Zdenka pri Jelki
27. september 2007 ob 20:13 | Denis Sarkić |Varuhinja človekovih pravic Zdenka Čebašek Travnik je s svojimi sodelavci danes obiskala Jelko Strojan na njeni zemlji v Dečji vasi pri Ambrusu, ki že točno dva tedna skupaj še z delom svoje družine vztraja pod šotorom. Varuhinja se je seznanila s situacijo na terenu, zanimalo jo je stanje otrok in Jelki je obljubila, da bo že v kratkem stopila v stik z Janezom Podobnikom, ki je vodja vladne komisije za romsko skupnost in rešuje problem družine Strojan.
Varuhinja pri Jelki Strojan:
Jelkine prve besede: “… vidte kakšno življenje imamo gospa (…) država nam je dala obljuba …”
Pogovor z varuhinjo za Vest:
Varuhinja Zdenka o glavnem namenu obiska: “… tukaj sem predvsem zaradi skrbi za otroke …”
Denis Sarkić
27. september, 2007 ob 22:19
denis kar tako naprej - predusem nepristransko in samo lepo snemaj zadeve!
tale jelka je prav smesna ze - pravi da otroci nimajo hrane ker ni dovolj velika denarna socijalna pomoc - a za cigarete pa ima??? mal postejte koliko jih je pokadila v 20 minutah…
smesnica se vecja pa je ko pravi da sprejme novo parcelo vendar je ne zamena za to katero ima- se pravi zeli izsilit od drzave da senka parcelo ciganom?
in jelka sprasuje kaj misli drzava!!! pa pizda a nima toplega zacasnega doma v rojah!!!pa kaj k**** se hoce!!!????
grem poslusat kaj ima se povedat varuhinja… :)
27. september, 2007 ob 22:36
Če ima dovolj denarja za cigarete, ga ima dovolj tudi za hrano.
27. september, 2007 ob 22:39
Ciganki je ime Elka! Sarkić, to bi ti že lahko vedel!
27. september, 2007 ob 22:51
Ja, med in smreke so pa doma ostale, Denis Pokora.
27. september, 2007 ob 22:52
Denis: Ali je obisk varuhinje človekovih pravic od medijev spremljala samo Vest?
Torej smo dobro obveščeni. Kot dokaz navajam dejstvo, da mi, obiskovalci Vesti, vsi vemo, da je bilo Mirku preprečen obisk matere,varuhinja pa o tem ne ve nič!!? Ali ji ti verjameš?
27. september, 2007 ob 23:05
Elka se vedno nečesa boji. Jaz se bojim, kakšni otroci bodo čez nekaj let če se bratje in sestre Strojan jahajo počez. Očitki kako se člani družine oralno zadovoljujejo so že znani nekaj časa, pa tem pa nobeden nič.
27. september, 2007 ob 23:08
jaz sem nekaj ujel da imajo mediji naroceno naj ne porocajo vec o strojanih in tako zmanjsajo nelagodje drzavljanov.denis sigurno ve vec o tem pa ne bo javno spregovoril , ali pac?
predstavljaj si da v vseh vecjih medijih zopet nastopijo strojani!? pa pocasi bi bila drzavljanska nepokorscina tretine slovenije!druga tretina bi spremljala pred televizorji , tretja tretina pa le jamrala kako so nekateri “nestrpni”
27. september, 2007 ob 23:17
Če avtor tega posnetka misli ustvarit sočutje potem se je grdo zmotil. Ko sem gledal tale posnetek me je prijelo, da bi jih zbrcal vse po vrsti. Kako pa se pogovarjajo s varuhinjo. Mater jim cigansko nekulturno. To niso ljudje, to se obnašajo kot živali.
27. september, 2007 ob 23:22
[…] bolje, ko dobimo nove kamere), ker me kašelj spravlja ob živce in strah me je poplav. In upam, da Ambrušani Denisa ne bodo pretepli in da voda v tej noči ne bo delala […]
27. september, 2007 ob 23:24
Gospe Čebašek poklon.
27. september, 2007 ob 23:32
Se ne strinjam z xp. Gospa Strojan se je prijazno in spoštljivo pogovarjala z gospo Čebašek (in obratno). Seveda pa je jasno: kako dobiti t. i. nadomestno zemljišče, s katerim bodo zadovoljni tako Strojanovi kot novi sosedi? (Gospa Čebašek ima še veliko nezavidljivega del. Tudi zaradi preteklih ukrepov države.)
27. september, 2007 ob 23:38
ga.strojan se je spostljivo pogoarjala ? ja lepo te prosim no! se enkrat poglej in ce ti prej ne bo jasno se zamisli kako jo spostljivo napadejo ko je govora o inekciji!!! ma smesnice ti recm ej! ce se tole nav kmal koncal se bo se men odtrgal!
28. september, 2007 ob 0:18
Nisem mislil na Elko, mislil sem na šmrkljo, ki bi ji razbil gobec narkomanski. Poglejte tisti del, ko šmrklja prinese inekcijo in sama reče, da je heroin, pol pa se dela norca iz varuhinje, češ, da naj varuhinja pazi kako se pogovarja z njo. Stara Elka pa je kriva samo toliko, ker ni vzgojila otrok. Če bi moj otrok tako govoril starejšim, bi ga klofnil pred kamerami in mu naredil sramoto.
28. september, 2007 ob 0:47
Jelka Strojan ji piše v osebnih dokumentih, Elka jo kličejo. Če bi vedeli zakaj se pišejo Strojan, bi vas polovica padlo s stola, ker je stvar zelo osebna, jo bo morda v prihodnje pojasnila v kamero Jelka sama. Do takrat bom tiho.
Cigarete si kupuje sama, kot je za vsakega od nas v tej državi dovoljeno, si lahko izbereš ali boš kupil hrano ali pa cigarete. Je pa vendar znano, da ljudje pod stresom pokadijo več.
Morda se Jelka ni dobro izrazila, dokler ne bo novo zemljišče v njihovi lasti ne bodo prepustili zdajšnje zemlje. Seveda bi v njihovem primeru šlo za zamenjavo zemljišča po načelu eno daš - drugo dobiš in je tvoja last le druga zemlja, ne pa obe.
Jelka noče v Roje, ker ji tam ni bilo všeč, ne gre za toploto, streho nad glavo, sanitarije, ampak za enoletno agonijo, da so nekje kar ni njihovo, že vnaprej so jim rekli da je samo začasno, vsakič, ko se je kaj pokvarilo v Rojah so bili kregani s strani upravnice, enkrat so otroci pokvarili neko ključavnico na vratih in je bil cel halo, plačati so morali Strojanovi za popravilo. Saj bi doma verjetno tudi plačali sami, ampak nihče jih ne bi zaradi tega napizdil.
Glede grdih opazk v zvezi s spolnimi delikti samo tole - v Sloveniji je skoraj vsaka peta ženska žrtev nasilja v družini, nekatere so “srečne” samo z batinami, druge so tudi spolno zlorabljene. Ne verjamem pa, da je v Sloveniji vsaka peta ženska Romkinja ali da je vsaka deseta družina “ciganska”!!! Govorice tipa “so znane že nekaj časa” meni niso dokaz!!!
Da, obisk varuhinje s sodelavci je spremljala izključno samo Vest, iz njenega urada niso hoteli javno razglašati in vabiti medijev, ker se jim morda zdi, da ne bi preveč pripomogli k umiritvi razmer. Morda imajo prav, vendar jaz sem moral nekaj posneti, pa če to pomaga ali ne!
Glede pogovora je pa takole, meni se zdi, da se je Jelka pogovarjala kot z vsakim normalnim, ki pride k njej. Zaplet z inekcijo je naslednji - Jelkin pokojni mož Miha Strojan je bil sladkorni bolnik, moral si je vbrizgavati insulin, na mestu kjer so podrli njegovo in Jelkino hišo je ostalo še marsikaj od stvari iz hiše, verjetno tudi prazna brizga. Hčerka je danes nekaj časa pospravljala razbitine in je našla brizgo, med pogovorom jo je prinesla in vrgla na ogenj, to je videla varuhinja in jo takoj vprašala kaj je s to brizgo in ali je to za heroin. Seveda je hčerka takoj znorela, saj se ne drogira in ne konzumira heroina. Kasneje me je varuhinja vprašala glede informacije, da je nekdo izmed Strojanovih na metadonskem zdravljenju. Ja res je, na metadonskem zdravljenju je Elvis, ki pa ni sorodstveno iz družine Strojan, ampak je nekaj drugega in ne živi z njimi. Jelka ga ne prenese, ji gre na živce, ker se je drogiral. Ne vem pa kje točno je zdaj.
Med bom pobral ob neki drugi priložnosti, danes nisem utegnil.
28. september, 2007 ob 1:07
Kdo je krivec za nastalo situacijo?
V veliki meri je boter za nastalo situacijo Janez Drnovšek, ki je Elki Strojan dal mandat za “podjebavanje”.
28. september, 2007 ob 1:15
Waw, Denis. Ti si heroj.
Ostali pa mal sočutja prosim. Prav tako kot imajo eni rome v nosu, majo drugi lahko amrušane in neargumentirano pizdijo čez njih. Ampak v nobenem primeru nikamor ne pridemo.
28. september, 2007 ob 1:33
“Ja res je, na metadonskem zdravljenju je Elvis, ki pa ni sorodstveno iz družine Strojan, ampak je nekaj drugega in ne živi z njimi”
Ali morda ve kdo če je Elvis oče teh otrok?
Koliko ljudi je živelo v kampu pred nastalo situacijo?
28. september, 2007 ob 1:36
Denis, to kar nam serviraš v video obliki in s tekstovnimi pojasnili, je daleč od objektivnega poročanja. Zakon je zakon, zdrava pamet pa zdrava pamet. Čim prej uporabi slednji atribut, če ga je na Vesti še kaj ostalo!!!
28. september, 2007 ob 1:50
Elvis ni oče teh otrok, mislim da ima okoli 25 let, vendar ni zanesljivo. Za število bom moral še povprašati ob naslednji priložnosti.
Zdrava pamet nima nič z objektivnostjo, ali se motim???
28. september, 2007 ob 2:00
ne morm verjet , kako se ti ljudje obnašajo.Prov arogantno …… ne rečem da jim ni lahko , ampak , da pa od države zahtevaš nekaj, česar si NE ZASLUZIš , je pa že preveč.Sploh pa na tak način kakršnega imajo oni ….. U življenju nč delal , kradejo , delajo pizdarije …. nč od njih. Država se pa se ukvarja z njimi, jim gre na roko , dajo jim “streho pod glavo” , hrano , socialno za otroke ki ne hodijo v šolo, so totalni debili , slovensko ne zna niti eden od njih govorit …. razpad sistema no.
to je sam za na vlak pa za južno mejo skipat vn
28. september, 2007 ob 7:19
Joj Sarkić smo skrivnostni na že znane zadeve.Strojan se pišejo iz hvaležnosti zdravniku z Muljave,ki je enemu od J-Elkinih otrok(Miha) rešil življenje.Sicer pa naveza Brajdič-Hudorov(a)ec…
28. september, 2007 ob 7:55
Denis, a s šopom cankarjev (vem ja, zdej so evri) pa tokrat ni pomahala pred kamero?
Veš, marsikdo dela celo življenje, pa ni imel toliok denarja v rokah, kot ga je imela in ga ima ga. Elka. To se ti ne zdi problematično?
28. september, 2007 ob 8:43
Denis,
če bi gledal “farško” TV SLO, bi že zdavnaj vedel, da se je Jelka-Elka (en drek, tudi Ivana imenuješ Janez Janša) iz Brajdiča preimenovala po mariborskem kirurgu, ki jo je enkrat zdravil.
Menda ne bo kdo rekel, da Cassiraghi zaradi priimka ni Slovenec.
Predagam, da se Vest razpiše še o sramoti, da je slovensko sodišče omenjenega nedolžnega gospoda obsodilo na 20 let.
28. september, 2007 ob 9:04
“Glede grdih opazk v zvezi s spolnimi delikti..” Ni opazka če rečeš, da se Strojani parijo med sabo, kar je javno znano, to je dejstvo. Poglejte otroke, saj so čisto degenerirani. Tudi posilstva starih mamic in otrok so zate “opazka”.
Šarkić boš moral še spoznat kakšno drugo življensko resnico, ne pa jest iz umazanih rok Strojanov. Če ne druga ti mora biti močan indic, da je s to družino nekaj hudo narobe že iz tega razloga, da se nobena ciganska skupnost ne želi istovetit z njimi, niti jim dati kakršnokoli podporo. Če bi bili to nomalna družina, misliš, da bi drugi cigani stali križem rok?, če bi bili normalna družina bi tudi mi slovenci protestirali, tudi jaz med prvimi. Koliko je meni znano, so z vsemi cigani skregani, včasih jih obišče Grm, pa še to zaradi lastne publicitete.
Tebi pa je v teh dneh Elka zlezla pod kožo in ti razodela “življensko resnico”. In zdaj si misliš, da si nekaj posebnega, ko ti je povedala za priimek, kar piše vsepovsod. V tem smislu boš še moral odrasti.
Drugače pa pohvale za prispevke.
28. september, 2007 ob 9:23
eh…
zajebali so v prvi vrsti naši palčki policaji & dragutin mate … podobnik ni znal čisto nič naredit….drnovšek je pa v ambrus prišel kot pacifist, sam je žal še slabš naredu….pol so pa v celi vrsti zajebali zver & co….
zdej če so eno leto živel v rojah, sem jim jest plačal prenočišče…pa plačalujem intervencijo dol v ambrusu, pa specialce, itd… me prav zanima, ali je že bil kdaj narejena analiza, kok so nas strojani v zadnjem letu koštal…o tem pa nič ne….
policaji, politiki, … vsi ste navadni cigani !!!!!!! mi pa še slabš k cigani…
28. september, 2007 ob 10:05
Nategujejo vso slovenijo .
28. september, 2007 ob 10:08
Me veseli, da je res šla pogledat. In upam, da bo lahko svetovala - ker svetuje v tej državi vsak, naredi pa nihče nič - kaj pametnega, da bo vse skupaj rešeno V SKLADU Z USTAVO REPUBLIKE SLOVENIJE.
Desničarskim pizdunčkom, ki so se razbohotili tudi na teh straneh, želim prenesti eno sporočilce:
“Bodite boljši kot tisti, za katere ne najdete pozitivne besede in po katerih pljuvate pa se vam v življenju marsikaj na bolje premakne.”
Pa ne mi zdej pravljic o materialnih dosežkih pisat…
Da pa Čebašek Travnikova ni vedela, da policija krši človekove pravice in ne pusti otrokom Jelke Strojan obiska pri njej, je pa eno navadno sranje. Predstavnica za stike z javnostjo v Uradu Varuha človekovih pravic mi je na vprašanje, kje bodo preverjali točno ta dejstva o prepovedi gibanja državljana M. Strojana, odgovorila, da ne samo pri uradnih organih… Zato Čebašek Travnikova igra v posnetem pogovoru. OK, prišla je po neke informacije. Ampak delat se nevedno, mi pa smrdi na pristranskost.
Upam, da bo vse to v zelo kratkem času demantirala. In zanima me njeno mnenje, dasiravno ga je gotovo že ponavila, o dejstvu, da so jih izselili in da so državljani Slovenije po večini nestrpni. Eh…
28. september, 2007 ob 10:25
Zgodovina (tudi mojega naroda), nas uči, da so prav veliki skrbniki za narod tipa večine komentatorjev, naredili največ škode in sramote prav svojemu narodu. Mar ne? Komentatorji, ali vas je zapustilo znanje zgodovine.
Udrihajte še naprej. Piše se!
A. Todorović
28. september, 2007 ob 10:56
@denis
predlog za objektivno poročanje, fino bi blo če bi še videli kako se kaj imajo v Rojah me mal zanima, ker Elko že vsak drugi dan vidim tuki, pa je že skor tako kakor da bi šel osebno tja pogledat. Do Roj je pa mal daleč pa me zanima, kakšne krivice se pa ostalim članom Strojanovih (Brajdič-Hudorov(a)ec) dogajajo.
28. september, 2007 ob 10:58
@ denis
pa še to, kako ti uspe, res si dobre, vedno imaš eksluzivne posnetke z takih dogodkov, res dobra oveščevalna služba da ti posreduje informacije zdaj kdo pride k Elki na obisk.
28. september, 2007 ob 11:43
@gost
smrdiš mi na STA
28. september, 2007 ob 12:09
Miro, ti pa meni na revolucionarne jurišnike, ki svojim idejno političnim nasprotnikom ne znajo povedati drugega, kot jih ozmerjati z “desničarskimi pizdunčki”
28. september, 2007 ob 12:18
“Sedimo, pa gledamo … ”
Hja, fino bi bilo, če bi jim kdo poleg “svetovalca” odvetnika priskrbel še “svetovalca” učitelja, da jim lepo, počasi pojasni, da na tej svoji parceli ne morejo biti legalno nastanjeni.
In potem zametek tipične ciganske grožnje, ki bi se nadaljevala: kaj nam boste vi ukazovali, le počakajte, da pride gospodar, ima puško, …
P.s.: Jaz vem, zakaj (iz hvaležnosti), kdaj in od koga je Elka za Mirkovo pleme prevzela priimek Strojan. Še marsikaj vem, he he. Pa tudi novinarji Vesti bi lahko več vedeli, če bi le želeli - in če bi prisluhnili vaščanom.
28. september, 2007 ob 12:26
kaj je pa tako “skrivnostnega” o tem zakaj se pišejo Strojan? Del družine Brajdič se je v zahvalo zdravniku iz UKC “preimenoval” v Strojan. Pa to je ja že dolgo znano dejstvo.
28. september, 2007 ob 12:41
Baje se bo sedanja parcela zamenjala za parcelo v MOL-u. Država tudi ne bo zaposlila Mirka Strojana in družine-preživljali se bodo sami.
28. september, 2007 ob 12:52
No ker že vsi poznate dejstva, me pa zanima, če veste, da naj bi zaradi tega zadnjega dogajanja okoli Strojanovih imel tudi dotični zdravnik nekakšne težave?
@ ervinator
Razsvetli me vsaj ti, če me že krajani nočejo!
@gost
Šel bom tudi v Roje, ne skrbi, te bomo še obveščali…
28. september, 2007 ob 12:59
Jelkine prve besede: “… vidte kakšno življenje imamo gospa (…) država nam je dala obljuba …”
Če jaz prav vem, se je tale gospa sama odločila, da zapusti hišo, ki jim jo je dala v uporabo država. S kakšno pravico torej klamfa o “slabem življenju”. Kvečjemu bi ji morala država izstaviti račun za varovanje v Ambrusu….
Narobe svet…
28. september, 2007 ob 13:12
Denis, ne verjamem, to je izgovor.
28. september, 2007 ob 13:18
Ne lažem, nihče iz širšega območja 10km mi v kamero noče povedati nič! Če poznaš koga, ki bi bil pripravljen govoriti v kamero, krajši intervju ali konkreten pogovor, javi takoj, se priporočam!
28. september, 2007 ob 13:27
Denis, mogoče bi ti pa kaj povedali brez kamere. (Bolje kot nič.)
28. september, 2007 ob 13:44
@denis
seveda nihce noce povedati nic v kamero saj se boji posledic! morda bi moral naslednic ko gres na tisti konec vzeti sabo rjuho in ambrusana postaviti za njo, da se ga ne bi bilo moc ogledati in malo spremeniti glas na posnetku- potem imas moznost.
bi si ti upal povedati v kamero ce bi imel sranje z njimi desetletja?
in pa glede tistega ko pravis da se je jelka malce narobe izrazila o zamenjavi zemljisca…hmm…tisto ni malo narobe! ce se takole izraza ko se dogovarja z ministri…ne vem no…
zanimivi prispevki sicer samo kot je rekel ze en predhodnik nehaj jih zagovarjati in kot dober raziskovalni novinar najdi cloveka ki bo povedal se drugo plat…saj poznas imena in priimke ljudi ki so bili prvi v vrsti na pohodu…poklici , prosi , obljubi ,…
28. september, 2007 ob 13:47
@denis
preberi si resnico o jelki! samo strpat v psihijatricno bolnisnico na zaprti oddelek!
Elka Strojan se je z nekaterimi člani družine 13. septembra vrnila na svoje zemljišče pri Ambrusu, saj so, kot je dejala, imeli dovolj čakanja na nadomestno zemljišče. Danes v Ambrusu živi s tremi hčerkami in štirimi otroci. Varujejo jih policisti, zato izgredov ni bilo. Informacijo o današnjem sestanku pa je komentirala z besedami: “Dokler bom živa, se moja zemlja ne bo zamenjala, četudi mi dajo grad.”
http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20070928_3106415.php
28. september, 2007 ob 13:48
Gpspod, ki ste se podpisal s tiib, ali bi Vi tudi pristali, da vam porušijo hišo samo zato ker vas sosedi ne marajo, recimo iz razloga, da v levem uhu imate uhan, ali zato ker za preživetje nabirate staro želozo.
Gospod tiib, ali sploh znate zakaj država išče nadomestno parcelo? Jaz znam-zato ker je Strojanovim porušila njihovo hišo na nihovi zemlji ?! Vem kaj boste odgovorili gospod tiib. Komaj čakam, da vam odgovorim.
Še en komentar mi dovolite g.tiilb: zagovornici človekovih pravic se vedno podpišemo s polnim imenom in priimkom. Strahopetci, pa če prav je na njihovi strani tudi selotna današnja vladajoča sodrga, se podpisujejo z “umetniškimi” pseudonimi.
Aleksandar Todorović
28. september, 2007 ob 14:15
@štajerc
Veš, neka kultura dialoga obstaja. In ko taisti, kot jim ti praviš “idejno politični nasprotnik” vehementno ponavlja rasno nestrpne stavke, si ne zasluži drugega, kot da se mu pove kar mu gre. Idejno politični nasprotnik… Tale je dobra. Še boljša o jurišnikih…
Namreč. Na eni strani imaš strpnega Pahorja, ki bo nastavljal lica tistemu, ki ga “šamara” toliko časa, dokler se rabelj ne naveliča. Potem ga Pahor povabi k besedi in poskuša z njim vzpostaviti dialog. Po vseh udarcih in nasilju, ki ga tako lepo lirično opisuje z omenjanjem nastavljanja lic. Med tem mu je po nekaj udarcih vzopstavil zmedo v centralnem živčnem sistemu, da je človek še manj sposoben racionalnega razmišljanja.
Glej. Ne bom črpal svojih besed v zgodovinskih primerjavah, temveč se bom nanje le naslonil in jih poudaril kot nekaj, kar se je že dogajalo. In se spet dogaja. Žal. In žal se bo tudi v neki tako ali drugače oddaljeni prihodnosti. V času ustanavljanja “Velike Nemčije” (”Velike Italije”, “Velikega tega in onega sranja”, ki je vedno temeljilo na najbolj nizkotnih argumentih) je bilo politično prizorišče polarizirano. Kot je sedaj in v prihodnje bo enako pa se lahko ti in oni liberali oglašali da temu ni tako. Takrat so bili ravno tako Jurišniki, kot me imenuješ, ki so se upirali povečevanju vpliva NSDP (A. Hitler). Takrat pač s, za tisti čas “primernimi” načini. Poleg črke in glasu, so bili prisiljeni uporabljati tudi pesti, sicer bi izginili. Če so bili tiho so životarili in na koncu po sreči preživeli zavezniške bombe. Tako pa so bili:
a) medijsko izpostavljeni kot sovražniki nemškega naroda
b) politično onemogočeni, ker so nacisti sprejeli njim primerne zakonske akte, dasiravno so bili v nasprotju tudi s takratno nemško Ustavo
c) odpeljani v taborišča takih in drugačnih namenov
d) …. in tako naprej, da ne naštevam preveč. In da ne bom enosmeren, na kratko povzamem še drugo stran.
Enako je bilo s časom realnega socializma na naših prostorih. Tisti, ki se je uprl neumnostim vladajoče ideologije jih je fasal po prstih. In bil celo fizično odstranjen.
Danes je seveda kultura političnega boja nekoliko drugačna. Recimo, da je prijaznejša do uporabnika in da dopušča toliko, kolikor kulture ji dopuščaš sam. Hvala bogu je strogo sankcionirano pogojevanje fizičnemu izginotju in ves družbeni proces je (naj bi bil!) nadzorovan z raznimi družbenimi inštrumenti. Prva v vrsti je Ustava pa zakoni pa … mediji. In končno tudi POSAMEZNIK.
No, zdej sva se pa malo zavrtela in počasi sklenila krog. Manjka samo še nekaj. Dokler nek pezde s svojim govorom oz. dejanjem širi nestrpnost, mu dragi “štajerc”, osebno ne bom nastavljal še drugega lica, ampak mu bom, piz*unčku desničarskemu opizdil nekaj krepkih.
Fršten?
In sploh ni moj namen biti bolj papežki od Papeža, ker ima to vlogo že nekdo drug. ;)
28. september, 2007 ob 14:30
Namreč. S trenutnim družbenim položajem je tako, da ustreza vsem pogojem za nastanek totalno šovinistične in skrajno nestrpne družbe večine. Večine kolega, da ne bo nesporazumov. Take, ki utegne vladati in sprejemati svojim načelom, ki jih opravičujejo s političnim pluralizmom in svobodo govora. Sem slišal “Svobodo govora”!? Mater jim na kol nataknem! Karikiram svobodo govora, da spet ne bi bilo nesporazumov! ;)
Koliko resnice je v mojih besedah presodi sam. Dovolim pa si malo usmeriti pozornost na javno mnenje do, od nekih desničarskih piz*unčkov marginaliziranih skupin, kot to delajo iz homoseksualcev, idejno političnih nasprotnikov, izbrisanih, žensk, ki želijo pravico do splava, ljudi s posebnimi potrebami, … Danes oni, jutri ti. Jep, ker boš zavaljenega trebuha, plešast, ne dovolj visok, … Banaliziram, vem. Pomisli koliko daleč je današnja družba od tega? Seveda se ne bo zgodilo! Ker ne bom dopustil in se bom angažiral v prvi vrsti zase, nato pa še za svoja otroka. Ki ju imam in gledam na svet precej širše kot desničarski piz*unčki. ;)
Še ena banalnost v službi primerjave: Če si Jusuf, službe na vodilnem položaju v slovenskem podjetju ne boš dobil. Će si Jožef je pač možnost enormno večja. Pa me demantiraj. Me zanima kaj poreče na to nek povprečen desničarski piz*unček.
28. september, 2007 ob 15:06
G.Miro C. , kaj naj rečem na Vaš komentar “štajerca “kod, da mečeva biserje pred svinje. Žal ta svet ima dve vrste ljudi.
Spopad, je neizbežen ! Zagotovo imate prav, ko poveste :” polek črke in glasu so morali uporabljati tudi pesti,…drugače bi izginili “.
Nacisti in fašisti so strahopetci. Zato izhod spopada sploh ni vprašljiv, kod veliko krat do sedaj v zgodovini.
Počasi, in ne samo tukaj nestrpneži, nasilneži, desničari, nacisti gredo čez rob, kar bo pripeljalo do novega prevetravanja-pozitivnega znižanja človeške populacije na planetu Zemlja.
Aleksandar Todorović
28. september, 2007 ob 15:12
@ A. Todorović
malce neumestno vprasanje…
kot razbiram s komtarjev ste to vi - oseba ki je bila predsednik drustva izbrisanih?
smem vprasati kdaj ste se naucili tako lepo govoriti slovensko?
28. september, 2007 ob 15:28
Žalostno je to g. Todorović. Vem, da nas je malo, pomirja pa dejstvo, da imamo prav. ;)
Lepo pozdravljam.
28. september, 2007 ob 15:44
Spoštovani gospod Janez !
Bil sem ustanovitelj in predsednik Društva iizbrisanih, dokler ga nisem sam zapustil.
Sedaj sem predsednik društva CIIA (civilna iniciativa izbrisanih aktivistov)
Slovenščina mi po resnici povedano prav ne leži, tako kod ne ruščina, ali slovaščina. Lažje se naučim popolnoma tujega jezika kod kakšnega slovanskega-sorodnega.Niti sam ne razumem tega.
A mi prosim obrazložite zakaj Vas interesira koliko cigaret v 20 minutah pokadi Jelka ?
Vrnite odgovor.
A. Todorović
28. september, 2007 ob 16:08
@ A. Todorović
spostovani,
interesira me zato, ker jelka v prispevku pojamra varuhinji :”otroci nimajo za jest…(8 minuta)”
mar se vam zdi logicno, da so ubogi otroci lacni ona in kdor koli je ze tista zraven imata za cigarete za hrano za otroke pa ne? ce pogledamo vse prispevke vseh medijskih his lahko vidimo , da v vsakem prispevku vsi “starejsi” clani druzine vedno kadijo… torej zracunajmo koliko denarja jim gre za cigarete!? menim , da bi bilo clovesko, da je pred cigareti hrana! predvidevam, da so te cigareti kupljeni s socijalne pomoci! razumem, da si “starejsi” raje privoscijo skatlico cigaret kot pa hrano…ne razumem pa, da si raje privoscijo cigarete kot pa da bi kupili otrokom hrano! sami s sebe delajo norca!!!
tudi jaz pricakujem vase mnenje!vrnite odgovor ;-)
@denis
se vedno cakam na odgovor, ko pravis, da se je jelka le narobe izrazila o zamenjavi zemljisc- kot kaze ne namerava zamenjati, ampak zeli le dobiti se enega! vse medijske hise imajo tako objavljeno njeno danasnjo reakcijo!
28. september, 2007 ob 16:22
Žal moram na pot, zato bom na hitro odgovoril: Jelkini cigareati so Jelkina zadeva in nimajo popolnoma ničesar z posestvom, tako kod Vam nihče ne gleda v podstavek od piva ali meni v moj ribiški pribor.
samo še to: Po zakonu nam licemerna država na škatlah cigeret zapiše morbidne slogane o škodljivosti tobaka.Prodaja pa jih in kar z maksimalno trošarino !
A ni boljše, da ko razmišljamo o cigatretah svoj srd usmerjamo k teakšnemu licemerju države in Jelkine probleme gledamo iz luči ustavom nedotakljivosti premoženja, pravice do gibanja…itd.
A. Todorović
28. september, 2007 ob 16:33
Hja…gospod A. Todorović.
Dvomim, da bi se pol vasi spravilo na Strojanove zaradi uhana. Dvomim tudi, da jih moti zbiranje starega železja. Verjamem pa, da jih motijo nenehne kraje po vasi, grožnje in ustrahovanje in to od ljudi, ki jim je edina delovna obveznost delanje otrok, zapravljanje socialnih dotacij, ki jim jih zagotavlja R Slovenija (tudi ustrahovani Ambrušani) in posedanje ob “tabornem ognju”
Če že meni očitate, da sem “zgodbo” Strojanovih opisal na sredini, potem vsaj vi pojdite iskat izvirni greh v tej zgodbi.
Kolikor pa poznam vaše delovanje, se mi zdi, da tega ne boste želeli storiti. Vsaj po dosedanjih izkušnjah radi mešate vzroke in posledice, ko je to za vas ugodno…
28. september, 2007 ob 16:33
@ A. Todorović
hahahaha…sedaj sem se pa nasmejal…kar pravite je cisto druga tema - kapitalizem! jelkini cigareti so jelkin problem! ce je ona dozivela infarkt in si s cigareti povecuje moznost da dobi novega je res cisto njen problem! in tudi njen problem je ce kopuje cigarete namesto hrane!
moj problem, in problem vseh civiliziranih ljudi pa je , ko zato da kadi zapravlja denar otrok - najprej jih odvlece s toplega doma pod sotor in jih strada, da lahko sama uziva cigarete!
glede nedotakljivosti premozenja in pravic gibanja pa…vsak mora najprej spostovati zakone , nato se sele repencit , da se mu dogajajo krivice…
to je tako, kot ce bi v trgovini ukradel bonbone, prisel domov in te oce usekal po rit ker je zvedel od prodajalke…in ta otrok bi sel potem na socijalno in jamral kaksen je oce da ga pretepa pa ceprav mu je dal samo eno vzgojno po riti!
to delajo strojani!!! najprej pizdarije in ko dosezejo vrh pizdarij jih sami dobijo po p**** in sedaj ko so jih dobili samo jamrajo in jamrajo…
z vami bi pa rekel eno o izbrisanih - sam osebno ne dojemam cisto kaj in kako je z “izbrisanimi”…bova rekla eno pod izbrisanimi v bosni?
28. september, 2007 ob 16:39
Pa še to… Nikar se ne obregajte ob moj vzdevek, ker se tudi jaz nisem in se ne bom ob vaše ime, še manj priimek…
28. september, 2007 ob 16:44
G.”tiib” nimam Vam na kaj odgovoriti, ker niste podal svojega imena in niste odgovorili komur in na podlagi kakšnih zakonov, pravnih aktov, se sme porušiti hiša, omejiti gibanje…
V čem je torej bistvo po vašem razumevanju vzročno-posledičnih “zapletov”.
TOOOBI.
28. september, 2007 ob 16:49
Хеј Тодоровићу! И ти си аноноиман. Ако кликам на твоје име не добијем ништа!!
28. september, 2007 ob 19:20
pa kje si se ti todorovič najdu:
@ A. Todorović:
> Jelkini cigareati so Jelkina zadeva in nimajo popolnoma ničesar z posestvom, tako kod Vam nihče ne gleda v podstavek od piva ali meni v moj ribiški pribor
28. september, 2007 ob 19:36
@Gospod Todorovič
N ni kaj, visoko se cenite, ko sam sebe postavite na pedestal, ki meče nam plebejcem (svinjam) bisere. Žal ste v svojem zanosu občutka moralne in etične večvrednosti spregledali, s kako lepimi besedami gospod Miro C naslavlja svoje politične in idejno nasproti misleče državljane. Vidim pa, da se tudi vam naredi rdeče pred očmi, če ima kdo stališča milimeter bolj desno od skrajno levega. No good!
Hvala, hvala za vaš dragocen poduk. Veste, pa vendarle ne bo napak, če najprej malce pomedete pred svojim pragom.
28. september, 2007 ob 23:08
Ja, g. Todorović, recimo, nehate kadit in izzivat miroljubne vaščane, pa začnete otroke futrat, pa tistle ĆĆĆ na konc.. JAO!
Drugač pa, Jezus je baje reku nekej v tem stilu: “Gonte jih, gonte, dokler sami od vsega hudega ne pobegnejo, če jih še kaj ostane…”
29. september, 2007 ob 11:58
štajerc, zdaj pa resnično že serješ.
30. september, 2007 ob 14:07
Iz itervjuja v Mladini: http://www.mladina.si/tednik/200701/clanek/nar-intervju–ksenija_hahonina/
V medijih vas enkrat imenujejo Elka, drugič Jelka. Kako je pravilno?
Ljudje me lahko kličejo, kakor želijo. Meni je vseeno.
Po dokumentih pa ste Elka?
Res je.
Vaš mož se je pisal Brajdič, vi Hudorovec. Kako je naneslo, da se zdaj vsa družina piše Strojan?
Ko sva se z Miho poročila in se je rodil sin Miha, je bil zelo bolan. Rekla sem, če bo sin preživel, se bomo vsi pisali po zdravniku Strojanu. Zdravnik je z Muljave in tam je veliko Strojanovih.
1. oktober, 2007 ob 1:58
Miro C, s pretepanjem desničarskih pizdunčkov in vseh drugih drugače mislečih kršiš Ustavo Republike Slovenije in spodbujaš k nasilju, kar je kaznivo dejanje tudi po KZ! A si se spsoben pogovarjat brez groženj in nasilja? Sploh ne razumem, zakaj tako besniš, te grde kometarje, ki hujskajo in spodbujajo k nasilju, pa ti še objavijo na Vest - si pozabil, kaj piše v glavi: Spoštuj vsako vest in vse ljudi! Ti jih očitno ne! Pa veliko sreče pri miroljubni vzgoji svojih otrok!
g. Todorović, zakaj pa se ne vrneš oz. odideš kam drugam, kjer ti bo boljše in lepše in predvsem lažje živeti in te bodo sprejeli medse kot svojega, če smo Slovenci tako slabi? Res ne razumem, zakaj vztrajaš v tej po tvoje krivični državi?
1. oktober, 2007 ob 5:41
Pa kaj se ukvarjaš toliko z izmečki.
1. oktober, 2007 ob 9:05
mislim, da je čas, da se društvo Ubrisanih SLovenije pridruži taboru Strojanovih, in ubrisani Todorović lahko z Elko ustvari in zaplodi nov rod, novega čoveka, nadčloveka! Sicer pa če vam slovenščina dela preglavice se lahko mirne vesti preselite kam na sever ali na vzhod evrope, in tam poskušate dobiti državljanstvo, ki vam ga tukaj ne dajo.
1. oktober, 2007 ob 20:39
Komentar iz strani Vesti je pristranski oz. “omejen”. Ni štos c tem “kdo je krivec”, bistvo je v tem kdo plača in za kaj plača.
1. oktober, 2007 ob 23:24
xp, to niso izmečki ampak najini sodržavljani in volilci, s katerimi raje polemiziram, kot se grem partizane in domobrance a la 1941-1945 (če se le da na osnovi argumentov) in tako morda le zbližamo stališča brez zmerjanja, diskvalifikacij, osebnega zmerjanja in žaljenja. Dajva jim možnost konstruktivne kritike, ne izživljanja, kljub temu da se tu na vesti Sarkić dejansko izživlja in provocira svoja kvazilevičarska mnenja. Take komentarje, kot jih piše on, zmore kakšen slabše razgledan gimnazijec, ne nekdo, ki se ima za resnega, razgledanega in objektivnega novinarja. Namesto k resnici in predstavitvi mnenj obeh (ali več) strani, je izrazito enostransko usmerjen, z žaljenjem aktualnega premierja pa naravnost bolestno obseden.
1. oktober, 2007 ob 23:55
@bojc1
Hahahahahahahaha, hvala za kompliment, res se počutim kot v gimnaziji, kjer sem se zabaval z vsem kar sem takrat počel, prav tako se zabavam tukaj na Vesti, moja mnenja pa so namenjena tistim, ki jih spremljajo, ti pa si bojc1 moj reden obiskovalec, kar je po svoje super.
Dokaži mi, da sem kadarkoli žalil predsednika vlade, šele nato pa lahko pišeš take bedarije…
Aja, če pa se počutiš sprovociran z moje strani, vzami kakšen persen kot to počne Jelka Strojan, ko ji kdo dvigne pritisk!
2. oktober, 2007 ob 2:51
denis!
sej ne da sem janšev odvetnik,al pa bohpomagi bojčov,ampak resnica je resnica in resnica je da si umaknil z youtuba(zdaj je samo za prijatelje) posnetek, kjer svojega psa imenuješ premier in ga podiš na vroči stol….in nikakor ni resnica da si ga poimenoval po čebelarju
to da si umaknil kaže na nek strah…strah pred čem?resnico?
http://www.youtube.com/watch?v=tjOy400cOgtI&mode=related&search=
2. oktober, 2007 ob 3:17
kopirano iz jonasove vesti:
Pozabil si:
Da novica ni blago, da Resnica ni ideja. Da Resnica je ena, nikomur dodeljena. Da vrnem prezir, bralec, s prezirom, da hlapec si hlapec in hlapec boš zmerom!
Ti, ki si praviš Novinar:
1. Spoštuj vsako vest in vse ljudi.
2. Pripoveduj točno, jasno, utemeljeno.
3. Ljudje imajo imena, kraji živijo v času.
4. Beleži javno, spoštuj zasebno.
5. Bodi izbirčen v zgodbi, žanru in slogu.
6. Neizprosno razkrivaj nespoštljivo ravnanje.
7. Brez vira je zgodba le zgodba.
In naj te peče Vest!
Jani Sever, Jonas Žnidaršič, Denis Sarkić, Katja Lenart, Marko Bratuš, Vesna Lovrec, Goran Ivanović, Poljanka Dolhar, Vlado Škafar, Stojan Pelko, Vuk Ćosić, Aleš Gabrovec, Ozren Škodrič, Nina Jeglič, dr. Rajko Svizec, Luka Koper.
Maj 2007, ver. 1.15 beta.
upam da sem se držal vseh 7. točk,čeprav nisem novinar:)
2. oktober, 2007 ob 10:45
Ni me ničesar strah, video je bil satiričen, za nekoga dober, za druge slab. Če dvomiš v resnico, da sem Janšo poimenoval po čebelarju Antonu, ker ima rad med, potem ti jaz ne morem pomagati. “Prepričanih” se seveda ne da prepričati v pravo resnico! Takšnih je Sloveniji kar nekaj, vendar vseeno premalo. Posnetek ni bil nikoli objavljen na Vesti, zato je gledljiv samo za prijatelje, tako kot vsi naši neobjavljeni videi. Pri tem konkretnem videu sem pozabil to pravilo upoštevati in je bil do včeraj viden tudi drugim, to sem popravil, ne spremeni pa dejstva, da je moj pes Janša (Anton) Sarkić, kar mu piše tudi v pasjem potnem listu. Pa še nekaj, pod manifest Vesti je podpisan tudi naš (morda za nekatere glup) satirik Dr. Rajko Svizec, pa še njega vprašaj kaj je mislil s tistim videom o oddaji Vroči stol!!!
2. oktober, 2007 ob 10:53
“Najlepše je zaklati Šarkića, edina korist od njega je, po tem, ko ga zakoljem!”. “Najlepše od vsega pa je, ko ga lovimo naokoli in ko mu prerežem vrat!”.
Da ne bo slučajno pomote Šarkić je bilo sosedovem prašiču, konju, zajcu….saj ni važno, prejšnjo izjavo pa je dal naš vaški mesar. Kako pa je to slišati? Provokativno in neodraslo. Na takšen način se je pred meseci novinar Šarkić lotil Janše. Tak nivo novinarstva lahko doseže vsak, ki ima pet minut časa. Janše ne maram, ga ne prebavljam, vendar pa tak pobalinski način ne bo ostal neodgovorjen, vsaj dokler imam tipkovnico in internet dostop. Spoštujem novinarski poklic, rad prebiram portal Vest, četudi ima Šarkić tak glas, kot da bi imel “prst v riti”. Ima svoj način dela in je razmeroma dober, za to vse čestitke. Šarkić je pač bivši novinar Mladine, ki je bolestno naravnana proti ZDA, Janši in Policiji.
Ko govorim o izmečkih, mislim, na to, da se v vsaki družbi pojavi skupina ljudi, ki misli, da jim ni potrebno spoštovati zakonov, moralnih norm, plačevati davkov, prositi za državljanstvo, urediti si stalnega prebivališča. Jaz ki od svojega 18 leta delam, plačujem davke, prijavljam prebivališče, plačujem vrtec 70 %cene, ker z ženo ne glumim “očeta samohranilca” imam pravico obsojati tiste, ki se protizakonito in jim ne morem reči drugače kot izmečki.
3. oktober, 2007 ob 0:30
xp, hotel sem te le dobrohotno in dobronamerno opozoriti na kulturo govora in dialoga. Tudi sam nadvse cenim delo in delavne ljudi, ki plačujejo in vzdržujejo to državo, premnogi, s politično zlorabljenimi Strojani, ki namesto hitre in učinkovite obravnave države (šola-dom-služba/delo-zapor, če jim prve 3 možnosti ne ustrezajo in kršijo zakone) pa namesto da bi prijeli za sebi in izobrazbi, izkušnjam in potrebam prilagojeno delo, do onemoglosti izkoriščajo t.i. socialne transfere namesto da bi pometali, čistili parke, gozdove, inštuirali, nudili oskrbo starejšim, pazili na otroke….kdor hoče delati, bo delo videl na vsakem koraku, kdor ne, nikoli. Namesto zavodov za zaposlovanje, kjer so res edino zaposleni tisti, ki so tam zaposleni, bi vse iskalce nedela aktivno nagnal na internet in druga razpisna mesta, kjer se na veliko povprašuje po delavcih. Tako pa vzdržujamo hordo lenuhov, ki noče delati in se “šlepa”, ob tem pa uvažamo ljudi iz drugih koncev sveta, da imamo 2x strošek!
3. oktober, 2007 ob 0:40
Denis Sarkić, pa si sploh novinar? Da se zabavaš, ko pišeš sem gor verjamem, saj si verjetno tudi dobro plačan za bedarije in slaboumne provokacije, ki jih izvajaš. Dokaz o žaljenju predsednika vlade, dobiš takoj, ko mi dokažeš, da ga nisi žalil. Ker predvidevam, da si tega medsebojno ne bova mogla dokazati, se pri tem sklicujem na zdravo kmečko pamet in dokaj dober občutek - po moje gre za enako žaljitev, kot če bi svojega psa poimenoval Pahor,Golobič,Kučan,Jankovič,Putin, Bush, Alah, Gaspari,Petrle,Frelih ali Potrč, da ne naštevam dalje. Si morda upaš tako poimenovati naslednjega?
Pa še to - ko daš svojemu otroku ime, ga ne moreš poimenovati kakorkoli - morda bi veljalo v okviru Kinološke zveze Slovenije tudi razmisliti o tem, kakšna imena so primerna oz. vsaj tista, ki so na prvi pogled neprimerna, zavrniti ob vpisu v pasje spričevalo.
Nisem pa vedel, da si tudi med osebnimi zdravniki Elke Strojan, pa da si tak dober poznavalec medicine, da ljudem kar na daljavo predpisuješ zdravila in postavljaš diagnoze. Res nenavadno za enega samega novinarja. Pa zdrav ostani.
3. oktober, 2007 ob 1:12
Ti si pa res eden bolj mahnjenih na zmanjševanje in krčenje svobode v tej državi!!!!! A zdaj naj še Kinološka zveza Slovenije uvede pravilnik kako naj posameznik imenuje svojega psa?????????? A potem, če bi se npr. eni slovenski družini Janša rodil fantek, mu starša ne bi mogla dati imena Anton, ali bog ne daj Ivan, joj, kaj šele Janez!!!! Pa ti si res ……….
3. oktober, 2007 ob 7:36
Denis, z vsem spoštovanjem, ampak mislim da si natanko razmel, kaj ti hoče povedati Bojc in da se sedan malo sprenevedaš.
Sicer pa naj ti povem, da si iz moje strani med bolj spoštovanimi domačmi novinarji. In mislim, da si tudi sam spoznal, da si s temle poimenovanjem udaril mimo. Lej, vsak ga kdaj pihne tudi jaz sem ga že, pa še ga bom…
Zato…keep up the good work, konstruktivne kritike pa poskusi tudi kot take razumeti.
LP.
3. oktober, 2007 ob 20:29
enačenje psa s človekom je pokazatelj kulture…osnovne človeške kulture
4. oktober, 2007 ob 1:04
Denis, a ti sploh ločiš sina od psa? Imaš poleg gimnazije, ki si jo z veseljem končal še kaj? Res ne vem, katera fakulteta da diplomo človeku z tako nizko stopnjo srčne kulture in spoštovanja nosilcev javnih funkcij s strani novinarjev redko doživimo v Sloveniji. Še vedno ne razumem, zakaj nisi psa poimenoval po Slomšku, Pahorju ali Golobiču? Da ne bo pomote - tudi to bi se meni osebno zdelo skrajno zavržno,nizko,sramotno in absolutno neprimerno in žaljivo. Kot tak ne le da zgubljaš verodostojnost in osnovno človeško dostojanstvo - z norčevanjem in žaljenjem svojih političnih nasprotnikov (ti pa si novinar, ne politik) mečeš slabo luč na novinarstvo kot poklic (pa ni te nihče cenzuriral, niti ba Vesti, kjer spoštujete vse ljudi?!?) ter delaš medvedjo uslugo sebi in svoji politični opciji. Škoda, da ne znaš drugega kot provocirati z zagovarjanjem nezakonitih,žaljivih in izsiljevalskih potez Strojanov in žaljenja vlade namesto kritične presoje, argumentov in boljših predlogov, kot jih je ta vlada na mnogih področjih sposbna pripraviti in izpeljati (npr. kako pospešiti pretok informacij in jih hitro ponuditi nazaj odločevalcem v podporo glede projekta lokalne samouprave - je bolje 6,8 ali 14 pokrajin…. več kvalitetno upravljane državne lastnine, manj razprodaj in previdne strateške povezave…. pa zgodba Triglav-Kad-referendum…razvojni projekti,preboji,črpanje EU sredstev,reforme-sindikati-pocenitev,racionalizacije in zmanjšanje JU,nižji davki,davčne oaze……prevzemi naših podjetij v tujini….pozitivni zgledi…). Za pametne še veliko dela, torej se ga loti, boš/boste/bomo bolj uspešni vsi skupaj, ne pa zgodbe v stilu neumnih in neprimernih provokacij - poimenovanj domačih živali.
6. oktober, 2007 ob 4:28
Denis Sarkić,
še kakšen odgovor na gornaj vprašanja ali trditve (predlagam pozorno branje)?LP
6. oktober, 2007 ob 10:05
Denis, ima nekaj viška kosti za tvojega psa.
6. oktober, 2007 ob 10:06
Denis, imam nekaj viška kosti za tvojega psa.
6. oktober, 2007 ob 16:12
Prinesi na Vest. Janša je končal letošnji dopust in je zdaj zopet v Ljubljani.
6. oktober, 2007 ob 16:14
@ bojc1
Ker Slomšek, Pahor, Golobič niso bili čebelarji in nimajo zveze z medom, Anton Janša pa ima, svojega psa, ki ljubi med in medene izdelke, nisem poimenoval po njih, ampak po Antonu čebelarju!
6. oktober, 2007 ob 16:18
@ jani
Ker še nimam otrok, je pes Janša zame kot moj otrok. Hranim ga, vozim ga na sprehode, posvečam mu veliko časa, kopam ga, učim ga lepih lastnosti, pa čeprav samo pasjih, in še bi lahko našteval…
6. oktober, 2007 ob 23:23
Denis Sarkić,
kako pa veš, da Slomšek,Pahor,Golobič,Potrč..niso imeli oz. nimajo radi medu?
PS a pobiraš drekce za Janšo?
7. oktober, 2007 ob 13:01
Preberi še enkrat! Nimajo zveze s čim???? Pobiram jih še vedno zelo vestno, kar bi morali vsi lastniki psov!!!
2. november, 2007 ob 13:13
[…] spletni strani vest.si sem zadnjič gledala že starejši (27. september) prispevek novinarja Denisa Sarkiča. Obiskal je Strojanove v Dečji vasi pri Ambrusu in z dovoljenjem mame […]