politika
Urška bo vzela Janeza
22. oktober 2007 ob 3:46 | Denis Sarkić |Video posnetek o tem, kako je v volilnem štabu Lojzeta Peterleta, ob evforiji po razglasitvi volilnih rezultatov, novinarka POP TV Suzana Lovec ukradla Urško Bačovnik iz rok Janeza Janše in z njo v živo naredila krajši pogovor, v katerem je Urška spregovorila o poroki s svojim Janezom in pojasnila zakaj zdaj raje hodi na volitve kot pred leti.
Denis Sarkić
22. oktober, 2007 ob 5:46
Dobra mimika.
22. oktober, 2007 ob 7:31
Le kdo napisal ép bo
o Janezu in Urški?
22. oktober, 2007 ob 8:09
“…ker ga podpira stranka vašega fanta…” - res zmagovalna dikcija.
22. oktober, 2007 ob 8:49
jst sploh ne slišm kaj govori
22. oktober, 2007 ob 9:17
Ker mil glasek. Drgač pa ena večjih neznank vesolja, kaj dela z njim. Arranged marriage? Uboga…
Drgač pa ekola: poroka do konc leta, tm januarja mal delat (al pa obisk klinike?), septembra pa ravn pravočasno: J.J.Jr., 1. dete volilne kampanje!
22. oktober, 2007 ob 9:37
@Gregor: Mladina je pred časom izdajala stripizirano romanco o Janezu in Urški. (Povezava do prvega stripa. Potem slediš arhivu za vseh devet. Povečane slike so ravno berljive, na papirju je videti boljše. Ampak vseeno; bi rekel, da se to približa “épu”?)
22. oktober, 2007 ob 9:51
Kakšno ljubeče-lastniško kretnjo je naredila Urška!
Stoječa, čisto v njegovem osebnem prostoru ga je ljubeče pogledala in mu popravila zalisce. /Garti, si videl?/
Vredno dobrega sentimentalnega filma.
________
Sicer je pa čisto zasenčila kandidata Peterleta.
22. oktober, 2007 ob 10:10
Komentar? Prav drek.
22. oktober, 2007 ob 10:33
To je to. Mehiska nadaljevanka. Zdej poroka,..pol bo objava da je noseca,…do volitev 2008 bo pa ze narascaj.
Mamce bojo pa od veselja do padale,…k je “nas” Janezek tko fajn.
22. oktober, 2007 ob 10:35
Ljubezen premaga vse.
22. oktober, 2007 ob 10:47
Ton je bil res slab. Razumel sem samo bjondo: “Naša asistentka… v slušalko… ŠE! ŠE! ŠE! ŠE!
PS Nekdo je ta večer dosegel vrhunec in to prav gotovo ni bil Lojze Peterle. Srečno!
22. oktober, 2007 ob 11:05
Je pa res našla dobre “lastne” argumente, zakaj podpira Lojzeta. “Zaljubljenost je pač slepa”!
22. oktober, 2007 ob 11:18
Komunist Janša skuša posatati en predstavnik zmernih evropejcev (čeprav je v SDS, demokratske stranke so povsot drugje po EU levičarske, samo v Sloveniji so na sredinini, kar je za tako levičarsko državico kot je Slovenija čisto normalno).
Zato se bo tudi poročil???
celo v cerkvi???
22. oktober, 2007 ob 11:19
Kaj si nor, kak bedno zrežirano. Dva Janševa piarovca sta jo pazla, da bi blo vse tak kot so si zamisli.
22. oktober, 2007 ob 11:23
communist rulez!
Bivši predsednik komunist, naslednji komunist,
Sedanji predsednik komunist (čeprav se najbrž tega danes malo sramuje, mora namreč potovati tudi izven Slovenije, in spoznavati druge državnike , ne samo slovenske politike), naslednji komunist (preoblečen).
Še sreča, da v Eu nihče ne ve kje je Slovenija in je politično nepomembna ter ekonomsko nerelavantna. Drugače , bi morali kaj ukrepat (če so s Haiderjem v Austriji….).
22. oktober, 2007 ob 11:33
Cestitke, da se bosta porocila, a ni to lepo? Krasno! V tem ne vidim nic spornega in ce se bosta vzela v casu prihajajocih volitev? Hvala bogu, da nekdo pa zna izbrat timing, vsi bi naredili isto, mar ne :) Morebiti sporno je zgolj to, da bi pocasi lahko Janez zamenjal krojaca, ker mu trenutne obleke okoli vrata obupno stojijo :)
Zakaj se ob to ne obregnete, naredite prispevek, ki bo deskriditiral trenutnega krojaca :) Ker si to dejansko zasluzi …
.::PiPi::.
p.s. malo heca mora bit, nevem kaj ste vsi tako zadrgnjeni, volitve pac, se bodo in kaj? Nic, zivot ide dalje,….
22. oktober, 2007 ob 11:47
@ Konec: tako si obremenjen s tem komunizmom, da se bojim, da te bo @konec!
Jaz sicer verjamem, da nisi s tem obremenjen, samo včasih ti pride prav, če ne gre po tvojem. Da te ne bo kap!
” INFARKT, KAKRŠEN JE, OD SRCA JE !!!”
22. oktober, 2007 ob 11:54
Kot mi je rekel moj prijatelj (ne Slovenec): Potem ko so pustili Slovenijo v EU lahko pride vsakdo tudi Turki.
Sramota je samo ta, da bo taka država predsedovala Eu.
22. oktober, 2007 ob 12:26
Pa se spomnim na hitro zadržanih komentarjev (dušebrižnikov), ko je Janković po objavi rezultatov županskih volitev pokazal malo zdrave naklonjenosti do svoje gospe žene ob sebi, pol pa gledam piarovski demič kontrol JJ na popu, ko se najprej javno obregne ob delo novinarjev popa, pol pa dobi tudi Urška mandat, da lahko javno prikaže malo špansko-mehiško mešanico čustev in domačnosti. Vse za dvig rejtinga kandidata priljubljenega vodje-fanta. Bravo!
22. oktober, 2007 ob 12:36
A imata Urška in Brezigarca skupnega trenerja za javno nastopanje? Način govora je popolnoma isti! Pa ne da je Janez/Ivan šparal na svoji “bride to be” (en trener za dve dami)!
22. oktober, 2007 ob 12:47
Malo poglobljene analize njenega nastopa (nekdo je že omenil mimiko, predlagam eno rundo samo slike brez zvoka): Urška ni s srcem pri stvari, njena pričakovanja o zvezi z JJ so drugačna od pričakovanj establišmenta JJ (živo jo bojo pojedl, ubogo revo), sam intervju je nesproščen (ne samo očitna trema), skoraj nervozen, za trenutek se vidi kdo je stal ob njej (sam sem pričakoval vsaj JJ, pa sem bil nato še bolj presenečen) … kdo pozna gospoda v sivi obleki, ki je povsem ponesreči padel v kader, predno so z Urško in Hajdinjakom odbrzeli stran od raje novim delovnim zmagam naproti?
22. oktober, 2007 ob 12:54
Vsi se delajo, da ni nč neobičajnga, ta prihod JJ in Urške, pol jih pa gospa Peterle v ozadju povsem preseneti s trenutno nezavedno reakcijo.
22. oktober, 2007 ob 13:03
Je bil klavrn rezultat Lojzeka res tako hud, da so vrgli dimno zaveso v obliki JJ-eve punce!
Treba bo na novo spisati Butale.
22. oktober, 2007 ob 13:19
Pred parlamentarnimi volitvami 2004 je pa Janša hodil z neko misico. Ojoj se vidi, da JJ ni krščanski desničar, ampak čisto nekaj drugega.
22. oktober, 2007 ob 13:23
Vzela bi si Janeza a narod mi ne pusti, a oča pa mi dovoli.
22. oktober, 2007 ob 14:00
A ni tale, ki je naredila intervju mogla iti se na kaksen bolj hrupen plac. Beda. Itak se pa ze brez glasu vidi , da je punco (Ursiko) strah. Ne ve v kaj sili!
22. oktober, 2007 ob 14:01
Pa se to: Jansev krojac je za v penzijo. Tudi ne ve kaj dela.
22. oktober, 2007 ob 14:20
samo ljubezen lahko reši sds?!?
22. oktober, 2007 ob 14:50
fantje,urškino sliko nad posteljo prlimat, pa stvar v roke,ne pa tega počet tuki,porkaduš…
sama fovšija vas je….
22. oktober, 2007 ob 14:57
Fovšija? Komu naj bi bili fouš, sugardaddyju ali sponzoruši?
22. oktober, 2007 ob 15:04
@Jani, a misliš, da imamo vsi tvoje predstave o “dobri mrhi”?
22. oktober, 2007 ob 15:17
@ultraviolet, verjetno sponzorurši?
22. oktober, 2007 ob 15:55
aja,urša se je prlimala na gnar..wau,spet ena tabolnih..
2008,če so ti starejše všeč nimam nč proti gerantofiliji….
pobje,a veste da tist ki drka ima kosmate dlani…buuuuu
22. oktober, 2007 ob 16:43
AAA, Sarkić ni upu nč sikat ;) Drgač pa 3:28, ssssss.
22. oktober, 2007 ob 16:46
sem mislil, da bo Manca (Zver) raje pri Zmagotu na cigari.. ;)
22. oktober, 2007 ob 16:57
Ljudje, predlagam korektnost. Kdorkoli se lahko strinja s politiko JJja ali pa ne. Zasebne zadeve JJja in Urske so pa njuna stvar. Hvalite ali pa kritizirajmo politiko in delo za katerega je JJ placan s strani davkoplacevalcev, torej tudi nas, ki pisemo tule. Kaj pa pocneta zasebno pa ni nasa stvar.
22. oktober, 2007 ob 17:13
A poznate tisti štos, ko krojač naredi Janezu tako obleko, da mora desno roko mal gor držat, pa z levo nogo mal zaostajat, pa vrat mal nazaj držatitd. Pa ga srečata dva mimoidoča in eden reče: Poglej, poglej kakšna pokveka…Ampak krojača ima pa dobrega…!!!
JJ-ju pa njegovih štrlečih suknjičev definitivno ni zakrivil krojač. Malo star je že, pa ne prav eleganten in ne morem razumet mamc, ki padajo okoli, ko ga vidijo z Urško, kot pri kaki španski limonadi. mene prej spomni na to, da je Urška le malo starejša od njegove hčerke Nike!
22. oktober, 2007 ob 17:15
Ja, ja, ampak Urška sama oznanja zasebne stvari.
22. oktober, 2007 ob 17:22
Buci, buci buci bu , moj Janezek iz Ljubljane….ah ta romantika…
Na volišču v Grosupljem je bila povsem drugačen posnetek…
22. oktober, 2007 ob 17:34
Ljubčki moji, vse je terminsko dobro preračunano, on jo potrebuje samo za to, da bo med predsedovanjem EU lahko na protokolarnih srečanjih paradiral z njo, potem pa jo bo, bog ne daj, zavrgel kot staro cunjo in ne bo prva, ki se ji bo to zgodilo. JJ samo izkorišča ljudi, igra vsakokrat na tiste strune, ki pač sodijo k situaciji, tale je na primer za sentimentalce. Joj, kako so punce naivne, celo če so izobražene!
22. oktober, 2007 ob 17:54
Zakaj me ne preseneca, da jo je spoznal v hribih?
22. oktober, 2007 ob 18:38
Ja, poptevejevi “novinarji” so se včeraj res močno izkazali. Lapsus na lapsus… in zmagovalna izjava bledolične Lovčeve o nekem fantu…
http://kaloh.blog.siol.net/2007/10/21/lapsus-na-lapsus-pop-tv-ali-novinarska-volilna-zmeda/
22. oktober, 2007 ob 18:46
Urska sama razglasa stvari in to je njena pravica. Komentirati njune osebne stvari je neokusno. Se pa pridruzujem mnenju, da bo Urska po vsej verjetnosti letela, ko je ne bo vec rabil, kot so ze mnogi drugi in druge pred njo. Najverjetneje je res vse lepo zrezirano, da bo predsednik med evropskim predsedovanjem imel ves cas lepo senco. Tudi sicer se govori, da imasta loceno stanovanje in ce je to res, potem je to samo se ne dokaz, da gre za lepo kuliso. V tem primeru Urska morda ni tako naivna, kot se zdi.
22. oktober, 2007 ob 18:47
Še ena zarota premierja! Poročil se bo, pa še obleke nima prave. Kaj bo šele ultrapoznavalka družabnega življenja Bernarda Jeklin povedala.
22. oktober, 2007 ob 19:03
Letošnje volitve bodo odločile bralke revije Lady in Jana.
22. oktober, 2007 ob 20:04
Da. Lepa je. Zelo lepa je. In simpaticna. Zelo simpaticna. Da. Zivcna je. Simpaticno zivcna. Da. Naivna je. Pametno naivna. Da. Porocila se bosta. Da, samo za predsedovanje EU. Da. locila se bosta. Zakaj pa ne? Sigurno bo s svojo lepoto, simpaticnostjo, naivnostjo, poroko in locitvijo profitirala vec, kot ste vsi komentatorji tukaj sposobni razumeti.
Urska go on! Slovencki pa se raztrgajte od favsije in psiho analiz.
22. oktober, 2007 ob 22:08
Zares je luštna !…po moji oceni je to trenutno najlepša zdravnica v Sloveniji !… ;-)
22. oktober, 2007 ob 23:22
Kdaj se bosta poročila?
a) do konca leta 2007 (zaradi predsedovanja EU, manj zaradi volitev 2008),
b) v prvi polovici leta 2008 (EU časti ohcet),
c) v drugi polovici leta 2008 (zaradi volitev 2008).
In podvprašanje: Kdaj lahko pričakujemo otroka?
Odgovor: Otrok bo rojen nekje od sredine avgusta 2008 do sredine oktobra 2008, kar daje tudi odgovor na prvo vprašanje, da bo poroka do konca leta 2007. Pa srečnga pa zdravga. Otroka namreč;)
22. oktober, 2007 ob 23:25
ko pride spet v opozicijo bo ljubezen passe
23. oktober, 2007 ob 0:05
Pizda, pa saj sta človeka, ne, zakaj se pa onadva ne bi mogla zatreskat, čeprav je on smotan.
Iz njene mimike pa se da ugotovit samo to, da jo je strah, da ga bo kaj polomila, ne pa manipuliranje.
23. oktober, 2007 ob 0:19
@konec
zakaj je sramota, da bo R Slovenija predsedovala EU? Kaj ti ni všeč pri nas? Nisi od tu doma?
PS CDU je tudi demokratska stranka, pa je na desni; SD je tudi demokratska stranka, pa se deklarira za “levo” v SLO, je pa ultradesna - pa še lažejo in hujskajo ves čas z lepim Borutom na čelu in Kučanom (ter ostarelo Štefko,ki je 3x ločeni Jaklinki in ostalim tako pri srcu) v ozadju - vse kar jih zanima je obramba starih privilegijev po 1945 (za to so se borili), pa ablast za vsako ceno!
konec, j**** tak komunizem, ko so vsi enaki in enakopravni, pa tajijo revolucijo in poboje,nacionalizacijo,zatiranje svobode govora,človekovih pravic - sami pa bogatijo ko hudič, Semolič pa delavce na cesto vleče (me zanima koliko jih bo spet nategnil).
JJ in Urška sta prava osvežitev po ultra anarholiberalni dobi in Brodijih (kakšen predsedik države - z zamudo izve za hči,živi (je živel)s psom,pa še vegetera za velik denar davkoplačevalcev!
23. oktober, 2007 ob 0:50
ko smo že pri boljših polvicah naših politikov..se je kdo vprašal zakaj Slovenke leta že dolgo ni opaziti nikjer?kurc,pa taki časnikarji…in morali bi se zamisliti kako do tega pride…
23. oktober, 2007 ob 1:52
Miša tih bod k si zalublena u tamalga s palvimi očkami!
23. oktober, 2007 ob 1:56
ananška,
te je že kdo odvrgel? Mogoče Kučan ali pa Drnovšek,da si tako zagrenjena? Kako lahkotno komentiraš?
23. oktober, 2007 ob 1:58
jeni,
sta tvoja idola “tamlada” Milan in Janez D? sicer malo starejša, politično pretkana pokvarjena in delitveno usmerjena - kot vsi pravi komunisti, ki gazijo svoj narod!
23. oktober, 2007 ob 2:33
@ Bojc 1 - a se zavedaš, koliko strupa stresaš naokoli? Saj vem, da boš zdaj začel napadalno nadaljevanko, ki se je ne mislim udeleževati, ampak se mi zdi pomembno, da vsaj prebereš o svoji napadalnosti, žaljivosti. Najbrž se je ne zavedaš … Saj ti nihče nič noče, ljudje samo govorimo svoja mnenja.
Upam, da se imaš sicer lepo v življenju, fajn bodi, no.
23. oktober, 2007 ob 8:27
@Bojc1- crkn že enkrat s svojimi traparijami
23. oktober, 2007 ob 8:28
Nategnu jo bo, tko k Silvo pod Kaščakovim hribom. Mesija namreč.
23. oktober, 2007 ob 9:10
@monika pravi: “Iz njene mimike pa se da ugotovit samo to, da jo je strah, da ga bo kaj polomila, ne pa manipuliranje.”
Noben ne prav, da ona manipulira z javnostmi, saj je le orodje v rokah PR. Men se vseen zdi, da se ji upira javno diskutirat o njenem zasebnem življenju. Od tuki izvira nekaj njene nesproščenosti. Ker pa je zravn nje stal Hajdinjak, pomeni da je intervju v službi PR, zato jo je strah, da ga bo kej pobiksala, saj jih je verjetno že prej slišala, da v javnosti nastopa preveč plaho za eno spremljevalko od JJ; ni v kontekstu z JJ-jevo medisko konstrukcijo.
Še kako rada bi mu ustregla, sam kaj k on ni nikol zadovoln, ker se taka akcija običajno sprevrže v njeno nasprotje.
23. oktober, 2007 ob 9:20
Naslovna slika pove vse o vasi kvaliteti porocanja prav tako o resnosti vase spletne strani. Ubogi Slovenci, toda vseeno do strznitve bo prislo .
23. oktober, 2007 ob 11:33
“Podprla, ker je edini sodeloval pri nastanku naše države”?????
Vprašanje za vse: Koliko je stara naša država-16 ali 61 let???
Namig: Prva ustava Slovenije sprejeta l.1946-predsednik ustavodajne skupščine Oton Župančič!
23. oktober, 2007 ob 13:26
@Goricanec, poglej še fotografijo na siolu v novici o poslovnih rezultatih RTV. Žalostno, a ne? Ampak življenje je sestavljeno iz trenutkov, pa če so nam ti všeč ali pa kdaj tudi malo manj.
23. oktober, 2007 ob 15:59
@konec, pozabil si na predsednika vlade, tudi komunist!
23. oktober, 2007 ob 17:09
Videti je prijazna in luštna…
23. oktober, 2007 ob 20:09
Dajte naslednjič še podnapise čez. Gotovo jih znate uporabljati, izdali ste se s kinotožjem.
23. oktober, 2007 ob 20:14
Politična poroka, FUUUJJ! Upam da se bo tale limonada žalostni končala za Janšo :>
men se smili tale urska.
23. oktober, 2007 ob 20:17
Zanima ma kok jo janša plačuje, ha kaj pravite , kaj pa če jo plačujemo kar mi davkoplačevalci ..
23. oktober, 2007 ob 22:48
SJ, men se pa smili tvoja žena (če si poročen) oz. tvoja izvoljenka, ker ima takega buteljna za partnerja! A te Štefka ali pa Brodi ni nikoli motil?
Urška je zdravica, torej jo plačujemo preko zdravstvenega sistema! Pa ne bit k tipičen slovenček-fovšija za vsako ceno.
PS mene ne bi nič motilo, če se tudi Drnovšek končno v javnost pojavi s kakšno luštno, bo manj zmeden in bolj prizemljen!
23. oktober, 2007 ob 22:55
Li,
hvala za skrb - imam se super; že od prej vem, da si inteligentna in znaš pošteni in argumetirati svoje stališče - to cenim, torej nisem napadalen, moti pa me primitivizem (in ideološko pogojene delitve, ki jih je tu gor žal polno - namesto o lepi in boljši prihodnosti, učinkoviti državi in priznanju napak iz preteklosti, ki edine vodijo u zdravo prihodnost, se izčrpavamo in vrtimo v začaranem krogu. Včasih na to opozorim na lepši, spet drugič ostro odgovorim. To je vse.
Lepo bodi tudi ti, vse dobro, bojc
23. oktober, 2007 ob 22:56
007
hvala za lepe želje - crknla bova oba, verjetno bo manjša razlika, kakšno sled bo kdo od naju (nas) v življenju pustil za sabo! Si pač primitiven debil.
23. oktober, 2007 ob 23:00
Ljubljančan,
hvala za tako ustavo iz 1946, pa v njenem nadaljevanju za 133. člen tudi!
Rad imam le R Slovenijo, pa še ta se do lastnega naroda vampirsko obnaša - komaj bomo preživeli, zahvaljujoč svoji samoohranitveni in prvobitn1 samoniklosti (se še spomnite Hudabivške Mete . vedno več nas bo, iz 10 100 in tako naprej…) ne damo se!
23. oktober, 2007 ob 23:01
“Si pač primitiven debil”
Ali so lahko debili tudi neprimitivni?
So lahko debili, tudi izobraženi? So lahko tudi kultivirani?
23. oktober, 2007 ob 23:22
“So lahko debili, tudi izobraženi? So lahko tudi kultivirani?”
So. Pa še za strokovnjake,novinarje ipd. se razglašajo. Zato pa smo tam, kjer nočemo biti. U riti.
23. oktober, 2007 ob 23:40
Hvala za kompliment!
23. oktober, 2007 ob 23:43
:-)
Peace
24. oktober, 2007 ob 0:11
Denis, upam da se nisi prepoznal v mojem odgovoru?
24. oktober, 2007 ob 7:54
@Bojc1: že večkrat sem si obljubil, da s tabo ne bom debatiral.In v zadnjem času tudi nisem. Seveda pa berem komentarje in si mislim svoje. Ne bom te žalil, ker to ni moj način, te pa bom majčkeno analiziral:
V zadnjih 10 komentarjih “nastopaš” 6 (z besedo šest) krat. Tvoji komentarji si izraz inteligence, o kateri sem podvomil že pred mesecem dni. Da ne govorim o tvoji ideologiji, ki je dokazana s tvojimi komentarji (tudi pri meni, vendar na drugem polu). Vendar pa, poglej kako SI SAM SEBE OPISAL na tej strani dne 23.10.07 ob 22.48, ko si odgovarjal Li:
- ceniš argumentacijo
- nisi napadalen
- moti te primitivizem
- motijo te ideološko pogojene delitve, namesto o lepi in boljši prihodnost, učinkoviti državi in priznanju napak iz peteklosti, ki edinole vodijo v zdravo prihodnost
- se izčrpavamo in vrtimo v začaranem krogu
- včasih na to opozoriš na lepši način, spet drugič ostro odgovoriš.
Ja Bojc 1, TAKO SI OPISAL SEBE!!! Kar nisem mogel verjeti, trikrat sem prebral. Vidim, da tudi sam sebe ne poznaš, kaj šele druge. Prepričan sem namreč, da ima tebe, Bojc1, večina komentatorjev na Vesti za najbolj žaljivega, neargumentiranega, nevednega, zavedenega, in še bi lahko našteval. Pa saj je vseeno, najbolj me seveda moti tvoj LASTNI OPIS, s katerim si nam postregel. Daj, še sam opravi malo samoanalizo. Upam tudi, da bo vsaj kdo potrdil moje trditve!!!
Bojc: prosim, da meni ne odgovarjaš, ker vem, kaj boš napisal. Si me že opisoval. Za razliko od tebe se jaz sam še nisem opisoval, razen da sem jasno napisal, kateremu polu pripadam.
Pa še aforizem zate: “NAJLAŽJI NAČIN, DA TI USPE PRITI V ČASOPISE, JE, DA JIH BEREŠ, KO PREČKAŠ ULICO !!!”
Na dveh straneh boš!
24. oktober, 2007 ob 8:45
Pa še nekaj Bojc1! To zgoraj sem ti napisal TUDI zaradi tega, ker ti verjetno Denis Sarkić ne sme in noče.
24. oktober, 2007 ob 11:16
Glede na uro oddajanja prispevkov vidim, da gre v primeru Bojc 1 spet za enga, ki ne more fukat!!!!! Ko vidi Mesijo, si ga pač vrže v nezavest in je svet prelep, zjutraj ob 7-ih pa k prvi maši. Pedofili cerkveni!!!!!!!!
24. oktober, 2007 ob 14:32
hja,največ pedofilov je med učitelji…se pa najde kak lep šef stranke med njimi,tako kot kak duhovnik…:)
24. oktober, 2007 ob 17:04
Važno da se debata ni oddaljila od bistva…
24. oktober, 2007 ob 17:53
Kako bi bilo lepo, če bi znali povedati svoja stališča o prispevkih na konstruktiven način, brez žalitev, nestrpnosti, cinizma in druge “agresivne navlake”.
Kako bi bilo lepo, če bi znali prisluhniti eden drugemu in svoje mnenje enostavno samo podprli z argumenti.
Kako bi bilo lepo, če bi to, poleg nas, počeli tudi naši politiki.
Graditi svojo “moč, samospoštovanje, oblast…” na račun drugega? Smo potem v resnici močni? Ali to počnemo zato, ker se v sebi počutimo manjvredne ali se tega sploh ne zavedamo? Ali se nekateri ventiliramo tukaj in ne na pravem mestu , med pravimi ljudmi?
Kako bi bilo lepo, če bi se odločili in začeli drugače komunicirati prav tukaj, na Vesti?
Iluzija? Verjetno. Kaj mislite?
24. oktober, 2007 ob 19:54
Ha ha, ze le Lennon je davnega leta s podobno mislijo “imagine all the people” mimo pihnil…
24. oktober, 2007 ob 21:01
@Zlata lisica,ni ga mimo pihnil,nega so pihnil
24. oktober, 2007 ob 22:23
Lahko bi napisal marsikaj, pa se mi ne da, raje posnamem kakšno novo norčijo…
24. oktober, 2007 ob 22:45
@Denis
da si nebi slučajno drznil prenehati snemati te bedake. ti si zadnja šansa, da še kaj zvemo, pa čeprav neumnost od kretenov na ablasti.
24. oktober, 2007 ob 22:50
@Denis, kako pa doživljaš in prenašaš te razne”feed- back-e”?
24. oktober, 2007 ob 23:24
Drago, ti bom vseeno odgovoril - primitivno lahko žal odgovorim takim kot so 007 - poglej le kako žaljivo mi odpisuje, pa ti bo vse jasno. Če pa hočeš (rez samoanaliz), se pogovarjajmo o točkah, ki si jih zgoraj povzel in se tičejo večine prebivalcev te dežele - ne Štefka ali Urška, ampak zdravstvo,šolstvo,delovna mesta, pokojninski sitstem,stanovanja….
Dojel bistvo, levičar (če sploh to si in kaj to danes pomeni/predstavlja)? So,back to future!
25. oktober, 2007 ob 8:04
@Denis: pridružujem se mnenju nekaterih, ki te pozivajo, da nadaljuješ z delom! Največji vpliv na današnjico, na sedanjost, ima sedanja vlada! In to je potrebno spremljati, kontrolirati, kritizirati in včasih pohvaliti. Res samo včasih, kajti izvoljena je bila zato, da dela dobro za državljane in je to v njenem opisu del in nalog. Če te medijske kontrole ne bo, bo delala še bolj za svoje koristi in nam v škodo. Samo tako naprej, Denis!!!
Ne meni se za negativne komentarje zopet tebe (odpusti jim preljubi bog,saj…). Gre za komentatorje, ki brezmejno zagovarjajo vse, kar ta vlada naredi. Tudi če jih udariš po žepu, jo bodo zagovarjali. Nekdo je zapisal, da bodo verjeli tudi, če bo JJ rekel, da je zemlja ravna. No, pa saj so zanimivi. Jaz se včasih prav nasmejem. Si pa verjetno opazil, da jim sedanjost ni važna. Razpravljajo samo in izključno o preteklosti. Takrat, ko jim zmanjka argumentov. Takrat pride prav vse: poboji,komunizem (največkrat napisana beseda), socializem…), medtem ko ne komentirajo ničesar, kar je vlada dokazljivo naredila narobe.Preprosto utihnejo. Ne sekiraj se za njih! Delaj naprej!!! Lp
25. oktober, 2007 ob 8:09
@Denis: pa še nekaj. Naredi prispevek o NAKUPU NOVIH TANKOV IZ TURČIJE !?!? (Novica od včeraj)
Boš videl komentarje Bojcev,Ervinatorjev, Janijev, Štajercev….
25. oktober, 2007 ob 8:55
Šele nekaj dni nazaj sem začela prebirati komentarje in se popolnoma strinjam z Dragotom
25. oktober, 2007 ob 10:56
Drago, gotovo takrat tudi tvoj komentarj ne bo umanjkal. Tak ali drugačen.
ROTFL
25. oktober, 2007 ob 11:07
@ Neja
Preberem, premislim, včasih kaj upoštevam, tudi kritike, drugače pa lahko seveda vse skupaj tudi ignoriram in si mislim svoje, ampak najbolj pomembno pa je to, da me kakšen komentar katapultira in grem spet veselo na delo!
25. oktober, 2007 ob 11:11
Aja, poroka bo baje v Štanjelu na Krasu, sta se že baje pozanimala pri pristojnih…
25. oktober, 2007 ob 16:22
bizarneži…. preberite si malce svoje objave na spletu.
Ne trdim da mi je ali ni nek politik všeč, toda vaše pripombe–anonimne–so
vredne vse obsodbe.
Ali pa britje norca iz predsednika Drnovška, kar si privošči Hribar.
Bizarnež. Oddajo je potrebno ukiniti. Ne prispeva k neki kulturni vzgoji
nikogar , še najmanj mladine.
In ta isti bizarneži se potem čudite nad stanjem duha v državi.
Slovenci…………………… ???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kao— kulturni narod????
Slovenec - slovencu …… narod sramote.
25. oktober, 2007 ob 20:34
Sarkić: baje …baje…to je pravi primerek kvazinovinarja (brez diplome,seveda).
Drago: še čakam, da se kaj pomeniva o prihodnosti.
25. oktober, 2007 ob 21:18
Končno !!!!
Čestitke Urški :)
25. oktober, 2007 ob 23:41
@Bojc 1: sicer grem zdaj počivati. Ti boš verjetno še pokonci. Vidim, da večkrat komentiraš sredi noči.
Zjutraj sem Denisu predlagal, da naredi prispevek o nakupu turških štirikolesnikov, baje brez razpisa in s tremi posredniki. Štirikolesniki so baje dražji od Patrij. Glede na to, da tako primanjkuje medicinskih aparatov, me zanima, kako ti gledaš na ta nakup. Moram sicer priznati, da sem bil dva dni precej zaseden in o tem nisem najbolje seznanjen. Prepričaj me, da je vlada zopet delala modro! Pa brez socializma, komunizma itd, če zmoreš brez tega.
26. oktober, 2007 ob 0:00
@Bojc 1: ko me že pozivaš za debato o prihodnosti. Jaz sem napovedal bližnjo prihodnost, to je predsedniško kampanjo v treh tednih, to je do drugega kroga volitev. Preberi moj komentar na strani “Veselje pri Türku” dne 22.10.07 ob 12.27 h. Odgovori po 7 alinejah, ko sem jih opisal jaz, samo da s tvojimi očmi. Lp
26. oktober, 2007 ob 16:32
@ bojc1
Bi ti bilo bolje, če napišem takole: O možnosti poroke med Janezom Janšo (morda tudi Ivanom Janšo) in Urško Bačovnik sta se dotična že pozanimala pri uradnih osebah iz Štajnela, to informacijo sem zvedel iz svojih zanesljivih kraških virov. Lahko pa se seveda dotična zaljubljenca tudi premislita in se poročita tudi kje drugje, zato beseda baje!!!
26. oktober, 2007 ob 16:33
Sicer pa diploma ne pomaga pri zanesljivosti virov…
26. oktober, 2007 ob 16:47
ne morem več….
BUMBARJI!!!!!
pa denis,sam ne se pustit;)
26. oktober, 2007 ob 22:54
Drago, najprej hvala za odgovor; dilema maslo ali topovi je že zelo oguljena - jasno da me nakup (pregleden) vseh dobrin zelo zanima, vedno pa sem raje za razvoj in napredek (to naj bi prinašala tudi vojaška ind. po neki logiki) - raje v medicino kot vojsko. Vendar moramo kot člani Nato del širše kolektivne vrnosti izpolniti tudi nekatere obljube in obveze, pa če nam je to všeč ali ne - kaj več pa o turških tankih ne bi vedel.
Povzetek: sem bolj za medicino, racionalno rabo davkoplačevalskega (našega) denarja, ob upoštevanju tudi vojaških izdatkov, če so le v pravi funkciji. Se je pa za vprašati, kako bi se približali najrazvitejšim državam (Švica,Monako,Luksemburg…tja vlagajo premožni ljudje iz vsega sveta, so sedeži podjetij,razvoj…tako da so že s tega gledišča verjetno manj vojaško ogrožene dežele kot je trenutno naša.Upam, da nisem (za)šel predaleč. Odgovorim tudi na namig.
26. oktober, 2007 ob 23:00
Denis, pri celi zadevi okrog Urške in Janeza gre za to, da jima je podobno kot vsem superpolitikom potrebno na dostojen način pustiti tudi nekaj miru in zasebnega življenja - verjetno so novinarji prišli v minulih časih tudi do marsikakšne podrobnosti iz zasebnega življenja Kučana,Drnovška,Jelinčiča,Pahorja…pa zaradi notranjega občutka,novinarske etike in profesionalizma ali (samo)cenzure niso vsega objavljali. Če in ko se bosta odločila, naj to sporočita, podobno ot se je npr. pompozno in grandiozno poročila Helena Blagne Zaman (pa so tudi imeli mnogi veliko za povedati). Spodbujajmo lepe stvari, ne pa da se delamo norca drug iz drugega (ne bi rad omenjal npr. domačih živali).
Torej - vsak normalen top politik naj ima pravico do zdravega miru v tistem delu zasebnega žvljenja, ki mu res pripada.
27. oktober, 2007 ob 0:19
bojc1
Če se Janša in Bačovnikova poročita preden ustoličimo novega predsednika republike, bo Urška slovenska prva dama in samo zato mene zanima, kdaj bo, če seveda sploh bo, poroka med njima! Ostalo “rumeno sranje” pa me ne zanima! Upam, da sta srečna, pa tudi če na koruzi!
Sicer pa ne morem več ponavljati glede mojega psa Janše, da nima zveze z Janezom, pa ne vem kdaj boš to prebolel!!!! Baje so samo osli in mule tako trmoglavi, blizu pa jim pridejo po karakterju le pasemski dalmatinci, vem iz prve roke, ampak ti si pa zelo blizu…
27. oktober, 2007 ob 0:22
Aja še tole, takih prispevkov pa pri nas ne boš gledal, da ne boš več težil z njunim zasebnim življenjem…
http://www.pozareport.com/?Id=zanimivosti&View=novica&novicaID=5228
http://www.pozareport.com/?Id=politika&View=novica&novicaID=1137
27. oktober, 2007 ob 0:43
Drago, vračam komentar, kot si me “izzval”:
1. po 4 dneh nisem opazil, da bi vse vodje dan za dnem ponavljali o Petreletu, kako velik državnik je in zaslužen za osamosvojitev…..Dejstvo je, da je bil prvi predsednik IS R Slovenije, tudi zunanji minister in ne le evvropolsanec leta, ampak nasploh dovolj prepozan v EU,z dobrimi povezavami, ki utegnejo koristiti R Sloveniji.
2. težko rečem zakaj bi mu odvzela 8 dni - saj tečejo aktivnosti dalje, rezultat se ne bo bistveno spremenil. Dodajam -zakaj pa ne bi tudi Slovenski državljani po svetu smeli izkoristiti svoje volilne pravice?
3. dr Turk je bil komunist, zakaj se o tem ne sme govoriti? Javno je hvalil Vido Tomšič, kako je prijazna in dobra - kaj pa danes 20 letniki, ki tudi volijo, vedo kaj je točno počel komunizem do 1990, ko so ravno dobro shodili, ali pa npr. kdo je Vida Tomšič, kako je končal in kdo je izdal njenega moža?
4. glede osamosvojitve sta se z dr. R Pesek že pogovorila - bil je bolj zadržan, a se je na srečo vseh nas glede osamosvojitve vse dobro izteklo. Je pa treba biti pošten in predstaviti tudi tedanja stališča in delovanje kandidatov.
5.računam da bo tako, saj je dovolj inteligenten in mu drugačen način ni lasten.
6. RKC oz. njeni pripadniki nad 18. let imajo tudi volilno pravico, posebnega angažmaja sicer ne pričakujem, tudi ni potreben in upam, da ga v dobro RKC ne bo, saj so tudi med pripadniki - verniki RKC volilci M Kučana - toliko o pluralnosti stališč. Je pa bolj verjetno, da bodo podprli Peterleta, kot se po isti naravni logoki pričakuje podporo borcev NOB v večini dr Turku.
7. zelo verjetno - torej so nam ameriške zveze zagotovljene.(tam ima več poznanstev kot v EU).
Drago, neka povprečna anliza oz. predvidevanje in moj skromen odziv, kot si me pozval. Upam da boš v primeru izvolizve dr Turka zadovoljen, če pa zmaga Petrle, pa boš tudi to znal demokratično prenesti in sprejeti. Oba sta odlična intelektualca in dovolj široka človeka.
27. oktober, 2007 ob 0:53
Denis, hvala za pojasnilo - saj najbrž ne verjameš, da bi se vzela še pred ustoličenjem novega predsednika države? Ni torej nobene logike v tem tvojem zanimanju, ali pač?
Glede trmoglavosti je pa tako - ti ne priznaš namerne provokacije s svojim psom, jaz te pa držim zanjo - ko ti “popustiš” v svoji trmi in vsaj priznaš, da je šlo za namerno provokacijo, ti tudi jaz to odmerim - do takrat pa mi dovoli, da te ob kakšni primerni priliki še spomnim nanjo. Enako bi se mi zdelo narobe, poudarjam, zelo narobe, če bi svojega hišnega ljubljenčka poimenoval Pahor ali pa Kučan, razumeš? To je preprosto norčevanje iz ljudi. Neprimerno in do konca žaljivo.
27. oktober, 2007 ob 4:17
Pa kako ne razumeš? Moj pes je dobil ime po Antonu Janši, čebelarju, ker je že v leglu lizal med in smo mu našli primerno ime vezano na med, ne pa na politika Janeza!!! Kako to, da se v vsej Sloveniji ni našel niti eden s priimkom Janša, ki bi se počutil užaljenega (v tvojem predlogu imena Pahor bi se zagotovo!) in bi pasjega kosmatinca imel z mano vred za provokatorja??? Res ne vzdrži ta tvoja teza, da je bila provokacija. Edino kar me je pri izbiranju imena morda prešinilo, je aktualnost imena, pa še to je šlo po gobe, ko so mi enkrat pred letom in pol v Grosuplju ob šanku rekli domačini, “… če je pa psu ime Janša po Antonu čebelarju, pol je pa Peterletov …”, ker se pri vseh ljudeh vrti vse okoli politike. Meni in mojemu psu se pač ne!
27. oktober, 2007 ob 7:51
Medsebojni odnos Janše in Urške je samo njun. To ni državna zadeva! Država in državljani lahko le čakamo na njuno sporočilo.
Vsak pogovor o tem je na nivoju babjih čvek. Sramujte se.
Bojc, citat:
“saj so tudi med pripadniki - verniki RKC”
Tvoje lamentacije o cerkvi in veri izažajo nepoznavanje in pristranost.
Verniki smo verniki v boga in ne v Cerkev. Le-ta je le inštitucija, ki za del vernikov (v boga) opravlja liturgično obredje.
Precejšen del vernikov je, ki verujejo v boga in za svojo vero ne potrebujejo Cerkve.
Potem so tu še ljudje, ki so ponotranjili katoliške vrednote, a ne verujejo v boga in ni jim mar za cerkev.
Zato je govoriti o neki populaciji vernikov v RKC deplasirano.
Cerkev je ločena od države in z omenjanjem nekih volitev ne sme imeti zveze. Verniki sami pa tako volijo tiste, ki so jim svetovno-nazorsko blizu.
28. oktober, 2007 ob 8:50
Bojc1: ta najina debata ne spada na to stran! Tukaj sta Janez in Urška. Odgovoril sem ti pri Türku! Lp
28. oktober, 2007 ob 13:35
@Bojc 1
Mesija- superpolitik?????
Daj nehi se zajebavat. Superlažnivc ja in blefer. Ravno tako gre za bivšega imetnika rdeče knjižice, ki ima pa na žalost slab spomin.
29. oktober, 2007 ob 3:48
007
“njegovi” so ga zaprl - je vsaj spoznal svojo mladostniško zmoto ,pa še izključili so ga - zanimivo, ne- in ti pomagal ustanoviti državo - za razliko od tvojega Kučana.
Sicer proti pravim komunistom nimam nič, le partijci mi niso blizu!
29. oktober, 2007 ob 15:00
@bojc1
Škoda je, da so ga ,,njegovi,, izpustil na prostost. Če bi bil še tam, kjer mu je mesto, Slovenija ne bi bila tako razdeljena na pol in polna sovraštva,Ravno ON - Mesija s Kaščakovga hriba, je namreč po celotni Sloveniji posejal ponovno seme sovraštva. Skregal je folk do takšne mere, da sem prepričan, da bi se (če bi bile zato potrebne razmere) po njegovem ukazu takoj pojavile vaške straže (med drugim so se že) in uporniki v gozdu, pa naj se magari imenujejo ponovno partizani.
Pa še nekaj. Kučan ni nič samo moj ampak od večine Slovencev za razliko od tebe(na internetu najdi rezultate volitev za predsednika Slovenije pred leti, ko je Kučan kandidiral) pa ti je lahko vse jasno. Če ga ti ne prebavljaš je to tvoj problem, ampak večina je bila zanj. Kot drugo pa ne blesavi, da nima nobene vloge pri ustanovitvi neodvisne ter samostojne Slovenije. Daj samo en dokaz, pa ti verjamem. Saj vem kaj boš napisal, češ, da komunjare so bile pa proti. Ja, ja seveda so bile proti, samo Janez Janša vam je to natvezil, sedaj je pa to seveda resnica. Tudi jaz sem bil komunist, pa imam status vojnega veterana in sem glasoval za svobodno Slovenijo ter bil v oboroženih vrstah vojske in policije oz.milice. Ti Bojči si pa verjetno takrat mirno spal ali pa bil na varnem kje v Avstriji.
Svojega Mesijo pa lahko vprašaš, zakaj je dal komando teritorialcem, da se (brez primernega orožja seveda) TAKOJ napade vse kasarne v Sloveniji. Še dobro, da so bili na terenu pametni fantje, ki niso poslušali bedakov pod Cankarjevim domom. Če ne verjameš si pa preberi javno objavljeno diplomsko nalogo študentke FDV gdč.Sanje Remškar objavljene na spletnih straneh ZVVS Vrhnika-Borovnica, kaj je ugotovila ter napisala. Janša hiperpolitik!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hiper budala in nič druzga.
31. oktober, 2007 ob 0:30
007
s svojimi sovražnimi izjavami največ poveš o sebi; Kaščkov Hrib,Prekmurska ravnica - ni tako pomembno, kje je kdo rojen kot kaj kdo naredi/počne v življenju. Enkrat si mi že želel, naj crknem…res ne vem, od kje se ti nabira vse to sovraštvo, počakaj na volitve, pa bomo zopet demokratično uredili razmerja,prav?
En sam dokaz: podpis pod ukaz, naj se enote TO razorožijo - predajo orožje v hrambo J(L)A v 1990, na pragu odločitve za samostojnost dati sovražniku orožje v roke - noro,izdajalsko!
No, kakšno pa je tvoje mnenje o poceni nakupu Kučana hiše v Murglah?
Pa malo manj ti blesavi, če se ti je že komunizem sesul, ni treba ugibati, kje sem bil med osamosvojitveno vojno - mene bi lahko samo mrtvega čez mejo nesli, ker sem tu rojen in bi bil rad tudi tu ob svojem času po dolgem, lepem in relativno mirnem življenju pokopan. Skratka, nisem nikamor bežal ali se skrival, OK? Za več odgovorov in navodil se pa ti obrni na svojega Mesijo, mene pri tipih kot si ti moti le enoumna in enostranska diskvalifikacija ad personam, ne ad rem (saj veš kako gredo preroške besede tvojega Rdečega vodje: najprej dikreditcija,nato likvidacija, tudi fizična, če je potrebna….)
Janez Janša pač ni kriv, če danes dežuje, jutri bo pa spet sijalo sonce in tako naprej, čeprav hočete to nekateri prikazati, kot da je za vse, kar stori ali pa ne stori, kar se zgodi ali pa se ne zgodi (pa bi se moralo zgoditi) kriv le Janez Janša, predsednik vlade Republike Slovenije, legitimno izvoljen seveda.
5. avgust, 2008 ob 16:32
5Yxdp1 eeeerrrffddgggggggccccc