Friday 27. September 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Aurora Airlines v MB

17. januar 2008 ob 9:36 | Vesna Lovrec |

Letalska družba Aurora Airlines je včeraj na mariborsko letališče pripeljala prvo od treh potniških letal mcdonnell douglas MD-82,s katerimi bo opravljala prevoze potnikov za skandinavskega partnerja. Aerodrom Maribor bo za omenjena letala domicilno letališče.

Na letališču nas je v času, ko sta dva kandidata za pilota delala t.i.šolske kroge, pričakal Boris Praprotnik,ustanovitelj in direktor družbe Aurora Airlines, ki je javnosti najbolj znana po aferi izpred dveh let, ko je Adria Airways z njo sklenila dogovor za tovorna letala embraer. Kot je znano, je bil omenjeni posel zaradi neustreznosti letala odpovedan. Kdo in kaj je imel prav v zvezi s to zgodbo, pa bo odločilo sodišče, pravi Boris Praprotnik

Vesna Lovrec

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 13 x komentirano
  1. 1tastar pravi:

    Tale Aurora bo bankrotirala, še preden bo zbrala dovolj potnikov za en sam polet!

  2. dvoglav pravi:

    Še en nategator, tale Praprotnik. Je kao nabavil 25 let stare leteče truge. Malo barve, malo žice, evo ti letalice, za balkanske ovčice.

  3. kibi pravi:

    Tile komentarji so komentarji čistih izvirnih slovenskih negativcev. Vsi Slovenci vse vemo in vse poznamo in o vsem negativno sodimo- čestitam. Ta letala so v uporabi še povsod- Alitalia, Scandinavian Airlines, imel jih je Swisair, Austrian in drugi. Imajo jih skoraj vse Ameriške letalske družbe, imela jih je Adria Airways in leteli jih bodo nekateri bivši Adrijini piloti. Ker so zahtevala letališča dodatna plačila za hrup in za onesnaževanja je bilo mnogim firmam ceneje zamenjati floto za novejša letala. Ti menda imajo že vse omenjene spremembe. Če bo osnovni red u firmi, bo vse ok, pa tudi nobena neposredna konkurenca “Adriji” ne bo. Namesto, da bo Adrija najela še starejše B 737 od Ukrajincev, bo lahko najela Slovensko firmo s pretežno Slovenskimi izkušeni kapitani in bo imela nadzor nad tehničnim stanjem letala in nad delom pilotovc,kar s strani svojih nadzornikov. Skratka pozdravljam zadevo, če bodo zadevo s firmo resno peljali.

  4. 51b3 pravi:

    bravo
    bravo

    upam da jim rata..

    čestitke

  5. Marko pravi:

    Popolnoma podpiram Auroro! BTW: Ni važna starost letala, važno je kako je samo letalo vzdrževano, sicer pa, če smo že pri tem so Adrijini airbusi stari že skoraj 20 let pa ni nobenih problemov z njimi. MD-ji so pa v široki uporabi povsod po svetu - to je samo dokaz kakovosti te vrste letal. Verjetno še ne veste, da si misli Adria za poletno sezono sposoditi turkmenistanski CRJ. Tukaj bi se blo dobro vprašati kaj se grejo?
    Bolje malo starejši MD kot pa nov crj-200/700/900/1000, ki jih adria s tako vnemo nakupuje, kjer se res počutiš kot v trugi saj, če je človek malo večji komaj stoji, da ne govorim o wc-jih ali pa o velikosti prtljažnega prostora v repu, ko se včasih zgodi, da celo vsi kovčki ne grejo na avion. Poleg tega jih Adria uporablja za lete do Egipta (Hurghada, Sharm el Sheikh, Cairo). 4 ure sedet v tisti mali trugi kjer še skoraj da rok ne moraš stegnit je res naporno, taki avioni so za poslovneže ne pa za turiste.
    Teh problemov pri MD-jih ni.

    Bravo Aurora - kar tako naprej! Bravo Praprotnik! Ne daj se pohodit ostalim letalskim družbam, ki mislijo, da imajo “najsodobnejšo” floto

  6. marjeto pravi:

    ka pol ne grem z raynerom u london ?
    kam pelje pa aurora upam, da na mangajo !
    sam, da ne bo letališče oz. aerodrom brez letal, pa je supr !

  7. Neja pravi:

    Kibi, Marko, izvolita, dam prednost. Letim, ko bosta dobro preiskusila letala in pilote še v praksi.

  8. Marko pravi:

    Neja takoj, če hočeš - z največjim veseljem. Poleg tega je celotna serija letal MD zame najlepših in najljubših na svetu.

  9. matej124 pravi:

    kibi,adrijin najeti boeing je star 17 let in je tako celih 8 let mlajsi od tega md-80 in celo za 3 oziroma 5 let mlajši od adrijinih airbusov,ki so kao moderni.

  10. Gregor pravi:

    No super. Sem že mislil, da ne bom nikoli letel z DC9. Saj to je menda bolj ali manj MD82, ki je bil pozneje še Boeing 707??? Kot je iz Daewooja ratal Chevrolet… Sicer pa je dejstvo, da ta letala še na veliko lete - predvsem v ZDA. Pa tudi europske velike družbe (ala Lufthasa, KLM, Austrian…) vozijo razne Fokerje in podobna stara čuda.

  11. Janjan pravi:

    Ma ja, saj je fino v novem avionu, verjetno tudi bolj varno, predvsem v izrednih razmerah, ker imajo kup tehnologije a po moje je najpomebnejši pilot in sistem vzdrževanja letal. Da ne šparajo pri rezervnih delih in ne vgrajujeo kaj s črnega trga. Potem lepo leti vrsto let.
    Za potnika pa je pomembno da je udobno in da ga spremlja prijazno osebje.
    Lani sem naredil krog od Ljubljane pa po skandinaviji in nazaj. Pa so MB 82 družbe SAS izredno udobni avioni, nobene razlike od novega Airbus-a. Najbolj čudno počutje je bilo iz Munchna do Koppenhagna, saj Lufthansa tam fura Avro. Že na daleč zgleda, kot da greš na vojaški transporter pa tudi trese se tako. Res pa je bila najmanj udobna vožnja z Adrijinim CRJ-jem s Frankfurta domov a je to popravila izredno prijazna stevardesa. Ljudski faktor je pač čez vse…

  12. Gogi pravi:

    MD-80 je DC-9 ja… razlika je nastala samo zaradi tega ker je mcdonell kupil douglasa in so pač spremenili oznake. No Boeing je nato pred leti kupil združeno podjetje in letalo preimenoval v B-717 ter ga po dveh letih prenehal proizvajat. Ameriške oblasti še danes tožijo Boeing, da je deloval proti zakonodaji s področja konkurence, saj naj bi omenjeno družbo kupil predvsem zato, da bi eliminiral konkurenco svojemu B-737 (predvsem različici 500 kot jo uporablja Adria Airways).

    Še glede letala… MD-80 (vključno z vsemi verzijami) je eno najbolj priljubljenih letal na svetu. Na rednih linijah!!! ga uporablja tudi četrta največja letalska družba na svetu Delta Airlines in bo predvidoma ostal v operativni uporabi do leta 2012. Letalo je tudi zelo priljubljeno med piloti in je veliko bolj “prijazno” za letenje tako od B-737 kot A-319, A-321. Pilot se mora edino zavedati da ima motorje v repu letala in t.i. T-rep, zato ne sme nikoli leteti “low&slow”, drugače je pa letalo “a dream to fly”. Tudi kar se pristajanja tiče je letalo veliko bolje obvladljivo kot airbusi in še posebej kot B-737, ki zaradi konstrukcije podvozja praviloma “odskoči” ob pristanku. Res je, da porabijo motorji več goriva, je pa tudi res, da zahteva občutno krajše vzletno-pristajalne steze in se ga lahko uporablja za letališča o katerih lahko operaterji B-737 samo sanjajo.

    Še glede starosti letal… ni tolko problem, če je bilo letalo pravilno vzdrževano in ni bilo udeleženo v kakem resnem incidentu. Tudi stroge zahteve po varnosti v EU so porok za varnost letal. Seveda lahko vedno pride do tehničnih težav a vendar je to precej malo verjetno. Še vedno je največji vzrok letalskih nesreč človeški faktor.

    Aurori pa vso srečo, jasno nebo in čim manj “poslovnih turbolenc”. Hvala bogu, da se je našel nekdo, ki ma jajca se postavit po robu Adriji.

    Aja še to … po mojem mnenju je MD-82 eno najlepših potniških letal. Edino če so ga že prebarvali bi lahko dodali kak napis, da se ve čigavo je… no morda to še pride.

  13. JAN pravi:

    MD-80 JE PO MOJE SUPER LETALO SAJ GA UPORABLJAJO SKORAJ VSE RESNEJŠE AMERIŠKE LETASLKE DRUŽBE AMERICAN AIRLINES,DELTA) PA TUDI V EVROPI JE BIL V 80 IN 0 ZELO PRILJUBLJEN (IBERIA,FINNAIR,AUSTRIAN IN ŠE ZDAJ SAS) CRJ-200 JE ZELO NEUDOBENE ADIRIN 737-500 PA TAKO ZNUCAN DA JE KAR GROZA ZATO KAR DAJMO AURORA IN LETALSKE DRUŽBE NE PRIZEMLJITE ŠE VAŠIH MD-JEV KER SO SUPER PA KLJUB TEMU DA SO STARA ŽELIM SI DA BI LAHKO LETELO ŠE MNOGO MD-80 PO NEBU

Komentiraj