Friday 27. September 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

DARS in tuneli

22. januar 2008 ob 17:13 | Domen Ožbot |

Uprava Darsa je na novinarski konferenci novinarjem predstavila aktualno dogajanje na področju graditve, upravljanja in vzdrževanja avtocest ter na področju delovanja Darsa.

Predsednik uprave Tomislav Nemec je novinarjem predstavil prvih 100 dni delovanja nove uprave.

“Dars ne namerava ničesar plačati in zahteva od udeležencev, da sami odpravijo pomanjkljivosti.”

Namestnik predsednika uprave, zadolžen za finance, finančni inženiring in trženje Žan Jan Oplotnik pa je predstavil tudi finančne aspekte Darsa.

“Trenutni dolg Darsa znaša, skupaj z obrestmi, 3,4 milijarde evrov.”

Član uprave, zadolžen za organizacijo gradenj in obnov Boštjan Rigler pa je novinarjem povedal, katere projekte bodo zaključili v prihodnjem letu.

“Posebno pozornost bomo v bodoče namenili kakovosti tako na področju same gradnje, predvsem pa tudi v fazi priprave projektne, investicijske in razpisne dokumentacije.”

Rigler in Oplotnik pa sta odgovarjala tudi na vprašanja novinarjev.

Domen Ožbot

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 5 x komentirano
  1. 1tastar pravi:

    Čiso nova uprava, pa ji že spodrsne v tunelu. :)

  2. zeleni spam pravi:

    glih treba je blo lan zamenjat logo pa pol vse table dol dajat pa druge nazaj gor-nepotrebni stroški, preseravanje pa še slabši je kt prej(logo). prej je blo uvse u sklopu nacionalne zelene barve in to pa še lepo je zgledal, zdej pa use skp eno sranje. d ne govorim o folku po teh mitncah-čudn d se kšn na rampo ne obes, tok nesrečn gledajo.

  3. MatijaV pravi:

    Rigler pravi, da imajo na Darsu za spremljanje tehničnih dognanj in razvoja najeto firmo za inženiring in svetovanje (DDC) - kaj pa je ves ta čas delal potem Lado Prah kot večletni direktor prav za razvoj in mednarodno sodelovanje in trenutno še poslovni direktor Darsa, pod katerega spada tudi gospodarjenje z vozišči?! Ali pa mu je samo pasal angleški naziv “vice-president and director of development and international affairs???

  4. Animl pravi:

    G.Nemec meša pojme.. Objekt je bil predan v uporabo, tehnični prevzem je bil opravljen. Vse kontrole za kvaliteto materiala imajo zeleno luč in so izvedene skladno z zahtevami NAROČNIKA (DARS)…

    Povedati je treba da je razpis bil narejen okoli leta 1990, objekti so se izvajali okoli leta 2000. Vmes so se standardi in zahteve spremenile. Prepričan sem da so tako na DDC in izvajalcu ter projektantu zavedali dejstva da so se standardi in zahteve betonov povišale in da so DARS o tem obvestili, a DARS ni pristajal na povišanje stroškov..Tako so izvajalci vgradili betone skladno z razpisno dokumentacijo..

    Še eno dejstvo, tudi Karavanški predor se obnavlja pa ni nobenega hrupa okoli tega..Predvsem pa so vsote v višini 11 mio Evrov pretirane za sanacijo. V gradbeniškem žargonu se reče da se bo gladka površina sfrezala in to prav gotovo ni 11 mio Evrov..

    Pa lep pozdrav

  5. Ivan pravi:

    V Financah sem prebral, da je SCT popolnoma potunkal novo vodstvo DARS-a. Novi šefi so morali podpisati pogodbo s SCT - jem o ureditvi tunela Šentvid, ki je dosti dražja. Minister bi moral zaradi tega odstopiti, saj je z zamenjavo vodstva dosegel ravno nasprotni učinek. Dražjo gradnjo avtocest oz. tunelov. Nove šefe Darsa SCT zelo “vozi”. Ustvarjala se bodo še večja škodovanja države. Kaj delaš SLS? Tu Šrot ukrepaj.

Komentiraj