Strah pred samim sabo
29. november 2007 ob 11:00 | Jani Sever |Predsednik vlade s svojim sporom z novinarji misli resno. Zelo resno. Njegovi zadnji nastopi v javnosti so vezani izključno na izjave in intervjuje izbranim medijem ter novinarjem. Tistim, ki jim popolnoma zaupa. Upravičeno - to je mogoče videti iz vprašanj, ki so mu zastavljena. Nič pretirano novega. Konec koncev je to vedno počel. In nič pretirano unikatnega. To je lastnost mnogih politikov, tudi v demokratično bolj razvitih državah od Slovenije. Znamenita je Nixonova averzija do novinarjev, tako kot je denimo znano, da kancler Kohl znamenitemu Spieglu nikakor ni hotel dati intervjuja. A Janez Janša je ta pristop v zadnjih tednih prignal do novih razsežnosti.
Začelo se je s tiskovno konferenco v Ormožu, na kateri je napovedal, da je vse mogoče - tudi odstop vlade - potem pa odbrzel pred novinarji v svojo limuzino in se odpeljal. Včeraj je podoben pristop uporabil na tiskovni konferenci, ki jo je pripravil ob prvem srečanju z novoizvoljenim predsednikom republike Danilom Türkom. Novinarjem je dovolil dve vprašanji. Vendar ne njemu. Na obe je odgovoril Danilo Türk. Premier pa je ob vprašanju, ki je bilo namenjeno njemu, samo odmahnil z roko, češ vprašanje je napačno. Seveda ima predsednik vlade vso pravico do takšnega ravnanja. Povsem drugo vprašanje pa je, ali je lahko tak odnos do medijev razumen.
Predsednik vlade je v tem času nastopil še trikrat. Šlo je za obsežne prezentacije njegovih pogledov. In prostor, kjer jih je predstavil, je bil skrbno izbran. Dal je dva velika intervjuja. Enega direktorju TVS in drugega tedniku Mag. Vmes je imel še večurni nastop v državnem zboru. Z omejitvijo časa, ki je bil na voljo poslankam in poslancem za njihove razprave. Vedno je bilo zelo zanimivo. V mnogih pogledih je imel predsednik vlade prav. In v mnogih se kar precej ljudi z njim ne more strinjati. Ampak v vsakem primeru se zdi, da je predsedniku vlade najbolj ljub način sporočanja svoje politike monolog. Čeprav smo ob vprašanjih v intervjujih na TVS in v Magu vendarle zvedeli več, kot če bi govoril sam.
Intervjuji s predsedniki vlade, ki sovražijo intervjuje, so pač toliko bolj dragoceni. Tudi z zadnjim v Magu je bilo tako. Premier je v njem povedal nekaj izjemno pomembnih stavkov. Predvsem je priznal, da je bila prodaja Kadovih in Sodovih deležev v Mercatorju napaka. Nerodno - saj je na to opozicija opozarjala že ves čas, medtem ko je sam posel vneto branil. A priznanje napake seveda ni bilo ravnanje skesanca. Bilo je politično dejanje. Še ena od potez v bitki s pivovarji iz Laškega. Janša je namreč v isti sapi dodal, da najbrž ni vedel vsega in da je pravi krivec za napako Andrijana Starina Kosem, sedanja prva nadzornica Dela. Bil je pač zaveden.
Podvprašanj o sestanku na vladi, kjer se je posel dogovoril in o tem, da je bil posel osnova za vladno obvladovanje Dela, seveda ni bilo. Konec koncev niti niso potrebna. Saj predsednik vlade na takšne provokacije gotovo ne bi odgovarjal. Povedal je kar je hotel in to zadostuje. Ko bo želel povedati kaj novega bo za to že izbral primeren trenutek in prostor. Vsaj nekaj časa bi to moralo delovati. Premier ima sicer smolo, da se bo kmalu začelo predsedovanje evropski uniji, ko bodo novinarke in novinarji za vprašanja imeli več prostora. Ampak tudi takrat se bo neprijetnim poizvedovanjem najbrž lahko izognil, saj ne bodo neposredno vezana na samo predsedovanje.
Kljub temu se zdi, da mu izbrani pristop k medijem ne more prinesti prav veliko popularnosti. Tudi zato, ker je glede tega Janez Janša pogosto enostavno štorast. Nedavna primera to dovolj dobro ilustrirata. Ko je njegova zaročenka Urška Bačovnik napovedala poroko, ga ni bilo zraven, kar bi bilo enostavno videti bolj kul. Še več, njene napovedi kasneje sploh ni komentiral. Vprašati pa se ga o tem tako ali tako praktično ne da ničesar, dokler sam ne bo pri volji. Mimogrede - tudi to, da je bila Urška aktivna podpornica Lojzeta Peterleta, ni bilo ravno simpatično. Videti je bilo, kot da bi jo v bitko poslal njen Janez, ki je bil hkrati do Peterleta ves čas precej zadržan.
A to so bili še časi, ko predsednik vlade ni bil popolnoma sprt z mediji in je še odgovarjal na njihova vprašanja. Zadnji intervju za Mag je potrdil, da ga tudi izbrani novinarji in mediji ne morejo obvarovati pred spodrsljaji. Ko je govoril o urejenosti Ljubljane je za primerjavo ultimativne neurejenosti, na katero ga spominja slovensko glavno mesto, popolnoma nediplomatsko uporabil Bačko Palanko. Popolnoma brez stila, ponižujoče, zavrženo - si predstavljate, da bi za primer neurejenosti kakšen zahodnoevropski premier uporabil Grosuplje - in za povrh popolnoma zgrešeno. To vojvodinsko mestece je namreč med bolj urejenimi. Če bi ga Janša kdaj obiskal, bi to vedel.
Pred “kruhom v smetnjakih” Janeza Janše ne more obvarovati nihče drug kot on sam.
Jani Sever
29. november, 2007 ob 11:20
Glede Bačke Palanke.Bo verjetno moral Rupel klicat v Srbijo, da je “Skriti zarotnik” v Magu Janšo nekorektno povzel, da je v resnici mislil na fasade v Djakovici (albanskem delu). Seveda bo potem moral Rupel klicat tudi Taquija…. Tale naš Kalimero bi rabil še manj stikov z novinarji…
29. november, 2007 ob 11:30
Pravkar sem videl v sosednjem prispevku, da so tiskovne konference še vedno odprte za vse novinarje. Torej ne drži gornja navedba, da “…so njegovi nastopi v javnosti vezani izključno na izjave in intervjuje izbranim medijem ter novinarjem…” Vsi lahko uporabijo njegove izjave. Res pa je, da je začel izbirati vprašanja novinarjev. Mogoče želi s tem povedati, da razloči med različnimi kvalitativnimi nivoji novinarskega dela.
29. november, 2007 ob 11:56
Seveda Rok, to bo to… :???:
29. november, 2007 ob 12:01
Meni se zdi , da se Janša boji Sarkića kot hudič križa :)
29. november, 2007 ob 12:21
“Predsednik vlade je v tem času nastopil še trikrat. Šlo je za obsežne prezentacije njegovih pogledov. In prostor, kjer jih je predstavil, je bil skrbno izbran. Dal je dva velika intervjuja. Enega direktorju TVS in drugega tedniku Mag. Vmes je imel še večurni nastop v državnem zboru.”
Ali ni imel naslednji dan po monologu pri Možini še monolog pri Peskovi na Odmevih?
29. november, 2007 ob 12:26
Užaljeni JJ se na tak način ne bo več pobral vse do volitev, kot kaže.
Hm, pa saj sem že enkrat rekel, da se je s tistim izpadom pri predsedniškem polomu”politično nepovratno zlomil”. Vse bolj se kaže da ga je cerkev s svojimi aspiracijami potegnila v politični zaton.
29. november, 2007 ob 12:44
Pa novinarji, uredniki, komentatorji … še niste prišli do ugotovitve, da JJ_a niti ni kaj komentirati, ker se s tem vsakdo umaže roke po logiki, da ptiči istega perja skupaj letajo in prerivanja svinj pred koritom?
Me zanima kakšna bi bila reakcija JJ_a&Co. če jih npr. en podalšan vikend nihče nebi omenil.
29. november, 2007 ob 12:50
Vito: A intervju je monolog, nisem vedel.
29. november, 2007 ob 12:52
Miško, kje in zakaj se ti zdi, da se je zlomil?
29. november, 2007 ob 12:53
Janez Janša kot MOJZES.
JJ ima očitno nalogo popeljati Slovenske državljane in državljanke v obljubljeno deželo.
Začel je borbo proti vsem “neprijateljem”, ki ogrožajo našo nac. integriteto.
Novinarji so postali Faraonovi vojaki….
Že vidim, kako se odmika voda v Piranskem zalivu.
Kesajte se neverniki, kesajte ! Božja kazen bo prišla !
29. november, 2007 ob 12:55
Filistinec. A si ravno iz pravljičnega krožka?
29. november, 2007 ob 13:06
VonSmeid. A je po tvoje luna iz sira? In če ne, zakaj ne?
29. november, 2007 ob 13:07
Če lahko stranka, ki ima za predsednika človeka, ki se do medijev in javnosti obnaša tako kot se JJ, pride na volitvah v parlament, potem je pa res vse mogoče..
29. november, 2007 ob 13:08
VonSmeid: ja, res sem izbral napačno besedo, hvala za opozorilo (pisal sem v naglici). Popravljen komentar se glasi:
Ali ni imel naslednji dan po jamranju brez neumestnih prekinitev pri Možini še jamranje brez neumestnih prekinitev pri Peskovi na Odmevih?
29. november, 2007 ob 13:08
stupid: Ne ni iz sira. Zato, ker je iz kakšne trše snovi alla kamenine. ok?
29. november, 2007 ob 13:08
Tale mandat bo JJ končal v psihiatrični bolnišnici…
29. november, 2007 ob 13:10
Aha, neumestne prekinitve bi ti rad, da nisi spet v naglici pisal, huh?
29. november, 2007 ob 13:13
Vonsmeid. In zakaj se ti zdi, da je luna iz “kakšne trše snovi alla kamenine’”?
29. november, 2007 ob 13:15
Nič se mi ne zdi, to ti lahko pove že vsaka osnovnošolska pamet.
Koliko brezveznega duhovičenja.
29. november, 2007 ob 13:47
Indija in Kitajska bosta baje prevzeli gospodarsko in kulturno krmilo
tega sveta v naslednjih desetletjih.
Zahodni svet počasi doživlja svoj zaton….
Upam da bosta JJ in Ratzinger našla rešitev za našo civilizacijo.
Novinarji pa kar naprej po slovenskemu MOJZESU.
Sramota !
29. november, 2007 ob 13:51
He he he zdej so pa novinarčki užaloščeni ker se Janša noče pogovarjat z njimi. Enkrat preveč govori, da ga že nočejo več poslušati, enkrat premalo. Po drugi strani pa tako ali tako nima kaj zgubiti , bolj grdi kot je zdaj, bolj tako ali tako ne more biti. Ali se lahko z štrucami zgodi še kaj hujšega kot da zletijo v smetnjak, lahko iz beloruskega stanja preidemo še kam nižje? To bo povedala opozicija in njihovi mediji.
29. november, 2007 ob 14:03
Filistinec@
Obljubljeno deželo nam ponuja Pahor.
Čeprav jaz prej mislim da nam bo pripeljal trojanskega konja…ali pa je on pač samo Paris ki bi za pozornost kamere prebegnil na drugo stran.
29. november, 2007 ob 14:06
Na včerjašnji tiskovki je novinar postavil debilno vprašanje in Janez je pravilo odreagiral. Če se novinarji ne znate držati teme, včeraj je bilo pač logično da se sprašuje o sodelovanju predsednik-premier ipd., ne pa o tajkunih ipd. zadevah ki so trenutno aktualne.
Da pa tako ravna ga pa čisto zastopim in podpiram! Si je pa za zamislit zakaj je tako stanje… Nebi vedel…
29. november, 2007 ob 14:11
VonSmeid. Aha. Torej zadošča osnovnošolska pamet, da ti pove, da luna ni iz sira, taista pamet pa bi parlamentirala, ali je obnašanje predsednika vlade in njegove stranke “normalno”. Ti moje vprašanje o luni iz sira označuješ kot duhovičenje, mi pa naj bi resno jemali tvoja pripombe o monologih/intervjujih, neumestnih prekinitvah…
29. november, 2007 ob 14:14
Kot vse kaze se je Janez Jansa ze odlocil, da zeli po naslednjih volitvah nazaj v opozicijo. Tam bo ves cas poudarjal, kako pomembno in uspesno nalogo je opravila njegova vlada in on za casa predsedovanja EU. Morda se koncno zaveda, kako lazje je biti opozicija,kot vlada.
29. november, 2007 ob 14:24
BlazS,
novinarji so zato, da postavljajo zanimiva vprašanja in odgovori na aktualna vprašanja bi vsekar zanimali bralce in poslušalce.
29. november, 2007 ob 15:04
vsaka rit svojo kahlo najde
29. november, 2007 ob 15:11
@Tone L.
Upam, da se bodo tvoje besede uresničile, pri tem mu moramo konec leta 2008 pomagati na vso moč, če tudi (kar naj) ga odnese iz parlamenta :)
29. november, 2007 ob 15:21
Skupina novinarjev se je formirala kot politični dejavnik. Prestopila je rubikon, kjer novinar poroča in komentira politično dogajanje, ne da bi vanj skušal posegati z drugimi, političnimi ravnanji. Politična oblast je z njimi prisiljena ravnati drugače, kot zgolj z novinarji; jemlje jih pač kot politični subjekt.
Janša je po mojem mnenju ocenil, da ta skupina novinarjev s svojimi političnimi akcijami in intervencami ni sposobna politično mobilizirati zadostnega števila državljanov, saj sama ne uživa zadostnega zaupanja, in da je torej ne potrebuje. Poleg tega itak - po naravi stvari - novinarji sami potrebujejo, iščejo in uporabljajo informacije o delovanju njegove oblasti, kar mu zagotavlja zadostno prisotnost tudi v levih medijih.
Pomembno je dvoje: najprej dejanja in dejstva, vezana na oblast (ne pa prazna promocija), in nato (ne)kvaliteta novinarske kvazipolitične opozicije. Slednja je v bistvu pomemben Janšev zaveznik, saj temelji na slabi argumentaciji in neprepričljivem ideološkem čustvovanju. Raven njenega delovanja ni dovolj inventivna, prepogosto se poslužuje nizkega udarjanja, ki prepriča le že prepričane. Ti pa so v manjšini, kar se je izkazalo že na prejšnjih parlamentarnih volitvah.
29. november, 2007 ob 15:40
Ljudje kot Janša enostavno niso za v politiko. Janša je bil dober, ko je šlo za osamosvojitev, za slovensko politično igro, pa ni primeren. Ljudje imajo raje umirjene, pragmatične govornike kot sta Kučan in Pahor, ljudi o katerih mediji lepo pišejo, ljudi s prijazno medijsko podobo, takšno kot so jo mediji npr. ustvarili o Titu. Skrajni čas je, da Janša zapusti politično prizorišče ter tako slovenski politiki odvzame emocionalni, ideološki naboj, ki zamegljuje priviligirano prilaščanje lastnine. Janšev umik iz politike bi pomenil resnejši udarec resničnim oblastnikom, ki na račun ideoloških spodaov, v ozadju kujejo dobičke, kot njegovo “jamranje” o tem. S tem bi tudi mediji izgubili potrebnega sovražnika ter bi težje preusmerjali pozornost. Janez, naredi nam uslugo, umakni se in prepusti politični show politikom.
29. november, 2007 ob 15:42
Večina slovenskih novinarjev je samo slaba fotokopija naučenega znanja določenega tipa “ljubljanske univerze”
29. november, 2007 ob 15:46
KUČAN PAHOR TITO umirjeni ???????
(tako so bili prikazani s strani novinarjev demokratično nezrelemu narodu).
29. november, 2007 ob 16:27
Ah, Janševci, dajte no srat klamfe. Politika je vedno bila in bo kurba. Ali res mislite, da Janša (ali katerikoli drug politik) dela to kar pač dela iz ljubezni do Slovenije in slovenskega naroda?
Dela za svoj ego in za svoj žep. Sprijaznite se. In pri tem je veliko bolj temeljit kot smo bili do sedaj navajeni od drugih.
Prekleto dobro ve, da sedaj dobiva nazaj bumerang za vsepodlosti in laži iz opozicijskih (in pozicijskih) časov. Samo, da se mu zdaj to ne zdi več tako zabavno. In sedaj bogi revček jamra kako mu je težko.
29. november, 2007 ob 19:09
Trenutna vlada deluje zelo podobno Titovi vladi za časa Jugoslavije.
29. november, 2007 ob 19:16
Ok, sej Janša je imel monolog pri Možini. Se je zdelo, kot da iz obeh oseb govori ena sama - naš ljubi premier ;)
29. november, 2007 ob 20:49
@t-mac, verjetno si slišal Oglasno oddajo na valu 202, kjer pridata dve gospe iz Medexa povedat kako dobre so njihove alge za naše zdravje.
Vzorec je enak, namen pa tudi, le da JJ-ja sprašuje Možina, Medex pa se mora, kakopak, zadovoljiti z nižjim rangom; pa čeprav gre za naše zdravje.
29. november, 2007 ob 20:59
t-mac: važno je, da si zbrano poslušal. :-)
29. november, 2007 ob 21:06
Za JJ-ja pa nisem povsem prepričan ali je tako štorast s primeri že od nekdaj ali od takrat, ko je zvedel, da se bo moral spet poročiti; to pot z Urško (on si pa misle: ti kr govor)? Men se zdi, da se je mal naveličal … čaka, da čim prej mine, da si bo lahko zagotovil še kolikor toliko časten sestop iz “novih oblačil”, ki so mu jih nadeli, oz. so ga razgalili, njegovi svetovalci nedobudni piarovci in Urška.
Spomnim se izjave Drnovška o njegovem nasledstvu. Ne najbolj izbrana, no, pa JJ-ju jih tud ne manjka, izjav namreč. Kdo bi ga torej lahko nasledil na desnici? … na desni sredini, pardon.
29. november, 2007 ob 21:10
@Rok, mogoče je JJ ugotovil, da je bolš, da je tih, ker pol ne more nč falit.
29. november, 2007 ob 21:10
Realist. Jaz verjamem, da so tudi politiki, ki delajo s srcem za dobro države. Očitno se giblješ v krogih, ki se vrtijo le okrog denarja in se ti zato zdi stvar neverjetna. Meni se nasprotno zdi zelo verjetna. Ljudje, ki imajo za najvišjo vrednoto materialnost, veliko takih sem srečal, ne gledajo na nič drugega kot na to kje bodo kaj pokradli, kje je luknja. In ti ljudje dejansko mislijo, da pošten človek ne obstaja, kar je razumljivo, saj vsak svet gleda skozi lastna očala. Starši, ki jim je ta vrednota ena najvišjih, vzgojijo otroka, ki je na tem področju na las podoben njim. In krog je sklenjen. In reprodukcija nečloveka zagotovljena. Tudi ti si že srečal načelnega in poštenega človeka. Ga nisi prepoznal?
Glede politike je pa tako. Imaš prav, da je kurba. Prodaja se kot blago in to mora biti kupcu všečno, če ne se ne proda. Povprečen kupec pa je žal nekritičen in brez širine, zato se neštetokrat igra na čustva, zato toliko populizma. In toliko poceni prodajanja. Le da bi se kupilo. Če ne igraš te igre in prodajaš le visokokvalitetno robo, ne bo nihče kupil. In to je žalostno, ampak resnično. Sad but true.
29. november, 2007 ob 21:15
Nogavička, jaz pa mislim, da si ti ugotovila, da bi bilo fino, da bi bila malo tih, ker poveš itak nič. Predvidevam, da jih kaj dosti čez 20 nimaš.
29. november, 2007 ob 21:30
Kdo je že bil tisti senator, ki je ob vsaki priliki zatrdil: … sploh pa mislim, da je treba Kartagino uničiti…?
Oni je lobiral! Naš prvi minister, pa jo bo! Ne Kartagine, Slovenijo!
29. november, 2007 ob 22:11
Gre sploh še kdo na kakšno kulturno prireditev itd. ali samo še za Janšo dihate? Nasploh pa mislem,da je Slovenija država z največ “političnimi analitiki” na prebivalca. Kako se vam sploh še da?
29. november, 2007 ob 22:23
Anton: Kato (mislim da junior)… pa še posuli so jo s soljo, da ne bi nič zraslo ;)
29. november, 2007 ob 22:56
S tvojim razglabjanjem, VonSmeid, o vrednotah, ljudeh se kar strinjam. In hudo upam, da bodo prišli na površje voditelji, ki jim bo šlo v prvi vrsti za dobro ljudi.
Sem pa prepričana, da je JJ daleč od tega. Zelo me moti, ker ne more nikoli prevzeti odgovornosti. Zavedli so ga. Kriva je Adrijana. Kako že eni pravite’? Peskovnik….Zakaj pa, JJ, ne poslušaš veliko različnih mnenj, tudi opozicijskih. Tudi za to si sam odgovoren.
29. november, 2007 ob 22:56
Rob: temu se reče demokracija.
29. november, 2007 ob 23:28
V Slo. je novinarsko stanje “nekaj posebnega”, ideološko jih je večina obarvana izrazito levo rdeče - FDV style, zato je Janševa reakcija popolnoma razumljiva.
29. november, 2007 ob 23:29
@VonSmeid, glede na to, da sem prepričan, da sva že debatirala tudi o drugih temah, tudi ko se predstaviš z drugim imenom, te jemljem mal z rezervo, ker se ponavljaš; imaš pač svoj stil, ki ga tudi z različnimi imeni ne moreš skriti.
Sicer pa: kaj imajo moja leta, ali pa starost kogarkoli, opraviti z argumenti v analizi političnega trenutka?
29. november, 2007 ob 23:46
@mr_m, če je levo rdeče vse, kar ni konzervativno, potem juhej, kar še tako naprej, pa bandiera rossa in naprej zastave slave prav tako (razen tisto o puškah, k se mi vseen mal upira).
Sicer pa, kdo pa so novinarji, ki pišejo v Družini in objavljajo na Ognjišču? Če niso iz FDV, kdo jih je izobrazil?
30. november, 2007 ob 10:20
Neja. Saj je prevzel odgovornost. Rekel je, da je bil sicer zaveden, a da on nosi vso odgovornost.
30. november, 2007 ob 10:25
nogavička: Saj ravno to je problem, ker ti leta ne dopuščajo, da bi spravila skupaj kakšno pametno analizo “političnega trenutka”. Upam, da so leta, da ni intelekt. Nočem biti žaljiv, čeprav očitno sem. Le pišem, kar mislim.
Glede različnih imen pa…niti na pamet mi ne pride. Tebi očitno že…
30. november, 2007 ob 11:54
Še tukaj bom ponovila. Dobro, da te imamo, VonSmeld, ker vse najbolj veš, ker veš, kakšna je pametna analiza tega političnega trenutka, ker ne priznavaš, da lahko kdo drug vidi drugače. Zelo si podoben Bojcu1. In kot sam poveš, niso žaljive samo tvoje besede, ampak že misli.
Kako bo JJ v resnici prevzel odgovornost, bomo kmalu videli in nekateri verjetno tudi občutili.
30. november, 2007 ob 12:24
Maatjazh, menim, da je tvoja analiza peticije skupine novinarjev kar zadela “žebljico na glavico”, da se je torej profesija, ki bi morala predvsem informirati in sicer tako, da bi se v čim večji meri poskušala približati resnici, torej uravnoteženo, čim bliže objetivnosti, analizirati dogodke in nastalo situacijo, komentirati, osvetliti stvari tako, da bi si ljudje sami ustvarili svojo sliko in prepričanje, na podlagi česar bi se lahko odločali (in ne na podlagi navijaškega, izkrivljenega, pristranskega načina poročanja) - politizirala. Odmaknila se je od teženj po iskanju resnice, po objektivnem, nepristranskem poročanju in se preprosto opredelila za eno politično opcijo.
Kje tukaj profesinalnost? Prešli so v politično akcijo, v pol. boj. Legitimno, a to ni več profesionalno delovanje, to je pač politika, boj za prevlado, oblast. Zakaj bi se šli slepe miši!?
30. november, 2007 ob 13:06
Anima: podpišem. Kdor tega, kar je npr. napisala anima ali pa Maatjazh, ne vidi, je slep ali pa noče videti.
Neja: ko bi vsaj izpostavila tisto drugače misleče, z argumenti. Neke pavšalne in neargumentirane izjave me pa pripeljejo do tega, da se tudi sam spustim na tvoj nivo. Pa nogavičarski npr..
“Če ne bi bilo nove vlade, ne bi bilo peticije, četudi bi bili podobni pritiski kot so danes”. Preberi si Jančarja v Sobotni prilogi in Makaroviča v Delu. Jaz se ponavljal več ne bom.
30. november, 2007 ob 13:13
Neja: Ta je npr. tudi smešna: “…niso žaljive samo tvoje besede, ampak že misli”. Kaj pa so besede drugega kot materializacija misli?! Povem, kar mislim.
30. november, 2007 ob 14:07
Brala sem seveda oba, Bojc1. Vsaj Makarovič ne more biti nepristranski.
Kar pa se materializacije misli v besede tiče: (Res bi bil cel hudič, če bi bile tvoje besede v resnici materializirale.) Velikokrat v kakšnih trenutkih v mislih vse sorte fantaziramo, a tega ne izrečemo. Zavedamo se, npr.: nerealnosti svojih razmišljan, ali posledic zase in za okolje, če bi jih izrekli ali…Temu bi lahko rekli: občutek za drugega ali socializacija ali kulturni dialog ali……In zato marsikdo ne mara tega pri JJ pa tudi pri tebi ne. Kaj si v resnici želiš: Soliti pamet? Trositi smeti po drugih? Si nič ne želiš, da bi te sprejemali in da bi te mogoče imeli radi?
30. november, 2007 ob 18:26
Neja, pa kdo se še spomne Bojca1, ki ga je nasledil konec. Pred njim je bil jani, zdaj pa že VonSmeid; pa verjetno še kdo prej in vmes do zdaj. Sami sošolci bi rekla Mirjana.
1. december, 2007 ob 15:18
Nogavička, kaj ko sem mislila, da sta Bojc1 in VonSmeld dve od te razklane osebnosti.
1. december, 2007 ob 19:58
Zelim si, da bi vedve miške kaj povedali, ker pa ne povesta nič, le ponavljata, kar bereta v časopisih allla: janša čisti, deli in podobne izjave, mi ni da bi se več menil z vama. Kaloh me pohvali, Makarovič in Jančar razmišljata podobno kot jaz…Vedve le “razmišljajta” “drugače”, ko bi vsaj znali….ne morem drugače povedati kar mislim, sicer pa sm to samo jaz…nič več kot jaz.
1. december, 2007 ob 22:36
Neja in Nogavička imata prav.Bojc1 si je” oblekel”novo ime.To nič ne spremeni,še vedno ostane enak enoumnež.Janša pa spet vleče poteze po svoji logiki.Od prodanega orožja ima denarja dovolj zase in za svojo Urško.Ve,da je v politiki zasral vse kar je mogel,na parlament 2oo8 ne računa več.Lepo se bo umaknil, da bo imel več časa za Urškoin , Marx-a,Tita,…..
3. december, 2007 ob 21:54
Priznam. My name is Bojc, Bojc1. Hitro ste me odkrile..:=)
3. december, 2007 ob 23:11
Odkrito, odkod ideja za rehabilitacijo Rožmana!
Veliki učitelj! Zapis iz Službenega lista ljubljanske škofije, februarja 1934, o organiziranju Katoliške Akcije! Zanimivi odlomek - vsebuje tudi kaplarja - pove vse:
Kako pa izvesti to akcijo. To je največje in najvažnejše vprašanje. Zakaj idejo dati je večkrat zelo preprosta in lahka naloga. Idejo izvesti, to je umetnost. Sovražno fronto prodreti, ta ideja je preprosta in samoposebi umljiva. Zato ni potreba vrhovnemu poveljniku posebne modrosti. Modrost pa je neobhodno potrebna, k a k o fronto prodreti s čim večjim uspehom in čim manjšo izgubo. Tak načrt mora biti pripravljen v vseh podrobnostih ter mora računati z vsemi eventualnostmi. Glejte — v tem tiči jedro ogromnega dela, ki ga mora vršiti vodstvo, v prvi vrsti osrednje vodstvo KA.
Naj omenjam tu nekaj poglavitnih načel.
Najprvo je treba vzgojiti voditeljev, to se pravi oficirjev in podoficirjev. Samo general ne zadostuje za KA, katera hoče zajeti in pre-kvasiti čim širše plasti naroda. Ti oficirji in podoficirji morajo biti, kakor pravi Pij X.: »katoličani, ki so pripravljeni na vsako preskušnjo, ljudje resnične pobožnosti, brezmadežnega življenja in temeljito poučeni v verskih stvareh.« Ti oficirji in podoficirji so elita KA, elita, brez katere je KA mrtva, posoda brez vsebine, sol brez kisline. Gospodje, ali nismo bili v preteklosti le preveč brez takih oficirjev in podoficirjev. Zadovoljili smo se kvečjemu s kaplarji.
Drugo neobhodno potrebno načelo je: voditelj vodi! To je najvažnejše delo. Nikdar pa ne izvršuj podrejenega dela, ki ga z lahkoto izvrše drugi. Belgijska KA se tu drži nauka, ki so ga v mnogoštevilnih brošurah nakopičili industrijski pisatelji o taylorizmu, o moderni industrijski in trgovski administraciji. Tako sem bral v drobni knjižici: Zur Psychologie der Führung: »Kein Vorgesetzter darf Arbeiten selber ausführen, die von Untergebenen ebenso gut gemacht werden konnten, um frei zu bleiben für jene Arbeiten, die nur er erledigen kann«; Dr. Picard pravi v svoji knjigi: L’Association Catholique de la Jeunesse Beige: »Voditelji, ki ne premagajo skušnjave, da bi vse naredili sami, zelo slabo izvršujejo svojo službo. Njihova naloga je voditi, ne pa izvrševati. Naj najprvo napravijo točen načrt, porazdele posameznikom njihove naloge in naj potem nadzorujejo, da bodo dotični vse naložene naloge zvesto vršili. Vse to je mnogo važnejše, kakor pa izvrševanje, ki jih navadno popolnoma izčrpa.«