Se Kitajska še splača?
15. marec 2007 ob 14:41 | Vest |Poslovne priložnosti v Hong Kongu in Pearl River Delti naj bi bile, po besedah Michaela R. Katzmarcka (direktorja marketinga Hong Konga Trade Development Council predstavništva v Frankfurtu) izjemne. Pravi, da ima Hong Kong dobro geografsko lego, dober pravni red, poštene ljudi in rastočo ekonomijo.
Vendar pa je bilo danes na GZS, ki je seminar za podjetnike organizirala slišati tudi drugačna mnenja. Tako so sodelujoči, predstavniki podjetij, ki na tem območju že sodelujejo, povedali, da se morajo vsi, ki želijo prodreti na azijske trge upoštevati njihovo drugačno kulturo, lokalno konkurenco, veliko možnost kopiranja izdelkov, vedno dražjo delovno silo ipd. Anton Jelenič (Iskra Kondenzatorji), ki že dobrih petnajst let deluje na tem področju, pa nam je med drugim povedal, da zna biti problematična že vožnja s taksijem.
“Taksisti vas vozijo, da ne vete kam vas vozijo, da noben nč ne razume pa vsi govorijo OK, OK, kar je edino kar znajo v angleščini. Tako da se je treba zanašat predvsem na sebe.”
Mojca Grobelnik