Na spletu
24. oktober 2007 ob 21:08 | Katja Lenart |Na Gospodarski zbornici je danes potekala 1.slovenska konferenca iskalnega marketinga SKIM, na kateri je bilo govora (seveda) o spletnem oglaševanju. Na enem mestu in v enem dnevu so obiskovalci lahko izvedeli marsikaj.
Že res, da je bila konferenca namenjena lastnikom spletnih strani, oglaševalcem, oglaševalskim agencijam, PR-ovcem in PR agencijam, tržnikom, ITvijevcem in podjetjem, a predavanja bi utegnila k razmišljanju spodbuditi tudi blogersko sfero.
Uvod (z “lojtro”) v konferenco je naredil partner in soustanovitelj spletnega podjetja E-laborant Primož Žižek:
“Na iskalnikih se dela tudi denar”.
Takole pa je izgledalo predavanje Luke Kogovška, strateškega svetovalca pri Interseeku in Najdi.si:
“Direktni marketing, nove blagovne znamke, ne spregledat, drgač bojo konkurenti pobral vaše učinke”.
Predsednika in soustanovitelja Ad Maiora (ene največjih italijanskih spletnih marketinških in oglaševalskih agencij) Maura Lupija smo povprašali po mnenju o slovenskem spletnem oglaševanju:
Tole nekako je povedal (prosti prevod za tiste, ki morda niste razumeli vsega):
Neverjetno je, da je odstotek ljudi, ki uporabljajo internet, višji od 60. V drugih državah, kot je npr. moja (Italija), pa Španija, Francija, je precej nižji od te številke. Zato je pomembno, da imate veliko število ljudi, ki internet uporabljajo. Pri slovenski internetni kulturi vidim veliko eksperimentiranja, avantgarde, če hočete.
Smo Slovenci dobri spletni oglaševalci?
Seveda je to relativno glede na celotno število potencialnih uporabnikov, torej mora biti vsaka naložba povezana s končnim ciljem oglaševalske kampanje. Verjamem, da ima Slovenija dobre možnosti, da se druge države zgledujejo po njej.
Kratko sporočilo za obiskovalce SKIM-a:
Internet se nenehno spreminja. Zato je zelo pomembno, da se o možnostih spletnega oglaševanja pogovarjamo vsak dan.
In če ste zamudili, ste sami krivi.
Katja Lenart
25. oktober, 2007 ob 8:58
kul ja. internet je res vedno bolj pomemben. mene edino moti, ker te “strokovnjaki” na takih in podobnih konferencah prodajo meglo.
25. oktober, 2007 ob 9:34
Sami smo si krivi, ker nam noben PREJ ni povedal, a ne? Ste nam POTEM povedali, a ne? Ja, HVALA!
25. oktober, 2007 ob 11:02
Če prižges meglenke (se putrudiš in razumeš), vidiš poslovno priložnost - drugače pa je res, da vidiš le meglo….
25. oktober, 2007 ob 17:06
Socialkapitalist, sam si kriv. Mi SMO vas obvestili:
http://www.vest.si/2007/10/19/skim-denar-na-spletu/
Lp
26. oktober, 2007 ob 19:42
[…] o čem je tekla beseda lahko sicer preberete na uradnem spletnem mestu ali si ogledate posnetke na Vest.si, kjer je objavljeno predavanje Luka Kogovška in nekaj drugih vtisov… Sam bi morda le povzel, […]