Zorn je tudi užaljen
4. julij 2007 ob 19:33 | Denis Sarkić |Pismo predsednika države Janeza Drnovška, v katerem je predsednik včeraj sporočil, da se zaradi žaljivih izjav, ki jih je predsednik koordinacijskega odbora za državne proslave Aleksander Zorn izrekel na njegov račun, ne bo več udeleževal državnih proslav, je danes na novinarski konferenci pojasnjeval slednji. Pismo je Zorn sprejel z obžalovanjem, ob tem pa pričakuje, da bo predsednikov sklep držal ter, da si Drnovšek ne bo zopet premislil. Hkrati se Zorn sprašuje katere njegove izjave so bile žaljive ter katere od njih neresnične.
“Izgleda namreč, / … / da je predsednik postal žrtev surovega odbora za državne proslave.”
Celotna novinarska konferenca Aleksandra Zorna za sladokusce:
Denis Sarkić
4. julij, 2007 ob 21:36
Predsednik koordinacijskega odbora za državne proslave Aleksander Zorn!
Pa kaj je to za ena funkcija! -zdaj lahko že vsak k…. zmerja predsednika države!!
4. julij, 2007 ob 22:51
“Visoki državni uradnik” Aleksander Zorn…za znoret, kaj ta država redi na svojih prsih!!!!!????
Naj ta usrane že kaj pametnega dela in kaj zasluži (ne na državnih pipicah)!
4. julij, 2007 ob 23:10
Takšno obnašanje je čisto dno. Če že, naj kaj kritičnega o predsedniku pove nekdo s predednikovega nivoja. Ali premier, ali predsednik parlamenta. To, da uradnik iz neke vladne službe zganja cinizem zoper predsednika, ni le problem vladne komunikacije, to je udarec slovenski kulturnosti nasploh.
4. julij, 2007 ob 23:29
Mah, dajte no… funkcija predsednika ni, da zajebava premiera in sluzi s svojimi knjigami in je bil ze cas, da ga kdo v p.m. poslje. In ce JD-ju ni vec do tega, da je predsednik, pa naj odstopi, ne?
4. julij, 2007 ob 23:29
Pa, da se dodam… tale Zorn je pa tudi eni antipaticen pezde…
5. julij, 2007 ob 1:50
parade pa le nimamo in gorje tistemu, ki si ji je drznil oporekati! Kdo je že bil to?
5. julij, 2007 ob 6:39
omg,
tudi jaz se ne strinjam z vsemi potezami Drnovška, pa vendar velja, da nekdo v državni službi ne more javno blatiti predsednika. To je razpad sistema. Jaz bi se javil s svojo kritiko Zorna, tudi če bi Zorn kritiziral premiera (za katerega menim, da izvaja slabo politiko).
Preprosto, tako se na formalni ravni ne dela.
Če kdo, potem mora ravno služba za državne prireditve in za protokol skrbeti za najvišji nivo komunikacije!
5. julij, 2007 ob 7:10
Nesramnost Janševih trabantov presega že vse meje, Drnovšku se mogoče res kisa, ampak takile cepci kot je Zorn bi vseeno morali spoštovati predsednika. Mislim da bi ga bilo treba vreči iz službe, ker je pozabil da ga zaposlujemo mi in ne Janez Janša.
5. julij, 2007 ob 7:24
Mislim, da se tukaj sploh ne govori več o funkciji predsednika, njegovih dolžnostih do “protokolarnih” govorov na raznoraznih proslavah, temveč gre za čisto osebno žalitev, aroganco, kjer si vsak pinko palino jemlje pravico arogance in žalitev, …pa če je g. Drnovšek predsednik ali ne, si pač tega ne dovoli. Bravo g. Drnovšek!
In ne na kraju, pomen in pomembnost predsednika sta bila tudi tedaj, ko mu je JJ pristrigel sredstva za potovanja, medtem ko njegovi ministri (beri Rupel) veselo poskakujejo po svetu, (zakaj neki?) njegova žena pa kupuje skret papir s službenim avtomobilom, seveda v spremstvu šoferja….pa se o temu ne govori…pa še je tega…
Se popolnoma strinjam z g, Drnovškom, da ne bo sodeloval na prireditvah. Država deluje in funkcionira vsak, slehrni dan, in če bo delovala v redu, bo vsakdo z veseljem 1x na leto to tudi proslavil. V državi, kjer je osnovni špot pljuvanje, škandali na dnevnem redu, korupcija na dnevnem redu….pa res ne vidim neke posebne veličine in nuje v zganjanju cirkusa na dan x za zavajanje državljanov. Jim tako že postaja jasno.
5. julij, 2007 ob 9:16
Mi smo Drnovška skenslali. Tito PARTIJA !!!
5. julij, 2007 ob 9:50
zorn je bil tahujs pizda ze na mladinski in je mesetaril tako dolgo da lahko zdaj drugim po glavi skace
zakompleksan “intelektualc”
TAKI MENE NE BODO VODILI!!!
5. julij, 2007 ob 11:35
Zorn je pac pokazal, da ima kratkega. Cepetavcek, pac, ki ne zna drzat gobca.
…kar se pa tice obtozbe, da je bil vcasih D predsednik totalitarnega sistema. Naj bo vesel, da je bil takrat predsednik predsedstva D (in tudi Mesic), ker ce bi bil kdo drug, vprasanje, ce bi Zorn danes delal proslave ob samostojnosti. Ne me narobe razumet. Mi sami smo se osamosvojili, ampak za legalnost tega dejanja so pa poskrbeli nekateri posamezniki, med katerimi pa je bil tudi D.
Zorn mu za to ne pride niti do gleznjev.
P.S. sicer so pa proslave ze pase. Danes obstajajo tudi drugi oblike pocastitve. Ze prejsnja leta so bile okostenele in dolgocasne zaradi previsoke umetnosti, tazadnja me je pa spomnila na nekatere se zivece totalitarne sisteme v aziji in pa na mojo pionirsko prisego. No, saj imam lepe spomine na slednjo. to je pa tudi vse.
5. julij, 2007 ob 11:47
P.S. 2 kdo je komu servis? Uradnik predsedniku ali obratno. “Samo telefon bi moral dvigniti, pa bi lahko govoril na proslavi! ” Pa ta ni gladek. Pri prici moral leteti.
5. julij, 2007 ob 12:35
Kako lepo je v tej deželi ko je za vsako traparijo kriv Janša in njegovi. Mislim da je čas enounja že minil in da ljudje, ki so navajeni samo pluvati in srati po JJ naj počakajo do volitev, pa da vidimo!!!
5. julij, 2007 ob 13:31
čas enoumja je minil, napočil je čas brezumja….:)
5. julij, 2007 ob 14:55
Vsi, ki so pod trenutnim Janševim okriljem, dobili zelo oster jezik (in božansko poslanstvo nezmotljivosti), bi se morali zavedati, kaj se zgodi z najzvestejšimi podložniki, ko niso več koristni. Primeri pričajo sami od sebe: Hvalica, Kosmova, Jančič, Drobnič…
5. julij, 2007 ob 15:35
Gospod Drnovšek odlično zastopa in izraža moje mnenje o situaciji v Sloveniji :)
Zase pa porečem: odlična izbira na takratnih volitvah in upam, da se bom tudi letos pravilno odločil.
5. julij, 2007 ob 16:01
Vsakemu usranemu zornu bo zdej rasel greben pred predsednikom, al kako..? Končno je dobil 5 min pred kamerami, anonimus anonimni, pa se mu zraven mudi zrecitirat svojo literarnokritiško kariero…
In on bi ocenjeval knjigo od Drnovška, uradniček zakompleksani…
BEDA OD BEDE.
5. julij, 2007 ob 16:25
Strinjam se s tistimi, ki pravijo, da g. Zorn ni dostojen funkcije, ki jo opravlja. Morali bi ga odstaviti, nenazadnje ga res plačujemo mi. Njegovo osebno mnenje prav nikogar od nas državljanov ne zanima. Podpiram pa odločitev predsednika države, čeprav je nekoliko nenavadna. Pravzaprav je edini, ki se upira sedanjemu režimu. Predsednik Drnovšek je moj glas. Le da se moja odsotnost na proslavi ne pozna. Za tako potezo je potrebno imeti jajca. Sprenevedanja, šušljanja in pritoževanja med štirimi stenami in kuloarji je dovolj. Prav bi bilo, če bi poleg predsednika svoje nezadovoljstvo izrazili javno tudi “navadni” nezadovoljni državljani.
5. julij, 2007 ob 16:39
Z mnogimi, ki so piali komentarje na tem portalu, se strinjam. Če Zorn trdi, da ni žalil predsednika države, ga na tej tiskovni konferenci gotovo je.
Svojih dolžnosti se ne zaveda. Izjava “somo poklicati bi moral” je popolna traparija. Predsednik države mora poklicati predsednika nekakšne komisije (delovne skupine)!? Tega svet ne v totalitarizmu ne v demokraciji ne pozna. Če predsednik, kot trdi Torn, nima vzroka za užaljenost, ga po tej Zornovi tiskovni konferenci gotovo ima - in to upravičeno.
Kljub vsemu temu pa se me strinjam s predsednikovo odločitvijo, da ne bo govoril na dan priključitve Primorske k matični domovini. To je dan počastitve boja Primorcev proti fašizmu in potujčevanju, ki je trajal kar precej časa in na ta dan leta 1943 obrodil tako želeni sad.
Pa še prilika, da ob obujanju spomina na ta boj pove nekaj tudi o sedanjem stanju v državi - možno bi bilo potegniti tudi nekaj vzporednic med bojem proti fašizmu in odporom proti sedanji oblasti.
5. julij, 2007 ob 16:59
ne razumem kako lahko kdo zagovarja drnovška??!! ODKLONIL je govor na proslavi in pika!! nima se kaj zmišlevat, od predsednika države se pričakuje,da se bo obnašal statusu primerno, ne pa kot trileten otrok. pa še nekaj: gospod zorn se ima pravico braniti pred očitki predsednika, zato ne vem kaj mislite z “neprimernim obnašanjem”? se pravi, da ga lahko drnovšek zaj….. kolikor mu paše, on naj bo pa tiho? traparija…
p.s tudi mirovniške izleze drnovška plačujemo mi, pa ste vsi tiho!
5. julij, 2007 ob 17:26
takale kurce placujemo….da mesajo luft
6. julij, 2007 ob 5:05
Dragi blogarji!
Kakšen bes, če nekdo nekaj reče Janševemu obrekovalcu! A Janšo pa lahko napada vsak polpismeni?
Na Zornov nivo se je spustil JD, ko je začel ignorirati Janšo, in debatirati z uradniki.
6. julij, 2007 ob 7:40
Tale Zorn mora izgubiti službo. Tako se s predsednikom države ne dela. Zorn nima kaj razlagati, diskutirati, polemizirati s predsednikom. Ali celo napovedati, da se predsednik bo ali ne bo premislil. On je uradnik in mora izvajati svoje delo, ne pa komentirate poteze predsednika države. In še to: ubogi tisti literati, katerim je ta Zorn pisal kritike. Glede na ta Zornov nastop so to gotovo bile katastrofalne kritike - predstavljam si, da pogosto zlonamerno napisane. Gotovo je ta Zorn uničil marsikaterega mladega literata.
6. julij, 2007 ob 8:20
@norc: tule ne pljuvamo po JJ, ampak smo upravičeno zgroženi nad nekim aparatčikom, ki misli da je cinizem in posmehovanje primeren način formalne komunikacije s predsednikom Republike Slovenije. Kot je rekel Mirko, kdo je komu servis?
6. julij, 2007 ob 10:51
Proslave morajo biti, parade morajo biti, streljanje s havbicami vsako nedeljo opoldne mora biti. Predsedniki naj se naučijo jahati, da bodo lahko vodili parade. Ta narod nima nobenega smisla za pomp, kar je nedostojno, če ne celo nehigienično. Predsedniku dajmo sabljo. Tale gospod Jeza pa mi deluje neprotokolarno karseda. To je nek urednik ali kaj? Stavim, da ne zna jahati in sabljati. Torej naj ne soli pameti drugim, čeprav tudi oni ne znajo jahati in sabljati.
6. julij, 2007 ob 12:57
Samo Slovenija lahko ima takega predsednika, še sreča, da ga ne bo ko bo Slovenija vodila EU.
6. julij, 2007 ob 14:51
To s’ti rekva!
6. julij, 2007 ob 17:02
men se jebe za predsednika pa zorna
sam mi gre na kurac da tile ki najbolj pridigajo o enoumju ustvarjajo drzavo in vzdusje popolnega enoumja in kontrole nad mediji………..skoz majo polna usta svetega pa vrednot pa pluvajo po vseh ki niso z njimi
zgleda da je res ful easy s folkom manipulirat zjebes rtv pa delo pa mas folk na povodcu
zalost velka………..pa taka osamosvojitev in drzava…………………..
ne zame hvala
6. julij, 2007 ob 21:27
Kako ste vsi navdušeni nad Drnovškom, čim je proti Janši.
Spomnim se, ko je kandidiral za direktorja LB Gospodarske banke, pa ga nismo izvolili. Potem pa je bil izvoljen za predsedstvo SFRJ. Moj komentar je bil: za direktorja banke ni sposoben, kot predsednik države pa bo kar v redu
Velja še danes.