Med prijatelji in sovragi
28. februar 2008 ob 11:00 | Jani Sever |Vojna s tajkuni vsak dan postreže z novostmi. Nekatere so povezane neposredno s fronto, druge bolj z zaledjem, ki pa seveda ni nič manj pomembno. Včasih celo bolj. Tako kot novica o razrešitvi člana tožilske skupine za pregon organiziranega kriminala ali podatek, da naj bi bila v prisluhih gradbenikom ujeta brigadir Krkovič in svetovalec Janeza Janše Borut Petek ter da policija preiskuje Intereuropo. Za razumevanje premikov na bojnem polju je prav tako potrebno upoštevati tudi ravnanja predsednika vlade v zvezi z zahtevami po razrešitvi Janeza Podobnika in odločitve komisije državnega zbora, ki preiskuje prodajo deležev Kad in Sod v državnih podjetjih. Zaključek, da je v vojni in ljubezni dovoljeno vse, se ob spremljanju vojnih manevrov običajno ponuja sam od sebe.
Začnimo s komisijo, ki preiskuje prodajo državnih podjetij in je bila ustanovljena zaradi primera Mercator. Vladna koalicija je prehitela opozicijo in komisija tako pod vodstvom SDS in ob odsotnosti opozicije preiskuje vse povprek. Do Mercatorja, ki bi bil lahko za vlado neprijeten primer – Boško Šrot pravi, da je Mercator prodajal osebno predsednik vlade Janez Janša – očitno sploh ne bodo prišli. Vsaj ne tako, da bi se kaj zanimivega lahko ugotovilo. Predsednik preiskovalne komisije se je odločil, da ne bo zaslišal niti Janeza Janše niti Andrijane Starina Kosem. Primer Mercator je za preiskovalno komisijo menda praktično zaključen, ne da bi sploh prišlo do zaslišanja domnevnih prodajalcev in kupcev ter posrednikov. Na Mercatorjevi fronti mora vladati mir.
Na to, da ima glede Mercatorja vlada gluha ušesa, je opozoril tudi predsednik komisije za nadzor javnih financ, ki pravi, da na predlog komisije, naj razreši vodstvo Kad in Sod, enostavno sploh ni reagirala. Kljub temu, da je računsko sodišče ugotovilo veliko tveganje, da Kad in Sod nista prodala Mercatorja po tržni cen. Da ocen in pozivov Računskega sodišča vlada ne jemlje resno, če ji seveda ne ustrezajo, dokazuje tudi primer Janeza Podobnika, v katerem predsednik vlade enostavno čaka, da se drugi odločijo namesto njega. Morda bo čas opravil svoje. Tako kot bo morda blagodejno deloval v primerih prodaje NKBM in Slovenske industrije jekla, v katerih pristojna ministrstva, kot je videti, enostavno ignorirajo svoje nadzornike.
Finančno ministrstvo še danes ni dostavilo nekaterih dokumentov o prodaji NKBM komisiji za nadzor javnih financ, kljub temu, da je rok za to potekel že 4, januarja. Na finančnem ministrstvu enostavno pravijo, da je dokumentacije veliko in da imajo zato z njo težave. Kakor da se z njo niso ukvarjali v času prodaje. Podobno velja za primer prodaje Slovenske industrije jekla. Ministrstvo za gospodarstvo isti komisiji za nadzor javnih financ nikakor ne more dostaviti zahtevane dokumentacije, ker je gradivo, po njihovih besedah, precej obsežno. Si predstavljate, da bi takšne izgovore uporabljali tajkuni glede svojih obveznosti do države? Kaj šele, če bi si kaj takšnega drznili početi navadni državljani. Ali da bi kaj takšnega počela kakšna druga oblast.
No, oblast preiskuje tudi svoje. To da naj bi v prisluhih ob lovljenju cestnih tajkunov kriminalisti zaslišali tudi brigadirja Toneta Krkoviča in člana mariborske podjetniške dinastije Boruta Petka, vzbuja videz nepristranosti. Oba sta namreč tesna prijatelja predsednika vlade. Podobno velja za preiskavo v Intereuropi, ki jo vodi Andrej Lovšin, Janšev sopotnik in direktor vojaške tajne službe v časih, ko je na ministrstvu za obrambo potekala trgovina z orožjem. A počakajmo. Odnos do sopotnikov prvega človeka oblasti bo jasen šele čez nekaj časa. Morda gre tako ali tako samo za dimne bombice. Za naključja in zlobna natolcevanja. Morda bomo priča razpletu v stilu projekta Mercator. Vsekakor bi bil vsak drugačen epilog veliko presenečenje.
Vojna s tajkuni ni vojna s prijatelji SDS, teh namreč v njihovih vrstah - tako je dejal sam predsednik vlade – enostavno ni. Tako kot v času Janševe oblasti v njihovih vrstah ne bi smelo biti neučinkovitih tožilcev. Če jim pregon ne uspe – potem enostavno niso več njihovi tožilci. Morda nikoli tudi niso bili dovolj njihovi? Bes generalne državne tožilke Barbare Brezigar zaradi izgubljenega Oriona je razumljiv. In kazen za tožilca, ki je deloval avtonomno, pravična. Kako se je že glasil tisti slogan; kdor ni z nami …
Jani Sever
28. februar, 2008 ob 11:26
PRIMER PODOBNIK: 1. odst. 150. čl. Ustave RS pravi: ” Računsko sodišče je najvišji organ kontrole državnih računov, državnega proračuna in celotne javne porabe.”
3.odst.1.čl. zakona o računskem sodišču pa “Aktov, s katerimi računsko sodišče izvršuje svojo revizijsko pristojnost, ni dopustno izpodbijati pred sodišči niti pred
drugimi državnimi organi.”
ergo: kako se sploh lahko zgodi, da predsednik vlade, izvoljen od ljudstva, ne spoštuje zaključka računskega sodišča o razrešitvi ministra, ki po opozorilu računskega sodišča ni ukrenil potrebnega za odravo nepravilnosti?
PRIMER PENKO:
1. in 2.odst.184.čl. Zakona o kazenskem postopku pravi “Preiskovalni sodnik konča preiskavo, ko spozna, da je stanje stvari v preiskvi zadosti razjasnjeno. Po končani preiskavi pošlje preiskovalni sodnik spise državnemu tožilcu; ta mora v petnajstih dneh predlagati dopolnitev preiskave ali vložiti obtožnico ali pa izjaviti, da ostopa od pregona. ta rok sme senat na predlog državnega tožilca podaljšati.”
Penko je torej sprejel strokovno odločitev na podlagi zakona in ker je sprejel ljudem “neušečno” odločitev, vendar (kot pravi) ustrezno v preiskavi ugotovljenemu dejanskemu stanju, je sedaj letel iz skupine. Res lep primer za v bodoče, da tožilci ne bodo več razmišljali. bolj “pametno” in dosti lažje bi bilo spisati obtožnico in nato prepustiti sodišču, da odloči isto kot je bilo odločeno. Bi potem morali leteti tudi sodniki, ki so sprejeli takšno “grdo” odločitev?
Postalo je nevarno razmišljati objektivno, brez razmišljanja o posledicah …
Se s tem res lahko strinjamo?
28. februar, 2008 ob 11:42
Koliko scenaristov ima SDS zaposlenih, poleg hornyporny Šinkavca, da so sposobni upravljati hobotnico scenarijev za Big Brother Slovenijo?
28. februar, 2008 ob 11:49
http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=166305
28. februar, 2008 ob 11:57
@ medek
Enega samega, ampak ta je zelo nadarjen.
28. februar, 2008 ob 12:15
Po kakšni ceni pa je hotel Jankovič prevzeti Merkator. Smiselna bi bila primerjava med ceno Salforda in ceno ki je bila iztržena.
Če nisi z nami nisi z nami… Nude
28. februar, 2008 ob 13:11
Jebeš vsakršno sodišče ki mu predseduje Kardeljev VNUK.
Posodi denar nekomu za 20% obresti letno in boš kaznovan zaradi oderuštva, če imaš srečo pregon prevzame PENKO in boš rešen.
28. februar, 2008 ob 13:49
Columbo, predsednik raačunskega sodišča postane tisti, ki ga na predlog predsednika države (ki se voli neposredno in torej uživa podporo večine volilcev) izbere državni zbor z absolutno večino vseh poslancev, torej ne glede čigav bratranec ali vnuk je. In predsednik vlade ga mora upoštevati!!!
28. februar, 2008 ob 13:55
Jebeš potomce zločincev …
28. februar, 2008 ob 13:56
To je isto kot da bi bil Goebelsov ali Heydrichov vnuk predsednik nemškega računskega ali ustavnega sodišča. Bi bilo to v nemčiji možno?
28. februar, 2008 ob 14:02
Dokler ne bo iz sfer odločanja odstranjena zalega rdečih zločincev, brezvestnih morilcev, ki je nad lastnim narodom izvršila genocid do takrat ne bo sonca na sončni strani alp. Bo le zatohli, mračni in plesnivi Blatni Dol.
28. februar, 2008 ob 14:06
nima smisla
28. februar, 2008 ob 14:14
Hm nima … ne moreš ti men predavat o človekovih pravicah ali spoštovanju zakona dokler sam ne pometeš pred svojim pragom in procesuiraš svoje zločine … torej nima smisla.
28. februar, 2008 ob 14:37
Da res, ko bi v Sloveniji bila izvedena lustracija ob osamosvojitvi bi bilo drugače. Demokracija pa je sodelovanje vseh tako Horde kot državljanov. Edino državljani lahko s strnenjem svojih vrst onemogočimo Hordo. Z podaljšanjem mandata človeku čigar oče je iz brezna gotove smrti ušel
je rešitev, da se državljani rešimo vpliva Horde na našo domovino.
28. februar, 2008 ob 14:40
ubogi reveži. same žrtve rdečih, črnih in belih kamor pogledaš.
hm, prav imaš, res se nima smisla ubadati s travmiranci preteklosti. sedanjost je tisto kar šteje.
28. februar, 2008 ob 14:50
igor pravi: ob 14:40 - in vaš trenutek “sedanjosti” je minil, odneslo ga je v zgodovino.
28. februar, 2008 ob 15:19
Živela lustracija ! Vse bivše komuniste ven iz politike, javnih služb …
Bomo pač ostali brez treh četrtin vlade in polovice uradnikov, ampak komu to mar !
28. februar, 2008 ob 15:37
Seveda, tudi jaz sem bil pionir resda zadnja, če ne prav zadnja generacija. Pa se ne počutim pristaša Horde pa čeprav sem imel njihovo “predčlansko” izkaznico menda sem celo nekaj podpisoval, da sem Titov.
28. februar, 2008 ob 15:44
Bojim se vas, ki se na tej strani, (in seveda tudi na drugih), tako vehementno, sovražno izživljate vse povprek. Kaj lahko človek pričakuje od takih ljudi?
28. februar, 2008 ob 15:52
vdno treb,a rajo spreti in vladati!
28. februar, 2008 ob 15:55
rant na to temo
http://libertarec.blogspot.com/2008/02/bitka-za-demokracijo.html
28. februar, 2008 ob 16:20
Če je nekdo Kardeljev vnuk, ali to pomeni, da bi podlegel morebitni lustraciji? In če mečemo vse bivše komuniste iz služb, ali to pomeni da bomo ostali brez predsednika vlade, zunanjega ministra….?????
28. februar, 2008 ob 16:29
Columbo, odvisno od tega kdaj sta bila postavljena ” Goebelsov ali Heydrichov vnuk predsednik nemškega računskega ali ustavnega sodišča”.
Tu je problem. Od koga sta bila postavljena tja - ker je nacizem bil uničen leta 1945 bi danes ne bilo nič čudnega, ampak če bi po vojni nekateri (in so - kar je bilo sramotno) visoki uskužbenci mosatli tam kjer so bili pod nacizmom oz. bi jih posatvili na tisto mesto takoj po vojni, mislim, da bi se VSI Nemci uprli.
28. februar, 2008 ob 16:30
Columbo, odvisno od tega kdaj sta bila postavljena ” Goebelsov ali Heydrichov vnuk predsednik nemškega računskega ali ustavnega sodišča”.
Tu je problem. Od koga sta bila postavljena tja - ker je nacizem bil uničen leta 1945 bi danes ne bilo nič čudnega, ampak če bi po vojni nekateri (in so - kar je bilo sramotno) visoki uslužbenci ostali tam kjer so bili pod nacizmom oz. bi jih postavili na tisto mesto takoj po vojni, mislim, da bi se VSI Nemci uprli.
28. februar, 2008 ob 16:50
Groza, res. Kot da bi en od Hitlerjevih ali Mussolinijevih vnukov kar naenkrat postal poslanec in sedel v klopi parlamenta. Aja, ne.
28. februar, 2008 ob 17:25
Alessandra Mussolini, ducejeva vnukinja, je dolgoletna italjanska poslanka in že drugi mandat greje sedeže v evropskem parlamentu. Pa vsi živi in zdravi. In groza, vsi vatli so ostali celi.
28. februar, 2008 ob 18:37
1. Ali ima Alessandra možnost postati ustavna lai računska sodnica - relano ne.
2. Musolini je za svoje pizdarije plačal z glavo - Kaj pa Ribičič in Kardelj in ostala zločinska banda.
3. Gre pa za to, DA NAM DANES NIMAJO ABSOLUTNO NOBENE MORALNE PRAVICE NITI MANDATA O SPOŠTOVANJU ZAKONOV PRIDIGATI DEDIČI MORILCEV.
NAJPREJ NAJ SANKCIONIRAJO OZ. PROCESUIRAJO SVOJE - ŠELE POTEM IMAJO MORALNO OSNOVO DA SE POTEGUJEJO ZA FUNKCIJE. DO TAKRAT PA BASTA.
ZATO GRE DRAGI BRALCI.
28. februar, 2008 ob 18:47
Columbo: a ti to resno? Od kdaj je pa nedolžen kriv za zločine nekoga drugega. Krvno sorodstvo nima nobene veze. Razen če si pristaš podobnih teorij kot omenjeni Hitler, potem imaš seveda svoj prav.
28. februar, 2008 ob 19:41
columbo, kam pa kam
pa ja ne gres drugam?
doma ostani in nas brani!
ce pa kaj te moti
srecno na zaviti poti.
pa se prognoza:
ker prevec se je jezil
na ravnini je zavil
skoda ga je blo
ni znal se met hudo
kot pa je pricakoval,
v nebesih bo pristal
muđahedin?mogoce
za njim naj se ne joce..
ali pač saj je bil domač
29. februar, 2008 ob 1:11
Spet en sponzoriran.Dobr si to napisu.clap clap. Kdor ni z vami pije vodo. ;) Opažam ,da polkovnik RADIRKA-cenzor deluje.
29. februar, 2008 ob 3:16
Jansa v predvolilnih obljubah (parafraziram): “Ko pridemo na oblast, bomo kaznovali lopovsko bando, ki je v 15-letih vladavine LDS pokradla pol Slovenije.”
Jansa v prvih treh letih na oblasti: “Tile tajkuncki zgledajo se kar pohlevni in zainteresirani za sodelovanje. Dejmo najprej probat brez mecev in krvi pridobit vzvode moci, ce ne bo slo zlepa, jih pa lahko kadarkoli zasijemo.”
Zaradi te logike + lastne nesposobnosti + nekaterih drugih dejavnikov se Jansa znajde na podnu priljubljenosti, podpora vladi je rekordno nizka, tajkuni mu obracajo hrbet. Kako bo ze Jansa ubil tri muhe na en mah? Seveda, iznenada bo sprozil lov na carovnice, s katerimi je prej tri leta plodno caral. Ampak tega ljudje niso videli, saj je ta tri leta obvladoval vecino medijskega prostora.
Katere tri muhe?
- izpolnil bo predvolilne obljube
- masceval se bo tajkunom, ki so mu obrnili hrbet
- sprozil bo val odobravanja pri volilcih, ki zelijo videti krivce za svoj socialni status za resetkami
Ironija pa je, da sam v treh letih ni naredil nicesar, da bi popravil socialni polozaj teh istih volilcev, ki jih bo zdaj ocaral s kaznovanjem ‘pravih’ krivcev…
29. februar, 2008 ob 5:21
“saj je ta tri leta obvladoval vecino medijskega prostora”
Si ti na glavo padel?
29. februar, 2008 ob 12:12
Ej Columbo, ce nisi ti res en vecjih voslov kateri se kar serjejo po svetu!!! Neverjetno res, nekak sem mislil da takih goved ni vec, a ocitno se potrjuje pravilo da ima ludih i posilje rata. Sicer pa nevem od kje ti taki butasti predsodki o nasi vladi, rajs poglej kako majo fajn zrihtan pri tvojmu ocetu doma v Argentini. Kar se tice Kardeljevega vnuka bi lah vedel kar ti je ze ‘hm’ odpisal, sploh je pa nasa predraga domovina kranjska tako majhna da zal moram reci da sem verjetno se s tabo nekje v sorodu. A nekaj me le veseli, vedenje da so belogardisticnim klerofašistom kot si ti steti dnevi!! Kreten! Jaz osebno nikoli ne pisem na takih straneh ce nimam kaj pametnega za povedati a tokrat si me prevec pogrel, priporocam tudi tebi da se takih ozkoglednosti v javnosti zacnes malo vzdrzevati! Ker o tvojih postih se namrec kar govori okoli, mogoce je pa to tvoj nacin da bos ratal slaven…. Sieg heil!
29. februar, 2008 ob 14:32
krištof pravi…. Sieg heil! Ma kaj takega, ko bi krištof bil pionir bi tako ne pozdravljal
29. februar, 2008 ob 14:41
@hm: Aktov računskega sodišča ni mogoče izpodbijati na sodišču….Je že res, ampak kakšni smejo biti ti akti? Ali lahko zahtevajo zamenjavo ministra, ali pa navsezadnje kar cele vlade? Mislim, da so dečki s Šoltesom vred odgriznili več, kot lahko pogoltnejo. Zadeva Penko: Zdi se res noro, da tožilec ni našel nobenega razloga za pregon. Ali ne obstaja neko kaznivo dejanje - oderuštvo - ki se ga da preganjati? Zakaj se v tej smeri ni storilo nič, nisem slišal.
Sicer je pa pri teh stvareh tako: odvisno, na kateri strani imaš srce. Kozarec je lahko na pol prazen ali pa na pol poln.
1. marec, 2008 ob 12:57
kriptoproletarec, “Od kdaj je pa nedolžen kriv za zločine nekoga drugega” - nisem nikoli rekel kaj takega ampak, da velikokrat v zgodovini so najvišje oblasti “delegirale” in si pomagale z svojci , posebno s tistimi, ki so imeli enake poglede in tako nekateri osebe so dobila zelo pomembna mesta samo zato ker so bila v sorodstvu z “oblastjo” (glej tvoj raj Kubo, po Castru Castro, isto celo v Ameriki po Bushu Bush).
Zato ne lažimo prej, vnuk je tam ker je Kardeljev vnuk in v letu voltiev podgane morajo priti na dan - morajo namreč povrniti dolg (konec koncev je popolnoma normalno da diktatorski režim postavi svoje ljudi povsod kjer je potreba - in po 40 letih misli, da je še veliko ljudi tam ker so bili “zvesti”).
Tako ni nič čudnega če bodo nekatere veje “oblasti” delovale zelo “podgansko”.
2. marec, 2008 ob 18:29
konec, uzbujas obcutek da si slabo obvescen. ce je bilo lds/kumunajzerje/drnovsku/ropu/kucanu…itd lazje ker izhajajo iz istega lpoliticnega lonca in jim niso metali polen pod noge je pac tako. ce je jansa v resnici sposoben vendar nemore po 3 letih vladanja nic postoriti, zaradi teh in onih oz so razmere v drzavi objektivno slabe, je pac revez, ki bo prevzel nase krivdo-en jo pac bo. naj si pa najde drugo okolje-ti tut vrjetno nebi sadil kaktusov na krvavcu?jebi ga tko je prej k bos nehu svojo identiteto aplicirat na politiko bols bo zate. v zivljenju bos bol produktiven-columbo, je ocitno dojel nauk, al ga je pa totalno zamorilo?? preber si moj prejsni post.
zakaj pa jst mislim da je jansa dejansko nesposoben, zato ker ni posteku da prerivanje med kumunajzerji in klerikalci nima smisla. ni deloval spravno ampak je o vsem odlocal sam zaradi osebnih razlogov(psiholoskih ali ekonomskih, osebno mislim da ma majhnega tica-frustracija). zdej pa ma. ne sam da ga nben ne mara, folk se mu sam se smeje. da pa nebos mislu, men se osebno on kr dopade. z veseljem bi igrov fuzbal z njim sej je pomoje ful zagrizen, sam za premijeja pa ni. prej k bo posteku bols bo zanga.
3. marec, 2008 ob 13:53
Tomaz, mogoče se ti smeješ premijeju pa lahko se tut meni smeješ, ker to kar si napisal se meni zdi
kr neki. Zato le pogumno še kaj spesni.
3. marec, 2008 ob 14:24
ej pa ravn to hocm rect. zakaj bi bil ta pogovor oseben? jst upam na koalicijo pahor jansa da se enkrat konca prerivanje. dejmo se raj prerivat z anglezi,francozi,norvezani,svicarji. pol pa nam mogoce ampakres sam mogoce rata pridt iz blatnega dola. sej vem da je tezko za ene in druge sam dj no..
3. marec, 2008 ob 19:45
In kako se lahko konča prerivanje, če bi prišlo do te “velike” koalicije.
Pahor je na nekem govoru pred leti rekel Prosim, da stari člani stopijo korak nazaj in ko bodo SD pod njegovim vodstvom dobili volitve bodo pa spet prišli nazaj v “vrh”.
Način, da res pridemo iz tega “stanja” duha je močna vlada in Janša mandatar plus NSi. Pa nihče drug v vladi. Ker Desus rad vleče na svoje in se postavlja z “matildo” pa SLS, ki je pod Šrotom postala zagovornik gradbenega lobija.
V parlament pa sploh ne smejo priti Lipa (ki so se dodobra naučili hujkaštva od mojstra) pa Jelinčič ter Zares (pa kdo bi sploh volil stranko, ki se še išče preberite si Katedro in intrvju z g. Golobičem)
Sploh je neverjetno kako lahko v Sloveniji imamo stranke interesnih združenj. Kot so Desus pa nacionalisti pa stranke, ki se še iščejo kot Lipa in Zares.
Da se nekdo “premisli” in odnese s seboj izvoljen mandat je v osnovi čisto zgrešeno. Če se poslanec ne “vidi” več kot del LDS ali SNS ali katerekoli druge stranke naj vrne mandat in gre delat kar je pač počel pred izvolitvijo njegovo mesto pa naj zasede poslanec, ki ni bil neposredno izvoljen (kot se zgodi v primeru poslanca, ki nastopi ministersko funkcijo)
Tu ni “dj no” je brezveze. Po tolkem času bo pa večina že izvolila stranke, ki vztrajajo na zdravih načelih in delajo za dobro državljanov.
3. marec, 2008 ob 20:05
marjan,
zdrava nacela, jaz te razumem, mnogi te pa nebi. ce karikiram preden so se ljudje prebili skozi fevdalizem so veljala zdrava nacela fevdalizma. si imel v mislih ta “zdrava nacela”? osebno se ne strinjam z dogmaticnim stalnim nacinom zivljenja in misljenja. k sreci je ja moji strani apokalipticni jezdec razvoj, kot ga bo poimenoval vsakdo ki se boji teme in neznanega.
tezko je ziveti ce na sedanjos gledas skozi ocala preteklosti. vrjamem da te se danes boli , kar te pac boli. prej ko pa bos uvidel, da je aplikacija lastnega zivljenja na politiko zgolj breme, v tvojem primeru pa neznanski tovor, prej se ga bos osvobodil. to nedeljo ne it v cerkev ampak na sprehod in scasoma te bo sprostilo in ozivilo. pa ne da imam kaj proti religiji, sam nsi sds koalicije ne bo , jansa je komunist in fanatik. tako kot vecina desnicarjev in ostarelih komunistov. taki so za v muzej mi gremo pa naprej.
pa ne mislt da nism spostliv. avtoriteto si je potrebno zasluzit ne pa podelit, jansa je za v gol, tko bo za vse bol…
3. marec, 2008 ob 20:09
mal sm se nakonc zmotu, ljudje nefleksibilnih pogledov ki nocejo in nemorejo misliti ne morejo biti na funkcijah kjer je potrebno misliti-logicno? z svojimi nasveti in izkusnjami pa zagotavljajo skladovnico znanja, ki lahko koristi vsem. tako da udihni podiraj lastna nacela in misli.
seveda pa je to napor,
duhovnik bo rekel pol bos pa nor.
nor bo tist
k je ateist?
al pa ta
k mislt ne zna..
stekas?
3. marec, 2008 ob 21:16
He he Tomaž ne skrbi za moj “tovor”. Ti pa teško verjamem, da me razumeš- zdrava načela, jaz te razumem, če me razumeš se ne boš spuščal v “možnosti” in domneve teh zdravih načel.
Kako pa živiš ti in koliko “zajemaš” iz preteklosti torej zgodovine mi lahko sam poveš sem pa prepričan, da se “trenutka” komaj kdaj zavedaš.
Prav izborno me zabava, da me dojemaš kot nekega “sledilca” cerkve. Je res, da je to moje kulturno ozadje, ki pa zato nikakor ni zakoličeno z dogmami. Pa smatram RKC kot koristno družbeno silo.
Seveda pa nekaj stoletij nazaj z njimi nikakor nebi prišel v štric. Z ljudmi cerkve namreč, nauk pa ima lepe osnove le te osnove so bile prevzete iz starejših kultur recimo Egiptovske. Pa smo spet pri zgodovini prejšnji petek je bila na TVS2 dokumentarna oddaja Horovo oko zelo zanimima oddaja, ki dobro pretresa “uradno” zgodovino. Ampak to bi si moral sam ogledati.
Da je pa Janša pristaš Horde, le tako poimenujem politično silo, ki je bila monopolist in se trudi tudi v večstrankarskem sistemu obladovati državne sisteme, pa je zelo zgrešeno.
Tomaž, uzbujas obcutek da si slabo obvesčen, resno razglej se in pozanimaj o Janševem očetu.
Ne nebu in zemlji so stvari, ki jih oko ne vidi in uho ne sliši le srce jih sluti. Štekaš?
3. marec, 2008 ob 22:53
Marjan, slovenska pravna ureditev [proporcionalni volilni sistem] daje pogoje pod katerimi se stranke, ki se ne potegujejo za mandatarstvo, dolgorocno lahko zagotovijo svoje delovanje z zastopanjem posebnih interesov [tj. postanejo interesna zdruzenja]. Torej nad pojavom in obstojem ‘marginalnih’ strank nebi smel biti tako zacuden; jaz jih prepoznavam kot tisti element, ki dajejo slovenski politicni paradigmi posebno znacilnost-gradualizem. Vprasanje je ce je taka ureditev pravicna. Jansa je v nekoc izjavil, da bi Slovenija z vecinskim volilnim sistemom uzivala za nekaj procentov visjo rast BDP/L. Kljub temu, da je to (bila) zgolj Janezova hipoteza, tudi le-njena uresnicitev ne zagotavlja pravicnosti VVS. Res pa je, da je trenutni sistem morda slab pri ugotavljanju politicne odgovornosti.
Kar se pa tice Pahorjevih ‘poskrivancev’ pa ocitno Borutu ne pripisujes nobene kredibilnosti [v tvojih oceh, ce se ne motim, je Pahor ‘trojanski konj’] in spregledas njegov poizkus predstavitve najozjih sodelavcev ‘kabineta’ kot tvorjenja preglednosti pri vzspostavljanju izvrsilne oblasti. Moram pa dodat, da tudi sam nisem preprican v sposobnost Pahorja, da po [mozni] zmagi [ponovno] utrdi avtoriteto nad svojo stranko.
tole o slutnjah je pa khm..bl neke vrste verovanje..bl za tiste k mislt ne znajo:)
3. marec, 2008 ob 23:51
glede obvescenosti, nebi se hvalu z njo. za kontxte pogovora kjer sm jo uporabu je pa na mestu-to je mal bl odaljen pogled na sceno. zdi se mi da ce se prevec koncentriras na malenkosti spregledas velko sliko. kateri detajl je tako pomemben, da je zarad njega treba komplicirat, tako v realnosti kot v preteklosti? že realnost je tezko definirat, kaj sele preteklost? da dam primer. mislim da boga ni, so pa naravne zakonitosti, ki ustrezajo prispodobi v grobem, ti vrjetno vrjames vanj, jaz pa ne? stvari niso taksne kot se nam kazejo, se strinjam, kaj pa ti? ali se cist zares, al sam toliko kot ti ustreza? s tem mislim da si se obesil na mantro o komunajzerjih, in da edino sds in nsi lahko izboljsata stanje. pomojem je slabo, oz moglo bi bit boljse, jaz od svojih politikov pricakujem vec. in ce se je sedajsnja koalicija izkazala z nekaterimi svojimi dejanji kot nekonstruktivna/slaba (sm opisu ze prej kje vidim glavni problem) jo je pac treba zamenjat.
torej bodi bl flexibilen, priznajmo si, ogromno energije porabimo za prerekanje o 2 sv vojni. kdo bo zmogu to prestopt? prevec folka se identificira z politiko, zato mislijo, da je edina prava koalicija nsi-sds al pa kucanov klan. ubistvu pa morajo to na nek nacin prestopit. in ker ne vrjamem da bo preprost clovek to zmogel mora ta projekcija biti podana z strani politikov. torej kateri so bolj modri in se borijo za napredek slovenije in kateri so preneumni da se borijo za svoj obstanek v politiki in oblast, zaradi taksnih in drugacnih frustracij. ce pa kje pa na vodilnih polozajih potrebujemo sposobne ljudi. nekdo ki ima meje v glavi jih bo imel tudi okoli sebe. in osebno menim da se nas premije lepo identificira kot romantik-njegova realnost se ne sklada z obco in zato je v stalnem konfliktu.
jst ne govorim da je cerkev druzbeno skodliva ker so dolocene teme v zvezi z vprasljive. al pa da je kr neki ker stvari razlaga po svoje, pa se ne zmeni za drugo mnenje. kaj nej ti tuki pisem-pozanimi se o brezmadeznem spocetju, prevec bi blo izi nastevat stvari, k se ne skladajo z cerkveno projekcijo realnosti, pa kaj? zato ker podaja/prodaja(trzno) basni, ampak zaradi svojega nacina. sej se strinjam da je nauk dober(v grobem), sam nacin pa ni, saj men ne. osebno vrjamem v svobodo in odprtega duha.
torej jansa v gol in bo za use bol. folku pa povej da tko negre naprej. res bi mi blo fajn se hvalt z vrednotami kot ponos, iskrivost, originalnost, nacelnost, socialni standart. dokler pa se bomo kregal o tem in onem pa samo omogocamo da nas ostali gledajo z vrha. kaj zdej?
a ni usen kdo je mandatar,
sam da je car!
jansa pa ni
in to vejo (skor ze) vsi.
glede jansevga oceta al pa janse komunista- sej je usen a je zlezu iz jame al ni al je jansa resno mislu z prosnjo v zvezo komunistov al ni. vazn je kdo je.
4. marec, 2008 ob 9:14
Ja res politična odgovornost je na nizkem nivoju. In kaj je bilo pred leti ko smo državljani odločali o volilnem sistemu se je spoštovalo sprejeto odločitev, seveda ni ker če bi se jo bi to pomenilo očiščenje Slovenskega političnega prostora raznoraznih političnih združb.
Po prevzemu oblasti sedanje vlade je bil v Mladini intervju z Slavojem Žižkom kot odgovor na vprašanje
kaj sedaj Slavoj je napovedal formacijo novega centra moči (kasnejši prestop poslancev iz LDS v SD)
formiranje manjših političnih sil: forma “nove politike” katere glavna predostavka je da niti politika vsega ne ve :-)))) Cepitev SNS v Lipo in Jelinčiča ( Kaj oz kdo je Jelinčič pa si preberi na SSN).
Scenarij za to dogajanje je bil napisan kmalu po volitvah. Ustava in zakoni pa omogočajo le tako vlečenje državljanov za nos.
Le poglejte si koliko medijskega prostora imajo na voljo Lahovnik pa Tavževa in drugi “cepljeni” politiki
in to v brezplačniku, kot je Žurnal.
Tu sploh ni dvoma v ozadju so neverjetno visoke vsote denarja, ki je na voljo za “dokazovanje” njihovega prav, krediti bodo pa poplačani, če pridejo nazaj na oblast.
Z zadovoljstvom in nasmehom spremljam le to dogajanje, ker dobro vem da je vse to zaman.
Ljudje nimajo spomina kot akvarijske ribice pač pa se zavedajo in spominjajo.
4. marec, 2008 ob 11:44
Al abud- tole o slutnjah je pa khm..bl neke vrste verovanje..bl za tiste k mislt ne znajo:)
Goethe je tako “slutil”, namreč njegova misel je bila to.
4. marec, 2008 ob 12:21
marjan.
mogoce se motim? zdi se mi da mojega posta sploh ne komentiras?
ozadje je in bo, pogovor pa hoces zvabiti na desno/levo obtozevanje o raznoraznih skandalih? zakaj?
pravis da je nas politicni sistem slab, ker omogoca leglo komunistov? torej predlagas enopartiski nsi?
s cem pa hranis zadovolstvo in nasmeh? z realnim pogledom? vse je zaman, ali je res? ko pa ne bo vec cerkve bo pa konec sveta? resimo se trplenja gremo v nebesa? ne imeti tako zaprtega misljenja, ce se pocutis odrinjen in nerazumljen razlozi svoj pogled, vendar bodi kriticen tudi do sebe.
v prvem odgovoru si napisal ce te razumem se nebom spuscal v to, pa sm se moral. pa ne da bi bil zaliv, bil sem sproscen in razmisljujoc. vrjamem pa da sm s tem oplazil dolocene tvoje dogme kar si dozivel kot napad. vem da je tezko ce si formirana osebnost spreminjat svoje vrednote, mnogim je tezko, a ce se nebomo trudili bo use uredu samo inflacija bo rasla. pa se nekaj, vem da je klerikalnim krogom tezje saj so bolj frustrirani, zato upam na koalicijo jansa/pahor ker ce bi se onadva odlocila za spravo bi dolocena publika zgubila projekcijo lastne osebnost na politiko[100tic] usem bi razlagal da je 2sv vojna mim, obrobna stalisca bi zavzele marginalne stranke, ki pa v 4rih letih nebi imele vpliva in bi jih veliki diskvalificirali z uspehom, potem pa se nihce nebi vec hotel povezovati z 2sv. pa se to, jansa v koalicijo samo zato da se odpravi mantra o komunajzerjih. ker drugace bo to publiko povozil cas v tem obdobju bo pa samo breme za drzavo. ker pa imas priloznost da zacnes reorganizirat stalisca in jih formulirat ponovno glede na novo situacijo. pa s tem ne mislim da se odreci cerkvi ali da zacni volit golobica, sam naj v tvojem razmisljanju ne bo stalno priston EN IN INSTI ARGUMENT.
4. marec, 2008 ob 12:47
podobno kot bi ti rekel resnic je več. No pa veva, da je belo le belo in ne raznovrstni odtenki kakor si jih sam slikaš.
zatorej ne jemlji slabo če ti “mantra ni všeč.
4. marec, 2008 ob 14:09
mah kje, bilo mi je v konstruktivno spodbudo, lahko bi reku veselje.
glede bele barve, vem da nisi tako mislil:)
pa vseno spektralno gledano je vsota vseh odtenkov ravno bela barva.
samo se nekaj mi povej, ali si dozivljal moje pisanje kot osebni napad ali zgolj drugacno razmisljanje?
ni bil misljen kot osebni napad. se vedno pa(zaradi svoje omejenosti) tezko sprejmem da nekdo kontra razumskim argumentom misli posvoje.
to je velika vrednota ki ti jo da cerkev, namrec zvestoba lastnemu jazu. pa ce je se tako tuj v danasnjem svetu. -nacelnost ni kj
rima za nekoga
ki je vrjel v boga..
al pa za tega
ki bil je brez vsega
al pa kr tko
morm se sprostit
usega sm ze sit
kam naj pa grem
tega niti sam ne vem
ideja??
povn avto in pa meja
odsel bom drugam
da me nebo vec sram.
zivel bom v miru
pri svojem siru
z kruhom in vodo
razumi da je tole navdihnilo tisto moje nerazumevanje
in da te ne mislim nikamor posiljat
4. marec, 2008 ob 14:30
ja spektralno gledano, zunaj pada sneg in je bele barve. Dejstvo, resnica?
Pa, da ti odgovorim tvojega pisanja ne jemljem osebno, pisanje me zabava, jasno kažeš svoje domneve, ki pa so tebi lastne
z mano imajo nimajo opraviti.
4. marec, 2008 ob 17:09
da je sneg bele barve je za vecino kulturno pogojena resnica, ki se jo naucimo. ce pa se hocemo o barvah bolj resno pogovarjati pa se moramo zavedati ozadja in bolj neodvisne slike(pogled od dalec). jaz sem tebe spraseval po ozadju tvojih sklepov in po razlagi v zvezi z politicno sitacijo v sloveniji. Opirali pa smo se na vprasanje, kaj bo Sloveniji vec dalo blokovska delitev ali napredno misljenje. Kaj bo vec dalo je dokaj nedvomno definiran pojem. Se strinjas?
ker pa ti svojo perspektivo apliciras na politicno ureditev in svojo projekcijo preteklosti zate blagostanje slovenije pomeni nekaj drugega kot zame. Vendar ali se ne strinjas da bi bilo bolje ce bi se pridruzil mojemu konceptu in stremel k vec originalnosti, sproscenosti, navsezadnje gospodarski rasti in socialnemu standardu. Ki bo preprecil da se zajbavamo z prezivetjem in udejanjanjem nasih prirojenih potencialov. Poglej angleza kako spi v najboljsem hotelu na bledu in ima najboljsega ucitelja smucanja na Voglu, kaj takega si marsikateri slovenec ne more privosciti. Anglez pa zato ker ima bolj odgovorne in sposobne politike. Jaz sem pripravljen razumet tvoje vrednote, ti pa govoris o nsi/sds koaliciji, skregan si z realnostjo in fanaticen v zelji po pravicnosti. Irska ti je pa lahko zgled, ko narod stopi skupaj, kaj lahko doseze. Ce pa se vedno mislis da je edina ustrezna poteza nsi/sds in bos se bolj ne produktiven in zagrizen ko se ti nebo zgodilo, vas idejni vodja bo zespet bevskal kako nemore nic narediti in s tem ohromil razvoj slovenije. potem predlagam da se vsi izselite pa magar v argentino, avstralijo, islandijo ali pa ustanovite avtonomno republiko grosuple.
pa da vam od jajc kapla
kako ste hudi.kaj pa bi bila prva diplomatska misija-zahtevamo odskodnino od slovenije, ki jo je slovenski narod zagresil pred 100 leti in z njo zgradite zicnico direkt v nebesa, 4 sedo. za celo druzino
4. marec, 2008 ob 19:14
Sneg bele barve…..Poglej angleza kako spi …..zato ker ima bolj odgovorne in sposobne politike.
No, bravo prišel si do same “srži” pogovora. Koliko političnih strank je v parlamentu, kaj praviš na to da je ustavna monarhija Anglija namreč.
Dediščina tega Angleža, ki se ima tako fino je pestra zgodovina vladanja mogočna kraljevina nikdar podjarmljena (pustimo Sase in Normane z Viljemom na čelu) Vladala velikemu delu sveta, ko so Rimljani prišli tja so našli le revne in razcapane otočane, čet tisoč kasneje let pa so zavladali svetu preko svoje kolonije USA.
Dediščina sobarice na Bledu pa je 60 let vladavine Horde na podlago stoletij podjamlenja splošnega priseljevanja in odstotnosti domačega plemstva pa vendar smo imeli briljantne posameznike in ljudi ki so se tu naselili se asimilirali ter doprinesli še mnoge druge prvine v “karakter”.
Vladati pa se nismo naučili nekako so nam vedno drugi vladali. Tudi Enopartijski sistem nas ni naučil vladanja. Ker je ta enopartijski sistem bil voden sledil je ideji, ki je živela od propagande podobno kot vera, čudeži samoupravljanja in zemeljske delitve nebes, kar je moje je tudi tvoje.
Tako smo po osamosvojtvi stopili proti pravim izivom. Država ja, potrebujemo pa tiste, ki bodo vodili državo kot servis vsem državljanom. Skrbno prizadevanje za držanje koraka z razvitim svetom
Kot suveren player na svetu.
….vas idejni vodja …. tu nekje pa si se spustil na nivo, ki demonstrira tvoje čusteno počutje očitno mi želiš nekaj “dopovedati”. Pa naj bo tisto lepo tvoje zatakni svoj post za uho.
4. marec, 2008 ob 19:41
haha ze rimas,zakon.
lepo zatakni za uho-sej si tko mislu ane?
nene mas prov tist je kr neki-moj zadn odstavk.
bl je bil misljen kot sala, sej si reku neosebno. no kokr kol, pozab.
mal se mi je zdel da pa se z snegom noces razumet-sej vem kako si mislu jst sm bil pa hudomusen.
mogoce pod nivojem. nocem ti nc dopovedat, mogoce na renutke tko izpade.
glede zgornjega pisanja. in kdo ma karakter?
kdo nas bo nekam prpelu?
jansa?
dons sm bl bizi, ju3 mal pomoslm pa napisem
4. marec, 2008 ob 19:43
popravki
sej si to mislu/2vrstca
mal pomislm/zadna vrstica
4. marec, 2008 ob 19:44
To pri karakterju si zamešal jutri premisli pa potem vprašaj. Ko dones nimaš časa.
5. marec, 2008 ob 1:02
Goethe je zamislil tud Trpljenje mladega Wertherja
6. marec, 2008 ob 0:32
se vedno ne razumem po kaksni kriterijih si se na podlagi napisanega mislis da nas bodo ravno nsi in sds pripeljali do suverenega polozaja v svetu?
ne glede na kaj smo imeli in kaksen je nas karakter, je jasno kdo je kaj dosegel in kako. sicer se politicna sposobnost ne meri ekzaktno, se pa v 4letih bolj ali manj vidi kasne cilje politik zasleduje in kaj mu je pomembno. vem da bos nasel globje argumente zakaj je jansa pocel kar je pocel in kako so ga ovirali. vendar poskusaj se skoncentrirati na konstruktivn argument da je obsojanje glede 2 sv vojne ne prinese nic konstruktivnega. jasno je da je enopartiski sistem lahko najbolj uspesen sistem saj za dosego svojih ciljev ne potrebuje druzbenega konsenza in nima opozicije. tako da v tem smislu bi tudi jansa kaj zmogel, avendar za kasno ceno?
6. marec, 2008 ob 7:15
SDS izhaja iz stavke leta 87 “litostrojske stavke torej delavstva. NSi pa iz tradicionalnih vrednot.
Dosegli pa smo lahko kakršno vladavino smo imeli. Enopartijski sistem po navdihu “ideje” katere glavna podstat je “vera” v kult osebnosti in propaganda. Pa si poglej kako uspešne so tiste dežele, ki se te dogme še držijo.
6. marec, 2008 ob 17:16
glede marksisticen teorije nimam odgovora. ne poznam je niti v praksi, kaj sele teoriji.
glede tradicionalnih vrednot nsi mislim da sem se ze izjasnil. za odprtega mislecega cloveka je vsakrsna omejitev breme. prevdaren in pameten voditelj bo sposoben razviti moralo etiko in osebnost brez represije. zato mislim da cerkveni/virni ljudje v vecini niso kompetentni za uspesno vodenje drzave. v vlogah kjer se ne pojavljajo problemi zunaj njihovega polja dojemanja so lahko zelo koristni, vendar politika obravnava obco realnost na zemlji in ne v nebesih. tako pa onemogocajo razvoj v smeri ki so tuje ucbeniku ki je nastal pred 2000 leti.
pomojem bi morala drzava zagotavljati pogoje da bi kar najvec ljudi lahko izpililo svoje talente in doprinselo svoj del k razvoju v boljsi svet, ne pa se vracali nazaj v preteklost. vrjamem tudi da se tako sofisticiran/omejen clovek v primernih okoliscinah razvije primarne vrednote, ki so blizu cerkvenim. razlike vidim v nacinu, ce nekdo sam odkrije kaj je to ljubezen do bliznjega ali spostovanje ima to zanj povsem drugacen pomen kot pa ce bi ga v to prisilili se preden bi imel sposobnost dvoma in misljenja. to je pranje mozganov, ki koristi ustanovi ne pa religiji ali svetu. osebno se mi zdi motiv cerkve in janse podoben. oba se borita za obstanek. osebnost in vrednote bi se morale razvijati skozi druzben sistem in ne na represiven nacin. lep primer take ustanove je univerza ali pa gimnazija, ki imata pravilne nastavke za oblikovanje osebnosti. v praski pa je treba priznati da jim nekako ne uspeva, vprasanje vzrokov pa je sigurno zelo kompleksno.
osebno vidim korist cerkve predvsem v vzgoji ljudi, ki zaradi okoliscin(nadarjenost, druge omejitve) niso sposobni oblikovati sebe na svoboden nacin in bi se razpustili, ce nebi imeli represije.
glede janse in sds, pa a ni vseno na kaksnih temeljih so nastali ampak kako delujejo danes. na tem mestu pa se vracava ene 10 postov nazaj kjer sem opisoval njegovo osebnost. in po mojem nmnenju njegov motiv za taksno dejansko stanje kot ga ustvarja.
on je mandatar, ce mu ne uspe pripeljati drzave v objektivno boljse stanje ga je potrebno zamenjati. kako naj bi zaupal njemu ce imam tako vizijo realnosti kot sem jo opisal zgoraj. saj lahko utemeljeno vrjamem da je velik del argumentov in dejanj povezan z frustrirano publiko, ki se oklepa samo enega stalisca. to je 2sv, ki pa nobeni strani ne koristi, prvi ki bo to prestopil bo zame ustrezen mandatar, zato tudi zaupam pahorju, ker je pokazal prave namene. ker pa se zavedam da je v sloveniji polno ljudi ki pa bo z njegovo izvolitvijo zacelo misliti predvsem nekonstruktivno in bodo stanje dojemali kot nekaksno represijo in vracanje horde na oblast. to bo skodovalo vsem, tako tistim, ki se bodo trudili kaj z slovenijo narediti kot tistim, ki se bodo delovali proti lastnim in obcim interesom in blagostanju ter gnali svoje frustracije proti razvoju slovenije. zato sem tudi napisal da mislim da je najbolje ce pahor vzame v koalicijo se janso ,saj bi kljub pomankanju sposobnih ljudi v sds, in s tem otezeno delo koalicije stanje blagodejno vplivalo in pozitivno motiviralo ljudi, in v naslednjem volilnem ciklu omogocilo, sposobne in razvojno usmerjene koalicije. vprasanje pa je ce nebo stevilo ljudi ki se sevedno obremenjuje s temi temami do takrat ze mrtvo in nam bo tako ali tako nova situacija bolj naklonjena.
to pa se mi zdi najobolj pomembno.
tako politicno drzo pa je dokazal drni, zato tudi ne razumem kako ga lahko oznacujes z hordo.
6. marec, 2008 ob 18:51
Kaj je horda si poglej v kakem slovarju ali leksikonu. Jemlješ pa lahko to slabšalno ali pa pozitivno od tebe odvisno.
….opisoval njegovo osebnost… veš za take opise kar prosto po Prešernu, če pa je tak “opis” stvaren, da ne rečem objektiven, to si odgovori sam.
…objektivno boljse stanje… ja objektivno pa povej zakaj je tvoja “objektivnost” tu odsotna, si res tako izoliran, da na svoji “koži” nisi občutil nobene pozitivne spremembe (tu se lahko loviva, predlagam da si ti prebereš še kak moj post kjer sem “nedotakljivim” odpiral oči, mogoče boš pa tudi ti rekel ” tiste poceni nalepke ob registraciji, češ kaj mi mar. Pa obrazec za dohodnino kaj potem, če ga dobim po pošti zastonj pa izpolnjenega, ko pa je blo tko fino it v knjigarno in ga kupovat….)
Pa še tvoja ljuba tema zaradi katere kar pozabiš na dejstvo, da so ti Enopartijci, ki so vladali v Sloveniji
sledili “ideji” o zemeljskih nebesih in propaganda, ki je mašila lačna usta.
…glede marksisticen teorije nimam odgovora. ne poznam je niti v praksi, kaj sele teoriji…
Saj Tomaž spoznaj pa oceni presodi z objektivnega stališča, tako pa nekako vzameš v zakup idejo in kritiziraš tradicijo, ki ti je še najbolj zlovešča ker…za odprtega mislecega cloveka je vsakrsna omejitev breme…. In v čem najdeš ti popolnost tu povedanega? Povej!
2. Vojna se je začela in služila je kot orodje revolucije. Kaj je bilo prvo PIF ali OF si odgovori sam.
Kakšni ljudje ali oblast zunajsodno pobijajo in žrtvam ne dovolijo pokopa.
Sem še danes presenečen kako, da je bil tisti Enopartijski sistem tako neumen in je kot čitivo v šoli določal Antigono mar je sami niso brali. Niso vedeli kaj je poanta Sofoklejeve Antigone ta “Kreont” je bil res zaslepljen.
6. marec, 2008 ob 21:59
glede koristi in slabosti te vlade. ne kritiziram kar povprek ampak v povprecju pravim, da je njeno/njegovo delovanje kazalo bolj na osebne motive pomiritve ega, kot pa ustvarjanje dobrine. bos rekel dobro kaj pa drugi, in tukaj ti pritrdim, po mojem mnenju je vecina politikov skorumpiranih nesposobnezev. take pac imao, so pa svetle izjeme, po mojem jansa ni med nimi, a da bi se prerekala ali je ali ni tak mislim da nima smisla, saj sva se strinjala da je pri objektivnih ocenah problem. kritiko pa bi osmeril v tvoje ne komentiranje mojih kljucnih argumentov, vendar to je tvoja pravica, na katero pa si mi ze dal odgovor. zaradi problema, da ima pac lahko vsak svoj pogled pa ceprav ne predstavi svoojih argumentov sem pristas demokracije, ceprav je jasno, da lahko en voditelj naredi vec dobrega, ali vec slabega.
zato se raje posvetiva realnosti. kaksni mislis da bodo rezultati volitev?
moja predpostavka. da bo pahorju podpora padla za kasnih 5 % jansi bo zrasla za 5 %. golobic bo zrasel. sls tudi. vrata v parlament pa bodo lovili sns,lipa,desus,nsi,lds. pri teh bosta zagotovo v parlamentu nsi in desus. in kaj potem?
tudi ce jansa preseneti in zmaga volitve vrjetno ne bo uspel postati mandatar. saj bo sls sel raje v koalicijo z pahorjem kot pa janso. glede desusa in zares pa pravtako pomojem ni dvoma.
ali bo jansa konstruktiven? ali bodo pomladni volilci delavni in veseli ali bo ponovno na njih padla mrena. pocutili se bodo zatrti in tuji. v lastni domovini kar prinasa slab veter za ponovna 4 leta.
ali me sedaj razumes? ali imas proti argumente za to?
glede horde? pa povej kako jo dojemas ti? oz da te4 bolj specificno vprasam kako ocenjuje delo vlade pod drnovskovim vodstvom in njega osebno?
vojna je vedno orodje revolucije to je njen namen, vendar je vrjetno noro ocitati hitlerju komunizem? nevem ni me bilo pa saj kot pravim ali ni useno? te tvoje stavke bi ocenil itaq standardno? kaj imajo vezo z sedanjostjo in prihodnostjo in konstruktivnim dejanjem. to je pac desna frustracija? zaradi nje tudi ocenjujete to kot relavantno stvar v sedanjosti ceprav je stvar preteklosti.zakaj ne mores odpuscati, ali te k temu ne nagovarja cerkveni nauk? zavoljo sebe in ostalih?
antigona je pac del kulturne osnove kot biblija, ali tega niste brali? mogoce pa je ideja podobna, mnogi najstniki ti nebi nikoli odpustili ce bi menjal adidas in pumo? ali zato ekr sta si tako dalec ali ker so tako prepusceni zgodbi ki jo produkt nosi?
pa ne pozabljam, jugoslavija je preteklost, kaj ima opraviti z sedanjostjo. vrjetno nakazujes na mentaliteto ljudi ki jih je vzgojila? ta te moti, potem nastej komponente in povej kaj je pri njih spornega pa ne da bi te izival, sam jih ne poznam.
…Saj Tomaž spoznaj pa oceni presodi z objektivnega stališča, tako pa nekako vzameš v zakup idejo in kritiziraš tradicijo, ki ti je še najbolj zlovešča ker…za odprtega mislecega cloveka je vsakrsna omejitev breme…. In v čem najdeš ti popolnost tu povedanega? Povej!…
nevem ce te razumem, prosim razlozi.
7. marec, 2008 ob 6:41
…za odprtega mislecega cloveka je vsakrsna omejitev breme…. In v čem najdeš ti popolnost tu povedanega? Povej!… Namiguješ da ljudje ne poterbujejo zakonov ali predpisov tak človek lahko po cesti drvi čez vse omejitve saj so mu omejitve hitrosti v breme. Zakon, ki sta ga sklenila mož in žena je lahko ženi v breme, ker jo prevzame poželenje po sosedu… In zakaj bi ne ta odprto misleča žena ne šla k sosedu. Na tak ozek način gledanja na obljube, ki jih dajemo in zakonov, ki se jih držimo. lahko takoj pozabimo na kakršen koli red.
Rezultatov ne bom napovedoval. Si Si odgovoril kaj je bilo prej PIF ali OF. Odpuščat nimam česa, pa zato resnica ni nič manj pomembna.
7. marec, 2008 ob 7:24
Ojej marjan, največja zasluga te vlade je torej obrazec za dohodnino, ki nam ga pošljejo na dom, hura?
Ali mi lahko razložiš kako je lahko obrazec zastonj - ga direktor DURS po malici nekako materializira in se med potjo proti domu mimogrede ustavi, da ti ga izroči? Sicer pa v groznih starih časih obrazca za dohodnino ni bilo. In dohodnine tudi ne.
7. marec, 2008 ob 10:44
marjan.
izpadel bom kt da neki pametujem, pa vseno tocno o takih primerih z zeno sem govoril. resno, tukaj se ponovno srecata najina razlicna pogleda. prosim ce se potrudis in poskusas razumeti.
to da zena odprto razmislja je samo zacetek, in danes res le redkim uspe razviti osebnost do te stopnje, da bi delovali v skladu z vecnimi pravili, a ohranili proznost razmisljanja. na stopnji da ima cerkev in njen nauk v bistvu dobro sporocilo se strinjam. to so neke vrste definicije, ki brez razlage nimajo kaj dosti veljave, zakaj? kot prvo bi izpostavil ze sistemsko resitev spovedi, ki sama po sebi opravicjuje ne upostevanje le teh(greh,spoved). da se od ljudi ne pricakuje da bodo svoja dejanja sami kriticno vrednotili in svoja dejanja v kontekstu sitacije tudi interpretirali.
ce uzamemo za primer zeno in soseda. pozelenje je naravna stvar, zvestoba ,postenost ,cut za druzino pa so nekako lastnosti, ki presegajo telesne inpulze. vrjetno se bos strinjal da so le redki posamezniki sposobni zacutiti socloveka in imajo cut za postenost ze uirojen, ponavadi bodo vsi dokler se ne oblikujejo ali razvijejo vsi delili neke bolj “zivalske” lastnosti. cerkven vpliv bi osebno oznacil kot neke vrste cirkusko urjenje medveda. saj bo plesal po dveh nogah in razvil obcudovanja vredno motoriko, pa bo to pocel samo zaradi represije. tako se bo verna zena drzala moza zaradi nacela po postenosti, in ker bo imela obcutek krivde, ce ga prevara.
osebno pa se zavzemam za posten partnerski odnos, to postenost pa mora gojiti vsak partner zase. vedeti mora kaj mogoce kaj pa je posteno. in najlepse nakljucje zivljenja pa je da se na tak nacin dobi najvec iz razmerja. zena ki je pod prisilo je vrjetno dostikrat v drugem filmu, saj se enostavno dostikrat pocuti tujo in zapostavljeno, ali celo v nasprotju z lastnim obcutkom in intuicijo, ker pa je bil njen um zamorjen si nezna pomagati, noce se niti sprasevati o lastnih obcutkih, saj jo naj bi ta vodila v greh. edino kar lahko naredi je da pocaka da obcutek mine, zakar pa je namenjena spoved.
mislim da bi bilo bolje ce bi se posamezniki, javno zavzemali za postenost in clovecnost obenem.
tukaj pa sigurno pride do logicnega vprasanja pa bi dejansko vsi zmogli tak odnos, kasna bi bila druzba? in na tej tocki lahko samo recem, da se mi ne zdi posteno, da se nekaterim ne ponudi priloznost. ce si rojen v nesrecnem okolju bos najvrjetneje pristal v “pralnem stroju” v resnici bi imel lahko krasne potenciale pa tega nebo nihce ocenjeval ali vrednotil in ti namenil potrebne ti izive da razvijes svoje potenciale. v praksi se to dogaja predvsem v osebni domeni, ljudje visjega druzbenega razreda so svojim potomcem vedno zagotavljali ustrezne izive za njihove potenciale in posledicno dobro mesto v druzbi. ustereza jim druzbena delitev in zamorjenost in odrinjenost velike vecine preprostih ljudi.
torej potrebujemo politike, ki se bodo tega zevedali in ustvarili objektivno postene pogoje, da posamezniki razvijejo svoje potenciale in da tisti ki, zaradi raznoraznih omejitev, nivoja postenega cloveka ne bodo nikoli dosegli, vseno najdejo svoje mesto v druzbi, in niso kriminalci. to pa se doseze ravno z pravno drzavo, kjer se bi jih njihovim potrebam primerno sistemsko obravnavalo.
v tej vlogi je koristna cerkev, saj visoki ali izobrazeni sloji varujejo svoje potomce slabega vpliva, sistem pa deluje, ko zatre naklucne rojene. tak sistem pa ni posten.
kaj pa mi mar? nism tako velik clovekoljub da bi samo zaradi obce postenosti nasprotoval temu. ne politiki z cerkevnim ozadjem bodo videli nujo v cerkvenem vplivu na sistem, in bodo s tem odrekali mnoge razvojne priloznosti, ki bi svet naredile bolse. zato niso primerni za vodenje drzave. zato sam stavim na univerzitetni odprti sprasujoci duh, in tak kriterij upostevam tudi pri izbiri politikov. ki ne bodo zasleplejeni z cerkvenim naukom ampak bodo znali delovati k korist vsem.
obenem pa se je treba zadovoliti z pogledom od dalec oz povprecnim kar lahko od nekoga pricakujem. osebno se mi zdi najvecji problem v sloveniji dusevno stanje ljudi, ki prevec aplicirajo svojo osebnost na politiko in so zato splosno zamorjeni, in politik ki je najvec pozornosti namenil temu vprasanju se mi zdi na pravi poti. to pa je pahor, saj po moje, ce pa ksnih njegovih dejanj ne poznam ki bi spremenile fokus njegovih delovanj pa le povej.
7. marec, 2008 ob 17:29
Pravila obnašanja dojemaš, kot represijo. Tvoji poiskusi transformirati manjko poštenosti ljudi kot “upor proti represiji” ne ne presenečajo. Izmaknil si se odgovoru kaj je bilo prej PIF ali OF.
Greh poskušaš inštrumentalizirati kot domeno vernih, pa so stvari mnogo širše in globje kot poskšaš zajeti.
….redkim uspe razviti osebnost…. se strinjam ampak to so zgodbe, ki imajo veliko skupnega z “večnimi vrednotami”. Ob teh besedah bo morda kdo dobil krč, ker ima pač svojo tolmačenje teh vrednot seveda v povezavi z RKC le ta je komaj prebrodila pubrteto je v 21 letu in gradi kariero seveda je to tista ultimativna vrednota- kariera. Koliko uspešnih managerjev in “uspešnih” ljudi je v resnici votlih in na bližnjega gledajo kot vozniki na pešce, ki želijo prečkati cesto.
…dusevno stanje ljudi, ki prevec aplicirajo svojo osebnost na politiko in so zato splosno zamorjeni…
Veliko takih “zamorjencev” se je pojavilo po prvih in drugih volitvah v Sloveniji. ker preprosto niso mogli dojeti. Osvoboditev s pod Horde pa volitve ampak so zmagali politiki, ki so bili še kako dejavni v enopartijskem sistemu ljudje, ki so zasliševali in mučili ljudi po zaporih pa so postali njihovi svetovalci.
Tega ljudje niso mogli dojeti kako, kako mogoče.
Ko so tanki setreljali na Beli dom v Moskvi je novinar rekel. Naivno je pričakovati, da bodo ljudje ki so desetletja dolgo pošiljali druge v gulage jim kratili pravice, da bo ta silna masa ljudi odšla iz javnih položajev in političnega udejstvovanja.
To je stvarnost in resnica.
7. marec, 2008 ob 18:28
kaj misliz z PIF?
kaj mislis s tem:Tvoji poiskusi transformirati manjko poštenosti ljudi kot “upor proti represiji” ne ne presenečajo??
glede pravil, jih ni. so naravne zakonitosti z katerimi manipulira znanost. na podoben nacin mislim da bi bilo potrebno poizkati druzbena pravila in urediti sistem. s tem mislim zakone drzavo in institucije. kaj pa je narobe z zdajsnim sistemom? oz z cerkvenim sistemom ki narekuje vrednote, to da zatira meje cloveskega nagona po raziskovanju in poizkusanju. osebno se mi dopadejo razne iedje expirementiranja z lastnm telesom. to pocnejo v veliko religijah in na vec nacinov. ce nek duhovnik lahko zatre svojo spolno energijo zavoljo duhovnih idej in bolj stvarnemu obcutku boga, pa to je jasno vsakomur. ce pades z balkona narava poskrbi da spostujes tla:) tako tudi zacenjas videt pojave ce zatiras ali manipuliras na drugem podrocju. pa kaj je s tem anrobe,nic to je kultura. clovestvo je prislo dalec z takimi poizkusi in jaz jih podpiram. bolj pa bi se mi dopadlo ce bi sistem bil naravnan k temu da se stvari poizkusi ali simulira in nato doloci. ne pa da se zatira. res je da je realnost se dalec, vendar upanje ostaja.
glede odstavka ….redkim uspe razviti osebnost…. mislim da ponovno ne razumem?
glede meneđerjev, pa to so kekci ki se podijo za ovckami pa se jim se sanja ne kje je prepad.
glede ljudi ki nemorejo dojeti, tocno o tem govorim. zamera nikomur ne koristi, ne spuscam se v pogovore o tem kdo je bil kje in kako, ceprav vem da je to za marsikoga bistveno.
vendar, vrniva se na zeno, ce ugotovi da jo moz vara, ali naj ga sovrazi do konca zivljenja? kar se da hitro mora situacijo premisliti in reagirati, ce se bo z mislijo o prevari ukvarjala se 18 let bo zares tezko koga prepricala da to dela v korist moza in sebe…v razmislek. nikoli nisem rekel da se niso dogajale krivice, ampak da je treba bit mocen in razumen. ce se vam je zgodila krivica, se obrnite na ustrezne institucije, terapije ki raznorazne zablode strokovno resujejo. to bi morali narediti tudi vsi zategnjeni komunisti ki za svoje trditve ne najdejo argumentov.
prva pesmca za frustrirane:
je pac tako, ko dere se nekdo
ko ne ve zakaj, rad bi sel nazaj..
k ne ve kako, bi blo spet lepo.
v maminem narocju
tekal po pobocju..
skos bi se igral,
tut ce hodit nebi znal
3krat dnevno bi sesal
zvecer od veselja spal.
za molitvenike zive
ki se bojijo nive..
kaj pa mu ni vsec
da je tako klecec
saj je kot otrok
ali nima nog?
da bi hodil na okoli
in se ne boril z mazolji..
za plesave na obroke
ce niso sexal do poroke
ko pa velik je postal
in z zastavo plapolal
je bil pomemben moz
varovano gledal portoroz
kjer ljudje so stali
in ga obcudovali
jansa junak tak ni usak
7. marec, 2008 ob 18:51
aja. skos k pisem take rimaste zajbancije mi je bet k pomislm na tiste k jim je ze itak bet. dej mi povej kako naprej?
to da me ksne stvari razjezijo in pol dobim inspiracijo sicer ne opravicuje mojega pocetja.
sicer zdej k sm se enkrat prebral mislm da morm mal vec ulozit da bo zares smesn-upam da se zasmejis in vids da se lahko smejis tut tisti stvari k jo drgac jemljes smrtno resno.
prva pesmca za frustrirane:
ko deres se glasno,
se sam ne ves kako
ti v resnici je hudo.
a imel bi se lepo…
v maminem narocju,
bi tekal po pobocju.
se z srnico igral,
tut ce hodit nebi znal.
za molitvenike zive
ki se bojijo nive..
kaj pa mu ni vsec
da je tako klecec
saj je kot otrok
ali nima nog?
se po kolenih vala
to je prava stala.
raje se ozri okoli
naj ne skrbijo te mazoli
za plesave na obroke,
iz tega kruha nebo moke
ko pa velik je postal,
rad zastavo plapolal
bi bil pomemben moz
ki vzravnano gleda portoroz
ljudje pa bi kar stali
s prstom nan kazali
politik on je tak
on je janez THE junak.
7. marec, 2008 ob 19:59
naravne zakonitosti z katerimi manipulira znanost. Ahm, že kdaj slišal za akupunkturo, fancoskim znanstvenikom je uspelo z posebnimi tehničnimi napravami potrditi in fizično dokazati obstoj meridianov v človeškem telesu. Kitajci so le to prakticirali že več kot 5000 let.
Znanost manipulira oz “vesolje” manipulira z nami in našim mišlenjem, da se da “vse” zračunati ali povedati. Resnica je, da je človek energetska sonda vesolja, katere smisel je “ozavestiti” in doživeti neverjeten svet. Do neke mere človek živi in doživlja svoja čustva, kar je tisto kar proizvedejo naši možgani iz materialnega goriva torej hrane v popolnoma novo obliko energije- čustva. ( Matter follows mind A. Einstein)
7. marec, 2008 ob 20:21
ej model kera scena..
taka,.. od mtke mena
k naenkrat se ji zdi
pa fak to pa nis vec ti??
ampak en falot
od nekje drugot:)
jah no lepo da si dodal svoj spekter v pogovor:) osebno me ne inspirira. mogoce si spregledal pridevnik uradna znanost:) pogovor je sicer baziral na drugi temi. pa vseno, kakrsna koli teorija tudi ta ki jo ti opisjes se lahko ineresantna, ce temeli na razmisljujocem umu in radovednosti. zakaj pa me ne zanima? ker nism se v stanju ko bi potreboval razlago zakaj je smotrno obesiti hlace na obesalnik in se prepuscati udobju vijolcno zelene halje.
thats just me..
7. marec, 2008 ob 20:21
Sam jemlješ smrtno resno, če te to privede do “rimastih zajebancij” se mi ne zdijo smešne, morda malo zabavne pa glavno, da si sam “olajšan navdiha”.
Naravne zakonitosti so zelo zmuzljive, čeprav so dejstvo. Vsak od naju prihaja iz drugačnega okolja ne bom ti pravil o svojem in tudi tvoje me ne zanima.
Da pravil ni misliš sam, so pravila med ljudmi in so pravila “za” ljudi s tem “za” mislim na “človeško dediščino” nekaj kar nam je vsem skupnega vsem rasam kot kri ali pa sposobnost novorojenčkov, da plavajo. O tej dediščini se v “New Age” veliko govori.
7. marec, 2008 ob 20:25
Ahaha, napaka.
7. marec, 2008 ob 20:42
new age je ze spet poglavje zase. rad bi ostal stvaren in govoril o sistemu. njegvih prednostih in slabostih in posledicah ki se jih da jasno predvideti z malo umnega napora.
hehe malo zabavne, fino:)
so naravna in intelektalna/idejna pravila, seveda kot bi Trot rekel, se zdruzujejo ravno v nasi volji, umu, vernik bi rekel dusi eskim pa fusi(sala). besede in misli so povezave med stvarnim in idejnim, zaznave stvarnega so odvisne od stanja idejnega, use res. in idejno vpliva na stvarno kot stvarno na idejno.
mislim da smo temo izcrpali, ce pa ti na pamet se kj iz zgoraj omenjene teme pa kr dopis. ce si se saj malo nakremzil ob ksni rimi, in ce se bos se kdaj spomnu na enga mudela k resne stvari gleda mal bl postrani(vids izdajam svoje karakterne lastnosti)-skiljo sm. no kokr kol marjan uzivi
pa upam da je zgolj napaka tale marja, in da nisi dejansko padu iz hlac.
lepo je da kljub temu da misliva/piseva drugace
imava oba se oblecene hlace
da stresel bi nas kdo iz njih
upam da je zgolj navdih
to je car demokracije in znanosti/tehnike, ki mora po mojem mnenju biti podvrzena se vecji kritiki kot ostala podrocja.
pis bradr
7. marec, 2008 ob 20:57
ok, :-) dobra rima. Vse dobro.