Kaj je tole? Od tu lahko uporabite povezave na Spletnih skupnostih in shranite Komentar - Domen na skupne zaznamke ali uporabite E-poštni vnos in pošljete povezavo prek e-pošte.

Social Web

E-pošta

E-mail It
avgust 19, 2008

Komentar - Domen

Objavljeno v: vestni komentar

Da slovenski novinarji mislijo, da smo že v Ameriki, ni nič novega.
Niti na področju spletnih predvolilnih kampanj, kjer je slovenska novinarska elita po STA prepričana, da se umazane predvolilne kampanje že odvijajo na spletu, svojo trditev pa podpirajo z nekaj videoposnetki, med katerimi lahko zasledimo tudi take, ki so nastali pred skoraj pol leta. Res, ažurno!

Novinarji pozabljajo (ali pa tega sploh ne vedo), da je prvi in najbolj pomemben moment v ameriški predsedniški kampanji mobilizacija ljudstva, ki v politični bitki s pridom uporablja načeloma brezplačni splet. Američani res verjamejo v svojega kandidata, so zanj pripravljeni iti na cesto in imajo občutek, da bodo z volitvami res nekaj spremenili. V Sloveniji ljudi politika ne zanima, ljudje dojemajo politike kot brezoblično gmoto, ki od njih cuza denar, med njimi pa ni velikih razlik. Ste vedeli, da je po zadnjih raziskavah več kot tretjina slovenskih volilnih upravičencev ne ve, koga naj voli? V ZDA je takih kar trikrat manj!

Res je, priznam, obstaja nekaj razgretih glav, ki svoje znanje movie makerja razkazujejo po spletu, vendar pa je to daleč od večmilijonske youtube kampanje, v kateri sodelujejo mediji, volilni upravičenci in politiki na oni strani luže. Spletne predvolilne kampanje v ZDA so del velikega predvolilnega stroja posamezne opcije, medtem ko se pri nas ta stroj šele sestavlja. Sicer je, predvsem na levici, že opaziti nekaj dobrih praks, ki imajo potencial, da postanejo stalna praksa v predvolilnem času in času mandata, vendar pa ne prehitevajmo. Nismo še v Ameriki. Še do Francije rabimo uro z avionom.

Domen Savič


Nazaj na: Komentar - Domen