Pismo prave skesanke?
23. november 2007 ob 21:27 | Denis Sarkić |
Užaljeni Janez Janša med govorom v DZ Foto: DENIS SARKIĆ/VEST
Danes je na spletni strani predsednika vlade RS Janeza Janše zapisano novo sporočilo za javnost v zvezi z novinarsko peticijo proti cenzuri in objavljeno pismo neznane novinarke RTV SLO, ki ga je naslovila na premiera Janšo in v katerem obžaluje svoj podpis pod peticijo, zdaj pa naj bi jo bilo celo sram tega dejanja.
Sporočilo za javnost iz Kabineta predsednika vlade:
REPUBLIKA SLOVENIJA
KABINET PREDSEDNIKA VLADE
SPOROČILO ZA JAVNOST
23. november 2007
Zadnji dogodki še dodatno postavljajo pod vprašaj verodostojnost novinarske peticije
V Kabinetu predsednika vlade pozdravljamo izjavo novinarja Mateja Šurca, objavljeno v današnjem intervjuju za časnik Primorske novice, v kateri je dejal, da pod sedanjo vlado ni bil deležen neposrednih pritiskov ali cenzure. Kot pravi novinar sam, je več le teh doživljal pod prejšnjo vlado, vendar ob tem priznava, da takrat ni protestiral. Menimo, da tovrstno priznanje enega izmed pobudnikov novinarske peticije še dodatno potrjuje, da so navedbe, zapisane v peticiji, neresnične.
V zvezi z današnjim odzivom obeh pobudnikov novinarske peticije pa želimo poudariti, da v Kabinetu predsednika vlade v današnjih odgovorih na številna novinarska vprašanja nismo nikoli trdili, da so bili podpisniki peticije zavedeni. Pojasnili smo zgolj, da smo prejeli več sporočil, v katerih so nam podpisniki peticije med drugim sporočili, da se končno in javnosti znano besedilo omenjene peticije precej razlikuje od besedila, ki jim je bilo prvotno dano v podpis in pod katerega so se podpisali. Nadalje so v svojih sporočilih tudi navedli, da so takoj po objavi spremenjenega besedila peticije zaprosili za umik podpisov, saj so ocenili, da so bili zbrani na lažen in zavajajoč način. Le to jim, kot ugotavljamo na podlagi javno dostopnega seznama podpisnikov, očitno ni bilo omogočeno. Ob tem so omenjeni podpisniki tudi izrazili obžalovanje, da je prišlo do omenjene manipulacije.
Vsebina prvotnega besedila peticije, o katerem so nas obvestili že omenjeni podpisniki, nam v Kabinetu predsednika vlade ni poznana. Vendar pa kot razumemo iz njihovih sporočil, naj bi bila peticija mišljena »le kot podpora tistim kolegom, ki se jim dela cenzura, pri čemer noben stavek, beseda ni dal misliti, da gre za proti-vladno kampanjo.«
V Kabinetu predsednika vlade menimo, da gre v zgoraj omenjenem primeru v prvi vrsti za vprašanje, ki ga morajo razjasniti podpisniki peticije med seboj. Ob tem pa vendarle ocenjujemo, da zadnji dogodki v zvezi z novinarsko peticijo še dodatno postavljajo pod vprašaj njeno verodostojnost.
Na spletni strani Kabineta predsednika vlade smo objavili tudi eno izmed pisem, ki smo ga v tej zvezi prejeli s strani novinarjev.
( HYPERLINK “http://www.kpv.gov.si/si/splosno/novice/novica/article/225/2288/?cHash=a4f69be469″ http://www.kpv.gov.si/si/splosno/novice/novica/article/225/2288/?cHash=a4f69be469)
Pismo “zavedene” novinarke RTV SLO premieru Janezu Janši:
Če v kabinetu predsednika vlade mislijo, da je med temi 571 podpisniki peticije tudi zares zavedena novinarka, bi lahko, vsaj z njenim dovoljenjem, posredovali v javnost tudi njeno pravo ime, saj bi jo potem lahko tudi zbrisali s seznama podpisnikov, kar bi bilo po našem mnenju povsem normalno dejanje pobudnikov peticije. S tem dejanjem, prekrivanjem imena s črnim flomastrom, pa v kabinetu manipulirajo in podaljšujejo njeno agonijo, saj jo je verjetno po tej objavi, morda še bolj sram! Verjetno pa peticija tudi z 570 podpisi novinarjev še vedno enako odmeva v tujini…
Denis Sarkić
23. november, 2007 ob 21:36
Obljubim, da bom prišparal še en robček za njo.
23. november, 2007 ob 21:52
Sarkić, požrli bi jo kot sestradani psi.
23. november, 2007 ob 22:01
Pizda, temu Janši se je dokončno scefral. Pa tip je šizoparanoik.
23. november, 2007 ob 22:03
Zakaj pa? Vsakdo se lahko v demokraciji premisli in mislim, da bi bilo najbolj pošteno, če se sama javi in prosi za izbris, če seveda sploh obstaja! Ne vem, če smo novinarji psi, še sploh pa ne sestradani, ker me zanima kaj ste potem Vi - bralci in gledalci??? Nekakšni Cezarji, ki se naslajajo ob “gladiatorskih bitkah”???. Tak komentar si mnogi izmed nas štejemo za žalitev! Morda je pa pismo napisala pod pritiskom nadrejenih, kar bi bilo lahko tudi možno na RTV…
23. november, 2007 ob 22:03
V temle tisku, ki je ves črn, ne vidim ali je flomaster res črn, ali zelen.
23. november, 2007 ob 22:53
Se strinjam, punco, če sploh obstaja, so šefi na nacionalki stisnili v kot, pa se je “skesala.” Zakaj se naš nezmotljivi Vodja raje ne ukvarja raje s pripravo na veliko ohcet?
23. november, 2007 ob 22:58
ta spada med “poštene” novinarje :))))))
23. november, 2007 ob 23:23
Janša je dokončno izgubil še tisto malo pameti in dostojanstva, ki ga je imel. Šele zdaj se vidi kakšen pritisk je na novinarje. Ženska se je očitno ustrašila, da bo izgubila pozicijo na RTV-ju. Sami vidimo kakšna drhal je prišla na oblast. Prav je, da zgubijo in da bodo naslednjih 50 let v opoziciji, ker ne znajo vladat. Janša je zame živ psihopat, lepšega izraza zanj ne najdem ta trenutek. Lažnivec in hinavec prve vrste. Pa koliko časa še misli lagat. On sam je bil baraba komunistična, zdaj pa druge zmerja s komunisti. Jaz nisem nikogaršnji, ker nisem toliko fuknjen, da bi šel v kakšno stranko. Na zadnjih volitvah sem podprl pomladne stranke z enim glasom na volitvah, ker se je banda LDS-ovska in SD-jevska preveč skorumpirala. Zdaj pa mi je žal, da ga nisem dal zelenim ali kekčevi stranki ali ne vem komu že. Ko se je odločalo o v delovnopravnih postopkih zoper nasprotnike Janše, so člani komisije preko noči spremenili stališča in kasneje priznali, da so bili klici in grožnje z izgubo službe. Gre za konkreten primer, ki je bil javnosti dobro poznan. Nekaj pogumnih se je grožnjam uprlo in razsodilo kot je treba. Pa tile janševiki so vsi po vrsti bivši goreči komunisti s kompleksi zaradi nesposobnosti.
Pa ti manevri po volitvah. Bi se moj kurac Janša odpovedal oblasti, ki ga privablja kot luč veščo. Prej bo razglasil izredne razmere, kot bi sestopil iz oblasti. Narod te je spregledal Janša !
Oprostite za vulgarnost, ampak lepih besed trenutno ne najdem.
23. november, 2007 ob 23:25
@ Politkomisar
Klikni na pismo, odpre se ti flickr, nato klikni na all sizes (nad sliko) in si povečaj, pa potem reci, če je zelen flomaster… Razen, če si hotel biti sarkastičen…
23. november, 2007 ob 23:28
Že videno - a ni bil šef vlade nekdaj komunist ? In to primer nekdanje komunistične šole…
Ja samokritika., to, ne pa solzna dolina….
23. november, 2007 ob 23:35
@ xp
“če sploh obstaja” je bilo tudi zapisano…
Imaš pa prav, v Sloveniji pogrešam pravo (!!!!!!) zeleno stranko, ki bi bila toliko močna, da bi tudi tazadnji afenpoldeti začeli štekat, da je potrebno čim prej oazo Slovenijo obvarovati pred katastrofo tega stoletja - uničevanjem okolja s hlastanjem po finančnih zaslužkih za čas bivanja na tem planetu! In je nimamo, ker so vse te zdajšnje preveč fundamentalistične na eni strani in željne oblasti ter stolčkov na drugi… No, morda bo v prihodnje bolje, saj sta tako Peterle kot Türk v javnosti vozila hybride. En Al Janez G nam manjka!
24. november, 2007 ob 1:19
Pošteni Albanci, blahahaha … Daj no, Mesija, a ti res tako zelo že teče voda v grlo?
24. november, 2007 ob 1:49
Treba pa je priznati, da se je obrnila na pravega - strokovnjaka za izbris in izbrisane…
24. november, 2007 ob 7:18
No, pa smo razjasnili,….novinarji sploh niso tečnarli čez vlado, dekleta so se “skisala”…in vse je v najlepšem redu.
Mi se mamo raaadi, radiradiradi, mi se mamo radi…radi prav zares…UH!
:)
24. november, 2007 ob 8:08
men se pa punca, ali pa kdorkoli je ze to napisal, smili..
smili iz razloga, da najprej ne ve kaj podpisuje, potem podpise in ko jansa pove, kako slabo to vpliva na slovenijo in slovence, se taista novinarka opravicuje samemu princu teme.. hmm.. smesno in pateticno
to, da precrtajo ime s flomastrom pa pove, kako deluje njihov ustroj :)
24. november, 2007 ob 8:15
Denis, si bil ti tudi zaveden? In ugotavljaš, da je bilo besedilo peticije spremenjeno? Kaj pa, če se pod črnim flumastrom ne skriva nobena novinarka podpisnica, ampak kdo drug? Nekaterim so zarote zelo “blizu”…..
24. november, 2007 ob 9:37
Dodatna “verodostojnost” peticije se kaže tudi v tem, da sta kar 65 “podpisnikov” peticije podpisala kar Zgaga in Šurc sama, kot pojasnilo (opombe) pa je navedeno “pooblastilo”. Pri takih resnih obtožbah bi človek pričakoval trezen premislek podpisnikov, ne pa, da se je dajalo kar neko ustno (če sploh in kako ga dokazati?) ali pisno (za kaj jih niso priložili peticiji) pooblastilo za tako pomemben podpis. Na tak način so podpisane cele plahte peticije. Vsekakor gre za eno večjih novinarskih blamaž v samostojni Sloveniji.
Tako, da dragi Denis - ne gre samo za tole novinarko, gre tudi za ta netransparentna pooblastila… pa še najmanj en podpisnik se najde na peticiji, ki je v opombe zapisal - s pripom(b)o do formulacij (št. 409)… Aja, saj res, še vedno jih ostane onih 500 ta “kredibilnih”…, ki seveda niso bilo zavedeni, ki se niso prepustili črednemu nagonu itd…
24. november, 2007 ob 12:20
[…] Elektronsko pismo skesane in razočarane novinarke, objavljeno v samostojnem prispevku Vesti, trenutno služi kot kronski dokaz vladini dobro premišljeni strategiji odvzeti kredibilnost novinarski peticiji, novinarjem in njenim učinkom, vsebuje nekaj zanimivih posebnosti. O njem smo že pisali, zdaj opozorimo na naslednje elemente: […]
24. november, 2007 ob 12:21
Dober rezultat vlade.
Z pritiskom na podpisnike peticije (al so izdajalci naroda al so pa bili zavedeni) jim je uspelo spreobrniti eno novinarko izmed 570. Uspeh brez primere. Seveda lahko primer vlada vzame kot dokaz da so bili vsi podpisniki ali zavedeni al pa so narodni izdajalci.
24. november, 2007 ob 12:29
No, jaz pa sem kliknila na pismo. In ugotovila, da je res skrajni čas, da novinarje začnejo učiti slovenščine ali pa jim prepovejo posredovati javnosti oz. uradnim organom spisja, ki niso lektorirana.
24. november, 2007 ob 12:50
Pozporno sem prebral, kaj sem podpisal takrat in kakšno je besedilo peticije http://www.peticijazopercenzuro.com/ danes !
Vsaka blondinka, pa ni nujno, da je na TV, bi videla, da gre za isto stvar.
ajajaj
24. november, 2007 ob 13:03
Iz pisma je razvidno, da sta novinarki dve!
24. november, 2007 ob 13:05
nehajjte prosim JJ-ja zajjeb..at
24. november, 2007 ob 14:27
@ vv
ja koga pa nej? Kučana, Pahorja, Golobiča, jah teh se ne zajebava, to so ja dobri in oh in sploh politiki A-Classe ;)))
24. november, 2007 ob 15:12
Ja Jože, iz zapisanega na dveh straneh je res razbrati, da gre verjetno za dve novinarki, ampak tole spodnje pismo je napisala le ena.
24. november, 2007 ob 15:17
Denis Sarkić: da je potrebno čim prej oazo Slovenijo obvarovati pred katastrofo tega stoletja … En Al Janez G nam manjka!
Če bo kdaj priložnost, čas, volja… Napiši (prosim, pliz, bitte) na kaj misliš. Kaj bi en Al Janez G zahteval… zakaj… kako… (Mogoče si katastrofa tega stoletja zasluži ta napor)
Če je kaj časa pa priporočam tole:
http://www.youtube.com/watch?v=Dtbn9zBfJSs
24. november, 2007 ob 15:41
Slovenija ne ve kaj je PLURALIZEM.
In to je to.
24. november, 2007 ob 17:40
# Denis Sarkić pravi:
23. november, 2007 ob 23:35
Denis Sarkič je napisal:
Imaš pa prav, v Sloveniji pogrešam pravo (!!!!!!) zeleno stranko, ki bi bila toliko močna, da bi tudi tazadnji afenpoldeti začeli štekat, da je potrebno čim prej oazo Slovenijo obvarovati pred katastrofo tega stoletja - uničevanjem okolja s hlastanjem po finančnih zaslužkih za čas bivanja na tem planetu! In je nimamo, ker so vse te zdajšnje preveč fundamentalistične na eni strani in željne oblasti ter stolčkov na drugi… No, morda bo v prihodnje bolje, saj sta tako Peterle kot Türk v javnosti vozila hybride. En Al Janez G nam manjka!
———————————————————————————————
Res je. Pogrešamo močno zeleno stranko. Vendar ni panike, krepi se civilna iniciativa, katera ne hlepi po oblasti in stolčkih!!! Čeprav je tudi res, da VEST ni ravno zainteresirana objavljat njihova - naša dela!! Je Janšek & company zanimivejša.
Škoda
Matjaž
24. november, 2007 ob 19:00
Denis, res, kaj bi naredil slovenski Al Gore?
24. november, 2007 ob 19:54
Denis, verjetno si premlad, nekateri pa se še spominjamo, da se je vse začelo pred slabima dvema desetletjemaz zelenim flomastrom, nadaljevalo s čuftom in sladoledom, pa stanjem tisočev na soncu na Roški in v snegu pred parlamentom in … zasedaj nazadnje, demonstracijami 17. decembra letos.
Lp. 571
24. november, 2007 ob 20:26
Za začetek lahko prispevate PODPIS proti GSO, ki ga najdete na strani Gibanja in Zaresa.
Bitke so že davno v teku in partyđanov je premalo. Mislim, da bi morali na Vesti iti na popotovanje z Antonom Komatom po Sloveniji. Pa da vidi Jerovšek armado Al Favno :)
24. november, 2007 ob 20:31
In rubrika za fotografije narave vam manjka. Fotoinciklopedijo živalskih vrst v Sloveniji pogrešam. Mislim, da ste preveč v družbi in premalo v naravi :)
24. november, 2007 ob 21:09
Sicer pa SDS odkril, da v sloveniji ni debate o klimatskih spremembah in zato bodo oprali svoje umazano ime in sranko in zavpili: ” Prestavljamo vam Al Janšooooo!!!”
Vidite kako je enostavno, najprej sfuraš skozi pesticidni zakon in vzameš finance za okoljske inšpektorje, dovoliš onesnaževalcem da neomejeno svinjajo, dopustiš, da ni nobenih analiz onesnaženosti okolja, …. proglasiš naravovarstvenika no.1 v državi Antona Komata za fundamentalista primerljivega z Al Kaido … in potem mineva čas …razgrajuješ državo in kar je dobičkonosnega privatiziraš ……. in potem se bliža čas … predsedovanje EU. In potem SDS, ne vlada , začne “AL Gorovstvom”. Mi SDS smo bojevniki proti klimatskim spremembam. Če ste zaiteresirani ima janša karte. Ker privatno janševo klimatsko spremembo ne sme zamuditi prav nihče, saj je “Prince of Darkness” z mrtvo črko na papirju uradno vstopil v volilno kampanjo čez par hitrih mesecev. Ker pa je pri Jajoglavemu vse “po hitrem postopku” domnevam, da bo do konca predsedovanja stopil ledenike na antarktiki. Za megalomana je vse mogoče, četudi si v svetilnik zapiči varčno žarnico.
24. november, 2007 ob 21:12
No, jasno je predvsem, da ta novinarka ni ravno slogovno-pravopisni genij. Zgleda, kot da bi napisal eden izmed SDS-ovskih kmetavzarjev. Preprosto mislim in upam, da je pismenost novinarjev na nacionalki malce višja.
24. november, 2007 ob 21:40
Naš šef J.J. govori bedarije … Slovenci živimo v “blaginji”…On morda…
Za crknit….
24. november, 2007 ob 22:15
Neja, monika in tajkun (verjetno še kdo), res je, ni treba bit posebi kreativen, da sestaviš tako skrpucalo in tako ubiješ dve muhi na en mah: novinarji na nacionalki so totalni luzerji, saj se še izražat knjižno ne znajo, j*** take novinarske šole, pa šole na sploh, pa še JJ, on, seveda, ni kriv. Javno mnenje pa gloda vržrno kost do potankosti in do onemoglosti.
Ena klasična in identična tej metoda še iz časov izumitelja polža: prva nadrejena uradnica me je soočila s splošnim mnenjem o mojem delu in mi povedala (s primernim tonom, seveda), da so ble pritožbe … od koga mi mi hotela zaupati, ampak je po svoji iztočnici in mimo mojih vprašanj nadaljevala z razlago moje bližnje prihodnosti (nič kaj rožnate, seveda).
Metode, metode …
24. november, 2007 ob 22:40
Meni je skrajno sumljiv “stil” pisanja domnevne novinarke. Dve povedi sta okorno napisani in vejice jo rahlo zezajo. Greš kot novinar res poslati tako pismo predsedniku vlade?
25. november, 2007 ob 0:00
@ Politkomisar
Nisem spet tako mlad, da se ne bi spomnil tistih časov, ampak mislim, da nimajo ravno zveze z današnjimi dogodivščinami in pismom novinark. Ali misliš, da se motim?
@ Matjaž
VEST je zainteresirana objavljat njihova in vaša dela, vendar ne vsak dan, ker malo moramo pokrivati tudi Janšeka & kompanijo…
@ Neja
Slovenski Al Janez G bi že vedel kaj početi na Slovenskem, malo bi šlo na nož s kapitalom, ampak če bi imel za sabo množico državljanov, ki jim ni vseeno za to našo zeleno Slovenijo, bi mu šlo še lažje. Vendar mislim, da ne bi smel biti zeleni fundamentalist ampak zeleni racionalist, osveščanje prebivalcev glede varovanja okolja je pri nas na psu, najbolj me pa zmoti, ko vidim, da so nekateri namesto v tem stoletju še vedno globoko v prejšnjih. Druga bedarija, ki jo gledam pri nas, vsakič ko v trgovini kupim plastenko s katerokoli pijačo, narejeno pri nas, vendar na ovitku piše, da na Hrvaškem (ki je po mnenju nekaterih še vedno na Balkanu, sic!) za to isto plastenko dobite povračilo 50lip, pri nas pa nulo!!! Če bi bil nekdo pameten in tudi v Sloveniji naredil predelovalnico plastičnih flašk, bi se za 5 ali 10 centov že našli reveži, ki bi okoli pobiral odvržene plastenke in s tem služili. Tako pa nič!!!
@ medek
Ne skrbi, pridejo lepši časi…
@ tamara
Očitno se je mudilo z opravičilom, morda zaradi službe…
25. november, 2007 ob 5:01
Stvari se iz tragedije spreminjajo v farso … in kje se bo vse to končalo?
25. november, 2007 ob 8:14
Novinarka RTV SLO?!? Ki ne pozna slovničnih pravil in dela slovnične napake celo, ko piše pismo tuge svojemu predsedeniku vlade? Najboljši dokaz, kam je privedlo uspešno kadrovanje. Pa svečano prisegam, da nisem oboževalka Toporišiča….
25. november, 2007 ob 9:42
Če si novinar še ne pomeni, da si slavist in da znaš pravilno uporabljat slovnico, prej obratno. Kar vprašajte lektorje, kakšna skrapucala dobijo od novinarjev v lekturo…
25. november, 2007 ob 10:28
Ta novinarka je prav zares revež.NE ZNA brati-ni vedela kaj podpisuje-blabla….NE ZNA pisati-blabla… Naša vlada JE PA RES OMEJENA.Ne morem verjeti,da si vzamejo čas za objavo pisma, ki je v posmeh piscu in njim.Moje mnenje glede novinarske peticije je nasledje-ni pomembno število podpisnikov, ampak razlog, zaradi katerega je prišlo do objave peticije.
25. november, 2007 ob 13:59
Ne, pri nas pa res ni političnih pritiskov na medije, no! Sej je Janša reku, da jih ni. Zraven pa skoraj vse medijske hiše delajo PR Janševi Urški; pred kratkim na POP TV - prispevek o tem, kako ne daje izjav, kako se medijsko ne izpostavlja … zraven pa ves čas njena podoba (pred SDS logom!) na ekranu, njena izjava kako rada pomaga (nesla je neke prispevke al kaj že v Železnike - s tem je res človekoljubno pomagala SDSu) … No, sej ne vemo, če so bli pritiski, al samo “pošteno plačilo”.
Sicer pa, novinarji, ki podpisujejo nekaj, s čimer se ne strinjajo, al pa ne razumejo, kaj podpisujejo, al pa dovolijo, da se objavi njihov podpis pod drugim tekstom (???!!!???), ne zaslužijo naziva novinar. Hej, mogoče pa nanje pritiska opozicija. Ja, verjetno res niso novinarji šolani za oddajo slovnično in pravopisno neoporečnih tekstov, ampak zato pa so lektorji (al kako). Ma ne vem, najbolj da zaupamo Janši, ki pravi, da političnih pritiskov ni. Verjetno so samo nagrade za lojalno delo!
25. november, 2007 ob 15:07
Naj se novinarji zmenijo med seboj. Če bi bila jaz pobudnik peticije, bi gotovo želela priti zadevi do dna. Zaradi več razlogov. Da bi odstranila kanček dvoma glede zbiranja podpisov, da bi razčistila s kolegico (ali dvema) in da bi Janši zaprla usta. To, da tukaj glodamo te kosti, še gre, saj je deževen vikend. Da pa JJ in njegovi kar naprej perseverirajo o nacionalni sramoti, je pa že težko poslušati in gledati. Predlagam sledeče: Potencialni kandidati za vse vidnejše politične funkcije naj poleg telesnega pregleda opravijo še psihološki in psihiatrični pregled. Tako bi lahko za te funkcije izbirali duševno zdrave osebnosti.
25. november, 2007 ob 16:26
Neja se strinjam.Dodala bi le to,da zame peticija ni sramotna in tudi ugled Slovenije ni okrnjen.Vse to je povezala vlada z JJ,to pa je sramota in taka vlada sramoti svojo državo.Glede psiholoških testov se pa slepiš,nič ne bi pomagalo,se dajo zelo poceni kupiti.Tako nam ne ostane drugega kot lastna presoja pri naslednjih volitvah.
25. november, 2007 ob 17:55
primorka,
tudi zame je peticija samo posledica in zrcalo vladujočih in ne Slovenije. JJ je pač “sončni predsednik” vlade, (Država, to sem jaz), in zato tako povezuje. In seveda še iz številnih drugih razlogov. Pisala sem o pregledu in, verjemi, poznam kar veliko psihologov in psihiatrov, ki se ne dajo podkupiti.
25. november, 2007 ob 18:47
predvsem je jezik ena revšna….
25. november, 2007 ob 21:30
Imam glavo da z njo mislim, ne pa da jo nosim k frizerju na striženje!
Torej gospodje pustite mi vsaj to.
25. november, 2007 ob 21:43
Denis:Nasmehnil sem se ob besedi flomaster. Asiciacija je bila zelen flomaster, na zelen flomaster JJ, na JJ pa s flomastrom prečrtan dokument. Kot eden od 571 menim, da bi novinarka pisala JJ ev. elektronsko pismo, ne pa profesionalno oblikovanega, klasično pismo, razen, če so ji ga uradno napisali na RTV. Od vsega pa se mi pa zdi naravnost grozljivo, da nekdo začuti potrebo, da pojasnjuje, zakaj je podpisal/a neki dokument, kakršnega koli že, se zato posipa s pepelom, in o tem obvešča predsednika vlade. V demokratični državi, bi se ti morda smejali kolegi, če bi se podpisal pod kako neumnost, za preklicevanje podpisov pa se spominjam samo t.i. akcije 25 poslancev, ko so konec sedemdesetih let nekateri predlagatelji CK hiteli pojasnjevati in umikati podpise pod kandidaturo dr. Petriča nasproti Kardeljevi, češ, da so menili, da je bila Petričeva kanidatura dogovorjeno v najvišjih krogih. Žalosten je ta strah, ki se danes plazi po Sloveniji.
25. november, 2007 ob 22:28
Neja tudi jaz poznam ljudi,ki jih ne moreš kupiti.Vendar razmisli,koga bi poizkali politiki?Biti ali ne biti…pošten ali podkupliv?
25. november, 2007 ob 23:03
No, g. Sarkić, koliko pljuvanja bi bila deležna novinarka, ki si je premislila. če bi izvedeli njeno ime, koliko gnojnice bi se zlilo na njeno glavo z vašega vedra in seveda iz vedra petstotih ali koliko že podpisnikov, ki si, ko so se identificirali v svojem prejšnjem LDS-ovskem gospodarju (pravzaprav skoraj kontinuiteta starega režima, zagotovo pa zagovornik njihovih interesov), niti pisniti niso upali, ko so na medije vplivali razni Golobiči, Ropi in podobni patroni!
Nekateri smo noreli, ko smo gledali, kaj se z mediji dogaja, pa niti slučajno nismo imeli dostopa v medjski prostor. In takšno svobodo branijo podpisniki - ne svobode za vse, ampak le za določen krog medijskih privilegirancev, ki lahko nemoteno in neomejeno po svoji meri krojijo javno mnenje in tako medijsko konstruirajo le eno (svojo) resnico! Ne borijo se za kakovostnejše novinarstvo, za boljše novinarstvo, za neodvisno novinarstvo od katerekoli oblasti - leve, desne, sredinske, rdeče, črne, zelene - zavzemajo se za prevlado starega novinarstva, ne za novega, ne za širjenje polja javnosti, za vstop v javnosti čimširše palete mnenj, političnih pogledov, svetovnih nazorov… Nič od tega. Kričijo zato, ker se jim majejo njihovi privilegiji, ko so lahko nemoteno in neovirano dvigovali med zvezde svoje izbrance in v gnoj teptali nasprotnike, pa jim nihče ni nič mogel. In kadar se privilegiranemu sloju jemlčje pridobljene pravice, se pač z vsemi sredfstvi - še tako umazanimi in nizkotnimi - upira. Novinarji kot četrta veja oblasti, ki je bila v bivšem režimu zlizana z oblastjo s skupnimi cilji in interesi, se sedaj ko jim polzi del družbene moči iz rok, borijo zanjo (kot so se prej komunisti). In se seveda poslužujejo vseh makiavelističnih sredstev, saj jim gre za “življenje in smrt”, tudi z intrigiranjem v tujini, z jokanjem, da živimo pod škornjem desničarskega režima. Vsa sredstva so legitimna, saj jim poje navček…
25. november, 2007 ob 23:20
@anima: No, zdaj pa le potegnite vodo, pa roke umit in lahko noč!
26. november, 2007 ob 0:49
Anima, lepo povedano!!!!
26. november, 2007 ob 6:25
Če bi bilo po moje, bi se gospodična (ali celo obe) javila na Vest in v komentarju v Vesteh na Vesti lepo povedala zakaj se hoče izbrisati s peticije in bi jo potem lahko pobudnika peticije brez problemov izpisala. Saj se lahko vsak premisli, če je bi zaveden, nismo več v letu 1943/44, ampak v stoletju svobodne izbire.
Kdor bi ji hotel kaj oporekati bi kmalu okusil moč VESTI, ker bi ji(ma) stali ob strani, ker smo korekten medij in delamo v korist demokracije!!! Svoboda posameznika je svoboda vseh nas!
In ne mi več javkat, da bi kdorkoli zlival gnojnico, ker nismo poslanci v parlamentu! Če pa z njima zdaj kdo drug manipulira, potem pa naj se sploh javita na Vest, ker bi jima zares radi pomagali!!!
26. november, 2007 ob 7:36
verzija a) Janša je itak Bosan’c in po moje je ta novinarka tud Bosanka.
verzija b) to je delo centra moči iz ozadja
verzija c) & a)
verzija č) še en konstrukt iz peskovnika - 100%
26. november, 2007 ob 10:01
@Denis: komentatorji na Vesti so že skoraj raziskali primer!!!
- identiteta novinarke je prikrita (zakaj?)
- novinarka dela slovnične napake (čudno za novinarko!)
- pismo piše v klasični obliki (čudno!).
Novinark, podpisnic peticije, je iz RTV Slovenija 30. En dopoldan dela pa imaš izjave vseh!!! Malo osebno, malo po telefonu…
Si zamišljaš sramoto, če bi se ugotovilo, da ta novinarka-skesanka sploh ne obstaja?
26. november, 2007 ob 10:10
http://alma.blog.siol.net/2007/11/23/zakaj-sem-podpisala-peticijo/
26. november, 2007 ob 10:39
Novinark, podpisnic peticije, je iz RTV Slovenija 30. En dopoldan dela pa imaš izjave vseh!!!
Torej je res, da si novinar v Sloveniji samo če se sliniš za post komunisti??
Torej ali zvestobo levim ali nič dela?????
Slovenija pa v Eu-ju, blahhhh.
26. november, 2007 ob 11:10
@konec: torej tudi ti ne verjameš v resničnost obstoja te novinarke! To si dokazal s tem, da je preverjanje tega “zvestoba levim”. Če bi dokazali, da novinarka res obstaja, bi bila to zvestoba desnih, dokazali bi, da kabinet pred.vlade ni lagal o pismu!
26. november, 2007 ob 15:16
Korekten medij my ass, politični novinar, ki nudi pomoč v slogu name se lahko zanesete.
26. november, 2007 ob 16:25
Pero, toliko smo korektni, da še tvoji riti pustimo, da tule pesni klobase… in v veliki zmoti si, nisem politični novinar, zato ne bluzi več!
26. november, 2007 ob 17:43
pa sej to je njihov način, vedno znova in znova si izmišljujejo neke pravljice in mahajo na daleč z nekimi prečrtanimi imeni in članki, nikoki pa nič konkretnega, brez veze
26. november, 2007 ob 22:42
G. Sarkić, “skesano” novinarko pozivate, naj se razkrije, ker da jo boste vi - v imenu demokracije in najbrž tudi pridobitev razsvetljenstva - zaščitili pred katerimi koli napadi… Ah, dajte no, saj ste prebrali razne jamesbondovske sugestije, kako odkriti njeno identiteto zakaj - da bi jo lahko lrižali in ozmerjali za desničarsko kuro ali kaj podobnega?!) ali dvome, da gre za še en janšistični konstrukt, ki naj bi dokazal, kako ima tudi on med podpisniki svoje privržence (-ka), vsaj skesane, če ne izvirne…
Veste, orientalski rek pravi, da modrost ni doma zgolj v eni hiši. In ta modrost mi je že večkrat preprečila kar apriorno sprejetje ene resnice, najsibo “neodvisnih” novinarjev (nekatere poznam in vem, da so - žal - daleč od profesionalne korektnosti) najsibo vladne (načeloma je treba oblasti vselej budno gledati pod prste, vsaki - zato me je hudo skrbelo, kaj se dogaja z mediji in novinarji, ko je vladala - bolje obvladovala družbo -LDS, s katero so rokovali v dvojnih rokavicah, zdaj pa nenadoma tak upor, čeprav so bili pritiski, morda še hujši, že prej…in prav zato me obhaja tolikšna previdnost ob tokratnem viku in kriku!). Da, modrost ni monopol ene strani, na srečo je razdeljena med vsemi sloji ljudi, najrazličnejših svetovnih nazorov, inteligence itd… Tudi tokrat resnica ni samo tista, ki je trenutno najbolj razvpita!
26. november, 2007 ob 23:16
zanimivo, da je sopodpisnica Alma Sedlar molčala, ko se ji je dogajala krivica, ne loči pa lastništva vladnih medijev in pritiskov, ki naj bi jih le ti vršili - sam namreč razen Demokracije ne najdem provladnih medijev (kar je prav, če naj bi novinarji izvajali nadzor in predstavljali 4. vejo oblasti - tako pa je nekaj 10 “prisilno” upokojenih, pa fotografov, piscev in pisunov z vseh zakotij, ki si poklica novinar niti od daleč ne zaslužijo, saj ne ločijo med komentarjem in sporočilom, pa še enostransko so usmerjeni, tožari v tujino):
http://alma.blog.siol.net/2007/11/23/zakaj-sem-podpisala-peticijo/
tu je črno na belem in jasno napisano, kako bratje v nekaterih svojih medijih pritiskajo, kakšen je odnos Pivovarne Laško do novinarjev in zakaj je uredniška politika Dela taka, kot je…
26. november, 2007 ob 23:22
anima
obakrat dobro povedano - gre za pomoč kvazinovinarjev (pisuni brez diplom, fotografi, “peisilno?!?” upokojeni novinarji…svojim bivšim in sedanjim delodajalcem in političnim botrom-prijateljem, saj so začutili, da je možen frontalen napad na vlado, ki je kriva za vse - od sonca do dežja, da PL v Mercatorju dviga cene (v več raziskavah ZPS je Mercator med najdražjimi, žal, tako da se bomo res morali Slovenci zatekati v tuje trgovske verige ala Hofer, Lidl).
Tisto, kar ljudje najbolj potrebujejo - korektna informacija, sporočilo in luciden kmentar z dodano analitično vrednostjo, tega pa je žal vse premalo - in to v medijih, ki jih lastniško obvladuje PL (SD), DZS (LDS),…
27. november, 2007 ob 2:41
Anima, nikoli nisem križal ljudi, to so počeli drugi nekaj stoletij nazaj. Sam spoštujem raznolikost, še več, všeč so mi ljudje z različnimi nazori in vsebino, še posebej če so načelni. S takimi se rad družim in debatiram. Ne zmerjam ljudi, pa tudi če mislijo drugače, veseli me, da smo si ljudje različni, ker bi bilo drugače dolgčas. Če se nekdo želi izbrisati s peticije, pa tudi, če je skesanec ali pa si je premislil, morda celo res ni prebral besedila, morda je celo mislil, da ta peticija ne bo toliko odmevna, potem ne razumem zakaj piše pismo nekomu, se mu opravičuje, in pojasnjuje svoje dejanje, nekomu, ki tako ali tako ne more izbrisati njenega imena s peticije??? Naj se raje obrne na pravo osebo in bo mir! Vsi smo krvavi pod kožo in ne vem zakaj bi zmerjali ljudi, ki se premislijo, saj to počne veliko ljudi vsak dan, pa ni nič narobe. Jaz jim nimam kaj zameriti, odpušča pa verjetno le Bog…
27. november, 2007 ob 8:41
@anima,
“modrost ni doma samo v eni hiši”- globoko se strinjam s tem rekom. Ampak vaša “modrost” je bolj “desno, JJ” obarvana. In kar pripišete, kaj bi počeli z “ubogo” novinarko…To bi bolj počel nekdo drug, ki mu je tako vedenje zelo blizu. Ste mogoče vi eden (ena) takih neovisnih novinarjev, ki jih opisujete ali celo “ta skesana”?
27. november, 2007 ob 12:46
Jaz ne verjamem, da vsi novinarji podpisniki verjamejo v vladino krivdo za cenzuro. Večina se jih je podpisala zaradi politične solidarnosti ali pa zaradi kolegialnih pritiskov. Tudi Sarkiću ne verjamem, da res verjame v to, kar je podpisal.
27. november, 2007 ob 16:52
Golobič je velik car! Boste že videli…
27. november, 2007 ob 16:54
Denis sarkić je po mojem prikriti gay. Zato se zoliko daje v politiko. Kokr jaz vem nima nobene bejbe, samo psa. Pa še ta je moškega spola.
27. november, 2007 ob 18:16
Sploh ne vem, zakaj bi nekdo objavil pismo ene skesanke, kot, da ena skesanka kaj pomeni. Ker je anonimna, je še vedno na seznamu. Vesti si pa res ni hudo oljašala. Ne levo, ne desno. Tudi vladi podpora ni zrasla. Ti šment.
lp Nevenka
28. november, 2007 ob 0:04
Neja, spet etiketiranje. Zakaj naj bi bila moja stališča “desna” in od kod vam misel, da so, denimo, podpisniki peticije “levi”. Da, mogoče so res levi, toda v ljudskem pomenu, ko so komu, ki je bil neroden, rekli, da ima dve levi roki..Preveč novinarjev na tistem peticijskem seznamu je zares levih, takšnih z dvema levima rokama in bi bilo bolje, da bi zamenjali poklic, ne pa podpisovali peticije. Ker so slabi, jih trg izloča, a to si težko priznajo - kdo pa rad sam sebi prizna, da je nesposoben - in potem je lažje kriviti, da se jih, reveže onemogoča in krati svoboda. Tudi za svobodo moraš imeti pogum, a ne takšen čredni, ko podpisuješ tekst, ki ga pripravijo drugi…
28. november, 2007 ob 0:39
saj imate hišne ekologe in mi smo vajenci, željni napotkov.
pa “dvorne lude” so tu, tak da manjka še,…
prokleti pes
28. november, 2007 ob 13:13
Anima, kar preberite vse, kar ste na tej strani napisali in si sami, seveda če želite, odgovorite, zakaj mislim, da so vaša stališča bolj desno obarvana. Ne jaz, vi sebe, po mojem, nekam uvrščate. Nekoč ste noreli…., a niti slučajno niste imeli dostopa v medijski prostor…….A je zdaj prišel “vaš čas”, čas maščevanja?
28. november, 2007 ob 15:38
Glede same peticije in podpisov pod njo: Tomo Šajn (Primorske novice) se je pod njo podpisal kar 2x !? Mal čudno ane?
28. november, 2007 ob 16:22
Tole “pismo” je ponaredek.
30. november, 2007 ob 12:01
Neja, morda boste težko verjeli, a je maščevanje tuje moji morali, pravzaprav mislim, da sodi maščevanje med etično zla dejanja, zato človeku ne bi nikoli smelo biti motiv njegovega delovanja
Ko pa govorim o odprtosti oz. dostopnosti medijev, govorim o načelni odprtosti v medijski prostor, ki bi moral biti - če hočemo, da je resnično demokratičen - dostopen za čim širši krog ljudi, ne glede na svetovni nazor, pol. simpatije ipd.Dogajalo pa se je, da - če nisi sodil v enega od pol. krogov (prej recimo mu levega, kasneje desnega), preprosto nisi prišel poleg (pa ne gre le za novinarje, temveč za katerekoli državljane, ki bi želeli javno razmišljati, razpravljati, sodelovati). In to je to.
Janševa ekipa je naredila napako, da je “levičarsko” izločanje drugačemislečih hotela nadomestiti z “desničarskim” in tako spet izvisi civilna družba, tista ki ne pripada (ali noče pripadati) nobeni opciji. V tem je kleč, ne moje eventualne “desničastvo” ali “levičarstvo”. Če pposkušamo vsakemu, ki pove svoje mnenje, za vsako ceno prilepiti neko etiketo, pripadnost, začnemo spet sektašiti, kot so radi rekli komunisti, se deliti za naše in vaše, deliti modrost na levo desno innevemkakšnoše… Tao se človek spet utopi v splošnih okvirih, kot da ni individuum, z lastnim mišljenjem, ki se v nekem trenutku lahko odloča tako, drugič po svoji lastni presoji in izkušnjah drugače (npr. “nelevičarsko” , če hočemo spet uporabiti nalepko, pa predalčkanje.) Kot da bi ble misli leve, desne, kot da ne bi imel človek svoje osebnosti, vesti…
Preveč utesnjujoče je, nevredno človeškega duha,…
1. december, 2007 ob 12:22
S tem, kar ste zdaj napisali, se popolnoma strinjam. Mogoče vas prej nisem dobro razumela in se opravičujem.
2. december, 2007 ob 14:11
bojc1: Kdo pravi, da je Alma Sedlar ob pritiskih molčala? Kot je lepo zapisano na blogu - ker se je to dogajalo v lokalnem mediju in se “velikim” take stvari še niso dogajale, se nikomur te zadeve takrat niso zdele pomembne tako zelo, da bi o njih poročal. In, mimogrede, vse to, kar se zdaj dogaja praktično povsod, se je že vrsto let pred tem dogajalo številnim novinarjem v manjših, lokalnih medijih, pa se nikomur ni zdelo dovolj pomembno, da bi se odzval. Včasih (ne vedno) se je zdelo, da vse skupaj deluje bolj po principu “Tiho bom, dokler se ne zgodi meni.”.
Ja - tudi novinarji znamo biti včasih navadne riti. (Tudi) zato lahko pritiska na nas vsak, ki ima nekaj denarja in/ali nekaj oblasti. In zato je ta peticija še toliko pomembnejša. Nikomur in ničemur doslej še ni uspelo, da bi združil toliko predstavnikov sedme sile kot jih je ravno ta peticija. Še en razlog več za to, da v njeno verodostojnost ne gre dvomiti.