Wednesday 20. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

“Slovenijo čutim”

15. januar 2008 ob 23:58 | Nejc Jemec |

Slogan “I feel Slovenia” oz. “Slovenijo čutim” so predstavili še v nekoliko drugačni luči. Urad vlade za komuniciranje (UKOM), Ministrstvo za gospodarstvo in agencija Pristop so namreč predstavili krovno znamko Slovenije, ki poleg področja turizma pokriva tudi področje predstavitve Slovenije kot države.

UKOM bo v prihodnje organizirano spodbujal k uporabi znamke in spremljal pravilnost njene uporabe. Državna uprava bo tako pri komuniciranju s tujino redno uporabljala znamko, k uporabi pa bodo povabljeni tudi drugi subjekti, ki jo bodo lahko v promocijske namene uporabljali brezplačno. UKOM namerava poslati priročnik znamke in priročnik celostne grafične podobe organizacijam, ki s svojim delovanjem omogočajo širšo promocijo Slovenije - predvsem na področju športa, kulture, podjetništva itn. Z elementi vsebine ter logotipom želi vladni urad seznaniti čim širši krog prebivalcev Slovenije, kar naj bi spodbudilo poistovetenje z znamko in njeno vsebino.

Andrej Drapal iz agencije Pristop in doc. dr. Maja Konečnik z Ekonomske fakultete sta predstavila model vzpostavitve znamke Slovenije in njeno identiteto. Predstavila sta tudi smernice za uporabo znamke. Anže Logar, direktor UKOM-a pa je povedal, da nameravajo izdelati priročnik celostne grafične podobe znamke, gospodinjstvom pa razposlati predstavitveni letak. Po besedah Marjana Hribarja, direktorja Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, je vzpostavitev znamke stala 198.000 EUR, kolikor je prejela agencija Pristop.

(www.vest.si) I Feel Slovenia, London taxi

Po besedah Marjana Hribarja se je 85 takšnih taksijev, od 10. novembra do konca decembra 2007, vozilo po Londonu.

O znamki Slovenije Anže Logar,

Anže Logar: “Celoten projekt v letu 2008, celotna pogača, znese 400.000 evrov.”

Andrej Drapal iz agencije Pristop in doc. dr. Maja Konečnik z Ekonomske fakultete sta predstavila model vzpostavitve znamke Slovenije in njeno identiteto.

Andrej Drapal: “Preden začnemo govoriti, kako bomo Slovenijo opisovali z besedami, moramo najprej vedeti, kaj Slovenija je. In to je bila ta naloga …”

Nejc Jemec

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 14 x komentirano
  1. Hervard pravi:

    I FEEL refeVREnDUm - http://www.hervardi.com/referendum2008.php

  2. kr en pravi:

    “Predstavila sta tudi smernice za uporabo znamke. Aleš Logar, direktor UKOM-a ”

    ni Aleš, je Anže

    LP.

  3. 1tastar pravi:

    I FEEL FULL GREEN zaradi 400.000 €, ki smo jih vun vrgli za še eno novo pizdarijo!

  4. Denis Sarkić pravi:

    Popravljeno, hvala.

  5. :) pravi:

    Slovenijo čutim - v denarnici !

  6. Mirjana pravi:

    Slovenijo čutim…ČUTI, ČUTI!

  7. Janko pravi:

    Čutim/o jo le na žuljih in hrbtu.

    “Hvalite me usta moja” bodo kmalu čutili tudi v ostalem svetu, kjer se to “čutenje” nesramno vsiljivo trosi.

  8. jure pravi:

    ma j… vas slovenceljni. Sam kritiziral bi. Takle projekt si zasluž denarja za vsaj tri patrije:).

    Mahh škoda besed. Grem nazaj delat.

  9. škof pravi:

    pa to ni res …

    I FEEL SLOVENija

    http://encarta.msn.com/dictionary_/sloven.html

  10. mr_m pravi:

    Kul, meni se pa zelo dopade! :) Sem že dolgo pred tem “navijal” za LOVE, ki ga imamo kot edina država v imenu.

    Se da kje kupit majčke I feel Slovenija?

  11. Aschmodei pravi:

    Zdaj ko imam razlago zraven jo tudi jaz čutim!

  12. Carlos Contreras pravi:

    Tako jo čutim, da imam že dlje časa težave s prebavo.

  13. sproscena.slovenija pravi:

    Nekateri feelajo Slovenio, drugi pa obcutimo SloveniJo, z velikim J. But that is about to change soon…

  14. zeleni spam pravi:

    @mr_m - majčke z napisom ja sam pederćina dobiš na popošti jutri zjutraj, so ostale še od lanske akcije. Pa no need to thank me.

Komentiraj