“Slovenijo čutim”
15. januar 2008 ob 23:58 | Nejc Jemec |Slogan “I feel Slovenia” oz. “Slovenijo čutim” so predstavili še v nekoliko drugačni luči. Urad vlade za komuniciranje (UKOM), Ministrstvo za gospodarstvo in agencija Pristop so namreč predstavili krovno znamko Slovenije, ki poleg področja turizma pokriva tudi področje predstavitve Slovenije kot države.
UKOM bo v prihodnje organizirano spodbujal k uporabi znamke in spremljal pravilnost njene uporabe. Državna uprava bo tako pri komuniciranju s tujino redno uporabljala znamko, k uporabi pa bodo povabljeni tudi drugi subjekti, ki jo bodo lahko v promocijske namene uporabljali brezplačno. UKOM namerava poslati priročnik znamke in priročnik celostne grafične podobe organizacijam, ki s svojim delovanjem omogočajo širšo promocijo Slovenije - predvsem na področju športa, kulture, podjetništva itn. Z elementi vsebine ter logotipom želi vladni urad seznaniti čim širši krog prebivalcev Slovenije, kar naj bi spodbudilo poistovetenje z znamko in njeno vsebino.
Andrej Drapal iz agencije Pristop in doc. dr. Maja Konečnik z Ekonomske fakultete sta predstavila model vzpostavitve znamke Slovenije in njeno identiteto. Predstavila sta tudi smernice za uporabo znamke. Anže Logar, direktor UKOM-a pa je povedal, da nameravajo izdelati priročnik celostne grafične podobe znamke, gospodinjstvom pa razposlati predstavitveni letak. Po besedah Marjana Hribarja, direktorja Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, je vzpostavitev znamke stala 198.000 EUR, kolikor je prejela agencija Pristop.
Po besedah Marjana Hribarja se je 85 takšnih taksijev, od 10. novembra do konca decembra 2007, vozilo po Londonu.
O znamki Slovenije Anže Logar,
Anže Logar: “Celoten projekt v letu 2008, celotna pogača, znese 400.000 evrov.”
Andrej Drapal iz agencije Pristop in doc. dr. Maja Konečnik z Ekonomske fakultete sta predstavila model vzpostavitve znamke Slovenije in njeno identiteto.
Andrej Drapal: “Preden začnemo govoriti, kako bomo Slovenijo opisovali z besedami, moramo najprej vedeti, kaj Slovenija je. In to je bila ta naloga …”
Nejc Jemec
16. januar, 2008 ob 0:12
I FEEL refeVREnDUm - http://www.hervardi.com/referendum2008.php
16. januar, 2008 ob 7:41
“Predstavila sta tudi smernice za uporabo znamke. Aleš Logar, direktor UKOM-a ”
ni Aleš, je Anže
LP.
16. januar, 2008 ob 7:54
I FEEL FULL GREEN zaradi 400.000 €, ki smo jih vun vrgli za še eno novo pizdarijo!
16. januar, 2008 ob 8:34
Popravljeno, hvala.
16. januar, 2008 ob 9:22
Slovenijo čutim - v denarnici !
16. januar, 2008 ob 9:30
Slovenijo čutim…ČUTI, ČUTI!
16. januar, 2008 ob 9:33
Čutim/o jo le na žuljih in hrbtu.
“Hvalite me usta moja” bodo kmalu čutili tudi v ostalem svetu, kjer se to “čutenje” nesramno vsiljivo trosi.
16. januar, 2008 ob 10:53
ma j… vas slovenceljni. Sam kritiziral bi. Takle projekt si zasluž denarja za vsaj tri patrije:).
Mahh škoda besed. Grem nazaj delat.
16. januar, 2008 ob 15:21
pa to ni res …
I FEEL SLOVENija
http://encarta.msn.com/dictionary_/sloven.html
16. januar, 2008 ob 22:48
Kul, meni se pa zelo dopade! :) Sem že dolgo pred tem “navijal” za LOVE, ki ga imamo kot edina država v imenu.
Se da kje kupit majčke I feel Slovenija?
16. januar, 2008 ob 23:21
Zdaj ko imam razlago zraven jo tudi jaz čutim!
17. januar, 2008 ob 0:21
Tako jo čutim, da imam že dlje časa težave s prebavo.
17. januar, 2008 ob 17:26
Nekateri feelajo Slovenio, drugi pa obcutimo SloveniJo, z velikim J. But that is about to change soon…
17. januar, 2008 ob 20:17
@mr_m - majčke z napisom ja sam pederćina dobiš na popošti jutri zjutraj, so ostale še od lanske akcije. Pa no need to thank me.