Izšel je Reporter
Objavljeno v: družba, politika
Ob izidu prve številke novega splošno-informnativnega tednika Reporter so novinarji Nenad Glücks, Biserka Karneža Cerjak, Igor Kršinar, Elvira Miše, Monika Kubelj, zunanji sodelavec Bogo Sajovic, urednika Silvester Šurla in Ivan Puc ter Boštjan Kreft, lastnik podjetja Prava smer d.o.o., ki izdaja nov tednik, pripravili novinarsko konferenco, na kateri so ostalim medijem in javnosti predstavilim svojega novega “tiskanega otroka”.
Ob gasilskem fotografiranju novinarskih peres z direktorjem:
Nekaj vprašanja za urednika Šurlo in direktorja Krefta:
Kot je na predstavitvi prve številke povedal odgovorni urednik Silvester Šurla, so tednik začeli izdajati kljub temu, da so nekateri njegovi novinarji še vedno zaposleni na Delu. Tednik bo skušal biti čim bolj atraktiven in ekskluziven. Po Šurlinih besedah je tednik tako grafično kot vsebinsko profesionalno narejen in mu s tega vidika nima nihče kaj očitati. Tednik bo izhajal na 100 straneh, poleg nekaterih nekdanjih novinarjev Maga pa bodo pri njem sodelovali še nekateri znani avtorji - med drugim kot stalna kolumnista Boštjan Marko Turk in Ana Jud. Tednik bo izhajal vsak ponedeljek, prvo številko pa so natisnili v nakladi 25.000 izvodov.
Po besedah odgovornega urednika je prva številka tednika nastala dokaj hitro, v dveh tednih, čeprav je tednik nastajal v razmerah, ko je konkurenca želela preprečiti njegov izid. Pri tem je spomnil, da je časopisna hiša Delo takoj, ko se je v javnosti izvedelo, kakšno bo ime tednika, na Uradu za intelektualno lastnino registrirala blagovno znamko z enakim imenom. Kljub temu Šurla upa, da jim bo na sodišču uspelo dokazati, da je bila blagovna znamka registrirana z slabimi nameni in bo časopis lahko izhajal pod tem imenom. “Če pa bo morebiti sodišče odločilo drugače, pa se bomo o tem odločali takrat,” je dejal Šurla.
Direktor podjetja Prava Smer d.o.o., Boštjan Kreft je na konferenci povedal, da je podjetje izključno v njegovi lasti. Pri tem je zavrnil namige, da naj bi za njim stali nekateri “botri iz ozadja”. Kot je dejal, se je za izdajo tednika odločil izključno zato, ker v njem vidi dobro tržno nišo, tednik pa se bo financiral izključno z oglasi in naročnino. Pri tem je Šurla dodal, da upa, da tednik pri tem ne bo deležen “oglaševalskih blokad, kot se to dogaja v nekaterih drugih primerih”.
Vsa novinarska vprašanja na predstavitvi (za sladokusce):
Denis Sarkić
Nazaj na: Izšel je Reporter
Social Web