Komentar - Igor
8. november 2007 ob 15:48 | Vest |Za razumevenje te teze je potrebno pogledati v prihodnost slovenske politične scene. Namreč, na naslednjih parlamentarnih volitvah, ki bodo že naslednje leto je že zdaj čutiti, da bo najverjetneje zmagala levica. Če se bo to uresničilo in če na letošnjih predsedniških volitvah zmaga predstavnik te iste levice se lahko zgodi, da naslednjih deset let dobimo politično oblast, ki bo prikrajšana za kvaliteten politični dialog, ki je nujno potreben za konstruktivno reševanje Slovenskih problemov. Sploh v teh turbulentnih časih. Opravičeno nas je lahko strah polenitve oblasti.
Edino skozi opcijo kresanja mnenj dobimo delovno in učinkovito politično konico, ki je patrebna za reševanje teh prihodnjih in tudi današnjih problemov.
Zato pravi levičar mora zagotoviti svojemu vodstvu varovalko. Ta varovakla ali lahko temu rečemo »kontrolor« je priznajmo si najmanj nevarna v obliki presednika. Ta je resnično prikrajšan marsikatere izvršne oblasti pa kljub temu toliko vreden, da lako zelo kritično ocenjuje njihovo delovanje.
Dialektika je zame splošni princip delovanja sveta. Zaradi specifičnih zgodovinskih dejstev pa jo Slovenija še posebno potrebuje. Statistično je levo usmerjeno prebivalstvo v večini. Ravno zaradi te lastne varnosti mora to volilno telo vgraditi v sistem vodenja države nekoga, ki bo skrbel, da bodo njeni predstavniki resnično delovali v korist vsega naroda in ne zgolj zase, za kar smo v preteklosti na žalost bili več krat priča.
Jaz sem predstavnik levega načina razmišljanja in zato delam za Lojzeta Peterleta. Te misli so nastale v mnogih pogovorih z mojim prijateljem, političnim analitikom, svetovalcem in glasbenikom Robertom Pešutom - Magnificom, ki ravno tako verjame da je Lojze danes pravi za predsednika.
Igor Arih
P.S.: Ta misel je bila povedana za Vest tudi zaradi moje čiste vesti.
8. november, 2007 ob 15:56
Hvala Bogu na višavah da vsaj en pove, da je Peterle car!
Turk bo verjetno zmagal, pol ga bomo pa vsi najebal. Tisti, ki ga poznamo vemo, da le igra diplomata. Narod bo pa to spoznal kmalu. Še žal vam bo…
8. november, 2007 ob 16:07
Hehehe, tole je nekaj bolj zabavnega na temo predvolilnih analiz… Volimo najslabšega slovenskega zunanjega ministra zato, da bo imel njegov nesojeni naslednik Pahor, kot možni prihodnji predsednik vlade, zanesljivo varovalko. Varovalko pred čim ali kom? Vdorom cerkve v javne šole, pohlepnimi novokomponiranimi gospodarstveniki, okostnjaki iz omar zgledno obsežnih nepojasnjenih afer (a la Slovin)…? Ej, cenjeni strateg iz Peterletovega volilnega štaba… Če bi vsi, ki ste gradili Peterletovo kampanjo, naredili domačo nalogo, bi se njegova prednost z začetka uradne kampanje morala danes odražati drugače kot pa v cenenih pozivih k dejanjem “iz čiste vesti”. In bi bilo sklicevanje na enako cenjenega glasbenika nepotrebno.
8. november, 2007 ob 16:09
Komentar in komentar na komentar je neumnost leta. Kakšne neumnosti boste še objavljali do nedelje?
8. november, 2007 ob 16:13
tale komentar je pa totalno zgresen, ce ima desnica slabega kandidata ga pac ne morem volit…
8. november, 2007 ob 16:14
Ne skrbi Matjaž, predvolilne objave na Vesti so samo še do jutri do 23:59:59…
8. november, 2007 ob 16:17
“P.S.: Ta misel je bila povedana za Vest tudi zaradi moje čiste vesti.”
Za čisto vest je boljš da greš na Brezje po odpustek.
8. november, 2007 ob 16:17
A magnificent Pešut se je prijel za jajca in rešil problem.
Aja, zato, ker Türk sploh nima jajc Kot diplomat trikrat premisli, preden nič ne reče. Bo po potrebi špilal levico ali desnico. Saj diplomati vedno služijo vsem gospodarjem enako dobro, profesionalno.
8. november, 2007 ob 16:28
Mar res mislite, da je raja tako zabita. Verzija, levičarji za Peterleta je preveč prozorna. Ravno to hočete zase. Jok, eno enoumje je bilo dovolj. Sicer pa naj Peterle pojasni dogodke z Italjanskimi nepremičninami, Vatikan in zakaj je letel kot zunanji minister……..
8. november, 2007 ob 16:40
Pun kufer mam totih volitev. Naj se ze izvolijo in grejo delat.
8. november, 2007 ob 16:57
Ma tala je pa res neverjetna vest. Iz štaba Peterleta sedaj prosijo volivce naj zaboga volijo Lojzeta, saj bo levica čez eno leto premagala desnico. Kaj takšnega pa še živi dan nisem ne videl, ne slišal. Arih bi se moral zamisliti nad tem kako je vodil kampanjo, ne pa da tu prosjači in v to vpleta še Magnifica. Samo to še manka, da bo Djuro nastopil s harmoniko v podporo Peterletu. Tu se zelo jasno vidi kakšne marketingarje imamo, Bog nam pomagaj, če že RKC ne zna…
8. november, 2007 ob 17:11
Prodajalci megle in nepotešenih želja pridigajo o politiki. In pri tem izrečejo najmanj dve neumnosti:
1. Statistično je levo usmerjeno prebivalstvo v večini.
Ne drži. Večina slovenskega folka je konzervativnega in v najboljšem primeru je rezultat med obema blokoma izenačen. Malenkosti prevagajo. Ok, drugo leto bo drugače, ker ljudje pač ne marajo oblastniške arogance.
2. Zaradi boljšega vladanja levice, naj kdaj zmaga tudi desnica.
Ne drži. Potrebna je diferenciacija na levici, kajti neotajkunska LDS, mlačna SD in neoprijemljivi Zares ne zagotavljata socialne politike, ki si jo želimo volivci levice. Potrebno je potiskati volilno telo vedno bolj na levo, ne pa priznavati izmenično deljenje plena dvema blokoma elite.
8. november, 2007 ob 17:42
Arih se je pokazal kot neučinkovit in nesposoben politični oglaševalec. Na tem odru ni dela za njega. Vsi pač ne moremo biti za vse.!
8. november, 2007 ob 17:46
Ah Arih.. razočaraš.
8. november, 2007 ob 17:47
Po usmerjenosti sem levičar. Če najamete mene in mojo agencijo, pa bom volil desnico. To je prepotrebno za “kvaliteten politični dialog in za konstruktivno reševanje Slovenskih problemov”
Hvala.
Kralj Salomon
8. november, 2007 ob 17:51
Kakšna bedarija. Desna opcija ni sposobna izvajati konstruktiven dialog, zato je brezveze gledati na stvar s tega zornega kota.
8. november, 2007 ob 17:52
Aja, pa to seveda ni bil noben komentar, to je brezsramna očitna politična propaganda. Ne vem, ali je funkcija komentarja res namenjena temu.
8. november, 2007 ob 18:11
zanimiv poizkus. ampak vsi ne verjamejo vec vsega, kar slisijo. in ne delajo vsega, kar se jim naroci.
8. november, 2007 ob 18:14
Daj no daj. Če bo špičasto bodo vile , če bo okroglo bo lopata. In tega oglejskega kovača boš ti volil. he hehehe
8. november, 2007 ob 18:18
Arih naj se nauči pisati. V komentarju (tekstovnemu delu) je polno napak.
8. november, 2007 ob 18:35
Mater,sem mislil, da je tip iz Cukrarne ?
Da je Peterletov piarovc ???
dvakrat mater.
8. november, 2007 ob 18:36
Joj, joj. Kako lahko Arih takšne kvasi, ko pa je Petrletov volilni štab njegova stranka. Pa kdo naj mu verjame?
8. november, 2007 ob 19:22
Spet…again…Rahlo sporen komentar. Mislim? :)
Je pa zavabo, v bistvu mi je všeč :)
8. november, 2007 ob 19:29
Jezus Kristus! Ko bi Vest vsaj označila, da gre za plačan oglas, ki ga je naročil Peterletov štab. Z vestjo pa tole nima nič skupnega. Vsaj s čisto vestjo ne.
8. november, 2007 ob 19:33
Majke mi…
8. november, 2007 ob 19:38
…ali je g. Arih vstal z levo nogo, …al pa z glavo v torbi….
8. november, 2007 ob 19:41
Spoštovani novinarji Vesti, prosim da do jutri objavite koga nam v izvolitev predlagata Natalija Verboten in Werner.
8. november, 2007 ob 20:17
Mati božja.
Saj ni čudno, da bo spušil.
8. november, 2007 ob 22:34
se strinjam z yankerjem, zraven vključite še Saško Lendero…
8. november, 2007 ob 22:58
“..kvaliteten politični dialog, ki je nujno potreben za konstruktivno reševanje Slovenskih problemov..” - g. Igor, tukaj se z vami popolnoma strinjam, le ciljna publjika ni prava- s takimi lekcijami pojdite rajsi v parlament..
“Te misli so nastale v mnogih pogovorih z mojim prijateljem, političnim analitikom, svetovalcem in glasbenikom Robertom Pešutom - Magnificom,..”- si kar predstavljam te pogovore- pivo, par jointov in gremo z debato resevat slovensko politicno sceno..
Spostovani, ni me treba imeti za idiota. Z mojo glavo je vse ok in take vedezevalske pravljice rajsi pripovedujte svojim ovcicam kje drugje. Pravzaprav me prepricujete, da sploh ni pomembno kaksen je kandidat, lahko je pravzaprav popolen debil- VAZNO JE SAMO, DA JE Z DESNICE, saj bo s tem ustvarjena protiutez..
8. november, 2007 ob 23:06
tale Arihova pozicija je res zajebana pozicija. ko te “logika” denarja sfuka in imaš kljub temu, da si advertajzer, vest (do naročnika) in greš na Vest.si izpovedat nekaj v kar verjameš, ker si ne moreš dovoliti, da bi ne verjel Laži katero prodajaš za veeeeeelik denar. Sihizofreno, da je joj.
ps. da je Lojze je “frend” s Sakozyijem in Angelo, ajde…ampak to z Magnificom pa ni lepo od Ariha.
Arih Peterletova mladina ni sproščena, ampak Sproščena - pojdi kdaj na kakšen oratorij, Stična ali kaj takega…na akustične kitare
8. november, 2007 ob 23:17
No, ta je pa lepa ..Arih je postal angažiran levičar. Arih je samo slabo opravu domačo nalogo in sedaj klamfa neumnost. Ako je res levičar, potem bi se moral že prej izprašati vest in se vprašati za koga je delal kampanjo. Resnica pa je, da se je usedel na narobe vlak, ker je slabo ocenil kam ta pelje.Tu je bil v igri samo dobiček. Zaradi neuspešne kampanje..zaradi katere pa roko na srce ni sam kriv…kriv je tudi kandidat, njegov program in spremljajoča ekipa, sedaj išče izgovor. Le ta pa je prozoren in beden. Ker pa sam nima jajc je v svojo zmoto vpletel še Magnifica. Res beda!
8. november, 2007 ob 23:18
Ma, saj to ni res.
8. november, 2007 ob 23:22
Hm,
človeka kr gane tale levičarska odgovornost. Torej, če hočemo levičarji mirno živeti v prihodnosti, dajmo v sedanjosti izvolt izključuječega desničarja, ki hlini z govorico preprostega človeka in nam prodaja svojo smrtno nevarno avanturo v osamosvojitveni vojni. Sorry, res ne rabim take varovalke.
Dialektika je ok, samo v tem primeru gre za čisto pragmatiko, ki pa je v nasprotju z osebnim in moralnim prepričanjem posameznika glede kandidata.
Petrleta ne bom volil, ker nimva nobene skupne točke in ker se mi zdi hinavski dobrovoljčk, ki je pokazal svoj pravi obraz ob prvih javnomnenjskih raziskavah, ki mu niso bile v prid.
8. november, 2007 ob 23:33
Folk, Peterle je kul.
Naj se Gasparjevi volilci še enkrat vprašajo zakaj so med njim in Danilom zbrali Mitjo…
8. november, 2007 ob 23:39
Patetično! Človek je očitno res obupan. Kampanjo je zamočil, samo še to mu preostane, da gre ljudi kar direktno nagovarjat, če bi volili njegovega klienta (predstavljam si, da bi za zmagovito kampanjo dobil precej več cvenka), češ, saj Magnifico ga bo tudi!!!
8. november, 2007 ob 23:43
kaj tako zabavnega pa že od vrtca ne
8. november, 2007 ob 23:44
..ubogi magnifico
8. november, 2007 ob 23:51
Sanja, sam o denarju razmišljaš. Bolj ko te vleče tja bolj zgineva.
9. november, 2007 ob 0:43
Ta Arih je pač plačani manipulator. Ampak slabo, ni operiral z kvalitetnim materialom in tile zadnji izhodi v sili so pa res patetični do konca in naprej. Ne, razumem, a ta Arih misli kva, naj zdaj volim Petra leta ker kva, je fuuuuul dišeeečee prrrrdel? Namesto dišeče svečke, da bi ga imeli?
Pravi za nakladača prazne slame. Mogoče, če bi torbo kdaj odprl, potem bi videl, da je ena sama prazna slama. Če je pa v cekaeju je pa slama na slamo. Tko, da ni dobro v primeru gorenja.
Medek se zanese na Zmaja Danila.
9. november, 2007 ob 1:31
Q gaa?!
9. november, 2007 ob 6:20
konec…
Ne vem kaj je počel in kaj ni g. Turk v OZN, volila bom ne Peterleta.
Glede na podn soočenja na POP TV, kjer je peterletova “baza” prišla navijat v stilu fuzbala al Piramide,…ter nizkih udarcev…pa ne bom šla mimo komentarja Peterleta glede ekologije.
G. Peterle. Ko se je civilna družba, s pomočjo opozicije (SD, LDS, - tedaj Zares še ni bilo, SNS) ostro postavila po robu nameri postavitve dveh plinskih terminalov v Tržaškem zalivu, smo med drugim pisali vsem našim EU poslancem. Dejansko je bila najbolj aktivna in tudi učinkovita ga. Mojca Drčar Murko, o vas pa ne duha ne sluha!?!, ne tedaj, ne kasneje, kakor tudi ne danes, saj vemo, da problem še zdaleč ni rešen. G. Peterle, ki dobro prijateljuje z g. Merklovo, pa morda pove, kaj namerava naša vlada narediti z Luko Koper. Vemo, da govorimo že o tretjem uplinjevalniku, da so pogovori in predlogi s strani Nemčije že stekli, …eja, Merklova ma nas rada…že ve zakaj…..in kaj poreče naš borec za zdravje in zdravo okolje?
Vprašanje g. Peterletu, ki bo glasoval za na referendumu, ker hoče dobro bogim penzionerjem,….če se slučajno (slučajno?) zadeva sfiži, pa ostanejo penzionerji brez pejnezev,…a bi kot predsednik odstopil?
Tista z Merklovo pa je bila višek, jaz bi zardela da bi se še v črno beli tehniki vidlo, …a on se tak “po ljudsko” zareži,……
9. november, 2007 ob 8:48
Topo G
res je, o denarju razmišljam, moram plačati še 5 položnic…
Kar se pa tiče tegale komentarja, pa ok, priznam, ne gre samo za denar, gre še za prestiž!
9. november, 2007 ob 10:16
Khm, me pa zanima, kaj torej počne Magnifico tule vmes: http://www.daniloturk.si/podporniki/
9. november, 2007 ob 10:31
Umazana kampanja je v teku,zraven pa še prosjačenje…. je slučajno kdo nore gobe jedel?
No šalo na stran,že čakam Ariha,kako bo čez cca. 1 leto prosjačil,naj volimo Janšo,ker je predsednik levičar.
Tako da ljudje ne glejte,kdo dela bedarije,je aroganten…. glejte politično barvo! Razum na stran,ne moreta biti na oblasti dva sposobna levičarja,ampak mora biti en sposoben levičar in en nesposoben desničar(ali obratno).
In ja g. Arih imamo vgrajeno varovalko v tej državi in reče se ji JAVNO MNENJE + VOLITVE !
9. november, 2007 ob 10:51
g. Arih nisem razumel vaše argumentacije.
Mene so učili da ima vlogo nadzornika vlade parlament!!
Razumel bi vašo argumentacijo če bi predpostavljali da bo naslednje leto levica dobila 88 sedežev v parlamentu oz. 90. Takrat bi lahko govorili o “pomembnosti” varovalke v obliki predsednika, četudi vsi vemo kakšne pristojnosti ima predsednik. Torej varovalka je parlament seveda z opozicijo, ki ima ustavno obvezo da nadzoruje vlado. Torej ideja o volitvi Peterleta se mi zdi absurdna iz vidika levičarja, saj izvolitev ustavnih sodnikov ni zanemarljiva funkcija, ki jo bo predsednik po vsej verjetnosti opravil takoj po izvolitvi!
Torej nagoarjati ljudi naj taktizirajo in izvolijo nekoga v katerega ne verjamejo in nima enakih vrednot mislim da je podlo in nekoliko nepremišljeno dejanje.
9. november, 2007 ob 11:44
G. Arih, tole, kar sedaj počnete pa je višek nehigiene. Vi ste prevzeli del ali pa celo celo Peterletovo kampanjo in sedaj si zaradi neuspeha (tako kaže) drznete v medijih soliti pamet volivcem, zakaj bi bilo dobro voliti Petrleta. V enem letu kampanje ste imeli predvsem dovolj časa, predvidevam, da tudi niste bili slabo plačani. Žal niste opravili svoje naloge. Verjamem pa, da je to huda stvar za veš ego in slaba referenca za vašo oglaševalsko agencijo.
V zadnjih dneh mi je slabo nad bednim nastopom Lojzeta (tisti njegov časopis je bil itak pika na i), zdaj pa sem še bruhnila. Dajte, zamislite se malo!
9. november, 2007 ob 12:57
OMG, Arih, a ti veš da imamo v Sloveniji Državni zbor, kjer JE tista “varovalka” in to v obliki opozicije. Bi bilo dobro iti na kak “šnelkurs” iz političnega sistema RS,a ne ;)
Btw, od kdaj pa je Magnifico za Peterleta? Kolikor se spomnim iz enega intervjuja pred leti, mu Peterle ravno ni pri srcu… Me prav zanima kaka bo Magnificova reakcija :P
(drugače pa let’s cut the crap: ta Arihova akcija je strah pred izgubo volitev in ker on ni sposoben narediti Peterletu zmagovite kampanje, naj mu pa mi pomagamo??? Lol)
9. november, 2007 ob 13:21
Arih, če ste po enem letu kandidature totalno zavozili Peterletove možnosti izvolitve se lahko samo vprašate: Kaj hudoča sploh še delam pri njemu.
9. november, 2007 ob 15:16
Brez insuinaiacij ( :-) ) a je ta Arih slovenec? Nekam čudno se izraža, pa tudi stavčni red mu šepa.
sicer pa:
Pešuta osebno poznam in on niti mrtev ne bi kaj takega izjavil
Kot že večkrat rečeno Vlade ne nadzira predsednik ampak DZ
Argument kaj če imamo in predsednika in Vlado levo ne zdrži,
saj ga lahko uporabiš tudi kot dokazovanje nasprotnega.
Po katerih merilih je L.P. levičar? Po odnosu do cerkve? Ali po
psevdosocialnem programu? Arih - cry for help….
9. november, 2007 ob 17:46
Volišče je preblizu mojega doma.Že danes od tam smrdi!
9. november, 2007 ob 17:50
Kaj bolj butastega …. In draga ‘Vest’, mimogrede, kje je komentar v podporo Turku? (Če sem ga spregledal, se opravičujem)
9. november, 2007 ob 18:15
za posrat, tale Igor je pa res v hudi paniki. Raje povej, da si Lojzetu zasral kampanjo.
ce se vanjo ne bi ti, Pogorevc, aviaticar in podobni veleumi vmesali, bi Lojzek brez k…a mrdnit zmagal.
zalostno, smesno in hkrati resnicno.
9. november, 2007 ob 18:40
Arih Arih.
Pri kampanji si ga enostavno polomil. Jankoviću si vodil vizualni del-vizualno komunikacijo. Tam je bila stvar izi, ker Zoki je pač karizmatični tip. Če je Zoran zmagal skraj z plibiscitarno večino to še ne pomeni, da lahko izti pristop vsekaš tudi pri dolgočasnemu Petrletu. Pri Petrletu si vžgal isto taktiko. Plakati skoraj podobni, časopis si izdal, radijske reklame so bile v istem stilu….. in zdaj misliš da bo učink kampanje isti. Si dober v svojem poslu. Samo žal ne moreš uporabljat enakih prijemov za vizualnio komunikacijo pri dveh tako različnih tipih kot sta Zoki in Petrle. Petrle je enostavno predolgočasen tip za tako kampanjo. In še nekaj. Moraš se še malo pozanimat o političnem marketingu in vidi se, da ti primanjkuje političnega znanja.Mogoče ti bo prav prišlo, da naslednjič narediš psihološki profil kandidata ki ga zastopaš in na njegov tip človeka narediš kampanjo.
9. november, 2007 ob 18:43
Peterle je tipičen blefer in farizej,kar se vidi iz zadnjega soočanja,nocoj pa bo to še bolj potrdil.Tak je pač po značaju,volk menja dlako naravi pa ne,Igor pa ne vem ali je tako naiven,ali pa pokvarjen ali pa oboje?
9. november, 2007 ob 18:43
Fonzi - Arih ni Slovenec (piše se z veliko - Slovenec), je uvožen (se mi zdi, da iz Istre). Naj pove sam točen kraj (Pula, Reka, tu negdje …). Ampak to se mi zdi, da niti ni najbolj pomembno. Fantu in njegovi agenciji očitno teče voda v grlo, glede da njihovem klientu tudi slabo kaže. Slaba referenca za vse prihodnje volitve.
9. november, 2007 ob 18:53
Magnifico je itak peder. Se pravi, da volilci Jelinčiča volijo Türka !
To je poteza (peter)leta.
9. november, 2007 ob 19:59
ah, igor, igor, v normalnem okolju bi imeli politični dialog in sintetiziranje v najboljši maniri dialektike ne glede na obarvanost vseh mogočih funkcij, insititucij in organov in teles. še več: oboje bi imeli celo znotraj istih barv in mogoče bi se kdo od poslanih tudi kdaj spomnil, da ga je poslalo ljudstvo, ne pa čelnik njegove partije. tvoja teza je, tako kot vse te sorodne blodnje o uravnotežanju, kratko in malo - bedastoča.
za konec pa bi še posmehljivo prhnil, da si lojzeta jako slabo prodajal. jaz bi hotel denar nazaj. :P
9. november, 2007 ob 21:02
Levo in desno, vse je bullshit. Oboje smrdi! Odvisno v kateri drzavi si.
A Evropska Unija se sprasuje: Ste Slovenci padli na glavo ali na hrbet?
9. november, 2007 ob 21:04
Totalen višek! Že dolgo nisem prebral toliko blesarij v tako kratkem tekstu. Jaz sem predstavnik levega načina razmišljanja in zato absolutno ne delam in nikoli ne bi delal za Lojzeta Peterleta. Te misli so nastale v mnogih pogovorih z mojo prijateljico, politično analitičarko, svetovalko in včasih celo glasbenico Zdravo Pametjo - Logico, ki ravno tako verjame da Lojze danes, jutri in pojutrišnjem še zdaleč ni pravi za predsednika. Pha.
9. november, 2007 ob 23:42
A na Vesti nimate lektorja, ki bi počistil Arihove jezikovne abotnosti: v 20 vrsticah “teksta” sem naštel vsaj 15 slovničnih napak. Zanimiv pa je tudi vsebinski in siceršnji kontekst “komentarja”: očitno je fantiček s svojo agencijo zavozil upravljanje Lojzetove kampanje in je zdaj na robu panike. Se strinjam, da tole s čisto vestjo nima nobene zveze. Sramota.
9. november, 2007 ob 23:46
Tu vsi govorite isto. Zelo suvereno apak vsi isto. Al Arih govori totaln bullshit na katerega se lahko samo isto odzoveš ali ste pod vplivom črednega nagona.
Oboje je možno.
10. november, 2007 ob 1:59
Men še zdej ni jasno zakaj je to naredil,sploh ker je vedel,kakšen bo odziv.
10. november, 2007 ob 11:26
Pa saj jaz ga sploh ne morem jemati resno. Se hecaš, da bi dosegel nasprotni učinek?
10. november, 2007 ob 11:46
P.S.: Spoštovani g. Arih!
Šele danes berem to stran, drugače bi vam že prej čestitala. Dobro delo ste opravili, z nagovorom vred. In verjamem vam, da razmišljate “levo”.
10. november, 2007 ob 13:05
revers psychology ? to najbolje interpretira Homer Simpson.
10. november, 2007 ob 13:06
reverse, pardon
10. november, 2007 ob 18:13
Če bi Peterle zmagal na volitvah, bi se Arih verjetno spet trkal po prsih, kot se je pri Zokiju, zdaj, ko se je končno izkazalo, do kod pravzaprav seže njegovo znanje in njegova ‘kreativnost’, se pa zateka k najbolj pritlehnim metodam, kot je opletanje z Magnificovim imenom (koliko pa je Magnifico pokasiral za tole?) in naravnost otročje filozofiranje o nekih varovalkah. Arih mogoče res ni desen, lev pa še manj. Arih je preprosto tam, kjer je denar. Če je oglaševalski diletant, ni razloga da ne bi bil še politični.
11. november, 2007 ob 15:18
Bravo Arih! Ti si skrita moc levice! Upam, da te bo najel tudi Jansa ;)
Ha ha, kaksna klobasa….!
11. november, 2007 ob 20:12
Igor A. se po mojem trese za stroške kampanje. Vsak volivec več Peterletu prinese nekaj cekinčkov več v Peterletov budžet ergo Arihovo malho. ;-)
12. november, 2007 ob 19:48
Uf! Arih, a kadis slab skunk??? Sramota, da upas vmesavati Robija, zaupam namrec njegovi intuiciji, da ne bi padel na tako nebulozno pranje tvoje vesti. Razocaran!
15. november, 2007 ob 17:08
Arih, kaj tako slaboumnega pa še ni bilo in še dolgo ne bo.
V kolikor verjamete kar govorite ste nevaren človek, ki nima stika z realnostjo. Čisti luzer.
24. november, 2007 ob 16:14
“Kot agencija delamo za tistega, za katerega vemo, da bo zmagovalec tudi brez naše pomoči, pri čemer ni toliko pomembna kandidatova politična orientacija. Pomembno je, da ni skrajnež, da ima jasna stališča. Ne zdi se mi niti potrebno niti fer, da bi delali za LUZERJE. Že na začetku jih zavrnem zato, ker je treba postaviti realne cilje. Ne razumem kandidatov, njihovih štabov, svetovalcev, agencij in vseh drugih, ki sodelujejo pri projektu kandidata, ki je že na začetku obsojen na poraz. Če grem na zmago, moram vanjo verjeti brezpogojno. Ne morem zavajati sebe, svojih ljudi in nazadnje volivcev, da slepo verjamem v zmago nekoga, ki lahko zmaga le po čudežu!”
Igor Arih (izjava)
MLADINA, 4 Avgust 2007