Za dijaško prehrano
30. januar 2008 ob 23:03 | Nejc Jemec |Dijaška sekcija Mlade Slovenije – podmladek dijakov Nove Slovenije (NSi), ki naj bi bil edini tovrstni in najštevilčnejši pri nas - je predstavila stališče do predloga zakona o subvencioniranju dijaške prehrane, ki so ga koalicijski poslanci s prvopodpisanim Jožetom Tankom (SDS) vložili v postopek državnemu zboru. Predsednik dijaške sekcije pri NSi Tilen Novak in skupina dijakov so povedali, da so se za novinarsko konferenco odločili, ker menijo, da večina o predlogu ni dovolj dobro obveščena. Sami pa menijo, da je za dijake pomembno, da imajo v tem starostnem obdobju urejene prehrambene navade. K temu naj bi prispeval tudi en brezplačen topel obrok na dan. Strinjali so se, da bi se v primeru izbire, raje kot za pico, odločili za golaž.
Tilen Novak: “Ker navada postane železna srajca, je zdravo in redno prehranjevanje v tem obdobju dobra popotnica tudi za življenje v kasnejših letih.”
Še nekaj naših vprašanj dijaškemu podmladku Nove Slovenije.
Tilen Novak: “… ker je zdrava prehrana v mladosti dobra popotnica za naprej …”
Nejc Jemec
31. januar, 2008 ob 9:58
Zdej bi imeli pa še prehrano. A se ne najejo zadost že od hostije pri maši? :)
31. januar, 2008 ob 12:00
naj svoje mnenje pove še osnovnošolska sekcija NSi!
31. januar, 2008 ob 12:43
Bravo Samo! Se popolnoma strinjam. Klerikalna nemorala ne pozna meja glede novačenja mladega političnega kadra. Mladi ministranti so na pohodu. Če je to prihodnost desnice, me za prihodnost prav nič ne skrbi hehehehehe
31. januar, 2008 ob 13:37
Mislim, da je najbolj na pohoddu komunistična, kapitalistične in liberalna nemorala, ki mladini najbolj škodi. Gre za popolno dekadetno nemoralo, ki se kaže v sprevrženosti politike, ki jo te nemoralne ideologije poganjajo.
To, da se nekdo zavzema za zdravo prehrano mladih v srednjih šolah, je pa vendar nekaj pozitivnega. Kar pa nam glede hitro pripravljive prehrane vsiljuje kapitalizen in liberalizen, je sigurno res nekaj škodljivega. Potem imam že rajši klerikalno nemoralo, ki forsira zdravo prehrano.
31. januar, 2008 ob 13:49
@ Franci: ti res ne štekaš zakaj se ljudje tukaj razburjajo; ne gre se zato kaj se prelada, gre se zato KDO to predlaga, in če ima politična stranka svojo dijaško sekcijo, je z našo državo nekaj res narobe. Obstajajo drugi vzvodi in organizacije, ki se zavzemajo za pravice družbenih skupin kot so, v tem primeru, dijaki. To je npr. Dijaška organizacija Slovenije. Se ti res zdi primerno, da neki satelitki politične stranke, ki je evidentno zelo blizu RKC krojijo javno mnenje? Daj premisli malo, živimo v letu 2008 in ne 1958. Sicer pa bi bilo zate dobro, da kdaj pogledaš skozi okno in boš videl, da svetu vlada globalizacija, katere temelj sta liberalizem in kapitalizem. Torej v katerem času bi rad živel? Danes ali v srednjem veku, kjer so “botri” NSi zganjali lov na čarovnice, kjer je bil po “božjem mnenju” svet ploščat in Zemlja središče vesolja?
31. januar, 2008 ob 14:15
Bravo Franc! te podpiram treba se je boriti za zdravo in kakovostno prehrano tudi v današnjem tempu življenja! Kar se pa tiče podmladkov in sekcij ki se izoblikujejo v političnih strankah pa je vse lepo in prav, pa naj to naredijo še drugi podmladki! menim da DOS ni dovolj da bi deloval za celo Slovenijo! kar se pa tiče v katerem letu živimo pa le tole! NSi že ve v katerem letu živimo in če še kdo ne ve NSi ni stranka RKC ja ampak stranka ki zagovarja krščanske vrednote!
31. januar, 2008 ob 14:58
Točno tako kot je rekel Marko! Nsi pobere vse tiste vrednote RKCja, ki bi lahko bili primerni za državljane … ostale vrednote prepusti vernikom te vere!
31. januar, 2008 ob 16:44
Ne glede na politično prepričanje bi mogli dobre zakone podpreti vsi!!! Če je zakon dober za dijake in če to podpre katera koli organizirana dijaška skupina jih podpiram. Mislim da ni primerno politizirati na tako pomembno temo, saj bodo tega obroka deležni tako “levi kot desni” dijaki ne glede na prepričanje in “poreklo”. O napakah predhodnikov katere koli organizirane skupine rajši ne bi razglabl, ker ni to primerno za to temo. V naši državi je očitno prisotno to, da nečemu nasprotujemo že zaradi tega ker nam ni všeč predlagatelj. Ali ne bi rajši stopili skupaj in naredili nekaj dobrega za mlade??
31. januar, 2008 ob 17:13
NSi wants you…pol pa se po treba še pomoliti preden zagrizemo “v resnico”
31. januar, 2008 ob 17:14
popravek: “bo treba še pomoliti”
31. januar, 2008 ob 17:19
duševni pastir: nekateri pa ne prenesejo graj! se mi zdi da z molitvijo ni nč narobe! če pa ne ločš RKC ja in pa krščanskih vrednot boš mogu it pa še mal v šolo! oz. nimaš razvite splošne izobrazbe!
31. januar, 2008 ob 17:48
Potomci komunističnih veljakov so mentalno ostali v letu 1958, ko je manjšna vladala nad večino v ideologij, ki jo danes lahko matematično dokažemo za iluzijo.
31. januar, 2008 ob 17:53
se strinjam s SL-om! Bravo!
31. januar, 2008 ob 18:04
vse je ok, če dijaki opozarjajo na probleme prehrane.
ampak ne v okviru političnih strank!!! nevem, zakaj NSi novači 16-letnike v svoje podmladke. kdor nima volilne pravice, nima kaj iskati v političnih strankah!
31. januar, 2008 ob 18:19
SAMO! prvo kot prvo to ni NSi ampak MSi! mlada slovenija! saj kokr vem! pa menim da tja ne vabi NSi ampak MSi! zdi se mi pa prov da se tudi mladi udejstvujejo v politiki saj je to za njih priložnost kajti politika vsem nam (tudi mladim) kroji celo življenje! Prov je da se mladi oglasijo čeprav nimajo volilne pravice! Misliš da je njim vseeno kak zakon bo sprejel parlament! Sej rečejo da se ne sekirajo, sam zakai so se tud mladi razburjalo ob protikadilskemu zakonu??
prov je da je ta konferenca bla! peit prašat po šolah pa boš vidu kok dijaki o tem vejo?? noben! večina pa bi bla za ta predlog!
31. januar, 2008 ob 18:50
NSi s takimi potezami zelo spominja na kakšno komunistično stranko. Pionirčki pa to…
31. januar, 2008 ob 19:08
men se pa to ne zdi kot pionirčki! če se zdi to vam tko pol nevem kaj je narobe! sei ima kar nekaj strank podmladek! me pa zanima kaj je narobe če se mladi hočejo ukvarjat s politiko? dejte mi povedat? ker meni se zdi pa to res fino! saj dajo možnost mladim da se dokažejo pa saj kot je rekel matej! vsi mormo skp stopit da bo zakon sprejet! ker bodo obrok dobivali vsi tud tisti k ne jejo hostij v nedeljo pri maši in tudi tisti ki se v nedeljo najejo hostij! ministrantje in neministrantje! levi in desni! vsi bi dobivali isto!
31. januar, 2008 ob 19:39
Sej res, da bi lahko DOS kaj storila, AMPAK KAJ PA DEJANSKO NAREDIJO????? N I Č!!!! Tile majo vsaj ime pa (magari tut tak rečeno) RKC za sabo (čeprav, halo, bodimo realni)…. Malo več vseeno lahko dosežejo kot pa DOS, ki s prstom ne migne, če pa že, pa jih nihče ne upošteva…
Na koncu bomo itak na sendvičih, ker bo zmeraj narobe, ko bo kdo reagiral, da pa bi mogoče kdaj kaj drugega kot pa sirovo pogreto!
31. januar, 2008 ob 19:52
Pozdravljeni! Ko berem te komentarje, sam pri sebi ne vem ali naj se jočem ali smejem. Očitno ni teme, ki ne bi bila primerna za politiziranje. Ne bi dobrih stvari podprli vsi skupaj? Kot sem povedal že na tiskovni konferenci predlog zakona zelo podpiram. Na kritike glede dijaške sekcije pa naj vam pojasnim, da smo v njej dijaki, ki si želimo sodelovati tudi na političnem področju. Vendar pa v Dijaški sekciji Mlade Slovenije svoja druženja ne namenjamo samo politiki ampak tudi zabavi in delamo tudi različne projekte za mlade. Mislim pa, da je dijaška prehrana tema, ki se nas neposredno tiče in zato smo se na njo tudi (upam da) primerno odzvali, vsaj za tiste, ki jih to podočje zanima in jim bo to še kdaj prišlo prav. Veselo komentiranje še naprej! (:
31. januar, 2008 ob 19:54
izjave nekaterih so res neposrečene.
NSi je stranka zdravih političnih sil in nepogrešljiv partner v koaliciji Slovenija.
Sam menim, da so stvari zelo preproste. Imamo levico in imamo desnico
Kar se pa dotika umeščanja strank na ta pola pa je sledeča.
NSi desnica SDS levica.
Ostalo so stranke; interesnih skupin, reliktov komunistične ideje.
Sama situcija je sledeča, opozicija se cepi ker računa na kratek spomin volilcev, ampak svojo nedoslednost, niso več sposobni prikrivati. Zato se krepijo zdrave politične sile.
Veselim se jeseni …
31. januar, 2008 ob 20:01
Odlična izjava marjan! Ti si res faca in razumeš politično situacijo v Sloveniji! obenem pa še trezno razmišljaš! kar je v takih časih res težko! vsa čast in hvala!
31. januar, 2008 ob 20:20
;-)
31. januar, 2008 ob 20:44
Ah ta večni boj med komunisti in klerikalci. Kriza je ko mladega človeka fura ideologija. Kaj je DOS naredil zame? Kaj bom pa jaz naredil za DOS. Ja poslal jih bom nekam. Tale predsednik DOS Rok Pomembni je tip brez stila. Boga, boga,boga, Boga Slovenija ( za leve in desne), če bomo imeli takšne politike. Boga, boga, boga, Boga Slovenija.
Kaj mene briga kaj vi vse organizirate, vzemem si litrco, pa se mam lepše pod lipo kot vi vsi tam pod križom. Meni je žalostno, da se mladina klati po teh pomladkih, ko bi pa morali po mizi udarit in povedat kaj hočemo. Vsi si želimo dobrobit: svobodno, napredno in ponosno Slovenijo. Da nam bo Bog v nebesih zavidal in da se bo ostanki Tita v grobu obračali.
31. januar, 2008 ob 20:47
torej imaš pod lipo tudi mizo? pošteno tolčeš po njej kajne?
31. januar, 2008 ob 20:52
Če se dobro spomnim smo pred 30 leti svi najprej rumene rutke nosli, malo kasneje vsi rdeče.
Pa ni bilo nič narobe, nekateri med vami bi celo izjavli, da je blo to tako “fletno”. Zato so vsi komentarji o novačenju “nedonošenčkov” popolnoma brezpredmetni.
Lahko pa se tudi motim in sem v resnici vse to opazil samo jaz.
31. januar, 2008 ob 20:53
In doživel seveda.
31. januar, 2008 ob 20:57
no ja žalostno je da nekateri mlade spodbujajo k udarjanju po mizi in piti iz litrce! to je zame žalostno! zato pa je vse več mladih k so zapiti pa se po lokalih vlačjo! to je žalostno ne pa da se vlačjo po podmlatkih! če tebi politika ne pomeni nič njim pa pač pomeni in to je po eni strani prav! bolje da sedijo za mizo in se pogovarjajo o resnih ali pa tudi o malo man resnih temah kot pa da se vlačijo po ljubljani in pijejo ali pa se drogirajo da potem še zase nevedo!
31. januar, 2008 ob 21:30
Tito samo za vmes… da se ne bi samo klatili po podmladki smo mi pač dali jasen odgovor na to temo. drugače pa je preživljanje prostega časa lahko veliko bolj zaimiva, če to popestriš z različnimi dejavnostmi seveda pa si lahko kdaj privoščiš tudi tisto kar pač paše k mladosti in si kdaj tut odpočit v kakšnem parku, naravi, gozdu oz pod lipco kot praviš ti.
Lp
31. januar, 2008 ob 22:14
Alo. Ne moreš. Meni je žalostno, da nekateri nimate smisla za humor. Eto nekaj samo za vas:
Zakaj ima Črnogorec poleg postelje stol? Zato, da se odpočije, ko se zbudi.
1. februar, 2008 ob 0:31
Ni mi jasno kako lahko sedaj en podmladek MSi(ni napaka, saj je to podmladek podmladka) pobira zasluge za to. Vsaj komentarje tako razumem. Kolikor vem se DOS za te bone bode ze nekaj let, tukaj pa sedaj nekateri hvalijo podmladek MSi, kot da je on zasluzen. Zasluzen je toliko kot so zasuzni za moje dihanje… Vse kar delajo je to, da obvescajo in nic drugega, kar je kolikor vem naredil tudi DOS pred kaksnim tednom. Z izjemo Vesti precej manj uspesno kot DOS
1. februar, 2008 ob 10:40
ja pa u farovž jim naj naredjo menzo.a bojo mel za muslimane tudi jedilnik al pa mislijo,da so sm katoliki tolk kšajt,da jo priridajo do srednje šole.
1. februar, 2008 ob 11:26
Prepričan sem, da ni nič narobe, če se mladi zanimajo tudi za politiko, predvsem pa, če se zanimajo za stvari, ki se jih neposredno dotikajo in se o njih tudi izrečejo. Delovanje Dijaške sekcije Mlade Slovenije - podmladka NSi razumem predvsem kot način kvalitetnega preživljanja prostega časa.
Predvidevam, da prizadevanja Dijaške sekcije Mlade Slovenije komentirate predvsem mlajši, sodeč predvsem na podlagi komentarjev. Zato sem še toliko razočaran, da so vas starejši “okužili” z ideološkim bojem, škoda, da mladi kot naša prihodnost, pristajate na posplošene stereotipe, s katerimi se obkladate med seboj.
Upal sem, da boste vsaj mlajše generacije bolj odprte in ne boste pristajale na delitve iz časov, ko še niti rojeni niste bili.
1. februar, 2008 ob 11:42
Če bodo ponudniki dovolj dobri bojo imeli verjetno tudi različne menije, tako bo vsakdo našel kaj zase. Nismo podmladek v podmladku, ampak smo skupina s podobnimi interesi, se soočamo spodobnimi težavami in imamo isti cilj (uspešno in kvalitetno končati srednjo šolo). Kar se tiče zaslug, jih ne želimo pobirati, želimo pa pohvaliti ta zakon in o tem obvestuit tudi tiste, ki o tem ne vejo nič! Da pa ne boste govorili na pamet o tem kar se dogaja v Dijaški sekciji Mlade Slovenije, vas vabim, da se nam pridružite in tako tudi sami soblikujete našo sekcijo, če ste seveda še dijaki!
LP
1. februar, 2008 ob 12:13
Bravo Dijaška sekcija Mlade Slovenije…čestitam Mladi Sloveniji, edinemu političnemu podmladku v Sloveniji, ki se dejansko vsakodnevno bori za pravice mladih in je najboljši podmladek…poglejte si spletno stran www.mladaslovenija.org in primerjajte to spletno stran s spletnimi stranmi ostalih podmladkov www.mld.si,www.sdm.si in videli boste, kaj pomeni, da so mladi dejavni. Zato ne komentirajte tu gor vsi neki v prek, brez da bi pomislili. Prepričajte se.
Kolikor sem opazil, je Mlada Slovenija tudi edini podmladek, ki ima ustanovljeno dijaško sekcijo oz. organizirano delovanje dijakov. Lepo, da se potegujejo tudi za dijake…BRAVO!
1. februar, 2008 ob 12:54
Tiln, pomladek stranke je skupina s podobnimi interesi. Natancnejse interesi mladih. Sami ste se sedaj definirani za skupino mladih s podobnimi interesi in ste v okviru podmladka. Kaj ste potem ce ne podmladek podmladka? O potegovanju pa nebi izgubljal besed. Nisem se videl podmladka, ki bi se potegoval za pravice mladih, najvec kar sem videl je da se je postavil po robu svoji stranki za dan ali dva potem pa sprejel njihovo mnenje, tako da nebi o tem. Projekti podmladkov pa vemo kako zgledajo. Za primerne ljudi s stranke ali evropsko primerljive stranke in ne za splosno uporabo mladih…
2. februar, 2008 ob 23:04
Lucko potemtakem še nisi videl Mlade Slovenije in Dijaške Sekcije MSi, ki deluje v njenem okviru!!!
3. februar, 2008 ob 11:41
Ja in v okviru NSi deluje MSi, ni tako? Toraj? Odpri oci…
Dej se zavedaj, da je podmladek kraj kamor stlacijo preaktivne mlade zato da v stranki nimajo tezav z njimi in jih zaposlijo same s sabo. Enako so tebi naredili v podmladku…
Ce pa govoris o projektu, pa ze nacin oglasevanja le teh pove vse. Kako lahko nekdo, ki ni vsak dan na vasi strani izve za enega? Sej ni zaprto, ampak zanje ne izves, ce nisi v notranjem krogu, ce pa povem izkusnje mojega prijatelja(sicer z SDM) pa se je pocutil zelo nedobrodoslega, ko je za enega slucajno izvedel…