Grimsove neresnice
27. februar 2008 ob 15:48 | Vest |Na včerajšnjo izjavo Branka Grimsa, poslanca Slovenske demokratske stranke, so se odzvali posameznice, posamezniki in nevladne organizacije, ki pozivajo predstavnike oblasti, naj prenehajo zavajati slovensko javnost s širjenjem neresnic v zvezi z izbrisanimi prebivalci Slovenije. Trdijo, da predlagani ustavni zakon niti v enem od svojih desetih členov ne ustreza zahtevam odločbe Ustavnega sodišča iz leta 2003, temveč je z njo v popolnem nasprotju.
Protest izbrisanih pred Državnim zborom Foto: Denis Sarkić/VEST
Spodaj podpisane posameznice, posamezniki in nevladne organizacije pozivamo predstavnike oblasti, naj nemudoma prenehajo zavajati slovensko javnost s širjenjem neresnic v zvezi z izbrisanimi prebivalci Slovenije. Predlagani ustavni zakon niti v enem od svojih desetih členov ne ustreza zahtevam odločbe Ustavnega sodišča iz leta 2003, temveč je z njo v popolnem nasprotju. Iz tega izhaja, da je poglavitni namen ustavnega zakona obiti odločbo Ustavnega sodišča. Oblasti bi problem izbrisa lahko enostavno rešile z navadnim zakonom, ki bi dosledno izvedel odločbo Ustavnega sodišča in ki bi bil obenem sprejemljiv za izbrisane. V tem primeru se oblastem ne bi bilo treba bati, ali bo ta zakon kdo izpodbijal na Ustavnem sodišču. In prav zato, ker vedo, da bi bil navadni zakon znova pod presojo ustavnosti, predlagajo ustavni zakon. Vendar opozarjamo, da če ustavni zakon uredi materijo, ki po svoji naravi ni ustavna (kot je to v primeru izbrisanih), potem se Ustavno sodišče lahko odloči za presojo. S predlogom ustavnega zakona oblasti zgolj kupujejo čas, saj vedo, da v Državnem zboru ne bo zagotovljena potrebna dvotretjinska večina, ter ustvarjajo razmere, v katerih bi lahko za nesprejem ustavnega zakona obtožile tiste stranke, ki ne bodo sodelovale pri zagotovitvi potrebne večine.
Najbolj zaskrbljujoče je, da g. Grims kljub številnim odločitvam Ustavnega sodišča in številnim ugotovitvam mednarodnih organizacij še vedno ne ve, da je bil izbris že zdavnaj razglašen za neustaven in nezakonit ukrep, zato njega in ostale zagovornike predlaganega ustavnega zakona pozivamo, da si pozorno preberejo vsaj obe najpomembnejši odločbi Ustavnega sodišča iz leta 1999 in 2003 ter poročila odborov Združenih narodov, Sveta Evrope, Evropskega odbora proti rasizmu in ksenofobiji in Amnesty International. Vse prebivalce Slovenije pa obveščamo, da je bil izbris izvršen na podlagi skrivnega internega navodila Ministrstva za notranje zadeve z dne 4.6.1992 (ne zakona in ne podzakonskega akta, ki bi bil javno objavljen!), ki ga je podpisal tedanji minister Igor Bavčar. V njem upravnim organom nalaga, da je potrebno odmisliti pridobljene pravice – torej tiste pravice, ki so jih osebe iz drugih republik že pridobile na osnovi prijave stalnega prebivališča v Sloveniji.
Javni oglasi, o katerih govori g. Grims, so bila obvestila v medijih o tem, da osebe iz drugih republik lahko v šestih mesecih zaprosijo za državljanstvo Republike Slovenije. Ta obvestila kot tudi zakonodaja iz tistega časa pa niso vključevala informacije, da bodo stalni prebivalci, če ne bodo pridobili državljanstva, izgubili vse do tedaj pridobljene pravice. O tem pa Grims vztrajno molči!
27. februar, 2008 ob 17:02
Kje pa je seznam posameznic, posameznikov in nevladnih organizacij?
27. februar, 2008 ob 17:14
Krivic hudo zavaja slo- in svetovno javnost s številom kako ob slo-osamosvojitvi v slo živečih Neslovencev, tako s številom Izbrisanih.
Kdo je in na kateri zakoniti podlagi štel v slo živeče Neslovence, brez da bi ti o namenu tega štetja bili obveščeni? Število tedaj v slo živečih Neslovencev je veliko večje, kot to umazana politika javost zavaja in, sicer: najmanj za toliko večje, koliko jih manjka v krivičevem lažnem 18.305-številu resničnem pa ca 130.000.
Število Izbrisanih iz slo-RSP je dokazivo le z verodostojnimi seznami Izbrisanih vseh slo-Upravnih Enot, a prav to uradno zahtevo Izbrisanih je krivic, kot pravni (sicer popolnoma lažni) zastopnik DIPS-društva Izbrisanih, vztrajno trdovratno zavračal. Za slo-izbris-zločince je podlo zavajajoč Izbrisane lažno igral dobrotnika. In prav to je največji slo-žločin.
27. februar, 2008 ob 19:11
Da se vam še vedno ljubi ukvarjat z Brankom Grimsem. Ojej :)
27. februar, 2008 ob 22:23
Grims in Jambrek sta res prečudovit par.
28. februar, 2008 ob 7:26
še eden, ki ga je fotr dojil…
28. februar, 2008 ob 8:39
Naj mi nekdo pojasni, zakaj ustavni zakon za rešitev “izbrisanih” ni v redu. Če bi omenjeni izbrisani res želeli rešitev, potem bi podprli ustavni zakon. Ocenjujem, da sedaj izbrisani špekulirajo, kot so špekulirali, ko je bila Slovenija napadena. Drugega ne morem reči. Res pa je, da mi zadeve niso zadosti poznane. Poznam pa tipe iz ” juge”, ki so ob napadu na Slovenijo pričakovali, da bodo prevzeli oblast in odkrito sodelovali z jugoslovanskim okupatorjem. Verjeli so, da bo Slovenija pokleknila in da bodo oni glavni v Sloveniji. Zadeve so se obrnile, zdaj pa razočaranje, ker niso želeli biti slovenski državljani. Sledi izsiljevenje, tudi z mednarodnimi institucijami.
Ne vem v čem je greh Grimsa ? Saj on ne izsiljuje.
28. februar, 2008 ob 8:55
Mene zanima, kakšna je nacionalna struktura izbrisanih. Tega podatka namreč nisem nikjer zasledil.
28. februar, 2008 ob 9:14
Peter:
Vse, kar je tebi za pojasniti je, da nimaš nobenega pojma o slo-zločinskem izbrisu in Izbrisanima, zato se ne pleti, kjer ti neseznanjenem ni mesto. Ko boš voljen in sposoben razumeti to tukaj v nadaljevanju se seznanjen oglasi. Lahko tudi zahtevaš dodatna pojasnila, ko boš dojel grims-zločinstvo.
SLO-IZBRIS-ZLOČIN 26.02.1992
Upravno-administrativno je SFRJ bila vzorno urejena in je do njenega rušenja celotno prebivalstvo bilo urejeno evidentirano in vodeno tako, da je vsak prebivalec v SFRJ mogel imeti le eno stalno prebivališče, ki ga je lahko neovirano poljubno spreminjal. Vendar je ob spremembi stalnega bivališča, pred odjavo predhodnega, moral uradno dokumentirati naslednje stalno prebivališče, da bi državni upravi za njegovo ali državno potrebo bil dosegljiv. Eventualno začasno bivališče je moralo biti prijavljeno upravi stalnega bivališča, tudi začasno in daljše bivanje v tujini je zaradi evidence in dosegljivosti moralo biti prijavljeno upravi stalnega bivališča.
Odjava stalnega bivališča brez prijave novega sploh ni bila možna, saj bi se lahko posameznik izmuznil obveznostim, na pr.: sodišču, vojski,…, ali dvignil kak večji kredit in zabrisal svojo sled.
26. februarja 1992 izbrisani stalni prebivalci RS smo torej bili izbrisani iz svojega EDINEGA stalnega prebivališča, ki smo ga imeli LE! v sloveniji, saj kakega drugega stalnega prebivališča sploh ni bilo možno imeti. In to je slo-upravna oblast nedvomno dobro vedela, ter zato ni smela nikogar izbrisati iz RSP pred URADNO DOKUMENTIRANO prijavo na drugo stalno prebivališče.
Torej je popolnoma zavestno in namerno storjen genocidni izbris-zločin.
Še več: Izbrisanima so na divjaško najbrutalnejše načine odvzete osebne izkaznice, prepustnice, vozniška dovoljenja in drugi osebni dokumenti, s čimer nam je bila preprečena svoboda gibanja. Tako tisti, ki so imeli posojila niso mogli vsaj od slo-dolgov zbežati, ter smo državi ostali, čeprav na izbrisanih naslovih, še vedno dosegljivi za guljenje z davki, RTV-prispevki in za podobne dajatve, toda za kakršna koli uradna obvestila, kot je predvsem obvestilo o izbrisu iz RSP, za slo-upravno oblast nismo več obstajali.
Izbrisani smo bili (RAZEN PERVERZNO v sloveniji za stalno prijavljenih kakih 500 RESNIČNIH(!) TUJIH državljanov, ki sploh niso zaprosili za slo-državljanstvo) po zloglasnem zakonu za tujce enostransko z enkratnim izbris-aktom, nikoli o izbrisu obveščeni, kot TUJI državljani brez kakršnih koli dokazov o tujih državljanstvih, in ne LE! Krivic-lažnih in vsej javnosti brutalno vsiljenih 18.305, ampak mnoge deset-tisoče več.
In končno nehajte že perverzno v vseh javnih medijih trobiti, da Izbrisani nismo oddali vloge za slo-državljanstvo, kar je v večini primerov zločinska, javnost-zavajajoča, laž politikov-izbris-zločincev, ter kako si nismo uredili status, ki smo ga imeli urejenega prav tako kot vi, ki o tem po Internetu in drugih javnih medijih javnost-zavajajoče šovinistično-zločinsko trobite.
Zaradi zločinsko-politične potrebe, da bi vsa slo-javnost zasovražila Srbe, poleg zločinsko-manipulativnega zavajanja slo-javnosti z lažnimi letalskimi preplahi in zaklonišči, je leta 1990/1991 mesece-dolgo po ves dan na vseh slo-radio-oddajnikih slo-Muppet-Show-skupina zločinsko-manipulativno grmela: »Srbe na vrbe!«, »Srbe na vrbe!«. In ko je to že šestdesetič slišal tudi še tako plemeniti slovenec, je ta svojo plemenitost opustil in tudi sam rekel: Pa dobro, potem: »Srbe na vrbe!«.
Po tem tako uspelem »Srbe na vrbe!«-nenehno-ponavljanje-modelu je tudi nekdanji ustavni sodnik, tone-jerovškov pajdaš v kovanju zločinskega izbris-zakona, Matevž Krivic, uporabil isti ponavljanje-model in, se je okrog 20-članskem društvu Izbrisanih, DIPSu, na najbolj podel zločinski način lažno nastavil, zlasti protipravno VSEM Izbrisanima, za pravnega zastopnika, da bi, najverjetneje po nalogu slo-države, zavajajoč predvsem zunanjo javnost, drastično znižal resnično število Izbrisanih. Zato je povsod, kjer smo ga lahko videli in slišali, vztrajno ponavljal 18.305-številko in povsod natikal 18.305-plakat. A 26.2.2003 zahtevo Izbrisanih, da bi kot pravni zastopnik na podlagi od Izbrisanih predloženega obrazca, ki ga je takoj izničil, od vseh slo-upravnih enot uradno zahteval sezname Izbrisanih, je vztrajno energično z vsemi smrdljivimi argumenti zavračal.
21.7.2003 Gospod Matevž Krivic, pravni »zastopnik« DIPSa,
mnogo člankov smo IZBRISANI prebrali, kjer se brezhibno zavzemate za naše pravice, ter brez »dlake na jeziku« ukazujete na protipravnost države do nas. Že trinajsto leto trajajoč hudi fašistični odnos države in seveda mase posameznikov do nas, v naši zavesti skoraj da ne dovoli verjeti v možnost, da bi kak slovenec nama izbrisanima želel kaj dobrega. Ko beremo vaše članke, se seveda sprašujemo, zakaj ste do tolike natančnosti pravični do nas. Nek nezadosten odgovor na to vprašanje si sami najdemo v tem, da vam vaša sodniška stroka ne dovoli nepravičnost. No to je ko gre za vaše pisanje, katero kot dokazno gradivo ostaja.
Ko pa gre za vaše govorjenje o naši zadevi, je, odvisno od okoliščin, nekaj drugače. Pred javnimi mikrofoni in kamerami ste živa pravičnost in brezhibna strokovnost. Toda v naši družbi na sestankih in drugje ste povsem druga oseba. S svojimi stališči nihate iz ene v drugo skrajnost. »Pozabljate« kaj ste že trdil in zastopal, ter trdite in zastopate povsem nasprotno. Državne zločince-izvršitelje ne dovolite okrivljati, branite jih, da so zločine zakrivili iz (Bog vam, kot ustavnemu sodniku, pomagaj) nevednosti. O tožbi države, povsem ignorirajoč že obstoječo, že v eni uri nekaj krat spremenite svoje stališče, da jo je treba nasloviti v paketu, drugič pa posamezno. Pri tem pa se nočete zavedati dejstva, da za ogromne tisoče posamičnih tožb (pri ogromnih sodnih zaostankih) država nima zakonitih kapacitet -odvetnikov, sodnikov, časa!!!!!!,…-, ter take tožbe že v startu žrtvam izbrisa, ki že masovno umirajo, ne zagotavljajo zakonito odškodninsko pravico.
Vaša dejanja:
Poleg dejstva, da že obstoječo tožbo ignorirate, a bi jo kot pravni zastopnik morali podpreti in strokovno dodelati, o tožbi države za naslednjih nekaj let sploh ne sanjate, nočete se zavedati, da je nama izbrisanima le odškodnina edino kar še šteje. Nas izbrisane, ki se zavedamo povzročenih nam krivic in škode, penetrantno in izrazito intenzivno omalovažujete, da nimamo pojma o pravu. Vaše »pravo« nam do slej niti tožbe ne obljublja, ki je še edina pot k popravi krivic. Saj država energično in vztrajno zanika storjene nam krivice. Od mnogih nas izbrisanih velikodušno in mnogo obljubljajoče zahtevate akte o naših zgodbah, nato pa za vednost »pozabite« da so akti pri vas, kar nam vsiljuje sum, da akte zbirate za povsem druge, nasprotnikom potrebne, namene. O Strassburgu, namesto da celega preteklega desetletja intenzivno pišete, le govorite, čakate da Gil Robles pride v slovenijo, da bi mu procvilili drobiž resnice. Pri dejstvu da se dobro zavedate in se s tem tudi strinjate, da je nad nama izbrisanima izveden hudi sistematični zločin proti nedolžnemu človeštvu, že trinajsto leto ne veste za obstoj in namen Haaga, ki je za pravno podkovane kot ste vi, pravi naslov, a vi se mu vztrajno izogibate. Za sabo na sestanke DIPSa vlečete osebe, ki jim sovraštvo do nas izbrisanih kar pršči iz obraza, a prikrite z lažno masko, da prostovoljno delajo za nas (tista, ki se je v Ljubljani vsiljivo in ponovno hotela tepsti). Na sestanku DIPSa brez kakršnega koli pojasnila samovoljno ukinjate območne sekretarje in izbrisane podpredsednike, ki vam niso po volji. Okrog sebe v vodstvo DIPSa samovoljno postavljate funkcionarje, ki niso izbrisani. Vse to kaže na vaše delovanje, ki nam grozi z neuspehom in minimiziranjem naših pravic. Z vašim čakanjem na neke nove, povsem nepotrebne, zakone še posebej podkrepljujete naš sum v vašo nam-dobronamernost, ker se s tem čakanjem obnašate, kot da doslej ne obstajajo zakoni za kaznovanje zločinov in poravnavo odškodnin.
Prosimo vas, zavedajte se, da ste si naše mnenje o vas s svojim takim in drugačnim delovanjem ustvarili sami.
Ja gospod Krivic, zdaj ko ste to prebral, vam seveda ni vse po volji. Tudi mi sami se sprašujemo, če smo tukaj do vas krivični. Ali se morda motimo v našem razumevanju vašega delovanja. Želeli bi si, da se močno motimo, a na vas je, da nas v našo zmoto prepričate. Kako? Peki naj pečejo svoj kruh, zdravniki naj zdravijo svoje bolnike, novinarji naj pišejo članke in objavljajo zgodbe, a vas pravnika, sodnika, za našo zadevo pogrešamo na sodiščih: okrožnem, vrhovnem, haaškem, mednarodnem, . . ., a prav tam vas nikakor ni, mi pa čakajoč na nepotrebne zakone, ki nas bodo prikrajšali za naše pravice, še vedno trpimo.
DIPS obala
Po izbris-zločinu od janše, peterleta, grimsa in mnogih drugih izbris-zločincev prek javnih medijev najhujše zavajanje domače in tuje javnosti, da smo bili izbrisani zato, ker naj bi bili proti slo-osamosvojitvi, je neizpodbitni dokaz najhujšega kršenja demokratične pravice do svobodne politične opredelitve, ki dobesedno pomeni: ALI BOSTE SE POLITIČNO OPREDELILI za slo-osamosvojitev, ALI BOSTE IZGNANI! In! je ta najhujša načelo demokracije kršeča politična prisila pred slo-osamosvojitvenim plebiscitom zločinski-preventivno bila vsem zamolčana.
Vendar ni bilo povsem tako, in je resnica povsem drugačna: Slo-izbris-zločincem je šlo za genocidno iztrebitev vseh njim nepomembnih SFRJ-Neslovencev, ne glede na njihovo politično opredelitev in plebiscit-da-odziv, in to predvsem zaradi slo-perverznega sovraštva Srbohrvaščine, ki so jo SFRJ-Neslovenci uporabljali kot visoko-urejen in seveda kot svoj jezik rajši kot tujo jim, defektno in grobo-nedorečeno, torej nižje-vredno, njim v SFRJ-razmerah neuporabno, slovenščino (nižje-vredno tudi zaradi v primerjavi s Srbohrvaščino nizkega števila slo-govorečih, posebej pa zaradi zanemarljivega števila pravilno slo-govorečih). Da! Slovenščina kot slo-teroristično orožje za genocid nad uporabniki Neslovenščine (vztrajni terorizem še vedno, tudi danes; poglejte na stotisoče Internet-strani brutalnega slovenščina-terorizma). Poglejte ta Internet-izrezek:
» Ljudima, ponavljam: LJUDIMA, je jezik sredstvo, alat, za sporazumevanje, te ga koriste tako, da SLOBODIM DEMOKRATSKIM izborom vrste tog alata, jezika, ostvare najbolji proizvod, sporazum. „DAMJANKU“ i njemu sličnima, je NJIHOV jezik šovonističko terorističko oružje, kojim, kako to „DAMJANKO“, pridružujući se tonetu jerovšku, objašnjava: „Eden od razlogov osamosvojive Slovenije“, osamosvojitveno genicidno čiste teritoriju od drugačije govorećih, ako, razumivo, ti drugačije govoreći nisu neki amerikanci i slični debelodžepi, koji se za prljave interese prljavim slovencima dozvoljavaju guliti. Dakle „DAMJANKU“ i sličnima neide za problem sporazumevanja, nego za šovinistički teror nad Neslovenački-govorečima: „Moraš govoriti naš jezik i, u našem društvu, u NAŠOJ slo-demokraciji, zaboraviti svoj, nama smrdljiv!.“
Beseda „morda“ v „DAMJANKOVEM“: “Oslovščino pa se MORDA govori v tovarniških dvoranah v Stugartu, obmejnih krajih na Hrvaškem, ki mejijo na Belo Krajino, ne pa v Sloveniji.“ nikakor ne more izničiti neizpodbitno dejstvo, da „DAMJANKO“ s svojo „Oslovščino“ hudo, kazensko odgovorno, žali tovarniške delavce v Stuttgartu in precizno ciljano HR-prebivalce ob meji Bele Krajine. Taka zavestna in namerna fašistično-šovinistična žalitev težko izziva. Zato naj „DAMJANKA“ spomnim na PRAVO resnico: Take „Oslovščine“, ki jo „DAMJANKO“ v svoji gnili glavi imenuje v stuttgartskih tovarnah, je slovenščina prepolna že iz avstrijskih hlevov. „Debil si“ je nekdo v prejšnjih komentarjih že navedel. Jaz bi le preciziral: fašistično duševni. «
Poglejte se v to ogledalo:
Koliko se sami imate za pametne in s to svojo slo-perverzno pametnostjo trpinčite ves svet okrog sebe „Toliko let si v sloveniji, pa še vedno ne znaš slovensko!“, pa s to svojo „pametjo“ niste sposobni razumeti, da dokler boste komerkoli brutalno vsiljevali to svojo samo-prehvaljeno slovenščino, bodo ti to brutalno vsiljevano jim slovenščino in, tudi vas tako „prepametne“ a ne-urazumne, sovražili.
Nehote priznana resnica o slo-izbris-zločinu:
Tone Jerovšek, nekdanji ustavni sodnik, soavtor temeljne ustavne listine o samostojnosti in neodvisnosti slovenije, novembra 2006 javno na SLOTV1:
»Ta člen, ki smo ga napisali izrazito pravilno, je pa povedal, seveda, da se bo moral vsak od teh odločiti, ali želi postati slovenski državljan, ali želi ostati tujec, ali želi ostati tud kot tujec, ki ima prebivanje začasno ali trajno, ali pa nič od tega.«
Do tu bi še nekak bilo sprejemljivo, če bi le v tem členu določili tudi način odločanja posameznika in čas, in seveda ta člen tudi pravočasno in jasno javno objavili, a tega preventivno izogibu škodovanja plebiscitu podlo in zločinski ni bilo, kar je javnosti vztrajno zamolčevano.
A ključno jerovškovo zlo je naslednje:
»Najbolj perfidno in politično oporečno dejanje bi bilo, če bi jih kar razglasili za državljane republike slovenije. Saj vemo, da cel svet je najbolj neugodno in nezadovoljno spremljal države, ki so od posamezne populacije dele razglasile za svoje državljane. In mislim, da smo ravnali zelo korektno.«
In seveda, s tem je nehote razkril pravo resnico o izbrisu.
Tone je dolžan le še odgovorno pojasniti: katere so te države, »ki so posamezne dele populacije razglasile za svoje državljane«, in kdo je v celem svetu »najbolj neugodno spremljal« te države, »ki so …«, ter v kateri obliki so kakorkoli učinkovale te »neugodnosti« na te države, da bi se jih slovenija z tem »izrazito pravilnim členom« za ceno množičnih življenjsko usodnih nepopravljivih tragedij graditeljev slovenije in teh družin načrtovano izognila, ter seveda: kdo so to »jih«, za katere je bil potreben ta »izrazito pravilni člen«, če je itak »vsak od teh« lahko po »želji« sam odločal.
Torej je izbris bil genocidno-zločinsko ciljno načrtovan.
To gradivo obvezuje naslovnika, vas, da takoj ukrepate tako, da na podlagi demokracije in pravne države obvežete odgovorne slo-politike, predvsem peterleta in janšo, ki sta nas največ v javnih medijih zločinsko-lažno blatila (imamo VSE! dokazi-video-posnetke), da to neizpodbitno resnico o slo-izbris-zločinu, zaradi katerega smo namesto njih zločincev prisiljeni se sramovati mi žrtve, v javnih medijih tako dolgo ponavljajo, dokler z nas ne sperejo blato, ki so ga s svojimi politično-buldožerskimi jeziki zločinsko nametali na nas, zaradi česar so nam tudi sorodniki in prijatelji za vedno obrnili hrbet in, dokler še zadnji zmanipulirani zavedenec ne spremeni svoj ponižujoč-nas pogled na nas Izbrisane.
slo-Izbrisani
jutri_pa_res:
Iz tvojega komentarja ni videti, da si komentirano gradivo o slo-izbris-zločinu razumel. Morda ga nisi hotel razumeti, kot mnogi slo-politiki in masa slo-drugih, ki si je dovolila v sebe nespoštujočo pamet vsiliti politične izbris-laži.
Svetujem, za upravičenost komentiranja slo-izbris-zločina, še enkrat prebrati SLO-IZBRIS-ZLOČIN, saj ne gra za nobeno državljanstvo, s katerim skrivaš slo-zločin, ampak za STALNO BIVALIŠČE, ki so ga Izbrisani imeli popolnoma urejenega. In ne več nakladati o državljansvu, saj je v gradivu pojasnjen ne-izbris okrog 500 pravih tujih državljanov, ki nasprotno od VEČINE Izbrisanih, sploh niso zaprosili za slo-državljanstvo. In da ne ponavljam, da Izbrisanima pred 26.2.1992 enostransko-in-enkratno-aktnim izbris-zločinom z ničimer ni bilo dokumentirano zakonitem izbrisu nujno potrebno tuje državljanstvo.
28. februar, 2008 ob 10:24
Janko, ko sem prebral tvoje dolgo sporočilo, ki sem ga razmel kot napad na mene, ker sem se vpraševal, zakaj ustavni zakon ni v redu, mi je vse jasno. Mislim, da s tako agresijo ne boste uspeli. Manjkajo argumenti in trezni razum. Ne pa sprevržena čustva.
28. februar, 2008 ob 12:13
Peter:
Hvala, da si se dokaj vljudno odzval na moj zgoraj odgovor tebi. Moram pa ti ponovno dati na znanje, da zadeve, ali ne razumeš, ali jo nmočeš razumeti. Zato tukaj priložim še Izbrisani-gradiva:
28. februar, 2008 ob 12:17
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
ne, niste v zmoti, ko trdite, da je slovenija slovensko ozemlje slovenskega naroda, kateri nad drugimi slo-prebivalci slo-ozemlja ima nad-pravice. Na podlagi te vaše sebi prikrojene in kar uzakonjene trditve zavest-no kršite, ne le mednarodno, tem več tudi lastno ustavno zakonodajo o človekovih pravicah.
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
pojem »slovenija« je sporazumno s drugimi v okolju le z zamisleno črto omejen teritorij. Ker slovenci iz tega slo-teritorija niste izrasli, ampak ste nanj kot mnogi drugi v zgodovini le prišli, in ker še nihče ni tem svetu sprejemljivo določil, od kdaj se zgodovina šteje, si slovenci nimate pravice, kot slovenci lastiti slo-ozemlja. Slo-ozemlje (kot vse ostalo na svetu) je, ne lastnina, ampak le uporabnina prebivalstva, katero na njem živi. Prebivalstvo pa so vsi na tem teritoriju živeči z pred zakonom enakimi pravicami.
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
v nekoliko zadnjih mirnodobnih desetletij si je vse SFRJ-prebivalstvo po življenjskih potrebah in veljavni zakonodaji zakonito izbiralo SFRJ-kraj bivanja in ustvarjalo svoje domove in potrebno mu sožitje z okoljem.
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
ko ste pred desetletjem zbrali pogum za se javno izjasniti, da vam SFRJ ni več po volji, ste vsem svetu, pred vsem pa lastnem prebivalstvu, zamolčali resnico, da vam prav za prav po volji niso le ne-slovenci.
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
zagrešili ste hud množični sistematični zločin nad nedolžnim slo-prebivalstvom neslovenskega rodu. Za do-kaz vam je: da vam je SFRJ še kako po volji za svojo politiko in trg, na katerega se vztrajno in nenehno sili-te, (za dokaz so) pred vsem »izbrisani« ne-slovenci, katere, po sašo-peče-ponos-nacije-izjavi kot »izmečke«, že trinajsto leto z apatrid-statusom šikanirate, držeč tiste, ki jih niste uspeli pregnati, brez vseh človekovih pravic in brez vsakršne življenjske oskrbe kot logoraše zaprte v slo-mejah.
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
s strani slo-uprave sistematično zločinski izbrisano slo-prebivalstvo je na slo-ozemlju mirno in civilizirano domovalo desetletja, to slo-družbo desetletja gradilo, mnogih očetje so v svetovni vojni in drugače za to ozemlje založili svoja življenja, mnogi so na tem ozemlju rojeni, mnogi so…….
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
ali tuji »slovenci«, mnogi komaj rojeni, argeninci in drugi širokosvetski-tretje-koleno-slovenci z dvojnimi državljanstvi, ki na slo-ozemlju nikoli niso bili in še ničesar prispevali, drugače kot desetletja stalni slo-prebivalci-neslovenci, samo zato, ker so slovenci imajo(!) pravico bivanja na slo-ozemlju.
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
slo-neslovencem, s katerih potjo je to slo-ozemlje desetletja namakano, ste z izbrisom jih iz RSP odvzeli pravico bivanja na slo-ozemlju samo zato ker niso slovenci. A se zavedate teže zločina?
Gospodje slovenci-politiki in drugi odgovorni slo-voditelji,
ne sprenevedajte se, razkrite končno demokratičnemu svetu svojo nacistično-nedemokratično zakonodajo, v kateri slo-prebivalstvu človekove pravice delite po slovenstvu in neslovenstvu.
Gospodo slovenci-političari i drugi odgovorni slo-vođe,
siloviti zapadni svet je 1990. priznao, ne slovence, nego sloveniju, a slovenija to su bili svi tadašnji pred zakonom ravnopravni slo-stanovnici, na stotine hiljada neslovenaca, koji su tu sloveniju branili, decenijama činili, gradili, žureč do tek dva-milionitom slo-stanovniku u njoj rađani, oplođujuć i mnoge odgurnute slovenke, i udajuć svoje prelepe kćerke za svakakve slovenčine.
Gospodo slovenci-političari i drugi odgovorni slo-vođe,
koliko li vas je u nepuna dva miliona slo-stanovnika »stvarnih« slovenaca, što svoj identitet još i danas tražite u Slovena, Veneta, Iraca, nazadnje na SLO-TV celo perverzno v soli - solvenci? Odgovor je možda u broju odazvanih na izbrisani-»bleferendumu«, u broju glasova za Evro-song 04, u poseti koncerata trubača,…..a da ne zaboravimo i mnoga SFRJ-prezimena.
Slo-izbrisani
Spoštovani Urad Varuha Človekovih Prtavic Slovenije,
spodaj v nadaljevanju te prošnje smo priložili le majhen delček od tisoče in tisoče Internet-strani leta-dolgo trajajočega, povsem nepravičnega, nenehnega slo-nacističnega pljuvanja po nama, Izbrisanima. Nepravičnega predvsem zato, ker smo mnogi od, ne le Krivičevih podlo zmanipuliranih lažnih 18.305, temveč resničnih več kot 130.000 Izbrisanih (imamo državne uradne dokaze) brezhibno in pravočasno podali slo-državljanstvo-vloge po 40. členu slo-državljanstvo-zakona, pa smo namesto odgovora na naše vloge z enkratnim genocidno-zločinskim aktom 26.2.92 bili enostransko in neobveščeno izbrisani, brez da bi naše brezhibne vloge sploh kdaj bile obravnavane. Torej smo, nasprotno slo-nacističnem pljuvanju po nama, mnogi za slo-državljanstva podali brezhibne vloge. Najhujše slo-nacistične grožnje na mnogo-tisočih Internet-straneh so absolutno zgrešene, saj masa brutalnih slo-nacistov, tudi po neštetih pojasnitvah, trmasto noče in noče razumeti, da pri protipravnem izbrisu iz RSP ni nobene besede o kakršnemkoli državljanstvu.
V A S P R O S I M O:
da od vlade RS zahtevate, da vse javne medije, elektronske in papirne, takoj obveže intenzivno in časovno zadostno ponavljajoče osveščati javnost o slo-izbris-resnici, predvsem o pojmih: »državljanstvo« in »stalno prebivališče«, kar množični slo-nacisti nočejo in nočejo razumeti, da bi vendarle prenehali po nama pljuvati in trobiti z izbrisu iz RSP brezpredmetnim slo-državljanstvom, ki ga Izbrisani –neresnično- naj nismo hoteli imeti.
To našo zahtevo je vlada RS dolžna izpolniti predvsem zaradi tega, ker je v preteklih letih prav ona sama popolnoma zavestno zlonamerno javnost-manipulativno proizvajala tako sovražno in povsem popačeno javno mnenje o nas Izbrisanih. Predvsem sta to v javnih medijih na Izbrisanih krvavih hrbtih intenzivno počela: j.janša, z izbrisani-»bleferendumom« dirkajoč na oblast, ter peterle, zagovarjajoč lažno brezhibnost svojega predsedovanja vladi v izbris-času. Oba, janšo in peterleta, smo zaradi teh najhujših zločinov, zlonamernega podlega pačenja resnice o Izbrisanih, ovadili (poglejte prilogo), a slo-krivo(!)-sodje noče in noče ukrepati. Poglejte:
Odgovori Žiga Turku o resnicoljubnosti:
Znanje je vrednota, če ga hoče kdo drugi priznati, posebej tisti, ki je za to plačan. Znanje je tudi poznavanje resnice o zločinih, kriminalu, tatvini, nasilju,…, pa to slo-sodnike in tožilce, ki so plačani za zakonito obravnavanje teh, sploh ne zanima.
In Žiga Turk! Ta del znanja je v slo-družbi težji, pradvsem pa za zdravje družbe pomembnejši od gospodarskega. “Ni dovolj dokazov”, je standardna floskola in sprenevedanje odgovornih, saj davkoplačevalci že od slo-sbstoja debelo plačujemo tiste, ki so dolžni zbrati “dovolj dokazov”, a to, kot smo temu priče, v tej samoprehvaljeni slo-državi ni izvedljivo.
S spoštovanjem, slo-Izbrisani
Na vrh strani | Prejšnji članek |
Komentarji
Komentarjev: 11
Robert 5526.02.2008 12:57:34
Se strinjam z Edijem. Imeli so možnost, pa niso vertjeli v našo mlado državo. Todorović naj se že enkrat sprijazni z dejstvom, da je špekuliral in ostal praznih rok. Se pa strinjam, da je potrebno vsak primer reševati posamezno in vsem tistim, ki jim je bila dejansko narejena krivica (so bili rojeni tukaj in nikoli zapuščali Slovenije) popravi krivica. Krivic pa naj jih enkrat že neha podpihovati, kajti vse skupaj pač je le zaradi Money, Money, Money…
VITYAZ26.02.2008 12:48:29
Kako že gre hit pesma tedna? Aja! “Izbrisani so srce Srbije, srce Srbije…
Edi26.02.2008 12:46:07
No, jaz bi se ne spuščal na tako nizko raven komuniciranja, je pa res, da so bile možnosti takrat dane, kdor je želel, je lahko pridobil naše državljanstvo. Tukaj ne bi smelo biti popuščanja, mnogo ljudi poznam, ki so iz bivših republik nekdanje Jugoslavije in so s ponosom prevzeli naše državljanstvo ter s prezirom gledajo na svoje rojake, ki so jih v tistem času označili za izdajalce. In ti isti njihovi rojaki zdaj tarnajo in želijo odškodnino, res nezaslišano.
mejdun26.02.2008 08:09:20
treba je preverit vlogo posameznikov, ker se lahko vrinejo špekulanti. splošno pa velja, da so bosanke, hrvatice, srbkinje lepe ženske, ki dajejo lepe potomce, postavne, bistre….to bi samo poboljšalo narodovo prepoznavnost. ne smemo biti tako zaplankani, saj bomo čisto propadli.
Anunnaki25.02.2008 19:54:58
In zato hoče moj sosed, ki je takrat kalkuliral, češ da nepravni in neobstoječi državi državi ne bo dajal nobenih prošenj. Sedaj pa hoče od nepravne in neobstoječe države odškodnino. Jaz pa ki sem bil ritoliznik po njihovo - ker si teleban ‘nema’ odškodnine. Ma, vsakega je treba preveriti. Opravičenim dati, ostale pa qrc gleda. Tako, olajšal sem se.
Anunnaki25.02.2008 19:51:29
A je streljal ali ni streljal. Recimo da mi je vseeno - pa me pojejte. Vendar pa mi naj nekdo razloži, zakaj sem moral jaz v devetdesetih letih izpolniti tisto prijavnico, da sem lahko dobil to isto državlajnstvo. Razlika med temi slamuhi in mano je le ta, da so oni v SLO nekaj let, jaz in pa moji predniki, kdo ve do katerege kolena, vedno živeli v Sloveniji ali kakorkoli se je že reklo temo področju, ki se sedaj imenuje Slovenija. Nadljevanje - zgoraj.
timos25.02.2008 18:44:23
strinjam se se z vsemi ,pred osamosvojitvijo so treljali na nas sedaj bodo pa še dobili nagrado in kje je tu pravica
white_krajna25.02.2008 18:34:47
ma jebem vam mater gorenjsko v prvi vrsti, kako ne morete poračunat s temi izdajalci, da bojo na koncu še odškodnino zahteval-to se lahko dogaja samo pri vas gor v ljubljani k je itak polna ćefurjev- bog ne daj da te mi dobimo v roke todorović
škorpjonček25.02.2008 17:25:01
Marš čefurji, izdajalci, k je bla vojna ste usi na jug spizdil, pol kj blo konc, pa dol dnarja ni blo pa nazaj u Slovenjo rinl. Marš golazen bi vam dal. Še slovensko se niste naučil u 50 letih, sramota, jest bi vas izgnal! Pa LDS pa SD k je dala bivšim JNA oficirjem in generalom penzije (Aksentijevič in podobni) , ki sood 1000 pa do 2000€ in pri nas lepo živijo. IZDAJALCI. Mater če vaš srečam pazite se!!!
matej25.02.2008 17:18:39
točno, todoroviča ja. govedo debilno nepismeno
matej25.02.2008 17:15:47
pa to golazen sterat dol na balkan, mater jih čefursko. pizde so u jla-ju na naše strelal, zdej bi pa radi odškodnine pa lepo življenje. zgnat jih use dol u srbijo tega idiota njigovega, Kaj je že; sm pozabu ime, njega pa sm pred zid, govedo balkansko
28. februar, 2008 ob 12:43
a so tud šiptori med njimi.zdaj majo svojo državo pa naj pokajo.zravn jim pa še grimsa šenkamo.
28. februar, 2008 ob 13:44
Jaz bi tudi rad izvedel, kdo so spodaj podpisani posamezniki, posameznice in nevladne oranizacije. Rad bi jih kontakiral glede internega navodila z dne 4.6.1992.
Prosim administratorja za pomoč.
28. februar, 2008 ob 13:52
Ah, nehajte že enkrat s temi prebrisanci.Edino kar je škandalozno pri vsej zadevi je to, da je Slovenija tem prebrisancem uredila status namesto, da bi jih izgnala iz države!
28. februar, 2008 ob 13:55
Zakaj bi jih bilo pa izgnat iz države? Tisti, ki so se lahko zaposlili so plačevali vse davke in s tem pomagali graditi državo. V zameno niso dobili nobenih socialnih pravic. Izjave o prebrisancih etc so popolnoma neutemeljene.
28. februar, 2008 ob 14:04
guzdeh preprosto zato, ker si samo ti prebrisanci niso uredili statusa tako kot so si ga uredili vsi ostali in so tako živeli na ozemlju RS nezakonito. Seveda razen tisith, ki so sodelovali v raznoraznih paravojaških enotah in pobijali po Balkanu…
28. februar, 2008 ob 14:41
15.11.2006
se
Vrhovnem sodišču RS v Ljubljani
P R I T O Ž I M
zoper I K 590/2004-sklep Višjega sodišča v Ljubljani z dne 26.10.2006
V sklepu ni pravnega pouka, zato se preventivno »stopnicam« proti Ustavnem sodišču, ali ob morebitni potrebi tudi izven države, obračam na vas.
Od vas, pritožbenega sodišča, zahtevam delovanje pravne države tako, da vse zadeva-akte priskrbi in jih dosledno razišče, izpodbijani sklep razveljavi, ter zadevo napoti v dosledno in tožbenemu zahtevku ustrezno učinkovito obra¬vnavo. Kazniva dejanja so sto¬rjena, posledice so ogromne, hude, trajno nepo¬pravljive, storilci so znani, neizpodbitni dokazi so na voljo, kraji in časi so v obtožnem predlogu z navedbo datumi¬ranih Slo-TV-oddaj »Trenja« in »Tarča« točno navedeni, zakonu ustrezno kaz¬novanje storilcev je zahtevano.
P O J A S N I M
Kot je prav kar našteto, so pogoji za obravnavo zadeve neizpodbitno izpol¬njeni. To, da sodišča Okrajno in Višje pristransko najdeta kako luknjo v moji nestrokovni tožbi, (kjer sem pojasnil, da sem pravno neuk, ter da noben odvetnik strašljivo ni pripravljen prevzeti tako »nevarno« zadevo, celo državno tožilstvo se je zadeve oteplo, jo prevalilo name), izhaja iz dejs¬tva, da seveda vedno najdemo to kar pristransko iščemo. Torej, če bi oba sodišča hotela, bi v mojem obtožnem predlogu našla tudi zadostne elemente za obravnavo zadeve. Ker so pač kazniva dejanja storjena, ne glede na to kdo jih je sto¬ril v pravni državi ne smejo ostati nekaznovana, zlasti zaradi ogromnega obsega sovražnega napada pravic in dostojanstva ogromne množice prebivalstva celo po uradni dolžnosti, kaj šele na zahtevo oškodovanca. »Lepotne« forma-pomanjkljivosti v mojem obtožnem predlogu, ki niso »po meri« sodišča, bi zlasti zaradi odvetnikom »nevarne« zadeve lahko bile odprav¬ljene z uradno dodelitvijo odvetnika, ki bi tožbi dal potrebno formo, ne pa da bi zaradi »lepotnih« pomanjkljivos¬tih bilo žrt¬vovano pravno varstvo.
Povsem neumestna do cinizma je na sredini teksta druge strani izpodbijanega sklepa navedba: »Tako na primer nista navedena položaja obdolžencev, iz katerih bi izhajal njun status uradnih oseb,…«, ko je sodišču nedvomno znano, da sta oba obdolženca visoka državna politika, Janša ob storitvi kaznivega dejanja poslanec v državnem zboru in SDS-predsednik, danes predsednik vlade, prav tako Peterle, ob storitvi kaznivega dejanja Nsi-poslanec v državnem zboru, kot nekdanji predsednik vlade težki izbris-sokrivec, danes poslanec v EU-parlamentu, sodišču vse dobro znano, a v sklepu ignorirano, čeprav sem na začetku vloge obrazložil mojo neupravičenost dostopa do obdolžencev podatkov, ter od sodišča zahteval, da manjkajoče podatke, ki jih nedvomno pozna, v postopku uporabi.
O v mojem dopolnilu obtožnega predloga »pogrešani« nepremoženjski koristi sodišče ni hotelo spoznati mojo navedbo, da si je obdolženi Janša, ko je hudo lažno, nedokazivo blatil mnoge tisoče Izbrisanih s: »sovražniki«, »špe¬kulanti«, »napadli Slovenijo«, lažno: »niso hoteli zaprosit za slovensko državljanstvo«, brez enega edinega(!) dokazanega imena: »sem trdno prepri¬čan, da morda razen kakega posamičnega primera«,… (za še mnogo drugega poglejte dopolnilo mojega obtožnega predloga z dne 11. do 17. nov. 2004), da si je Janša v svojo korist zlorabeč TV-medije zavajajoč prebivalstvo nabiral volivce, ki so ga, o Izbrisanih lažno in sovražno zavedeni, zaradi njegovega sovražnega stališča do tako oblatenih Izbrisanih na »bleferendumu« podprli in tudi volili za predsednika vlade, ne le sebi nepremoženjsko korist, ampak posredno do sedanje predsednik-vlade-plače tudi materialno in, ne le sebi korist, temveč ogromni množici nedolžnih prebivalcev vsestransko hudo škodo.
Prav tako obdolženi Peterle enako kot soobdolženec Janša se je s sovražnim govorom in blatenjem Izbrisanih nabiral politične pristaše, hkrati pa z Izbrisanima sovražnim brez kakršnega koli dokaza obešanjem lažnih hudih protislovenskih dejanj otepal svoje predsednik-vlade-krivde za izbris-zločin storjen Izbrisanima. Torej je ogromni množici nedolžnih, k temu, da jih je izbrisal iz RSP, še preprečeval dostop do ustavnih pravic, prizadejal jim škodo, ter za svojo korist s sebe otepal izbris-zločin ter koristno si nabiral volivce ter pot do sedanje brüsselske plače.
Sodišče je v mojem obtožnem predlogu spregledalo tudi navedbo, da sta oba obdolženca v TV-oddaje bila povabljena kot odgovorna uradnika, politika, ki naj bi uradno odgovorno o Izbrisanih povedala resnico, saj TV-oddaji nista bili kaki zabavni, temveč za javnost o Izbrisanih(!) politično poučno informativni, »udarni«, za zlorabo ugodni - masovno gledani. In ne le da to svojo uradno dolžnost nista opravila, pojasnila, da je celo US-odločba izbris iz RSP spoznala za nezakonit, ter da stalno bivališče ni bilo pogojeno s slo-državljans¬tvom, kot je to veljalo za kakih 500 resničnih tujih državlja¬nov s slo-stal¬nim prebivališčem, ki leta 91 niso zaprosili za slo-državljan¬stvo in leta 92 niso bili izbrisani iz RSP, nista naštela niti eno edino ime tistih tako oblate¬nih, zaradi katerih smo bili izbrisani mnoge tisoče, nista pojas¬nila niti koliko je med Izbrisanimi bilo tistih, ki niso pravočasno oddali vloge za slo-državljanstvo, predvsem pa javnosti nista pojasnila: koliko Izbrisanih je(!) pravočasno in brezhibno oddalo svoje 40.-člen-vloge, ki jih je zločinsko poučena celotna slo-upravna oblast povsem ignorirala,… temveč sta povsem nasprotno zlonamerno prebivalstvu hudo lagala, razpihovala sovraštvo iz česar je med drugimi hudimi posledi¬cami več kot 40.000 Internet-strani najgnusnejšega pljuvanja, zmerjanja, žaljenja,… nas Izbrisanih (poglejte priložen Internet-povzetek).
Ko sodišče v izpodbijanem sklepu navaja: »… ki pa vendar svojih trditev niti časovno, niti krajevno ni opredelil ter na nobenem mestu ni navedel konkretne izjave enega ali drugega obdolženca, ki bi jo bilo mogoče oprede¬liti kot zatrjevano storitev kaznivega dejanja.«, se ali spreneveda, ali sploh ni prebralo vloge, kjer kar štrli od v nevednicah, torej originalnih, konkretnih sovražno zavajajočih izjav obeh obdolžencev. In ker so navedeni tudi TV-oddaji, katerih posnetke kot neizpodbitne dokaze je sodišče moralo priskrbeti ali od mene ali od TV-hiš, je s temi podana tudi v sekunde-točna časovna opredelitev.
S to zadevo ima slovensko sodstvo hkrati priložnost dokazati svetu, ki jo tudi zahtevam uporabiti, da v Sloveniji tudi predsednik vlade ni nedotakljiv, ter tako oprati svoje dosedanje zunanji javnosti naslikano mračno vedenje.
S spoštovanjem,
28. februar, 2008 ob 22:46
Temu Janku se je čisto utrgalo… Meni pa še vedno vedno ni nihče odgovoril, kakšna je nacionalna struktura izbrisanih (čeprav se mi malo dozdeva). Vem, da je to pravzaprav manj pomembno, bi bilo pa zanimivo vedeti… sploh z današnje perspektive in v luči sedanjih dogodkov na Balkanu…
28. februar, 2008 ob 23:43
Tebi se bi tudi utrgalo, če bi se ti to dogajalo.
Jankotu pa vseeno svetujem, da se malce zadrži. Lastnim interesom v prid.
29. februar, 2008 ob 11:27
Eden vsem ostalim tujcem je država avtomatično uredila status tako, da si ni nihče sam uredil statusa, ker mu ni bilo potrebno. Nekdanjim sodržavljanom, ki so po osamosvojitvi postali tujci pa ni hotela urediti statusa na enak način. Takrat ni bilo politične volje, da bi se tudi ex-yu s stalnim prebivališčem v sloveniji avtomatično priznalo dovoljenje za stalno prebivanje, še več - sploh se jim ni priznavalo bivanje v slo pred 1992.
1. marec, 2008 ob 23:17
Čeprav malo pozno, vendar odgovarjam na nepomebno vprašanje RAC-a-Težko je priti do nacionalne strukture izbrisanih zaradi zakona varstvu osebnih podatkov-ops , nam nedostopnih pomebnih podatkov, kaj nam otežuje borbo z relevantnimi podatki.
Po moji oceni, pravzaprav na podlagi izkušenj, procentualno glede takrat drugorodnih in živečih v Sloveniji je največ muslimanov-zakaj ? to pa je drugo vprašanje.
3. marec, 2008 ob 18:46
Kako tipično novinarsko korekten in neodvisen naslov.