politika
Vodikov BMW
28. marec 2008 ob 0:12 | Urh Maček |Luksuzni in velik BMW, ki ne onesnažuje okolja. Iz izpuha se nikoli ne kadi ampak kaplja voda. Na predstavitvi serije 7 na vodik, smo z našo kamero ujeli nekaj zanimivih sogovornikov. Med zbrano druščino so bili minister za okolje in prostor Janez Podobnik, minister za razvoj Žiga Turk, podjetnik Ivo Boscarol in missica Živa Vadnov. Ministra sta govorila o prihodnosti, izdelovalec letal o vodiku med oblaki, missica pa je podala oceno prireditve.
Urh Maček
28. marec, 2008 ob 1:49
Ena ni nobena, a bom iz Prekmurja hodil tankat u Lablano.
28. marec, 2008 ob 7:47
…kjeri Kekci.
28. marec, 2008 ob 22:24
ja ful vredu, kdo si bo pa kupu hibrida al pa bio vozilo? z našimi plačami se lahko vozimo samo z 10let starimi kripami…
29. marec, 2008 ob 1:36
Res, da je bila predstavitev avtomobila, ampak porabljen čas za intervju z bratom nadpoštenjakom bi lahko zapeljali v bolj stvarne vode. Npr. kdaj bodo uresničene obljube o neprofitnih stanovanjih za mlade družine o katerih se je dotični gospod širokoustil na začetku mandata. Kaj je pustil za seboj? Je bmw serije 7 odg. na vprašanje potreb mlade generacije? Hierarhija prioritet in občutka za realne potrebe državljanov, manjka našim oblastnikom. Človek si misli kako bodo zardevali na predvolilnih soočenjih. Ampak NE, oni nas bodo prepričevali, da so naredili vse, kaj vse, več kot je bilo v njihovi moči. Čas je da se spokajo!
30. marec, 2008 ob 2:58
Da vas res ne razumem ljudje, kako se vam da vozit okrog z 10 in več let starimi kripami, če pa lahko kupite takšne in drugačne luxuzne lepotce, danes že celo na vodik. Vam res ni nič do okolja? hehehe
31. marec, 2008 ob 19:37
Nadzor nad nafto, nadzor nad vodikom. Da se bo par luksuznih mož vozilo v luksuznih avtih…
Razlike ni. Vsaj drastične ne. Korak naprej s tem avtom ni mogoč. Produkcija bo v rokah velikih koncernov, ki so itak pohopsali patente za take in drugačne napredne energije. Konkretno… Stanley Meyer, eden izmed mnogih “borcev”, je to zadevo elegantno speljal ze ogromno casa nazaj. Izpustil je pa vsaj 3 vidike, ki so ironično omenjeni na bmwjevi spletni kot sklenjen krog vodikove tehnologije (vsi trije vključujejo pogoltnost, napuh in nadzor): rezervoar, vodikove postaje za točenje goriva, distribucija, skladiščenje….
Njegova zamisel in zamisel mnogih je splošna dostopnost, brez posrednikov, hydrogen on demand…se pravi gorivna celica, ne pa “obskurna tehnologija”, ki še povečuje prepad med velikimi in malimi. A ni voda osnovna dobrina?
http://www.youtube.com/watch?v=8stApCmxYEM (1. del)
http://www.youtube.com/watch?v=h75_TGiwg78 (2. del)
No pa saj je vbrizgavanje vodika kot dodatka poleg ali namesto zraka v avtomobilski motor že javno dostopna zadeva, ki se jo da z nekaj volje in truda ter s pravimi ljudmi že naredit ali pa jo kar kupit. Emisije, obraba, …-25 do 70%, poraba goriva (nafte, bencina) manjša za 10-45%). Delamo poskusno na tem že par mesecev, pa še na čem bomo..
Izobraževanje in iskalski duh pa bo kaj iz nas drgač pa je ta prispevek…oz da ne bom žalil avtorja..ta predstavitev, ki se je zgodila, bolj pesek v oči.
22. maj, 2008 ob 7:22
Razvoj z vodikovo in električno energijo gre z veliko hitrostjo naprej. Smer je pravilna: nič več onesnaževanja. Službeni avtomobili naj gredo čimprej na vodik. Zakaj se železniški transport ne uporablja mnogo več v Sloveniji?!