Komentar - Sonja

25. januar 2008 ob 14:54 | Vest |

Kar nekaj bolj in manj uveljavljenih glasbenikov se te dni mrzlično pripravlja na Emo. Depilacija, barvanje, koreografije, pevske in plesne vaje – to so stvari, ki so zdaj aktualne. In nikar ne bodite zlobni – če se študenti za izpit učijo dan prej, potem tudi glasbeniki lahko naredijo čudeže v teh nekaj dneh pred prireditvijo, ki že od samega natečaja dalje vedno dviga prah. Letos imamo kar dve diskvalifikaciji. Brigita Šuler je prišla v igro zaradi pesmi, ki jo je skupina Zaka pa ne še pred Emo javno predvajala, Cole Moretti, ki je Slovenijo prvi predstavljal na Evroviziji, pa ker je pevka Petra menda ukradla del teksta.
Po eni strani seveda preseneča velika želja, da bi nastopili in zmagali na tej prireditvi. Analize namreč kažejo, da je bila zmaga na Emi najslabše, kar se je po dolgotrajnih karierah zgodilo našim pevcem. Vilija bogovi niso slišali, Karmen je blestela, ko so jo prešišale Sestre, ko pa je sama postala zmagovalka, je nenadoma začela vsem presedati in se je za dalj časa poslovila od petja. Anžej je bil na Emi lepo presenečenje, po Evroviziji pa nihče ni mogel pozabiti njegovih velikih načrtov in slabe realizacije …
Podatki o gledanosti kažejo, da je Ema najbolj zanimivo, kar nam televizija ponudi v celem letu. Torej prireditev še ni za v koš. Kar pa se tiče Evrovizije je seveda dejstvo, da na svetovno kariero v stilu Abbe ni za računati, saj prava glasbena industrija prireditve ne jemlje posebej resno. Je pa to brez dvoma največji televizijski spektakel v Evropi in že zaradi tega je pomembno biti zraven. Še posebej letos, ko bodo Srbi brez dvoma pokazali, kaj je prava zabava.

Sonja Javornik

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 3 x komentirano
  1. PersonaNonGrata pravi:

    Ja, žalostno je, da je tekmovanje mizernih šlagerjev po tolikih desetletjih še vedno dogodek v Mestu Gogi, ko pa vsi dobro vemo, da je velika večina plagiatorskih zmazkov, ki se pojavi na Eurosongu, dasiravno ponavadi hitro “sede” v uho, popolnoma neprebavljiva od aranžmaja do vokalne izvedbe. In ko se končno pojavi kaka potencialno kvalitetna pop uspešnica, se vedno najde kak iskalec plagiatov (bog ga požegnaj), ki odkrije, da ta in oni del ni “originalen”… Katera muska pa dans sploh še je originalna? Vse so več al manj variacije na isto temo znotraj določene glasbene zvrsti. EMA je itak čista politična manifestacija, kjer določene države v upanju na dobre zunanjepolitične odnose, svojim “favoritom” diplomatsko prisojajo to in tisto število točk, v resnici pa taisti ljudje o glasbi ponavadi nimajo pojma. Tudi o tako trivialni, kot so pop šlagerji, ne. Zategadelj podpiram Avstrijo, ki je od tekmovanja odstopila z izgovorom, da gre samo za politiko in nagovarjam vse glavne protagoniste (saj vsi vemo, kateri avtorji so to), naj se končno nehajo smešit in prerasejo stil Dane International ter se začnejo ukvarjat s turbo folkom. Bojda, da to danes zažiga, na žalost imam na tem področju premalo kompetenc, da bi lahko priporočila konkretnega izvajalca, za katerega bi se splačalo pisat besedila in aranžmaje…

  2. Katja Lenart pravi:

    Persona Non Grata, kdaj prideš imet komentar dneva v Vesteh na Vesti? Temo si lahko seveda izbereš sam (-a).
    Lp,K.

  3. psycho-path na Eurosong pravi:

Komentiraj