Kaj je tole? Od tu lahko uporabite povezave na Spletnih skupnostih in shranite Komentar - Breda na skupne zaznamke ali uporabite E-poštni vnos in pošljete povezavo prek e-pošte.

Social Web

E-pošta

E-mail It
marec 16, 2009

Komentar - Breda

Objavljeno v: vestni komentar

Potrošniške organizacije v okviru svetovne potrošniške organizacije CI želimo omejiti promocijo nezdravih živil, namenjeno otrokom. Prekomerna teža otrok je svetovni in evropski problem, ki tudi nas ni obšel .

V Sloveniji je skoraj četrtina otrok pretežkih oz. predebelih.
Zato si prizadevamo za sprejem Mednarodnega kodeksa promocije živil in brezalkoholnih pijač otrokom,ki temelji pa na naslednjih točkah:
- prepoveduje trženje nezdravil živili otrokom do 16 let
- prepovedujeu oglaševanje nezdravih živil na TV in radiu med 6. in 21. uro
- ureja trženje nezdravih živil na internetu
- prepoveduje promoviranje nezdravih živil v šolah, prikazovanje slavnih oseb in likov iz risank in ponudbo brezplačnih daril v nagradnih igrah in posredno promoviranje živil staršem ali odraslim

Na okrogli mizi za svetovni dan potrošnikov so sodelujoči podprli predloge ZPS:
- industrija naj spremeni recepture živil in načine promoviranja živil za otroke
- trgovci naj izdelkov ne pozicionirajo na spodnje police, ob blagajnah in jih ne ponujajo v akcijah
- mediji naj vzpostavijo notranje kodekse sprejemanja oglasov
- javna RTV naj ne oglašuje omenjenih izdelkov med 6. in 21. uro
- Slovenska oglaševalska zbornica naj spremeni oglaševalski kodeks in upošteva etiko in družbeno odgovornost pri vprašanju trženja omenjenih skupin živil otrokom.
- Šole naj ne dovolijo prodaje teh izdelkov v svojih prostorih,
- Ministrstvo za zdravje naj podpre sprejem kodeksa v svetovni zdravstveni organizaciji in podpre njegovo promocijo v Sloveniji
- Ministrstvo za finance: poveča/zmanjša davčne obremenitve za hrano
- Zobozdravniki naj podpirajo starše pri borbi proti kariesu

Podprite kampanjo Zveze potrošnikov Slovenije, na spletni strani www.zps.si v korist in zaščito nabolj ranljivih potrošnikov- naših otrok, in naših vnukov.

Breda Kutin


Nazaj na: Komentar - Breda