Rešitev izbrisanih?
31. oktober 2007 ob 4:03 | Denis Sarkić |Vlada je na svoji 144. seji določila besedilo predloga Ustavnega zakona o dopolnitvi ustavnega zakona za izvedbo temeljne ustavne listine o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije in ga posredovala Državnemu zboru RS v sprejem po rednem postopku, ki se nanaša na t.i. izbrisane.
Predlagani ustavni zakon naj bi urejal izdajo dovoljenja za stalno prebivanje za državljane drugih držav naslednic nekdanje SFRJ, ki so imeli na dan plebiscita o neodvisnosti in samostojnosti Republike Slovenije 23. 12. 1990 v Republiki Sloveniji prijavljeno stalno prebivališče in v Republiki Sloveniji od tedaj dalje dejansko živijo, pod pogojem, da so za dovoljenje za stalno prebivanje v Republiki Sloveniji po Zakonu o tujcih že kadarkoli zaprosili, vendar prošnji ni bilo ugodeno. S predlaganim zakonom se dopolnjuje 13. člen Ustavnega zakona za izvedbo temeljne ustavne listine o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije, ki določa, da so državljani drugih republik nekdanje SFRJ, ki so imeli na dan 23. 12. 1990 v Republiki Sloveniji prijavljeno stalno prebivališče in so tukaj tudi dejansko živeli, izenačeni v pravicah in dolžnostih z državljani Republike Slovenije (razen nakupa nepremičnin), do tedaj, ko so zanje začele veljati določbe Zakona o tujcih.
Protest civilne iniciative za izbrisane pred Državnim zborom Foto: DENIS SARKIĆ/VEST
Predlog zakona naj bi urejal tudi možnost pridobitve dovoljenja za stalno prebivanje za mladoletne otroke, ki od rojstva dejansko živijo v Republiki Sloveniji in katerih eden od staršev izpolnjuje pogoje in pridobi dovoljenje za stalno prebivanje po predlaganem zakonu. Z dnem morebitne uveljavitve predlaganega ustavnega zakona bi prenehal veljati Zakon o urejanju statusa državljanov drugih držav naslednic nekdanje SFRJ v Republiki Sloveniji, razen za že začete in še ne dokončane postopke, za katere se še uporablja.
Na predlog so se odzvali v različnih političnih strankah kot tudi sami izbrisani. Aleksandar Todorović je za TV Slovenija v svoji izjavi v zvezi s predlogom zakona izpostavil, da je vlada verjetno zaradi časovne stiske, v kateri se je znašla zaradi tožbe izbrisanih proti državi na mednarodnem sodišču v Strasbourgu, kjer ravno v teh dneh čakajo na njen odgovor, zato je verjetno vlada zdaj na vrat na nos pripravila tak predlog in si z njim namerava kupiti nekaj časa. V političnih strankah pa temu vladnemu predlogu večinoma niso naklonjeni in se odzivi v večji meri nanašajo na dosledno spoštovanje odločbe Ustavnega sodišča, ki je izbris že pred leti označilo kot kršitev ter izdalo svojo odločbo po kateri naj bi se t.i. izbrisanim popravile krivice.
Denis Sarkić
31. oktober, 2007 ob 7:57
SLO-IZBRIS-ZLOČIN 26.02.1992
1. avgust 2007
Upravno-administrativno je SFRJ bila vzorno urejena in je do njenega rušenja celotno prebivalstvo bilo urejeno evidentirano in vodeno tako, da je vsak prebivalec v SFRJ mogel imeti le eno stalno prebivališče, ki ga je lahko neovirano poljubno spreminjal. Vendar je ob spremembi stalnega bivališča, pred odjavo predhodnega, moral uradno dokumentirati naslednje stalno prebivališče, da bi državni upravi za njegovo ali državno potrebo bil dosegljiv. Eventualno začasno bivališče je moralo biti prijavljeno upravi stalnega bivališča, tudi začasno in daljše bivanje v tujini je zaradi evidence in dosegljivosti moralo biti prijavljeno upravi stalnega bivališča.
Odjava stalnega bivališča brez prijave novega sploh ni bila možna, saj bi se lahko posameznik izmuznil obveznostim, na pr.: sodišču, vojski,…, ali dvignil kak večji kredit in zabrisal svojo sled.
26. februarja 1992 izbrisani stalni prebivalci RS smo torej bili izbrisani iz svojega EDINEGA stalnega prebivališča, ki smo ga imeli LE! v sloveniji, saj kakega drugega stalnega prebivališča sploh ni bilo možno imeti. In to je slo-upravna oblast nedvomno dobro vedela, ter zato ni smela nikogar izbrisati iz RSP pred URADNO DOKUMENTIRANO prijavo na drugo stalno prebivališče.
Torej je popolnoma zavestno in namerno storjen genocidni izbris-zločin.
Še več: Izbrisanima so na divjaško najbrutalnejše načine odvzete osebne izkaznice, prepustnice, vozniška dovoljenja in drugi osebni dokumenti, s čimer nam je bila preprečena svoboda gibanja. Tako tisti, ki so imeli posojila niso mogli vsaj od slo-dolgov zbežati, ter smo državi ostali, čeprav na izbrisanih naslovih, še vedno dosegljivi za guljenje z davki, RTV-prispevki in za podobne dajatve, toda za kakršna koli uradna obvestila, kot je predvsem obvestilo o izbrisu iz RSP, za slo-upravno oblast nismo več obstajali.
Izbrisani smo bili (RAZEN PERVERZNO v sloveniji za stalno prijavljenih kakih 500 RESNIČNIH(!) TUJIH državljanov, ki sploh niso zaprosili za slo-državljanstvo) po zloglasnem zakonu za tujce enostransko z enkratnim izbris-aktom, nikoli o izbrisu obveščeni, kot TUJI državljani brez kakršnih koli dokazov o tujih državljanstvih, in ne LE! Krivic-lažnih in vsej javnosti brutalno vsiljenih 18.305, ampak mnoge deset-tisoče več.
In končno nehajte že perverzno v vseh javnih medijih trobiti, da Izbrisani nismo oddali vloge za slo-državljanstvo, kar je v večini primerov zločinska, javnost-zavajajoča, laž politikov-izbris-zločincev, ter kako si nismo uredili status, ki smo ga imeli urejenega prav tako kot vi, ki o tem po Internetu in drugih javnih medijih javnost-zavajajoče šovinistično-zločinsko trobite.
Zaradi zločinsko-politične potrebe, da bi vsa slo-javnost zasovražila Srbe, poleg zločinsko-manipulativnega zavajanja slo-javnosti z lažnimi letalskimi preplahi in zaklonišči, je leta 1990/1991 mesece-dolgo po ves dan na vseh slo-radio-oddajnikih slo-Muppet-Show-skupina zločinsko-manipulativno grmela: »Srbe na vrbe!«, »Srbe na vrbe!«. In ko je to že šestdesetič slišal tudi še tako plemeniti slovenec, je ta svojo plemenitost opustil in tudi sam rekel: Pa dobro, potem: »Srbe na vrbe!«.
Po tem tako uspelem »Srbe na vrbe!«-nenehno-ponavljanje-modelu je tudi nekdanji ustavni sodnik, tone-jerovškov pajdaš v kovanju zločinskega izbris-zakona, Matevž Krivic, uporabil isti ponavljanje-model in, se je okrog 20-članskem društvu Izbrisanih, DIPSu, na najbolj podel zločinski način lažno nastavil, zlasti protipravno VSEM Izbrisanima, za pravnega zastopnika, da bi, najverjetneje po nalogu slo-države, zavajajoč predvsem zunanjo javnost, drastično znižal resnično število Izbrisanih. Zato je povsod, kjer smo ga lahko videli in slišali, vztrajno ponavljal 18.305-številko in povsod natikal 18.305-plakat. A 26.2.2003 zahtevo Izbrisanih, da bi kot pravni zastopnik na podlagi od Izbrisanih predloženega obrazca, ki ga je takoj izničil, od vseh slo-upravnih enot uradno zahteval sezname Izbrisanih, je vztrajno energično z vsemi smrdljivimi argumenti zavračal.
Društvo Izbrisanih Prebivalcev Slovenije 21.7.2003:
Gospod Matevž Krivic, pravni »zastopnik« DIPSa,
mnogo člankov smo IZBRISANI prebrali, kjer se brezhibno zavzemate za naše pravice, ter brez »dlake na jeziku« ukazujete na protipravnost države do nas. Že trinajsto leto trajajoč hudi fašistični odnos države in seveda mase posameznikov do nas, v naši zavesti skoraj da ne dovoli verjeti v možnost, da bi kak slovenec nama izbrisanima želel kaj dobrega. Ko beremo vaše članke, se seveda sprašujemo, zakaj ste do tolike natančnosti pravični do nas. Nek nezadosten odgovor na to vprašanje si sami najdemo v tem, da vam vaša sodniška stroka ne dovoli nepravičnost. No to je ko gre za vaše pisanje, katero kot dokazno gradivo ostaja.
Ko pa gre za vaše govorjenje o naši zadevi, je, odvisno od okoliščin, nekaj drugače. Pred javnimi mikrofoni in kamerami ste živa pravičnost in brezhibna strokovnost. Toda v naši družbi na sestankih in drugje ste povsem druga oseba. S svojimi stališči nihate iz ene v drugo skrajnost. »Pozabljate« kaj ste že trdil in zastopal, ter trdite in zastopate povsem nasprotno. Državne zločince-izvršitelje ne dovolite okrivljati, branite jih, da so zločine zakrivili iz (Bog vam, kot ustavnemu sodniku, pomagaj) nevednosti. O tožbi države, povsem ignorirajoč že obstoječo, že v eni uri nekaj krat spremenite svoje stališče, da jo je treba nasloviti v paketu, drugič pa posamezno. Pri tem pa se nočete zavedati dejstva, da za ogromne tisoče posamičnih tožb (pri ogromnih sodnih zaostankih) država nima zakonitih kapacitet -odvetnikov, sodnikov, časa!!!!!!,…-, ter take tožbe že v startu žrtvam izbrisa, ki že masovno umirajo, ne zagotavljajo zakonito odškodninsko pravico.
Vaša dejanja:
Poleg dejstva, da že obstoječo tožbo ignorirate, a bi jo kot pravni zastopnik morali podpreti in strokovno dodelati, o tožbi države za naslednjih nekaj let sploh ne sanjate, nočete se zavedati, da je nama izbrisanima le odškodnina edino kar še šteje. Nas izbrisane, ki se zavedamo povzročenih nam krivic in škode, penetrantno in izrazito intenzivno omalovažujete, da nimamo pojma o pravu. Vaše »pravo« nam do slej niti tožbe ne obljublja, ki je še edina pot k popravi krivic. Saj država energično in vztrajno zanika storjene nam krivice. Od mnogih nas izbrisanih velikodušno in mnogo obljubljajoče zahtevate akte o naših zgodbah, nato pa za vednost »pozabite« da so akti pri vas, kar nam vsiljuje sum, da akte zbirate za povsem druge, nasprotnikom potrebne, namene. O Strassburgu, namesto da celega preteklega desetletja intenzivno pišete, le govorite, čakate da Gil Robles pride v slovenijo, da bi mu procvilili drobiž resnice. Pri dejstvu da se dobro zavedate in se s tem tudi strinjate, da je nad nama izbrisanima izveden hudi sistematični zločin proti nedolžnemu človeštvu, že trinajsto leto ne veste za obstoj in namen Haaga, ki je za pravno podkovane kot ste vi, pravi naslov, a vi se mu vztrajno izogibate. Za sabo na sestanke DIPSa vlečete osebe, ki jim sovraštvo do nas izbrisanih kar pršči iz obraza, a prikrite z lažno masko, da prostovoljno delajo za nas (tista, ki se je v Ljubljani vsiljivo in ponovno hotela tepsti). Na sestanku DIPSa brez kakršnega koli pojasnila samovoljno ukinjate območne sekretarje in izbrisane podpredsednike, ki vam niso po volji. Okrog sebe v vodstvo DIPSa samovoljno postavljate funkcionarje, ki niso izbrisani. Vse to kaže na vaše delovanje, ki nam grozi z neuspehom in minimiziranjem naših pravic. Z vašim čakanjem na neke nove, povsem nepotrebne, zakone še posebej podkrepljujete naš sum v vašo nam-dobronamernost, ker se s tem čakanjem obnašate, kot da doslej ne obstajajo zakoni za kaznovanje zločinov in poravnavo odškodnin.
Prosimo vas, zavedajte se, da ste si naše mnenje o vas s svojim takim in drugačnim delovanjem ustvarili sami.
Ja gospod Krivic, zdaj ko ste to prebral, vam seveda ni vse po volji. Tudi mi sami se sprašujemo, če smo tukaj do vas krivični. Ali se morda motimo v našem razumevanju vašega delovanja. Želeli bi si, da se močno motimo, a na vas je, da nas v našo zmoto prepričate. Kako? Peki naj pečejo svoj kruh, zdravniki naj zdravijo svoje bolnike, novinarji naj pišejo članke in objavljajo zgodbe, a vas pravnika, sodnika, za našo zadevo pogrešamo na sodiščih: okrožnem, vrhovnem, haaškem, mednarodnem, . . ., a prav tam vas nikakor ni, mi pa čakajoč na nepotrebne zakone, ki nas bodo prikrajšali za naše pravice, še vedno trpimo.
DIPS obala
Po izbris-zločinu od janše, peterleta, grimsa in mnogih drugih izbris-zločincev prek javnih medijev najhujše zavajanje domače in tuje javnosti, da smo bili izbrisani zato, ker naj bi bili proti slo-osamosvojitvi, je neizpodbitni dokaz najhujšega kršenja demokratične pravice do svobodne politične opredelitve, ki dobesedno pomeni: ALI BOSTE SE POLITIČNO OPREDELILI za slo-osamosvojitev, ALI BOSTE IZGNANI! In! je ta najhujša načelo demokracije kršeča politična prisila pred slo-osamosvojitvenim plebiscitom zločinski-preventivno bila vsem zamolčana.
Vendar ni bilo povsem tako, in je resnica povsem drugačna: Slo-izbris-zločincem je šlo za genocidno iztrebitev vseh njim nepomembnih SFRJ-Neslovencev, ne glede na njihovo politično opredelitev in plebiscit-da-odziv, in to predvsem zaradi slo-perverznega sovraštva Srbohrvaščine, ki so jo SFRJ-Neslovenci uporabljali kot visoko-urejen in seveda kot svoj jezik rajši kot tujo jim, defektno in grobo-nedorečeno, torej nižje-vredno, njim v SFRJ-razmerah neuporabno, slovenščino (nižje-vredno tudi zaradi v primerjavi s Srbohrvaščino nizkega števila slo-govorečih, posebej pa zaradi zanemarljivega števila pravilno slo-govorečih). Da! Slovenščina kot slo-teroristično orožje za genocid nad uporabniki Neslovenščine (vztrajni terorizem še vedno, tudi danes; poglejte na stotisoče Internet-strani brutalnega slovenščina-terorizma). Poglejte ta Internet-izrezek:
» Ljudima, ponavljam: LJUDIMA, je jezik sredstvo, alat, za sporazumevanje, te ga koriste tako, da SLOBODIM DEMOKRATSKIM izborom vrste tog alata, jezika, ostvare najbolji proizvod, sporazum. „DAMJANKU“ i njemu sličnima, je NJIHOV jezik šovonističko terorističko oružje, kojim, kako to „DAMJANKO“, pridružujući se tonetu jerovšku, objašnjava: „Eden od razlogov osamosvojive Slovenije“, osamosvojitveno genicidno čiste teritoriju od drugačije govorećih, ako, razumivo, ti drugačije govoreći nisu neki amerikanci i slični debelodžepi, koji se za prljave interese prljavim slovencima dozvoljavaju guliti. Dakle „DAMJANKU“ i sličnima neide za problem sporazumevanja, nego za šovinistički teror nad Neslovenački-govorečima: „Moraš govoriti naš jezik i, u našem društvu, u NAŠOJ slo-demokraciji, zaboraviti svoj, nama smrdljiv!.“
Beseda „morda“ v „DAMJANKOVEM“: “Oslovščino pa se MORDA govori v tovarniških dvoranah v Stugartu, obmejnih krajih na Hrvaškem, ki mejijo na Belo Krajino, ne pa v Sloveniji.“ nikakor ne more izničiti neizpodbitno dejstvo, da „DAMJANKO“ s svojo „Oslovščino“ hudo, kazensko odgovorno, žali tovarniške delavce v Stuttgartu in precizno ciljano HR-prebivalce ob meji Bele Krajine. Taka zavestna in namerna fašistično-šovinistična žalitev težko izziva. Zato naj „DAMJANKA“ spomnim na PRAVO resnico: Take „Oslovščine“, ki jo „DAMJANKO“ v svoji gnili glavi imenuje v stuttgartskih tovarnah, je slovenščina prepolna že iz avstrijskih hlevov. „Debil si“ je nekdo v prejšnjih komentarjih že navedel. Jaz bi le preciziral: fašistično duševni. «
Poglejte se v to ogledalo:
Koliko se sami imate za pametne in s to svojo slo-perverzno pametnostjo trpinčite ves svet okrog sebe „Toliko let si v sloveniji, pa še vedno ne znaš slovensko!“, pa s to svojo „pametjo“ niste sposobni razumeti, da dokler boste komerkoli brutalno vsiljevali to svojo samo-prehvaljeno slovenščino, bodo ti to brutalno vsiljevano jim slovenščino in, tudi vas tako „prepametne“ a ne-urazumne, sovražili.
Nehote priznana resnica o slo-izbris-zločinu:
Tone Jerovšek, nekdanji ustavni sodnik, soavtor temeljne ustavne listine o samostojnosti in neodvisnosti slovenije, novembra 2006 javno na SLOTV1:
»Ta člen, ki smo ga napisali izrazito pravilno, je pa povedal, seveda, da se bo moral vsak od teh odločiti, ali želi postati slovenski državljan, ali želi ostati tujec, ali želi ostati tud kot tujec, ki ima prebivanje začasno ali trajno, ali pa nič od tega.«
Do tu bi še nekak bilo sprejemljivo, če bi le v tem členu določili tudi način odločanja posameznika in čas, in seveda ta člen tudi pravočasno in jasno javno objavili, a tega preventivno izogibu škodovanja plebiscitu podlo in zločinski ni bilo, kar je javnosti vztrajno zamolčevano.
A ključno jerovškovo zlo je naslednje:
»Najbolj perfidno in politično oporečno dejanje bi bilo, če bi jih kar razglasili za državljane republike slovenije. Saj vemo, da cel svet je najbolj neugodno in nezadovoljno spremljal države, ki so od posamezne populacije dele razglasile za svoje državljane. In mislim, da smo ravnali zelo korektno.«
In seveda, s tem je nehote razkril pravo resnico o izbrisu.
Tone je dolžan le še odgovorno pojasniti: katere so te države, »ki so posamezne dele populacije razglasile za svoje državljane«, in kdo je v celem svetu »najbolj neugodno spremljal« te države, »ki so …«, ter v kateri obliki so kakorkoli učinkovale te »neugodnosti« na te države, da bi se jih slovenija z tem »izrazito pravilnim členom« za ceno množičnih življenjsko usodnih nepopravljivih tragedij graditeljev slovenije in teh družin načrtovano izognila, ter seveda: kdo so to »jih«, za katere je bil potreben ta »izrazito pravilni člen«, če je itak »vsak od teh« lahko po »želji« sam odločal.
Torej je izbris bil genocidno-zločinsko ciljno načrtovan.
To gradivo obvezuje naslovnika, vas, da takoj ukrepate tako, da na podlagi demokracije in pravne države obvežete odgovorne slo-politike, predvsem peterleta in janšo, ki sta nas največ v javnih medijih zločinsko-lažno blatila (imamo VSE! dokazi-video-posnetke), da to neizpodbitno resnico o slo-izbris-zločinu, zaradi katerega smo namesto njih zločincev prisiljeni se sramovati mi žrtve, v javnih medijih tako dolgo ponavljajo, dokler z nas ne sperejo blato, ki so ga s svojimi politično-buldožerskimi jeziki zločinsko nametali na nas, zaradi česar so nam tudi sorodniki in prijatelji za vedno obrnili hrbet in, dokler še zadnji zmanipulirani zavedenec ne spremeni svoj ponižujoč-nas pogled na nas Izbrisane.
slo-Izbrisani
Šribar Janko, Izola, O.F.13 Izola, 28.4.2003
Tel.: 05 6415 587, e-mail: janko.sribar@siol.net
V e r ö ff e n t l i c h e n
Sehr Geehrten, weil die slowenischen Zeitschriften es nicht und nicht wollen,
ich bitte Sie, die außenslowenische Presse, den beigelegten Material zu veröffentlichen. Bin ein Opfer aus dem Thema des Materials, und schreibe über absolut beweisbarer Wahrheit. Zur Verfügung sind zahlreiche unanfechtbare Beweise.
Izola (Sloweniens Küstenort) nach dunklem Wunsch aus niedrigen Beweggründen?
Wie bereits die izolas Einwohner selbst in ihren lokal Zeitschriften mehrmals verdeutlicht haben, war Izola seit jeher Proletärenortschaft. Darüber habe ich mich auch selbst überzeugt, als ich im Jahr 1959 aus dem slowenischen Ort Metlika nach Izola kam. Leider gibt es unter uns, in Izola, auch solchen, die der Staat mit unserem Steuer immer noch dick bezahlt, trotz dem, dass diese im vergangenem Jahrzehnt missbrauchend ihre Staatsverwaltungsarbeitsplätze gewaltig und missbrauchend ganze Staatsmacht versucht haben, die proletarische Gestalt der Izola zu verändern, indem sie nach eigenen bösen Einschätzung, aus niedrigen Beweggründen, uns “unliebsamen Einwohnern”, über den Peilen eigenwillig massenweise fremde Staatsgehörigkeiten verfälscht haben, und uns im Jahr 1992 aufgrund der verfälschten fremden Staatsgehörigkeiten aus Izolas Einwohnerregister weggeschtrichen. Nun konkret: die gewaltige “Veränderer” der proletarische Gestalt der Izola sind ehemalige Vorsteher, zur Zeit Beamter, Izolas Verwaltungseinheit Silvo Škrbina und Verwaltungsbeamtin der Izolas Verwaltungseinheit Neda Božič, wie selbstverständlich auch einige andere, wegen dem schweigen der Erwähnten, mir unbekannte.
Mit unserem Steuer bezahlt der Staat auch System der staatlichen Gefängnisse, in denen auch die sitzen sollen, die gesetzwidrig staatliche dienstliche Bücher, Listen, Akte, Rechner- und andere Datenträger-Daten verfälscht haben, dass gesetzwidrige kriminelle Straftaten sind. Und eben so mit unserem Steuer bezahlt die Staat auch die Staatsanwälte, Richter und Polizei, die trotz ihren dicken Löhne nicht und nicht ergreifen wollen, um die Verwaltungsverbrecher über der unschuldigen Menschen in die Gefängnisse zu schaffen; im Gegenteil, die schützen sie noch.
So begegnen wir auf unseren Strassen leider immer noch den Silvo Škrbina und Neda Božič, denen zwar nicht gelungen ist, Izola von Nichtslowenen zu säubern, dennoch stolz, dass trotz zahlreichen Verwaltungsverbrechen über der Masse den unschuldigen Menschen, die sie verübt haben, ihnen niemand was tun kann. Wir leben aber in einem Rechtsstaat(?), und in einem Rechtsstaat ist es bereits äußerste Zeit, um Izola von der Verwaltungsverbrecher über der Menschheit zu säubern. Wenn es die slowenische Justiz und die Polizei nicht wollen, versuchen es wir mit unseren Kräften, sagen wir unser Wort, sonst könnten auch/wieder wir mal in der Reihe der Opfer sein, um etwas ähnlich verbrecherisch zu erleben, was die Verwaltungsherrschaft in der Lage hoffärtig zu verüben ist.. Nun mutig, uns gibt es viel Opfer und Zeugen, und den absoluten und unanfechtbaren Beweisen haben wir genug.
Izolas Bürger: Šribar Janko
31. oktober, 2007 ob 11:14
Šribar Janko je pa tipično izbrisano ime.
Auf wem hast du dein öffentliches Apell addressiert? Kein Teufel kann dich helfen!
(By the way: In german Izola is Isola)
31. oktober, 2007 ob 11:41
V dolgoletni raziskavi izbrisa sem razen Šribar Janka, srečal še nekaj “tipičnih” imen ki -izjem, ki potrjujejo pravilo.
na seznamu imam celo osebo katera se piše Kučan. ! !
31. oktober, 2007 ob 11:46
Hej, pozabil sem povedati, da je na sesnamu izbrisanih tudi mladoletna hčera prve žrtve za Slovenijo, katero vsako leto 25. 6. povabijo na sprejem k predsedniku vlade. Boga ona- mora biti tiho kod grob.
31. oktober, 2007 ob 11:55
hej pozabil sem tudi da je izbrisana i prva mis Slovenije, zaradi česa ji je skoraj vničena karijera.
31. oktober, 2007 ob 12:00
Na seznamu izbrisanih so tudi ljudje, ki so v “napetih” trenutkih prostovoljno odšli v Bosno in Hercegovino ter rušili in ropali hrvaške ter bošnjaške vasi…
LP
31. oktober, 2007 ob 12:20
OK’ MRSHO, gremo jih brisati krivce, ali še kaj hujšega. Zakaj bi tebe obsojali le zaradi tega, da si Slovenec ali bi te gdor danes -jutri brisal- mantral in primerjal z domobranci. Bi to bilo krivičn?, ali ne.
Če na to neznaš, ali ne upaš odgovoriti, potem se ne delaj pametnega, ker boš mogoče enkrat (SEBNO)obsojen, da si bil v avganistanu, čeprav mogoče komaj veš, ki je ta Avganistan, čeprav si mogoče celo demostiral proti vojni. Daj prosim, umakni svoj komentar. ne dovoli si izpiranje možganov.
31. oktober, 2007 ob 14:36
Nisem obrnjen proti vam,vendar če smo si na jasnem.Vsi ste imeli možnost se javit na držanem uradu,pojasnit ali ste v Slo al kje drugje,Imeli ste možnost predložit dokumente in dokaze o prebivališču v slo. Pa niste,zdaj pa protestirate da so vas izbrisali.
Seveda saj pa noben ni naredil tega,torej so vas izbrisali saj so mislili da vas ni v Slo.
lp
31. oktober, 2007 ob 15:22
У ЈНА учили су да из брисаног простора нитко не може побећи.
Тодоровићу, бриши!
31. oktober, 2007 ob 16:00
beseda “STALNO” govori jasno in poštenim dovolj.
Stalno bovanje, je NE ODTUJIVO. Dalje : vi ne smete odjaviti svijo ženo, vaša žena ne more odjaviti soseda…. Država vas lahko odjavi le z odločbo, ali kakšnim pravnim aktom, ki vsebuje navodilo o varstvu Vaših pravic. Temu ni bilo zadoščeno, kar je eklatantna kršitev pravnega redu, oziroma je v nasprotju z ustavo, ne le Slovenije ampak, katerekoli pravne države, kod tudi EKČP v Strazburu.
Ali Veste, da smo odjavljeni ne na podlagi zakona, temveč na podlagi politične odločitve. Prav to Vam govori ustavna odločba iz 2003 leta.-”ni bilo pravne podlage”, moramo zaključiti, da je bila politična volja, katero veliko indoktriniranih danes zagovarja.
Nanjka le nekaj dni do odločitve Strazbura, katera bo na domačem parketu zagotovo interpretirana drugače od bistva. Problem, je torej ne rešljiv, dokler izbrisani ne umremo, da negdo še naprej raspolaga z našimi stanovanji z neisplačanimi otroški dodatki za 3.000 otrok, krat nekaj let, pokojnininami, zdravstvenimi zavarovanji, itd.
Pa zato so nas izbrisali. HOPS-dobili smo jih z roko v naši marmeladi.
Ma Nacisti niso pobijali Žide le zato ker jih ne marajo, ampak, da jim spipljejo zlate zobe.
A.
31. oktober, 2007 ob 16:44
Spoštovani G. taster, hvala za spodbudne besede. Vsak dan res brišemo kvazi demokrate.
31. oktober, 2007 ob 18:05
Kaj vse se briše:
brisani, nabrisani, pobrisani, zbrisani, izbrisani, ubrisani.
Тодоровићу, бирај! Слободно, демократски.
31. oktober, 2007 ob 18:30
Da g. 1taster. Le legalno, le demokratski. Vsega bo , samo nas ne bo.Našim zanamcem bobo zapustili boljši svet, kod so ga nam naši predniki.
zrno po zrno pogača, kamen po kamen palača.iz poraza v poraz do končne zmage. v zmage.
The beatles-Imagine-prenehala se je morija v našem(ameriškem ) IMENU
31. oktober, 2007 ob 20:54
VSI STE IMELI MOŽNOST POTRDITVE NA DRŽAVNEM URADU,PA VAS NI BILO..ZDAJ SE PA BUNITE DA SO VAS IZBRISALI…
SAJ TO JE LOGIČNO.
31. oktober, 2007 ob 22:12
Fantje je blamirajte se še bolj. Ustavno sodišče je te reči preučilo in odločilo, da je bil izbris nezakonit. Ne silite resno oškodovanih ljudi, naj se zagovarjajo pred vsakim krjavljem, ki ima pet miniut časa. Z malo smole bi se isto lahko zgodilo tudi vam, pametnjakoviči. Ene krivice bi tako radi popravljali, druge pa samo še poglabljali.
31. oktober, 2007 ob 22:34
Država se je obnašala sramotno. Odgovarjal očitno ne bo nihče.
1. november, 2007 ob 8:14
Imam nekaj prijateljev in vem za ogromno ljudi, ki so si status uredili. Tisti, ki pa iz različnih razlogov tega niste hoteli, pa bodite tiho in pojdite tja, kjer ste bili takrat, ko je šlo Sloveniji za nohte. Menim, da bi država vseeno morala preučiti vsak primer posebej in tam, kjer je bila storjena krivica, to tudi popraviti.
1. november, 2007 ob 8:48
Robert, ali imaš kakšno svoje mnenje. Ni prav izvirno, da kod papiga ponavljaš-citiraš .
1. november, 2007 ob 9:18
Hej G. BORUT.
Ali ti tako misliite, ali to veste.
Za začetek polemike :
V populaciji 18.305 izbrisanih, je 2,6 % oficirjev in 3000 otrok “ki jh ni bilo, in so imeli možnost potrditve” hm ! ? hm ?!
1. november, 2007 ob 10:23
zakaj pa jih ni bilo ??če so imeli možnost. ?to se raje vpršajmo.
podpiram te Robert.točno tako je kot ste napisali.nekateri so si porihtali stvari,drugi pač ne…
1. november, 2007 ob 12:06
da, g.Borut, Vi govorite, oziroma trdite, da ih ni bilo. Kako jih ni bilo, će pa so jim preluknjali pasoše?
težko vprašanje, a ne ?
Ko to razrešite, za te otroke, nadaljujemo diskusijo, ali pa rajše vprašajte, da se izognemo govoričenju o npr, letečim krokodilom
1. november, 2007 ob 16:38
Тодоровићу!
Причаш као да беше стално присутан у Словенији. Да је мени живети 17 година у Јапану, ја научих јапански тако добро, да би ме могли препознати само по очима.
А ти после толиких година НЕПРЕКИДНОГ живота У Јесеницма (одн. У Бледу или НА Крањској гори) не говориш ни словеначки ни српски.
Не разумеш ни, када ти кажем да бриши. БРИШИ у значенју “МРШ!”
1. november, 2007 ob 16:53
Vrlo dobro sam razumeo poštovani g. prvi TOSTERU. Moj cilj, je bio, da iz tebe izvučem tamni, makar verbalni deo tebe.
Nedaj bože rata. Znam šta bi ti i kome radio.Onako ofrlja, paušalno i masovno.
ps: hvala na ćirilici, ja je skoro zaboravih.
1. november, 2007 ob 18:19
ta star … poslušaj … nikomur se ne reče mrš … nikomur, razumeš? sploh veš, kako izpadeš, ko to narediš?
1. november, 2007 ob 21:25
brez-vizionar,
nemojte se nervirati….
Tosterove reci su reci ocaja. Bespomocan je. Nema vise argumenata, pocrveneo je od besa jer se gospodinu Todorovicu i njegovoj upucenosti u sve ne moze lako parirati. I tako Toster sedi tamo, cupa se za kosu i ne preostaje nista nego da ponavlja sta je neko drugi rekao, ili smislja razne varijante za reci “mars”, “mrs”, “brisi” itd.
Bravo Todorovicu :)
1. november, 2007 ob 21:25
Sicer ne vem zakaj, toda še vedno verjamem, da niste tako zabiti. To se nanaša na vse, ki kot papige ponavljate vedno isto zgodbo vaših dragih voditeljev o “ureditvi statusa”, o “špekulanth”, itd… Ali ste v stanju razumeti in ločiti med statusom državljana in stalnega prebivanja? Zakonito pridobljenega prebivanja vam NIHČE ne sme odvzeti NIKOLI ! Jasno ali ne? Če sedaj EU uvede EU državljanstvo in če ne boste vzeli tega državljanstva (ker ste v bolnišnici v komi) ali iz kakršnega koli razloga na tem svetu, kar je vaša pravica, vas bodo uradniki kar lepo zbrisali z vašega domačega naslova, policija pa kjerkoli prijela in vrgla iz EU, medtem ko vaši otroci in vsa družina ostane tam, kjer je. Možnost vrnitve več za vas ne obstaja. Ali veste, da je nasilna ločitev družine ena od najtežjih kršitev človekovih pravic?
MI boste sedaj, draga gospoda rekli, da mi to kdorkoli na tem svetu lahko naredi?? Meni ne. Vam pa, ker vi se s tem strinjate. In dokler obstajajo taki ljudje, se vam to tudi lahko v vsakem trenutku vašega življenja zgodi. Če ne to, pa kaj podobnega.
Sedaj pa lepo priznajte sebi, ali ste zabiti ali pa naci… karkoli že. Izbiro imena prepuščam vam. Samo ne mislite, da boste v multi nacionalni EU glavni. Je veliko močnejših od vas.
LP
1. november, 2007 ob 21:46
seveda.
Prvič nekateri ki že živijo 20 let ali 30 let v sloveniji še niti niso sposobni naučit,tekoče govoriti in pisati slovensko….
Takšni niti nimajo pravice pomisliti da so bili izbrisani.
lepo vas prosim….
1. november, 2007 ob 21:51
gospd TOSTER br. 1 ćirilični.
Ubeđen sam, da možemo postati prijatelji, jer Vi volite sve ljude na ovom svetu, jer Vi niste naci mrzofil, fašist. Al ne da? Al ne da , da vi niste fašist?
Fašisti su samo oni koji mrze Slovence. A ne da ?
ma popićemo pivo čim se sretnemo.
Mermer, kamen i železo , sve će biti slomljeno. LJUBAV.
1. november, 2007 ob 22:07
Nedavno sem srečala skupino “naših”, čistokrvnih Slovencev, ki živijo v Makedoniji. Katastrofalno govorijo makedonski in katastrofalno slovensko.
Kaj bomo z njimi? Makedonci jih niso izbrisali. Torej jih boste Vi, spoštovani g.Borut, če prav razumem?
Ali si vi domišljate, ko govorite tuji jezik, da dobro govorite? Da Slovencev, ki živijo v Nemčiji 30 let, Nemci ne ločijo več od Nemcev??
Ha, ha, ha…
LP
1. november, 2007 ob 22:20
Spoštovani g,. Borut.
ali res menite, da je brezhibni jezik pomebna zadeva za egzistenco in dovoljenje za življenje.
Se slišiva čez nekaj desetletij.
Namreč, Litva, Latva, Estonija, Črna Gora,( mogoče še Slovaška) so prve na na listi brisanja jezikov.
Tako so pač rekli lingvisti.
In če niste talentirani-kaj bomo z vami ? vašimi potomci ?
“LEPO VAS PROSIM” -za nasvet zanamcem.Po vašem se gre za preživetje.
Na pomoč!
1. november, 2007 ob 23:17
Živé naj vsi naródi,
ki hrepené dočakat dan,
ko, koder sonce hodi,
prepir iz svéta bo pregnan,
ko rojak
prost bo vsak,
ne vrag, le sosed bo mejak!
G. Todorovich- kratko vprasanje:
Kaj Vam je dala Slovenija in kaj ste ji dali Vi v zameno?
p.s. sam osebno, ce nisem preprican, kako se kaksna beseda pise, pogledam v slovar..
2. november, 2007 ob 0:00
Borutu:
Pri nas živi en cel kup tujcev iz “civiliziranega sveta”, ki še vedno ne znajo slovensko. Bi jih zaradi tega izbrisal iz evidence tujcev s stalnim prebivališčem?
2. november, 2007 ob 0:01
borut, točno za to gre. enkat že pridobljenega stalnega bivališča ne moreš pogojevati s tem, ali je tebi všeč, kako kdo govori jezik ali s kako drugo dopadljivo lastnostjo. samo zakon je treba spoštovati, pa bo šlo. ne kompliciraj.nekatere pravice k sreči niso odvisne od takih ozkih in pritlehnih karakterjev. državni organi pač enostavno morajo spoštovati zakon.
2. november, 2007 ob 0:03
kaj pa si ti tako velikega dal Sloveniji n človeštvu, dr. Moskva? kaj pa si vraga domišljaš. in kakšne zasluge bi moral imeti človek, da bi smel nekje stanovati???
2. november, 2007 ob 0:05
Spotovani dr.Mockba
Odnosi morajo biti dvosnerni.
torej na podlagi dolžnost pripadajo pravice.
oziroma na podlagi pridobljemih pravic logično imaš dolžnosti.
enostavno : za toliko tolarjev lahko dobiš toliko gramov kruha.
Kaj sem dal ?
Predvidevam, da vprašanje ni namenjeno meni osbno. Gre se za 18.305 ljudi.( če se država ni zlagala -to še preverjamo)
Od 18.3005 izbrisanih se je vsaj 5-6000 rodilo v Sloveniji.-nema certifikata
vsem 18.000 je odtegovano za zdravstveno zavarovanje-nema zdravstvenega-postani svoj zdravnik.
vsaj polovica je delala desetletja-Slovenija jim podeli stanovanjsko pravico, ker jih potrebuje.
-potem ko jih ne potrebuje, jih zradira-
v DRŽAVNE inštitucije prestavi lasništvo.
3000 otrok v hipu izgubi otroške dodatke, čeprav so njihove matere ali očetje (automatično-administrativno) to plačevali leta in leta.
B. I. rojen pred drugo svetovno vojno na Šentilju, pojma nima da je Hrvat-je človek, ki najlepše poje stare slovenske, Naenkrat za leta in leta ostane brez pokojnine. Da priznali so mu bivanje, 6 let po izbrisu.
in ? uradno živi v SL. od 1998. Uveljavlja pravice od 1998.
A ni to dobar štos.
Ne verjameš? Pogledaj arhiv Nemške TV.
Država ima srečo da je majhna, pa ko tam, recimo v New York Timesu pišejo o izbrisu-genijalnem patentu, vsi mislijo, da je Slovaška vlada bila tako genijalna l.1992 in uspela 10 let zakriti veliki rop.
oprosti če je prišlo do kakšnih slovničnih napak.
upam da zagrožena kazen ni drastična.
Kaj in zakaj ste Vi dali Sloveniji, Jugoslaviji ali EU ? kaj pa so oni Vam, seveda na podlagi vaših daril.
2. november, 2007 ob 0:06
N.O., po malem se bojim, da so in eno in drugo … ampak oboje so vedno “tisti drugi” … lastne zabitosti in fašistoidnosti nihče sam ne prepozna.
2. november, 2007 ob 0:45
Spoštovani doktor (kako lepo zveni) Moskva
Ne glejte preveč v slovar. Tam so le gole besede, zato ne boste našli POMENA verzov, ki jih citirate, kot npr.: “ko, koder sonce hodi, prepir iz sveta bo pregnan…” Ne vem, če ste že opazili, toda sonce ne sije le za vas. Prvič opažam, kako groteskno lahko zveni naša himna.
Kako to mislite, ko vprašate Todorovića, kaj je njemu dala Slovenija in kaj on njej v zameno? Oh, kako vzvišene besede! Toda Slovenija je zame le delček planeta Zemlje, ki si ga ljudje lastimo, da bi imeli “pravico” uničevati vse okrog sebe, pa tudi sami sebe.
Pomirite se, g.doktor. Smo le najemniki in še to, na srečo, začasni. Celo za vas to velja.
LP
2. november, 2007 ob 1:06
brez-vizionar, ob tem se vedno najdem v dilemi. Ali je to neprepoznavanje, ali kaj drugega. Vprašanje je, kaj ostane od nas, če se ne poistovečamo s Slovenijo, nacijo, barvo kože,…, če izpuhtijo vsi “mali”, vsi “manj vredni od nas”.
Pa še težko se je boriti z raznoraznimi fašizmi v sebi. Ali ni lažje sovražiti?
LP
2. november, 2007 ob 6:29
Izbris tujcev je največja sramota Slovenije po letu 91! Največje kršenje človekovih pravic! Pa če si to priznamo ali pa ne…Pisanje Roberta in Boruta je debilno! Jaz sem “čistokrvni” Slovenec. O tem izbrisu vem veliko in…. bila je napaka! Problem je samo v tem, da je to napako naredila vlada, ki je tudi danes na oblasti. In ni pričakovati, da bo lastno napako popravila. Ko se je že nakazovala rešitev, sprejetje zakona, so razpisali referendum, ki je imel rezultat za knjigo rekordov. Rezultat več kot 94 % je vse povedal, povedal je, kako smo (so) takrat verjeli JJ. Levica je referendum bojkotirala.
Pisanje o tem, da izbrisani ne obvladajo slovenščine, je milorečeno debilno. Saj gre za izbris stalnega bivanja TUJCEV! Nobenega statusa jim ni bilo potrebno urejati, Borut! Stalno bivanje so že imeli. In država jih je izbrisala, pa še obvestila jih ni o tem. Ne mešati pridobitev državljanstva s stalnim bivanjem tujcev!!! A si mogoče že kdaj zahteval, da drugi tujci (francizi, nemci, angleži) popolnoma obvladajo slovenščino? Sigurno ne. Obvladanje slovenščine je samo pogoj za državljanstvo, ne pa pogoj za stalno bivanje! Mislim, da je največji problem v tej tematiki neznanje, neobveščenost….
2. november, 2007 ob 10:51
@A.Todorović
Slovenija je kot civilizrana država tudi na CIVILIZIRAN način uredila status nekaterih oseb,ki so bivale na našem ozemlju v času slovenske pomladi.
Ozrite se na zgodovino človeštva,katera samo potrjuje visoko civiliziranost načina ukrepanja! Pa ne samo v tem primeru,je še nekaj bolj perečih zadev,ki so se rešile na podoben način.
hmmmmmm
Kako so že ukrepali nekateri narodi v polpretekli zgodovini sveta?
hmmmmmm
Mogoče pa so tukaj še vedno v veljavi izjave generala Ađića in nekaterih usmerjeno mislečih tistega časa!!?
hmmmmmm
I’m a europian and i liked!
2. november, 2007 ob 11:01
hmmmmmm … škoda besed — Slovenija je pač naredila napako. Z vidika takratne dinamike bi celo bilo mogoče razumeti, da je takrat bila napaka narejena, ampak za trmasto zavračanje, da bi se napaka popravila, ni nobenega opravičila. Nezakoniti izbris je treba odpraviti in oškodovanim omogočiti, da v urejenem sodnem postopku iztožijo odškodnine. Če država misli, daje treba komu odvzeti pravico do stalnega bivališča, mora to tudi narediti v individualnem postopku, breme krivde dokazovanja, zakaj nekdo ne more obdržati stalnega bivališča v Sloveniji, je na njenih ramenih, in ne obratno. Pravna država drugačnega razišljanja ne prenese, vse drugo je navadno šovinistično sprenevedanje.
2. november, 2007 ob 20:37
Zanimivo pa je, kako so tudi Izbrisani, ta nekoč nebodigatreba za Janšo, zdaj, ko Peterletu kaže na fiasko, Janši pa prihodnje leto tudi, kar naenkrat dobri in jim je treba urediti zakon in status.
Najbolj trapasti v tej zgodbi so ravno Izbrisani, ker se pustijo vsaki aktualni ablasti izrabljati v njene trenutne politične namene. Samo osel gre dvakrat na led. Pa Izbrisani. Kot bi se pustil jebat vsak dan in bil vedno nedojeban. Izbrisani, sprevidite že enkrat, da politikom dol visi za vas, ker bi sicer imeli stvari urejene že zdavnaj. Ste le primerno orodje, ki ga vsak ablastnik potegne ven, kadar mu to prav pride…
2. november, 2007 ob 22:07
@brez-vizionar pravi: kaj pa si ti tako velikega dal Sloveniji n človeštvu, dr. Moskva? kaj pa si vraga domišljaš. in kakšne zasluge bi moral imeti človek, da bi smel nekje stanovati???
Mislim, da moji dosezki tukaj niso predmet komentiranja, ce vas pa resnicno zanimajo, mi pa napisite Vas E-mail in Vam z veseljem odgovorim. Postavil sem preprosto vprasanje, na katerega me resnicno zanima odgovor, ce pa Vas to jezi ali kakorkoli zali, pa je to Vas problem.
@N.O. pravi: Pomirite se, g.doktor. Smo le najemniki in še to, na srečo, začasni. Celo za vas to velja.
Ce verjamete ali ne sem popolnoma miren. Kar se tice Zdravljice, interpretiram si jo prav tako kot Vi in je tukaj namenjena vsem, ki obsojajo in kot kaze Vi prav tako spadate mednje. Potrudite se gledati svari globje, z drugacnega zornega kota. Ni moja krivda, da se ob mojih besedah pocutite ogrozenega, napadenega.
“Ne glejte preveč v slovar. Tam so le gole besede,”- ker tudi sam zivim v tuji drzavi kot tujec, se trudim spostovati in upostevati njihov jezik, kulturo, obicaje, zakone,.. menim, da je to normalno in slovar je odlicni pripomocek pri mojem ucenju.
dr- ne pomeni doktor. vseeno hvala za spostovanje. res se dobro slisi.
g Todorovich- s spostovanjem do vseh izbrisanih, se vedno mi niste odgovorili na vprasanje- kaj je Slovenija naredila za Vas. Nekako mi ni jasno, odpoveduje mi logicno misljenje- ce vam tukaj ni vsec, zakaj ne odidete drugam?
Spotovani-spostovani
dvosnerni-dvosmerni
na podlagi dolžnost -na podlagi dolznosti
za toliko tolarjev lahko dobiš toliko gramov kruha-za toliko evrov lahko dobiš toliko gramov kruha
nema-nima
lasništvo-lastnistvo
dobar-dober
Pogledaj -poglej, ali se boljse- poglejte, ce gre za osebo, ki je ne poznas
oprosti če je prišlo do kakšnih slovničnih napak- gre vse boljse in boljse..
Ni potrebno vsako kritiko sprejemati kot zalitev ali napad. Brez kritike ni napredka.
3. november, 2007 ob 0:59
Drago,
a se spet na vse spoznaš - od osamosvojitve do izbrisanih, druge svetovne vojne,……..
“…O tem izbrisu vem veliko…”
Ja kaj pa takega spet samo ti “veš”? Daj, povej še nam, ki nismo tako umni kot ti!
3. november, 2007 ob 6:06
@Bojc1: si že spet na stari poziciji, pritlehni, pokvarjeni.. Spet nič ne komentiraš. Preberi in mi odgovori. Še enkrat ti ponavljam: o dveh stvareh si upam s teboj kadarkoli razpravljati, o osamosvojitvi in o izbrisanih, pa nekaj o pravu, če že hočeš. Samo je s tabo težko. Ti si še vedno v letu 1945.
3. november, 2007 ob 20:47
no,pol pa povej,zakaj je prišlo do izbrisanih,kakšna rešitev je najboljša?
Pa ne me rinit v 1945, jaz se že pripravljam na delo v 2008,ok?
3. november, 2007 ob 20:48
PS pod tem člankom nisem bil niti enkrat v 1945 - a mogoče slabo slediš, Drago pravnik?
3. november, 2007 ob 21:33
bojči zamenjaj nick, da te morda vsaj 24 ur ne bomo prepoznali
4. november, 2007 ob 5:37
Bojc1: nisem mislil na 1945 v tem članku! Mislil sem na splošno, na tvoje počutje…, na tvoje komentarje. Oprosti, ampak največkrat omenjaš to leto ravno ti! Ti grem preštet?
Najboljša rešitev?? Ja, hvala Bojči! Vidim,da me visoko ceniš.Za to imamo vlado!!! Bom pa nekaj o tem: Izbris se je “zgodil” februarja 1992. Naredila ga je Demosova vlada! Brez zakona, brez odločb, brez obvestila izbrisanim, potiho.Večina izbrisanih je o tem zvedela prvič, ko so prišli v stik z državnimi organi.
Zakaj? Iz maščevanja! Evropa je od Slo zahtevala podelitev državljanstva “bivšim bratom” pod minimalnimi pogoji (tudi finančno:2000 sit). Kljub temu nekateri za državljanstvo niso zaprosili. So se pač tako odločili (tudi jaz bi se, če bi bil npr. na delu v BG, nikoli ne bi vzel srbskega drž.). Hoteli so biti tujci v Sloveniji.Kot so npr.Slovenci v Nemčiji. Stalno bivanje so imeli že prijavljeno (zatečeno stanje). Ker niso zaprosili za državljanstvo, so jih izbrisali, oziroma dali v neko posebno evidenco oseb brez urejenega statusa bivanja in jih, kot je že rečeno, o tem niso obvestili. Zakaj ne? Ker so vedeli, da delajo narobe.
Ko je po nekaj letih prišla zadeva na plan (pritiski izbrisanih, Krivica, Evrope), je problem začela reševati vlada. Vendar jim je to preprečila takratna opozicija, sedanja oblast, kljub odločbi US. O neverjetnem, sramotnem referendumu sem že pisal zgoraj in ne bom ponavljal. Janša je, kot vodja opozicije, predpostavljal, da bo s tem dobil na stran neobveščene volivce. In to se je tudi zgodilo! Zdaj mora problem rešiti, pa ne ve kako. Kajti rešitev je samo taka, kot jo je predlagala prejšnja vlada. Zdaj sestaviti nov zakon je problem, ker bo isti kot takrat, ko ga je miniral. Z majhnimi dodatki (npr.naslov zakona ipd) S tem bo zavedel volivce, ki so že pozabili, da je bil ravno on proti.
Rešitev: takoj izdati odločbe vsem izbrisanim, retroaktivno (za nazaj) o stalnem bivanju tujcev. Pri tem mislim na tiste tujce, ki niso zapuščali Slovenije. Ti seznami obstajajo. Za tiste, ki so Slovenijo zapustili, ugotavljati status individialno. Marsikdo je namreč zapustil Slo zaradi izbrisa, nekateri pa tudi iz drugih vzrokov. Odškodnina je po mojem že zastarala. Če ni, jo je potrebno reševati zopet individualno, z dokazili, preko sodišč. Zoper osebe, ki so delovale proti Slo uvesti kazenske postopke!
Tako dragi Bojc! To je samo moje mnenje, mnenje navadnega državljana, Slovenca! Poskušaj vzroke in morebitne rešitve opisati še ti! Me prav zanima! Lp
4. november, 2007 ob 12:51
Postovani G-dine Todorovicu.
Sta je sa osobama koje su rodjena na teritoriji Slovenije, imali stalno prebavalisce, propustnico za mejni prehod itd., i zivela do Jula 1991.god., gde na kraju zbog politickih aktivnosti SFRJ, kao izbeglice odlaze u Srbiju? Da li smo i mi IZBRISANI, jer maticne broj koji posedujem ne postoji u sistemu R. Srbije. Obracao sam se Ambasadi R. Sloveniji sa zahtevom o pridobijanju slovenackog drzavljanstva, ali do dan dans nikakav odgovor. Verovali ili ne, od putnih isprava imam samo izbeglicku legitimaciju. Hvala na razumevanju. Hvala. Sasa
5. november, 2007 ob 11:26
Saša, oprostite, da tek sada odgovaram.-prevideo sam, nisam se više vraćao na 31.10.
Da i Vi ste verovatno izbrisani.
To vrlo lako saznate.Javite se da, Vam dam savet da pridobijete taj papir koji će Vam jednog dana biti vrlo važan.
Moj tel je 031 532 621
Za Vas, je bitnije vraćanje statusa bivanja, nego držaljanstvo.
Upravo na toj liniji je glavni front između izbrisanih i države, jer Vam na osnovu stalnog bivanja pripadaju sva socialna prava kao i državljanima.
Aca
5. november, 2007 ob 16:53
Hvala na informaciji. Lepo receno, prvo stalno prebalilisce, pa na kraju vse ostalo. Toliko godina odvajanja od sredstava zarade za R. Sloveniju, da bi te neko izbrisao, kao da nisi ni postajao. Koliko su Slovenci odvajali, toliko su i moji roditelji. Pozdrav Todorovicu. Cujemo se!!! Sasa
5. november, 2007 ob 19:16
Spostovani takoimenovani Izbrisani !
Ne padajte na finte SDS. Kot sami še najbolj veste, so bili oni glavni krivec, da se vaše vprašanje ni rešilo že prej. Zdaj, ko jim manjka glasov, ko se jim izmikajo tla pod nogami in jim pada podpora bodo dobri tudi vaši glasovi. Imejte ponos in se ne pustite nategniti še enkrat in biti politična žoga, ki si jo kvaziveljaki podajajo med seboj.
6. november, 2007 ob 5:13
ss
moje ime je moje ime - lahko pa nekaj časa ne obiščeš vest,prav?
6. november, 2007 ob 5:20
Drago,
praviš”Ker so vedeli, da delajo narobe.”
Kdo konkretno je delal narobe - ugotoviti je potrebno osebno odgovornost,vsaj po imenu - saj drugače se(kazensko gledano ne bo nič zgodilo).
Zdaj pa pazi:
“Ti seznami obstajajo” možno, nimam pojma,naj se upoštevajo (vidiš,se ponovno strinjam s teboj),”Za tiste, ki so Slovenijo zapustili, ugotavljati status individialno. Marsikdo je namreč zapustil Slo zaradi izbrisa, nekateri pa tudi iz drugih vzrokov. Odškodnina je po mojem že zastarala. Če ni, jo je potrebno reševati zopet individualno, z dokazili, preko sodišč. Zoper osebe, ki so delovale proti Slo uvesti kazenske postopke!” SE STRINJAM
o vzrokih,posledicah problema zelo malo vem za razliko od tebe - torej se pustim podučiti….
6. november, 2007 ob 5:23
Drago ss
kako to da se “nasi”izbrisani - lep primer zgoraj še po 30 letih ne morejo naučiti komunicirati v slovenščini?
6. november, 2007 ob 7:58
Bojc, nevem zakaj bi bilo potrebno komunicirati v slovenščini in niso 30 let. Kao sto vidis, mogu komunicirati u dva jezika, a i vise. Mozda te muci to, sto ne mozes da pratis komunikaciju. U svakom slucaju, ako si razumeo, znaci da i ti znas juznoslovenske jezike. Pozdrav
6. november, 2007 ob 7:59
Oprostite, ne Bojc več Drago ss
6. november, 2007 ob 8:12
Bojc: to mi je všeč! Ne zato, ker se nekaj z mano strinjaš, temveč, ker se pustiš podučiti. Tudi jaz se pustim podučiti, čeprav si pisal, da se na vse spoznam. Pustim se podučiti na večino tematik, predvsem ekonomskih, ki jih ti poznaš bolje. Glede na to (si že opazil?), da zelo rad predvidevam naprej, pa ocenjujem osebnosti, se mi zdi, da si (ali bil) podjetnik, ki ti socialistična oblast ni pustila razcveta. In zato si upravičeno užaljen na vse levo. Vendar je to preteklost in z današnjimi levičarji to nima več nobene zveze. Malo sem zašel, sorry!
Glede izbrisanih: kdo je delal narobe,sprašuješ. Individualno odgovornost ni mogoče določiti, ker je to naredila država. Vlada je naložila nalogo MNZ, ki je tujce izbrisala iz stalnega bivanja in jih uvrstila v neko posebno evidenco oseb brez statusa. Takratni 24.člen ZT je predvideval, da se tujcu, ki ima stalno prebivanje, lahko le-to odpove samo, če je bil tujec obsojen na zapor najmanj 3 leta ali na več zapornih kazni, katerih skupna dolžina presega 5 let. Vendar pa je zato potrebna odločba o odpovedi prebivanja tujcu, z rokom odpovedi (najmanj pol leta in največ 5 let). Tudi rok zapustitve se določi.
Tega pa država ni naredila. Potihem so tujce, ki niso zaprosili za državljanstvo, imeli pa so prijavljeno stalno bivanje, izbrisali. O tem jih niso obvestili! Zakaj sem že napisal. Ker to ni bilo zakonito in ker ni bilo odločb. Če je npr. tak izbrisani zapustil državo in se nato vrnil, je moral urediti status. kot tisti tujec, ki je prišel prvič. Če pa ni zapustil državo, pa je imel status neurejen, dokler ni zvedel, da nima urejenega in ga je nato uredil, po zakonu o tujcih. V tem času mu niso šle pravice tujca. Upam, da sem bi razumljiv. Problem izbrisanih je ravno v tem. ljudje pač niso obveščeni. Zakaj bi pa bili zainteresirani za to? In s takimi ljudmi je najlažje manipulirati. Enostavno rečeš, to so bili ljudje proti Sloveniji, zakaj niso uredili državljanstva, streljali so na nas in podobne floskule. Nobenega ne moreš prisiliti, da vzame državljanstvo Slo. Tudi jaz ga ne bi, če bi bil v tujini. Stalno bivanje pa je pravica tujcev, seveda če imajo pogoje za to. Te tujce moramo obravnavati kot druge tujce, npr.francoze, nemce…Od njih ne zahtevamo znanje slovenščine, a ne Bojc. To znanje lahko zahtevamo od državljanov Slovenije, ne od tujcev. Se pa popolnoma strinjam, da bi lahko državljani Slovenije (iz juga) že lahko obvladali bolje naš jezik!
Upam, Bojc, da sem ti napisal kaj takega, o čemer nisi bil seznanjen. To ni moja fantazija, temveč pravilo, zakon, pravna država.
Ker pa (po tvoje) ne morem iz svoje kože,haha, pa bom končal, kot ponavadi. Poglej, Bojc. To situacijo (neobveščenost), ki sem ti jo dobronamerno opisoval, je izkoristil JJ leta 2003 in 2004.Spomni se, kako je nagovarjal volivce. Da so bili to ljudje, ki so streljali na nas, bili proti državi, izdajali, in vse najslabše. S sramotnim referendumom je preprečil, da bi vlada rešila ta problem z izdajo odločb tistim, ki niso zapustili države. Ponavljal je zgodbo Aksentijevića (tudi jaz ga ne maram), ki pa je zapustil državo in
take, ki so se vrnili, je potrebno obravnavati individualno. On ni odšel zaradi izbrisa, ampak zaradi drugih vzrokov. Okoli takih pa je potrebno komplicirati, se strinjam.
Da mi boš vsaj malo verjel, ti predlagam, da pogledaš na novo stran, kjer nastopa Lojze Peterle. Poglej si zadnjih pet minut v zadnjem prispevku, ko odgovarja na novinarska vprašanja. Boš videl, kako začne povdarjati državljanstvo, pa odškodnine, ki so zastarale in kako potrjuje moje zgornje trditve. LP
6. november, 2007 ob 9:03
Saša: malo si “zapalamudil”!!! Naprej opozoriš Bojca na njegov komentar, potem pa “popraviš” in ga nasloviš na Drago ss. Zmotil si se. Ta komentar je od Bojca in ne od mene. Si imel prvič prav. Drugače pa pomeni Drago ss: Drago in svobodna.slovenija (ki je tudi eden od komentatorjev, pa še dober). Da ne bo kakšne napačne asosiacije na SS!!! Lp
6. november, 2007 ob 11:00
Drago. OK
7. november, 2007 ob 21:27
Drago,
ponovno hvala za izčrpen komentarin razlago; prepričan sem, da 18305 ljudi, oseb, ki imajo neurejen status ni streljalo vsevprek; pohvalno je tudi tvoje zavzemanje za pravice - v tem primeru tujcev. Zakaj se jim status ne uredi (tudi s pomočjo predlaganega ustavnega zakona), kako bi se to najbolje rešilo, tudi s neastronomskimi odškodninami, ki jih napovedujejo (jih je pa potrebno od primera do primera preučiti in v vsakem primeru v doglednem času rešiti) - ne vem. JE pa neka analogija s tvojim razmišlajnjem (pa ne mi očitati 1945): tudi izvensodno po vojni pobiti, marsikateri tudi kriv kakšnega zločina proti človeštvo (a ne vse 15,16,17..letniki) je imel pravico do sojenja, po izvensodni smrti pa vsaj do mrliškega lista,opravičila in dostojnega spomina - in narodne sprave, ki je še nismo bili v celoti sposobni speljati. Grema naprej, boljšemu življenju naproti - ne le gmotnemu, ampak tudi po človeški plati.
PS nič nisem bil prikrajšan v socializmu,vse sem prigaral v novih časih.
8. november, 2007 ob 0:13
Bojc: upam, da sem ti vsaj malo novega povedal, saj si sam napisal, da se pustiš podučiti. O tem rad pišem ,ker vidim, da so ljudje nepoučeni, s tem pa tudi nepošteni do teh ljudi.
Glede pobojev sem pa že pisal.Čeprav sem napisal, da je to zame končana zgodba, bom na kratko ponovil. Izvensodne poboje po 1945 letu obsojam. To ni bilo prav, to je bil zločin.Se popolnoma strinjam, ne glede na to, da so to delale tudi druge države. Ni izgovora!! Rad bi pa pripomnil, Bojc, da se z povojnimi poboji skoraj nihče ne strinja. Saj kdo napiše, da je še prostora v jamah, vendar sem prepričan, da ne misli tako. Gre samo za refleks, kot odgovor na kakšno žgočo pripombo. Poglej, organizatorji pobojev so bili leta 45 stari najmanj 30 let (če so bili šefi so bili težko mlajši). Zdaj je minilo 62 let in koliko je še živih? Zato je krivce iskati zdaj izguba časa.Potrebno je zadevo končati in obsoditi te zločine v zgodovini, da se ne bi nikoli več ponovili.
Zaradi opisanega, Bojc, se večkrat kregam s teboj, ker imam občutek, da vsako stvar obrneš v te zadeve po letu 1945 in sicer tako, kot da smo mi, levičarji, krivi za to. In to je tvoja napaka. Jaz se počutim prizadet, ko poboje skorajda očitaš vsem, tudi mladim, ki se ne strinjajo z trenutno oblastjo. Upam, da si se (vsaj) zamislil. Lp
15. november, 2007 ob 12:45
Jasno je da prvi izbris so opravljali nacisti potom Gestapa (danes so to Upravne Enote RS) že 1933 in mnogi tedaj izbrisani niso imeli izhoda, se javili v Tujsko Legijo. Da bi slovenski novonastali režim trijumfiral z nekim VOJNIM plenom, ker drugega ni imel, je naredil konstrukt-tega in to ETNIČNA MANJŠINA v RS (6% populacije) sestavljena iz vseh narodnosti JUGOSLAVIJE, tudi Ciganov. Izvršena je bila specialna oblika ETNIČNEGA ČIŠČENJA, po vzoru III.Rajha, ki je to izvrševal potom Gestapa-Upravnih Enot in tedanjim ministrom HIMMLERJEM, to je jasno. Za tem so sledila koncentracijska taborišča, kar pa v primeru SLOVENIJE, če bi bili v tistih časih, nihče ne garantiea, da ne bi speljala tako. Ravno slovenski narod je dal največjega zločinca vseh časov, ki je osebno zaslužen za umor več ljudi kot ga premore VES SLOVENSKI ROD, to je O. Globočnik. Jasno slovenci!!! in jezik za zobe, ne bom več pisal, a zelo dost je tega…
Naj navedem cinični primer sedanjega slo izbrisa:24. februar 2003 MLADINA
Izbrisani - enajst let pozneje
Kako je država ljudi črtala iz registrov, ki dajejo pravice, obdržala pa jih je v registrih, ki nalagajo dolžnosti
Ivan Bagö je bil na prelomu tisočletja vitalen osemdesetletnik. Potem pa mu je nekega dne na nogo padla paleta in ob tej nerodnosti si je poškodoval prst. Šel je do bolnišnice, kjer so mu poškodbo oskrbeli. V bolnišnico je hodil še na previjanje rane, potem pa mu je medicinska sestra nekega dne rekla: “Kartico, prosim.” Gospod Bago ji je pomolil staro zdravstveno izkaznico, a sestra z njo ni bila zadovoljna. Stopila je do drugega pacienta, mu vzela kartico in gospodu pokazala, kaj potrebuje. Plastično kartico Zavoda za zdravstveno zavarovanje s čipom. “Gospod, kartico potrebujete. Sicer vsaka injekcija stane 4500 SIT.”
Ker Ivan Bago do tistega dne ni imel težav z zdravjem, niti opazil ni, da kartice ni dobil. Potem je šel do koprske enote Zavoda in izvedel je, da je bil leta 1992 izbrisan iz evidence. Iz evidence pa je bil izbrisan, ker je bil leta 1992 izbrisan iz registra stalnih prebivalcev. Če se Ivan Bago ne bi poškodoval, morda še danes ne bi vedel, da je njegov pravni status zelo vprašljiv. Če ministrstvo za notranje zadeve koga zbriše iz registra stalnih prebivalcev, posledično izgubi kup drugih pravic. Zakonodaja o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju namreč govori o tem, da so zavarovani tisti upokojenci, ki imajo v Sloveniji stalno bivališče. Pojem stalno bivališče pa ne govori o hiši ali stanovanju, v kateri stalno bivaš, pač pa o računalniškem podatku. Govori o tem, ali nekdo obstaja v podatkovni bazi ministrstva za notranje zadeve.
Kako se je zgodilo, da je gospod Bago odletel iz registra stalnih prebivalcev? Rodil se je leta 1920 v Našicah, na Hrvaškem. Njegov oče je bil po narodnosti Madžar, mati pa Čehinja. “V Koper sem prišel, ko je bila še cona B,” pravi. V Sloveniji torej živi skoraj pol stoletja. Sredi petdesetih let se je zaposlil v podjetju Lama Dekani, kjer je delal kot skladiščnik. Kasneje je delal v Luki Koper. Ko je šel njegov mlajši sin pred leti v vojsko, se je s papirji nekaj zapletlo. Šel je v Našice, a papirjev ni uredil. Potem je šel v Koper, na občino. Gospa Elza, šefica, ga je poklicala za šalter. In na koncu je rekla: “Urejeno.” Gospod Bago je bil prepričan, da je problem s papirji in nacionalnim statusom uredil. Leta 1987 je dobil osebno izkaznico, na kateri je v rubriki velja do - valida fino al pisalo TRAJNA. Ko je bil plebiscit, se ga je z veseljem udeležil, ko je prišla osamosvojitev, je znance opozarjal, naj si uredijo dokumente. In ko je dobival pokojnino, je na listku vedno pisalo, koliko so mu trgali za prostovoljno zdravstveno zavarovanje. Zdrava pamet pravi, da je prostovoljno zdravstveno zavarovanje nekakšna nadgradnja obveznega zavarovanja. A kot rečeno: ko je gospodu Bagu na nogo padla paleta, je v bolnišnici ugotovil, da nima kartice. Kartice pa nima, ker v registru stalnega prebivalstva ne obstaja. Če te ni v registru, nimaš obveznega zdravstvenega zavarovanja. Če te ni v registru, nimaš kartice.
Februarja 1992, pred natanko enajstimi leti, je ministrstvo za notranje zadeve izvedlo množično čistko registra stalnih prebivalcev. Po dostopnih podatkih je ministrstvo iz registra stalnih prebivalcev zbrisalo okrog 30 tisoč oseb. Okrog 10 tisoč izbrisov se je zgodilo zato, ker je ministrstvo z udarniško akcijo ažurirala odjave. 20 tisoč oseb pa je iz podatkovne baze letelo zato, ker jih je ministrstvo iz registra stalnih prebivalcev prestavilo v register tujcev. Tiste stalne prebivalce Slovenije, ki niso prevzeli slovenskega državljanstva, so februarja 1992 zradirali iz podatkovne baze. S tem pa je ministrstvo za notranje zadeve tej ogromni množici spodmaknilo pravni temelj njihove eksistence. Pač, če si diskvalificiran iz registra stalnih prebivalcev, si diskvalificiral tudi iz drugih registrov. Ivan Bago, denimo, je bil hkrati diskvalificiran iz registra zdravstvene zavarovalnice. No, ne moremo pa reči, da je bil Ivan Bago povsem izbrisan. Pravzaprav je brisanje, ki se mu je pripetilo, selektivno. Ko se mu je pokvaril televizor, si novega televizorja ni omislil, zato je na RTV poslal prošnjo, naj ga črtajo iz registra RTV naročnikov. Vendar ga iz tega registra niso črtali. Ravno obratno: sodišče mu je zarubilo tretjino penzije, češ da ni poravnal naročniških obveznosti do RTV. Ivan Bago torej ne more trditi, da je povsem črtan iz evidenc. Zdi se, da je njegovo ime ostalo v tistih evidencah, ki mu nalagajo plačevanje. Ni pa ga v tistih evidencah, ki bi mu jamčile pravice.
Ocene pravijo, da je sredi lanskega leta v Sloveniji živelo več kot 4.000 oseb, ki jim je država povzročila podoben problem kot Ivanu Bagu. Gre torej za serijsko kršitev človekovih pravic. Ob tem pa je najbolj srhljivo, da država tudi po enajstih letih še ni pristopila k resni sanaciji povzročene škode.
Praviloma bi država morala pisno pozvati vse, ki jih je štela, da si status uredijo, se pisno odločijo, tako kot je prav vse te ljudi in ostale državljane, ki so do tedaj imeli stalno bivanje v sloveniji, redno vabila na referendume, plebiscit, celo referendum o RTV…(štela jih je za državljane). Ivana niso pozvali (da pa bi njegov glas izkoristili, vabilo na plebiscit je dobil). Poziv za državljanstvo pa nikoli, da je to slovenski način etničnega čiščenja dokazuje tudi dejstvo, da Ivana B. nikoli niso pisno obvestili, da je IZBRISAN, kar bi morali (v roku 15 dni po izbrisu), saj so tako iz njega naredili apatrida. S tem dokumentom o izbrisu bi lahko zahteval svoje pravice in se v bilo kateri državi sveta predstavil, zaprosil za državljanstvo, azil. O izbrisu nikoli ni bil obveščen. Tako so njegove človekove pravice še dodatno prikrajšali. Še več, podlo so ga-ostarelega osemdeset letnika, ko je izvedel, da je nekaj narobe, iz zavoda za socialno zavarovanje pošiljali po državljanstvo na Hrvaško (a ravno oni mu mesečno od pokojnine trgajo za zavarovanje, ki ga kljub plačilu ne more uveljaviti), kjer ga seveda nima. Zakaj prav Hrvaška, saj s hrvaškim državljanstvom ima toliko skupnega kot bilo katero drugo. Zakaj bi mu Hrvati morali dati državljanstvo, a stalno bivanje ima v sloveniji že 50 let. Slovenci so mu odvzeli pravico stalnega bivanja v lastni hiši, odvzeli pravico biti ČLOVEK.
S tako slovensko obliko etničnega čiščenja, je slovenija skušala elegantno opraviti »dokončno rešitev« dela, svojih do včerajšnjih, sodržavljanov.
Množična kršitev človekovih pravic se je zgodila, ko je ministrstvo vodil Igor Bavčar, človek, ki je v pisarno notranjega ministra prišel naravnost iz državljanskega gibanja, ki se je ukvarjalo z varovanjem človekovih pravic. Ivo Bizjak, drugi notranji minister, je ob odhodu iz ministrske pisarne postal varuh človekovih pravic. Dr. Peter Jambrek, ki je notranje ministrstvo vodil nekaj mesecev, leta 2000, je urednik revije Dignitas, ki se ukvarja s človekovimi pravicami. Notranji minister Borut Šuklje je poosebljena dobričina, poosebljanje varovanja človekovih pravic. Ko je ob koncu osemdesetih služboval na SZDL, je bil eden tistih, ki so vztrajali, da Slovenija potrebuje svet za varstvo človekovih pravic, kasneje znan kot Bavconov svet. Slovensko notranje ministrstvo že več kot dvanajst let vodijo »fanatični« borci za človekove pravice. In izpričanim borcem za človekove pravice nikakor ne uspe rešiti problema, ki ga je vlada povzročila leta 1992, v obdobju post-osamosvojitvenega navdušenja. “Ni nas zbrisala zadnja vlada,” pravi Aleksandar Todorović, predsednik Društva izbrisanih. “Vendar je sedanja vlada najbolj odgovorna, da tudi po enajstih letih krivica, ki se nam je zgodila, ni odpravljena.”
Slovenci tiho bodite, da ni JUGOSLAVIJE, niti slo-države nikoli nebi bilo (bila bi južna Koroška in Vzhodna Benečija), o sloveniji in Janši pa nikoli ker obramboslovja ne bi bilo vse to bi bilo v Avstrijskih rokah in Hajderja, Državo so vam dali ravno sinovi Bosne, se zavedate tega. Vsaj spoštujte podarjeno. JNA pa le če bi hotela, bi iz Slovenije naredila letališče, se zavedate take sile. V sloveniji ni bila nobena vojna! (toliko žrtev, kot v RS, je pri vsakem malo večjih NATO-manevrih, ali pri običajni prometni nesreči avtobusa, je več žrtev, a vseeno naj počivajo v miru)…
Sami sebe ljubkovalno imenujete KSENOFOBI , da bi dejansko prikrili dejansko svoj NACI-RASIZEM.
15. november, 2007 ob 13:19
Tudi za tiste, ki razumejo Neslovenski jezik:
“zaseganje Judovske lastnine je bila le RUTINA. In to opravljajo sedaj! v Zloveniji s pomočjo njihovega-režim-sodstva, teatralno izpeljano (že osnovnošolec uvidi resnico in da je v ozadju sprenevedanje).
To kar mi-nam počno se da uvrstiti le v obdobje III.Rajha, cinično sprenevedanje, neosnovano udiranje v stanovanja, grožnje, da vs se to naši družini dogaja, a ZAKAJ? le zaradi kraja ROJSTVA, ki bi lahko bil kjerkoli na Svetu, vendar Zlovencem smrdi, “zlati Judovski zobje pa ne”!
Bivši slo-predsednik Kurčan godine 1994 na TV-SLO1 izjavljuje:Cit.
»Za savladati neprijatelja dozvoljena su sva sredstva, ne samo ona, koja pozna demokracija, nego sve ono, što sa demokracijom nema nikakve veze; to je prvo diskvalifikacija zatim likvidacija.«
U vreme te kučan-izjave je jasno, da su slovenci na čelu s kučanom neprijateljima smatralili SFRJ-Neslovence.
Pojam likvidacija je opasna grozota, zato su se slovenci, strahujući pred vanjskom javnošću, opredelili za mekše likvidacije pomoću pravosuđa.
Poštujući takav kučanov stav i načelnik koparske upravne jedinice u svom uredu godine 96. meni ponosno tumači:
da u sloveniji opljačkanom Hrvatu netreba pravedno pomoći, kako sam ga ja to tada zamolio, nego i drugima SFRJ-Neslovencima treba namontiranim sudskim procesima kroz nametnute im ogromne sudske troškove oteti u sloveniji stečenu imovinu –»U sloveniji stečena imovina ostaje tu!«-, a za to su naši dečki, pravnici, advokati i sudije, dobro instruirani, zlonamerno »njih« ne razumeti, da im život u sloveniji postane mučan, sve ih proterati preko Kupe, i za deset godina če slovenija biti čista. Slovensko sudstvo če za »njih« biti slepa ulica, a na slovenskim odvetnicima če svoje imovine potrošiti, neznajući, da su im presude unapred određene.
Eto zato su nastali i Izbrisani, među kojima je i moj otac, koji u sloveniji živi več 50 godina. A zato evo sada i moja mama prodaje svoju imovinu, da bi namirila meni prevarom opljačkanom nepravedno nametnute sudske troškove.
15. november, 2007 ob 14:03
Ivan, ta Kučanova izjava je iztrgana iz konteksta. Celoten tekst je dosegljiv v predsedniškem arhivu, malo daljši odlomek pa je:
Domovinsko pravico je v tem kontekstu dobilo ali, če sem bolj natančen,dobiva načelo “kdor ni z nami, je proti nam”, še bolj določno “kdor ni z mano, je proti nam”. Je torej sovražnik in za premagovanje sovražnika so dovoljena vsa sredstva. Ne smo tista, ki jih pozna demokracija, torej argumenti, protiargumenti, ampak vse tisto, kar z demokracijo nima nobene zveze. To je najprej diskvalifikacija in potem likvidacija, če je potrebno, tudi fizična. Nekdo je v takšni politiki vedno odveč, je moteč, ali so to bivši, ali so to liberali, ali so to klerikalci, pač odvisno od tistega, ki to presoja. Seveda je to stvar subjektivne presoje. Usodno je seveda to presojanje, če tisti, ki to presoja, ima dovolj moči, da svojo sodbo spremeni v obsodbo in to obsodbo tudi izvrši. Posledice so seveda opazne: neproduktivno trošenje ogromnih družbenih energij, so prepiri, so afere, so konflikti, ne pa spremembe, ki bi nam vsem, v imenu naše prihodnosti in odgovornosti za bodoče rodove Slovencev bile zdaj nujno potrebne.
15. november, 2007 ob 14:10
Tudi za tiste, ki razumejo Neslovenski jezik:
“zaseganje Judovske lastnine je bila le RUTINA. In to opravljajo sedaj! v Zloveniji s pomočjo njihovega-režim-sodstva, teatralno izpeljano (že osnovnošolec uvidi resnico in da je v ozadju sprenevedanje).
To kar mi-nam počno se da uvrstiti le v obdobje III.Rajha, cinično sprenevedanje, neosnovano udiranje v stanovanja, grožnje, da vs se to naši družini dogaja, a ZAKAJ? le zaradi kraja ROJSTVA, ki bi lahko bil kjerkoli na Svetu, vendar Zlovencem smrdi, “zlati Judovski zobje pa ne”!
Bivši slo-predsednik Kurčan godine 1994 na TV-SLO1 izjavljuje:Cit.
»Za savladati neprijatelja dozvoljena su sva sredstva, ne samo ona, koja pozna demokracija, nego sve ono, što sa demokracijom nema nikakve veze; to je prvo diskvalifikacija zatim likvidacija.«
U vreme te kučan-izjave je jasno, da su slovenci na čelu s kučanom neprijateljima smatralili SFRJ-Neslovence.
Pojam likvidacija je opasna grozota, zato su se slovenci, strahujući pred vanjskom javnošću, opredelili za mekše likvidacije pomoću pravosuđa.
Poštujući takav kučanov stav i načelnik koparske upravne jedinice u svom uredu godine 96. meni ponosno tumači:
da u sloveniji opljačkanom Hrvatu netreba pravedno pomoći, kako sam ga ja to tada zamolio, nego i drugima SFRJ-Neslovencima treba namontiranim sudskim procesima kroz nametnute im ogromne sudske troškove oteti u sloveniji stečenu imovinu –»U sloveniji stečena imovina ostaje tu!«-, a za to su naši dečki, pravnici, advokati i sudije, dobro instruirani, zlonamerno »njih« ne razumeti, da im život u sloveniji postane mučan, sve ih proterati preko Kupe, i za deset godina če slovenija biti čista. Slovensko sudstvo če za »njih« biti slepa ulica, a na slovenskim odvetnicima če svoje imovine potrošiti, neznajući, da su im presude unapred određene.
Eto zato su nastali i Izbrisani, među kojima je i moj otac, koji u sloveniji živi več 50 godina. A zato evo sada i moja mama prodaje svoju imovinu, da bi namirila meni prevarom opljačkanom nepravedno nametnute sudske troškove.
15. november, 2007 ob 15:24
FACTI BRUTI,
da vendar ravno ti fakti-dejstva govorijo zoper Kučana. Niste brali naprej, ker kdor ni naš je proti nam, ali bolj natančno “mi smo proti njim”. To govorijo dejstva, celo režimsko-Ustavno sodišče potrjuje zločin. Tudi III.Rajh je imel mili izraz “dokončna rešitev”, ta pomen dobbro vemo. Naj si to razlaga vsak kakor hoče, to je klic na represijo, to dokazujejo dejstva, čeprav sem v tem Ju prostoru povsem nevtralen, a moja STIGMA, ki jo vidijo Zlovenci, je le moj kraj rojstva.
Paralela z III.Rajhom zato, ker to govorijo dejstva, da je na Gestapo nasledniku (danes Upravne Enote) bila rutina ljudem krasti in uničevati dokumente. Za potrdilo o skupnem gospodinjstvu v lastnem stanovanju moram 6-krat prositi, da ne omenjam konstrukte za krajo- vlom v stanovanje, a meni kot žrtvi to cinično zavračajo, mar si sam delam škodo. In končno zakaj smo vsi, generalno tlačeni. Tudi referentka na Koper-sodišču mi cinično rče: “nič ne bo , niste rojeni v Zloveniji”. Šlo je za kompletirano dokumentacijo , le kraj rojstva je bil moteč, a Mađarskega porekla sem in v Hrvatstvo me trpajo. O montiranih procesih kot mi je načelnik UE (Gestapa) g.Erzetič lepo obrazložil kaj bodo počeli.
Gestapo omenjam zato, ker dobro vemo kakšno strahospoštovanje je ta imel, torej toliko o UE, ki to funkcijo nadaljujejo RUTINSKO. Zakaj v času SFRJ me ni nihče tikal in sprenevedajoče ropal.
Cinično, a je tako: Nemčija plačuje preživelim taboriščnikom odškodnino, če bi v njeni vlogi bila Slovenija, bi ta preživelim žrtvam zaračunavala taborišče-skrbništvo, da so jih ohranili pri življenju in bi danes žrtvam izkazovali ogromen dolg z obrestmi vred,
Ne pozabite kdo je bil Slovenec-Otilio Globočnik- dejansko, največji krvnik vseh časov.
Tisti, ki hoče razumeti zelo dobro razume, brez sprenevedanja. “Sol tanto parole” imajo vsi politiki, a kot sam vidiš važni so FACTI-dejstva, ki povedo resnico.
15. november, 2007 ob 16:13
Ne. Tam se s Pahorjem pogovarjata, da bi morala politika združevati in da je delitev na dobro/nedobro, dobro/zlo, naši/nenaši slaba. Kučan ne poziva v “kdor ni naš…”, diskvalifikacijo in likvidacijo ampak opozarja, kam taka politika delitve vodi.
Ravno zaradi te politike delitve izbrisanim še vedno niso bile povrnjene odvzete pravice, kljub sodbi Ustavnega sodišča. Desna stran noče priznati “zajebali smo”, levica si ne upa, en jebe drugega, tretjega pa ni.
15. november, 2007 ob 19:28
Zelo zanimiva vsebina .
15. november, 2007 ob 23:20
Susjedi slovenci na čelu Unije, a kronični kršitelji ljudskih prava, ne poštuju ni odluke vlastitog ustavnog suda
(menim, da ni jezične prepreke za razumevanje, sicer je delo slovenske “kuhinje”, kakor tudi izredno zmanipulirane številke prizadetih, ki jih je dejansko 131.000 izbrisanih od 26.2.1992-dneva etničnega čiščenja).
Vijesti Svijet
05.11.2007 17:17
Vladin prijedlog ne jamči povrat prava izbrisanima
Slovenija: Nova diskriminacija izbrisanih
Janez Janša
LJUBLJANA Ustavnim zakonom kojim slovenska vlada namjerava riješiti status 18.305 izbrisanih, ljudi koji su 1992. godine nezakonito uklonjeni iz registra stalnih stanovnika Slovenije, njihov se problem ne rješava, nego vodi u daljnje kršenje ljudskih prava i pogoršava njihov dosadašnji nezavidan položaj.
Vlada premijera Janeza Janše mora donijeti zakone koji će biti u skladu s međunarodnim pravom glede ljudskih prava i postojećim odlukama slovenskog Ustavnog suda.
Takvo su javno upozorenje slovenskoj vladi poslale organizacije za zaštitu ljudskih prava Amnesty International i The Equal Rights Trust s napomenom da će Slovenija u siječnju 2008. godine preuzeti polugodišnje predsjedavanje EU pa bi i zbog toga morala jasno i nedvosmisleno pokazati svoje zavjetovanje jednakosti i nediskriminaciji kao temeljnom načelu prava EU.
Vladin prijedlog ne jamči retroaktivan povrat dozvole za stalno prebivalište svim izbrisanim stanovnicima, niječe odgovornost državnih organa i izrijekom isključuje mogućnost odštete za kršenje ljudskih prava koje su izbrisani pretrpjeli zbog nezakonita i diskriminativnoga odstranjivanja iz registra stalnih stanovnika.