SDS ovadil župana
28. september 2007 ob 3:05 | Denis Sarkić |Svetniški klub SDS Mestne občine Ljubljana je vložil kazensko ovadbo zoper župana Zorana Jankovića zaradi zlorabe uradnega položaja. Župana Jankovića ovadba bremeni tudi nevestnega službovanja. Oba očitka so svetniki SDS-a prijavili tudi računskemu sodišču. Svetniki ovadbo utemeljujejo z več domnevnimi nepravilnostmi med Jankovićevim županovanjem. Med drugim opozarjajo na prekoračitev proračunske postavke za urejanje zemljišč, zadolževanje MOL-a za nakup nepremičnin. Obenem trdijo, da je v MOL-u prišlo do nezakonitega ravnanja in izdaje nezakonskih aktov. V izjavi za javnost so svetniki izpostavili dva primera, za katera je po njihovi oceni nezakonitost očitna in nedvoumna. Kot prvo naj bi Janković za več kot za 11 milijonov evrov prekoračil postavko urejanja zemljišč. Ker so svetniki prepričani, da so župana o tem zagotovo obvestili pristojni v mestni upravi in je zato zavestno ignoriral opozorila, domnevajo, da je to storil z namenom, “da bi sebi ali komu drugemu pridobil nematerialni ali materialni interes”. Kot drugo pa je za osnovni motiv zadolževanja MOL v letu 2007 predvidel nakup nepremičnin, kar zakon o javnih financah in zakon o financiranju občin ne predvidevata. Po navedbah mestnih svetnikov SDS-a pa naj bi predlagano zadolževanje preseglo tudi zakonsko predpisane limite.
Župan Zoran Janković in podžupanja Jadranka Dakič sta se odzvala na ovadbo SDS in tudi na nekatere druge, sicer neuradne namige in medklice opozicijskih mestnih svetnikov. Tudi na tiste, da je “Zoki kot en bager”.
Denis Sarkić
28. september, 2007 ob 8:33
Bi ti javno priznal, če bi te nekdo ovadil?
28. september, 2007 ob 9:07
Svetniki SDS se norca delajo iz sebe. Zanima me kako se počutijo njihovi volilci, ko svetniki menijo da ima Občina Ljubljana preveč denarja in da ne potrebuje ok. 60 miljonov € (ki jih je država, beri SDS, vzela Ljubljani z prihodom Jankoviča) po drugi strani pa obtožuje Jankoviča ker je finančno pomagal prizadetim v ujmi. Potem ga pa še ovadijo. Upam da ta ovadba nima nič skupnega z intervjujem Jankoviča v Mladini. Ker svetniki SDS ne delujejo v korist občanov ampak bolj v korist stranki, na državnem nivoju.
28. september, 2007 ob 9:13
Denis, resnično, zakaj ni bilo nikogar od Vesti na zadnji županovi tiskovki? Je fino slišat nekaj kompetentnega vsake toliko časa.
28. september, 2007 ob 9:14
Denis Sarkić dej si ti drugič malo pripravi kaj boš spraševal. Čudno da ti dovolijo delat pri Vesti.
Namreč tvoja vprašanja izpadejo prou bedasta. Jankovič ti je pa lepo zabil nazaj :D
Upam, da si ugotovu, da si tak bednik, da Jankoviča niti uprašat ne znaš!!
Ljubljančani, lahko ste srečni, da imate tako sposobnega župana!
28. september, 2007 ob 10:46
@tomppa 46
najprej je bil tito, nato kučan, sedaj pa jankovič-a slovenci ne morete brez tega, da nekega lopova po božje častite?
28. september, 2007 ob 10:49
@tomppa 46 - Imamo tudi Janeza Janšo. Jebiga.
28. september, 2007 ob 11:17
ponosni smo da imamo JJ
28. september, 2007 ob 11:19
ni vse zlato kar se sveti, kot naprimer Zoki, Bil je najuspešenješi manager. Debeljak še bolš fura Mercator. tako da…………..Zdaj je “najboljši” župan v LJ……………..ne hvali dneva pred nočjo.
28. september, 2007 ob 11:52
@ gost Ne me hecat. Prav težko je biti Debeljaku dober v teh časih. A se komu zdi, da gre katerikoli trgovski družbi zadnje čase slabo?
Ja, lahko da Zoki res ni svetnik. Ampak s tem kar je dosedaj naredil v mestu in za mesto je res car. Da ne omenjam primerjave z njegovimi predhodniki…
28. september, 2007 ob 12:05
Sorry. Pa ste vsi, ki ga kritizirate, sploh iz Ljubljane!? Namreč, odstotek volivcev v Mestni občini Ljubljana, ki so ga izvolili, je namreč povsem drugačen od odstotka sodelujočih v tej post scriptum debati in ki tukaj sračkate proti županu Jankoviću.
Janković je pač za nas Ljubljančane po mnogih desetletjih končno pravi človek na pravem mestu. Vam to všeč ali ne.
Socialdemokratska partija pa s svojimi zastopniki v mestnem svetu dela sebi medvedjo uslugo… In za to sem jim močno in srčno hvaležen.
28. september, 2007 ob 12:18
Ojoj, Zokija so se očitno lotili zelo pod pasom, učinek pa bo prav nasproten. Nekomu oporekat zakaj je namenil denar za prizadete v poplavah je prav nagnusno sramotno. V takem primeru se morajo razlike med opozicijo in koalicijo zabrisat. Z 1 evrom na občana so za prizadete v poplavah pomagale praktično vse občine, zato bi bilo grdo, če največja občina ne bi.
Me pa čudi, da ljubljanski SDS ni bolj pod “nadzorom” državnega, ker s takimi akcijami ne škodujejo le SDS-u v Ljubljani, ampak tudi SDS-u na državnem nivoju. Bolje bi bilo, da bi bili samo tiho in čakali do naslednjih volitev. S tem, ko so glasni, samo izgubljajo še tistih nekaj volivcev, ki jih imajo.
28. september, 2007 ob 12:35
tomppa46,…mogoče imam prenizke kriterije glede novinarskih vprašanj,…ampak Denis ima za moj okus najboljša vprašanja prav od vseh, nekateri sploh ne vedo kaj bi vprašali ali se celo ne upajo,…saj se dostikrat zgodi premolk, ker so vsi tiho, potem pa vedno Denis vpraša in ‘reši’ situacijo.
Denis ima do sogovornika tak normalen, sproščen, ljudski odnos in s tem omogoči, da se skoraj vsak sogovornik razgovori, odpre in pove skoraj vedno resnico ali pa jo zelo težko skrije.
Se mi zdi, da sama vsebina vprašanj ali pa obračanje besed v njih samih, niti ni tako pomebno, kot je pomeben pravi pristop do vprašanega in nek energy flow, ki nastane,…..vprašanec potem kar sam vse pove, brez da ga kaj preveč sprašuješ in obračaš besede.
Denis je zame zelo dober novinar, je enostavno logičen.
28. september, 2007 ob 13:30
@ miro c
na srečo nisem iz ljubljane. seveda je jankovič za vas človek na mestu: zopet imate idola, ki ga lahko po božje častite, on pa vam po božje krade.
28. september, 2007 ob 13:35
Zanima me kaj potem je Jankovič, če ni politik? Je župan MO Ljubljana in ni politik? Mesto misli voditi tako kot je to počel v Merkatorju, kaj še ne ve kaj je to javni sektor, ki se ne more primerjati s privatnim.
Prosim zbudi se g. župan, ko si stopil na to mesto si postal politik, zdaj pa je zadnji čas, da se nehaš pretvarjati in ljudem naliješ čistega vina.
28. september, 2007 ob 14:36
Ti očeta do praga, sin tebe čez prag!
Janković bivše županje na tožilstvo, opozicija njega prav tako.
28. september, 2007 ob 17:18
Sem Ljubljančan in sem ponosen na našega župana, ker dejansko vidim, da se stvari premikajo tudi v realnosti.
28. september, 2007 ob 17:35
svaka čast zokiju, da še ni steral vseh u lepi k…. in odpizdil nekam na toplo kjer lahk u miru uživa stress-free penzion…
prekleta primitiva slovenska…
28. september, 2007 ob 17:40
Zoran in Jadranka delujeta kompetentno, preudarno in preveč realna, da bi nezakonito mutila z občinskim denarjem.
Mestna opozicija, SDS generalno in vsi polsposobni zafrustrirani podeželjanski hinavci za njimi ne razumejo, da nekatere na položaje pripelje prvenstveno želja po realizaciji drugačnih vizij, kot je goli grabež denarja.
Super bi bil tudi intervju s to podlasico Kovačičem.
28. september, 2007 ob 17:59
V Ljubljani bo prav cool, ko se bodo republikanci preselili v pokrajine ….
28. september, 2007 ob 21:16
Močvirniki…res ste bedaki ker nergate čez vašega župana.
Mariborčani vam zavidamo in vam “kuj” odstopimo našega polpismenega Kanglerja.
28. september, 2007 ob 23:05
Dvoličnost SDS!!!! Na državni ravni prekoračijo porabo na vseh področjih, v Ljubljani napišejo ovadbo za 11 milj.evrov. Samo na Brdu so, še preden je objekt končan, prekoračili že za 50 miljonov. Tam to zagovarjajo, v Ljubljani ovadba. Dvoličnost!!!!
28. september, 2007 ob 23:40
Prodam Kanglerja za Jankoviča.
29. september, 2007 ob 0:28
Hvala Rock!
29. september, 2007 ob 9:19
Se kar strinjam z Rockom. Ampak bi svetoval denisu, da si dobi še kakšnega pomočnika in preveriče gre res za nepravilnosti.
Potem bo reportaža popolna.
29. september, 2007 ob 12:14
Zelo zelo težko odkrito pohvalim nekoga, ne boš verjel. Ampak obstajao tudi taki, ki jih doleti taka čast ;-),……čeprav - who the fuck am I?
No, zdaj bom pa nehal, ……saj veš kako je, če preveč hvališ… Pri kolačih misliš, da bodo tokrat res najboljši, potem se pa na koncu zažgejo, ma jebemu m….
Keep up the good work, prav ti bo prišlo.
29. september, 2007 ob 13:20
@m
“najprej je bil tito, nato kučan, sedaj pa jankovič-a slovenci ne morete brez tega, da nekega lopova po božje častite?” m
Sklepam da ti nisi Slovenec. In tud neverjamem da vsi Slovenci častijo boga oziroma božje častijo naštete ljudi, ki naj bi bili vsi po vrsti lopovi. Zanimivo je da v ta sklop božjega čaščenja ljudi nisi vključil Janeza Janše (al je Ivan, sej nevem), ki je po mojem mnenju sodi v sam vrh. (ne mislim o vseh Slovencih, ampak le o najbolj zvestih privržencev).
29. september, 2007 ob 13:37
Ovajanja, spletke, rovarjenja, spori, sovrastvo, mascevanje.
politika dobrega vojaka Janeza.
ne za dolgo.
29. september, 2007 ob 20:02
Ovajanja, spletke, rovarjenja, spori, sovraštvo, maščevanje je edino kar SDS res obvladajo na vseh nivojih !
pozabljajo pa da to kar seješ potem to tudi žanješ …
30. september, 2007 ob 8:13
Za pogovor z Jankovičem bodo očitno potrebni novinarji z veliko izobrazbeno širino, osebnim poštenjem, izkušnjami in s konkretnimi vprašanji.
Razna vprašanja v smislu namigov: “govori se”, “rekli so”, ipd. so zgolj tratenje časa, nas Tv in internetnih gledalcev.
30. september, 2007 ob 10:41
Jankovićevi podvigi so: 20 mio EUR donacij v grad (malomeščanstvo pa tako) namest v 300 neprofitnih stanovanj, uničevanje vrtičarjev namesto urejanja tudi hortikulturnega vidika Ljubljane, parkirnina na Žalah (nepredstavljivo), fugiranje grantnih kock po 32EUR/m2 v Ljubljani (a jih lahko spomladi, ko bo razpokalo, za tak denar fugiram sam) po zlatarski tarifi brez javnega razpisa (mogoče bi kolega Kos preveril, ali ni vsaj suma koruptivnega dejanja), mestna zapora in odvzem že plačane možnosti parkiranja,dostopa in dovoza meščanom v strogem mestnem jedru - to je le nekaj odličnih dosežkov sedaj tudi politika, našega župana; pripravlja se pravi finančni cunami - ožel nas bo, Ljubljančane kot je ožel Mercator in se v nekaj letih s Kučanovo (kar naprej trdi, da je MK najboljši politik zanj) in Ropovo (izdajalski prestopniški poslanec, ki ne zna dokazati ene same svoje trditve v aferi SOVA) povzpel kot tajkun do enega najbogatejših državljanov. Najbrž je s svojima pomočnikoma v ozadju, Dakićevo (ki tudi tokrat skrbi za finance, javno mestno in s tem tudi moje zadolževanje) in Čerinom (se še spomnite,tovariši, sanjskega moštva in zlatih časov v Mercatorju, ko so kar vrtec v Beogradu?!?-ne npr. na Kozjanskem, Goričkem,Koroškem…. donirali iz tudi mojega delniškega kapitala, brez soglasja ali vprašanja) trdno v sedlu in ima roke do ramen namočene v spremembo namembnosti zemljišč, spodbuja gradnjo, saj se tu vrtijo ogromni denarji….
Pa še drugi stadion hoče na vsak način(kot da rabimo dva?), namesto da bi Jocu pomagal pri rekonstrukciji sedanjega (zlato moštvo in ekipa že ve - kjer se gradi, tam se dobiček deli!). Hvala vsem, ki ste tako zaljubljeni v svojega župana, najbrž bi bil Arhar kot bivši guverner in oče slovenskega tolarja ter aktualni presednik uprave ene uspešnejših bank res pravi amater za finančne akrobacije Jankovića ala Mercator,MOL,Electa (koliko sta že sinova darovala za grad?)
30. september, 2007 ob 11:12
@ Kaktus & co (, morda si delček novejše zgodovine pozabil; zaradi zločinca( povojni poboji,motirani procesi,zaplembe premoženja-nacionalizacije) in dosmrtnega diktatorja Tita, zaradi katerega smo morali živeti v enopartijskem sistemu in enoumju ter smo zaradi njegovega vztrajanja pri komunistični ureditvi izgubili Trst (ter napačnih odločitev tudi v državljanski vojni veliko Slovencev) ter strinjanja in podpisa MK pod ukaz o razorožitvi TO 11/1990 nas je JJ v 1991 uspešno obranil pred napadom JA, nato pa bil nepošteno zamenjan po aferi Depala vas v 1994 in po desetletju opozicije dobil priložnost za sestavo prve prave poosamosvojitvene vlade v RS, ki jo bo kot vse kaže kljub mnogim polenom, ki mu jih bivši oblastniki s svojimi mediji mečete pod noke in namesto konstruktivne kritike in v iskanju čim širšega soglasja kar naprej rovarite in tožote čez stanje demokracije (npr. t.i. novinarčki pošiljajo v EU svoje peticije) namesto da bi končno nehali spuščati meglo in pošteno ovrednostili dejanja, ne osebo. Kar naprej bivšim priviligirancem nekaj ni všeč - sprememba Gabrove antišolske reforme, kjer smo otrokom ukradli eno leto otroštva, v šoli pa jih zato nič več ne naučijo (vsi le vpijejo, kako so učenci obremenjeni - kot da zaposleni nismo in je življenje lahko, greš ne iternet,popiješ redbull, se zadaneš in bo že nekako šlo), učitelejm pa je odvzela ponos,dostojanstvo in avtoriteto, Bručan je aktivno zmanjševal zaostanke in podeljeval koncesije, da so zdravniki več, lažje, rajši in učinkovteje delali (tudi zase) - spet ni bilo v skladu s kebrovo doktrino vsi enaki-samo mi, “naši”, ki smo bolj pri koritu,smo bolj priviligirani,saj imamo veze…..
Se pa strinjam, da je vmes, med veliko dobrimi stvarmi, ki jih je sedanja vlada JJ naredila, tudi veliko napak in nesposobnežev, kar je nenazadnje drago stalo tudi LDS - bridko spoznanje, da oblast privlači tudi vešče. V Sloveniji imamo predvsem preveč birokracije (podedovala in dogradila tudi ta vlada), vsak ki pride na položaj, se ga drži in oklepa za vsemi 5-imi, namesto da bi čim več ljudi imelo svoj s.p. ali d.o.o. ali pa bi bili kot dobri (so)delavci po skandinavskem modelu tudi od svojega učinka dobro plačani (brez demagogije ZSSS Semuliča ˛&co).
Vsako vlado je treba natančno nadzorovati in jo redno korigirati, ključno vlogo in vzgojo pri tem pa imajo pluralni, strokovni, politično neobremenjeni in neodvisni mediji ter predvsem posamezniki - novinarji(in seveda zreli, samozavestni državljani), ki se potrudijo z raziskavo ozadij, nakažejo možne izhode, so ne le oblikovalci sedanjosti ampak napovedovalci prihodnosti, daleč od primera D. Sarkića, katerega eden vrhuncev je zagotovo navijaštvo za sedanjo opozicijo ter bivši režim (nima dobre besede za sedanjo vlado in ni kritičen do potez in napak prejšnje vlade - sedanje opozivije) in žalostno-žaljiva zgodba o njegovem psu. Vsak malo bolje razgledan gimnazijec bi lahko bil boljši novinar kot je on (če sploh je novinar).
30. september, 2007 ob 12:51
@bojc1: Nekaj dejstev (kot bi rekel Stanko):
1. Sarkićev pes ima ime po čebelarju Antonu Janši
2. Dejstvo je, da je video s psom prvi zadetek na youtube (če ti to ni všeč, se pritoži njim).
3. Janša se je zlagal: izjavil je, da se s Sanaderjem ni dogovarjal, potem pa je rekel, da je samo miril situacijo. Dokaz: arhiv Vesti na Vesti.
4. Naloga novinarja je kritični nadzor vlade, ne opozicije (še manj pa “bivšega režima”)
5. Janševa vlada je naredila dobri potezi: protikadilski zakon pa pomoč poplavljenim. Napak je bistveno več.
30. september, 2007 ob 13:07
Hvala za pojasnilo glede mojega psa, ker se mi res ne da več po 10000000krat razlagat eno in isto. Če nekdo ne razume, pač ne razume. Glede pomoči poplavljenim je bila ta vlada zelo hitra…
30. september, 2007 ob 14:18
1-2.wau,denis ima že odvetnike,ampak…. poglejmo na you tube….uuuuuuuu,tole pa ne bo čisto držalo s tem čebelarjem…
http://www.youtube.com/watch?v=tjOy4003cOgtI&mode=related&search=
3.zopet zavajanje…JJ je jasno že 18. junija povedal da se je pogovarjal(ne dogovarjal,razumete slovensko,vi priseljenci?),če že ponujaš arhiv vesti,pokaži kje,saj znaš menda copy/paste?
4.Drži.Ampak če se ozrem nazaj pred oktober 2004,imam nekako v spominu velik strožji nadzor opozicije kot pozicije.
5.Protikadilski zakon je ena večjih bedarij te vlade…
30. september, 2007 ob 15:54
Posnetek na you tubu,
ni ne smešen, ne žaljiv, ampak bebav.
Če gre za satiro, bi morala vendarle biti na višjem intetelktualnem nivoju . . .
30. september, 2007 ob 16:03
Bojc1,
ne bom se vtikal v to, da si se politično usmeril, kot pač si se.
Le glede Jankoviča bi nekaj rekel:
Človeka na takem mestu, ki mora v svojem mandatu opraviti (recimo) 100 nalog, bomo ocenjevali na koncu mandata. Če bo uspešen v 60 - 70 % nalog, bomo že lahko govorili o uspešnem županu. Lahko, da bo potegnil tudi kakšno slabo potezo, vendar je pomembna večina nalog.
Tvoj primer zgoraj je le sproščanje frustracij političnega nasprotnika.
30. september, 2007 ob 22:24
Denis.. govoriš kot bi imel mehkeg kurca v ustih. Ne resno… zakaj se neprestano čuje kot da imaš nekaj v ustih in cmokasto govoriš, čujem kurčevo slino v tvojih ustih. Ogabno govoriš res, naredi nekaj na tem.
30. september, 2007 ob 23:07
Tudi jaz nebi vnaprej kritiziral ZJ.. Glede na to da živim v Lj pa moram povedati da je trenutni vtis čisto drugačen kot je bil pod okriljem DS kot županjo. V pozitivnem smislu..
30. september, 2007 ob 23:43
Boljc1. seveda obstajamo levi in desni, samo tako zabluzenih komentarjev, kot jih imaš ti v zadnjih 2 dneh, pa ne. Poišči pomoč!
1. oktober, 2007 ob 1:16
ja res,verniki so neverjetna zadeva….pride,nabije parkirnine za 60%,Žale je treba plačat,zapre tri ulice za ves promet(in vsi mediji nabijajo da je zaprl center mesta,to kaže na to da niovinarnji tud pod razno niso lublančani,mi rojeni na šlajmerjevi vemo kaj in kje je center) in to ga povzdiguje v status Boga…in ti cepci bojo nabijal tud ko jim bo ogrevanje(ki je že sedaj pregrešno drago) in komunalo nabil do neba ter ga častil po božje…to,da misl Tržnco razfukat zarad privatnega kapitala raj pozabim ker mi pritisk preveč naraste…
1. oktober, 2007 ob 1:37
@ Drago, razlaga? Si zbolel ali intelektualno ne dohajaš? Odgovori na moje argumente!
@ Denis Sarkić - zakaj pa ne kupiš še psice in jo poimenuješ Kučan (pa ne po Milanu, temveč Zdenku, da takoj razčistiva), pa osla Drnovška (ne po Janezu, ampak Tončku!)? Si po moje niti v sanjah ne upaš! Ne se delat norca iz nas Slovencev, no kakšen Anton Janša neki - direktno se delaš norca iz aktualnega šefa vlade, pa si sam izpadel kot neinteligenten in žaljiv s to svojo provokacijo, saj si povedal o sebi več, kot si morda mislil. Žal. Če že moraš, napadaj svoje politične nasprotnike z argumenti. Pa prej seveda še zapusti t.i. novinarske vode,če sploh si novinar in pojdi direktno v politiko.
Sicer pa Rado, MarkoNI-govorimo o dejstvih,odgovori na kako idejo, bomo lažje polemizirali, tudi o ZJ, gled katerega nisem “usmerjen”, me pa tudi Arhar ne bi motil.Absolutno tudi sam sodim ljudi zgolj po dejanjih!
Žal sem prepričan, da se bodo metode ZJ iz Mercatorja nadaljevale (samo primer ukinitve učenja tujega jezika v vrtcih, ker jih nimajo vsi - pač po načelu enakosti ukinitev, ne zagotovitev tudi ostalim in bomo imeli spet manj izobražene in neuke nove volilce; zakaj donacija Mercatorja za cel vrtec v Beogradu, pregon vrtičkarjev, zakaj je potrebno pobirati parkirnino na Žalah,pa zapreti dostop v ožjem mestu stanovalcem,drago fugiranje granitnih kock, 2 štadiona,obnova gradu ob praznem mestnem proračunu namesto študentskih sob (kje so peticije in podpisi) ali 300 neprofitnih stanovanj, od katerih bi imeli konkretno korist meščani in mesto………). Sicer pa zase in svojo ekipo dela odlično, mediji mu pa na veliko asistirajo, Kdor zna pač zna, tu ni kaj, manipulacija je res dobra, saj slabši od Danice ali Vike ne more biti nihče!
PS z marsikaterim dejanjem se žal tudi mestna opozicija smeši - enostavno ni kos sposobnostim Jankovičeve ekipe in slabo igra vlogo nadzornika in nujni korektiv mestni oblasti.
1. oktober, 2007 ob 9:58
bijc1:
“samo primer ukinitve učenja tujega jezika v vrtcih, ker jih nimajo vsi - pač po načelu enakosti ukinitev, ne zagotovitev tudi ostalim in bomo imeli spet manj izobražene in neuke nove volilce”
Si čisto pozabil, da tudi Jankovič, kljub vsem svojim sposobnostim, vendarle ne more delati čudežev.
Ima 60 milijonov evrov manj, kot prejšnji župani.
Si čisto pozabil, da Janša deluje direktno proti Ljubljani? Pravi, da na LJ v času predsednikovanja sploh ne računa.
Glavno mesto Evrope bomo, Janša pa nič!
Predsednik vlade daje prednost lastnim zameram!!! SIC!
1. oktober, 2007 ob 14:49
Bojc 1, Kako kaj deluje klima v prostorih Parlamenta?
1. oktober, 2007 ob 20:26
V državi je res nekaj narobe, ko začejo politiki vlagati tožbe, kot da nimajo drugih sredstev. Res smešno, da bi demokrati tožili Busha, ker govori neumnosti. Jasno je, da si s tem mestna opozicija ne dela uslug. Ne bi ravno rekli, da je najbolj vešča.
2. oktober, 2007 ob 12:58
@bojc1: Veseli me, da tudi ti sodiš ljudi po dejanjih.
Pa polemizirajmo:
- ukinitev tujega jezika: tu se strinjam s tabo, najbolje da kakšen mestni svetnik predlaga, da se to uvede, če obstajajo pogoji
- zakaj donacija za vrtec v BG? Zakaj pa ne? To je odlična marketinška poteza, gre za dobro otrok, pa še srbski kupci bodo to pozitivno sprejeli in še več kupovali v Mercatorju. Mercator je mnogo doniral tudi v Sloveniji (Moja soseska, RK Krim,…) z istim razlogom.
- pregon vrtičkarjev: oprosti, ampak tistih trideset kumaric in kupi nekih kolov in pleha nima sredi Ljubljane kaj iskati. Zgledalo je (s Šmartinke) totalno klošarsko. Bojda jih bodo preselili na obrobje mesta.
- granitne kocke: ne poznam podrobnosti, pa tudi ni bistveno
- zapreti dostop v centru: pač obnavljajo, da bo lepo, ne?
- 2 štadiona: kolikor vem, mesto v obeh primerih prispeva zemljišče, kar ni ravno nek strošek
- parkirnina na Žalah: vprašajte na naslednji tiskovki ali v mestnem svetu
- 300 neprofitnih stanovanj: počasi, človek je na položaju šele 10 mesecev (pa je dvignil že kar nekaj prahu, kajne)
3. oktober, 2007 ob 1:24
mestan opozicija je absolutno šibka, neučinkovita nedorasla svojim nalogam in tudi ni sposobna slediti hitrim potezam (tudi zadolževanju) MOL; da gre za prepir med mestom in državo, tudi ni dobro - spomniti pa velja, da so zamere med glavnimi akterji žal pregloboke in sežejo daleč nazaj, a razumljive - ko so Janšo jahali, je bilo vse Ok, sedaj, ko tudi on nastopa s pozicije moči, pa po vaše ni vse OK? Dvojna merila? Demokratična oblika sobivanja? Vsekakor se pravo politiko dela učinkovito in v duhu čim večjega konsenza, skrbno pretehta in racionalno izpelje, to čakam(o), ne? Pa več diplomatskege, diskretnega in v javno dobro usmerjenega dialoga vsem vpletenm na nivojih odločanja bi tudi svetoval.
Zato pri tujih jezikih v vrtcu (koliko bi to stalo ne vem, ker se s tem neposredno ne ukvarjam, prav tako se verjetno ne da izmeriti škode, če pebivalstvo ni vešče čim več tujih jezikov) vztrajam na njihovi uvedbi in razširitvi, ne ukinitvi, pri vrtičkarjih pa npr. ne gre za 30 kg. kumaric ampak da se že ob pregonu zagotovi nadomestna, urejena in simbolično plačljiva cona (cone), saj je za starejše bolj pomemben zrak, druženje, dober občutek in užitek ter zaposlitev kot biopridelek! Kocke so zelo drag projekt,strogi center pa je za stanovalce očitno nedostopen vsaj do naslednje menjave župana (bo vrnil že plačane leten parkirnine?). Bodite konkretni in nizajte tudi pohvale - uspehe.
PS 2 štadiona - do sedaj pa nobenega? 2x provizije?!? Pa imam rad šport!
3. oktober, 2007 ob 1:28
MArkoNI, recimo da imaš na izbiro - 20 mio EUR v Lj. grad ali gradnja neprofitnih stanovanj? Kaj bi izbral? Pa drugi? Gre le za predlog, možnost izbire, morda si pa še kdo od ablastnikov v MOL premisli? Možnost 50-50 nekaj stanovanj in malo manj v grad -še vedno boljše, to so dileme, kaj z 20 mio EUR? To je sociala, ne demagogoja!
3. oktober, 2007 ob 14:59
Glede stanovanj se popolnoma strinjam s tabo. Če ne gre za kakšne neodložljive pogodbene obveznosti, potem nekakšen grad ne more imeti prednosti pred stanovanji.
4. oktober, 2007 ob 0:50
Marko,pošteno. Iščimo prave razvojne in povezovalne točke, ne izživljanje in npr. kar naenkrat 2 stadiona. Pa da ne bo pomote -ZJ je zelo sposoben in daleč pred svojima predhodnicama, le malo po “buldožersko” je vse skupaj zastavil.
6. oktober, 2007 ob 4:20
007
pa klima v MOL?
6. oktober, 2007 ob 4:22
Drago, še vedno čakam odgovor na svoje trditve in argumente, ti pa si me le poslal po pomoč? Imaš še kaj drugega?
6. oktober, 2007 ob 4:24
Rado,
naštel sem nekaj dejstev oz. točk operativnega nestrinjanja, podpiram pa npr. idejo štadiona..(ne dveh štadionov, žal, ker ne razumem, zakaj bi nenadoma poterbovali kar dva), nisem pa politični zafrustriranec, daleč od tega.LP