Tuesday 19. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Vinjete skozi predore

19. marec 2008 ob 23:32 | Denis Sarkić |

Sanacija betonskih vozišč v avtocestnih predorih naj bi bila predvidoma končana pred prvomajskimi prazniki, je na novinarski konferenci v Ljubljani povedal minister za promet Radovan Žerjav. DDC je v zvezi s sanacijo predorov preučil kar nekaj možnosti in se nazadnje odločil za metodo finega rezkanja s šestmilimetrskim razmakom zob in globine treh milimetrov. Stroški sanacije bodo nižji od predvidevanj; tako bo za sanacijo vseh štirih trojanskih predorov treba odšteti 410.000 evrov, sanacija vseh predorov na avtocestah pa bo stala 750.000 evrov. Stroške sanacije betonskih vozišč v predorih bosta krila DDC s podizvajalci in izvajalec gradnje, Družba za avtoceste v RS (Dars) pa po napovedih pri pokrivanju stroškov ne bo sodelovala. Že v teh dneh naj bi prišlo do podpisa sporazuma med Darsom, DDC in izvajalcem. “Pričakujemo, da bo izvajalec družba SCT, ki je bila tudi izvajalec predora,” je povedal Žerjav in dodal, da je ponudbo za stroje dalo nemško podjetje, katerega ime pa žal minister Žerjav ni vedel.

Minister Radovan Žerjav uvodno o sanaciji predorov:

“… z velikim zadovoljstvom ugotavljam, da smo našli dobro rešitev za problem drsnosti vozišča v trojanskih predorih …”

Sanacija predorov po bo Žerjavovih besedah potekala izključno ponoči. “Na večer se bo cev, ki jo bodo sanirali, zaprla, promet pa preusmeril v drugo cev. Zjutraj se bo cev pripravila in dala nazaj v promet. S tem želimo čim manj ovirati promet,” je pojasnil minister in dodal, da je na ta način mogoče predore sanirati v dveh ali treh tednih. Sanacija bo končana predvidoma do prvomajskih praznikov. Žerjav je opozoril na verjetnost, da bo v prihodnje potrebna vnovična sanacija betonskih vozišč v predorih. Izbrana tehnologija za sanacijo predorov, fino rezkanje, je bila sicer izbrana ob pričakovanju, da kasneje ne bo več treba hrapavljati vozišč, če pa bo to potrebno, pa bo do vnovične sanacije prišlo kasneje, kot bi se to zgodilo ob uporabi drugih tehnologij. Trajnejše rešitve sanacije bi bile bistveno dražje, poudarjajo na ministrstvu, kjer predvidevajo, da bi sanacija z metodo finega rezkanja morala zdržati nekje od treh do pet let, morda celo dlje.

Odgovori na vprašanja prometnega ministra Žerjava (v upanju na, da ga novinarji ne sesujejo):

“Upam, da me danes spet ne boste sesuli tako kot ste me zadnjič …”

Bolj kot ne vprašanja o uvedbi avtocestnih vinjet in končanju gradnje prekmurskega AC kraka:

“… kar se tiče vinjet, gradivo bo jutri na seji vlade …”

Uredba o prepovedi vožnje za tovorni promet na severo-vzhodu države:

“… s tem ukrepom /…/ smo ljudem, ki živijo ob cesti, vsaj čez vikend omogočili normalno življenje …”

Denis Sarkić

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 4 x komentirano
  1. 1tastar pravi:

    Mene ni prosil, ker nisem novinar. Jaz bi sesul vse, ki so imeli kakršnokoli zvezo z Dars ali SCT!!!

    Sploh pa menim da je finta s ceno 55 - 60€ samo nekakšna anketa, koliko ljudi se sploh še misli voziti po avtocestah. Ko se bodo vinjete prijele, bo pa Bajuk izračunal po formuli:

    POTREBNE MILIJARDE : ŠTEVILO VINJET = CENA VINJETE

  2. markopigac pravi:

    V spornih predorih bi lahko namontirali na tla tepihe oz se boljse bi bilo montiranje klimatskih naprav, ki bi v “cevi” pricarali lepo vreme.

  3. 1tastar pravi:

    Ampak perzijske tepihe. Malenkost za zapravljivi DARS!

  4. oskar pravi:

    Vinjete za drobiž.Živela vlada!

Komentiraj