim je že na njihovi novinarski konferenci na čelih pisalo, da so politično motivirani …”

    Takrat tega seveda nisi zapisal, ker bi to seveda bilo novinarsko neprofesionalno in nedopustno, je pa iz stavka, ki ga citiram zgoraj, jasno, da si sodil “na podlagi česa”? Nobenemu človeku na čelu ne piše, da je politično motiviran. Je potem takem tudi študentom, ki jih imenuješ za vohune, na čelu pisalo, da so verniki SD-ja, iz vrst katerih prihaja g. Lukšič. Še veliko objektivnih prispevkov želim. Lep pozdrav

  7. Denis Sarkić pravi:

    Tadej, poglej si video njihove takratne novinarske konference http://www.vest.si/2007/10/29/zahteva-po-odstopu/, pa ti bo jasno zakaj tak stavek. Na podlagi videnega takrat in slišanega takrat “off the record”, sem zdaj napisal takšen stavek!

  8. lacko pravi:

    Ja fantje, kje imate pa dekleta? Aja, one so pripravljale zakusko, za politiko pač v Prekmurju ne “pašejo”!

  9. Fatty pravi:

    Ne vem, kako lahko nekateri se vedno pricakujete objektivnost od Denisa… je pac levicarski jutrisnik, kot je npr. Slivnik jansevski…

  10. JB pravi:

    Ma dej Buzeti ne seri - nisem fdvjevc, lukšič mi gre na kurac ampak ne vem kaj je spornega v njegovi nalogi. Kvečjemu vidim problem v tem, da je naloga preveč lahkotno zastavljena, mogoče ni primerno nivoju, ki naj bi ga od študentov zahtevali na fakultetah. V bistvu zveni kot srednješolska naloga. In o tem bi morali razpravljati. Da ne govorim o vaših metodah, kako ste v organih fakultet (študenstskih svetih,…) in organih študentov (ŠOU + ŠOS) delovali politično in blokirali avtonomno delovanje teh institucij. Še vedno jih imate v roki in še vedno se nič ne zgodi. Ukinjajo absolventa, uni. dipli. bodo dobili še eno isto diplomo, mednarodna neprimerljivost, ni agencije za akreditacijo… Tako da ne se preveč buzerirat, če govoriš eno, misliš drugo delaš pa tretje. Tipično desničarsko - prdnt si ne upate bre jj-a. Pojdi ga vprašat če lahko replicirat.
    BTW1: Buzeti je tisti na levi.
    BTW2: da ne začnem z diskreditacijami tako kot delate vi - bom honoraje ven potegnu pa poročila

  11. konec pravi:

    Go Peterka, Go!
    pokaži, da je Slovenija moderna evropska država in ne nazadnjaška , komunajzerska izven-evropska, kot bi želeli Luksić & co.

  12. Tadej Buzeti pravi:

    Živjo,

    Fatty, glede na slogan Vesti, ki se glasi “Spoštuj vsako vest in vse ljudi”, od novinarja takega medija pričakujem neodvisno poročanje.

    JB, tisto na levi je moj brat in ne jaz. Nikjer tudi nisem napisal, da bi bila Lukšičeva naloga, ki jo je dal študentom, sporna.

    Lep pozdrav.

  13. JB pravi:

    Buzeti - nikjer nisi napisal, da je naloga sporna. Sej to je problem, naloga je sporna - ne zadostuje intelekturalni ravni, ki bi bila primerna za terciarno izobraževanje. Vi janševi mladinci pa nabijate o politično motivirani nalogi.

  14. Tadej Buzeti pravi:

    JB, samo da zaključim s tem. Nekaj postov prej si napisal:

    ” … lukšič mi gre na kurac ampak ne vem kaj je spornega v njegovi nalogi …”

    Zdaj praviš, da je naloga sporna:

    “Sej to je problem, naloga je sporna …”

    Lep pozdrav.

  15. zupan pravi:

    OJOJ, zdaj bo pa SDS ojačala peticije. Samo da ne bodo novinarske.
    Te so popljuvali, ker niso bile “naše”.

  16. Svizec pravi:

    Tadej, tale tvoj zadnji komentar je pa tipično SDS-ovsko zavajanje in trganje iz konteksta. Se takšni rodite, je to vaša narava, ali pa vas kasneje naučijo? Mene bi bilo sram na tvojem mestu.

  17. Denis Sarkić pravi:

    Fatty, ko bi vsaj bilo res! Ne razumem, zakaj me imajo potem rajši desničarji…

  18. konec pravi:

    Denis Sarkić, zato, ker si eden od redkih svobodnih levičarski novinarjev (bodo videli pred volitvami kako bo), ker konec koncev , čeprav strankarsko, puščaš besedo tudi drugače mislečim, z razliko od ostalih tvojih kolegov.

  19. Denis Sarkić pravi:

    Pred in po volitvah je in bo ista svoboda na Vesti… Na levičarstvo pa pozabi! Mi gre na živce ta delitev…

  20. Carlos Contreras pravi:

    Pogumni fantje, ki se borijo proti brezbožnemu rdečemu zmaju! Pravi mladi domobrani!

  21. Igor Đukanović pravi:

    Konec, nič nimam proti Lukšiču in me ne bi motilo, če bi izrazil željo, da se hoče pisati Lukšić. Vendar takšne želje ni izrazil (vsaj v medijih nič takšnega ni bilo) in dokler je tako pričakujem, da njegov priimek pravilno pišeš. (Isto velja za moj priimek.)

    P.S. Fašizem je hinavska ideologija. Fašisti sami sebi ne verjamejo, da so pripadniki drugih kultur (ki imajo v imenih drugačne znamenke) manjvredni. Takšne parole zelo naglas kričijo le zato, da tem istim ljudem lažje kradejo denar in pravice (vsaj dokler so sami na oblasti). Potem se pa potuhnejo, prosijo za vladavino prava, demokracijo, versko svobodo etc. Prav za tiste pravice, ki so jih sami najbolj teptali, da bi lahko ljudem z malo drugačnimi pisemkami v imenih, lahko čimbolj nemoteno kradli.

  22. Fatty pravi:

    @Sarkic: don’t kid yourself, ne marajo te ne desni ne levi; desni ker si pac levi, levi pa ker si pac glup

  23. Denis Sarkić pravi:

    Fatty, ne morem verjeti, imaš čisto prav, zato pa lahko afne guncam, ki jih ti lahko komentiraš… Je pa zanimivo pri tvojem pametovanju to, da desni ne opazijo isto kot levi… da sem glup namreč… Boš moral še komu sporočiti v svojih pametnih komentarjih!

  24. Q_ pravi:

    Don’t like the message?

    Shoot the messenger!

  25. matic pravi:

    omg, kaki politikanti hodijo v politiko. pa še brez osnovnega znanja o človekovih svoboščinah in načelu ločitve cerkve od države.

  26. luka pravi:

    Ne razumem tega sprenevedanja: najprej s strani mladih pobudnikov peticije, ki niso hoteli priznati, da so član SDM, in nato s strani medijev, ki so pisali o “politični motivaciji peticije”, kot da bi bilo v tem nekaj slabega. Kot da bi bili podmladki političnih strank nekakšne zločinske naveze, ne pa povsem legitimna in pozitivna oblika političnega organiziranja. Ja, tudi na univerzah. Ne morem razumeti, zakaj naj bi dejstvo, da so člani SMD-a delegitimiralo njihovo dejanje. Po mojem videnju mu kvečjemu da še dodatno težo.

  27. Igor Đukanović pravi:

    Luka, tvoje mnenje bi imelo večjo težo, če bi se podpisal še s priimkom. To bi pomenilo, da ne nakladaš prepotentne neumnosti, pač pa si upaš pogledati vsem svojim sosedom in sodelavcev v oči in reči “jaz tako mislim”. Če se podpisuješ samo “luka”, se pomalem skrivaš in tvoje mnenje ne jemljemo enako resno.

    Podobno je s študenti. Če bi se “podpisali” z “mi smo SDS-ov podmladek”, bi njihovo mnenje imelo še večjo težo. Tako pa so igrali na drugo karto. Predstavljali so se kot skupinica povprečnih jeznih študentov. Toliko da se niso predstavljali kot reprezentativen statistični vzorec. In poskušali ustvariti vtis, da so se “profesorju zgodili študenti”. Dejansko se mu je pa le “zgodil podmladek določene stranke”.

    Ne vem, zakaj je to enostavno resnico tako težko razumeti, da se okoli nje moramo znova in znova pogajati.

  28. Q_ pravi:

    ….dober opis.

  29. Denis Sarkić pravi:

    Še malo branja na isto temo vam priporočam na tem naslovu http://blog.vest.si/lukaculiberg/2008/05/17/looksic-vas-gleda/

  30. :) pravi:

    Politika gor, politika dol, ob takšnih rezultatih te vlade in od vsega vajeni in že navajeni volivci, bi bil naslov tega članka lahko tudi zelo primerno, Mladost je norost.

    Ustanovil bom novo stranko: SPEK, stranka pobožnih evropskih katolikov. Pazi, če si nacionalistični katolik, se ši upaš kdaj povzdigniti glas. Evropsko je zakon (dandanes). Moto stranke bo:

    Nikoli ne povej kaj si misliš,
    Hodi v cerkev,
    Če je slabo, in je Evropsko, potem je moderno in primerno,
    Če nastane krizna situacija, skrij se, potisni glavo v pesek in nihče ne bo slišal tvojih neumnih besed,
    Za inflacijo so krivi tajkuni,
    Za slab delo ministrov so krivi tajkuni,
    Za revščino so krivi tajkuni,
    Naši tajkuni so še bolj tajkunski od ruskih tajkunov,
    Tajkune je naredila prejšnja vlada,
    Če srečaš tajkuna mu daj še eno priložnost, če donira za volilno kampanijo, ga preimenuj v državljana,
    Ne druži se z nunami,
    Hodi na počitnice v Argentino,
    Ignoriraj Jorasa, če se boš družil z njim boš dajal vtis, kot da ti je mar za navadne ljudi,
    Pojavljaj se v javnosti, na športnih dogodkih, v reklamah za WC papir, na zabavnih oddajah, po gostilnah, pojdi v postojnsko jamo in potoči solzico…,
    Če imaš punco, imej lepo punco, da bo zasenčila tvojo starost in kilometrino,
    Navezuj pristne stike s turki in muslimani, ti utegnejo biti počasi pomembna volilna baza,

    in najvažnejše, kdor se včlani v stranko dobi gratis čevapčiče

  31. Polsestra Duševnega pastirja pravi:

    “@Sarkic: don’t kid yourself, ne marajo te ne desni ne levi; desni ker si pac levi, levi pa ker si pac glup”

    Diagnoza štima. Vote up. :)

  32. Denis Sarkić pravi:

    Jao, Whatson iz Prekmurja…

  33. sliva pravi:

    za crknit, a gonja proti lukšiču je bila njegova predvolilna kampanja?!!

    se še dobro spomnim, kako se je izogibal izrekat od političnih ozadjih, danes je seveda vse bolj jasno.

  34. nogavička pravi:

    Lepa reč: po vsem tem času isti ljudje (konec je še vedno konec?!) in isti … no, ne ravno argumenti. Po mnenju prej omenjene cenjene inteligence, ki je hrabro reagirala na zapis o odkriti politični pripadnosti prvopodpisanega iz MS, je avtor zapisanega tisti, katerega ime je potrebno na vso moč blatiti in upati na dodatne + točke pri svojemu ljubljenemu vodji .. torej, tiščati glavo v … (ne, ne pesek!) in zvesto sodelovati v igri, saj lažejo le oni drugi.

  35. luka pravi:

    @Igor: Strinjam se s tvojo oceno. Ne razumem le, zakaj si napisal, da so “poskušali ustvariti vtis, da so se “profesorju zgodili študenti”. Dejansko se mu je pa le “zgodil podmladek določene stranke”.” Se to dvoje izključuje? Ali nekdo, ki je organiziran v politični stranki, ne more legitimno nastopati študentskih interesov (pač interesov določene skupine študentov)? Za tem se skriva nek splošno razširjen antipolitični diskurz, ki ga širijo mediji, in s katerim se morem strinjati. Je pa povsem res, da je tu izvorni “greh” na pobudnikih, ki niso jasno priznali, da so aktivni člani SDM. Tako so sami ustvarili vtis, da je v tem nekaj slabega, kar je treba skrivati. S tem so pravzaprav padli v isto

  36. luka pravi:

    zanko kot Lukšič, ki je politično motivirianost skrival za krinko znanstvene objektivnosti. Če bi hoteli biti prepričljivi, bi bili morali jasno in argumentirano razložiti, zakaj se jim kot pripadnikom določenega nazora oz. prepričanja tako zastavljena raziskava zdi žaljiva oz. nespoštljiva. Tako pa so dejansko izpadli še večji politikanti od Lukšiča (kar je svojevrsten uspeh). Škoda.

  37. Igor Đukanović pravi:

    > Se to dvoje izključuje?

    Seveda. Če na svetovnih borzah podivjajo cene koruze, ne moremo
    reči, da so podivjale cene žita. (Čeprav so cene koruznega zrnja
    nedvomno pomemben ekonomski problem.)

    > Ali nekdo, ki je organiziran v politični stranki, ne more
    > legitimno nastopati študentskih interesov

    Lahko. Vendar le če ga izvolijo študenti (in ne njegova stranka),
    ali si na kak drugi način (recimo na študentskih demonstracijah)
    pridobi legitimnost skozi podporo ostalih udeležencev. Če pa
    demonstracije organizira njegova stranka in se jim plebiscitarno
    ne pridružijo študentje različnih svetovnih nazorov in političnih
    opredelitev, pa ne.

    > (pač interesov določene skupine študentov)?

    To pa vsekakor. Prav je, da vsaka skupina, ki ima mnenje. le to tudi
    deli z javnostjo.

  38. Luka Juri pravi:

    Bravo, predvsem mi je všeč, kako močno so prisotne tudi ženske v tem odboru SDS. No, s toliko testosterona ni čudno, da so vsi živčni in paranoični.

    Sicer pa glede Lukšičeve raziskave, Vilko, a sploh veš, o čem je bila? Bila je METAraziskava, kjer point sploh ni bil zbiranje kakršnih koli informacij. Sicer pa tudi Galilej se je moral zagovarjat pred Inkvizicijo…

  39. konec pravi:

    @Igor Đukanović and in Luka (Juri),

    EU- RESOLUTION 1096, on measures to dismantle the heritage of former communist totalitarian systems

    -Thus a democratic state based on the rule of law must, in dismantling the heritage of former communist totalitarian systems, apply the procedural means of such a state.
    -The goals of this transition process are clear: to create pluralist democracies, based on the rule of law and respect for human rights and diversity. The principles of subsidiarity, freedom of choice, equality of chances, economic pluralism and transparency of the decision-making process all have a role to play in this process.The dangers of a failed transition process are manifold. At best, oligarchy will reign instead of democracy, corruption instead of the rule of law, and organised crime instead of human rights. At worst, the result could be the “velvet restoration” of a totalitarian regime, if not a violent overthrow of the fledgling democracy.
    -Thus a democratic state based on the rule of law must, in dismantling the heritage of former communist totalitarian systems, apply the procedural means of such a state. It cannot apply any other means, since it would then be no better than the totalitarian regime which is to be dismantled.
    -The Assembly recommends that member states dismantle the heritage of former communist totalitarian regimes by restructuring the old legal and institutional systems
    -it.itd.itd

    To in marsikaj drugega je EU predlagala “novim članicam” lže eta 1996, leta 2008 pa obstajate še taki , ki niti tega niste sprjeli.

    Go Peterka, Go!
    pokaži, da je Slovenija moderna evropska država in ne nazadnjaška , komunajzerska izven-evropska, kot bi želeli Luksić & co.

  40. konec pravi:

    Pa še:- Finally, the best guarantee for the dismantlement of former communist totalitarian systems are the profound political, legal and economic reforms in the respective countries, leading to the formation of an authentic democratic mentality and political culture.
    - This process must include a transformation of mentalities (a transformation of hearts and minds) whose main goal should be to eliminate the fear of responsibility, and to eliminate as well the disrespect for diversity, extreme nationalism, intolerance, racism and xenophobia, which are part of the heritage of the old regimes.
    komunisti se enaki fašistom, tudi če tega ne boste nikoli priznali.

  41. Ekonomist pravi:

    Verjetno o tem ali je Lukšičeva naloga imela politično ozadje lahko debatiramo. A nesporno pa je to zdaj, da je to bil politični napad na Lukšiča s strani SDS ::)

    Vedno se pa čez nekaj mesecev pokaže jasna slika in maske padejo :D.

  42. Igor Đukanović pravi:

    Konec, resolucijo, ki jo citiraš ni predlagala ne EU, ne stare članice, pač pa izvira iz določenih novih članic, ki so hotele tovrsno podporo iz Bruslja. Resolucija ni bila sprejeta. Bolj zaradi načinov, kako bi jo utegnili brati (in kot jo ti bereš), kot pa samo zaradi teksta samega. Tako se recimo jaz v zgornjih tvojih očitkih sam sebe sploh ne najdem. Kaj konkretno od naštetega sem zagrešil? Sem spodbujal rasizem? Oviram pravno državo? Onemogočam transparentnost političnega odločanja? Ali kaj drugega?

    Torej, kaj točno te muči?

  43. Ekonomist pravi:

    No verjetno pa je to v sds tako, če želiš priti na višji položaj moraš pač zakuhat kakšno afero, malo pozabit na moralo, ter malo težit po medijih in je to pravi recept :)

  44. konec pravi:

    @Igor Đukanović,
    ker sem vedel, da boš zavajal sem začel od daleč, ker sem vedel, da boš “napadel” tisto resolucijo, ki v tistem času ni še mogla prebiti na način kot je bila predstavljena, čeprav se je večina Evropejcev že takrat strinjala ampak so se nekatere levičarske stranke “uprle”.
    In vendar po letu 1996 je prišlo leto 2006 in to:

    Resolution 1481 (2006)

    Need for international condemnation of crimes of totalitarian communist regimes:

    - The totalitarian communist regimes which ruled in central and eastern Europe in the last century, and which are still in power in several countries in the world, have been, without exception, characterised by massive violations of human rights. The violations have differed depending on the culture, country and the historical period and have included individual and collective assassinations and executions, death in concentration camps, starvation, deportations, torture, slave labour and other forms of mass physical terror, persecution on ethnic or religious grounds, violation of freedom of conscience, thought and expression, of freedom of the press, and also lack of political pluralism.
    - The fall of totalitarian communist regimes in central and eastern Europe has not been followed in all cases by an international investigation of the crimes committed by them. Moreover, the authors of these crimes have not been brought to trial by the international community, as was the case with the horrible crimes committed by National Socialism (Nazism).
    - Consequently, public awareness of crimes committed by totalitarian communist regimes is very poor. Communist parties are legal and active in some countries, even if in some cases they have not distanced themselves from the crimes committed by totalitarian communist regimes in the past.
    - Totalitarian communist regimes are still active in some countries of the world and crimes continue to be committed. National interest perceptions should not prevent countries from adequate criticism of current totalitarian communist regimes. The Assembly strongly condemns all those violations of human rights.
    - Furthermore, it calls on all communist or post-communist parties in its member states which have not yet done so to reassess the history of communism and their own past, clearly distance themselves from the crimes committed by totalitarian communist regimes and condemn them without any ambiguity.

    pa pl

  45. matej pravi:

    v soboto se je izvolilo novo vodstvo SDM ponmdladka SDS na državni ravni. nevem zakaj dajete pozornost enemu lokalnemu odboru, potem bi jo morali dajati tudi vsem ostalim 80tim!!

  46. Igor Đukanović pravi:

    Konec, ne poznam resolucije, ki jo omenjaš. Čigava resolucija naj bi bila (link)?

    Še vedno pa ostaja moje vprašanje: kateri od smrtnih grehov iz obeh resolucij, ki jih omenjaš, sem storil jaz? In če nisem, kdo drugi od sogovornikov je? Če pa bomo v vsaki debati kričali povprek, kar se tisti hip spomnimo, bi jaz ta hip spremenil temo na globalne klimatske.

  47. Igor Đukanović pravi:

    Matej, če bo mariborski odbor Zares Aktivnih organiziral peticijo o stanju v NK Maribor in se pod njo podpisal “jezne Viole”, bi se gotovo našel kakšen medij, ki bi jih razkrinkal. In prav nič se ne bi zamujali z intervjuji z državnim vodstvom ZA.

  48. konec pravi:

    http://assembly.coe.int/Mainf.asp?link=/Documents/AdoptedText/ta06/Eres1481.htm

  49. konec pravi:

    -Furthermore, it calls on all communist or post-communist parties in its member states which have not yet done so to reassess the history of communism and their own past, clearly distance themselves from the crimes committed by totalitarian communist regimes and condemn them without any ambiguity.

    Mislim Zares, ni hecno tako sprenevedanje in laganje.

  50. Tadej pravi:

    Ah ti podmladki. kot politične stranke, vsi isti. Srednja šola lopovščine…

  51. Carlos Contreras pravi:

    Naš politični analitik iz vrtca Janeza Pavla Drugega se je spet oglasil s svojimi tipičnimi zavajanji in nebulozami. Kot da bi ne bilo jasno, kdo natančno v Sloveniji spodbuja ekstremni nacionalizem, netoleranco, rasizem in ksenofobijo, potem pa vse to zavije v celofan boja proti “komunizmu”.

  52. konec pravi:

    Boljševik Carlos Contreras, prej ali potem boš moral sprejeti tudi ti , da je bil komunizem velika zabloda in da je obljubljal nemogoče.
    Največji nacionalisti po Slo, HR, SR . BIH, pa so , glej ga čuda, v glavnem vsi bivši komunisti in glede na tvoje pisanje si že na poti ksenofobije (do drugače mislečih), ekstremnega anti-nacionalizma in netolerance do vsega kar ti ni po godu in torej , da se ne boš tudi ti čez kakšno desetletje prelevil v nekaj popolnoma različnega a vendar enako ekstremnega?

  53. IpseDixit pravi:

    Kaj si mislil s ksenofobijo do drugače mislečih in kako jo lahko združiš z ekstremnim anti-nacionalizmom?

  54. marjan pravi:

    Pa ljudje. Komunizem je nastavljena ideologija z namenom razvrednotenja človeštva. zanikanje Boga ( Tao ali Prana ali Duša, kar pač hočete)

    Ateizem hlapec komunizma, zanika obstoj česarkoli izven (oči Tohnala spet Tolteki :-) -Razuma in s tem ljudi ponižuje na kos mesa z nagoni in “fiziološkimi” potrebami. Ko pa smo energija in s tem nepredstavljivo več kot lahko katera koli ideologija zakoliči

  55. boris pravi:

    Res so zanimivi ti desničarji. Ko sprožijo neko akcijo, napr. odstop dr. Lukšiča, javno izjavljajo, da so politično neodvisni, ne pripadajo nobeni opciji, jih politika sploh ne zanima. V resnici pa so ogorčeni, ker so jih razkrili, da ob verskih obredih tudi agitirajo za desno politiko. Čez čas pa se izkaže, da so še kako politično aktivni, kot v tem primeru, ko glavni akter peticije za nagrado postane šef mladih jastrebov SDS.

  56. klavdij pravi:

    sami drkoti

  57. konec pravi:

    boris, konservativci, ne desničarji.

  58. boris pravi:

    Konservativci so vsekakor desničarji. Pri nas so največji konservativci ravno konvertiti, ki so imeli v svinčenih časih praviloma vsi rdeče knjižice, danes pa zmerjajo z rdečkarjem vsakogar, ki se jim zoperstavi, pa čeprav ta ni bil nikoli član KP oz ZK.

  59. nogavička pravi:

    Marjan, razsvetli me: kje si pa ti svoja dva citata pobral? Samo ne razočaraj me in mi ne povej, da si ali pa si na dobri poti, da postaneš teolog?!

  60. pičkica pravi:

    A nas luštne mlade bajbe nočete medse,
    madona pa bi vsaj kdo mamo povabil s seboj,
    če ne drugega za dojenje,
    priznam pa tudi, da je možno tudi pocuzat,
    pa srečno dečki

  61. nogavička pravi:

    Konec, glede na diskurz si zagotovo zelo prepričan konservativec. To se vidi takoj. Živiš v svetu kot je nekdaj bil. Verjetno pa si boš nekoliko bolj težko priznal, da iz tebe veje duh totalitarnega diskurza, ki pa z vero nima kaj dosti skupnega. Ti si vojak. Jezen si na generalštab, da se je ustavil na pol poti predno se je dokončno rešilo zgodovinsko vprašanje. Za tebe se vojna ni končala, ker bi drugače izgubil smisel svojega obstoja.
    Torej, ti si konservativec in tudi totalitarist, tj. skrajnež. In kot jaz razumem resolucijo, ki si jo zgoraj citiral, je bolj nemenjena tebi in tistim, s katerimi totalitarna stališča deliš.

  62. :) pravi:

    Komunizem in ne komunizem služi le mešanju megle, preteklosti, ki ne vidi napak in zmot današnjega dne. Nekaj je treba naredit, ne samo blebetat ob grobovin folk.

  63. lucko pravi:

    @Tadej Buzeti:

    Nauci se brati JB ti je napisal, da ni na nivoju, ne da je sporna. To je razlika… In se strinjam z njim…

    Ostali prerekovalci…
    Samo za tiste, tako na hitro, ki ne vemo, ker smo mlajsi. V cem je bil komunizem tako zelo slab. Recimo tisti okoli leta 70 do 85? Je res danes toliko lepse in ce zakaj?

  64. marjan pravi:

    nogavička katera dva citata?

  65. nogavička pravi:

    Dobro vprašanje, marjan “I’m the witness”, “christianparty.net” in “svet.si”: a se pojavlaš še kot kdo drugi?

  66. marjan pravi:

    nogavička, jst sem en marjan pa to je to. Blo je pa zanimiv, ko se je nekaj časa za tem ko sem se “pojavil” na Vesti, pojavil “marjanbuiltmyhotrod” kot moj antipod pa ga ni že lep čas na spregled.
    Tko, da če ga kdo “sreča” naj sporoči - da ga ne pogrešam

  67. nogavička pravi:

    … okol citatov pa nobene?! Res bi rad vedel kje prodajajo tako znanost.

  68. lucko pravi:

    Ja marjan pa ne pozabi clan SDS, ne pa da se za civila pretvarjas kot tvoji kolegi zgoraj…

  69. MarjanBuiltMyHotrod pravi:

    @lucko, glede življenja pod komunizmom:

    Na začetku 80ih je kača komunizma že čutila, da je smrtno ranjena, vendar kot vsi dobro vemo, so kače ravno takrat najnevarnejše. Nikoli ne bom pozabil neke tople junijske noči ‘85, ko se mi je življenje obrnilo na glavo.

    Odraščal sem v majhnem podeželskem mestecu, praktično cele dneve sem s prijatelji preživel na košarkaškem igrišču poleg šole. Nekoliko zato, ker sem se od vedno z veseljem ukvarjal s športom, še bolj pa zato, ker so nam komunisti odvzeli televizor in je bilo zato doma kaj turobno.

    Tistega večera sem se zamudil dlje kot sicer, zato sem se v temni noči vračal sam domov. Kar naenkrat se je pred menoj pojavil predsednik krajevnega odbora KP in zakričal: “V imenu Stalinovih krast, tebi ne bomo pustili zrast!” in proti meni zamahnil s svojo usnjeno torbico. Udarcu sem se na srečo izmaknil (že en sam dotik komunistične torbice je zadostoval, da je človeka spremenil v poslušnega komsomolskega zombija), se sklonil in mu skozi korak (komunisti so bili dvo do trimetrski hrusti) ubežal. Ko sem ves zadihan pritekel domov in materi povedal kaj se mi je pripetilo, se je v trenutku odločila, da me bo spravila na varno, k stricu in teti na Bel Air. No, potem je bilo pa nekoliko lažje.

    @Marjan: usojena sva si kot Blek Stena in profesor Ocultis. ;)

  70. marjan pravi:

    Jaz Zagor ti Chico. The best stripi. Lp

  71. marjan pravi:

    štumpf pa kaj mi bodo citati. Lahko pa ti citiraš mene.
    lucko odkod ti taka negativna stanja duha, zoper mojo izpričano pripadnost.
    Zakaj ne moreš spoštovati mojih pogledov, ni se ti treba strinjati z menoj, kakor ti ni treba “gojiti” anti-razpoloženja do mene.

  72. lucko pravi:

    A zakaj. Zato ker delas isto podtalno stvar kot clani vasega podmladka. Ce lepo poves, da si clan, nimam nic proti, ampak malo prej si se prodajal kot “navadn marjan”. Zal navadn marjan ni clan SDS. Razen ce mi dokazes nasprotno, da je vecina marjanov clanov SDS… Zal do takrat ne mores reci, da si navadn marjan, lahko pa reces, da si marjan clan SDS…

  73. oralec pravi:

    tu se moram vmešat - če pogledam zgornjo fotografijo lahko rečem, da fantom v resnici že na čelu piše katere stranke člani so.
    Tako kot na primer piše na čelu raznim Grimsom, Jambrekom, Janšem, Simonitijem i n podobnim. Imam občutek da ima stranka sds določene psihološko-antropološke kriterije za vstop vanjo.

  74. konec pravi:

    @boris, se strinjam in to pokaže raven demokracije v Sloveniji.

    @nogavička in @lucko ,
    odgovarjam Vama tako,
    Kaj je bilo tako slabega , če si bil recimo v letih 1933-44 v Nemčiji Nemec in prepričan nacist ali pa Italijan in fašist v letih 1922-43 v Italiji?
    Problem je bil le če nisi bil Nemec, če si bil demokrat, ali liberalec ali pro-anglež, ali Slovenc ali lesbika ali….. karkoli drugega.

    V tem je razlika, in možno, da vama bo res uspelo dokazati, da se je “večina” “Jugoslovanov” res imela imenitno (čeprav nam zgodovina pokaže drugo sliko), ampak isto lahko rečejo v Nemci ali Italijani o njihovem totalitarnem obdobju.

  75. marjan pravi:

    ma dej lučko, ne filozofiraj. marjan in pika

  76. Ljubo pravi:

    Jebeš demokracijo, nasilje večine nad manjšino. Jebeš socijalizem, nasilje manjšine nad večino.
    Nasilje je orodje vlade. Nasilje vedno postane upor.

  77. markopigac pravi:

    Ce bi kandidiral Grega bi bil zagotovo izvoljen. Takrat bi tudi jaz vstopil, ker je car. -> KLIK

  78. jurij pravi:

    Zdrav človek je v mladih letih levičar, potem pa postaja bolj in bolj konzervativen. Upokojenci so lahko tudi desničarji (brez diagnoze). V primeru podmladkov desnih strank gre nedvomno za razvojno patologijo, ki se zdravi z antidepresivi in stabilizatorji. Lahko pa tudi z evtanazijo.

  79. MH pravi:

    MarjanBuiltMyHotrod, hehehe…
    Now this is the story all about how my life got flipped, turned upside down…:)

  80. Tadej Buzeti pravi:

    Živjo,

    @Lučko,

    citiral sem njegov (JB-jev) stavek:

    “… Sej to je problem, naloga je sporna …”

    Sem korektno napisal, da je najprej napisal, da naloga ni sporna, potem pa, da je sporna.

    Lep pozdrav

  81. lucko pravi:

    Buzeti tole je napisal: “ne vem kaj je spornega v njegovi nalogi. Kvečjemu vidim problem v tem, da je naloga preveč lahkotno zastavljena, mogoče ni primerno nivoju”

    Tvoj citat pa je iztrgan iz konteksta. Ce bi dodal preostanek teksta se stvar glasi takole:

    “Sej to je problem, naloga je sporna - ne zadostuje intelekturalni ravni, ki bi bila primerna za terciarno izobraževanje.”

    Malo korektnosti prosim, ker sporna v tem kontekstu ni sporna zgornjem konteksu…

Komentiraj