politika
Politične kampanje
17. marec 2008 ob 23:03 | Denis Sarkić |Igor Arih, šef marketinške agencije Arih, katera je na zadnjih predsedniških volitvah razvijala in skrbela za medijsko podobo, sicer poraženega, predsedniškega kandidata Lojzeta Peterleta, je za Vest komentiral ozadje v zvezi z dolgovi volilnega štaba do agencije in se hkrati razgovoril o političnih kampanjah za letošnje volitve ter razložil, kaj bi bile v tem času zanimive oglaševalske akcije.
O dolgovih iz Peterletove kampanje:
Arih o letošnjih političnih kampanjah za stranke in trendi akcijah:
Denis Sarkić
18. marec, 2008 ob 8:05
RKC HELP našmu Lojzu
18. marec, 2008 ob 11:10
- - - in koliko jim je dolžno ” Vrhovno” ??… ;-)
18. marec, 2008 ob 13:49
Lojze, tvoje majčke in dežnike smo uporabili na naši gimnazijski prireditvi. Nekaj smo na njih napisali, zato ti jih ne moremo vrniti, da bi lahko zmanjšal dolg. Lahko pa bi ti pomagali zeleni, nova stranka Lipa, pa drnovškovo gibanje za pravičnost, lahko pa bi ti tudi Arih dal popust. Sranje je. Kampanijo bi moral voditi samo v takšni višini, kolikor si imel denarja. Slabe finančne svetovalce si imel, da te niso ustavili. Ali pa jih nisi poslušal. Malo bi moral misliti tudi na družino, ko si se spustil v tako drago kampanjo. Upam, da ne boš bankrotiral. Ne privoščim ti.
19. marec, 2008 ob 9:30
He he he …tole je pa menda tisti Arih, ki nas je nekoč v komentarju na Vesti prepričeval, da moramo “levičarji” voliti Lojzeta, če hočemo, da se ne bo Bog jezil na nas. Tako se je trudil, da bi nas prepričal…evo ti ga na…zdaj mu pa Lojze noče plačati.