Marketinška Fanfara

Avtor Domen Ožbot | 8. april, 2009 @ 20:38

Danes se je odvila že 2. Študentska marketinška konferenca [1] Fanfara, enodnevni dogodek, ki ga organizira [2] Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS). Fanfara je namenjena predvsem študentski populaciji, ki želi nadgraditi znanje, osvojeno na fakultetah, in tako pridobiti nekaj dragocenih izkušenj. O konferenci in o tem, kaj je ponujala študentom smo se pogovarjali z vodjo protokola Tanjo Šket in naključnimi udeleženci Fanfare:

Domen Ožbot


Članek je bil objavljen na Vest: https://vest.muzej.si

URL naslov članka: https://vest.muzej.si/2009/04/08/marketinska-fanfara/

URLs in this post:
[1] Fanfara: http://fanfara.net/2009/
[2] Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije: http://www.ssdms.si/