Tuesday 26. November 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Prepričali smo Jelko

3. oktober 2007 ob 0:52 | Denis Sarkić |

Po vseh zapletih glede (ne)jasnosti izjav in stališča Jelke Strojan glede njene privolitve v menjalno pogodbo družinskega zemljišča v Dečji vasi pri Ambrusu za državno zemljišče na obrobju Ljubljane, smo se danes odločili, da preverimo kaj je točno in kaj ne. Zadnje dni je vsaj mene mučil komentar užaljenega policista, ki je ali morda še vedno varuje Jelko na njeni zemlji v Dečji vasi in totalna blokada izjav krajanov za Vest. Slednjo lahko potrdim z e-poštnim dopisovanjem z nekim krajanom iz Ambrusa. Da ne bo pomote, res smo se trudili prisluhniti tudi krajanom in njihovim težavam, pa nismo prišli daleč. Zato smo danes začeli prepričevati Jelko naj pristane na ponudbo države in se začasno vrne nazaj v Roje.

Dopisovanje po e-pošti:

Subject: Prošnja za pogovor v živo - Denis Sarkić/Vest
Date: Fri, 28 Sep 2007 13:14:59 +0200

Spoštovani,

pišem vam zato, ker ste v komentarju napisali, da ste domačin iz Ambrusa. Prosil bi vas, če bi se lahko dogovorila za pogovor, ker bi rad govoril z nekom, ki ga situacija glede družine Strojan verjetno že dolga leta muči in ima verjetno veliko konkretnih razlogov za to. Če ste pripravljeni povedati svoje videnje, razjasniti situacijo tudi iz vašega zornega kota vas prosim, če me lahko kontaktirate po e-pošti na ta naslov ali na denis.sarkic@vest.si ali pa me kar pokličete na moj mobilni telefon 051449922.

Za pogovor se vam iskreno zahvaljujem,

Denis Sarkić
video-reporter
Vest
spletni medij
www.vest.si

>On 9/28/07, xxxxxxxxxxxx@hotmail.com> wrote:

Zelo rad bi vam povedal par stvari v živo, vendar trenutno nisem zato! Prav
zaradi vas novinarjev (vi niti niste tako pristranski), je vse to ratalo
tako medijsko popularno! V bistvu je bilo pa vse že večkrat povedano, ampak
nekateri ljudje itak slišijo samo to kar hočejo!

Mogoče kdaj drugič, si bom spravil vašo številko!

LP, xxxxxx

>Subject: Re: Prošnja za pogovor v živo - Denis Sarkić/Vest
>Date: Fri, 28 Sep 2007 14:47:20 +0200

Najlepša hvala vseeno. Razumem situacijo. Ampak mislim tudi, da če ne boste prizadeti kmalu začeli govoriti javno, bo vse prepozno, stvari so bile že skoraj vse izrečene, pa iz tega ni bilo nič. Jaz verjamem, da ste veliko let tolerirali siuacijo pred svojim pragom, da je bila za situacijo najbolj kriva država, že vse prejšnje vlade in tudi sedanja, ampak enkrat bo potrebno situacijo rešiti, ker se bo drugače vlekla kot čreva. Ali morda veste na koga bi se lahko obrnil, morda nekoga, ki je kot nekakšen zastopnik krajanov ali nekdo, ki mu normalni karajani najbolj verjamejo, da bi morda on strnil situacijo v nekaj besedah? Res mi je žal, da vas moram takole nadlegovati, ampak resnično mi nihče ni hotel zaupati, kaj krajani pričakujete v zdajšnji situaciji in kdo bi moral čim prej razrešiti tale zaplet? Če mislite, da bi se dalo morda posneti pogovor, ga lahko posnamemo tudi tako, da spremenimo glas in zakrijemo identiteto, pač tako je zdaj, verjame, da bi šlo. In objavili bomo pogovor od začetka do konca, brez montaže in izrezovanja izjav, kar so do zdaj počeli nekateri mediji, še posebej TV.

Hvala za odgovor, v upanju na kakršenkoli uspeh vas še enkrat lepo pozdravljam,

Denis Sarkić

>On 9/28/07, xxxxxxxxxxxx@hotmail.com> wrote:

Se bom jutri pozanimal po vasi in vam javim, če je kdo za!

LP, xxxxxx

>Subject: Re: Prošnja za pogovor v živo - Denis Sarkić/Vest
>Date: Fri, 29 Sep 2007 12:33:20 +0200

Super, hvala. Vendar prosim, če lahko pogovor opravimo v ponedeljek ali torek, ker sem čez vikend v polslužbeno v tujini. Res hvala še enkrat.če uspe!

LP, Denis

P.S. Lahko jih je tudi več, posnamem lahko debato, več stališč, več zgodb, kar mislim, da bi morda bolje zgledalo, bolj bi bilo verodostojno, morda? Ker ista zgodba iz večih ust tudi bolj stoji!

Po tem zadnjem ni bilo več odgovora!

Zato smo se danes najprej odpravili do pravnega zastopnika družine Strojan, Aleksandra Čeferina v Grosuplje, ki nam je pojasnil, kako je stvar zapletena, ker se mama Jelka iz dneva v dan vedno znova premisli, saj kot pravi sama, državi še vedno ne zaupa v njenih naporih za končno rešitev problema. Nato smo se odpravili do Jelke Strojan v Dečjo vas in posneli njeno stališče. Naša razlaga problema, ki je bila morda kasneje najbolj prepričljiva za njeno današnjo odločitev, da privoli v menjavo, je bil verjetno trenutek resnice, ko smo ji razložili širše videnje situacije - stroški države za policijsko varovanje v Dečji vasi, namen socialne službe, ki načrtuje odvzem vseh otrok in odločba o rušenju šotorov ter na koncu ponujena priložnost s strani države in MOL.

Še najbolj pa morda stavek, ki sem ga sam izrekel na koncu: “Če misliš, da boš jutri dobila boljšo ponudbo, se krepko motiš, saj države ne boš mogla bolj stisniti v kot, kot je zdaj, ko ti tudi krajani Ambrusa in Dečje vasi, z najavljeno državljansko nepokorščino na volitvah, držijo štango!”

Čez nekaj trenutkov premišljanja je vstala in nas prosila, da sede v naš avtomobil, se odpelje do nastanitvenega centra Roje v Ljubljani ter kasneje še do odvetniške pisarne Čeferin, ker bi rada skupaj s starejšima sinovoma Miho Strojanom in Mirkom Strojanom podpisala izjavo, v kateri se družina Strojan strinja z lokacijo in menjavo zemljišč z državo. Od jutri naprej bo družina do dokončne rešitve in podpisa menjalne pogodbe zopet nastanjena v Rojah. Tako sta zdaj vlada in MOL na potezi, da čimpreje rešita problem, ki se vleče že skoraj leto dni, tako družina Strojan kot krajani širšega območja Ambrusa, pa le čakajo na “usmiljenje”.

Pogovor z Aleksandrom Čeferinom okoli 12.45:

“… ta teden se bo morala podpisat menjalna pogodba, vkolikor se bodo vse strani strinjale …”

Z Jelko od Dečje vasi prek Roj in Grosuplja do rešitve:

Jelkino stališče na začetku: “… ker Podobnik je reku, za ono parcelo, da nam on da, da ni treba zamenjat za svojo parcelo …”

Denis Sarkić

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 60 x komentirano
  1. peterg pravi:

    vsaka čast denis, vsaka čast vest.si.

  2. Tamara pravi:

    Fino. Sem kar malo boljše volje po tem happy end-u.

    (Denis, morda bi se po tem uspešnem projektu lahko lotil še kitajske vlade, da neha podpirati mjanmarsko diktaturo, ki pobija menihe in že leta krši vse človekove pravice.)

  3. xp pravi:

    Lepo, končno. Ampak to je samo 1/4 poti. Žalostno je edino to, da se Strojani iz leto dni trajajoče zgodbe niso naučili nič. Še vedno mislijo kršit predpise (eden izjavi, da se misli z neregistriranim avtom ali brez izpita peljat iz Roj v Ambrus, če ga bo Policija pustila). Ko bojo razumeli, da morajo živeti v vsaj približnem sožitju z okolico in da je okolica glede na to, da so cigani še toliko bolj občutljiva na njihovo obnašanje, po tem bodo lahko normalno zaživeli. Ni jim jasno, da so v večjem delu sami nase priklicali to sovraštvo in gnev večine Slovencev.

    Nad cigani je obupal tudi Čeferin, kar je slediti iz prispevka, jaz bi se na njegovem mestu počutil prav neumno. Pa vsaj je vsem jasno, da se Strojani delajo norca iz Slovenije, tudi iz tebe Šarkič. Blizu si jim samo zato, ker si na srečo še edini, ki jih sploh posluša. Saj bi si itak prehitro premislili, ko bi se temperatura približala 0 stopinjam.

    Prepreka za ispolnitev s strani države, pa bo verjetno očitek, da bi potem vsi iz Ivančne gorice menjali gozd, za zazidljivo parcelo v Ljubljani, da jim bo država nezakonito in mimo predpisov postavila bivališče. Verjetno pa v Brezovici, Vnanjih Goricah veselo pričakujejo nevarni tovor.

  4. Aschmodei pravi:

    Čestitke Deinsu! Upajmo na ugoden dokončen razplet.

  5. Drago pravi:

    Bravo Denis!!! S svojim “delovanjem” si pokazal, da se z vztrajnostjo lahko marsikaj reši! Vse to, kar delaš ti, bi morala delati država.
    Država ima ogromno stroškov z varovanjem in bo po mojem pristala na te pogoje, saj bi bila lahko rešitev dolgoročna. Bo pa potrebno še ogromno denarja, da se bodo Romi socializirali in to bo trajalo še kar precej časa.
    Xp: imaš popolnoma prav, vendar je potrebno problem Romov gledati drugače. Oni so nepismeni, nesocializirani, nekakšno pleme… Resda so si krivi sami, verjamem pa tudi, da je kriva tudi država, ki si je zatiskala oči pred tem problemom desetletja.

  6. tomppa46 pravi:

    Bravo Denis!
    Državo pa tako ali tako sploh ne rabimo omenjati. SAMO BEBCI!

  7. 1tastar pravi:

    Denisa za predsednika komisije za odnose z Romi in drugimi cigani!

    Česar država ni rešila več kot eno leto, on reši v slabi uri!

    Škoda, da je zamudil rok za kandidaturo. Saj je mnogo boljši od Drnovška

  8. 007 pravi:

    Denis, kapo dol. Dokazal si, da se z lepo besedo da vse rešit. Ob tem se pa bojim, da bo država pozabila na te Cigane tisti trenutek, ko se bodo odselili. Poskrbi še za to, da dobijo primerno odškodnino zaradi kršenja človekovih pravic seveda s pomočjo g.Čeferina. Če vam še to rata, potlej pa Denis za predsednika.
    Mesija glej kako se zadeve rešujejo, tam v USA ne boš dobil konkretnih inštrukcij zato, ker so sami zadost veliki Cigani, še posebej CIA.

  9. Rado pravi:

    Verjamem v koristnost posredovanja Denisa z namenom končne rešitve.

    Pa vendar, ne glede na ugodne učinke se postavlja vprašanje, ali novinar ni prešel tiste tanke meje nevtralnega opazovalca.
    Ali je direktno vplivanje novinarjeva naloga? Kaj ni to že družbeno-politično delovanje? Tokrat smo sicer bili zadovoljni s posredovanjem. Kaj če drugič ne bomo?

    Ničesar ne želim prejudicirati s svojim prispevkom, le razpravo o vlogi novinarja odpiram.

  10. janko pravi:

    Denis,
    … energijo zgubljaš. Loti se kakih bolj relevantnih resnejših tem … to je slabše od španskih nadaljevank ;) . Čeferin je skužil!

  11. N. pravi:

    Bravo Darko, bravo vest!

  12. medek pravi:

    … in, da sedaj vidimo Podobnika.

  13. Bravo Denis pravi:

    In kaksne razloge imajo predsedniski kandidati…
    http://24ur.com/elec/elec_article.php?article_id=3106704&show_media=60052118

    Bravo Denis

  14. duševni pastir pravi:

    Super. Živi dokaz, da se vse dá v kolikor ni posredi birokracija začenši z izdajo potnega naloga, da o ostalih “utežeh” ne izgubljamo besed. Sam, kot socialni delavec, prevečkrat občutim onemogočanje države (direktorji CSD, župani, načelniki uprav, ministrica in Virant) pri učinkovitem delu. Hvala, Sarkić!

  15. xp pravi:

    @Drago se strinjam, da je z Strojani problem, ker razen vožnje z avtomobilom in uporabe mobilnega telefona, ti ljudje živijo z miselnostjo in običaji nekje v 15. stoletju, da ne bom rekel na nivoju jamskih ljudi. Problem je v tem, ker jih država z instrumenti, ki jih ima na voljo ne prisili v izobraževanje, delo in druge stvari, ki jih pri nas državljanih, če ne upoštevamo nekih norm takoj uporabi.

    Če mene vprašaš, je Policija oz. država sistematično kršila njihove pravice. Minister Mate bi moral odgovarjati prvi v vrsti. Zakaj? Zato, ker ne moremo dokazati, da ga je tja poslal Janša. Govor Mateja na tistem shodu, vidim kot besede Janše, Mate je bil samo kurir.

    Dokler bodo Strojani in tudi drugi cigani živeli v skupnosti več družin, toliko dolgo bodo problematični. Ko živijo skupaj pri njih prevlada čredni nagon. Takrat se počutijo močne in pod tem vtisom si dovolijo vse. Lepo je bilo videti, kak jih je po gobcu dobil Mirko, ko se je nekaj napihoval pred diskoteko. Kaj se je zgodilo? Rep med noge pa domov. To pa zato, ker ne poznajo okolja. Bojim se, da bo, če bodo šli v Gmajnice, po nekaj letih enak problem z njimi, kot je bil v Ambrusu. Ko se bodo navadili okolja, bodo slej kot prej prišli tudi v konflikt z okoljem. Zakaj? Zato ker imajo v glavah, da je tako prav. Zdaj so dobili krila, ker so videli, da se da izsiljevati in so postali “pomembni”, da se z njimi ukvarja sam minister.
    Če pa se bo na noge dvignila Ljubljana, potem pa ni sile, ki bi zaustavila takšno maso ljudi. Takrat nebi želel biti v koži Strojanov.

  16. marjeto pravi:

    še sreča, da ni vsak cigan strojan.
    skoda, ker se država niti strojani nista nič naučila iz tega.
    bravo sarkič !

  17. Človek pravi:

    Hmm, telefoniranje med vožnjo ni dovoljeno… Snemanje s kamero pa tudi ne, če se ne motim.. :) Malo za šalo in malo zares, pa vseeno, dobra poteza, upajmo na najboljše…

  18. Denis Sarkić pravi:

    Hvala vsem za pohvale, zdaj pa se začne prava “bitka” z državo, njeno politiko in birokracijo! Vsem, ki bodo pri tem pomagali namenjam le en stavek: “Nekdo vam bo hvaležen za vaš trud!” Ni važno ali pri tem mislite na člane družine Strojan, morda samo njihove otroke, krajane širšega območja Ambrusa, policiste ali samo navadne državljane, na svoje morebitne ali že prepričane volilce, morda Boga ali pa svoje nadrejene, če je seveda sploh kdo nad vami! Zmaga za demokracijo in človekove pravice pa bo mirno življenje in spanec vseh skupaj!

  19. ervinator pravi:

    Pridružujem se pohvalam!

    Z Romi se je težko dogovarjati, s temi Strojani pa hudo težko. No, težko je tudi s SLS …

    Menjavo parcel in zastonj novo hiško moramo sprejeti kot ceno za večdesetletno nedelovanje pravne države glede Romov na Dolenjskem.

  20. xp pravi:

    Denis, če ne drug, so ti v tem trenutku najbolj hvaležni policaji. Daj vprašaj Ministrstvo za notranje zadeve, koliko je dejanski strošek varovanja Strojanov, glede na tiste izračune, ki krožijo po internetu. Pri tem naj še upoštevajo vsaj 7 dni nadurnega delat tistih policajev, ki so morali nadomeščat te, ki so bili v Ambrusu. Številka ne bo mala. Drugače pa tudi z moje strani pohvale za trud.

  21. Okapi pravi:

    V Ambrusu bodo praznovali, vascani drugod po Sloveniji pa bodo dobili zgled, da lahko Rome nekazovano izzenejo, ali jim prepovedo priselitev. Strojanovi bodo dobili drugo nezazidljivo parcelo, na kateri tudi ne bodo mogli ziveti. Kje je tu napredek?

    Jelka Strojan ima v bistvu kar prav - zakaj bi morala zamenjati parcelo? Ce so jih ze izgnali, bi morali novo parcelo dobiti kvecjemu kot odskodnino, ne kot zamenjavo.

    Skratka, Sarkic, tole je ocitno bolj v prid Ambrusanom (in drzavi), ne pa Strojanovim.

    O.

  22. Kalbo pravi:

    Bravo Denis!

    Si edini slovenski novinar ta hip, ki si se dejansko spravil reševat problem in si na zelo dobri poti da ga rešiš. Vsa čast tebi in ekipi vest.si! Dejansko imaš zdaj tudi Strojanove v šahu, da bodo resnično spoštovali dogovor.

    Še enkrat vsa čast in upam, da projekt končno uspe.

    LP Luka

  23. luxor pravi:

    to je spet en nateg!
    menjalna pogodba se je podpisala za nezazidljivo zemljišče v mol!!!! nezazidljivo.

    mol pa ga ne bo spremenila v zazidljivega!

    torej je zgodba spet na začetku, dobili bodo nezazidljivo zemljišče, na katerem lahko v najboljšem primeru na črno bivakirajo. in zgoodba se bo odvrtela od začetka.

  24. gost pravi:

    @OKAPI

    no comment

    Denis moram rečt da si tole dobro spelu, zelo zelo v + si me presenetu, mogoče nisem toliko natančno spremljavi, oziroma je blo od zunaj da spremljaš samo eno plat zgodbe.

  25. Denis Sarkić pravi:

    Vsem, ki se motite glede nezazidljive parcele - še enkrat pozorno prisluhnite izjavi, ki so jo podpisali pri Čeferinu in jo on bere!!! V njej se skriva rešitev za vse: državo, vlado, mol, krajane Ambrusa in Dečje vasi, Strojanove in še koga (morda SCT ali GPG, Vegrad,…) ter tudi za vse, ki mislijo, da je teptanje človekovih pravic dovoljeno!

  26. Rob pravi:

    Novinar,ki razrešuje probleme,namesto,da jih razpihuje. Nenavadno ,ampak prepotrebno.

  27. luxor pravi:

    poglej denis. parcela dejansko ni zazidljiva. v zazidljivo jo lahko “naredi” le ljubljanski mestni svet. ta pa te odločitve NE BO sprejel! to je že dogovorjeno!

    torej, roki bodo propadli, parcela pa bo doživela status tiste za katero se je “naknadno” ugotovilo, da je v denacionalizacijskem postopku. in vrnitev v ambrus se bo ponovila. že videno.

    država je spet uspela zavleči zadevo. prej je bila kriva denacionalizacija, zdaj bo MOL.

  28. MatN pravi:

    Bravo, Denis! Čestitam ti in upam v uspešen zaključek te zgodbe - tudi v imenu kolegov iz pisarne.

  29. Miro C. pravi:

    Super! :)

  30. Tim pravi:

    Denis, razumem tvoje sočutje do Strojanovih, ampak vseeno..niso prva družina s tovrstno problematiko in zagotovo tudi zadnja ne. Skušaj se postavit v kožo
    veččlanske neromske družine, ki jo mečejo iz hiše zaradi neplačanega hipotekarnega kredita,
    ali pa v kožo katerekoli druge družine, ki ji zrušijo črno gradnjo. Takšna družina gre
    ponavadi dobesedno ‘na cesto’ in je prepuščena sama sebi, ne dela se nobenega medijskega rompompoma, kot npr. v tem primeru. Država k reševanju takih socialnih problemov le redko priskoči na pomoč in še to le s skromnimi finančnimi sredstvi, nikoli do sedaj pa se ni aktivno ukvarjala z reševanjem
    nastanitve, kaj šele s sklenitvijo menjalnih pogodb. Zato se mi zdi ta akt v tem primeru
    bizaren in skrajno nepravičen do drugih z istovrstnim problemom in se mi zdi izsiljen s pomočjo
    močno napihnjenega medijskega odziva. V tem primeru se mi zato zdi neprimerno govoriti
    o hudi kršitvi človekovih pravic, z vidika objektivnosti pa bi lahko kakšno besedico namenil
    kršenju pravice do enakosti pred zakonom in pa drugim primerom, kjer so državljani s slabimi premoženjskimi razmerami postali brezdomci in nimajo strehe nad glavo.

  31. t-mac pravi:

    Po moje pa ljubljanski mestni svet BO spremenil parcelo v zazidljivo in glede na to, da ima Jankovič v načrtu odkupe in spremembe namembnosti drugih zemljišč mu bo ta dogodek s Strojanovimi zelo pomagal. Torej če se bo kdo z državnega vrha pritoževal, kako občina kupuje nezazidljive parcele in jih spreminja v zazidljive, mu bodo iz županove pisarne odgovorili: “zakaj ste bili pa v primeru Strojanovih tiho?!” ;) .

  32. xp pravi:

    Poslušajte izjavo Jankoviča. Iz te moke ne bo kruha. Parcela je nezazidljiva in tako bo tudi ostalo.

  33. Aschmodei pravi:

    Zakaj pa Čeferin pri podpisovanju pogodbe ves čas pravi, da naj se ga ne snema?

  34. neznan pravi:

    zdravo

    lahko le povem, da so strojani sami krivi za to da jih noben noče! sami pravijo le nasprotno, ampak so si sami krivi. niso edini ki živijo v sloveniji, je mnogo drugih romov ki se vedejo primerno do drugih in (beri pomembno) spoštujejo red, pravila, ostale..

    se pravi, poznam 2 primera ko so strojani v vaseh ukradli stvari, in sem jih tudi videl v plavem kombiju. vozijo se po cestah z neregistriranimi avti, kurijo, prosijo po mestu.. in potem ni čudno da jih noben noče.

    lep pozdraw

  35. Nerom pravi:

    Matr kdo bo pa men spremenu namembnost zemlišča da bo zazidljiv in da bom lahko zidal…kdo…blesovci vsi povrst…ti se norca delajo…

  36. 0,50 pravi:

    ma kaj je to da se bojo zajebaval pa zmišleval kje bojo… naj grejo delat ne pa da serjejo v sloveniji !

  37. tiib pravi:

    Bravo Denis!
    Vseeno pa ti moram povedat, da se mi zdiš zelo naiven. Tale Elka, kljub temu, da se ne zna podpisat, jih ima veliko več za ušesi (ne samo uši), kot bi si kdo mislil.

  38. zana pravi:

    Mislim, da je že skrajni čas da se preneha s to temo. A se nihče ne vpraša koliko je slovenskih družin ki potrebujejo človeka vredno streho nad glavo?Tu se pa za Strojanove porablja kupe denarja, časa, energije. Žalostno. Je pa dejstvo ….. rom moraš bit pa dobiš prav vse…tud stanovanje…. sam poglejte si nova stanovanja na Železnikovi v MB… Večina je romskih stanovalcev. In težave-……tudi teh ne manjka na Železnikovi, kot romov ne

  39. janez pravi:

    @denis kaj hudica imas za prepricovat jelko? mar si novinar ali pogajalec ali kaj?

    prevladajo izjave jelke, da bo samo se po sadje hodila v ambrus? pa kaj ima za hodit na parcelo in govorit da krajanev ne bo motilo ce jo bo zamenjala?
    no ja sej po drugi strani tako govorei da je ne bo zamenjala!

    zanimivo je tudi kako je lahko prisel neregistriran avto v roje - mislim da je AX ? mar res pada pravna drzava in je ciganom dovoljeno vse?

    no ja in se nekrat tisto o lacnih otrokih! zopet prispevek kjer jelka z veseljem vlece cigarete otroci so pa kao lacni…

    me pa zanima ce bo res postavila bivalnike na zemljisce s komunalno urejenostjo…ma jankovic je povedal da ne bo pokleknil pred cigani…bo se zanimivo dokler socijalna ne pobere otrok…

  40. Klemzo pravi:

    Denis za predsednika!
    (ne dobesedno, maš kot novinar očitno več ‘pristojnosti’)
    Če sem te do sedaj cenil, te po novem tudi spoštujem.

  41. Drago pravi:

    @Xp: ravno to, kar si napisal, sem hotel povedati. Se popolnoma strinjam!
    @Ervinator: prvič na Vesti se strinjam s tabo!

  42. matija pravi:

    krasno!!! z izsiljevanjem se bodo ciganom/romom podarjale nekretnine!!! zelo pohvalno!!!
    jaz tudi hočem nekretnino v centru ljubljane!! pardon, ne hočem, ZAHTEVAM!!!! daj denis zrihtaj!!! TAKOJ in ne v 5 mescih!!! zanimivo, romom lahko, civilom pa ne!!! hmmm…!!!

  43. xp pravi:

    Rešitev je preprosta. Morali bomo požret tisto, kaj nam je skuhal Dragutin Mate alias Janez Ivan Janša. Vse to sta počela pred kamerami in po vzoru genocidnega akta II. svetovne in IV. Balkanske vojne. Dajmo oz. zamenjajmo tisto zemljo v Ljubljani ciganom, naj živijo v tistem okolju, kjer jih bodo hoteli. Za Ambrus imajo Strojani že preveč umazane in krvave roke. Tam jih ne bodo hoteli. Vendar
    pa :

    Naj se nad cigani izvaja dosledno pravna država. Naj se nad njimi izvedejo vi ukrepi, ki se po zakonu morajo. Naj tako kot vsi odgovarjajo za svoja dejanja. V primeru kršitev prometnih pravil, naj se jim poberejo avtomobili. V primeru, da bi spet spolno občevali med sabo, naj se zoper njih podajo kazenske ovadbe in zaradi ponovitvene nevarnosti in nevarnosti vplivanja na priče odreja pripor. Naj se v primeru, da ne vzgajajo otrok, vključi Center za socialno delo in otroke da v rejništvo. Naj se jih kaznuje, če otrokom ne omogočijo obveznega šolanja. Naj se izbrišejo iz seznama upravičencev do vseh nadomestil v kolikor bi brez utemeljenega razloga odklonili ponujeno delo. Naj nad njimi prevlada pravna država. Če bi se to izvajalo nad njimi že od vsega začetka, teh problemov ne bi bilo. Tako pa so vedno tisti, ki izvajajo nekakšne projekte pozitivne diskriminacije, ki v teh časih nujno pripeljejo do širšega družbenega revolta.

  44. Povž pravi:

    Ej Slovenci, saj se lahko vsak iz nas norce dela!
    Delavci za cel mesec dobe manj, kot pa Cigani za podporo LDS in podrepnikom!
    Kje je tu pravna država?
    Glavno, da so volilci!
    Kdaj si bodo upali osameli in ostareli povedati, da jih Cigani izsiljujejo, da jim pobero pokojnine in vse kar rabijo, pa za nič ne odgovarjajo?
    Zakaj ne marajo biti v Postojni in drugje?
    Ker bodo rabili čas za raziskavo terena!

  45. Klemzo pravi:

    Ko berem komentarje šele zdaj mi je nenavadno, koliko ljudi je prišlo na podobno misel (predsednik), mora biti res kaj na temu? Sam eni morjo zarad prepričanja glede Strojan family to zapakirat v sarkazem. Obkrožil bi te vsen. Pohvale seveda tudi Vesti.

    Načeloma komentarjev na to temo ne berem, preveč raznih predsodkov. Tudi tokrat so in jih ne bi komentiral. In ne mislim, da imajo vsi z mešanimi ali bolj radikalnimi stališči avtomatsko prot Romom nasplošno. So pa seveda tudi taki, ki so jim čisto ok, če so kopije Sovencev. Bohvar da nebi živel v tropih! A taki bi tud tradicionalne velike italjanske družine ločval? Poor minded..

    Postavlja se vprašanje, zakaj spremljati to ‘štorijo’. Oziroma da jo vsi preveč spremljajo. Kje so bile ostale kamere ob kršenju ustavnih pravic, ko sin ni smel obiskati mame na njeni parceli?! Precej pomembna del v celi sagi. Podobno kot od države podprt izgon pred 1 letom. Koliko slovenskih družin so na podlagi še tako hudih dejanj v preteklosti ob spremstvu ministra prepodili z svoje zemlje, če se že gremo primerjave. Da ne govorim o črnih gradnjah in vodnih zajetjih.. Kršenje ustavnih pravic ljudem s strani države je in mora biti za medije in javnost/državljane veliko bolj pomembna od kriminalnih dejanj tudi precej hudega tipa. Razširijo se kot rak nad celotno populacijo, začne se vedno z manjšinami. Verjamem, da to prebivalcem Ambrusa ni bilo v uteho, vendar če je držal argument o nezmožnosti policijskega ukrepanja vsa ta leta, od kod sedaj po toči vsa ta varnostna prisotnost? To se navezuje tudi na hude stiske in težave ostalih državljanov, vendar pa zopet ne razumem, zakaj bi morali družine deliti po narodnosti? Ponavljam začne se z manjšinami. Sicer evropske institucije niso nujno bog i batina (nedavne smešno nizke kazni za vojne zločine), bo tudi pri njih vplival element manjšine in državnega terorja. Če v vseh državah nimajo idealnega odnosa (kaj to sploh je?) z Romi/Cigani, še ne pomeni, da je Ambrus 06 vsakdanji marginalen pojav. In se bomo spet isplatili zarad butastih državnih odločitev. In denar je še najmanj. Je pa jasno, vsak je lahko pameten, komu vse bi bilo treba pomagati, dejansko pomoč “ubogim slovenskim materam z otroci” pa vidimo bolj redko.

    Nkateri komentarji usmerjajo novinarje in jim ‘določajo’ temo prispevkov (tokrat ni nihče niti črhnil o nezanimanju za prebivalce Abrusa, kako bi le lahko?), pri čemer teh vprašanj ne postavljajo vladi. In ta bi morala skrbet za vse strukture problemov, ne pa jih celo še v hujši meri tudi ustvarjati. Verjetno je pa mnoge tud država dost zajebala, sam je nekak lažje zvalit krivdo za svojo nesrečo na namišljeno blazno ukvarjanje oblasti s Strojanovimi.

    Zanimiva se mi zdi tema angažiranega novinarstva. V osnovi novinar ni sam vest, vendar je ob določenih zadevah to lahko tudi dobrodošlo. V kolikor gre za povezave z reševanjem v prejšnjem odstavku omenjenih problemih (npr. posegi v ustavne pravice), gotovo. Govorimo tudi o otrocih. Bi potemtakem lahko pod vprašaj vzeli zbiranje dobrodelnih sredstev? Ali določene pomoči na Preverjenem? Sam ne verjamem, da bi lahko bil takšen angažma kdaj uporabljen pri načelno nesprejemljivih temah - pri danem novinarju in mediju.

    V tovrstnih sporih med malim človekom in državo je načeloma bolj zdravo biti na strani prvega. To bi moralo držati za vse ostale medije, ne glede na opcijo. Vest se je že dokazala.

  46. Kritik pravi:

    Dajte si že enkrat dopovedati, da je stari Strojanki ime ELKA, ne pa Jelka! ELKA.

  47. Denis Sarkić pravi:

    V njenih osebnih dokumentih piše Jelka Strojan, kako pa jo ljudje kličejo je pa meni vseeno!!!

  48. bojc1 pravi:

    007 kakšno odškodnino si mislil naj dobijo? A zbiraš prostovoljne prispevke ali bi jim doniral svoj del dohodnine (če jo seveda plačuješ)? Da nisi na njihovi strani in bi bil prejemnik te odškodnine? Ne vem ali si nor ali pa ne razumeš, zakaj sploh gre? Za mega natego in izsiljevanje Strojanov. Žal ne verjamem, da se bodo umirili in držali dogovora ter ravnali v skladu z zakonodajo, je pa to zadnja možnost, da dokažejo, da držijo dano besedo! Slovenska politika pa naj končno ta problem zaključi.

  49. jast pravi:

    Denisa za presidenta ! :)

  50. matija pravi:

    hahaha… LOL… a ste videli novi Mtv spot Strojanovih (THE GIPSY THING - GET GYPSY)!!! pesem celo ni slaba!!! aja, ne bom navedel linka, ker ne vem če ga bojo zbrisali, najdete pa ga na IZKLOPU!!! Kar poglejte, ne bo vam žal ;)

  51. Denis Sarkić pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=2g2pa5nLD7o

    Dober komad in tudi video ni slab, le da ga Strojanovi žal ne morejo gledati, ker nimajo ne interneta ne kabelske TV.

  52. 007 pravi:

    @bojc1
    na odškodnino, ki jo boš tudi ti plačal (hočeš ali nočeš) pred evropskih sodiščem zaradi eklatantnega kršenja človekovih pravic do svobode bivanja ter gibanja. Pa še za tvojo informacijo:dohodnino plačujem celo leto, tako, da jo na koncu nekaj malega dobim nazaj. Tako plačujem tvojega ideologa iz Argentinije, ki pravi, da živimo v t.i. Zlati dobi Slovenije. Nor sem pa res tolko, da se s takimi brezvezneži kot si ti sploh pogovarjam. Očitno nisva na isti strani, ti si pod prižnco jaz pa zunaj cerkvenih vrat. To je razlika med nama. Ko pa si že načel solde, jih raje dam cigotom, kot pa tvoji RKC, ki cvilijo, da imajo premalo za svoje delovanje in še za konec: problemnaj ne reši slo politika ampak Janša, ki je tudi vse zasral skupaj z Matetom.

  53. bojc1 pravi:

    A Rop nima nič s tem (tudi jaz plačujem tvojemu ideologu za njegovo plačo in dodatke, pa ni v času, ko je bil predsednik vlade, nič naredil, da bi se ta problem rašil, sedaj pa se hvali, koga vse je poslušal po telefonu,izda pa svoje LDS volilce)?
    Problem je nastal že pod prejšnjo (prejšnjimi) vladami, saj se ni dosledno spoštovala in izvajala zakonodaja, izbruhnilo pa je pod to vlado, saj so “cigoti” (po tvoje!) odlično medijsko pokriti s strani političnih nasprotnikov te vlade, ki se je res nespretno lotila reševanja tega problema. Drugi o tem le govoriite in podpihujete namesto hitrih učinkovitih in čim bolj ne le strpnih ampak tudi dolgoročno kvalitetnih rešitev - npr. če je zakon o OŠ, da morajo otroci hoditi v šolo (upam, da se oba strinjava, da je znanje nujni pogoj za izhod iz revščine,zaplankanosti in predsodki ala RKC), pa tega ne spoštujejo starši ali ne morejo spoštovati (ker so npr. v zaporu), se jih ustrezno preko CSD da v rejo,šolo,…in se jih poskusi vzgojiti v poštene in spoštovanja vredne delovne sodržavljane (da ne omenjam kolobocij z neregistriranimi avtomobili,nezakonitim bivanju na nezazidljivi parceli, kurjenju odpadkov in onesnaževanju okolja,hrupu,črnih gradnjah,krajah,alkoholiziranostjo,orožjem,drogo,nasiljem,izsiljevanji,pretepi - se spomniš do nezavesti petepenaga domačina,njegovo nekvaliteto življenja,stroški zdravljenja…). Veš, sam ljudi bolj kot po delitvi na vaše in naše sodim po dejanjih, tako da mi sodelovanje z ljudmi različnih političnih ali verskih prepričanj ne predstavlja ovir - bolj me moti izključevalnost,zaplankanost in neumnost. To, da daš svoj denar raje “cigotom” kor RKC, govori samo po sebi o stanju tvojega duha in kulture - saj veš, kako to gre - povej mi, s kom se družiš in povem ti, kdo SI!
    Škoda, da tako napadaš in deliš - niso vsi “cigoti” slabi, s Strojani pa je več kot očitno nekaj narobe, da jih niti njihovi nočejo in se z njimi ne morejo solidarizirati - kakor tudi nismo vsi Slovenci elita in najboljši, pa vendar, malo več zdrave kmečke pameti, pa bo lažje šlo, ne pa da bi jih R Slovenija za vse težave in izsiljevanja nagradila še z odškodnino,kot predlagaš ti (sicer pa je razsojanje o upravičenosti in morebitni višini pristojno sodišče, ne midva).Največji brezvezneš izpade tisti,ki se o razlikah ni sposoben pogovarjati oz. soočiti!

  54. Kritik pravi:

    Gospod Denis Sarkić, v Zemljiški knjigi uporabljajo ime Elka Strojan. Poleg Elke so lastniki parcele št. 707/104 k.o. Veliko Globoko še njeni otroci Adrijan, Danijela, Rajko, Jasna, Mirko, Vijoleta, Elka, Zdenko, Miha, Igor, Nataša in Samanta. Torej je kar 13 solastnikov, delež vsakega je do 1/13. Če se podatki v Zemljiški knjigi ne ujemajo s tistimi na osebni izkaznici, je tu nekaj narobe.

    http://prostor.gov.si/emoneta/zk_parcele.jsp

  55. janez pravi:

    @ kritik

    lepo,da se ti je dalo toliko ukvarjati z njimi…

    kot kaze jelka ni lastnica !

    joooj kako sem firbcen kaj bo povedal nas predragi denis…

  56. bojc1 pravi:

    a oče-mož Elke nima nič zraven? 13 otrok, odličen razultat.

  57. Denis Sarkić pravi:

    Očitno imata Jelka in premier nekaj skupnega. Janez ali Ivan Janša??? Elka ali Jelka Strojan???

  58. janez pravi:

    tale esmeralda bo se zanimiva stvar…ce ima na osebni jelka me zanima kako bo dokazala da je tam vpisana pod elka ali bo drzava kar pogledala stran…bodpisov tako ali tako ne bodo morali preverjati saj ima ona krizce … :)

  59. janez pravi:

    @bojc1
    kolikor vem je njen moz preminil…

  60. Prostadine pravi:

    Prostadine is a dietary supplement meticulously formulated to support prostate health, enhance bladder function, and promote overall urinary system well-being. Crafted from a blend of entirely natural ingredients, Prostadine draws upon a recent groundbreaking discovery by Harvard scientists. This discovery identified toxic minerals present in hard water as a key contributor to prostate issues.

Komentiraj