politika
Kreativec o porazu
12. november 2007 ob 17:12 | Denis Sarkić |Igor Arih, šef marketinga v volilnem štabu Lojzeta Peterleta je za Vest komentiral volilni poraz in morebitne napake pri kampanji.
“… solze smo že obrisali …”
Denis Sarkić
12. november, 2007 ob 17:44
nice. škoda, da ni povedal, kaj so tisti, ki so glasovali za Türka, prepoznali v Peterletu.
Upam, da je bil res tako mastno plačan kot kaže, pardon, laže in da bo sedaj Magnifico izkoristil kakšno kompenzacijo ob promociji novega albuma. Tam bo Arih definitivno uspešnejši, saj Pešut ni Peterle.
12. november, 2007 ob 18:40
KONČNO SMO SLOVENCI S TURKOM V PAKETU DOBILI TUDI SLOVENSKEGA MICHAEL JACKSONA.
UPAM, DA NISEM EDINI, KI VIDI PODOBNOST MED NJIM IN GOSPO TURK.
PINOCHIO IN MICHAEL JACKSON RULES !!!
12. november, 2007 ob 20:11
Jojme: Ne, nisi edini. Me je pa nek navdušen volivec že grdo nazijal, ko sem to omenila. Ampak jaz se resnično ne morem znebiti te bolane asociacije, ko vidim novo prvo damo in ji zato že kar rečem gospa Majkl, ker ne vem, kako ji je ime. Peterletovo gospo Branko Berkopec sem si s tistimi njenimi solatami, mesnimi štrucami in vkuhavanjem zelenjave definitvno bolje zapomnila.
12. november, 2007 ob 21:00
Klap, klap, Igor! Vrečke tipa Lojze Peterle ti sploh ne bi bilo treba vzeti v roke. No, zdaj jo lahko spustiš. Da se boš lahko prijel za kaj bolj… oprijemljivega, kajneda.
Drži se! (če ne za kaj drugega, pa za pimpka press)
12. november, 2007 ob 23:32
Jao. A ga nisi mogu posnet z vsaj mal luči v fris, da bi se lahko naužili tega “razočaranja” in uživali v spominu na njegov “briljantni” komentar na Vesti?
Če je že vleku Magnifica vanj, bi ga lahko prej vprašal, če ni slučajno podprl Turka.
PS: “Tisti, ki delajo v oglaševanju”, si mislijo svoje o Arihu. Ma ni lepo.
13. november, 2007 ob 3:43
Ali pa morda Arih ni dober marketingar? ;) Lahko je bilo zmagati z Jankovićem, neverjetno pa izgubiti s Peterletom.
13. november, 2007 ob 10:16
Najprej, ful dilerantski posnetek, še moja stara mama bi naredila boljšga.
Sicer je pa Slovenija ( pa najbrž tudi cela Evropa) po moje premajhna za reklamne kampanije, ljudje so relativno angažirani, se zanimajo za politiko, večino kandidatov že od prej poznamo, tako, da nobena kampanja bistveno ne vpliva na rezultat. Da bi pa volil enga, ki ga prvič vidiš in ga poznaš samo iz kampanj, pa najbrž tud ni za pričakovat.
Jaz sem se do zdaj vedno odločila takoj, ko so bili znani kandidati, na osnovi “minulega dela” kandidata, kasnejše negativne akcije te v tej odločitvi samo še potrdijo.
Ta tip kampanj je za Ameriko, kjer je večina folka apatična in ne poznajo tipov, ki kandidirajo, tako, da jih lahko bombardiraš s tako reklamo, kakšne hobije majo, pa kakšo luštno družino pa bla, bla… tukej to ne gre.
13. november, 2007 ob 13:57
Arih se moti, ko za ključno generacijo, ki jo je treba nagovarjati, razglaša internetne uporabnike. Peterle bi moral nagovarjati tiste, ki ne verjamejo vsega javnim množičnim občilom. To pa sploh niso kar vsi spletni uporabniki, niti večina ne, predvsem pa spletni uporabniki glede tega še zdaleč ne prevladujejo.
13. november, 2007 ob 18:41
Ta človek pač ni kreativec, če pač zašuštra tašnega kandidata, ki je deloval skoraj nepremagljiv. Nevem kako ste mogli članek poimenovati Kreativec o porazu, razen če gre za cinizem. Krativci imajo pač ideje, sej to je jasno. Vse skupaj spominja na prejšnje volitve in poraz LDS-a, ki so imeli šrauf v logotu.
14. november, 2007 ob 2:30
Ne žalite soprog kandidatov ali predsednikov - še dobro, da jih imajo, ne pa taki, ki živijo s psi (Sarkić & co)!
14. november, 2007 ob 4:19
Boli Ariha za poraz, honorar je pobasal in čao Miki!
14. november, 2007 ob 10:20
Ja, samo vprašanje koliko bo novih naročil…
15. november, 2007 ob 17:06
Arih, vi ste največja zguba v zgodovini oglaševnaja. Pred volitvami ste napovedaovali zmago in rekli, da delate samo z zmagovalci. Napravili ste najslabšo in za ljudstvo tudi najbolj podcenjujočo kampanjo.
Potem pa izjavite, da ste delali za Peterleta, ker ste levičar. Slaboumno.
Vi niste levičar. Potrebujete pa beli jopič. Za dolgo časa.
24. november, 2007 ob 17:11
“Kot agencija delamo za tistega, za katerega vemo, da bo zmagovalec tudi brez naše pomoči, pri čemer ni toliko pomembna kandidatova politična orientacija. Pomembno je, da ni skrajnež, da ima jasna stališča. Ne zdi se mi niti potrebno niti fer, da bi delali za LUZERJE. Že na začetku jih zavrnem zato, ker je treba postaviti realne cilje. Ne razumem kandidatov, njihovih štabov, svetovalcev, agencij in vseh drugih, ki sodelujejo pri projektu kandidata, ki je že na začetku obsojen na poraz. Če grem na zmago, moram vanjo verjeti brezpogojno. Ne morem zavajati sebe, svojih ljudi in nazadnje volivcev, da slepo verjamem v zmago nekoga, ki lahko zmaga le po čudežu!”
Igor Arih (izjava)
MLADINA, 4 Avgust 2007