Društvo za marketing

Avtor Vest | 7. marec, 2009 @ 10:00

Prevrednotenje trženja: vrednote kot vodilo za nakupne odločitve?

Kako se v času, ki je zaznamovan tako s finančno kot širšo družbeno krizo, dogaja prevrednotenje trženja – kaj še velja in od česa se poslavljamo in kako se uporabniki/ kupci spreminjamo so razpravljali doc. dr. Metka Kuhar (FDV), Peter Curk (Si.mobil) in doc. dr. Urban Kordeš (UL) in voditeljica Ladeja Godina Košir.

Celotna okrogla miza:


[1] 20. srečanje DMS: Prevrednotenje trženja: vrednote kot vodilo za nakupne odločitve? from [2] Vest on [3] Vimeo.

Snemanje in montaža Andraž Jerič


Članek je bil objavljen na Vest: https://vest.muzej.si

URL naslov članka: https://vest.muzej.si/2009/03/07/drustvo-za-marketing/

URLs in this post:
[1] 20. srečanje DMS: Prevrednotenje trženja: vrednote kot vodilo za nakupne odločitve?: http://vimeo.com/3470743
[2] Vest: http://vimeo.com/user525359
[3] Vimeo: http://vimeo.com