Wednesday 20. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Mali most

23. januar 2008 ob 11:37 | Vesna Lovrec |

Studenška brv, v Mariboru bolj znana kot “mali most”, je končno zasijala v novi podobi.

Brv, katere obnovitvena dela so trajala dobro leto, tako spet povezuje občane z levega in desnega brega Drave.

Projekt je bil izdelan v podjetju Pointing iz Maribora v sodelovanju z arhitekturnim ateljejem Reichenberg - arhitektura.

Vrednost obnovitevnih del je iz pričakovanih 700.000 EUR narasla na 1.170.189 EUR.

Na odprtju smo se pogovarjali z županom ter občani tako iz levega kot iz desnega brega reke Drave. Arhitekt Bogdan Reichenberg, ki je most projektiral pa nam je zaupal, da želje mestne oblasti, da bi čez Dravo izpeljali še eno brv, ki bi povezovala železniški kolodvor z nakupovalnim središčem Europark ne pozdravlja z navdušenjem. Je namreč mnenja, da Maribor prej potrebuje povezavo pod starim državnim mostom.

Bogdan Reichenberg: … “tisto mesto, ki nekaj da nase, tisto gradi mostove …”

Vesna Lovrec

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 10 x komentirano
  1. zverina pravi:

    juhej :) ta je biu zmer najboljša bljižnica :)

  2. marjeto pravi:

    bližnica kam ?

  3. zverina pravi:

    čez vodo brez mokrih nog :)

  4. Animl pravi:

    Imamo studensko brv, zdaj pade še kanglerov stolpnica..Kje so pa bili projektanti iz PONTINGA?, ki so most dejansko ne samo zasnovali marveč tudi sprojektirali?

    ŠE eno dejstvo to ni most, marveč BRV ( brv izključno za pešce), most omogoča odvijanje motornega prometa, žal način zasnove brvi ne omogoča odvijanja motornega prometa. Je pa brv elegantna in zelo lepa….

  5. inžiner pravi:

    Most je dokaj dobro zasnovan in lep. Vendar bodo zaradi napačnega, nestrokovnega pritrjevanja lesenih desk le te začele dokaj hitro propadati.

  6. arhitezka pravi:

    takrat ko bodo začele propadati, je potrebno kakšno marketinško užgat, pa bo :D

  7. Animl pravi:

    Inženir?

    Deske so iz posebnega lesa, ki je odporen na mehansko obrabo…
    Nič ne bbo propadal če bo pravilno vzdrževan in tega se kangler mora zavedat….

  8. Animl pravi:

    Avtorju prispevka!!!

    Ime podjetja ki je projektirano brv se glasi PONTING in ne POINTING!!!!!!

    Žalsotno da mariborski novinar ne pozna ime projektantske organizacije ki je sporjektirala več kot poovico avtocestnega slovenskega avtocestnega križa in je poželo uspehe tudi v tujini ( MOST ADA CIGANLIJA V BG, MOST MILENIUM v ČRNIGORI int…)

  9. inžiner pravi:

    @Animl

    Govoril sem o nestrokovni izvedbi polaganja desk, ne pa o njihovi kvaliteti, ki je nedvomno na visoki ravni.

    lp

  10. Zarja pravi:

    je torej za drsenje v zavojih kriv tisti, ki je mešal asfalt? :)

Komentiraj