Predstava je končana
20. november 2007 ob 11:00 | Jani Sever |Državni zbor je z 51 glasovi za in 33 glasovi proti potrdil zaupnico aktualni vladi. Vse je teklo po pričakovanjih. Skorajda. Morda je presenetila samo intenzivnost napada na novinarje. Ampak tudi to je predsednik vlade napovedal in konec koncev gre samo za potrditev njegove percepcije svobode medijev. Zvedeli pa smo tudi za kaj je v resnici ves teden šlo - slika se je počasi sestavila do konca. Premier je deloval v več smereh. Kako uspešen je bil, se bo šele pokazalo. Že sedaj pa je jasno da so zastavki v igri veliki.
Predvsem si je predsednik vlade v tednu po katastrofalnem porazu njegovega predsedniškega kandidata zagotovil neprestano prisotnost v medijih, ki mu gredo sicer tako zelo na živce. Kar z njegovega zornega kota ne more biti slabo. Tako je vsaj lahko predstavil svoje poglede, ki jih novinarke in novinarji sicer, po njegovem mnenju, praviloma izkrivljajo. Katere pozitivne posledice naj bi torej imela Janševa eksihibicija, v kateri se je boril z večnimi sovražniki in velikimi zarotami, za priljubljenost vlade?
Predsedovanje EU naj bi bilo poslej samo stvar vladne koalicije in prav tako seveda tudi zasluge za zgodovinski uspeh, ki Sloveniji tako rekoč ne more uiti. Povsem drugače kot v primeru vstopanja v EU in Nato. Predsednik vlade je po glasovanju povedal, da rezultat pomeni, da je sporazum o sodelovanju med strankami med predsedovanjem EU mrtva črka na papirju. In da je v primeru nadaljevanja blatenja Slovenije v tujini vedno odprta možnost odstopa vlade. Vse je torej jasno.
Opozicija naj bo tiho, sicer bo kriva za nacionalno blamažo. Vlada pa bo projekt predsedovanja izpeljala izjemno dobro, saj drugače niti ne gre. Domače kritike tako ali tako a priori pomenijo izdajo. Tujina pa bo gotovo prizanesljiva, saj gre v resnici tudi v evropskih razmerah za zgodovinski projekt - prvo predsedovanje kakšne novinke iz bivšega socialističnega bloka. Janša s prevzemanjem popolne odgovornosti za predsedovanje EU ne tvega veliko, ogromno pa lahko pridobi.
Videti je, da je bil to pravzaprav glavni cilj. Ostali se zdijo poslej samo kolateralni. A tudi med njimi je nekaj pomembnih. Minimizacija Türkove predsedniške zmage in homogenizacija vladne koalicije po neprijetnem porazu na volitvah sta gotovo najbolj izpostavljena. In sta prinesla tudi največ koristi. Vendar je predsednik vlade predstavo, ki jo je uprizoril, izkoristil še za nekaj pomembnih predvolilnih sporočil. Velja si jih zapomniti, ker napovedujejo politična dogajanja prihodnjega leta.
Najbolj je bil izpostavljen njegov odnos do medijev. Janševa teza je, da so mediji v rokah SD in LDS. S tem naj bi jim vsaj malo zaprl usta. Predstavil je svojo trdno stališče do izbrisanih in s tem poudaril svojo nacionalno patriotsko držo. Popustil je pri šolski zakonodaji in s tem pokazal smisel za sklepanje kompromisov. Ter morda najbolj pomembno - napovedal je, da se bo vlada resno lotila tajkunov (preiskave že potekajo) ter jo s tem predstavil kot borko za pravice ponižanih in razžaljenih.
Če potegnemo črto - ni bilo slabo. Težava je predvsem v tem, da je šlo ves čas za politični spektakel, ki je sledil katastrofalnemu porazu na volitvah in je bil poln sprenevedanj ter užaljene retorike velikega vodje.
Jani Sever
20. november, 2007 ob 11:16
Izvrsten taktični manever Janše. Pozornost je speljal z volilnega poraza na svojo požrtvovalnost in malo po buševsko zaigral na patriotske strune.
20. november, 2007 ob 11:19
Dolgčas! 49 x ponovljeno eno in isto, 2 x z osebnim dodatkom, 33 x ponovljeno drugo in isto, in 4 x ljudstvu všečno, NSI jevsko. Niso pa povedali, kdo se je vzdržal. Po mojem NSI. Bo bodoči jeziček na tehtnici!
20. november, 2007 ob 11:21
Tako je prav, da se političnega nasprotnika kdaj tudi pohvali. Če bi ideološki privrženci opozicije to počeli večkrat, bi se znebili pečata, da so aprioristi, ki ne znajo poslušati argumentov.
20. november, 2007 ob 12:06
Nekaj takega sem napovedoval.
20. november, 2007 ob 12:37
gospod sever me je pa tokrat pozitivno presenetil. bravo.
20. november, 2007 ob 12:56
Ali je kritika na način poročanja objektivna ali ne si poglejmo medije kot o POP TV - AKANAL - MLADINA -VESTI.SI - 24UR.COM, DNEVNIK, NEDELJSKI DNEVNIK, DIREKT.
Če imaš vsak kanček nepristranskosti lahko ugotoviš, da je način poročanja teh medijev skrajno senzacionalističen in obenem milorečeno vladi in Janši izrazito nenaklonjen, uporabljajo se očitne laži
(Rop - Triglav /aliance … itd) kot novice z namenom načrtne diskreditacije vladajoče koalicije…
Obenem, ko vsi ti mediji neumrono blatijo vlado in se spuščajo na nivo osebnih diskvalifikacij se obenem sproži še mednarodna akcija, da se novinarjem v deželi godi slabo, zanimivo mar ne.
Glede na vse to je več kot očitno, da so vsi ti novinarji nekateri zaradi ideološkega predznaka drugi pa zaradi političnega sponzorstva samo orodje v rokah dedičev ZK KPS.
20. november, 2007 ob 12:56
To kar je Janša uprizoril je manipulacija parlamentarne demokracije! Da pa premier govori o razočaranosti nad opozicijo zaradi nepodpore vladi je pa smešno. Janša zahteva enoumje v državi, dobesedno! Kdor ni znami je proti nam, enaka retorika kot pri Bushu in vojni z Irakom! Bush očita demokratom da niso patriotski do domovine in do svojih vojakov, Ivanček pa očita medijem in opoziciji, novinarjem, sindikatom, sodiščem (Rožman podtaknjen?:)) da niso državotvorni, da ne ljubijo domovine, da blatijo državo v tujini, da so skratka ne patriotski in nemala “izdajalci” vlade torej po Ivančkovih besedah države. Janša je večkrat ponovil da kdor ne bo glasoval za zaupnico je proti zgodovinskemu predcedovanju vlade! Ja jaz sem proti!! In pozivi nekaterih poslancev za odstop vlade, (ki jih je premier preslisal) se mi zdijo popolnoma upravičeni.(LDS,Zares,SNS) Janša je totalno blefiral, pomembno pa je da ta vlada ni več stabilna, saj premier ne izključuje odstopa vlade, če se razmere ne izboljšajo! Nevem kaj je pod tem Janša mislil, mogoče da mediji in novinarji vzljubjio veliko vodjio in mu začnejo pisati slavospeve. Mislim da bi Slovenci morali imeti boljše politike na oblasti, vendar ravno zaradi takih politikov kot je Ivanček se politična kultura spusti na tako nizek nivo, da sposobni ljudje izgubijo voljo do vključevanja v politični boj za oblast in neposredni konstantni konflikt, raje gredo v privatno sfero in potem svetujejo našim poslancem iz ozadja!
20. november, 2007 ob 13:01
Jokica Janšica ostala na oblasti.
Vlada se je cel teden ukvarjala s vprašanjem večine v DZ, na koncu pa popljuvala opozicijo in razglasila lastno delo za vrhunsko. No, vrhunska je le inflacija. Novinarji, sodstvo, opozicija, sindikati in civilna družba pa so tako nosilec nezadovoljstva, mednarodne blamaže in neprofesionalnosti.
20. november, 2007 ob 13:08
Res se veliko o tem govori, se pa tudi veliko manipulira. Eno najgrših, pač tipičnih zaresovskih manipulacij, je sprožil Gregor Golobič, češ da rezultati volitev ne morejo biti slabi. Iz tega so potem zaresovci in njihovo polpismeno spletno občestvo, pa tudi “logik” Boris Vezjak, naredili manipulacijo, kaj izjava v resnici pomeni, najhujši primerki so jo že dobesedno citirali kot da je “ljudstvo slabo glasovalo”.
20. november, 2007 ob 13:14
Povsem jasno je da se v tej državi dogaja medijski linč vlade. Druga faza privatizacije je tisti dejavnik, ki ga bivši komunisti ne bodo izpustili iz rok. Zaradi tega morajo na vsak način že prihodnje leto prevzeti oblast. Tega načrta se lotevajo z vsemi sredstvi in na vseh nivojih. Tudi medisjka manipulacija s Strojani je samo del te podtalne strategije, ne glede na mednarodno škodo za ugled države. Za dosego cilja ne izbirajo sredstev. Potem, ko jim je Janša onemogočil trdnjavo SOVO se sedaj opirajo na medije in SZLD-jevski sindikat, kateri so jim še vedno pokorni. Načrt je bil izdelan že pred zadnjimi volitvami tako kot v osemdesetih sestop z oblasti. Toda to so samo NAVIDEZNI sestopi oni oblast realno še vedno držijo, preko sodstva, novinarjev in sindikatov … vsi ti lahko v vsakem trenutku onemogočijo katerokoli legitimno izvoljeno vlado, ki ni po njihovi volji. Načrt je zdaj jasen in razkrit, poraz na prejšnjih volitvah je bil pričakovan in je služil samo za pregrupiranje in razpršitev odgovornosti. Stare lopovske LDS ni več, imamo novo z novim obrazom, ki ni odogovorna za kraje stoletja.Igralci so se razpršilo po SD, ZARES in delno v LDS.
PRVO FAZO SO IZPELJALI IN SI NAGRABLI DRUŽBENO PREMOŽENJE - DRUGA NAS ČAKA NASLEDNJE LETO.
20. november, 2007 ob 13:14
Peter Frankl je včeraj na StudioCity podal najbolši opis za našo vlado.
Približno tako :
“Ta vlada si mora najdi državo, kjer bo lahko vladala, kakor bo želela”
20. november, 2007 ob 13:20
Po moje ravno ne more biti taktična zmaga, če je po zaslugi tega “taktičnega” manevra precej volivcev popolnoma prepričanih, da imajo opravka s duševnim bolnikom. Po moje g. Sever zmotno misli, da je za tem manevrom “ratio behind”… po moje je le “desperate wish to be loved”.. ups, se opravičujem za laično psihoanalizo…
20. november, 2007 ob 13:23
@Kaktus,
to, kar je uprizoril Janša, je bila legitimna politična poteza, normalna v demokratičnih državah.
Opozicija pa je razočarala. Zlasti SD, z navajanjem napačnih podatkov o lastniški strukturi glavnih slovenskih medijev. Skušala je posredno legitimirati internacionalizacijo vprašanja medijske svobode v Sloveniji, kar pa ji ni uspelo. Edini kolikor toliko sprejemljiv je bil v tej zvezi Školčev argument, da vlada ni oblikovala nadzorne komisije, kot so ji predlagali zavezniki “beloruskih” novinarjev v njihovem mednarodnem združenju. Tej komisiji bi se dalo zapreti usta z argumenti. Vendar pa je bila poteza z zahtevo po zaupnici bistveno bolj učinkovita, kot bi bilo odpiranje vrat nepoučenim novinarjem v slovenske notranje zadeve. Saj znamo sami poskrbeti za medijsko svobodo, ne rabimo Jakubowitzew in njim podobnih strokovnjakov, ki imajo pri sebi doma dovolj dela, kajne? Predvsem pa gremo radi tudi mi kdaj v Bruselj, ne da bi nam bilo nerodno, v kako nebogljeni postkomunistični, totalitaristični, zahodnobalkanski deželi živimo (kot jo napačno na splošni ravni razglaša omenjena deklaracija oziroma peticija).
20. november, 2007 ob 13:26
Dodatno vprašanje, ki bi si ga morali zastaviti je, ali res verjamemo, da je ta vlada sposobna izpeljati predsedovanje, ne da bi ostale države opazile, da so totalno nestrokovni? Mislim, koliko časa je trajalo, da je praktično “vsak kmet” v Sloveniji pogruntal, da imamo opravka z omejenimi? Ker omejeni so, po lastnem prepričanju jih omejujejo drugi, v resnici pa so omejeni s svojo (ne)strokovnostjo.
20. november, 2007 ob 13:30
Šlo je samo za slepilni manever Mesije s Kaščakovga hriba in priprava na prihodnje leto, ko se bodo zgodile državnozborske volitve. Sedaj ima Veliki vodja v rokah novo žezlo in potrdilo, da seveda DOBRO dela. Od vseh poslancev se mi je vtisnil v spomin zgolj komentar gospoda Moge Rudija, ko je Mesiji pužugal s knigama Kaj nam pa morejo in Trgovci s smrtjo. Na njegovo izjavo je Mesija samo odkimal z glavo.
20. november, 2007 ob 13:34
Hej Opozicija: Jokica Janšica? Ali je to vredno dostojnega človeka? To me še potrjuje v prepričanju, da bedasti slovenski folk sploh ni zrel, ali pa celo genetsko sposoben za demokracijo. Ali veste, da je Marx (ali je bil to Engels? -pa saj je vseeno, ista zgodba) rekel, da so ljudstva pod približno germansko mejo-to je moja omejitev, točne omejitve se ne spomnim- zgodovinski odpad, ali zgodovinske smeti, nekaj takega. Bo kar držalo. Edino, česar smo sposobni, je sitnarjenje in prerekanje. Zato je to, kar v resnici potrebujemo, avtoritativen oče naroda, nekakšen novi Franc Jožef, prosvetljen absolutist, ki bo s pravično roko delil pravico in poredneže kaznoval. Kot na primer Zoran Janković, to je primer tega slovenskega ideala. Kar poglejte, kako ga ljudje ljubijo, naravnost obožujejo. Kdor ga ne, bo pa dobil po p….Ne vem, zakaj to ne bi bilo izvedljivo, saj so ga napredne stranke že evidentirale.
Janša je tudi na dobri poti, da to postane. Kaj pa slovenceljnom sicer preostane? Gospica, ki se bo pripeljala v porscheju, z oblekico, ki je vredna toliko kot manjši avto spodnjega razreda in bo predavala o socialni pravičnosti? Ali pa lepa izložba Barbika s tropom volkodlakov za seboj? Vi, politični zagreteži in “analitiki”, pa boste ostali z dolgimi nosovi.
Kdo še ve, kdo je Danilo Türk? Ajde, JJ, daj jim vetra!
20. november, 2007 ob 13:37
@Top Secret
Ko govoriš o bivših komunistih se zavedaj, da je to tudi Janša, Brejc, Jambrek in še mnogo njih (vaših).
Pa prosim dajmo že enkrat nehat s to paranojo o udbomafiji. Je še precej bolj potencirana kot paranoja o klerofašizmu. Da nebi o Kučanovem klanu hahahaa
20. november, 2007 ob 14:04
Janša se je spet dobro janšitnil.
Ne vem pa, kaj se pritožuje, če mu novinarji dobesedno ležijo pod nogami za dobro fotografijo.
On bi pa ne bi.
JJ: “Vse bo po moje, pa će potem takoj odstopim!!!!!!!!!” Ko blesavi Gargamel. In kje je Azrael, mislim Grimasadolfa? Kdaj spet mu bo kdo stopil na rep?
20. november, 2007 ob 14:43
Medek, ti si hotel risanke gledat, TV je pa politike kazal! Vidiš, to so pa pritiski na medije. Pejmo jih zašpecat!
20. november, 2007 ob 15:31
@Kaktus, to je ena boljših ocen dogajanja včeraj. Podpišem.
20. november, 2007 ob 16:05
…kaj pa jst ..ka sn iz “raje” ,??
sej sn že čist zmešana ……sploh ne vem “kam pes taco moli.”..
čist sm sfrustrirana…kr mislm ,da sem povzročla krizo (tut jst)k sm “napačn” volila. .naj bodo
volilni listki …že izpolnjeni…
bom ga že vrgla v zabojček…
da bo mir pr hiš… in mediji…???
čitam pa tko samo lajdy ,ki je neoporečna…
20. november, 2007 ob 16:16
Bravo, Sever, ko sem komentiral včerajšnji prispevek sem imel v mislih natanko to.
Komentar je še vedno čisto korektno uperjen proti Janši, vendar (razen morda zadnjega stavka - levica bi na njegovem mestu storila, enako, kaj praviš?) ne natolcuje ampak razkriva dejstva.
Tudi vnaprej glasujem za čisto Vest!
20. november, 2007 ob 16:52
Škoda za tako pristranske komentarje vašega urednika, ker je stran perspektivna in zanimivo nastavljena. Dolgoročno bomo verjetno imeli zelo dolgočasno vest.si, seveda če zmaga leva opcija, saj ne vem, koga bojo potem kritizirali. Škoda!
20. november, 2007 ob 16:55
Še en Đanđijev drekec pekec
20. november, 2007 ob 17:19
Ej Sever, a od političnih profesionalcev lahko pričakuješ kaj drugega kot predstavo, spektakel, burlesko? Politika je kot šahovska partija; dokler se ne postaviš ne neko stran je lahko zelo zanimiva. Vsekakor je Janša izvedel potezo leta, tvega sicer pat, a remi (beri: koalicija z SD) tudi ni izključen.
20. november, 2007 ob 17:23
Ker se včeraj ni zgodilo nič, tudi Sever ni mogev več povedat. Je pa v komentarju nekaj napak ratalo. Jugoslavija ni bila v vzhodnem socialističnem bloku ampak neuvrščena socialistična država s samoupravnim sistemom (ki je vse zajebal, ker ni nihče dela).
20. november, 2007 ob 17:51
Kdor je pozorno poslušal Janšev govor in pozna politične in novinarske razmere v Sloveniji, se lahko z njim samo strinja.
Če je vest.si za kaj medij, naj konkretneje razkrije lastniško strukturo medijev, ki jo je na hitro kazal premier.
20. november, 2007 ob 18:19
mr_m, take zadeve, kot je lastniška struktura medijev, so za medije tipa vest.si tabu teme oz. pljuvanje v lastno skledo.
20. november, 2007 ob 19:36
Kar se tiče predsedovanja evropski uniji. Po mojem mnenju je to stvar, ki se jo ne da “zasrati” (zas vsaj kar se tiče Slovenije - smo premajhni). Isto kot olimpijske igre. Na koncu si vedno pohvaljen, pa čeprav je vsem jasno da določene stvari niso špilale. Žal bomo delali po diktatu velikih (Nemčija, VB, Francija, Italija,..), kateri si pač ne bodo dopustili vmešavanja v njihove interese. Tako bi delala vsaka slovenka vlada, katera bi bila v tej poziciji, tako leva kot desna. Zato bi bilo tudi vnovčevanje zaslug oz. nezaslug za uspešno vodenje na volitvah drugo leto malce za lase privlečeno.
Povprečen slovenski državljan žal ne bo imel od tega nič. Plače bodo iste, infacija enaka ali večja, gospodarska rast manjša (trendi v svetu so pač taki), poleg tega bomo morali plačati še vse dodatne dnevnice naših ministrov in Janše, ter seveda novi protokolarni objekt na Brdu. Na žalost je tako in to bomo primorani požreti.
Me pa zelo zanima, kako bo oz. bi reagiral naš “velecenjeni” Janša, ko morebitni predlogi njega oz. naše vlade med predsedovanjem ne bojo (bi bili) sprejeti.
Ali se bo(bi) zjokcal, da ga noben ne jemljen resno, ali bo(bi) šel po zaupnico topot v evropski parlament, bo(bi) morda obdolžil evropske medije ali pa bo(bi) prišel domov in za neuspeh svojih (vladnih) predlogov obdolžil opozicijo ali kar ves narod.
20. november, 2007 ob 20:27
To se nam morajo smejat bivši yu generali in politiki, ki so imeli paglavca zaprtega konec 80ih, slo družba pa ga je tako velikodušno podprla. “Evo vam sada Janeza glupi Slovenci” :-)
ja, ja, enoumja se je učil pri najboljših
20. november, 2007 ob 20:28
Boki, seveda, predsedniki vlad držav, članic EU, lahko zahtevajo zaupnice tudi v Evropskem parlamentu. To si pametno pogruntal. Bi se človek kar zares zjokcal. Normalno, da si proti vladi.
20. november, 2007 ob 20:31
Boki, vidim, da si z Bojanbojem delita enoumje na pol.
20. november, 2007 ob 21:19
Roki, ti si tvojga še delit nisi zmožn :)
20. november, 2007 ob 21:38
Špekuliram. Z “iztrganim citatom”, delno prirejenim: “Bojmo se prihodnjega leta”!!!
21. november, 2007 ob 2:13
No me zanima kaj bo Đanđi napisal danes. V Sloveniji se nič ne dogaja, Pahor je lep in pameten, Janša je grdi, GG je moder, Katrca je plavooka.
21. november, 2007 ob 3:21
Ob prebiranju odzivov me globoko razzalosti ozkogledost in crno-belo dojemanje dogajanja. Jansevi pristasi krivijo rdece ‘centre moci’, simpatizerji opozicije vidijo vzroke izljucno v Jansevi nesposobnosti. Oba pogleda sta prevec poenostavljena, ze samo zato, ker se izkljucujeta. Realnost je kombinacija obeh. Pravzaprav so po mojem trije vzporedni procesi pripeljali v trenutno situacijo:
- na eni strani so levi interesi strnili vrste in zaceli koordinirano vrnitev na oblast (kakopak tudi s pomocjo medijev in raznoraznih umazanih trikov)
- na drugi strani je Janseva vlada v preteklih treh letih dejansko naredila cel kup napak in nespametnih potez, predvsem pa je pokazala, da funkcionira enako oz. na dolocenih segmentih celo slabse od levih vlad
- del volilnega telesa, ki razmislja s svojo glavo (vsi pac niso ovce, ki jih z lahkoto zmanipuliras s povojnimi poboji, zaslugami za osamosvojitev, izbrisanimi, romi ipd.) je ocitno ocenil delo trenutne vlade za neuspesno, enako kot so pred tremi leti za neuspesno ocenili delo takratne levice in dali priloznost Jansi
Rezultat: Janez Jansa je na najnizji tocki v vsej svoji politicni karieri, njegova reakcija je preprosto delovanje samoohranitvenega nagona, prihodnost pa bo pokazala, ali se bo izmazal.
21. november, 2007 ob 7:22
Za ponedeljkovo groteskno predstavo vidim samo dve možni razlagi:
1) Janša politiko jemlje osebno, in napadi opozicije in novinarjev so ga pripeljali na rob živčnega zloma. Če je tako, lahko pričakujemo še kakšno hujšo neumnost.
2) Janša si namerava utrditi pozicijo na desnici. V zadnjih dveh tednih sta se zgodila dva ključna dogodka, ki jih je bilo treba zasenčiti - predsedniške volitve in zamenjava na vrhu SLS. Janša se zaveda, da bo ob trenutnih trendih podpora njegovi stranki do naslednjih volitev drastično padla. Sredinske volilce je vsaj zaenkrat nepovratno izgubil, zato mu ostane le borba za ostanke na desnici, kjer razočarani volilci iščejo novega vodjo. Tam je NSI praktično klinično mrtva, SLS pa potem, ko se je končno rešila Podobnikov, postaja realen konkurent SDS-u za urbane sredinskodesne glasove. Če Janši ne uspe utrditi pozicije centralne osebnosti “slovenske pomladi”, mu bo preostal le premik proti vse skrajnejši desnici. V tem primeru lahko pričakujemo, da mu bosta večino glasov, mogoče pa tudi kakega že izvoljenega poslanca v novem DZ, pobrala SLS in Jelinčič.
Stavim 2 centa, da bo vlada po naslednjih volitvah SD+SLS, z LDS kot džokerjem.
21. november, 2007 ob 8:02
Ko, sem si po res dolgoletni abstinenci ponovno ogledal teater PARLAMENT in VLADA nisem opazil nobenih dramatičnih ali dramaturških sprememb. Igralci so več ali manj isti tako v tragičnih kot komičnih dejanjih. Način uprizarjanja navidezno različnih del pa ostaja izrazito črno bel. Mavrica ostaja v sanjskem svetu. Po finalnem izvajanju pa mi je na misel prišla pesem, ki smo jo gulili v “grozovitih” škrlatnih časih.
Kruške, jabuke slive (parlament), mene voli Ive (država to sem jaz)… a ja (demokracija) Iva neču, za druga (narod) umret’ ču… Dobri stari ljubezenski trikotnik. In tako naprej do neskončnosti…
Dodana ali odvzeta vrednost usodnega večera (kakor za koga); Marcel je postal moderator “Jutranjika”.
21. november, 2007 ob 15:56
To, da kot papagaji veliko novinarjev za predsednikom vlade, visokimi vladnimi predstavniki … ponavljate: “Predsedovanje EU” pa res meče packe po tej deželici.
Šlo bo za predsedovanje enemu od teles EU, ki se imenuje Svet EU.
http://evropa.gov.si/institucije/
Morda pa ima predsednik JJ čisto prav, ko je zgrožen nad tem, kako se blatimo po tujini_EU.
21. november, 2007 ob 18:37
Kaktus-bravo-se strinjam s tabo.Top Secret-Top -…….rajši preberi kaj pravi Lorenzo.Taxi Driver-pomagam ti poizkati novo državo za našo vlado.Vlada ni zadovoljna z nami,še manj pa mi z njo. .Torej pomagajmo,da vlada nekje na zemeljski obli najde primerni prostor,s bolj primernimi živimi bitji-ZOO NE PRIDE VPOŠTEV,bi žalila plemenita bitja..Lidijah-mediji legitimno objavljajo,neodvisno bolj ali manj in prav je tako.Imaš na izbiro dvoje:zapreš časopis,tv,radio ali prebereš vse,poslušaš in misliš s svojo glavo.Nato vse prespi.Zjutraj te bo zbudilo jutranje sonce,dan je prelep,dokler ti uho ne ujame prvih radijskih poročil.
21. november, 2007 ob 22:13
Zagledala sem JJ. Stal je zravnano, z razprtimi rokami in s prisrčnim nasmehom na obrazu. Iz oči sta mu sijali dobrohotnost in milina. S toplim, zaupljivim in razumevajočim glasom jih je nagovoril: “Dragi poslaci, novinarji in državljani, oprostite mi. Spoznal sem, kako sem bil zaslepljen. Vodila me je silna želja po oblasti in naredil bi vse, da bi jo obdržal veliko let. Zato sem si moral urediti primerne razmere. Menjal sem strokovnjake na vseh področjih, direktorje, novinarje……. Saj razumete, moral sem postaviti sebi lojalne, od mene odvisne ljudi. Tudi oni so imeli od tega koristi. Lahko jih je bilo obvladovati. Temu sem moral prilagoditi zakone. In nobenih težav nisem imel, da ste jih, moji poslanci, izglasovali. Včasih mi je že skoraj presedalo, da sem vse diktiral sam, a sem si dejal: Si najboljši, najpametnejši, najbolj zaslužen in edino prav je tako. In opozicija? Saj ni nič mogla. Če je bila preglasna, sem pa zagrmel, žalil, provociral in se tudi kaj zlagal…….In vsi Slovenci so me imeli radi. Počasi pa se je moja “stvaritev ” začela podirati. Zdelo se mi je, da so povsod same zarote……. Potem so prišle volitve….ŠOK!!!!!! A končno olajšanje. Kakšno olajšanje. Kot sem že dejal, spoznal sem svojo zaslepljenost, ki je vodila moje misli, načrte in dejanja. Nisem znal prisluhniti, sodelovati, sklepati kompromisov. Povsod sem se vmešaval, namesto da bi pustil strokovnjake, da delajo, novinarje, da pišejo in narod, da spregovori. In končno sem zdaj začutil olajšanje. Dobil sem svobodo. Nič več mi ni treba trepetati za absolutno oblast…..Zavedam pa se odgovornosti, ki jo imam. Zato bi z vašo pomočjo rad izpeljal mandat in predsedovanje do konca. Se strinjate? Iz svojih napak sem se veliko naučil in obljubljam, da bom ravnal demokratično……..”
Počasi se je glas izgubljal…In ko sem odprla oči, me je do konca predramila realnost.
22. november, 2007 ob 3:01
Neja, tudi ce bi JJ to dejansko rekel, bi slo le se za eno v nizu dobro premisljenih manipulacij.
22. november, 2007 ob 8:52
@Larry, se popolnoma strinjam. Bile so pač sanje.
22. november, 2007 ob 13:04
@Neja: Za levosučno občinstvo so tvoje sanje čista resničnost. Takšni prividi nastajajo iz pomanjkanja religioznih čustvovanj. Večina ljudi ima potrebo po tem, da v nekaj veruje, pa magari v fiktiven političen lik v funkciji antikrista. To je zelo priročno, ker ni treba niti verouka, samo medije spremljaš, pa dobiš vse potrebno predznanje. Povprek in pošrek. :-)
Nasvet: verjemi v ljubezen, pusti politiko.
22. november, 2007 ob 14:06
@lidijah,
brez skrbi, verjamem v ljubezen v širšem in ožjem smislu. Jo tudi dajem in dobivam povprek in pošrek, pa ne samo od moških in ne samo od ljudi. In moje sanje so polne ljubezni in hrepenenja po pravičnejšem in bolj prijaznem svetu za vsa živa bitja in vso naravo. Kadar pa kdo moje sanje le preveč moti, se moram vsaj malo oglasiti. Misliš, da je to narobe?
22. november, 2007 ob 15:33
Recite, kar hočete - toda JJ je prekosil samega mefistofelovskega Golobiča, kateremu je Žižek enkrat že pripisal najvišji filozofski kvocient med politično elito v Sloveniji, novinarji Mladine pa največjo mero cinizma! če ni bila to politično genialna poteza, potem je bila vsaj inovativna. Inovativnost pa je zmeraj dobrodošla. patent bo treba čimprej zaščititi!
23. november, 2007 ob 8:29
@Neja: lepo si to napisala! Škoda, da so to le sanje…zmedene sanje. Pravijo, da so sanje odraz nečesa, kar se nam je v mislih že nekoč zgodilo…enkrat sem že napisal nekaj o sanjah, pa bom ponovil: “ne moti me, da sanjam v angleščini, motijo me nemški podnapisi”
Kakšne podnapise pa si imela ti?
23. november, 2007 ob 13:56
@Drago, se mogoče spomniš, kdaj in kje si pisal o sanjah? Rada bi prebrala. Ni bilo podnapisov, samo neverbalna komunikacija…..
24. november, 2007 ob 6:22
@Neja: iz mojega pisanja o sanjah se ne moreš ničesar naučiti, ker sem laik, priznam. Se ne spomnim, vendar ni bilo nič posebnega. Bolj se spomnim aforizma! Malo sem “udarjen” na aforizme, ki se jih hitro zapomnim, pa še kakšnega sestavim. Zdi se mi, da povedo več kot komentar.
24. november, 2007 ob 12:26
@ Drago,
res je, aforizmi z manj besedami vzpodbudijo močnejšo “AHA” reakcijo in njeno čustveno spremljavo. Človek jih tudi lažje sprejme, ker se ob njih ne počuti tako “ogroženega”- seveda je to samo moje razmišljanje. Hvala za odgovor.
27. november, 2007 ob 8:21
@Drago
@Neja
Če to ni ljubezen na prvi pogled?