Sunday 29. September 2024 - Zadnja sprememba ob 21:38:32
 
politika

Kritika ministra

22. avgust 2007 ob 19:58 | Nejc Jemec |

Milan Petek, poslanec Liberalne demokracije Slovenije in član parlamentarnega odbora za promet, je na današnji novinarski konferenci predvsem kritiziral delo prometnega ministra Janeza Božiča. Poleg predora med Šentvidom in Kosezami ter nesreče v Cirkovcah je Petek govoril tudi o letališču Ronki v Trstu. Namesto mariborskega naj bi po njegovih zagotovilih prav to letališče Brniku prevzelo del letov med predsedovanjem Slovenije Evropski uniji, o čemer naj bi se z odgovornimi pogovarjal naš tamkajšnji generalni konzul Jože Šušmelj. Poslanec Petek ni izključil možnosti, da bi zoper Božiča vložili interpelacijo, pričakuje pa, da bo svojo odgovornost v zvezi z na današnji novinarski konferenci obravnavanimi temami spoznal že minister sam in primerno ukrepal oz. da bo to storil premier Janez Janša.

Najprej o nesreči v Cirkovcah in delu ministrstva za promet.

Milan Petek: “Ta nesreča in vsi dogodki povezani z njo kažejo, da v ministrstvu vlada konfuznost, če že ne kaos, na določenem delu tega ministrstva.”

Na novinarski konferenci je bilo govora tudi o gradnji šentviškega predora in o tem, da je slovenska stran spregledala mariborsko letališče.

Milan Petek postavlja vprašanje Dimitriju Ruplu: “Kdo je dal generalnemu konzulu Republike Slovenije v Trstu gospodu Jožetu Šušmelju pooblastila, da se dogovarja s predstavniki letališča Ronka?”

Sledila so vprašanja novinarjev. Poslanca smo vprašali, kako bi on rešil zagate Slovenskih železnic, če bi imel to moč oz. kaj bi svetoval vladi v primeru logističnega projekta. Glede na njegovo izjavo, da še vedno vztraja pri uporabi imena Letališče Brnik, nas je zanimalo, koliko časa bo še potreboval, da se bo privadil na novo ime in v primeru, da bi v prihodnje imel to moč, ali bi letališče preimenoval. Petek pa je tudi razložil, zakaj po 4. avgustu, ko bi moral biti prehod v Cirkovcah zavarovan, na to ni opomnil pristojnih.

Milan Petek: “Odnos do železniškega prometa ni bil dober pravzaprav nikoli.”

Nejc Jemec

Objavi na Facebook-u, pošlji po e-pošti in več...
Zapri
  • Skupnosti
  • E-pošta
   Natisni Natisni    Pošlji prijatelju Pošlji prijatelju     RSS objav Vest RSS 
 
Komentarji - 8 x komentirano
  1. 1tastar pravi:

    Kar naj vložijo interplacijo. Iz nje ne bo nič, ker bo glasoval proti drugi Petek, Miro.

  2. Rado pravi:

    Politiki,
    seveda nosijo tudi krivdo. Tudi krivdo za neaktivnost pri gradnji zapornic.
    Pa vendar naj bo povsem jasno, za nesrečo samo, je krivda 100% na strani voznika. Bil je označen prehod, Andrejev križ.
    Voznik se ni ustavil in ni pozorno pogledal na obe strani. In nesreča je bila tu.

  3. jozasportoroza pravi:

    Več o zapornicah pri komentarjih na:

    http://www.vest.si/2007/08/21/nas-je-pa-turk/

    in

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=150182

  4. Drago pravi:

    @jozasportoroza: tvoj predlog, da bi bila omejitev hitrosti vlakov, ko se približujejo prehod ceste na 25 km/h je, seveda v hecu, dober. Železnica bi hitri rešila problem zapornic. Kaj pa če bi vlaku odvzeli prednost na takih prehodih?! Potem bi bilo rešeno v enem dnevu!!!

  5. jozasportoroza pravi:

    Drago, kje je tu hec?. Že zdrava kmečka pamet bi ti lahko povedala, da bi vlak pri prečkanju takšnega prehoda izgubil mnogo manj časa kot ga izgubi na postaji. Od oka, za vsako prečkanje bi porabil 1min več kot zdaj. Če so med Mariborom in Ptujem trije takšni prehodi, ki bi zahtevali omejitev hitrosti, to pomeni, da bi se namesto 1 uro, kakor se vozi potnik v povprečju zdaj, vozil 1 uro in tri minute. Za primerjavo, 20 minutna zamuda našega najhitrejšega vlaka ICS med Mariborom in Ljubljano ni nič nenavadnega (http://www.slo-zeleznice.si/sl/notranji_promet/zamude/). Še to, na dvotirnih progah ni nezavarovanih železniških prehodov, tudi sicer je takšnih nezavarovanih prehodov s prometnimi cestami malo, 20 do 30 na pamet rečeno.

    In ko bodo v Cirkovcah zapornice, bo vožnja med Mariborom in Ptujem trajala še samo 1 uro in 2 minuti (samo 120 sekund več kot zdaj). Leta 2010, ko bo DB kupil SŽ pa bodo na tej progi bodo vozili samo še tovorni vlaki. Med Mariborom in Ptujem je 30 km.

    Kaj pa energija. Res je, železničarji bi zaradi modernejšega predpisa imeli nekoliko večje stroške. Bodo pač izračunali, kdaj so dobički višji - z zapornicami na določenem prehodu ali brez njih. (mimogrede, to so mi iz rtv-slo spleta zbrisali)

    Še kaj?

  6. Ana pravi:

    Rado: seveda so zmeraj krivi vozniki, samo če je, kljub njihovi krivdi, na enem in istem nezavarovanem prehodu kar 11 smrtnih žrtev, je potrebno nekaj narediti. Ko pa politiki obljubijo, da se bo nekaj naredilo in potem zatajijo, so pa krivi oni.

    Po mojem Božič mora odstopiti, če ne zaradi lastne morale, pa zaradi tega, da ne sramoti ostale vlade.

  7. Drago pravi:

    Božiča za ministra ni predlagala njegova SLS, temveč Janša! Ne sme odstopiti, niti ne bo odstavljen!

  8. janez pravi:

    OLIMPIJA je najboljši klub na svetu !!!

Komentiraj