Kaj je tole? Od tu lahko uporabite povezave na Spletnih skupnostih in shranite To je medijski trg? na skupne zaznamke ali uporabite E-poštni vnos in pošljete povezavo prek e-pošte.

Social Web

E-pošta

E-mail It
marec 26, 2008

To je medijski trg?

Objavljeno v: kultura, politika

V zadnjem iz serije prispevkov, ki so nastali ob predstavitvi knjige In temu pravite medijski trg?, avtoric Sandre B. Hrvatin in Brankice Petković, objavljamo še 4 vprašanja iz publike, na katera sta odgovorili avtorici omenjene knjige.

Prvo vprašanje je postavil Marko Milosavljevič (in nanaša se na konkretne nepravilnosti ob podeljevanju frekvenc):

“…da združimo moči in probamo ustvart nek nov sistem”.

Nato je Zvezdana Martiča (MMC RTVSLO) zanimalo, če sta avtorici knjige ob njenem izidu čutili kakšne pritiske:

“Sem rekla, posluš, tko hudo pa pr nas ni.”

Majda Širca je pravzaprav odgovorila Zvezdanu Martiču in hkrati razširila debato:

“Da ne govorim o številnih reinterpretacijah stavka, ki je vzet iz enega poglavja.”

Mene pa je preprosto zanimalo, kako to, da sem na predstavitvi edina predstavnica medijev (oziroma, zakaj bom o tem dogodku poročala samo jaz):

“Nisi ena redkih, edina si.”

Toliko zaenkrat o slovenskem medijskem trgu. In tem bi se lahko še marsikaj povedalo, zapisalo ali pokazalo (in zagotovo se bo še).

Katja Lenart


Nazaj na: To je medijski trg?