SŠK o primeru Lukšič
2. november 2007 ob 13:24 | Denis Sarkić |Danes se je v sporočilu za javnost oglasila tudi Komisija Pravičnost in mir pri Slovenski škofovski konferenci (SŠK) v zvezi z nalogo, ki jo je svojim študentom prvega letnika politologije na FDV naročil prof. Igor Lukšič in se zadnje čase proti njemu in za njega podpisujejo različne peticije.
Celjski škof Anton Stres Foto: DENIS SARKIĆ/VEST
Št. 169/07
Ljubljana, 2. november 2007
Stališče Komisije Pravičnost in mir pri Slovenski škofovski konferenci (SŠK) glede »raziskovanja« pri verskih obredih na dan volitev
Neposredno pred prvim krogom predsedniških volitev je slovenska javnost izvedela, da je izredni profesor politologije na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani, dr. Igor Lukšič v okviru svojega predmeta angažiral študente, da so 21. oktobra letos obiskali nedeljska bogoslužja z namenom opazovati duhovnike in vernike med verskim obredom oziroma neposredno po njem, če bo kdo od njih pozival zbrane »naj se udeležijo volitev in volijo za določenega kandidata«. Pozneje se je še izvedelo, da tako poizvedovanje omenjeni profesor izvaja že dlje časa.
V Cerkvi smo se glede opisanega delovanja dr. Lukšiča najprej vzdržali obširnejše presoje. Pričakovali smo, da bo strokovna javnost tovrstno delovanje jasno odklonila, ker pa pristojne akademske oblasti na opisani dogodek uradno niso reagirale, oziroma so ga nekateri celo zagovarjali, želimo širšo javnost opozoriti na naslednja dejstva.
1. Dejstvo je, da je prof. dr. Igor Lukšič s svojim tajnim »raziskovalnim delom« pridobival osebne podatke in informacije občutljivega značaja, kamor sodijo informacije o političnem in o verskem prepričanju posameznikov. Tako ravnanje že samo po sebi predstavlja kršitev predpisov s področja varstva osebnih podatkov (ZVOP-1). Zatrjevanje, da pri navedeni raziskavi ni bilo zbiranja osebnih podatkov, je neresno. Nobene strokovno vodene raziskave namreč ni mogoče izvajati brez uporabe določenih podatkov in ustreznih evidenc. V konkretnem primeru je očitno, da so se zbirali osebni podatki o političnem in verskem prepričanju posameznikov in to celo glede točno določenih političnih vprašanj. Ob tem se je mogoče resno vprašati, kdo ima dostop do tako zbranih podatkov, kako so te občutljive informacije shranjene, s kakšnimi nameni se bodo obdelovale, komu so bile posredovane in ali so posledično kršena tudi posebna pravila o varovanju osebnih in zaupnih podatkov na Univerzi v Ljubljani. Le-ta določajo, da so podatki o verskem in političnem prepričanju občutljivi podatki, ki morajo biti vestno in skrbno shranjeni ter obdelovani.
2. Posebej želimo poudariti, da resna opazovalna metoda, skladna z etiko znanstvenega raziskovanja, zahteva predhoden pristanek opazovanih oseb. Tega v tem in prejšnjih podobnih primerih ni bilo. Tudi nadziranje in zbiranje informacij o pogovorih vernih državljanov po verskih obredih je kršenje ustavno zagotovljenih človekovih pravic, zlasti pravice do zasebnosti in do svobode veroizpovedi. Tovrstno »raziskovanje« je bolj podobno vohunjenju kakor raziskovalni dejavnosti, vredni tega imena. Zato se zastavlja vprašanje, ali niso takšne raziskave predvsem pritisk in nadzor, kakršen je bil v navadi v preteklem totalitarnem komunističnem režimu.
3. Poleg tega je obravnava verskega obreda kot potencialno politične dejavnosti tudi objektivno žaljiva. Vsebina projekta predstavlja nedopustno sumničenje in neutemeljeno stigmatizacijo delovanja Cerkve, je navaden ideološki aktivizem in predstavlja zlorabo študentov v politične namene. Za katoliške študente je opisano »raziskovalno« opazovanje lastnega verskega obreda še posebej v nasprotju z njihovo svobodo veroizpovedi.
4. Posebno močno težo pri ovrednotenju obravnavane raziskave ima dejstvo, da je omenjeni visokošolski učitelj podpredsednik in eden od ideologov stranke Socialnih demokratov. Na njeni spletni strani (http://www.socialnidemokrati.si) najdemo program stranke, kjer v poglavju z naslovom Demokratična tranzicija je končana očita Katoliški Cerkvi vmešavanje »v politiko, šolstvo, medije in vsiljevanju njenih vedenjskih vzorcev v javno sfero z namenom, da bi jo obvladala in si jo prilastila.« Očitno je, da stranka Socialnih demokratov Katoliški Cerkvi odreka pravico do resnično svobodnega vzgojnega in izobraževalnega delovanja, do pojavljanja v medijih, do javnega izražanja verskega prepričanja in sploh do javnega delovanja. To pomeni spodbujanje k nestrpnosti in kršitev 7. člena Ustave RS, po katerem je delovanje verskih skupnosti svobodno. V tej luči postane povezava med obravnavano »raziskovalno« dejavnostjo prof. Lukšiča na javni akademski ustanovi in njegovim ideološkim delovanjem kot podpredsednika politične stranke očitna. Statut Univerze v Ljubljani pa določa, da »na Univerzi ni dopustno delovanje političnih strank.«
Komisija Pravičnost in mir pri SŠK je začudena, da predavatelj na Univerzi v Ljubljani, ki je hkrati visok funkcionar politične stranke, uporablja svoj pedagoški položaj za dejavnost, ki je etično nesprejemljiva, v več ozirih protipravna, brez strokovne oziroma znanstvene vrednosti in v nasprotju z avtonomijo javne univerze. Menimo, da navedena raziskava služi zgolj političnim namenom, vzbujanju nezaupanja in stigmatiziranju duhovnikov in vernikov. Zato Komisija Pravičnost in mir take postopke odločno odklanja in pričakuje, da se bodo tudi pristojni državni in akademski organi do očitno sporne raziskave ustrezno opredelili.
msgr. dr. Anton Stres
celjski škof
predsednik Komisije Pravičnost in mir pri SŠK
Komisija Pravičnost in mir
SLOVENSKA ŠKOFOVSKA KONFERENCA
CONFERENTIA EPISCOPORUM SLOVENIAE
Ciril-Metodov trg 4 p. p. 1990
SI – 1001 LJUBLJANA
e-pošta: ssk@rkc.si
telefon: 386 (0)1 / 23–42–600
telefaks: 386 (0)1 / 23–14–169
2. november, 2007 ob 13:56
Ne razumem zakaj profesor nebi smel dati takšne naloge, so pa župniki lahko veseli, so imeli vsaj polno cerkev!!!
2. november, 2007 ob 14:05
Javni zavod RTV je danes v oddaji Danes do trinajstih povzel omenjeno sporočilo za javnost. Po mojem prepričanju je prispevek zrel za popravek, saj je bilo med drugim rečeno, da je Lukšič dal nalogo nekaterim študentom.
Manever s peticijo je bil očitno neuspešen, zato so se izpostavili šefi; pred drugim krogom mora RKC postati absolutna žrtev sistema in posameznikov, če ne, bo bl jota.
2. november, 2007 ob 15:08
Tudi jaz sem se včasih ukvarjal z raziskavami javnega mnenja. Torej sem kvalificiran, da organiziram raziskavo:
CILJ: Ugotoviti, če kdo natepava mojo ženo
METODA: Statistično opredeliti množičnost pojava, pri tem uporabiti ergonomične podatke vzorca in intimno anketiranje
VZOREC: Vsi, za katere je splošno znano, da imajo daljšega od mene
PREDPOSTAVKA: Ženi so všeč dolgokurčni in hudokurčni
Anketa se bo izvajala na intimen način. Najel bom eno prostitutko, ki bo potem vsakemu klientu zastavila vprašanje: Ali jaz bolje kavsam kot žena od ta starga? Možna dva odgovora: DA in NE. Odgovore pod NE VEM kot marginalne izločiti.
Rezultat, dobljen z vzorcem bo potem apliciran na celotno populacijo kurbirjev. Končni rezultat, ki bo glasil: Ali MOJA ŽENA JE NAJVEČJA KURBA V DRŽAVI, ali MOJA ŽENA JE DRUGA NAJVEČJA KURBA V DRŽAVI bo objavljen na mojem strankarskem glasilu.
2. november, 2007 ob 15:47
Tastar, carsko ;-)
2. november, 2007 ob 16:09
Z vseh koncev skušajo zmanjšati priljubljenost Pahorjeve SD. Ali jim bo to tudi uspelo?
2. november, 2007 ob 16:25
KAj ima Stress v ustih? Mikrofon?
2. november, 2007 ob 16:34
1.Pokvarjen ……………. Nova Slovenija (Bajuk)
2.Bolj pokvarjen ………. SDS (Tanko)
3.Najbolj pokvarjen……. RKC ( Stres)
2. november, 2007 ob 16:55
Škofovska konferenca bi morala javno pozvati vse župnike, da ti pozovejo ljudi na volitve,ter agitirajo naj volijo Peterleta in ne udbaša Turka.
Po tem pa naj Lukšičeva vojska študentov opravlja svojo strokovno nalogo in poda poročilo.Sam blagoslov za to, pa naj kasneje da rekotrica Ljubljanske univerze Andreja Kocijančič,žena bivšega predsednika Združene liste socialnih demokratov in bivšega direktorja neodvisne Radio televizije Slovenije, Janeza Kocijančiča. Končni blagor naj zagotovi politološko društvo z neodvisnim članom LDS-a Vladom Miheljakom, prav tako profesorjem na FDV.
2. november, 2007 ob 17:03
Tale kup natolcevanj je skoraj brezveze komentirat, pa vendarle:
Dejstvo je, da je prof. dr. Igor Lukšič s svojim tajnim »raziskovalnim delom« pridobival osebne podatke in informacije občutljivega značaja, kamor sodijo informacije o političnem in o verskem prepričanju posameznikov.
1. Dejstvo je, da Lukšič NI pridobival osebnih podatkov (bruci sploh niso pisali, v katere vrste cerkvi so bili, še manj koga so poslušali).
2. Nihče ni nikogar nadziral, če pa je kdo kaj govoril o tem, koga bo volil, je to njegova pravica, seveda pa se je s tem sam odpovedal zasebnosti, ko je na glas na javnem kraju razlagal, koga bo volil. Bruci niso zapisovali osebnih podatkov “ta glasnih”.
3. Če ste razžaljeni, tožite zoper čast in dobro ime. Spremljanje morebitne politične aktivnosti v RAZLIČNIH religioznih objektih pri JAVNIH obredih je brucem služila kot izhodišče za debato.
4. Dejstvo je, da SD RKC ne odreka pravice do svobodnega delovanja. Če resnično tako mislite in imate dokaze, jih tožite.
Povzetek: seminarska brucov FDV seveda ni “v več ozirih protipravna”, ker o tem lahko odloča samo sodišče, ne pa g. Stres.
Srečno!
2. november, 2007 ob 17:15
MARKONI
res je, gre za moralno sporno in zelo vprašljivo metodo,ki jo je izbral ta profesor. Sploh če pomislimo na razmerje komunizem - cerkev.
Nedopustno pa je, da rektorica Ljubljanske univerze tako lahkodušno zagovarja takšne metode. To pa lahko postane velik problem, sploh, če se vse to evropeizira,kot so zapisali in zagrozili študentje v peticiji. Takrat bo padla slaba luč na celoten naš šolski sistem.
2. november, 2007 ob 17:18
Ad 3) ….obravnava verskega obreda kot potencialne politične dejavnosti……nedopustno sumničenje…..Halo, g.Stres, kaj pa je to, kar je govoril g.Rode na Brezjih in na pogrebu nadškofa Šušterja?
2. november, 2007 ob 17:23
In prav je, da je povedal, če lahko komunistični gospodje študente zlorabljajo v svoje politične namene,ima to pravico vsekakor tudi cerkev.
2. november, 2007 ob 17:51
Samo v patološko bolni glavi so študenteje v Sloveniji komunisti !
2. november, 2007 ob 18:01
.” Posebej želimo poudariti, da resna opazovalna metoda, skladna z etiko znanstvenega raziskovanja, zahteva predhoden pristanek opazovanih oseb. Tega v tem in prejšnjih podobnih primerih ni bilo. Tudi nadziranje in zbiranje informacij o pogovorih vernih državljanov po verskih obredih je kršenje ustavno zagotovljenih človekovih pravic, zlasti pravice do zasebnosti in do svobode veroizpovedi. Tovrstno »raziskovanje« je bolj podobno vohunjenju kakor raziskovalni dejavnosti, vredni tega imena. Zato se zastavlja vprašanje, ali niso takšne raziskave predvsem pritisk in nadzor, kakršen je bil v navadi v preteklem totalitarnem komunističnem režimu.”
Očitno Cerkvi niso jasni pojmi totalitarizem, javno, zasebno in svobodno. Glede na zgornji sestavek, spesnjen pod peresom msgr. dr. Antona Stresa je moč razbrati sama, v sporočilih za javnost deluje zelo ideološko, totalitarno in nesvobodno. Deluje torej bolj kot kakšna hermetično zaprta celica, kot pa nek odprt prostor, ki naj bi bil javni in kjer naj bi ljudje iskali svojo duhovno oskrbo.
Ustava med drugim tudi jasno določa ločenost države od Cerkve pa vendar ima Cerkev, govorim po istem ključu, kot ga uporablja msgr. dr. Anton Stres, tudi tako rekoč svojo stranko NSi pa nihče ne pravi, da ne sme delovati v slovenskem političnem prostoru.
Nasvet SŠK - včasih je bolje molčati!
2. november, 2007 ob 18:10
Zgornja fotografija skuša delovati zelo manipulativno.
2. november, 2007 ob 18:29
“# SLS-Štajerski odbor pravi:
2. november, 2007 ob 18:10
Zgornja fotografija skuša delovati zelo manipulativno.”
Važna je torej forma in ne vsebina?!
2. november, 2007 ob 19:08
BILO KUDA - UDBA SVUDA
2. november, 2007 ob 19:08
Ja, nekako tako je rekel tudi Stres.
2. november, 2007 ob 19:13
[…] dol, tole je za v arhive kot trajen spomenik neumnosti na Slovenskem. (Še brez glasov) Loading […]
2. november, 2007 ob 19:26
Za tiste,ki nadzorujejo seveda ni sporno.
2. november, 2007 ob 19:31
Monika@ In prav je, da je povedal, če lahko komunistični gospodje študente zlorabljajo v svoje politične namene,ima to pravico vsekakor tudi cerkev.
Farško razmišljanje - mona. Sam Bog nam je dal predsednika vlade, ki je bil komunist. ..Po hlapcih, ki jih njegova partija ščuva se vidi, kako globoko je naštudiral finese komunizma..
2. november, 2007 ob 20:20
Kaj zaboga vas klerikalce ta stran tako vznemirja, da hodite sem brat stvari in komentirate nekaj, kar zaradi spranosti mozgan tako in tako ne morete niti poskusati razumeti. Hodite na svoje analogne vsakotedenske krozke med mrzle in vlazne zidove na vrhovih slovenskih gricev, srepo zijajte v razpelo, medtem, ko po moznosti klecite na kaksnem mrzlem kamnu in ponavljajte ze tisockrat izrecene ene in iste besede o tem, kako vsak dan gresite. Vmes si vas bo, ce boste dovolj mladi vzel se kak zamascen zupnik za popoldansko razvedrilo in uzitek bo popoln. Vrhunec na oltarju.
Seveda vas bodo preverjali. Vedno bolj. Kdo pa mislite, da je pripravljen placevati za te neumnosti, ki ne pasejo vec v tretje tisocletje. Cerkev izgublja vernike in zdaj zdaj bomo prica kaksni revoluciji znotraj institucije, ki bo brez le-te crknila zaradi reakcionizma in konzervativizma, ki je del njenega bistva. In tako je prav. V casu, ko je treba trdo delati in obstaja huda konkurenca na vseh podrocjih je prodajanje megle vedno tezje. Teznja po ablasti pa seveda ostaja.
2. november, 2007 ob 20:34
Kaka beda.
Denimo, da želijo tovrstno RAZISKOVANJE (in ne “raziskovanje”) preprečiti. Se torej česa bojijo? Se bojijo, da ima gospod Lukšič v svojih “kao nedovoljenih” arhivih zapisano kaj spornega? Je kakšen od župnikov dal kateremu od otrok eno čokoladico za fafanje na mesto dveh? Ali je morda čokoladici potekel rok?
Nikoli se ne ve, kakšne tajne arhive ima gospod Lukšič.
2. november, 2007 ob 20:36
Komunizem postaja očitno v Sloveniji vedno bolj prisoten. To še poglabljajo posamezniki iz vrst naslednice komunističnega režima. Ovce pa tukaj zagovarjate metode udbe.
2. november, 2007 ob 20:37
1tastar
Če začnemo z VZORCEM, so tvojo ženo stresli domala vsi bližnji in daljni sosedje ;)
2. november, 2007 ob 21:11
Peter: za ateiste, torej ljudi, ki znajo razmišljati s svojo glavo, boš moral najti kak drug izraz, kot komunisti. Komunizem je podoben kurac kot religija. No, pa saj je neke vrste religija, na nek način. Kaj hočem reči ? Če nekdo razmišlja s svojo glavo in ne z glavo ali glavico najbližjega farja, še ne pomeni, da je komunist. Tudi vso zgodovino RKC pred komunizmom so nekateri razmišljali po svoje, samo včasih je bilo popularno take ljudi uporabiti namesto drv. Kako civilizirano za institucijo, ki meni, da je poklicana učiti in razlagati moralo in da je nadcivilizirana.
2. november, 2007 ob 21:22
Jaz sem pa mislil, da so študentje organizirali to akcijo… :-(
Kaj se danes dogaja v tej naši državi. Razdeljenost slovencev vedno bolj prihaja na dan, kolektiven spomin na vojno pa počasi izginja…Mislim, da bi morali počasi začeti pogovarjati o tem kako tenka je linija med mirom in vojno in ne kdo je kdo,kdo je koga in kdo bo koga.
V upanju na boljšo - manj konfliktno prihodnost
2. november, 2007 ob 21:38
kendo:
strinjam se s tabo. Najbolje bi se bilo pogovarjati o prihodnosti in nekih povsem drugih stvareh. Samo to očitno še ni možno, ker družba za to še ni zrela. Da bi se pa pustil nekomu zajebavat, pa tudi ne gre.
Stvar eskalira. Ampak kdo je gonilo vsega ? Današnja ablast in njeni glasniki.
Argument: kdo v zadnjih treh letih omogoča cerkvi, ki jo financiramo tudi tisti, ki se nam jebe zanjo, da bogati ? Kdo odpira vprašanja iz polpretekle zgodovine ? Kdo izkopava kosti ? Kdo izziva in poskuša ukalupiti tiste, ki razmišljamo malo drugače ? Kdo piše nove učbenike, ki govorijo stvari, ki jih je že cel svet že zdavnaj obsodil ? Kdo polaga vence domobranskim izdajalcem ? Kdo torej dejansko razdira ljudi. Aktualna ablast. Samo ljudje niso nori. Celo nekateri njihovi privrženci so že pogruntali, da to ne vodi nikamor. Glasovi se iz SDS prelivajo na levico. Lepo se vidi, kako bo Lojze popušil. Pa sam niti ni kaj dfosti kriv za to. Je bolj njegov “prijatelj” Janša.
2. november, 2007 ob 22:05
Fantje, a nimajo komunizem in druge religije čisto v redu ideje? Grozni smo ljudje, ki jih zlorabljamo. In višje kot smo in bolj goreči kot smo in manj tolerantni kot smo, bolj smo nevarni za človeštvo. Posebno še, če gojimo razne paranoidne misli.
2. november, 2007 ob 22:14
@sprosceni: točno tako. Če k temu dodaš še nesposobnost, da ljudem zagotovijo dostojno življenje, je jasno, da ma folk poln kufer vsega.
JJ, glej da te ne bodo v Ljubljanico namočili, skupaj s starim kruhom ;-)
2. november, 2007 ob 22:55
Ljudje a veste, da bo tov. Grims letos doktoriral na FDV in po potem postal dekan Fakuletete za družbene vede in konkurenca Dimitriju Ruplu.
2. november, 2007 ob 23:57
sproščeni,
kako ti veš kako to/tisto dela zamaščeni župnik? Si bil že kdaj v takem položaju? Po moje pojma nimaš kaj govoriš (ali pa si res bil v mladosti zlorabljen), saj niti od blizu ne poznaš nobenega duhovnika. Škoda je, da tu gor stresaš žaljivke,zmerljivke inrazdor - a to je rezultat vrednot 60 let komunizma in LDS podaljška.
A še vedno ne razumeš, da v demokratičnih in razvitih družbah ljudje praviloma 1x na 4 leta preverijo, kdo je najbolje izpeljal mandat, uvedel spremembe,izpolnil obljube…in tam tekmujejo konkretni politični programi? Zato potrpi še malo, saj JJ ne bo večno na oblasti - pridejo tudi “tvoji” (mi je kar malo žal zanje, da imajo take volifce) - pomebno pa je demokratično izvoljeno ablast ne le spoštovati, ampak tudi nadzirati, opozarjati na napake, jo pohvaliti za pozitivne dosežke (še slediš?!?), ne pa kar naprej nekaj kot primitivni butelj negativno bebaviti in vpletati RKC,bruhati po domobrancih…Res se malo posveti argumentom, ne kar naprej pljuvat in žalit. Recimo vprašaj se, zakaj ni Lukšič uravnotežil študije še z obiskom krožkov NOB? Slika bi bila jasnejša, pa še nobeden ne bi bil poiljen, zaradi starosti verjetno ne morjo več…(oprosti,me je mal zaneslo na tvoj nivo…)
2. november, 2007 ob 23:58
kendo
kakšno čokoladico in fafanje si imel v mislih? A si ti tud mel kakšno slabo izkušnjo v mladosti?
3. november, 2007 ob 0:00
bojc1 - mislim, da napačnemu odgovarjaš - POGLEJ ŠE ENKRAT
3. november, 2007 ob 0:01
MarkoNi pravi:
2. november, 2007 ob 22:14
@sprosceni: točno tako. Če k temu dodaš še nesposobnost, da ljudem zagotovijo dostojno življenje, je jasno, da ma folk poln kufer vsega.
kaj naj država zagotovi - dostojno življenje? A ni to le okvir (ta hip več kot odličen), kjer se moramo tudi državljani vprašati, kaj lahko prispevamo državi - ona je le naš odsev - ima, kar ji damo mi (davki,vrednote…) Plačo si praviloma mora zaslužiti vsak sam, konec je socializma, ostali so le še pufi - in postkomunistični zadrti zabiteži.
3. november, 2007 ob 0:02
ss
še nekaj - kdo je zakopal kosti?
3. november, 2007 ob 0:02
bojc1 - spregledal si, mislim, da napačnemu odgovarjaš - POGLEJ ŠE ENKRAT
3. november, 2007 ob 0:04
kendo
sory - to je bilo za egota, se opravičujem še enkrat iskreno. Me pač moti tovrstni nivo (enako kot je nedopustno za učitelje . ali kar je še bolj pogosto - spolne zlorabe v družinah). V vsake primeru travma in vsega obsojanja vredno (v tem oziru pohvaljena ga. tožilka Nussdorfer).
3. november, 2007 ob 0:05
foto Sarkić, še eno tako fotko Pahorja ali pa Golobiča prosmo!
3. november, 2007 ob 0:29
Ko ju ujamem zehati ali pa peti, dobiš…
3. november, 2007 ob 2:12
bojc, država (vlada) naj zagotovi tisto, kar je v njeni pristojnosti - to pa je razporeditev sredstev iz proračuna. Naj zagotovi kvalitetno javno šolstvo (ne pa 100% financiranje zasebnih šol), primerno zdravstveno oskrbo, pediatrično kliniko (ne pa da plačuje Janševemu podrepniku Domnu Zavrlu 250.000€ za “svetovanje pri napeljavi elektrike”), socialno varnost za invalide in upokojence z najnižjimi prihodki, subvencionirano ceno osnovnih živil (kruh, mleko).
Ajde, onkologijo so pa le odprli (baje da tudi legionele ni več notri…)
3. november, 2007 ob 7:35
Na fotki je golum
3. november, 2007 ob 7:40
1. Raziskava ni tajna.
2. To bi bilo isto, kot če intervjujanec zahteva vprašanja vnaprej.
3. Raziskava obsega vse veroizpovedi, le RKC hoče biti žrtev.
4. Raziskava je znanstveni in ne politični projekt (vsaj formalno ji tega ni mogoče očitati).
Smrt klerofašizmu, svoboda narodu!
3. november, 2007 ob 10:02
petitiononline.com/odstop/petition.html
3. november, 2007 ob 11:01
Ti funkcionalno nepismeno spamersko teslo, če bi povezavo napisal takole: http://petitiononline.com/odstop/petition.html bi morda kdo celo kliknil nanjo.
3. november, 2007 ob 11:46
Če študentje še niso komunisti, jih bo pa Lukšič s svojim katekizmom naredil (beri pokretenil).
3. november, 2007 ob 11:48
V mojem Norem profesorju mi pa debilnost ala Igor Lukšič ni prišla na kraj pameti.
3. november, 2007 ob 12:01
@1tastar, že spet se meniš sam s sabo.
3. november, 2007 ob 12:03
Nogavička pa ne, ker ne pusti svojega URL.
3. november, 2007 ob 12:47
@1tastar, a si ti slišov intervju (http://www.vest.si/2007/10/19/tisti-igor-luksic-s-fdv/) z Lukšičem? Vem da traja dobrih 50 minut, in da zna bit koncentracija problem, ampak vseeno toplo priporočam, saj boš lahko potem Izjavo komentiral veliko bolj kompetentno.
3. november, 2007 ob 13:15
Tole bo pa še zabavn: in kdo naj bi bil po tvoje še jaz?
3. november, 2007 ob 14:02
Gaber je že vedel katere šole je potrebno forsirati, da bo vzgojila vsaj še nekaj generacij opranoglavcev, večina njih je bla na predpranju, pranju in na koncu še centrifuga, ki je snov utrdila. Seveda zdaj večina misli da so svobodomiselni in neodvisni.
3. november, 2007 ob 14:18
@Štajerski Pero, na pranje, vidim, da se spoznaš bolj kot to sugerira stereotip o povprečnem moškem osebku. O svobodomiselnosti in neodvisnosti pa boš, po mojem skromnem prepričanju, moral še malo razmisliti, saj termina v sebi skrivata malo globljo znanost kot je pranje perila.
3. november, 2007 ob 14:18
Denis - ali ne bi poizkusil objaviti še rezultate tega tim. raziskovalnega projekta . Mislim da bi bilo potem mnogo dilem razčiščenih …
3. november, 2007 ob 14:36
Kot je pojasnil Lukšič v intervjuju, evidenc ne delajo!
3. november, 2007 ob 14:39
Evidence bodo naredili samo za Tuerka, da bo lahko zaostril svojo kampanjo.
3. november, 2007 ob 14:42
Evidenc verjamem da ne delajo - nekakšni pismeni izdelki pa morajo obstajati . Drugače se mi zdi tale
projekt malo mimo…
3. november, 2007 ob 14:46
@silvom, pomaga če izhajaš iz prve informacije, ne pa iz interpretacije interpretacije le-te. Poslušaj intervju z Lukšičem vsaj do 30. minute, za dodano vrednost pa še zadnjih 20 minut; bo mnogo dilem razčiščenih.
3. november, 2007 ob 14:46
Dajte si vzet 50 minut časa in poglejte že ta intervju z Igorjem Lukšičem za Vest, da se ne boste več toliko lovili kaj in kako, zakaj in kje…
link: http://www.vest.si/2007/10/19/tisti-igor-luksic-s-fdv/
3. november, 2007 ob 14:48
@Zlata lisica, ne glede na vse pa lohk goniš svojo do onemoglosti.
3. november, 2007 ob 14:55
Denis - poslušal sem intervju ki je bil objavljen v Dnevniku - in tudi prečital navodila (.pdf) katera so dobili študentje. Mi boš naložil še kakšno domačo nalogo ? Še vedno mislim da bi bilo dobro objaviti rezultate raziskav že zaradi vse polemike ki se je dvignila okoli te zadeve.
3. november, 2007 ob 15:07
Nogavička, jaz ne poslušam nobenega intervjuja, pa naj bo na TV ali na Vesti. Komentiram témo, ne pa govorcev. Vedno mislim samo s svojo glavo in si ne dovolim, da bi kdo vplival name.
3. november, 2007 ob 15:09
@silvom, men se zdi, da se boš težko sprijaznu z dejstvom, da rezultatov v obliki, ki jo želiš sforsirati, ni. No, če je prvih 30 minut preveč, pa posluši vsaj prvih 20 minut.
3. november, 2007 ob 15:17
@1tastar, jest se s tem, da komentiraš stvari na pamet, ne bi glih hvalu. Zna bit, da dobi kdo vtis, da se oglašaš bl zato, ker ti je dolgčas; za vsaj majhno pozornost torej.
3. november, 2007 ob 16:37
nogavička je čist not’r padla s svojimi skromnimi mnenji
3. november, 2007 ob 16:52
Dones mam mal več časa.
3. november, 2007 ob 17:04
@nogavička
Potem pa verjetno tudi tebi pritiče tvoj lasten komentar :
“@1tastar, jest se s tem, da komentiraš stvari na pamet, ne bi glih hvalu. Zna bit, da dobi kdo vtis, da se oglašaš bl zato, ker ti je dolgčas; za vsaj majhno pozornost torej.”
3. november, 2007 ob 17:52
bojči:
kot sem že včeraj nekje napisal. Kdo odpira stare teme ? Jaz ne izkopavam kosti, niti ne rehabilitiram sodelavce okupatorja, niti ne pišem novih učbenikov, niti ne počnem drugih pizdarij, ki jih v svojem maščevalnem pohodu počne aktualna ablast. Mislim pa, da počasi uvideva, da te aktivnosti niso bile prava naložba, saj nikakor ne morejo razumeti, da večina državljanov v tej državi vendarle ni potomcev sodelavcev okupatorja, temveč je večian potomcev zmagovalcev. Verjamem pa, da to dejstvo boli. In peče. In ne da se ga izbrisati.
Verjemi mi, da ne bi bebavil, kot ti temuj praviš, in vpletal RKC, bruhal po domobrancih ipd., če ne bi bilo treba. Vendar živimo v čudnih časih. V časih reinstitucioniranja reakcionizma in konzervativizma in pisanja zgodovine na novo. Če sam ne vidiš, da bi RKC najraje zlezla v vsak dom in obvladovala tako ali drugače čimveč aspektov posameznika, potem ti ne morem pomagati. Meni to ni všeč. In da bi to še plačeval. Ej, ne bo šlo.
Katerih krožkov NOB ? Kje pa potekajo ? Tako mislim, v redni, organizirani obliki, kjer bi sistematično, s tvojimi besedami, bebavili ljudi, npr. ob nedeljah dopoldan ?
Kosti ? Pojma nimam. Najbrž nekdo, ki je imel slučajno preveč časa.
3. november, 2007 ob 18:07
Bravo sproščena Slovenija—73:28 zate!!!!!!
3. november, 2007 ob 18:22
@Štajerski Pero, mal bol se pa le potrud in utemelji, prosim.
3. november, 2007 ob 18:57
008:
če si z razmerjem 73:28 mislil(a) duhovičiti na račun seštevka glasov iz prispevka o volilnem rezultatu, potem še enkrat podoben odgovor. Recimo, da imaš 10 glasovnic v škatli. Na treh je obkrožen Peterle, na šestih Turk, na eni pa oba. Kakšen je rezultat ? Po mojem 60:30 za Turka. In vsota ni 100 %. Zakaj ? Ker je zadnja glasovnica neveljavna. Bu. A ti lahko še kako drugače razložim.
Sicer pa, če si obseden s 100 %. Seštevek cifer v tvojem kvocientu je 101… Nazaj v prvi razred…
3. november, 2007 ob 19:36
@sproscena.slovenija pravi:
Če sam ne vidiš, da bi RKC najraje zlezla v vsak dom in obvladovala tako ali drugače čimveč aspektov posameznika, potem ti ne morem pomagati.
Dobro izhodišče za razmišljanje: dokler se bomo pogovarjali, da je pokvarjena samo ena ideologija in da je tista, ki mi je bližja boljša, se bomo vrteli v začaranem krogu (kar lahko komu tudi ustreza). Resnica, ki jo ljudje v svoji vsemogočnosti težko priznamo sebi in javnosti, je, da je v resnici problem v totalitarnih ideologijah, totalnih organizacijah, avtoritarnih voditeljih in enostavno pokvarjenih in/ali nesposobnih posameznikih, ki, resnici na ljubo, znajo leporečiti in tako pridejo do oblasti. Torej, oblast je tista, ki je potencialno problematična sama po sebi in potrebna stalnega nadzora, javnega in sistematičnega. In tista, ki si ne pusti gledati pod prste, je problematična toliko bolj.
Tisti, ki trdi, da je levica boljša od desnice ali obratno in svoji strani popolnoma in brezpogojno zaupa, bo slej ko prej razočaran; naj spomnim na vzpon SLS in Marjana Podobnika do podpredsednika vlade in kaj je s tem mandatom, vsemu leporečju navkljub, uspel doseči.
Ne čakati do konca mandata, da bi ocenili minulo delo nekoga.
3. november, 2007 ob 19:57
sproščenko in nogavička nočeta razumeti zgodovine ali ne moreta razumeti (aksiomi polpretekle zgodovine), tudi v današnjem času, ko smemo razumeti.
Pač žrtvi svojega časa in družbe.
3. november, 2007 ob 20:24
Seveda, Pero, lahko žališ ali tudi kako drugače omalovažuješ svojo opozicijo, ampak s tem kažeš najprej na svojo širino duha.
Komentiraj mojo trditev, da je desni totalitarizem ravno tako problematičen kot levi, da bo debata imela relevantno težo.
Pa svojo prejšnjo trditev, prosim, tudi:
@nogavička
Potem pa verjetno tudi tebi pritiče tvoj lasten komentar :
“@1tastar, jest se s tem, da komentiraš stvari na pamet, ne bi glih hvalu. Zna bit, da dobi kdo vtis, da se oglašaš bl zato, ker ti je dolgčas; za vsaj majhno pozornost torej.”
3. november, 2007 ob 21:08
MarkoNI
“….upokojence z najnižjimi prihodki, subvencionirano ceno osnovnih živil (kruh, mleko)….”
mislim da ni naloga vlade, da subvencionira kruh in mleko; takole čez palec je mesečni izdatek za recimo 0,5 kg kruha in 0,5 l mleka mesečno, če ga ugodno kupiš cca 23 EUR na osebo (na mesec) ali za 10 dni Marlbora (po škatlico na dan), 10 piv (23 kav) v lokalu…
Ključna je redistribucija proračuna v znanost,razvoj,šolstvo in zdravstvo - generiranje gospodarskih šampionov ter čim manj birokratskih postopkov (pri čemer je ta vlada z ministrom Virantom prva, ki ne le zmanjšuje JU ampak jo tudi debirokratizira in postopno povečuje njeno učinkovitost).
Sicer pa ima R slovenija starostno pokojnino kljub temu, da si jo morda kakšen upokojenec ni zaslužil, mnogi pa imajo žal prenizko kljub temu, da so jo v 35/40 pridnega dela sami zaslužili.
3. november, 2007 ob 21:12
MarkoNI
PS Zavrl ni bil nikoli Janšev podrepnik, je sodeloval pri gospodarskem programu, a ko je začel početi neumnosti je odletel od njega še pred sestavo trenutne vlade. Od kje mu plačilo cca 200.00 EUR + DDV, pa boš moral vprašati njegovega naročnika (IMP) in ne vlado! (Razen če nisi tudi ti eden tistih, ki ima JJ v želodcu in je po tvoje on za vse, kar se v Sloveniji zgodi, kriv - vključno z dežjem ali soncem - in si žlahtni podrepnik partije)
3. november, 2007 ob 21:23
sproščena. slovenija, nočem nazaj v šolo. Pa v resnici sem tako navdušen nad tvojim mnenjem in se v vsem strinjam s tabo, da sem ti presodil še % nad sto.
3. november, 2007 ob 21:47
008: dober izgovor
3. november, 2007 ob 23:38
Glede na izobrazbo je mogoče sklepati,da škofje ne verujejo v Boga.Če bi verjeli ,bi se obnašali po desetih božjih zapovedi…
4. november, 2007 ob 0:59
Bojc, to kar naštevaš ti (redistribucija proračuna v znanost,razvoj,…) lahko označiva kot RAZVOJ in dopolnjuje tisto, o čemer pišem jaz, to je SOCIALA. Popolnoma se strinjam s tabo, da je vlaganje v razvoj eno od gonil napredka celotne družbe.
Pri debirokratizaciji je Virant opravil veliko delo (po moje je eden najbolj sposobnih ministrov v tej vladi), vendar mu bo Žagar s pokrajinsko zakonodajo izničil večino rezultatov, ker bo število birokratov še večje kot pred letom 2004.
Glede Zavrla pa je zadeva jasna: šlo je za javno naročilo (denar iz proračuna), ki se je prek podizvajalca IMP neupravičeno prelil v zasebni žep. Klasična kraja davkoplačevalskega denarja. Odgovornost JJ je v tem, da bi moral po razkrinkanju Zavrla takoj zahtevati vračilo denarja in sprožiti ustrezne sodne postopke, pa tega ni storil, ker je Zavrl “naš”. Drnovška pa je vlačil po medijih in zganjal cirkus za 800€ vredno letalsko karto. Čeprav gre v obeh primerih za korupijo, je denarno razmerje 300 proti 1, medijsko pa je bilo skoraj obratno.
4. november, 2007 ob 10:57
Nogavička, res je. Z Vestmi se ukvarjam zgolj zaradi dolgčasa, zlasti pa zato, da mi ne bi možgani zakrneli, kot očitno krnijo drugim že, ko so pol toliko stari kot jaz.
4. november, 2007 ob 12:04
ss
“….Jaz ne izkopavam kosti, niti ne rehabilitiram sodelavcev okupatorja, niti ne pišem novih učbenikov, niti ne počnem drugih pizdarij, ki jih v svojem maščevalnem pohodu počne aktualna ablast…..In da bi to še plačeval. Ej, ne bo šlo.
Katerih krožkov NOB ? Kje pa potekajo ? Tako mislim, v redni, organizirani obliki, kjer bi sistematično, s tvojimi besedami, bebavili ljudi, npr. ob nedeljah dopoldan ?
Kosti ? Pojma nimam. Najbrž nekdo, ki je imel slučajno preveč časa.”
1. ti si pod tem prispevkom prvi omenil kosti - verjamem, da jih ne izkopavaš (kot jih tudi jaz ne fizično) - gre pa za globoko moralni dolg in civilizacijski (ne)dosežek - pokop naših mrtvih. TO ne počno tisti, ki imajo po tvoje preveč časa, ampak v prvi vrsti svojci pogrešanih in pobitih iščejo svoje najbližje (saj veš, po smrti smo si bolj enaki) - poleg tega ne gre za to, da bi kdorkoli imel “slučajno več časa” - niti v primeru izkopa(civilizacijski dolg) kot pobojev(načrtovano!-KPS).
2. maščevalni pohod sedanje oblasti - sanjaš? Namerno blatiš,žališ,imaš privide (kot privilig.novinarčki-petičarji),se je vse zarotilo proti tebi,si izgubil privilegije,namerno podtikaš laži in širiš neresnice?
3. kaj naj bi plačeval? Tudi jaz plačujem za ZZB, pa mi to ni vedno povolji (sploh če se spomnim,koliko je bilo borcev po vojni - so kar eden za drugega pričali, kje se je kdo “boril”) - a po 2041 jih skoraj zagotovo več ne bo.
4. nedeljske maše niso bebavljenje,kot tudi ne razlaga korana,pravoslavno ali evangeličansko bogoslužje; o krožkiv v nedeljo si prvi bleasvil ti, pa sem povzel -gotovo se tudi ZZB zbira,komentira,druži..(kar je popolnoma legitimno).
4. november, 2007 ob 12:10
MarkoNI
žal je pogodbeno razmerje IMP-DZ izključno v pristojnosti DURS in sodišč - tja se JJ, tudi če hoče,ne more vpletati. Drnovškovi zdravilci so s tem neprimerljivi, v zadnjem nastopu na onko tudi strokovno dvomljivi.
Še enkrat - razišči še, kam je DZ denar prenakazal naprej,da bo krog res sklenjen - nato nastopita sodišče in predvsem krimiči in tožilstvo. Glede Žagarja (ki e v svoje podministrstvo pripeljal trumo nesposobnih Bistričanov, ne zna osnovnih odnosov do sozaposlenih-podrejenih in ne ve koliko pokrajin je optimalno, hiti z njimi - le zakaj?-….imam zelo slabo mnenje, veliko boljši je bil kot župan na vasi.
4. november, 2007 ob 12:18
MarkoNI,
kaj predlagš ovci Semuličevi, ki hujska delavce - da bi res povečali v SLO fleksibilnost trga dela in vanj vgradili t.i. princip delitve produktivnosti, na nek način vezali plačo na realizacijo,uspešnost? Ker ni več državnih podjetij (z nekaj zahojenini podjetji tipa Petrol (prodaja nafte, ki jo rabi vsak) ali Telekoma (že dolgo bežimo od njega in Mobitela h konkurenci), je plača rezultat pogodbe (in pogajanja) med delavcem in delodajalcem - slednji, če hoče najeti-zaposliti delavca, mu mora dati ustrezno plačilo za opravljeno delo, sicer ga bo moral opraviti kar sam! Sem za znižanje davkov (ta vlada je prva, ki je s tem procesom že začela - dohodnina!, zmanjšanje zaposlenih v JV in dvih učinkovitosti - uradne ure in delo 5 dni v tednu, uvedel bi dežurstva vsako soboto), reforme na trgu dela - čim hitrejša ponovna zaoslitev,model(i) participacije zaposlenih na dobičku - soustvarjeni realizaciji (Akrapovič) in čim manj olajšav, sociale - država naj bo le okvir, znotraj katere vrhunskega pravnega reda (tema s sodnimi zaostanki, namerna seveda iz časov LDS, da nisi mogel uresničiti svojih pravic,terjatev…je bila in je namerna) bomo posamezniki tako bogati, kot bomo s svojim delom,varčevanjem in vlaganjem le lahko - tedaj odpade razprava o pokojninah - naj si jo vsak prisluži sam!
4. november, 2007 ob 12:42
Pač drug tedn je novi krog volitev in orgličarju kaže slabo. Glasove je pa treba nekje nabrat in to je to.
Kar se pa tiče raziskave-kaj ji je pa manjkal. Enostavno so šli pogledat če bo ker župnik napelju govor na volitve in na preferiranega kandidata.
Aja-kaj je pa narobe s povojnimi poboji? Kazen mora bit. Bi pa prej mislili preden so šli s cvetjem posipat pot okupatorjev v tole ozemlje. Kolk je pa folka umrlo zaradi izdaj? Še več bi jih mogl pobit-še vse izmečke ki so zbežal v razne Argentine ipd. Ampak ne tko nahitr s strelom v čelo, ampak po stari krščanski navadi (da se vid da tut cerkev upoštevajo) z počasnim mučenjem. Izmečki prokleti nevredni zraka ki ga dihajo.
4. november, 2007 ob 16:59
“/”
Škoda, da niso s šusom v čelo tudi tvojega očeta. Bi bila dva norca manj na svetu.
4. november, 2007 ob 18:40
ne vem kva je takšn big deal, js sm tut mogla lansk let jt k maši u nedeljo (celo na 3) z istim razlogom da vidmo če bo gdo kej reku glede volitev, so ble še parlamentarne. pa me tut ta naloga za temelje politologije ni mogla prpravt da se nism na sred maše zčela rolat od smeha. mislm cerkev sux, če pa hoče lukšič dat tako nalogo ga pa podpiram, a bo koga heart attack?
5. november, 2007 ob 0:22
1 tastar, pa tako mi je bilo všeč tvoje razmišljanje o soncu in smrti.Narobe sem sklepala, da se ne spuščaš na tak nivo. Praviš Nogavički, da se ne pustiš vplivati od nikogar, hkrati pa bi ti rad vplival na druge s svojo “edino resnico”.
5. november, 2007 ob 2:09
/
a če bi tebe ali pa tvoje najbližje mučili, bi ti bilo še fino? Si še v 2007 ali že kje drugje? Sploh veš, kaj si napisal? Res moraš bit do konca nor in pokvarjen, ko se pogovarjamo v SLO ali podaljšati kazen na 30 let in smo civilizacijsko vsaj toliko napredovali, da ni smrtne (mene dosmrtna sicer ne bi motila, še posebej ne v povezavi s čim bolj družbeno koristnim delom).
5. november, 2007 ob 9:41
@bojc1, kar seješ moraš tudi požeti, pa če ti je pridelek všeč ali pa tudi ne. Sklepam iz tvojega zaprepaščenega odziva, da ti ni vseeno. Poskusi to razumeti kot zrcalo sebi.
Kako torej ti razumeš kolaboracijo?
5. november, 2007 ob 9:43
@1tastar, to je bila verjetno samo (še) ena tvoja nepremišljena provokacija. A tebi je ta štos zabaven?
5. november, 2007 ob 10:57
Predlagam RKC , da plača Lukšiču daljše počitnce (6 mesecev bo dovolj) v severno korejo, lahko , da se bo dobil prav tam. Najbrž ga bodo napravili za rektorja univerze.
5. november, 2007 ob 11:04
predlagam peticijo : LUKŠIČA ZA REKTORJA UNIVERZE V SEVERNI KOREJI
5. november, 2007 ob 11:54
Bojc, obširna tema. V osnovi sem za zagotovitev minimalnih (človeških) pogojev za vse, ker drugače bi tudi vsi invalidi in pesniki (sanjači) pomrli, to pa ni kul.
Kdor je sposoben in pripravljen delati več, pa naj izvoli in bo potem imel ustrezno višji standard, seveda pa tudi višjo davčno obremenitev (nekako tako kot je sedaj). Toliko na kratko.
Osebka z nickom / pa prosim, da svoje nebuloze tipa “še več bi jih mogl pobit” zadrži zase. Dajmo se kulturno pogovarjat.
5. november, 2007 ob 13:36
KAJ PA V ZVEZI Z NEUČINKOVITIMI RDEČIMI MAŠAMI ???…
6. november, 2007 ob 2:11
nogavička, kaj menim o kolaboraciji sem že večkrat pojasnil; kdaj bodo fantje želi, kar so s povojnimi izvensodnimi poboji sejali?
6. november, 2007 ob 2:13
nogavička, kaj menim o kolaboraciji sem že večkrat pojasnil(gl.komentar Janez); kdaj bodo fantje želi, kar so s povojnimi izvensodnimi poboji sejali?
6. november, 2007 ob 15:58
1.
“Posameznik – je določena ali določljiva fizična oseba, na katero se nanaša osebni podatek; fizična oseba je določljiva, če se jo lahko neposredno ali posredno identificira, predvsem s sklicevanjem na identifikacijsko številko ali na enega ali več dejavnikov, ki so značilni za njeno fizično, fiziološko, duševno, ekonomsko, kulturno ali družbeno identiteto, pri čemer način identifikacije ne povzroča velikih stroškov, nesorazmerno velikega napora ali ne zahteva veliko časa. (ZVOP-1)”
Glede na to, da se niso zbirala imena in kraji opazovanj, ni šlo za zbiranje podatkov o posamznikih. Ti so namreč brez teh podatkov nedoločljivi. Zelo dvomim, da je kdo v poročilu omenjal “Visokega človeka s temnimi lasmi, znamenjem na desnem licu, …..” tako natančno, da bi bilo mogoče kogarkoli identificirati brez nesorazmerno velikega napora. Šlo je za raziskovanje dogodka in ne zbiranja osebnih podatkov.
2. “Posebej želimo poudariti, da resna opazovalna metoda, skladna z etiko znanstvenega raziskovanja, zahteva predhoden pristanek opazovanih oseb.”
Totalna bedarija. Družboslovna metodologija dopušča raziskovanje brez poprejšnjega pristanka opazovanih oseb, kadar bi vedenje, da so subjekt opazovanja, vplivalo na rezultate. Ni pa bila uporabljena resna opazovalna metoda zato, ker ti študentje še niso natančno poučeni o znanstvenem pristopu k opazovanju (dobili so le splošna navodila).
“Tudi nadziranje in zbiranje informacij o pogovorih vernih državljanov po verskih obredih je kršenje ustavno zagotovljenih človekovih pravic, zlasti pravice do zasebnosti in do svobode veroizpovedi. ”
Pravica do zasebnosti je vezana na posameznika in ne na nedoločljivo skupino ljudi. Kaj pa ima s tem svoboda do veroizpovedi mi pa niti pod razno ni jasno. Nihče ni nikomur preprečeval verskega udejstvovanja.
3. “Poleg tega je obravnava verskega obreda kot potencialno politične dejavnosti tudi objektivno žaljiva.” Če je do raznoraznih pozivov prišlo (v kar dvomim), potem ni šlo za potencialno ampak kar dejansko politično dejavnost. Če pa do tega ni prišlo, pa je prof. Lukšič s svojo raziskovalno nalogo kvečemu razbijal stereotipe študentov politologije o političnem udejstvovanju verskih skupnosti med volilnim molkom. To je stereotip(?), ki je med neobiskovalci verskih obredov še kako prisoten!!! In edino pravilno je, da se študenti politologije na lastne oči prepričajo o nasprotnem.
4. “Posebno močno težo pri ovrednotenju obravnavane raziskave ima dejstvo, da je omenjeni visokošolski učitelj podpredsednik in eden od ideologov stranke Socialnih demokratov. ” No, pa smo prišli do glavnega razloga. Pač udariti po pripadniku nasprotne stranke, ker se to da. Če bi svoje verne ali neverne(!) študente poslal k maši profesor na teološki fakulteti, ne bi nihče nič rekel. Napad na osebo torej.
7. november, 2007 ob 15:44
[…] na fakulteti kot z mesta podpredsednika stranke. Ostro stališče glede tega je zavzela tudi Slovenska škofovska konferenca. V ta namen so študentje sklicali novinarsko konferenco, na kateri se je hitro izkazalo, da sploh […]
8. november, 2007 ob 9:51
Potem se sprašjemo zakaj hodijo Slovenci študirat tudi izven Slovenije in tujcev pa ni na slovenskih univerzah?
Konec koncev, na nekaterih fakultetah pripravljajo bodoče TALEBANE!
8. november, 2007 ob 10:08
Napiše se ‘Talibani’, teleban.
8. november, 2007 ob 16:19
Il termine “Talebani” (in pashto: طالبان, Ṭālibān (pronunciato Ṭālebān), plurale di ṭālib “studente”,
also anglicized as Taleban- are a Sunni Muslim and ethnic Pashtun movement:
Najbrz bi moral imeti vec stikov s svetom. Ali tudi tebe uci Luksic?
(drugace se oproscam ce nisem napisal slovnicno pravilno)
8. november, 2007 ob 18:50
konec zdej se pa že kurčiš :-)
9. november, 2007 ob 14:03
Seveda, a manj kot ti.
13. november, 2007 ob 10:05
[…] Lukšiču je v tem, da je študente napeljal k ovajanju. Msgr. dr. Anton Stres je v omenjeni izjavi zapisal: “Nadziranje in zbiranje informacij o pogovorih vernih državljanov po verskih obredih je […]
7. oktober, 2023 ob 22:33
fucidin krem açık yaraya sürülür mü