“Spet ta Cvikl!”
18. september 2007 ob 1:32 | Denis Sarkić |Poslanec SD Milan Martin Cvikl je na vlado ponovno naslovil poslansko vprašanje - tokrat ga zanima, zakaj generalni sekretar Božo Predalič navkljub konflikta interesov in neskladnosti funkcij, ki jih je napovedala vlada, še vedno sedi v nadzornem svetu Istrabenza. Ponovno pa se je dotaknil tudi vprašanja povečevanja stroškov pri gradnji steklene palače na Brdu pri Kranju, ki bo služila za potrebe šest-mesečnega predsedovanja Slovenije Evropski uniji prihodnje leto. Odgovarjal je tudi na vprašanja novinarjev, tudi o precenejenih stolih, vrednih 2.200 evrov za stekleno palačo, ki jih vlada zdaj ne namerava kupiti.
Cviklov uvod v nova poslanska vprašanja vladi:
Milan Martin odgovarja na vprašanja novinarjev:
P.S. Naslov je nastal, ko sem na hodniku parlamenta slišal pogovor televizijskega asistenta, ki je nekomu po mobilnem telefonu zaupal, kaj mora trenutno snemati v Državnem zboru.
Denis Sarkić
18. september, 2007 ob 8:19
85 stolov x 2200 evr = 185 000 evr
18. september, 2007 ob 8:20
se popravljam 187 000 evr ;)
18. september, 2007 ob 8:40
Cvikl gre mogoče res na živce TV asistentom in nekaterim novinarjem, a ne pozabimo, da vam dela program. Meni se zdijo njegovi komentarji zelo poznavalski in dragoceni. Če Cvikl ne bi tako zavzeto nastopal, bi javnost ne izvedela za vse te vladine goljufije.
18. september, 2007 ob 8:41
Meni osebno se zdijo tiskovke Cvikla zelo dobre. Na preprost, predvsem pa transparenten način prikaže problem, ki kaže na dvoličnost vlade. Njegove trditve so dokazljive. Tudi mi državljani imamo pravico dobiti odgovore, ki jih Cvikl zahteva!
Zanimivo pri tem pa je nekaj drugega, ki mi je padlo v oči. Cviklove tiskovke niso komentirane. Zakaj? Ali smo res postali nonšalantni do teh vprašanj? Zakaj se zagovorniki politike JJ ne oglasijo. Nimajo konkretnih argumentov, jih je sram? Polno vprašanj. Ko je komentiral revizijsko poročilo v avgustu mesecu na Vesti, se ni oglasil nihče, čeprav je prikazal polno nepravilnosti.
Vsi komentarji janševcev so samo v tem smislu: ne maram ga, kako je bilo včasih in podobno… Do sedaj še nihče ni dokazoval, da Cvikl nima prav in bi to utemeljil.
Me prav zanimajo komentarji, ki bodo sledili, če bodo.. (1tastar se še ni oglasil s kakšnim kratkim, plehkim medklicem)
18. september, 2007 ob 10:07
Jaz, zagovornik JJ, pravim:
Pusti staro kačo, da sika. Saj pičiti itak ne more več.
18. september, 2007 ob 11:53
Cvikl ni stara kača, koliko pa lahko piči, pa vsakodnevno kažejo ankete javnega mnenja.
18. september, 2007 ob 12:33
Eto ga! Se je že potrdila moja trditev!!!
18. september, 2007 ob 14:38
V kateri anketi javnega mnenja pa nastopa Cvikl? Ali je zate 300-400 zdolgočasencev, ki sem jim ljubi odgovarjati na telefonske reklame in ankete, javno mnenje?
Za bivšega minista bi pa Cvikl lahko pikal z bolj celovitimi podatki, ne pa z iz nekaj poročil iztrganimi tabelami.
Nekoč so nas učili, da se analiza dela na naslednji način:
- postavitev problema
- postavitev cilja
- zbiranje podatkov
- obdelava podatkov
- predočenje rezultata opisno in grafično
- tolmačenje rezultata
Če pa nekaj iztrgaš in potem po svoje interpretiraš, si pa najmanj kršil avtorske pravice, razen tega pa tvoja informacija ni več informacija, amak dezinformacija.
Ah ja, spet en moj plehek medkllic!
18. september, 2007 ob 16:01
Lahko da za koga ni plehko, meni je! Tudi jaz se spomnim teorije, kako se dela analiza. Zanimivo, da rabiš analizo za Cviklove trditve po vseh 6 alinejah! Za npr. inflacijo je ne rabiš, a ne? Potem pa analizo napravi ti sam in jo objavi na Vesti. Že vnaprej se ti zahvaljujem! Odgovori npr. na dva “problema” (prva alineja) 1. “prebijanje” stroškov na Brdu za 50% oz.za 5 milj.evrov, 2. stoli po 2200 evrov.
Potolmači svoj rezultat analize (šesta alineja)!
18. september, 2007 ob 17:45
Komentar na Dragovo željo, da bi Cvikla komentiral tudi tisti, ki ne simpatiziramo z ostalinami LDS-a. Pri meni je Cvikl izgubil kredibilnost, ko je minister v vladi LDS postal s prepričljivim zagotavljanjem, da ni politik, da je nestrankarski in da ni LDS-ov. Podobno kot Cerarjeva. Potem pa postane vodilni funkcionar stranke …
Ko sem se zdaj prisilil, da ga malo poslušam, me je vnaprej odvrnil njegov piskajoči glas, potem pa še neprestano ponavljanje, da je zdaj v vladi vse narobe in da je on na to opozarjal že pred leti ter da samo on in njegovi vedo, kaj je pravilno in kaj je prav.
Tega se ljudem ne da dolgo poslušati. Sam ni videti posebno pameten, zelo rad pa govori v imenu drugih (davkoplačevalcev) in uporablja množinsko obliko. Dodatno se s skrajnimi stališči postavlja v isti tabor z Ropom, s tem pa rine na politični odpad. Ko ga torej poslušalec odpiše, si misli: če ima v čem prav, bodo že drugi to še enkrat povedali, na primer Pahor. :)
18. september, 2007 ob 18:15
Drago!
Bolj primeren za to analizo bi bil Rado, ki se navdušuje nad Kardeljem .
Te podražitve so tipične za socializem. Javno zdravstvo in državne “flavze” spadajo v to sranje
Reproveriga pač, le da namesto Kardelja nastopa vatikanski odlikovanec Zidar.
18. september, 2007 ob 18:26
@ervinator: spoštujem tvoje mnenje in … se ne mislim bosti s tabo! Zgleda da ne znam razložiti ali pa me nočeš razumeti.Še enkrat sem šel brati moj komentar ob 08.41 in preveriti, če sem ga kaj polomil. Pa mislim da ne! Spoštovani ervinator, poanta mojega komentarja je bila, da me ne zanima, kaj je bilo včasih, kakšen piskajoč glas ima Cvikl, ali ga ti maraš ali ne, temveč kaj je povedal narobe, kaj se je zlagal, kaj ni resnično itd. Samo to!!! No vidiš.. in tega ni! Niti enkrat v vseh Cviklovih komentarjih. Tudi v tvojem komentarju ne. Na to bi rad odgovor! Napiši npr: “Cvikl laže, ker so stoli stali samo 2190 evrov!” Pa bom zadovoljen (zadoščen).
PS:ali poznaš ministra, ki ni političen.Jaz ne. Ti jih verjetno poznaš, saj očitaš Cerarjevi, da je trdila, da ni politična. Saj ni bila, dokler je bil GDT, sigurno pa je imela svojo pol. opcijo.Ali tudi sedanja GDT ni politična?
18. september, 2007 ob 18:34
@ervinator: Zelo ‘arguzmentirana’ pripomba, ne ugaja ti ‘piskajoči’ Cviklov glas - ergo to je ‘argument’, da govori človek nesmisle?! Ha! Ha! Očitno je Cvikel za vas - janševike - problematilčen iz drugega razloga. Gre za to, da je Cvikel zelo konkreten. On ne bleje, tako kot svoje dni janševistična opozicija, vlada je skorumpirana, klientilistične, ipd., pač pa na knkretnih primerih opozarja na nepravilnosti, ter janševistični vladi zastavlja povsem korektne in KONKRETNA vprašanja. Npr. glede kongresno-protokolarnega centra na Brdu - mar je janševoistični vladi res takooo težko ponuditi s podatki, katera dela so že bila izvedena, katera že plačana in kakšna je ocena končne vrednosti investicije. Skratka, janševiki naj pridejo s podatki na dan. Če je vse OK, se nimajo česa bati….
Ali… Kako je možno, da generalni sekretar vlade Perdalič človek, ki opravlja kar 8(!)
funkcij na državni, občinski ravni in v gospodarstvu?! Predalič sedi tudi v nadzornem svetu delniške družbe Istrabenz, tam bi moral ščititi interese delničarjev, hkrati pa je Predalič generalni sekretar vlade (država je večinski lastnik Petrola), ki prevzema Istrabenz, v katerem sedi Predalič. Gre za konflikt interesov… Itd.
18. september, 2007 ob 18:46
Ha,ha 1tastar: nekaj pa zmeraj najdeš, da ti ni treba roči bobu bob. Postajaš mi čedalje bolj všeč. Pa ne zaradi tega, ker si me po dolgem času s posiljevanjem spravil na tvoj blog, ampak ko sem bral tvoj življenjepis.Lepo si ga napisal. Kar malo poetično, pa zanimivo. Samo s to pripombo, da si ga napisal sam. Veš, tudi jaz sem že pisal svoj življenjepis, pa ti moram povedati, da ni bil slab, saj sem začuda pozabil opisati tudi slabe osebne strani.
Tudi ti si jih pozabil napisati. Praviš, da je bila celo kandidatura za zvezno vlado, če se prav spomnim. Ja tak kandidat pa je že moral biti komunist, če je že moral biti vsak direktor,pa župan. Čudno da ne ti. Pa še to: ali se jaz narobe spomnim, da je bilo članov ZKJ samo 10 % prebivalcev. Tvoja razlaga je malo drugačna. Kljub vsemu bom še prišel pofirbcat na tvoj blog.
PS:kljub temu, da mi je zanimivo debatirati s tabo predlagam, da nehava (zaradi drugih), pa tudi zaradi tega, ker mi nikoli ne odgovoriš na konkretno vprašanje, pa tudi analize, kot sem te prosil, mi nisi naredil!
18. september, 2007 ob 18:59
@ED: velika ti hvala!!! Sem že hotel na pregled, če je z mano kaj narobe, da me nihče ne razume. Pa vidim, da me ti razumeš. Bereš mi misli. Misliš, da bo kakšen konkretni odziv. Jaz ne verjamem!!! Mogoče bo kdo napisal, da ima Cvikl grdo kravato!
Pa še nekaj ED. V življenju rad gledam naprej, rad predvidevam. No sedaj predvidevam, da bo nekdo napisal, da bi mi pregled vseeno koristil, bova videla! Ko sem pred tedni pohvalil predsednico LDS (zaradi izgleda), mi je nekdo napisal, da se slinim. Ko sem napisal, da so debate za šankom…, me je nekdo poslal za šank, kamor naj bi sodil. Ko sem pohvalil Mišo Molk in dobil “lupčka”, tudi nekomu ni bilo prav… So bili pa vsak konkretni!
19. september, 2007 ob 13:08
vceraj nisem mogel spat, sem si spustu ta govor in sem lepo zaspal
19. september, 2007 ob 14:03
Drago, če imaš probleme z branjem svojega prvega komentarja, ti bom res bolj težko pomagal. Poskusim lahko tako, da ti citiram del tega, kar si sam napisal, pa potem to vzemi za meditacijo o celoti …
Napisal si: “Zanimivo pri tem pa je nekaj drugega, ki mi je padlo v oči. Cviklove tiskovke niso komentirane. Zakaj?”
Jaz se nisem oglasil kot zagovornik politike JJ, predvsem pa se nimam niti za janševika, niti za janšista, niti za janševca, in kar je še podobnih etiket, ki jih zelo radi lepijo nekateri s Filozofske fakultete …
Odgovoril sem ti na tvoje vprašanje, zakaj Cviklova stokanja ljudje neradi komentirajo. Domnevam namreč, da nisem edini, ki Cvikla tako vidi.
P.s.: Seveda je vsak minister politik. Ravno zato očitam Cviklu in Cerarjevi sprenevedanje.
19. september, 2007 ob 14:04
Drago, hvala za tvoj obisk.
Ne verjameš, da nisem bil komunist. Res nisem bil, so pa mislili, da brez men ne morejo. Če so hoteli sami sebe ovenčati s kakšnim koristnim predlogom, so prišli k meni po nasvet. Tako sem imel okoli prsta ovitega enega zveznega poslanca, da je namesto mene živce kravžljal zvezni vladi s predogi, ki so nazadnje pripeljali do priznanja o napačni gospodarski politiki in izvolitve Markovića.
Lahko rečem, da so se me bali. Meni je bilo dovoljeno na glas vrteti gobec, pa naj je šlo za politične vice, nastope na simpozijih ali za intervjuje na beograjski TV. Pa vse CKjevske materiale so mi dajlai na vpogled in strogo pov. okrožnice.
Zato sem rajši anonimen, strupen in ciničen pa sem javno, zasebno ali tajno.
19. september, 2007 ob 14:10
Če pa hočeš analizo.Vsi staro in novo komponirani profesorji imajo en kup teorij. Nočem posiljevati še s svojo. Bom povedal svoje, ko bo ena od njih sprejeta kot aktualna. Pa ne na Cviklov način.
Pa še nekaj,Drago! Namesto na tujih blogih bi rajši delal reklamo zase na svojem . Lahko se oglasiš v mojem Peskovniku.
19. september, 2007 ob 16:20
@drago,
izzivam te na dvoboj. Si upaš pomeriti z mano na:
http://www.druzina.si/ICD/blog.nsf
Se bova obesila na en post, potem pa se obdelovala. Obljubim, da ne bom neargumentirano zagovarjal boga, cerkve in vlade.
Bova že koga izzvala, da naju bo napadel. Razen, če nimajo grde navade, da neljube komentarje brišejo.
19. september, 2007 ob 16:26
En komentar sem že objavil:
1. 1tastar je napisal/a:
Menda ne mislite, da bodo brezplačni časopisi živeli od zraka ali božje milosti. Ustanovljeni so zaradi reklam, tako kot POP TV, Kanal A, ali bivša vaša TV3.
Samo te opozarjam, da niso za anonimnost. email se vidi!
19. september, 2007 ob 21:09
Vidim, da je bilo kar burno danes. Večkrat sem omenjen, komentiran, celo izzvan na dvoboj! Nisem pobegnil, sem bil na gobah na Pokljuki (namig: se ne splača, ker jih je premalo).
@ervinator (14.03): Nimam probleme z branjem, tudi pamagal mi nisi popolnoma nič! Najprej citiraš mene, ko se sprašujem, zakaj komentarji Cvikla niso komentirani. In ko pričakujem tvoj komentar, napr. kaj je Cvikl narobe povedal, začneš opisovati sebe. Da nisi janševec in drugo, omeniš tudi FF. Nato pa vehementno napišeš, da si mi odgovoril. Kaj pa? Še enkrat si preberi komentar ob 18.26 včeraj!
Popolnoma ti verjamem, da ljudje, kot praviš “Cviklovega stokanja neradi komentirajo”. Pa saj to je ta poanta. V zadnjih 4 nastopih Cvikla ni niti enega komentarja na vsebino, razen osebnih diskvalifikacij. Jaz pa bi rad vedel, ali Cvikl laže in…kaj laže! Samo to! Ker drugače bom moral verjeti, da se res na veliko krade. In če je več takih, je to slabo za volitve. Me sedaj razumeš? Zato se mi zdi logično, da bi Cvikla nekdo demantiral! Lp
19. september, 2007 ob 22:10
@1tastar: vidim, da si name naslovil kar 4 komentarje.Bom poskušal odgovoriti…
14.04: kaj moram, ti bom pač verjel, da nisi bil komunist. Drugo, kar si napisal, pa je, milo rečeno, malo samovšečno. Preberi še enkrat, pa boš videl. Sem že mislil, da boš napisal, da si strmoglavil zvezno vlado. Verjamem, da si bil vpliven, pa tudi, da si pameten. Da pa so se te bali, pa simpoziji, pa BG TV, pa material CKZKJ, pa str.zaupne okrožnice… To mi je pa vseeno malo preveč. Veš, pa bi ti rad verjel! Celo življenje spremljam politiko in bi te moral po vsem opisanem kar spoznati po imenu, če bi bilo res tako.
Da si rad anonimen, razumem! Tudi jaz, ker tudi mene pozna ogromno ljudi, verjemi! Da si strupen in ciničen, javno,zasebno in tajno, kot sam praviš, pa vidim tudi sam. Samo na tvoje, samoopisano predznanje, pričakujem malo več konkretne vsebine in manj tvojih kratkih medklicev, ki samo žalijo. Veš, jaz bi rad še kaj novega zvedel od javnosti. Tudi zaradi tega sem pozival na komentarje glede Cvikla.
14.10:glede analize. Saj si tako pameten in veš,da analize ne rabim. Hotel sem te samo izzvati, da napišeš, kaj si misliš o zapravljanju denarja te vlade, ne prejšnjih (5 m.ev., stoli po 2200 ev). A misliš, da sem pričakoval, da bo kdo napisal, da so stoli poceni?Haha! Hočem samo povedati, kako SMO zaslepljeni. Nimamo jajc in rečemo: to vlado sem volil, vendar sedaj zapravlja in to mi ni všeč. Ne bom je več volil! NIHČE ne komentira tako! Ker vemo,da Cvikl govori resnico, nam pa potem njegov glas ni všeč, pa da je bil političen minister in take bedarije.Zato sem izzival!
Glede tvoje lastne reklame se strinjam in se bom oglasil!
16.20: Poziv na dvoboj! Pristanem na dvoboj!! Samo na Družina.si me ne boš spravil! A je to morda tisti verski časopis? Ne,ne, nimam tam kaj iskati. Mi je bolj domače na Vesti.
16.26: sem prebral, se strinjam! O anonimnosti pa sva že govorila.
Torej: na dvoboj pristanem!, pa makar če pridem na tvoj blog.
20. september, 2007 ob 11:36
Drago, očitno že razumeš, zakaj ljudje Cvikla neradi komentirajo oziroma ga sploh poslušajo. To si se na začetku vprašal, in na prav to vprašanje sem ti odgovoril. Verjamem pa, da si pričakoval tudi komentar Cviklovih izjav … Kot sem napisal, njegove izjave bodo postale zanimive šele, če jih bo ponovil kdo od bolj kredibilnih, na primer Pahor. :)
20. september, 2007 ob 23:18
Ja,ervinator.Sva končala najino “zgodbico”? Prav. Samo ta zgodba ne pije vode! Nikoli in nikdar me ne boš prepričal, da NI NITI ENEGA KOMENTARJA, ki bi demantiral Cvikla, zaradi nevem kakšnih vzrokov!!!
OBA midva veva, da ima še kako prav. In to boli! Ne mene, ampak tebe in vse tiste, ki slepo verjamete v poštenost sedanje vlade.Zaradi tega ni komentarjev, verjemi mi!!! In bodi(MO) tiho, ker bo tako najmanj škode! Lp
21. september, 2007 ob 10:47
Drago, motiš se, češ da jaz vem, da ima Cvikl prav. Ne vem! Zgoraj sem ti pojasnil, da ga ne poslušam in zakaj ne. Še grše se motiš, ko mi očitaš slepo vero v poštenost sedanje vlade. A nič ne bereš mojega dnevnika? :)
P.s.: Ne štejem več, kdo vse mi je na dnevnikih že ukazal, naj bom tiho. No, v glavnem so to skrajneži tipa Vezjak …
21. september, 2007 ob 12:32
Ervinator! Se ti oproščam, tebi osebno, seveda če ne veš, kaj piše! Ne berem tvojega dnevnika. Vse ostale trditve veljajo! Ko kdaj ne boš mogel spati, pa ga vseeno poglej! Ima vsebino, boš videl! Lp
21. september, 2007 ob 14:10
Drago, česa ne vem, kaj piše? Pa kaj res ne moreš enkrat normalno odgovoriti, brez da bi vsakič nekaj podtikal … Bedno!
21. september, 2007 ob 21:52
Ervinator: se ti res oproščam, ker sem kulturen! Ponavljam: če ne veš,kaj govori (Cvikl) Res je prišlo do napake, verjemi. Drugače pa ne vem, kaj vsakič podtikam? Pa kaj nenormalno odgovorim.Mislim, da so moji komentarji popolnoma normalni. Res je, da včasih napišem tako, kot da bi bil jezen, pa nisem. Mogoče me malo zmotijo komentarji ljudi, ki si članek ne pogledajo, pa vseeno gobezdajo, tako na pamet. Verjemi, da zdajle ne mislim tebe. Takih primerov imaš polno. Jaz nisem in tudi ne bom tak. Sigurno se ne bom oglasil v komentarju, če si ga ne bom ogledal. Nimam rad posploševanja in raznih plehkih medklicev. Lp
22. september, 2007 ob 21:15
Drago, tvoja “kulturnost” izgleda takole: postavljaš se v pozicijo, češ da veš, kaj jaz vem ali kaj mislim (da ima Cvikl prav in podobne oslarije) in obtožuješ me slepe vere v poštenost sedanje vlade (poleg ostalih podlih obtožb). Ko sem to dvoje zanikal, si še enkrat izdavil, da te trditve veljajo … Hvala za takšno kulturnost, ampak izkazuj jo raje komu drugemu, na primer svojim istomišljenikom, Vezjak te je že podprl!
LOL
24. december, 2023 ob 17:45
HoneyBurn is a 100% natural honey mixture formula that can support both your digestive health and fat-burning mechanism. Since it is formulated using 11 natural plant ingredients, it is clinically proven to be safe and free of toxins, chemicals, or additives.