Hudičev odvetnik?
21. september 2007 ob 0:46 | Denis Sarkić |Ta hip morda najbolj zanimivega odvetnika v naši prelepi in sproščeni Sloveniji, Aleksandra Čeferina iz odvetniške družbe Čeferin iz Grosuplja smo na Vesti poklicali in ga zaprosili za intervju. Ker trenutno zastopa in s svojimi možgani drži vse niti v dveh zelo znanih primerih - brezplačno pravno zastopa romsko družino Strojan, hkrati pa tudi pazi na vsako javno izrečeno besedo nekdanjega direktorja SOVA Iztoka Podbregarja, je bil uspeh za dober intervju že skoraj zagotovljen, za popoln uspeh smo dodali še nekaj vprašanj o advokatski službi in sodstvu ter ga pobarali o njegovih privatnih trenutkih. Za ogled celotnega intervjuja si morate (žal) rezervirati celih 42 minut prostega časa ali pa imeti vsaj dobro mero firbca. Če nujno potrebujete pravno pomoč vam sedenje v čakalnici v Grosuplju ne uide, ker ne boste verjeli, ampak tam je vsak delovni dan gneča. Kot pravi pregovor - za dobrim konjem se vedno kadi…
Izsek iz intervjuja:
Celoten intervju:
Denis Sarkić
21. september, 2007 ob 7:07
Fascinantno…
21. september, 2007 ob 7:46
Jaz pa ne čakam v čakalnici. K meni pride sam v spremstvu trume paparacov.
21. september, 2007 ob 7:54
“Elka” zapri zadrgo na hlačah, da ti kaj ne pade ven. :-)
Da se macho mora skrivati…
21. september, 2007 ob 8:50
Kapo dol g.Čeferinu. Ampak, če dobro pogledate njegove učke, lahko vidite kanček hudička, kar je v njegovem poklicu nujno, da se lahko bori proti državi oziroma ljudem, ki jo vodijo. Njegov nasmeh pa itak pove vse. Še enkrat, globok poklon človeku, ki ima poleg nespornega znanja tudi jajca. BRAVO.
21. september, 2007 ob 10:16
A o njemu se noben ne upa nč rečt, še 1tastar se skriva za kiklo. O tistih, ki jim nudi pravno pomoč, pa vse ta slabš. Mate jajca, ja.
21. september, 2007 ob 10:22
haha, tastar, a si pozabu zbrisat url? :lol: senilnost je hudič… :P
21. september, 2007 ob 10:23
Ja, kaj naj reče človek o odvetniku. Če bi mu dobro plačal, bi najbrž zastopal tudi morilca svoje mame. A je sploh treba kaj napisati še kaj več.
21. september, 2007 ob 10:56
S spodbujanjem neredov ima bogate izkušnje že Čeferinov oče …
Leta 1964 je Petanovo eksperimantalno gledališče Oder 57 v križankah uprizorilo predstavo Marjana Rožanca, Topla greda. Predstava je kritizirala razmere v kmetijskih zadrugah. Peter Čeferin, danes znan kot uspešen odvetnik kriminalcev, včasih pa kot član Bavconovega sveta za varstvo človekovih pravic pri SZDL, je takrat služboval v kmetijski zadrugi Agrokombinat Grosuplje. Perovšek in Čeferin sta na predstavo v Ljubljano pripeljala avtobus opitih delavcev zadruge. Ti so tam inscenirali incident, in posledično dosegli prekinitev predstave. Oblast je na podlagi tega uradno prepovedala nadaljnje delovanje Odra 57. Potem je Čeferin tožil Petana zaradi neke s tem dogodkom povezane izjave. Tožba je po desetletjih že absolutno zastarala. Rudi Šeligo pa je Petanu povedal, da ga je Čeferin kot kolega na služenju vojaškega roka načrtno provociral in ovajal. Čeferin se je Petanu kasneje izpovedal, da so ga k tem dejanjem prisilili.
21. september, 2007 ob 11:02
Oceniti pričujoči intervju z eno besedo je nemogoče. Še najbližje je zadel Aschmodei: “Fascinantno!” Resda mene osebno zanimata politika in pravo in sem tudi zaradi tega navdušen. V tem intervjuju se krasno mešajo obe temi. Intervju je mogoče resda dolg, vendar bi ga jaz poslušal tudi daljšega. Marsikdo lahko dobi odgovor na stvari, ki mu zaradi neznanja prava niso jasne.
Zanimiv je opis teme “trk prava in politike”. Tudi napovedano presenečenje v primeru, da bo Podbregar pričal v zadevi Janša-Rop ?! G.Čeferin lepo razloži pravnost, pa tudi varnost države, ko pravi, “da se kriminalne združbe povezujejo med seboj v državah, kjer obveščevalne službe delajo slabo in meni se zdi, da naša država postaja taka!” Zanimivo, zares vredno ogleda!
@Denis: postajaš ne samo dober, pronicljiv in oster novinar, temveč tudi že odličen, vsebinski!! Popolnoma vsa tvoja vprašanja so bila na mestu in aktualna za ta čas.Tudi prijaznost je bilo čutiti. Sicer na koncu zveš, da je Čeferinu “rakrana” ravno prijaznost, s katero se ga da omehčati. Intervju končaš s privatnim življenjem in razbremenjujočimi vprašanji. Profesionalno, samo tako naprej,bravo!!!
21. september, 2007 ob 11:11
@Denis, pa še nekaj: vsi negativni komentarji, ki bodo sledili, bodo od ljudi, ki komentarja niso poslušali in od ljudi, ki zagovarjajo kršitev človekovih pravic s strani države. Tudi taki so, čeprav tega ne priznajo, “saj so na oblasti naši”! Zelo podobno, kot komentarji na Cvikla.
21. september, 2007 ob 12:16
Dober intervju: aktualen, oster, profesionalno speljan :) pa fajn ozadje za “hudičevega odvetnika”.
21. september, 2007 ob 12:36
Super! Tudi jaz sem brez besed nad vodenjem samega pogovora, kot tudi nad slišanim. Kapo dol. Sedaj pa bi rad v istem stilu slišal še Jankoviča. Bi bilo to pretežko? Malo šale.
21. september, 2007 ob 13:22
Krasen Človek … sem ga že na slikah opazil, samo nikjer ni pisalo kdo je, sem sumil…se na daleč vidi, da obvlada, da zna, že po tem kako se drži - skratka izobražen pameten Slovenc in zelo Normalen … sem vse z odprtimi usti poslušal … ooo, če bi bil kakšen tak advokat, ko sem jih jaz rabil, to bi pa malo drugačno bitko z Državo bil … in kakšen oče takšen sin … nima veze z ničemer…razen z omejenci ti radi sebi enake delajo … o g. Šeligu jaz tudi grde vem.
21. september, 2007 ob 13:37
…in o Gospej Strojanovi … to da jo odganjajo iz svoje zemlje, sem jo slišal reč, da je pošteno jo plačala, odganjajo s silo z alkoholom podprto, vemo kaj taka energija lahko samo nardi, smo že neštetokrat doživeli, nikjer nisem prebral, da so Dolenci prišli s torbo denarja, jo Gospe pokazali in ji dali kolikor je zemlja vredna ter ji povedali, da je nezaželjena, ji dali še za bencin in naj se seli drugam - za to nimajo jajc … to vse verjamem, ker sem identično sam preživel … ti prodajo in potem zastonj, ne izbirajo sredstev, neverjetna domišljija, ti hočejo nazaj vzeti ali pa v sužnjelastniški odnos spravit, potem si še hvaljen … tudi to je Slovenec in Slovenija … neko kreganje za neki košček zemlje med sosedi … zato še enkrat Bravo - taki Advokati bodo red nardili, če ga drugi ne bo…vsak dan jih bo več - konkurenca in samo Dobri Odlične bolj delajo … zato tudi podpiram Predsednika Drnovška, da molči.
21. september, 2007 ob 13:44
…in kar je najbl grozno, da ni samo Gospa Strojan in Jaz, to doživela, če Cankarja in Ostale iz naše Zgodovine berem ter j.j. , kacina, jelinčiča in cel bataljon poslušam … je sedanjost nespremenjena … podobnika ne smem pozabit omenit, zaradi promocije in reklame, da bo še bolj popularn.
21. september, 2007 ob 13:45
SDS ima copycat sindrom, ker niso prav brihtni. Hudičev Advokat je bilo “priljepljeno” Petru Jambreku, ki se ne stara. Njegov klient pa je kdo drug kot JJ.
21. september, 2007 ob 13:58
Gospa Jelka ma zahvalo paparacom večjo Srečo…k meni ni blo nobenga, pustili mirno so me na cesti umret … pa ja de…in dogajalo se je na Gorenjskem - samo še en dokaz, da je vse glih … od Doma-Družine-Sosedov naprej, Primorsko bom spustil…Sreča ni v Človeških rokah … se bo na kamerah v megazabavišču lepo videlo, na ekrane samo bo treba gledat.
21. september, 2007 ob 14:06
ob 19.14 mi preskakuje posnetek, kaj je to :)
21. september, 2007 ob 14:11
Ja Peter (moj vrstnik in pivski bratec) se je leta 64 javno hvalil,da je Rožanca zminiral.
Url namerno nisem zbrisal, da se ve, kdo je avtor. Prav veseli me, da malo klikate na komentatorja, saj blog in komentarje pišem zato, da bi jih brali.
Ime Elka se je bolj podalo tekstu, zato sem začasno spremenil psevdonim. Saj nisem edini; več pisateljev je znanih po tem. Še Tito je imel več ilegalnih imen.
21. september, 2007 ob 14:14
Dahvor, če pogrešaš paparace, je eden nastavljen pred tunelom pod Golovcem. Samo hitreje od 100 km/h ti je treba peljati, pa boš prejel fotografjo.
21. september, 2007 ob 17:54
Poslušal celotni intervju. Je tipičen sarkićevski: otročji.
21. september, 2007 ob 18:08
Denis,
dober intervju, ampak ali bi se dalo, da ne bi komentiral intervjuvančevih odgovorov v smislu “Ahm, zanimiv odgovor!” “Hmmm, hud odgovor!” “Hudo!”? Ahm …
21. september, 2007 ob 19:09
Tudi mene je to nekoliko zmotilo. Novinar mora le kljub vsemu obdržati neko distanco do tistega, ki ga sprašuje in do tega, kar pove. Tako blazno hudi pa odgovori spet niso bili.
21. september, 2007 ob 22:31
@ ervinator
Hvala, ampak to si štejem v čast. Ali bi me morda raje gledal odraslega?
@ and & spei
Fantje ali dekleta, ne bo šlo drugače kot takole, zakaj bi moral biti tak, kot da sem končal FDV ali Filofaks, če pa ga nisem. Meni je na tak način posneti intervju pač zabavno, v bistvu skoraj vse na Vesti počnem iz zabave, če ne bi, potem tega več ne bi delal. Če ne uživaš v svojem delu, potem se to opazi pri končnem izdelku.
Če pa bi radi drugič gledali intervjuje, kot da so posneti za nacionalko, potem boste morali preklopiti, in tudi določeni ljudje ne bi povedali tistega, kar včasih povedo meni, ko sem takole “otročji”.
22. september, 2007 ob 8:10
Gospod Aleksaner Čeferin je izjemen človek in odvetnik z svetlo prihodnostjo.Le veliki ljudje se prostovoljno odločijo pridobivati izkušnje na najbolj zahtevni področjih, kjer so meje med pravom, politiko in drugimi področji zelo zabrisane večkrat popolnoma nepregledne..Kdor hodi takšno pot osebnostno in strokovno tako napreduje, da je nedosegljiv.Slovenska družba si lahko le želi takšnih osebnosti, ker jih za obstanek nujno potrebujemo.
22. september, 2007 ob 11:09
V zvezi z izjavo ervinatorja z dne 21.septembra ob 10.56 uri glede “udeležbe” Čeferinovega očeta pri Topli gredi samo tole:Čeferinov oče ni tožil Petana zaradi “neke s tem povezane izjave”,ampak ravno zaradi v zgoraj navedeni erminatorjevi izjavi navedene Petanove neresnične trditve.Zaradi počasnosti sodišč je zadeva res zastarala,je pa iz obstoječega sodnega spisa jasno razvidno,da Čeferinov oče ni storil tistega,kar mu je skušal obesiti Petan in mu sedaj obeša “erminator”.V enakem stilu navaja “erminator” tudi izjavo Šeliga,ki je pokojni,pa ga o “resničnosti” te izjave zato ni mogoče zaslišati.
22. september, 2007 ob 16:16
Denis men mas cist super intervjuje. Velikrat dobis clo prej odgovor od koga kot pa kak Vodusek in podobni, ki delajo za vecji medij. Le tko naprej!
22. september, 2007 ob 21:09
Sandi Čeferin je car, ni dvoma. Tudi meni je žal, da ga nisem imel ob sebi, ko sem rabil dobrega odvetnika.
22. september, 2007 ob 21:28
Sarkić, res bi raje gledal tvoje intervjuje, če bi izgledali odraslo. Slednje nima posebne veze s tem, katero fakulteto si končal. Verjetno ti tvoj pristop odpira nekatera vrata, ki drugim ostanejo zaprta, a morda ti nekatera druga vrata zapira. Strinjam se, da se pri delu pokaže določena kakovost, če v njem uživaš.
22. september, 2007 ob 22:42
Tista zgodba o močni državi in državnem aparatu, ki jo že stari goni, je že zdavnaj pozabljena in preživeta
teorija. Morda je bilo tako pred trideset in več leti. Realnost je žal taka, da imamo na eni strani v večini nesposobne in nemotivirane tožilce, na drugi strani pa odvetnike tipa Čeferin, ki si kupujejo zmage, ali pa zmagujejo na takšen ali drugačen (ne) pošten način. Ni pa res, da jih stranke vedno iščejo njih. Vem, da so v preteklosti nekajkrat iskali medijsko odmevne stranke za zastopanje, v enem primeru celo, ko je zastopanje že prevzel drug odvetnik. Drugače pa so bili odgovori mlajšega Čeferina zanimivi, nekateri pa celo iskreni.
23. september, 2007 ob 0:31
ervinator ah resnih novinarjev imamo v Sloveniji cez glavo, tako da je Denis prava popestritev. Zakaj bi rabli se enega resnega vec?
23. september, 2007 ob 17:01
Če Šarkič nima od fdv-ja oprane glave toliko bolje zanj…no bomo še videli.
23. september, 2007 ob 18:15
Denis Pokora :)
23. september, 2007 ob 23:51
@ ervinator
Zaenkrat še nisem naletel na zaprta vrata, celo več, vedno bolj se mi odpirajo, ker je moj pristop pač nepredvidljiv in Vest takšna, nas vse bolj vabijo v vse možne “sobane”… Odraslost ne odpre vrat, ampak verjetno prej kaj drugega! Sicer me pa zanima, če si v tem intervjuju kaj novega izvedel, ker je bil to namen. Če nisi, potem se ti opravičujem.
24. september, 2007 ob 9:32
Denis: ne sekiraj se, pusti jih pri miru! Preberi si pohvale, ki jih je polno, tudi mojih. Imaš vso podporo večine. Članek je zelo dober in to je važno. Sicer pa sem te na take komentarje že opozoril 21/9 ob 11.11 uri, in… prav sem imel! Glede ervinatorja pa tole: ne prebere ali posluša ničesar, samo bedasto komentira. Pa še trije so taki. Da je to res, mi je sam priznal pri komentarjih Cvikla. Polno nekih komentarjev, na koncu pa prizna, da ga ni niti pogledal. Poglej! Imaš dokaz v tem članku. Na njegove trditve o Čeferinovem očetu dne 21/9 ob 10.56 se je oglasil @Peter dne 22/9 ob 11.09, pa ervinator tega niti ni videl, da bi vsaj odgovoril. Raje se spušča v plehke komentarje o tvojih kobajagi “neodraslih” intervjujih. Povdarjam! Posebej pri Čeferinu so bil zelo dober!
24. september, 2007 ob 9:35
Oprosti! Za en drugi blog sem spremenil ime in ga pozabil spremeniti nazaj. Ja, Drago sem in ne Gorazd, da ne bo pomote!
24. september, 2007 ob 10:17
Aleksander Čeferin čestitam za vaše delo, ki ga opravljate v zvezi z družino Strojan. Večina Slovenije je zaradi svoje nestrpnosti in zaničevalnega odnosa do manjšin, pripravljena hoditi po redu, demokraciji in pravni državi, ki bi se jo radi šli, samo ko njim ustreza. Še sreča, da smo postali del Evrope oz. bi radi bili, …saj bi nekateri zahojenci, ki jih je v Sloveniji ogromno lahko povzročili veliko gorja.
Aleksander ni samo inteligenten človek, ampak mu gre za pravico in ima toliko pokončnosti in horizonta, da to pove.
Čestitam torej za to angažiranje, respect.
24. september, 2007 ob 14:58
Denis, dejansko sem v intervjuju precej novega izvedel. Posebej všeč mi je poslušati pogovor s takšno pravniško živino, kot so Čeferinovi, ki imajo toliko zaposlenih in toliko uspešnih pravd. Pohvalno je tudi, da je A. Čeferin vsaj poskusil tudi svetovati Elki v njeno dobro, in ne samo igrati na odmevnost. V realnosti se je to sicer drugače obrnilo, ampak se pa vsaj lepo sliši. Da je postal tudi zastopnik Podbregarja, pa gotovo ni naključje.
Še odgovori Dragu oziroma Gorazdu, ker mu je glede mojih odgovorov čedalje manj jasno. 1. Vse Vestine prispevke, ki sem jih komentiral, sem si prej tudi ogledal. Trditi, da si jih nisem, je bedarija, in sploh ne vem, zakaj bi mi to kdo očital. 2. Navajaš moje domnevno priznanje, da si nisem ogledal intervju s Cviklom. To seveda ni res. Intervju sem si ogledal nalašč zate ogledal, povedal pa sem ti, da Cvikla sicer ne poslušam, ker ni kredibilen. V svojem prvem komentarju v tisti debati sem napisal tudi, da Cvikl v intervjuju stalno poudarja samo, da je vse narobe in da ima on vse prav. Dejansko pa si v debati pokazal, da nočeš razumeti mojega komentarja. 3. Popravek Petra glede Čeferina nekaj komentarjev višje sprejemam kot mogoči popravek. Jaz ne vem, kaj je bilo v resnici, torej nimam glede popravka nobenega komentarja. Se mi pa ne zdi bistveno, kaj natančno je bil predmet tožbe - logično pa je, da je šlo v tožbi dejansko za to, ali je Čeferin počel očitana dejanja ali jih ni.
24. september, 2007 ob 16:11
hecn je to da v kodeksu odvetniške zbornice piše da se ne sme reklamirat njihove dejavnosti,pa vendar so izbranci venomer znova reklamirani do nebes in še naprej…
24. september, 2007 ob 23:30
Ervinator: res upam, da bova nehala o tem razpravljati. Zaradi tega bom še enkrat ponovil! Če ne boš razumel predlagam, da si tiho in si misli svoje o meni, jaz pa o tebi! Ok?
Jaz: “Oba midva veva, da ima (Cvikl) še kako prav. In to boli!”
Ti: “Motiš se, češ da jaz vem, da ima Cvikl prav. Ne vem. Zgoraj sem ti pojasnil, da ga ne poslušam in zakaj ne”
Jaz: “Se ti oproščam, tebi osebno, seveda če ne veš kaj piše.”
Naprej sem napisal, da trditve veljajo, razen za tebe. In ti to ne razumeš?! To, da si ga kasneje poslušal, jaz ne vem. Opravičil sem se zaradi tega, ker sem prej očital, da ga nobeden noče komentirati. Zdelo se mi je normalno, da se ti opravičim za očitke o nekomentiranju.
Izgleda, da sem tudi jaz površen, kajti nikjer nisem slišal, da bi Cvikl, kot praviš, “stalno poudarjal samo, da je vse narobe in da ima on vse prav”. Meni se je zdel zelo konkreten, vsebinsko in na žalost tudi številčno!
25. september, 2007 ob 8:50
Drago, pri Cviklu sem v prvem komentarju jasno napisal, da sem si nalašč zaradi tvojega vprašanja zavrtel njegovo cviljenje. Da ga ne poslušam, sicer velja. Zato ne vem, ali ima prav.
Tisto svoje “opravičilo” si pa nekam zatakni.
25. september, 2007 ob 11:12
Samo eno vprašanje za mr. machota. Kateri odmeven “case” pa je že zmagal. Ata zadnje čase samo zgublja, ta mali pa Strojanove “paca” že skoraj eno leto. Mislim, da so Čeferini en velik napihnjen balon, ki ga imajo mediji radi (najbrž jih itak sami kličejo za vsak “cvek in špeh”. Šteje sam zmaga press.
25. september, 2007 ob 20:57
[…] Hudičev odvetnik? — Vest […]
25. september, 2007 ob 23:37
Ervinator: resnično zadnjič! Tebi ni pomoči. To so poleg mene ugotovili tudi drugi. Ne da si trmast, tudi zabit zdraven. Kako je nekdo napisal: IQ sobne temperature. Zdaj pa piši karkoli. Ne bom več odprl tega.Lp
26. september, 2007 ob 10:28
Drago, vse se je začelo s tvojim vprašanjem, zakaj ljudje ne komentirajo Cvikla. Vprašanje se je zdelo iskreno, a si na moj konkretni odgovor odgovoril z jezo, žaljenjem in tupastim vztrajanjem pri nekem drugem vprašanju …
P.s.: Opravičujem se ti, če te moje politično mnenje o Cviklu osebno žali!
27. september, 2007 ob 0:30
ja, super intervju. dobra vprašanja in zelo relevantni odgovori. a case in point.
27. september, 2007 ob 20:06
Ja.Lepo je slišati dane zahtevajo in ne pričakujejo nobenega plačila od Strojanovih ki nimajo denarja.Za javnost verjetno še lepše. Ampak jaz sem slišal glede njihove odvetniške pisarne povedano še eno malce drugačno zgodbo….Stranki ki je želela njihovo pravno pomoč ker je slišala da so dobri naj bi njihov odvetnik g.Novak odrekel pomoč v kolikor najprej ne prinese konkretnega denarja pa čeprav mu je stranka obljubila da mu bo plačala po zaključku zadeve ker je bila tedaj brez vsakršnega denarja ker jo je delodajalec neupravičeno in nezakonito vrgel na cesto.Tako.
Upam pa da je vsaj ta Aleksander kaj boljši in da je dober in uvideven še do koga drugega ki nima denarja in ki ni medijsko tako prepoznaven ali popularen in torej koristen za profesionalno reklamo kakor je družina Strojan ?
Drugače je pa tale fantina na videu še kar simpatičen in v kolikor ni tudi v resnici enako pošten,pravičen in dober potem pomeni oziroma bi pomenilo da je izvrsten igralec…….
27. september, 2007 ob 23:32
Izvrsten igralec predvsem. To je vrlina, ki nadomešča strokovnost tudi v odvetniškem poklicu. Zgodba moje prijateljice je malce drugačna. Kot diplomirana pravnica je med drugim klicala tudi slavne Čeferine. Rabila pripravništvo. Čeferini so bili takoj za to, vendar so za to, da bi delala postavili pogoj, da jim kolegica prinese več kot 600 € plačila !!!!! Glede uspehov, pa je bil dovolj zgovorna afera, ko sta “kramljala” stari Čeferin in izvedenka za poligraf Polona Selič v španski restavraciji. Po tistem se je ta izvedenka, ki je prej na veliko ponujala svoje “usluge” potihnila in poniknila v kanalizaciji. Umazan posel. Za tiste s kratkim spominom
http://www.mladina.si/tednik/200404/clanek/slo–balkanski_spijon-ali_h_zerdin/
28. september, 2007 ob 21:55
Oba sta bila enkratna.Mislim, da bi morala posnetek intervjuja predvajati tudi TVS,da bi ga videlo čim več ljudi,raje, ki hoče kri, ki se ne more sprijzniti, da sodišča oproščajo obdolžene a nedolžne žrteve.
Mediji in politiki sprožajo afere,sodišča pa odločajo nepristransko in niso orodje politike, tako kot policija in tožilci.Kar zadeva sodišč pravna država deluje in to je največja vrednota.
Čim več močnih odvetniških družb.Rekel bi da so te četrta veja oblasti in ne mediji oziroma novinarji, ki se vdinjajo aktualni oblasti, seveda s častnimi izjemami ( Vesti, Dnevnik, Mladina).
Čestitam!