Samo vprašanja
29. avgust 2007 ob 19:00 | Denis Sarkić |Vodja poslanske skupine SDS Jože Tanko je danes na hitro sklical novinarsko konferenco oziroma izjavo za javnost in medijem je bilo poslano tole vabilo:
VABILO MEDIJEM
Ljubljana, 29. avgust 2007
IZJAVA ZA JAVNOST
Jože Tanko bo odgovarjal na aktualne politične zadeve
Vodja Poslanske skupine SDS Jože Tanko se bo v izjavi za javnost odzval na vprašanja:
glede interpelacije, na vprašanja glede aktualnih predlogov za reševanje odnosov s Hrvaško
in na potencialna vprašanja o predlogu SD za podpredsednika državnega zbora.
Izjava za javnost bo danes,
v sredo, 29. avgusta 2007, ob 14. uri,
v sobi 55/T, Šubičeva 4, Ljubljana.
Vljudno vabljeni!
Prijazen pozdrav,
Janja Pavlin
tiskovna predstavnica SDS
Na vabilo smo se odzvali in tule je prispevek, žal pa danes ni bilo uvodnika s strani poslanca Tanka in je morda to za nekatere rahlo razočaranje. Vendar brez skrbi, še bodo priložnosti za tiste prave uvodne misli in besede.
Žal je zaradi tehničnih težav video razdeljen na dva dela. Za napako se vam opravičujemo.
Denis Sarkić
29. avgust, 2007 ob 23:12
Ne vem, ali Tanka jaz ne prebavljam? Zdi se mi, da je vse, kar izreče, navadna laž!!!
1. “iz neznanih razlogov je opozicija prestavila reševanje (Pir.zaliv) na september” Kakšnih neznanih razlogov, vendar. Saj so povedali, da se bo to reševalo po dopustih!!! Pa bi pustili Podbregarja na zaslišanje, skupaj z odvetnikom. Vi ste to preprečili!
2. ” težko je odgovoriti, kaj se nahaja v arhivu Sove” Pa saj ste arhiv pregledovali vi!!! Zavajanje. Pred parimi dnevi ste Vi trdili, da v Sovi ni ničesar spornega.Zakaj tak preobrat?
3. še zmeraj govorite o klevetanju Ropa! Kako pa to veste, g. Tanko? To bo reševalo sodišče, vi pa se izražate s trdilnimi stavki!
4. potrditev Potrča! pa saj ga morate potrditi, ni druge izbire! Funkcija pripada SD in oni zbirajo kandidata!
5. minister Bručan: toliko laži! Bručan je leta 2004 izjavil, da je Onkološka klinika že zgrajena in da zakaj še ni otvoritve!!! Halo, še danes je ni, otvoritve mislim!!! Čakalne dobe, oprema. En teden nazaj
je bilo to na TV lepo pokazano, niste gledali?
6. meja s HR: ne zna povedati, kateri strokovnjak dela po tem vprašanju (pravi:obrnite se na resor). Vas je sram povedati ime in priimek. Še vedno trdim, da niste ničesar naredili, razen odgovorili na predlog Hrvaške izpred dveh let glede arbitraže! Šele zdaj se bo začelo delati, vendar brez opozicije, kjer so strokovnjaki, ne boste dobro naredili! Se hvalite z organizacijo sestanka s Sanaderjem. Meni ni težko povabiti prijatelja na sestanek.Zame to ni noben uspeh! Vi pa se pohvalite z: “velik korak naprej”
7. Janša ni imel mandata predlagati sodišče v Haagu!
8. Zakaj se branite izredne seje o tako pomembnem vprašanju? Ne razumem!!! Spomnite se nočnih izrednih sej, ki ste jih sklicevali! Pa zakaj, za kakšna vprašanja?
9. “pustite vladi da dela naprej” Ne zaupamo ji več, g. Tanko. Bojimo se, da bo za svoje interese Janša prodal Nemcem drž. premoženje in Hrvatom zaliv. Samo da bodo tiho o dogovarjanjih v PZ.
10. “Vojni zakoni” Dali ste javni poziv opoziciji, naj pripravi predloge. Zavajanje. Predlogi so že v parlamentu, pa ste jih zadnji čas prilagodili sebi, za svoje interese !!!
Zaenkrat dovolj! Samo še aforizem, ki mi je všeč:”Vsaka država ima mafijo, pri nas ima mafija državo!” (E.J) Lp
30. avgust, 2007 ob 0:09
Drago, sicer se ne strinjam čisto z vsem napisanim, ampak se ne bom se trudil z dolgim odgovorom. Ne, Tanka ne prebavlja nihče. Vsaj z normalno delujočo peristaltiko ne.
30. avgust, 2007 ob 1:51
VOL
jAZnisem volil teh volov!!!!
30. avgust, 2007 ob 3:06
“2. ” težko je odgovoriti, kaj se nahaja v arhivu Sove” Pa saj ste arhiv pregledovali vi!!! Zavajanje. Pred parimi dnevi ste Vi trdili, da v Sovi ni ničesar spornega.Zakaj tak preobrat?”
Meni je tudi ta preobrat v oči padel.
Bi blo zanimivo (vsaj meni), če bi na VESTI naredili/zmontirali kakšen prispevek o teh “spreminjajočih se” izjavah politikov. Rubrika bi se lahko imenovala DAN-NOČ.
Še posebaj ko se bo razpletala tožba Rop-Janša (kaj trdijo zdaj in kaj bodo kasneje).
30. avgust, 2007 ob 7:39
@ mat, super ideja! Ekipa Vesti, bi se kdo imel čas lotit česa takega? Mislim, da bi prispevek imel izjemno gledanost. Glede na material, s katerim razpolagate, bi bil to lahko kratki dokumentarni film. Vsaj razmislite. Lp
30. avgust, 2007 ob 7:45
Denisu sem že 1 x predlagal: dobro bi bilo dobiti vnaprej odgovor na hipotetično vprašanje: kakšno kaznivo dejanje je dogovarjanje za incidente? Odmisliti je treba osebe Janša-Sanader. Samo o dejanju!
Namreč politično je to hud poraz (za vse večne čase). Kaj pa pravno? Malo se spoznam na pravo, pa mi ni jasno: kdo je oškodovanec?, je to prekršek javnega reda in miru? mogoče kaznivo dejanje po KZ? katero KD? Türk, moj nekdanji predavatelj, bi vedel… Ajde Denis!
@Mat: to bi bilo zanimivo kasneje gledati!!! Res Dan in noč, zanimiv predlog. Ker smo malo poredni: za naslajanje…
30. avgust, 2007 ob 8:52
Joj, folk, sedaj Analitik že analizira stanje v SLS. Je pa kapaciteta tale tip, ve vse, kar ga kdo vpraša. Definitivno gre za velikega misleca in poznavalca na vseh področjih. Ampak na temo KOLABORANTOV pa ni odgovoril nič. Očitno je šel brat slovar, kar mu je predlagal mislim da Drago. Zloba Ribnška.
30. avgust, 2007 ob 10:14
Je Denis v resnici tolk pameten ali je še bolj, kot si mislimo?
Postavlja modra vprašanja, izpostavlja bistvene teme, ima pametnega psa, …
30. avgust, 2007 ob 10:59
Priporočam mu Bilobil.Naj bi pomagal pri sklerozi.
30. avgust, 2007 ob 11:51
007, pred časom je bilo postavljeno vprašanje SD-ju,
kdaj, kje, kdo in seveda kako je postavil definicijo kolaboranta. Če bi ta definicija pravno formalno obstajala, bi danes lažje pisali zakon.
Sicer pa za malo ozadja …. iz Odmevov:
DEŽMAN: No, najprej je treba povedati, da so določene strategije sedanjega vodstva Zveze borcev že znane iz zgodovine, so precej bradate ali pa brkate in imajo precej kratke noge. Vprašanje lahko postavimo zelo enostavno. Če je Jugoslovanska ljudska armada zločinska armada, se pravi, je maršal Tito kot poveljnik partizanske armade heroj, po vojni zločinec. In druga stvar, ki je v tej zvezi ravno tako pomembna, pa je, ali se je Zveza borcev, ki je vsaj leta komunizem podpirala in bila njegova hrbtenica, kdaj programskih postulatom, ki jih je vsa leta druge Jugoslavije tako vestno zagovarjala in jih še danes zagovarja. Naslednja stvar, ki pa je izredno pomembna, pa je, da je tradicija slovenskega partizanskega in protifašističnega odpora daleč bogatejša, kot se to sanja tako Janezu Stanovniku in drugim ljudem z zoženim spominom in zoženim razumevanjem sveta. In naše izročilo protitotalitarnega odpora bomo prav gotovo še dolga leta s spoštovanjem preučevali, preučevali in uvrščali v svetovno dediščino takih odporov.
JURIČ: Poglejte, od povojnih pobojev je minilo že 60 let in v tem času ni bil za ta dejanja obsojen še nihče. To vprašanje, zakaj ne, se non stop pojavlja v tem povojnem obdobju.
DEŽMAN: Poglejte, kritičen odnos in tudi pravno relevanten odnos do teh zločinov je bil možen šele po osamosvojitvi Slovenije z demokracijo. In, če zdaj samo pogledamo predsednike Zveze borcev od Ivana Mačka, Miha Marinka, Polaka, Dolničarja so to vsi ljudje, ki so poboje ali ukazali in izvajali, kot je to Ivan Maček, ki so jih njegove enote izvajale, kot je to gospod Polak ali kot je gospod Dolničar šel v Teharje ubiti svojega brata. To so bili ljudje, ki so imeli vitalni interes, da se zločincev ne kaznuje. Tako enostavno to je. Ko ta partijski tabu pade in ko začnemo zdaj srečevati policaje med preiskovalci teh dejanj, ne več med tistimi, ki bi tabu nad grobišči vzdrževali, postajamo normalna država. In mislim, da ni toliko važna pravna obsodba posamezne osebe na sodišču, ampak da se zavedamo, da je potem partizanska zmaga v bistvu se s tem zločinom pogreznila v nepovrat.
JURIČ: Samo še na kratko. Kakšen odnos bi moral imeti do teh dejanj bodoči predsednik, pa ne glede na to, kdo bo izvoljen?
DEŽMAN: No, jaz mislim, da je vlada sedanjega predsednika Drnovška leta 2001 v eni izjavi napisala zadosti dobro izhodišče, tudi mnogo drugih političnih izjav je razmeroma primernih. Bi bilo pa lepo, da politika vse strokovne energije, ki smo jih zdaj v tej komisiji za reševanje prikritih grobišč zbrali, pusti delo opravljati strokovno in brez posebnega balasta
30. avgust, 2007 ob 14:35
Leti , leti , leti Šinkovec. Novi gazda ofucane SDS Sove je Rupnik. Po Ruplu in Ruparju priimek ne obeta nič dobrega :)
30. avgust, 2007 ob 15:15
“naše izročilo protitotalitarnega odpora” - a domobranci potem takem tudi spadajo sem noter?
30. avgust, 2007 ob 15:21
Stanko govori na začetku o tem, kako naj počakamo, da delo konča komisija.
Ej, pa koga maš ti Stanko spet za norca. Pa a so arhivi Sove na to konkretno temo veliki kot Vatikanska knjižnica ali kaj. V konkretnem primeru ne more iti za več kot nekaj kosov papirja, saj se, če sta se, Janša in Sanader res pogovarjala, se nista pogovarjala po dveh telefonih naenkrat in to 1 teden skupaj, da bi nastali nevemkako dolgi zapisi. Druga možnost pa je seveda, da imaste v komisiji človeku podobne sesalce od katerih zna vsak po 1 črko abecede in zdaj sestavljate črke skupaj, potem jih boste dali drugi komisiji v preverbo, pa tretji v branje itd… dokler ne bo minilo 1 leto, ko itak veste, da vas več ne bo na ablasti in boste upali, da bo vse potihnilo.
Naprej Sarkić vpraša Stanka, če lahko pričakujemo po vložitvi tožbe Iveka proti Ropu večje ali pa manjše napade jastrebov iz SDS…
Zanimiv je odgovor Stanka, ki se ne obregne v naziv jastrebi, ampak odgovori, da bodo nadaljnji ukrepi odvisni od poslanske skupine SDS. Izgleda, kot da mu naziv jastrebi godi, kot da se mu zdi pohvala za dosedanje delo, za šefovanje tej bratovščini. Stanko, samo kot informacijo na drevesu živalskega kraljestva spadajo jastrebi med mrhovinarje.
Nadalje: še včeraj je Stanko na tiskovni konferenci 100 % verjel v uspešnost svojega ministra za zdravje, ga na dolgo in široko hvalil. No, danes pa tole. Ponujeni odstopi vseh treh ministrov, ki so imeli napovedane interpelacije. Ponudba je bila sprejeta. Ponavadi človek sprejme ponudbo, ki je mikavna, druge pač zavrne. Ali je bila za Janšo ta ponudba mikavna. Po mojem je bila sicer zrežirana, da se interpelacije ne bi zgodile, trenutek pa je bil tudi ugoden, ob razrešitvi šefa Sove. Ali kdo vidi smiselno povezavo med razrešitvijo šefa Sove in ponudbo treh ministrov k odstopu zaradi tega ???!!! Odgovor je seveda NE. Lahko pa, kot šef vlade predlagaš trem ministrom, ki so na odstrelu odstop in jim obljubiš, da ga boš sprejel ter jim ga celo svetuješ, da ne bi škodil že tako slabi podpori vladi in stranki. Možno je seveda, da so trije ministri kakorkoli povezani z bivšim šefom Sove, temu dajem sicer manjšo možnost, bi bila pa glede na reakcijo, če bi bilo to res, povezava najbrž vsebinsko zelo zanimiva in obremenjujoča.
Iz konca 2. dela intervjuja z Stankom je razvidno kako zelo mučno jim je odgovarjati na vprašanja o povojnih pobojih in žrtvah, med katerimi so bili seveda domobranci v prvi vrsti, no zadnje dni pa poslušamo, da tudi četniki in ustaši, skratka izdajalci svojih sonarodnjakov (hm, lepa druščina, no pa saj, isti tiči, no, khm, mrhovinarji, skup letijo, kajneda). Ali ne razumete Stanko and Co. da večine Slovencev to ne zanima. Da to zanima samo vaših 20 % volilcev, ki so pač še živeči(preživeli) in njihovi potomci. Očitno niti teh ne več tako zelo, če vam je podpora zdrknila na 13 %….. Pustite že enkrat te stvari na miru, še posebej, če želite iz Slovenije res narediti svetilnik Evrope. Ta filozofija svetilnika mi je by the way tudi tuja. Saj se z brati Hrvati niti ne morete zmeniti za mejo, kje bo potem svetilnik stal ?!! Aja, saj je bila samo metafora. Nazaj h kostem. Brskanje po grobovih je tudi med drugim značilno za živalske vrste, ki spadajo med mrhovinarje. Samo če brskate, potem bodite objektivni in pobrskajte tudi po vseh grudicah, ki so raztresene po zdaj ponovno cerkvenih gozdovih, kjer leži partizan. Ja, to je tisti, ki je dal svoje življenje, da ste lahko vi danes vladna stranka v svobodni Sloveniji. Pa raje brskate po kosteh tistih, ki je partizanu to poskušal preprečiti. Pljuvate v lastno skledo, ker želite opravičiti zgodovinsko napako, ki so jo storili vaši predniki in tega niste sposobni priznati sebi in drugim.
Pa da ne bo pomote. S povojnimi poboji se ne strinjam, ampak, kot sem že nekje napisal, v vojni je težko odgovoriti na vprašanje ali je bila prej kura ali jajce. Once it starts spinning…. V življenju itak vsak plača svojo ceno, za vsakega raste palica…
Pa še nekaj o zgoraj zapisanih besedah Dežmana, v nadaljevanju Rainman-a… Zgodovinar naj bi bil objektiven interpret zgodovine. Hja, vsaj tako so nam rekli v šoli. Ker pa zdaj nismo več tako mladi, da bi verjeli vse kar tršica reče pa vidimo, da s tem ni tako. Rainman je ali potomec domobransko klerikalnega semena ali pa ga iz ne vem kakšnega razloga strokovno tako zelo zanimajo in so mu velik izziv prav po eni strani kosti, po drugi pa pizdarije, ki naj bi jih počeli po vojni s strani KP zapeljani partizani. Tudi novinar naj bi bil objektiven. Pa ali je vedno res tako ? Podobnega semena plod je očitno tudi Možina, v nadaljevanju Mož in A, ki je bil za snemanje o brskanju po kosteh nagrajen z visoko funkcijo v RTV Slo, se pravi Radio in televizija Vatikan, izpostava Slovenija… V dvoje je lepše brskati…
30. avgust, 2007 ob 15:51
Tako je v “vroči” poletni noči, ko mesto ne spi. Do jutra se marsikaj pripeti. Par front je potrebno “zapreti”, ker prihajajo nove :)
30. avgust, 2007 ob 16:06
Rainman je nečak partizanskega heroja, mitraljezca Tončka.
30. avgust, 2007 ob 16:17
OK. Ma, ni OK!
Njegovih načel in pogledov na svet okoli naju NE PRENESEM!
30. avgust, 2007 ob 16:26
Na fronti je tudi Nataša Pirc Musar, ki kot informacijska pooblaščenka že dalj časa ne dobi odgovora od vlade, kdo je odgovoren za kršenje tajnosti osebnih podatkov o osebnem zdravilcu predsednika države. Podatki so prišli iz Sove in zato je - leti, leti, leti Šinkovec. Delo še ima kakšno koristno novico ob pravem času :)
30. avgust, 2007 ob 16:48
Mene pa gloda črv, zakaj je bil Šinkovec zamenjan ! Na tej strani (Tanko) sem včeraj prvi napisal komentar, v katerem sem napisal 10 točk, oz. deset Tankovih laži (po mojem). Poglejte 2. točko !!!
“Težko je odgovoriti, kaj se nahaja v arhivih Sove”. Pred nekaj dnevi so trdili, da v Sovi ni ničesar spornega. Včeraj pa že niso več vedeli, kaj je v arhivih. VELIK PREOBRAT ! Imam občutek, da je Tanko že včeraj vedel, da je nekaj “procurilo” iz Sove k opoziciji (Rop), kriv pa naj bi bil Šinkovec. Bomo videli!
30. avgust, 2007 ob 20:24
Karlos Nasprotovalec, če je to res, bi bil mitraljezec Tonček res ponosen na svojega nečaka. Če je to res, pa še ni nujno, da je bil brat ali sestra mitraljezca Tončka partizan ?! Lahko pa da si hotel povedati nekaj tretjega, pa žal ne razumem namiga…