Dogovor za Strojanove
22. januar 2007 ob 20:36 | Vest |
Če bi vedli, da bo tako vreme ne bi mi danes tuki bli Denis Sarkić, video Katja Lenart
Minister Janez Podobnik pričakuje dogovor o usodi Strojanovih v naslednjih dneh. Pravi, da bo z odvetnikom Aleksandrom Čeferinom v naslednjih dneh sklenil dogovor glede trajne lokacije.
Vladna komisija za zaščito romske etnične skupnosti je danes podprla dosedanje delo skupine, ki jo vodi Jernej Zupančič, soglašala pa je tudi s predlogom, da bodo na okoljskem ministrstvu v posebnem razpisu podprli nekaj pilotnih projektov urejanja romskih naselij.
Strojanovi medtem čakajo in ni videti, da verjamejo Podobnikovemu optimizmu.
Jani Sever
22. januar, 2007 ob 21:46
Super prispevek! Kar tako naprej. Upam, da se ljudje v Sloveniji učijo kako živeti z drugačnimi.
LP, andraž
22. januar, 2007 ob 22:19
Andraz, oprasti, ampak nimas pojma :)
22. januar, 2007 ob 23:32
o čem?
23. januar, 2007 ob 0:24
Kot romi zahtevalo svoje pravice bi se morali zavedati tudi svojih dolžnosti ki vsi državljani: ne verjamem da so kdaj slišali za gradbeno dovoljenje ali pa ga pač ne rabijo kot ostali državljani, Denar je treba zaslužiti da lahko nahraniš otroke ne pa jih samo delat in nato se obračat na državo pa verjetno bi se še najdlo veliko kaj
23. januar, 2007 ob 0:57
Svašta.
23. januar, 2007 ob 1:27
ah, ljudje…
23. januar, 2007 ob 5:27
Ko sem hodil po festivalih trubačev v Guči, so bili vedno z mano moji pravi slovenski prijatelji iz naših logov, ki so žurali 1111% in jih je romska (ciganska truba) trobenta vedno tako “furala”, da so za nazaj grede vedno tancali po eni nogi in peli kalašnikov do meje v Slovenski vasi. Za mejo, pa smo poslušali radio Val 202, ker smo hoteli biti na tekočem. In kaj smo v tistih treh trobentaških dnevih zamudili od domčih novitet? “Avto bomba v Bagdadu, trije mrtvi na naših cestah, vlada bo predlagala zakon o …”, so se glasile prve novice iz zvočnikov. Lansko leto nismo šli v Gučo, ker smo bili siti dragačevske trobente in prepričani smo bili, da bi nas nazaj grede čakalo radio obvestilo v slogu: “samomorilski napad v Bagdadu ubil 30 študentov, naše ceste zopet terjale krvavi davek in ambruški Romi letijo v nebo…” Zato pa se še vedno dogovarjamo, da bi v Rojah nastopila Esma Ređepova in bi v parlamentu letos za pusta nastopil Šaban Bajramović in govornik na slavnostni seji (za pusta) bi bil Sašo Peče. Morda bi se za takšen event tudi spopadla RTV SLO in PRO Plus glede TV pravic v živo… kdo ve?
23. januar, 2007 ob 10:06
Sam izsiljujejo ves čas (pa pretepajo in streljajo, ko jim zapaše).
23. januar, 2007 ob 10:16
ko je moj sin hodil se v gimnazijo, so ga neko obdobje ves cas ustrahovali, izsiljevali, mu grozili .. pa noben od teh ni bil rom!
23. januar, 2007 ob 11:53
Ne vem no, kr v vsaki stvari iskat neke napake se mi zdi pa malo glupo. To kar se je z romi dogajalo pred mesecem so bili sigurno temnejši dnevi “Evropske” demokratične Republike Slovenije, in o tem bi bilo vredno nardit en prispevek, en sum vseh dogodkov pa reakcij in kako gre to v korak s slovensko vedno bolj apatično in agresivno politiko.
Vsepovsod gledam neke pozive h spravi, strpnosti pa če je to Nemška kanclerka, Barrozo, Blair… Zdejle je ob vsem tem govoru o nestrpnosti in rasizmu v BigBrotherju, spregovoril celo Blair in pokomentiral situacijo. In kje za ku*** je bil naš Janša, razen tistega pisnega poziva h spravi… Kje je bil da bi reku, da to ni Slovenski način, da rešujemo stvari drugače… V sodobnem svetu, kjer smo kao sprejeli neke skupne vrednote… O tem naredte prispevek…
23. januar, 2007 ob 12:17
TO
23. januar, 2007 ob 13:01
Sanja, je kdo od ustrahovalcev (in pretepačev in posiljevalcev) tvojega sina odgovarjal?
23. januar, 2007 ob 16:04
krasić, jaz sem takoj za.
23. januar, 2007 ob 16:23
ne, ervinator, nihce ni odgovarjal, ker policije ni zanimalo, na katerem mestu se to dogaja, kdaj se to dogaja.. niso se bili pripravljeni postaviti za nekaj ur tja, na tisto avtobusno postajo in ob tistem casu, ko gimnazijci hodijo domov, so imeli menda ze nek boljsi nacrt…
23. januar, 2007 ob 18:18
ervinator, od kje takšna frustracija in kam se je razblinila pozitivnost?
24. januar, 2007 ob 9:03
@Sanja, Strojane pa so policaji prijeli, vložena je bila obtožnica, bilo je sojenje, sodišče je ugotovilo storjena kazniva dejanja, nato pa jih je oprostilo, ker da so te stvari pri Romih normalne (s tem je naredilo težko popisno škodo - ne samo da je Rome užalilo). Strojani so bili spet na prostosti, počeli isto naprej, na sodišču pa so jih ponovno oprostili. V čem je torej tvoj primer podoben njihovem?
@Ščurek, afera Strojan/Hanžek bo razkrila še marsikaj, in v tem vidim veliko pozitivnosti. Pod Drnovškom so se težave poglabljale, sedaj pa se rešujejo (ok, nastajajo tudi novi problemi, to se razume). Glede narodovih - in z njim povezanih osebnih - frustracij pa bom pisal naslednji teden. Delni odgovor je podal Miloš Mikeln v knjigi Samopodobe Slovencev. :)
24. januar, 2007 ob 10:28
ervin, podoben v tem, da vsi naprej počeli isto, v “mojem primeru” pa nihče vmes ni bil niti prijet.. kritika organov pregona je torej na mestu. Se mi je zdelo, da za to kriviš rome.
24. januar, 2007 ob 11:33
Sanja, ali sploh bereš? Strojane SO prijeli, in to večkrat. Problem je veliko globlji, kot se zdi slabo obveščenim.
24. januar, 2007 ob 11:57
Ne vem v kakšnem okolju ti živiš ervinator, ampak glede na izkušnje, ki jih imaš z romi, bi rekel da imaš šotor tik ob romskem naselju, na njemu napis smrt romom, zraven pa megafon na katerem se neprestano vrtijo proti romska gesla…
Vsako skupnost lahko stereotipiziraš s prikazovanjem in povdarjanjem ene plati. Zavedam se da so romi v povprečju bolj problematični, ampak argumenti, ki jih uporabljaš ti so popolnoma nerelevantni in populistični. To, da jih sodišče ne obsodi je problem sistema in ne romov, to, da je možnost izboljšanja situacije vsak dan dlje pa je posledica takšnih brezveznih in “ego boost” izpadov
“Sam izsiljujejo ves čas (pa pretepajo in streljajo, ko jim zapaše).”
,ki samo nadaljno stereotipizirajo vse rome in krepko zmanjšajo možnost za njihovo asimilacijo ( zakaj bi romi želeli postati del slovenske mainstream populacije, če pa jih ta kar vse meče v isti koš in svoje frustracije izživlja na manjšinah, tudi sam si nebi želel biti del takšne družbe, če nebi bil v njo pahnjen ). Če pa že misliš pisati o frustracijah, piši o svojih, boš tako vsaj najprej pometel pred svojim pragom in potem šel pamet solit še vsem ostalim Slovencem, pa ne da si tega nebi zaslužili, samo ne od nekoga, ki piše stavke kot sem ga zgoraj citiral potem pa bluzi o zafrustriranosti drugih.
24. januar, 2007 ob 11:59
P.S. Ervinator ti maš en tak božji kompleks, saj so po tvojih komentarjih sodeč, vsi ki mislijo drugače kot ti slabo ali narobe obveščeni ali pa na sploh nimajo pojma.
24. januar, 2007 ob 12:29
Sokol, kje vidiš kakšno stereotipizacijo Romov v mojih odgovorih?!
Pisal sem čisto konkretno o Strojanih, kar sem menda že poudaril.
24. januar, 2007 ob 13:17
Nisi ravno povdaril, sploh pa če govoriš o družini Strojan gre še za hujšo stereotipizacijo (je jasno na koga letijo tvoje obtožbe), saj za še ožjo skupino (družino) praviš da izsiljujejo, pretepajo, streljajo, ko pa so to le naključni posamezniki rojeni v isto, romsko družino, katerih vzgoja in okolje nista najbolj primerna in se je posledično nekaj članov zateklo h kriminalu, sedaj pa z njimi enačiš celo družino… malo razmisli preden pišeš bedarije, bo mogoče tudi manj nejasnosti.
24. januar, 2007 ob 14:09
Ervin, če rečes “Sam izsiljujejo ves čas (pa pretepajo in streljajo, ko jim zapaše)”, je to šolski primer stereotipizacije: http://en.wikipedia.org/wiki/Stereotype
Stereotipi so ideje o pripadnikih posameznih skupin, ki so osnovane izključno na tej pripadnosti določeni skupini. Pogosto so negativno konotirani in povezani s predsodki ter se jih uporablja kot opravičilo za diskriminatorno vedenje…
24. januar, 2007 ob 14:18
Sanja, če rečem, da Strojani (izjava se nanaša na zgornji posnetek, ne na komentarje) sam izsiljujejo, streljajo in posiljujejo, to ni nobena sterotipizacija, ampak je obtožba, osnovana na resničnih dogodkih. Jasno pa, da se ne nanaša na vse člane plemena, ampak na njegove vidnješe predstavnike (poglavarja plemena Mirko, mamo Elka in ostale kriminalce).
Ne gre za neke ideje, osnovane na pripadnosti, ampak so to stališča, osnovana - in podkrepljena - na dokazih (dokumentih in pričevanjih).
24. januar, 2007 ob 15:00
Kdo si ti, da kar tako odločaš kaj je dejstvo in kaj ne, takšne obtožbe, ki jih tukaj navajaš, spadajo na policijo, sodne organe in organe pregona, pa naj oni ugotavljajo ali so utemeljene, vendar če niso, sledi kazen tebi zaradi krive ovadbe.
Če pa si pameten, boš malo bolj previdno trosil obtožbe in ljudi označeval kot kriminalce, saj internet, kot je zdaj mislim, da že jasno, ni brez-zakonski twilight zone, čeprav morda tako izgleda, zaradi pomanjkanja interesa po pregonu tebi podobnih bleferjev. To, da si totalni blefer in si dejansko argumente izmišljuješ kar sproti pa itak dokazuješ kar sam:
“če rečem, da Strojani (MNOŽINA) (izjava se nanaša na zgornji posnetek, ne na komentarje) sam izsiljujejo (TRETJA OSEBA MNOŽINE), streljajo(TRETJA OSEBA MNOŽINE) in posiljujejo(TRETJA OSEBA MNOŽINE), to ni nobena sterotipizacija, ampak je obtožba(CELE DRUŽINE???), osnovana na resničnih dogodkih(A ZDEJ SI ŽE DETEKTIV). Jasno pa, da se ne nanaša na vse(JA KAKO NE, ČE PA PRAVIŠ, CITIRAM, “STROJANI SAM IZSILJUJEJO…”) člane plemena, ampak na njegove vidnješe predstavnike (poglavarja plemena Mirko, mamo Elka in ostale kriminalce).”
Dragi moj ervin, če govoriš v tretji osebi množine je to pač stereotipiziranje pa pika, nikjer nisi napisal, ta pa ta je naredu to pa to na tem mestu ob tem času… pišeš o Strojanovih, kot o družini, da smo si na jasnem.
Glede na to, da se profesionalno ukvarjam s pravom, pa bom še krepko razmislil, če to tvoje naduvano blatenje celotne družine ni vredno ovadbe, konec koncev je tvoje početje brez dileme pravno oporečno.
“Strojani (izjava se nanaša na zgornji posnetek, ne na komentarje) SAM izsiljujejo, streljajo in posiljujejo.”
Iz tega lahko sklepam, da pretežno, če ne kar non-stop, počnejo samo to…
Upam, da ti bodo tiskane črke olajšale razumevanje napisanega, saj sedaj svojih izjav ne moreš več preinterpretirati, kot to očitno rad počneš.
24. januar, 2007 ob 15:08
@katja
O cem? O tej temi. Kdor misli, da je nastal problem, ker so Romi/Cigani/Strojani temnejse polti, ker se ne umivajo pogosto(mislim, da je Gustincic, starosta slovenskega novinarstva, nekaj modroval v Mladini, kako je bil tudi Beethoven veckrat umazan kot cist… ah, ja…), skratka, ker ne zivijo “normalnega” zivljenja, nima pojma o tej zadevi. V Ivancni Gorici zivi se kar nekaj ljudi, ki imajo korenine iz juga in so ravno tako temnejse polti, pa tudi kar nekaj umazanih in zanemarjenih kmetov bi se naslo, pa nima nihce kaksnih posebnih problemov. No, morda imajo ta umazani malo prizadeto spolno zivljenje, imajo pa zato mocne roke :) Tudi Strojanom ne bi nihce nic ocital, ce ne bi vrsto let dnevno krsili celo paleto zakonov in to vecinoma na racun prebivalcev Suhe krajine in drugih prebivalcev bliznje okolice.
Vem, da je tezko razumeti, ampak po dolocenem casu cloveku preprosto prekipi. Pa ne zato, ker bi bil ksenofob, rasist, fasist ali kakor koli drugace obremenjen s kaksnimi ideologijami in stereotipi, ampak zato, ker se je v v vseh teh letih nedelovanja policije, sodisc in se mnogih drugih institucij, preprosto nabralo toliko sranja, da je sodu izbilo dno.
Uglavnem, tisti, ki kar naprej sanjate o neki nestrpnosti do drugacnih…nimate pojma :)
p.s. Sicer se pa strinjam, da otroci niso nic krivi in da si ne zasluzijo takega zivljenja, ampak ce povem, da sem pred dvema letoma, ko sem se pozimi peljal mimo Strojanove zemlje, videl dva majhna fantka, kako sta samo v majici in spodnjih hlacah skakala zunaj po snegu pri parih stopinjah pod niclo, se lahko za njih stvari spremenijo samo na bolje. Sicer me bo kdo sedaj verjetno obtozil ksenofobije, ampak ce bi povprecen Slovenec ravnal tako s svojimi otroki, bi jih verjetno vzela socialna sluzba brez obotavljanja.
24. januar, 2007 ob 15:12
Torej, dobili smo novo definicijo stereotipiziranja: zagrešiš ga, takoj ko uporabiš tretjo osebo množine (ali celo: če pišeš v tretji osebi množine).
Dragi sokol, glede na to, da se ukvarjam z mnogočim, obožujem detektivsko delo in uživam tudi v marketingu, poleg tega znam brati zakone, razumem pa tudi kompleksne psihološke in sociološke teorije, ti sporočam: ne premišljuj preveč, takoj napiši ovadbo!
Ovadbo lahko podaš popolnoma anonimno. In če se res strokovno ukvarjaš s pravom, ti bo to koristna miselna telovadba in še zadovoljil boš svoj občutek borca za pravice zatiranih. Skromno dodajam: morda pa boš ob pisanju ovadbe še kaj o Strojanih izvedel. ;)
24. januar, 2007 ob 15:16
in osnovne človekove pravice pa sploh niso kršene.
in dokazni material bi bolj zanimal sodišče kot nas.
in če je problem v pravni državi, zakaj mora trpeti cela družina?
in spet se kršijo osnovne človekove pravice.
in hanžek je pedofil in homosexualec.
in dokazni material, ki kroži v elitnih krogih sds, sodišče pa ne ve nič o njem.
in nepravna država, ki ne poskrbi za red.
in ljudje, ki prizadanejo otroke neke družine
in spet se kršijo osnovne človekove pravice.
in hanžek je en navaden izdajalec.
in še več dokaznega materiala, sodišča pa nič ne vejo.
in nepravna država, ki se ukvarja s sama sabo.
in ljudje poprimejo za vile in se znesejo nad nedolžnimi otroci.
in spet se kršijo osnovne človekove pravice.
in hanžek je en sprijenec.
in še več dokaznega materiala v koluarjih sds, sodišče nič ne dobijo.
in nepravna država.
in spet so prizadeti neki otroci in neka družina.
in spet se kršijo osnovne človekove pravice.
in spet ta hanžek.
in še več dokaznega materiala.
in nič od sodišč.
….
truth and nothing but the truth: prenehaj obsojati ljudi in končno s prstom pokaži na državo!!!!!!! ampak ne, ker jo vodijo tvoji gospodarji. da bi s prstom pokazal na njih?!? to je tako kot 1+1=3. nekaj v možganih zacvrči, kolena se zašibijo, oči pričnejo bezljati in spet smo tam: imamo polno dokazov! blablabla!
24. januar, 2007 ob 15:52
@ ervin
Hehe, le zakaj bi jo podajal anonimno.
Ti torej še vedno vstrajaš da stereotipiziranja ni bilo, kljub temu da do predzadnjega komentarja nisi omenil enega konkretnega imena ampak zgolj priimek Strojan, najprej pa celo nič, kar povprek.
Mi je prav vseeno, kaj je počel kateri od Strojanovih nekoč v preteklosti, ti si posploševal in to do te mere, da si jih označeval kot posiljevalce, izsiljevalce, družino Strojan brez izjeme, šele kasneje si prišel ven z nekimi izgovori.
Mimogrede vem, da imajo nekateri člani te družine za sabo kriminalno preteklost in sem o tem prebral že dosti, ampak ti še vedno očitno ne razumeš, da ne moreš blatit kar povprek neglede na to.
@ Rok
Večino, tega kar si napisal je popolnoma res in je itak splošno znano. Samo tisto, kar pa popolnoma zanemariš v tvoji enačbi, pa je država. Kdo je kriv da so “vedno oproščeni”??, kdo je kriv, da si policija ne upa posredovati ??kdo je kriv da sociala ne reagira??… ne romi in ne Strojanovi, ampak DRŽAVA… Država mora posredovati v teh primerih čene nastane na tem področju brezvladja, ki je izključno posledica neragiranja državnih organov. Seveda pa je ob ukrepanju treba upoštevati tudi njihove običaje, navade do neke meje seveda.
24. januar, 2007 ob 15:52
Ščurek, pro et contra v primeru Strojan razpade na dve veliki skupini (in še kakšno minorno zraven): eni obtožujejo Ambrušane in državo, drugi pa obtožujemo Strojane in državo.
Moja kritika na sedanjo vlado: po poskusu brutalnega umora Jožeta Šinkovca se je vlada problema lotila premalo odločno. Vse osumljence in sostorilce (torej znane kriminalce iz plemena Strojan) bi morala policija takoj odvesti v pripor, otroke pa odvzeti in predati socialni službi. Namesto tega se je vlada pogajala z vaščani in s Strojani. Vaščani so dobili samo še eno potrditev, da pravna država ne deluje, zato so se odločno uprli temu, da se bodo zaradi prebivalcev Dečje vasi podnevi in ponoči tresli za svoja življenja.
P.s.: Dokazni material je že zdavnaj na sodišču, saj ta material z absurdistanskimi sodbami tudi samo proizvaja. Je sestavni del problema.
24. januar, 2007 ob 15:56
P.S.
Razumeš kompleksne psihološke in sociološke teorije… resno dvomim, saj bi v tem primeru na ta problem gledal iz popolnoma drugačnega/drugega zornega kota… no pa saj smo itak že ugotovili, da rab blefiraš.
24. januar, 2007 ob 15:57
no, me veseli, da si končno vključil še državo, ampak si rabil zelo veliko Sokola in še nekaj Ščurka za to ;-)
24. januar, 2007 ob 16:00
Sanja, v mojih argumentih je država sestavni del problema. Kritiziram jo že od začetka debat o aferi Strojan/Hanžek, ne nazadnje tudi na svojem spletnem dnevniku. Ponavljam: moj prvi komentar v zgornjem zapisu se nanaša na zgornji posnetek. Nisem pričakoval nadaljnje debate. Ampak vi ste tako želeli! :)
24. januar, 2007 ob 16:44
ah, beži no, kaj nisi pričakoval! če kritiziraš državo, poskusi to še tako, da ne bo izgledalo, kot da jo opravičuješ, no.. njene sedanje nosilce oblasti vsaj :-)
24. januar, 2007 ob 17:51
Sanja, jaz kritiziram tako, kot mislim, ne pa tako, kot kdorkoli drug misli, da bi bilo prav.
24. januar, 2007 ob 18:00
Strinjam se samo v tem, da bi morala država reagirati mnogo bolj odločno in preudarno. Kako pa si ti te ukrepe konkretno predstavljaš pa me kar malo zgrozi. Ti bi odredil odvzem prostosti Strojanovim s kartoteko in kriminalno preteklostjo, ker so pač bili v bližini, ko se je zgodil umor, kljub temu da oni v njega niso bili vpleteni. Kar tako bi jim vzel otroke… dragi Ervin za takšne stvari obstajajo postopki, ki se sprožijo na podlagi utemeljenih sumov, ne pa ker je to trenutno pereča tema. Ti bi kar vse povprek reševal, tako kot se tebi tisti trenutek zdi prav. Kaj, ko bi si snel masko nekega intelektualca, ki pozna teorije in je še in še razgledan in se sprijazniš s tem, da si pač rojeni populist brez samokritičnosti, ki mu je čisto vseeno če si nekaj popolnoma izmisli, da potrdi svojo hipotezo…
24. januar, 2007 ob 18:11
Ničesar si nisem izmislil.
24. januar, 2007 ob 19:58
@Sokol
Jaz sicer nisem nek jansofob in me ne daje preganjavica zadnji dve leti or so, ampak se vseeno strinjam, da drzava ni naredila dovolj, da bi polovila nekaj od teh kronicnih kriminalcev in toliko pritisnila na mamice, da bi zacele redno posiljati svoje otroke v solo(ker tega pred “ambrusom” niso pocele, kar je tudi garant, da se nekaj casa ne bo tako kot bi moralo biti), da bi nekako zacela razdirati ta gordijski vozel, ki se je feclal precej precej dolgo.
Ampak to nima veze s tem, kar sem jaz hotel povedati v prejsnjem postu - da problemi niso nastali, ker se Strojani niso umivali, ker so temne polti, ker se pisejo Brajdić(oz so se) - skratka, ker bi bili drugacni.
To pa so nabijali do skrajnosti novinarji(in razni aktivisti), ki so se ukvarjali s to tematiko in to je bilo nagravzno zavajanje vseh ljudi, pa naj bo to Janez Novak ali pa Thomas Hammarberg, ki niso na lastne oci videli, kako te stvari stojijo.
Sicer bi se zdaj lahko zacel sprasevat, kdo najbolj profitira s tem, da se Slovenci in Slovenija prikaze kot nestrpna in ksenofobna drzava, ampak bi zakljucil samo s tem, da so se mi FDV in njeni novinarji se enkrat vec zamerili in zgubili se tisto malo verodostojnosti, ki so jo imeli pri meni. To pa pomeni, da tudi, ko pisejo o kaksnem resnicnem problemu in cem, kar bi nas res moglo skrbeti, jaz tega preprosto ne morem verjeti, ker se vedno sprasujem, ali je to samo se eno od zavajanj in lazi, ali pa je to dejansko problem, zaradi katerega bi morali morda tudi na ulice….Morda bi se morali novinarji bolje zavedati, kaksno skodo naredijo, ko si zbijajo kredibilnost s takimi dejanji.
25. januar, 2007 ob 2:50
Vprašal bi samo eno. Ali vam je tale video spodbudil tole dopisovanje ali vam romska problematika res tako teži v vaših dušah? Zato, ker država ste vi in le vi sami lahko naredite, da bomo sodržavljani strpni, bolj poslušni do težav sočloveka in da bomo morda nekje v prihodnosti te male najlepše podalpske deželice s sloganom sLOVEvenija vedno spoštovali zakone. Če bomo sami taki, potem se nam bati, da tega ne naučimo tudi druge. Romi niso izključeni. Od “Lahko ti podarim samo ljubezen” do iz srca izrečenega povabila, “rad bi sosedo Jelko povabil na kavo”, upam da pridemo kmalu. Drugače, ne bomo nikoli zares demokratični. Istospolni in Romi pa nikoli naši prijazni sosedje…
25. januar, 2007 ob 9:11
Romska problematika nikomur posebno ne leži, še najmanj pa ultra-levo-nestrpnim. Slednji so jo izkoristili le za poslabševanje položaja, ga izkoriščevali za lastno promocijo in blatenje sedanje vlade. Zato nasprotujejo vsem konstruktivnim rešitvam.
25. januar, 2007 ob 13:37
@ Sendi
Mislim, da je celotna situacija okoli Strojanovih, samo način manifestacije trenutnega duha v slovenski družbi in politiki in bi zaradi tega težko rekel, da me v duši teži romska problematika, bolj me teži, spoznanje, ki ga je prinsela reakcija naroda in političnega vrha (v tem primeru bolj pomanjkanje), na dogodke v preteklih mesecih.
Ob pogovorih z ljudmi s popolnoma različnimi pogledi in izkušnjami, skrajnimi v obe smeri, smo nekako vedno na koncu potegnili nek sprejemljiv, strpen, pošten zaključek, kar pa naši trenutni oblasti niti slučajno ni uspelo, še več, niti poizkusila ni, ob eskalacijah so se poskrili v svoje pisarne in čakali, da neurje mine. Kot sem že večrat rekel, v vsaki normalni državi, bi se na TV pojavil premier/predsednik in poizkusil pomiriti strasti, tako se je zgodilo v Franciji ob protestih priseljencev, v Angliji sedaj ob rasističnem škandalu v angleškem BigBrotherju, v Nemčiji, kanclerka itak skoz poziva h strpnosti… A KJE JE NAŠ JANŠA… ? Skriva se da, ne mu ne bi slučajno bilo treba s prstom žugati svojim volivcvem…
Vseeno mu je za razpad vrednot, naraščujoč populizem, pravno državo, človekove pravice, samo da on obdrži svoje volivce… ljudje pa kar sedimo in gledamo… vse nam je prav… namesto, da bi reševali problem, se prepustimo vladnemu populizmu, se izživljamo nad posledicami in tako sproščamo svoje frustracije… premier, ki bi moral v demokratični državi igrati vlogo karizmatičnega voditelja, brez predsodkov, ki v primerih podivjanja ljudske zavesti, povdari spravo in strpnost, kot temelje sodobne družbe brez katerih se ne da uspeti, pa se zaradi LASTNIH interesov skriva v ozadju, ne pozabimo, da bi za premiera na prvem mestu morala biti država in njeni državljani.
@ervin
In tukaj pridem do bistva… KJE JE SLOVENSKA CIVILNA DRUŽBA, MEDIJI, POLITIKA, v nasprotju s tem kar piše v zadnjem postu ervin, sem prepričan, da je bila vlada zaradi svoje nedopustne neaktivnosti in kategoričnih kršitev zakonodaje neverjetno malo kritizirana. In ko govoriš o konstruktivnih rešitvah vlade, ki jih je onemogočala levica, mi lahko par takšnih rešitev prosim omeniš.
Konstruktivno reševanje od čistega začetka bi bilo, razgnati množice, s solzilcem, vodnimi topovi, to kar ponavadi pač počnejo na MNOGO bolj umirjenih protestih pacifistov, anti-globalistov, zavarovati družino Strojan, sprejeti ukrepe za zaščito krajanov tako kot družine Strojan, potem pa, če že tega niso mogli storiti prej, zagotoviti učinkovito socialno pomoč in kontrolo za zaščito mladoletnih otrok in pogostejše in hitrejše ukrepanje v primerih prijavljenega nasilja. To je to, nobenega preseljevanja, nobenih izgredov, nobenih zapor…
25. januar, 2007 ob 14:08
Bojeviti sokol, tega gotovo niti sam ne verjameš: da so protesti protiglobalistov mnogo bolj umirjeni od protesta vaščanov ter da uporaba solzilca in vodnih topov pomeni, da ni bilo izgredov.
Takšne neumnosti so popolnoma razumljive v luči tvojega priznanja, da je od vsega najbolj pomembno samo pljuvati po tej vladi, ne glede na vse.
25. januar, 2007 ob 14:38
Ervin ti si pravi kralj reinterpretacije… nima nekega silnega smisla, karkoli ti replicirati, ko pa vse vzameš iz konteksta in opremiš kot ti paše.
Predstavnik vlade, je na dnevniku pred dobrim mesecem dejal “če bi prišlo do uporabe prisilnih sredstev, bi bile žrtve”… od kje je to potegnil nimam pojma, ampak predvidevam, da si je kar sproti izmislil, policija je vendarle usposobljena za obvladovanje množice, z uporabo sredstev, ki niso nevarni za človekovo življenje, tako so špekulacije o žrtvah čista fantastika brez vsakršne osnove, ti pa ta izjava pove nekaj drugega in sicer, da so bili protesti v Ambrusu, poleg tega, da so bili nelegalni in osnovani na neresnicah, očitno zelo napeti in agresivni, konec koncev so prišli ljudje tudi z vilami in drugim hladnim orožjem. Mimogrede ervin, če protest ni prijavljen, se izkorišča za ustrahovanje, omejuje svobodo gibanja… kot se je to dogajalo v Ambrusu, je dolžnost policije, da take protestnike razžene in zavaruje pravno državo, pravice drugih, razen seveda, ko so te protestniki premierovi hardcore volivci.
Kje sem napisal, da je od vsega najbolj pomembno pljuvati po tej vladi… Najbolj pomembno bi bilo, da bi bila vlada aktivna in stvari reševala, ampak ker tega ni počela je pomembno, da se to izpostavi, napisal sem, da sem razočaran nad pomanjkanjem kritičnosti do NEAKTIVNOSTI vlade s strani civilne družbe. … si pa res bumbar.
25. januar, 2007 ob 14:52
Demokracija je brez objektivnega, svobodnega in neodvisnega novinarstva, obsojena na propad, saj ljudje ob napačnih/prirejenih/zmanipuliranih informacijah ali njih pomanjkanju, v okviru svoje demokratične pravice vpliva na oblast nimajo možnosti odločati v skladu z realnostjo, saj ne razpolagajo z resnico, ampak z večimi različnimi interpretacijami/priredbami resnice ali pa kar lažjo. Najhuje tukaj je morda še to, da se v takšnih primerih kot so romi, z namenom mobilizacije volivcev, igrajo z ljudskimi strastmi, ki lahko kaj hitro preidejo v vsesplošno evforijo nestrpnosti in rasizma, zelo nevarno.
Aja pa ervin nisi mi povedal nobene konstruktivne rešitve, ki jo je levica onemogočala…
25. januar, 2007 ob 15:00
He, he, protesti so bili nelegalni? In ti se mi hvališ, da se strokovno ukvarjaš s pravom. :) ROTFL
Oprosti, ker sem te prekinil. Kar nadaljuj, odlično ti gre. Sedanja vlada si ob vseh svojih napakah sploh ne bi mogla želeti boljših kritikov. Čestitam! Čestitam, ker se sami tunkate!
P.s.: Potvarjanje vzdevka sogovornika je tipičen simptom nestrpnosti, še posebej značilen za italijanski fašizem.
25. januar, 2007 ob 15:22
Seveda dragi moj ervin, vsak protest mora biti prijavljen, drugače je nelegalen, še ena v seriji tvojih “preprostih razmišljanj”.
Praviš da je levica onemogočala vladne konstruktivne predloge, pa še vedno nisi nobenega omenil, mislim da je tale tvoj zadnji post poizkus debiliziranja teme, da ne bi na koncu moral priznati, da si vendarle blefer.
In do koga sem po tem takem nestrpen, do tebe, ki bi zaprl Strojanove, ker so bili blizu kraju umora, v katerega niso bili vpleteni, do tebe, ki bi Strojanovim kar tako odvzel otroke, ker si mnenja, da je tako prav. Nekateri ljudje imate pa res neverjetno sposobnost ignorance in nekritičnosti do samega sebe. Že kar vidim, kako ti bodo začeli možgančki delat, ko boš prebral tale post in ustvarjat paralelno resnico v kateri imaš ti še vedno edini prav, verjetno imaš tudi sposobnost brisanja podatkov iz svoje glave, celo tistih, ki so tam nastali, ker konstantno spreminjaš svoje stališče za potrebe argumentov pa še kaj si izmisliš sproti.
25. januar, 2007 ob 15:28
Nimam problema spremeniti svojih stališč, sploh če sogovornik poda dobre argumente. Za to, kar pa daješ od sebe ti, razen smeha ni vredno izgubljati preveč besed.
25. januar, 2007 ob 15:40
Lepo ja, zadnjih par postov že sploh nimaš kaj za replicirati, sva prišla že tako daleč, da tvoje blefiranje ne funkcionira več… Za en odgovor te prosim že 4 poste, pa ne gre ne, še škoda da je pri blefiranju ključnega pomena to, da ti sogovornik pač slepo verjame.
25. januar, 2007 ob 16:11
Sokol, v svoji bojeviti vnemi nisi opazil, da te že od prvega odgovora naprej ne jemljem resno. Nekajkrat sem te ošvignil le zato, ker si se mi kot pocestnik vrtel okoli gležnjev.
Sedaj pa za domačo nalogo napiši deset stavkov in v vsakem napiši eno od variacij blefiranja več kot v stavku prej.
Ko končaš (če se zmotiš pri štetju, ne bo hudega), pa ne pozabi napisati še tiste ovadbe, ki si jo obljubil. ROTFL!
25. januar, 2007 ob 17:17
MISLIM, FANTA, DA BI SE VIDVA LAHKO DOBILA NA KOZARČKU STRELOVEGA CVIČKA…
25. januar, 2007 ob 17:54
Valda, valda ervin, tale exit strategy bi lahko Bushu prodal za Irak.
Obljubil sicer nisem ničesar, če pa se vseeno spravim zraven in tole prijavim, upam da veš da tale tvoj, “nisem mislil resno” na sodišču ravno ne velja kaj dosti, ti pa tudi priporočam, da se v sodni dvorani ne rolaš po tleh in smeješ, recimo, da nima ravno pozitivnega učinka na sodnika.
Zdaj pa uživaj naprej, v bistvu ti prav zavidam. Kaj bi dal, da bi lahko vsako stvar videl tako kot jo hočem videti in ne takšno kot dejansko je…
25. januar, 2007 ob 18:31
Sokol, prislužil si si še en odgovor in še en smeh tvojemu neumornemu poskusu diskutiranja z lastnimi frustracijami.
Poskusi naslednje prebrati bolj počasi in večkrat: Vse sem mislil zares. Tudi smejal sem se ti zares. Kar sem zgoraj napisal in si ti napačno citiral, je bilo, da le tebe nisem jemal resno.
Bo šlo tole? Sedaj poskusi ponovno od dvopičja naprej. :) Upam, da te bo opogumilo, da boš vendarle napisal ovadbo. :) ROTFL
Sicer pa ti čestitam, ker si prepričan, da stvari vidiš take, kot so. Še bolj ti čestitam, ker misliš, da je to možno. Predvsem pa ti čestitam, ker nekaj tako smešnega izpostaviš kot svoj najboljši argument. Res, fenomalno! :)
25. januar, 2007 ob 19:08
Hehe in potem sem jaz neumoren…
“nekaj tako smešnega izpostaviš kot svoj najboljši argument”
v bistvu sem izpostavil to kot tvojo največjo šibkost… ignorance is bliss, ane
p.s. Ob obilici argumentov ti izbereš ravno tisto nekaj kar niti slučajno ne spada v to kategorijo… c c c
26. januar, 2007 ob 9:02
Argumentov polni Sokol, vsaj citirati si se naučil, in za to si zaslužiš vso pohvalo. Seveda samo do naslednjič, ko boš miselnemu nasprotniku spet podtaknil kup svojih frustracij …