Kaj je tole? Od tu lahko uporabite povezave na Spletnih skupnostih in shranite Društvo za marketing na skupne zaznamke ali uporabite E-poštni vnos in pošljete povezavo prek e-pošte.

Social Web

E-pošta

E-mail It
marec 07, 2009

Društvo za marketing

Objavljeno v: družba

Prevrednotenje trženja: vrednote kot vodilo za nakupne odločitve?

Kako se v času, ki je zaznamovan tako s finančno kot širšo družbeno krizo, dogaja prevrednotenje trženja – kaj še velja in od česa se poslavljamo in kako se uporabniki/ kupci spreminjamo so razpravljali doc. dr. Metka Kuhar (FDV), Peter Curk (Si.mobil) in doc. dr. Urban Kordeš (UL) in voditeljica Ladeja Godina Košir.

Celotna okrogla miza:


20. srečanje DMS: Prevrednotenje trženja: vrednote kot vodilo za nakupne odločitve? from Vest on Vimeo.

Snemanje in montaža Andraž Jerič


Nazaj na: Društvo za marketing